בסופ"ש הקרוב נתחיל את המוקדמות של סקר השנה, ובשבועות הקרובים נסכם את השנה על שלל היבטיה, אבל היבט אחד שכנראה לא יהיה מי שיכתוב עליו בהרחבה הוא הדברים המבאסים – הסרטים הגרועים, ההופעות הנוראיות, התרגומים הכי טיפשיים ועוד שלל דברים שכאשר מגיעים לסיכום שנה מעדיפים להתעלם מהם לטובת החלקים החיוביים של השנה – בין אם בגלל שאנחנו נמנעים מראש מהסרטים הגרועים הללו, ובין אם בגלל סיבות אחרות.
אבל נראה שכן יש מקום לדבר בהרחבה על הכשלונות של השנה, ולכן אני מעביר את השאלה אליכם – מה היו הסרטים הכי גרועים? הכי מוערכים יתר על המידה? איזה שחקנים התבזו, מה היו האפקטים שנראו כאילו יצאו מתוכנת פיינט ואיזה רגעים ישבתם בקולנוע ומלמלתם בקול רם "נו, באמת"?
הוקרן השנה סרט יותר גרוע ומאכזב מהפניקס האפלה?
(מצפה בכליון עיניים לקאטס מהסיבות הלא נכונות)
בגדול כן, הלבוי.
(ל"ת)
N/A
טכנית, השנה ראיתי סרט גרוע ממש בצורה שלא ראיתי כבר הרבה מאוד זמן – אבל הוא לא יצא עדיין.
מה שמשאיר אותי עם רשימת סרטים "מפוספסים אך עם כמה נקודות אור", שכנראה שאם הייתי מתמסר יותר לצד האפל שבתוכי הייתי מסתער עליהם אבל במצב הנפשי הנוכחי שלי אני מגלה סלחנות.
סרטים כמו "היו זמנים בהוליווד" (הסרטון של טרנטינו בפסטיגל יותר טוב מזה), "יד אבודה" (שיואו, כמה פוטנציאל מבוזבז), "עלובי החיים" (למה מישהו הרגיש צורך לעשות רימייק ליום אימונים מסוכן, ולמה הוא הרגיש צורך להוסיף לו את הסיום הספציפי הזה), "ימים נוראים" (סרט שאני מרגיש את הצורך בו פוחת ופוחת ככל שאני מתרחק ממנו), "שייקה: החיים הסודיים של שייקה אופיר" (ההגדרה המילונית של "סתם". כמו כן, בואו נדבר על זה ששייקה אופיר הכה את אשתו בבקשה?), "ספיידרמן: רחוק מהבית" (אכזבת השנה), "בשורות טובות" (חוץ מהטוויסט בסיום שאני המצאתי לסרט) ו"מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר" (ראו ביקורת מלפני רגע).
רובם ככולם סרטים שאני בהחלט מחשיב "אוברייטד", וגם "גרועים" אבל איכשהו "הכי גרועים של השנה" מרגיש לי כמו פריוולגיה, לנוכח העובדה שלא ראיתי את התותחים הרציניים למועמד.
בתגובת המשך: דברים רעים אקראיים שאני אחשוב עליהם בהמשך.
דברים אקראיים גרועים של השנה (מתן הציע "הקרקר העבשים של השנה"):
ההופעה הכי גרועה השנה שלא באשמת השחקן: קארי פישר. לא היציאה עם הכי הרבה טאקט שלי, אבל בחייאת, זה הגנרלית מעוררת ההשראה שלכם? לא פלא שהמחתרת בברוך מתמשך כבר שני סרטים.
האנסמבל הגרוע ביותר: יסטרדיי. האם השחקנים ביסטרדיי הבינו באיזה סרט הם משחקים? האם כולנו הבינו את אותו הדבר? אם הסרט הוא בעצם קומדיה רומנטית למה יש כל כך מעט כימיה בין השחקנים הראשיים? מה קורה פה?
ה"30 מיליגרם הורדת אגו, דחוף" של השנה: דונלד גלובר, "אי הגויאבה". ד. גלובר היקר – אתה אינך ישו. אנא השקע יותר בהופעה הקולנועית הבאה שלך למשהו שבו אתה.. לא ישו.
ההופעה הקומית הכי גרועה: המתנשק מ"מחתרת השישה". רוב האנשים בסרט עושים עבודה סבירה. חלק אפילו עושים עבודה כמעט טובה. אבל שניים עושים עבודה.. לא סבירה. הראשון הוא ליאור רז, שפשוט לא מצליח להיות מאיים וסתם נראה כמו דייב באטיטסה פחות מוצלח. השני הוא מי שזה לא יהיה שגילם את המתנקש, שאמור להיות גם רגיש, גם מצחיק וגם קשוח והוא לא זה, לא זה ולא זה.
סערת ה"כלום בכוס אינטרנט": ליאם ניסן מתוודא על חטאי העבר, האינטרנט לא שמע על הקשר, מפה לשם הכל קלאסטרפאק מטומטם.
השטות הכי שטותית שמישהו שטיתת: "אני צריך להגיד לך משהו", פרק 9.
ה"לא הכל זה דדפול": פיקאצ'ו הבלש הוא פאשלה בגלל הרבה דברים, אבל לא מספיק דובר על כך שפיקאצו' הבלש לא אמור להיות דדפול, אבל ריינולדס הופך אותו לכזה. אפשרי שלו היה לסרט כוכב אחר, הסרט היה לוקח כיוון חיובי ומוצלח יותר והסרט היה מממש את הפוטנציאל שלו. תכלס, כנראה שלא.
מסע הקידום הגרוע ביותר: מחלקת השיווק של לייקה שלום, אתם.. רוצים שמישהו יראה את הסרטים שלכם? כי נשבע לכם שלפחות שלושת רבע מקהל היעד שלך נמנע מהסרט בגלל הטריילרים הגרועים והמטעים שלהם.
העיבודים המוזיקלים הכי גרועים: רוקטמן. ספציפית, "היה שלום, דרך הלבנים הצהובות". ג'יימי בל אתה פשוש, אבל אתה לא זמר.
הנבל הכי גרוע של השנה: ג'פאר, "אלאדין". הוא בכלל היה שם? אני בכנות לא זוכר. אני מניח שכן. הוא עשה משהו?
הנוקמים אנדגיים ברור
Trolling successful
*פותח מגילה*
מן הסתם לא כל הסרטים פה הם הכי גרועים שיצאו, חלקם היו סתם גרועים או מאכזבים. אבל כאמור, צריך להוציא קיטור.
מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר – רע, עצלני, חסר חזון ועם כמה החלטות כל-כך מטומטמות. עצוב שככה הסאגה נגמרה.
מחתרת השישה – כמו שכתבתי בביקורת, מעייף ומשעמם.
נואל – או בשמו האחר "Elf, אבל גרוע". צפיתי רק בשביל אנה קנדריק. אני די בטוח שבהרבה סצינות מהסרט הזה צילמו רק טייק אחד. יש שוט שבו אנה קנדריק קופצת לתוך ערימת צעצועים שמונחים על מיטה וזה כל-כך נראה כמו outtake ולא משהו שעורך עם שכל ישים בסרט עצמו שצחקתי בקול.
שליחות קטלנית: גורל אפל – איכשהו הסרט הזה הוא יריקה יותר גדולה בפרצוף לסרטים הראשונים מאשר "ג'נסיס". מביך שקמרון חזר לפרנצ'ייז כדי להפיק את השטות הזאת.
זומבילנד 2 – בשביל זה חזרתם?
מסיבה סוף – הסרט הכי awkward של השנה. יש משהו מאוד לא נעים לראות את אוקטביה ספנסר חוגגת עם תיכונסיטים.
איש מזל התאומים – רע מאוד.
אד אסטרה / היו זמנים בהוליווד – בראד פיט מציג: שניים מהסרטים המשעממים ביותר של השנה.
נערה גבוהה – גרוע ומעצבן.
זה: חלק 2 / מלתעות האימה / ברייטברן / פולארויד – ג'אמפסקיירס. זה. לא. אימה.
מי שעומד מאחורי – משעמם וקלישאתי.
ילדים רעים – סרט של שעה וחצי שנשען על אותה "בדיחה" בוריאציות שונות.
מהיר ועצבני: הובס ושואו – אנחנו בטוחים שמייקל ביי לא ביים גם את זה השנה?
מלך האריות – בשביל סרט שמשום מה מכונה "לייב-אקשן", הוא הכי חסר-חיים שראיתי השנה.
גברים בשחור: אינטרנשיונל – לקראת הסוף נחשף משהו שחושף איזה פוטנציאל עצום היה לסרט וכמה מבאס זה שהוא בוזבז של הומור מטופש ואפס כימיה.
הפניקס האפלה – זה בהחלט לא היה סרט טוב, אבל זה לא שממש היו לי ציפיות אחרי "אפוקליפסה". מקנא במי שזה הסרט הכי גרוע שהוא ראה השנה.
השלמות – "אם נעשה מספיק טוויסטים אולי יחשבו שזה מתוחכם!"
הלבוי – שום דבר, אבל שום דבר לא עובד בסרט הזה. אסון קולוסאלי.
אנחנו – ג'ורדן פיל סובל מ sophmore slump מאכזב, צפוי ולא כזה מפחיד. לופיטה ניונגו ופסקול מוצלח זה לא מספיק.
השדות של לונדון – אולי הסרט הכי ביזארי ולא קוהרנטי שראיתי השנה.
אוברלורד – טריילר מגניב, סרט מחורבן.
אני חייב להגיב על אחד הסרטים שבחרת
"מי שעומד מאחורי" הוא בין סרטי האימה האהובים עליי בשנים האחרונות. חייב להיות טיפה קלישאות כי בסופו של דבר מדובר בסרט אימה על משחק מחבואים אבל הוא מותח, נורא מצחיק, יש לו סוף מעולה ומשחק מעולה של פחות או יותר כל מי שמשתתף בסרט אבל במיוחד של סמרה וויבינג בתפקיד הראשי.
גם מלתעות האימה זה אחלה סרט אם אתה מתעלם מכל הדברים הנורא נורא נורא לא מציאותיים שקורים שם ומתייחס אליו יותר בתור מותחן מאשר סרט אימה.
כל מילה בסלע.
כל. מילה. בסלע.
אליטה: מלאך קרב
לא שהיו לי ציפיות גבוהות מהסרט הזה, אבל בכל זאת הבמאי של עיר החטאים ושחקנים כמו כריסטוף וולץ ומהרשלה עלי. כל דבר בסרט הזה היה קלישאתי ונדוש, שום דבר לא הפתיע אותי, כל מהלך עלילה ודיאלוג ראיתי מקילומטר, רוב השחקנים פשוט מקריאים את ה"טקסטים" שלהם בלי טיפת רגש או מאמץ כלשהו.
בנוסף, רוקטמן המאכזב זוכה בתואר הרימייק הכי מהיר אי פעם (לרפסודיה בוהמית כמובן).
ורבקה פרגוסון בדוקטור סליפ זוכה בתואר הנבל הכי גנרי.
הלבוי בפער.
אסון תסריטאי ועריכתי שלא יצא לי לראות הרבה זמן. אני ברצינות מוכן לצפות שוב בפיניקס האפילה מאשר בדבר הזה. זה סרט שחשבתי לעצמי שאין מצב שהוא מצדיק את הציון החד ספרתי שלו בעגבניות. ואז צפיתי בו והסכמתי עם כל ביקורת שלילית שהיתה.
בוז ענק למייק מינולה. לא יאמן שהוא פעל לעשות ריבוט לסרט בזמן של טורו נלחם על הלבוי 3. ניחא היה יוצא סרט טוב, אבל החרא הזה? הזיה.
ראיתי השנה סרטים גרועים, אבל אף אחד לא עצבן אותי כמו ״המתים אינם מתים״.
סרטים שניסו לעשות משהו ולא הצליחו זה עצוב ולא כיף, אבל מבחינתי הסוג הכי גרוע של סרטים הם דווקא אלו שניסו לעשות משהו, הצליחו, אבל אז התברר שהמשהו שהם רצו לעשות הוא פשוט לא טוב.
ואלוהים אדירים כמה מה ש״המתים אינם מתים״ הוא פשוט אסון נורא ואיום! פשוט שורה ארוכה של בחירות תמוהות שיוצרות ביחד סרט כל כך מחורבן.
אני שמח מאוד שג׳ים ג׳רמוש החליט ללכת עם החזון שלו עד הסוף, אבל לפעמים החזון שלנו הוא פשוט כזה שלא צריך להגיע למסך.
High Life הוא סרט גרוע ברמה קולוסאלית. תסריט מגוחך ומשחק נוראי, יומרנות ללא כיסוי שמייצרת את הסוג הגרוע ביותר של אמנות. פשוט להצטמק במושב מרוב מבוכה. ולחשוב שיש אנשים שמכלילים את הסרט ברשימת סרטי המד"ב הטובים של העשור…
וואו, לחלוטין
שכחתי ממנו אבל כן הוא ממש ממש גרוע.
אעעעע למה הזכרת לי את הסרט הנוראי הזה...
מעבר לטמטום הקולוסאלי של הסרט הזה, מי היה מאמין שג'ולייט בינוש יכולה לשחק כל כך כל כך גרוע, ברמה של להשפיל את עצמה לחלוטין? הסצנה שבה היא מזדיינת בפראות עם כסא-דילדו והסצנות שבהן היא אונסת את רוברט פטינסון הישן ואז מזריעה את הג'ינג'ית הישנה היו הדבר הכי קרינג'י ומטריד שראיתי בקולנוע מזה שנים.
עד יום חמישי שעבר חשבתי שHellboy נוא הסרטהכי נוראי שראיתי ב20191 ואז ראיתי אץ עלייתו של סקייווקר.
עוד מועמדים – טרמינטור: גורל אפל (של הפרנצ׳ייז), גודזילה 2, בית קברות לחיות מחמד.
טרמינטור ללא ספק
לא ראיתי הרבה סרטים השנה בפרט לא הרבה גרועים אבל אין ספק שטרמניטור מנצח את כולם. משחק עלוב. אפקטים ממש גרועים אבל מעל הכל אקשן מגוחך ברמות מהיר ועצבני רק בלי הסטייל והמודעות העצמית. הכל בסרט הזה היה רע ובעיקר מאכזב מאוד. כי אשכרה חשבתי שג'יימס קמרון חזר כדי לעשות משהו מעניין.
או בעברית: המכבסה.
עשיתי לומדות רגולטוריות ששלחו משאבי אנוש יותר מעניינות מהסרט הזה. אם אתם עושים סרט שמחייב ללמד את הצופים תואר בכלכלה אז או שתפשטו את זה או שלא תעשו את הסרט.
ולא, אם צמד המדריכים מתלבשים מגניב עם רקע מגניב ואולי אפילו רוקדים תוך כדי לא הופך את השיעור לסרט.
ולמה לא נתנו למריל סטריפ עלילה?
הרבה סרטים גרועים יצאו השנה
בקטגוריה – סרטים שהם כאילו יצירות מופת אבל למעשה הם סרטים ממש גרועים ומשעממים, עם איפור דבילי ומשחק רע של מי שהוא בעיניי גדול שחקני שנות השבעים ומאז רק יודע לשחק בצעקות:
האירי
בקטגוריה – סרטי אינדי קטנים שחלק מהאנשים מעריצים, אבל תכל'ס הם ממש לא משהו ואף פחות מכך.
THE PEANUT BUTTER FALCON
LAST BLACK MAN IN SAN FRANCISCO
LOW TIDE
בקטגוריה – סרטים שעשו קצת רעש, אם בנטפליקס ואם במקומות אחרים, אבל הם תכל'ס מזעזעים
GOOD BOYS
THE LAUNDROMAT
בקטגוריה סרטים של וודי אלן
הוודי אלן החדש, "יום גשום בניו יורק" – ראיתי בגלל שאלמה ופאנינג, אבל זה ממש גרוע
אבל יש גם קטגוריה מיוחדת של סרטים נוראיים ואסוניים במיוחד, שמנסים לעבוד על ה IMDB בכך שכל הקרובים והחברים של הבמאי נותנים להם ציונים גבוהים (10) עד שכל שאר הקהל רואה אותם ונותן להם את הציון המתאים יותר (1)
THE INSIDE MAN – ההמשך המיותר לחלוטין ואף קצת יותר מכך, עם "קלייב אוון" בתפקיד איש עם מסכה על הראש כדי שאף אחד לא יראה שזה לא קלייב אוון.
Killer Anonymous
Chase
Eternal Code
חלק 2 "It"
סרט שהוא זוועה מרוחה עד ייאוש, משעמם, יבש ולכל הרוחות – מה היו האפקטים הגרועים האלו?למה ה- CGI נראה כל כך מיושן?
ועדיף שלא נדבר על הסוף הכי מטומטם שאי פעם ראיתי בסרט.
וגם: "גברים בשחור אינטרנשיונל" היה בלתי נסבל ועזבנו אותו באמצע.
הציפור הצבועה
מחריד מחריד מחריד. לא מאמינה ששלחו את הפורנו שואה הזה לאוסקר, והוא נכנס לרשימה הקצרה. גורם לי לרצות להתכחש לשורשיי הצ'כיים.
פרוזן 2
אולי הוא לא הסרט הכי גרוע של השנה, אבל מבחינתי הוא בהחלט אכזבת השנה ואני לא מבינה את כל הביקורות המהללות (וקראתי/שמעתי כמה כאלה, מה שגורם לי לתהות אם באמת ראיתי את אותו סרט כמו שאר האנשים). עלילה מטומטמת עם יותר חורים ממה שיש לי בסוודר אחרי שהחתולה חגגה עליו, אנסמבל דמויות מיותרות לחלוטין (חוץ מאנה ואלזה מישהו בכלל עשה שם משהו? לקריסטוף היתה פואנטה חוץ מלהיכשל בלהציע נישואין?) וסיום כל כך מחורטט ולא מספק רגשית שבהתחלה לא הבנתי בכלל שהסרט נגמר, קצב ההתרחשויות היה כל כך awkward שלא קלטתי שזה באמת הקליימקס.
בהתחשב בשליטה המוחלטת של דיסניפיקסאר בתחום הפרסים ב… עשור וחצי האחרון, אני כבר יודעת שהסרט הזה יזכה בגלובוס הזהב/אוסקר על חשבון סרטי אנימציה ראויים הרבה יותר (כמו הדרקון הראשון שלי: העולם הנסתר שהוא דוגמה ומופת לאיך עושים המשכים וגם מסיימים אותם כמו שצריך), וזה כבר מביא לי עצבים.
זה בהחלט הרגיש כמו שמונה תסריטים שקובצו יחדיו
מה שקצת מוזר, כי לכאורה הפעם תהליך העבודה היה פחות כאוטי מזה על הראשון, שם הבינו באמצע הסרט שאלזה היא באמצע טובה.
אני מניח אחד משני הדברים: או שהיו הרבה דמויות היה אמור להיות להם נופח כלשהו אבל התסריט כל פעם שונה והן נדחקו לצדדים, או שדיסני פשוט יצרו את הדמויות כדי להגדיל את כמות המרצ'נדייז והם אולי יפתחו אותם בכל מיני סרטונים שהם ישימו לפני סרטים אחרים – ולא משנה האימפקט וההגיון בסרט, העיקר שיהיו.
זה מוזר עוד יותר בהתחשב בזה שהבמאית של הסרט התחילה את הדרך בתור תסריטאית
ותסריטאית מוכשרת מאוד.
בנוגע לדמויות
כמו שקורה בלא מעט סרטים של דיסני מהשנים האחרונות (דוגמא בולטת לכך – הרימייק של היפה והחיה), הרגשתי שאת כל אנשי היער פלוס מפקד הצבא השחור הכניסו לסרט רק בשביל שיהיה ייצוג לדמויות לא-לבנות, אבל לא באמת טרחו לתת להן תפקיד מעבר לתפאורה. הן שם רק בשביל להגיד "תראו, diversity!" זה אולי היה איכשהו נסלח אם העלילה היתה קוהרנטית והדמויות הראשיות היו מתנהגות בצורה הגיונית, אבל אפילו זה לא קרה.
מידסאמר
התחיל מדהים, הלך לאיבוד ואז הפך לגיבוב של שטויות
שמעתי את דיוויד מאמט אומר במאסטר קלאס שהיה משפט מפורסם בתיאטרון: "כל אידיוט יכול לכתוב מערכה ראשונה טובה. אז מה?"
הצד האחר של הרוח
אני לא יודע אם זה נחשב לסרט של שנה שעברה, אבל עם כל האהבה שלי לאורסון וולס – הסרט הזה היה צריך להישאר גנוז
הבעיה שאת הסרטים הנוראים באמת אני מדחיק ושוכח
ויש סרטים שמראש ידעתי שאין טעם ללכת, אז אני לא יכול להגיד באמת אם הם גרועים (איש מזל התאומים וגברים בשחור אינטרנציונאל למשל). אז קשה להגיד. אבל אפשר להגיד למה באתי עם ציפיות והתאכזבתי –
קודם כל, עלייתו של סקייווקר. אכזבה מהדהדת.
דבר שני, הפניקס האפלה. הרסו את הפניקס פעמיים וזה בלתי נסלח.
הלבוי בהחלט היה אסון.
פרוזן 2 היה מיותר.
ואלאדין, שאני מצטער שראיתי.
מלך האריות חצי קלאץ' כי הוא רק מאכזב ביחס לציפיות, אבל כסרט בפני עצמו הוא בסה"כ בינוני.
נראה לי שבסוף אני מסכים עם מתן בנושא נערה גבוהה
צפיתי בו בערב יום כיפור בעקבות הכתבה בעין הדג והוא נראה לי בסדר כזה, קומדיה רומנטית סבירה ולא מזיקה; אבל ככל שאני חושב עליו יותר הוא פשוט קלישאה לא אמינה (איך זה שנערה כל-כך יפה ונחמדה כמו ג'ודי דחויה רק כי היא גבוהה? למה היא וג'ק לא ביחד מההתחלה במקום לסחוב אותנו עם השוודי ההוא?), השימוש במוסכמה של החברה השחורה הכי טובה פוגע באינטליגנציה של הצופים והמשחק של סברינה קרפנטר מביך ומחפיר. אני בטוח שזה לא ה-סרט ה-כי גרוע לשנת 2019 ושיצאו מלא זוועות אחרות שבהשוואה אליהן נערה גבוהה הוא באמת פרווה לא מזיק, אבל לשמחתי לא צפיתי בהן.
בלי שום ספק - היו זמנים בהוליווד
כן, כנראה היו סרטים גרועים ממנו בכמה מובנים, אבל אין סרט מפוספס כמו הפער בין מה שטרנטינו היה יכול לעשות עם החומר והסיפור המדהים הזה ובין השעמומון הנורא שקיבלנו.
לייט נייט
עוד הוכחה שמסר חשוב אינו פוטר סרט ממבחן הביצוע.
הנוקמים: Endgame
פיגוע קולנועי, אין הגדרה אחרת.
סרט כל כך נורא שהספקתי לשכוח לחלוטין מה לעזאזל קרה שם.
אני חושב שזו מגה פריבלגיה להכתיר סרט כזה כסרט הגרוע של השנה
זה לא סרט מצויין או משהו, אבל יצאו כל כך הרבה סרטים הרבה יותר גרועים שקשה לי להסכים
זה בסדר
אחד מכותבי האתר בחר בשנה שעברה את 'מלחמת האינסוף' לסרט הגרוע של השנה. מה אני אגיד? בהצלחה לכם.
השאלה היא מה בעצם מדרגים פה
כסרט אני מסכים שהיו גרועים ממנו, אבל כפי שכתבו כבר לפני הבחירה היא הרבה פעמים פועל יוצא של ההייפ שהיה סביב הסרט.
בסוף אנחנו מדברים פה על אחד הסרטים הכי נצפים בהסטוריה על אף שמדובר (בעיני כמובן) בחתיכת שעמומון בלתי זכיר, אז אני בהחלט רואה סיבה לציין אותו פה.
אגב, לא ראיתי שמישהו פה התרעם על האזכור של היו זמנים בהוליווד ברשימה הזו למרות שבעיני מדובר בסרט טוב לאין שיעור מהנוקמים (אם כי עדיין קצת מאכזב בסופו של דבר).
אולי כי יותר אנשים חשבו שהסרט של טרנטינו באמת גרוע
מה אתה אומר, יש מצב? או שלא יכול להיות שאתה בדעת מיעוט.
יתכן
אם כי גם אותם אנשים שבחרו בהיו זמנים באמריקה הודו שבחרו בו בעיקר בגלל ההייפ/פוטנציאל ולא כי באמת מדובר בסרט גרוע ולכן אני לא מבין דווקא את התרעומת במקרה הזה (אם כי יש לי השערה לא רעה).
נ.ב. הגישה המזלזלת בהודעה שלך לא מוסיפה משקל לדברים שאתה אומר. אולי להיפך.
כנ"ל הגישה המתנשאת שלך.
לאנשים אחרים יש דעות שונות. אם הם אומרים ש'היו זמנים' הוא גרוע מסיבות אובייקטיביות, אני מאמין להם.
כמו כן, להכיר שאתה במיעוט אין פירושו להודות בכך שאתה 'טועה'. כבודה של דעתך במקומה מונח – אבל חשוב להבין שמותר לאנשים לחשוב אחרת. גם לך וגם להם.
לא מבין את ההודעה כל כך
מתי הפגנתי גישה מתנשאת? מתי אמרתי שאני לא מאמין לאנשים שחשבו שהיו זמנים באמריקה גרוע? מתי דיברתי על כך שאני או מישהו אחר טועה? מתי אמרתי שלאנשים אין זכות לדעות שונות? אתה מייחס לי פה הרבה דברים שלא טענתי אפילו קצת.
לא נהניתי מהסרט, אפילו הייתי מכתירה אותו כסרט הכי אובר-רייטד של השנה (גם את הקודם הנסגד עוד יותר), אבל אחד מהסרטים הכי גרועים של השנה? הלוואי…
תל אביב על האש
סרט לא מצחיק שלא מבין שהדמויות שלו עוברות את שלב החסרונות האישים וצוללות ישירות לתוך שלב הגועל