דו"ח שמועות תמוהות על המשכונים מיותרים: ראסל קרואו שוקל לחזור ל'גלדיאטור 2' (איך?) ומורגן פרימן עשוי להשתתף בהמשך ל'שבעה חטאים', בלי בראד פיט (למה?). |
04.01.2003
|
יומית
דו"ח שמועות תמוהות על המשכונים
מיותרים: ראסל קרואו שוקל לחזור
ל'גלדיאטור 2' (איך?) ומורגן
פרימן עשוי להשתתף בהמשך ל'שבעה
חטאים', בלי בראד פיט (למה?).
דו"ח שמועות תמוהות על המשכונים
מיותרים: ראסל קרואו שוקל לחזור
ל'גלדיאטור 2' (איך?) ומורגן
פרימן עשוי להשתתף בהמשך ל'שבעה
חטאים', בלי בראד פיט (למה?).
למה?!
"היי, בואו נעשה סרט המשך לא הגיוני בעליל כדי לסחוט כמה מיליונים".
אה, כן.
מה הלאה?
לא יהרגו אף אחד בשום סרט כדי שתהיה אופציה הגיונית יותר להמשך?
גרררררר
מיותר בעליל
להכניס את סאמרסט למרדף סדרתי נוסף? מה המטרה בזה?
לדעתי לא יהיה שום קשר מהותי לסרט הקודם מבחינה עלילתית, ובעצם יצירת ההמשך זה רק כלי לקידום המכירות.
הם פשוט רוצחים את הסרט.
למישהו יש מושג לגבי תאריכי שיחרור של מטריקסים (2, 3 ואנימטריקס)?
15 – 2 במאי.
7 – 3 בנובמבר.
אנימטריקס – אין.
מה אין אנימטריקס?
אין תאריך יציאה.
נו, ההמשך מתבקש מאליו
והרי תסריטאים חסרי כישרון בעליל יכולים להתענג על סיטואציה זו ולעשות את גלדיאטור 2 כמשהו עצוב במיוחד.
אני באופן אישי מהמר על התברגנותו של מר קראו והפיכתו לאבי השווארמה המודרנית.
בכלל המשכונים
מבלבלים מלאנה אנשים.
מישו בעבודה שלי שאל אותי האם כדאי לו לקחת בוידאו את שרה"ט הראשון כדי שיוכל לראות את השני בקולנוע.
כאילו,מה?
חוצמזה,מאחר והזמן שעובר בין סרט להמשכו הוא לפעמים ארוכ מאוד,לפעמים הצופה לא מספיק גדולה בשביל להכיר את הסרט הראשון,אבל את השני היא מכירה,ואז היא משווה את החדש שהיא מכירה לישן והכל נהייה מיש-מש אחד גדול.
אבל כל זה לא ממש חשוב,כוחות השוק משפיעים רבות על ההמשכונים,וברוב המקרים הצופים מבקשים(עאלק מבקשים..)את ההמשכ,והמפיקים נותנים להם,מי בכלל מדברת על איכות?
בכלל המשכונים
execute me please? אבל איך אפשר שלא לעשות המשך לטרילוגיה שהיא סיפור אחד שלם כ"שר הטבעות" או "מטריקס"? הייתי מאד מעוניין לדעת
קל נורא
את שר"ה אי אפשר, כי כולם צולמו בו זמנית. אבל מה בדיוק היה קורה עם "מטריקס" הראשון לא היה מצליח? ולמה שהאחים הפולנים יכתבו טרילוגיה על ההתחלה אם לפני "מטרקיס" כל מה שהם עשו זה סרט נואר דל תקציב? בטחון עצמי מופרז? או שאולי הם לא באמת חשבו על טרילוגיה מלכתחילה?
כל מי שראה את הסוף של 'מטריקס'
מבין שהם כן…
אל תדבר בשמי.
אין קשר בין סוף פתוח ובין המשכונים מתוכננים.
לא הבנתי
זו שאלה? כי זה נראה כמו משפטים רגילים שבסופם סימן שאלה.
השאלה היא
האם מושא ההודעה מאמין בהצהרות האלה.
בפעם האלף: *לא*
כתבה מספר 728
מלחמת הכוכבים
אני לא זוכרת כבר איפה היו התגובות היותר ראויות בנושא, אבל אם אנחנו כבר במלחמת הכוכבים… איפה שאני נמצאת כרגע מקרינים את מלחמת המשובטים באיימקס. האם זה אומר שהם יקרינו את זה בשיטה הדיגיטלית בה לוקאס התכוון שיקרינו את זה או שזה רק אומר שזה על מסך גדול?
זו גרסה מיוחדת לאיימקס.
זה בטוח לא "סתם" על מסך גדול (כלומר, הקרנה ממקרנת 35 מ"מ רגילה על מסך גדול הרבה יותר ממסך רגיל), אלא גרסה מיוחדת למקרנת 70 מ"מ, שמתאימה למסכי איימקס בלבד.
כמו כן, בשל מגבלת האורך של סרטי איימקס (לא יותר משעתיים) נחתכו החוצה כמה סצינות (אנאקין ואמידלה רועים באחו, למשל).
אני משערת שזה אומר שהסרט מוקרן מפילם, כי אחרת לא היתה צריכה להיות בעית אורך.
זו גרסה מיוחדת לאיימקס.
למה בפילם כן יש בעיית אורך?
אגב, אני הבנתי שהפורמט בו נעשה מלחמת הכוכבים לאיימקס הוא דיקיטלי לגמרי, אז אולי גם פורמט ההקרנה דיגיטלי, מה שיסביר את בעיית האורך כבעיית זיכרון…
כן. בעיית אורך.
מגבלה פיסית לחלוטין.
אם אכן עקרו את הרעייה באחו מהסרט, אני אשמח לראות אותו באיימקס, לכשיגיע לארץ.
התגובות על גרסת האיימקס
אומרות שאמנם הוצאו הרבה קטעים רעים ופחות משמעותיים, אבל גם נחתכו קטעים שכן חשובים לעלילה, ולכן לא מומלץ לראות את גרסת האיימקס אם לא ראית את הגרסה המקורית קודם.
לא שזה ממש משנה, גרסת האיימקס תשלות!!!1
אתה רוצה לומר
שיש אנשים שלא יכולים להבין לבד את העלילה כשמוציאים רבע סרט? לא שאני טוען שהסרט קלישאתי, אבל כשאני מוצא את עצמי מנסה להיזכר במילים ל"אומרים ישנה ארץ" במשך חצי שעה מהסרט ואח"כ לא נוצר לי שום פער בעלילה, אני מחשיב את זה לרמז.
לא בדיוק.
הרי תחשוב על שני הצריחים- אם היו מורידים את כל החלק של פרודו וגולום, העלילה הייתה אותו דבר, לא? אבל הסרט היה שונה לחלוטין.
באותה מידה- העלילה הכללית נשארת במשובטים, אבל כמה סצינות מניעות עלילה נעלמות.
אומרים ישנה ארץ
http://www.education.gov.il/moe/hagut/spr_indp.htm#omrim
או, כפי שגיליתי במקרה,
גם בגרסה זייפנית להחריד באחד מתשדירי הבחירות.
תודה, אבל קצת באיחור
התגובות על גרסת האיימקס
היכן הן אותן תגובות? אשמח לקרוא אותן…
זה לא כל כך נעים לראות מוזיאון סגור..
לא הבנתי מה הבעיה
מה לא הגיוני ברעיון של לא לראות את שר הטבעות 2, שהוא המשך עלילתי של שר הטבעות 1, לפני שרואים את החלק הראשון?
אולי זו הזדמנות לתת כמה שמות
של סרטי המשך ש*כן* היו מוצלחים.
לדעתי סרטי ההמשך של אינדיאנה ג'ונס היו טובים מאוד, לפחות כמו המקורי. כנ"ל סרטי ההמשך של בחזרה לעתיד. ואי אפשר בלי להזכיר את שליחות קטלנית 2.
הדוגמאות האלו מעצבנות, כי הן מונעות כל חוקיות שתאפשר להבין מה התנאי כדי שסרט המשך יהיה טוב – אם הוא צריך להיות מתוכנן מראש בתור המשך ישיר לעלילה (כמו ב"בחזרה לעתיד", ומן הסתם גם שר הטבעות או מאטריקס), אם הוא צריך להיות משהו שונה לגמרי שמכיל רק את אותן דמויות ראשיות ורעיון עלילתי דומה (כמו אינדיאנה ג'ונס) או שהוא סתם צריך להתעלק על הרעיונות של הסרט הראשון ולמחזר אותם, כמו שקורה בשליחות קטלנית.
רוב סרטי ההמשך הם מהסוג השלישי, ורובם ממש מסריחים ("שכחו אותי בבית 2", מישהו?) ולדעתי שליחות קטלנית 2 הוא פשוט היוצא מהכלל שמעיד על הכלל. מה גם שעכשיו שליחות קטלנית 3, לדעתי, יהיה קטסטרופה, ולכן אפשר לתייג ז'אנר חדש של סרטי המשך – כאלו שנדחפים בכוח דרך הדלת שהסרט הקודם התעקש לסגור. כמו בשליחות קטלנית 2, כמו ב"העולם האבוד" (וכמעט כתבתי "העולם המסריח" בטעות) וכמו "גלדיאטור 2" כשיצא (איך, באמת?)
דווקא המשך לשבעה חטאים, אם כי "למה?" הוא שאלה שמאוד מתאימה לו, יכול להיות מוצלח. אם יתנו את זה לבמאי ותסריטאי חכמים.
אולי זו הזדמנות לתת עוד כמה שמות
צעצוע של סיפור 2, באטמן חוזר, מסע הכזבים של ביל וטד.
הערונת
כשעשו את בחזרה לעתיד 1 לא חשבו שהוא כל כך יצליח ויעשו גם את 2-3… הסוף של 1 סתם נעשה כבדיחה.
הערונת
באמת תהיתי בקשר לזה. לפחות את 3 הם כבר תכננו כשעשו את 2 (אני חושב? או שהם צילמו את זה בייחד).
על כל פנים, למרות הדוגמא הלא טובה שלי, עדיין, יש סרטים רבים עם המשך מתוכנן מראש. אפילו שזה לרוב כשברור שיהיה פה שלאגר היסטרי (שר"ה, הארי פוטר).
את 2 ו3 צילמו ביחד
וכמובן שהתסריט להם נכתב אחרי שהראשון הפך לכזו הצלחה. למעשה, הסיום של הראשון היה אמור להיות ווריאציה על "הגיבורים נוסעים לעבר השקיעה", עם טוויסט…
כשהסרט הוקרן בקולנוע, לא היה לו את הסיומת "המשך יבוא". כאשר התבררה עוצמת ההצלחה של הסרט הראשון, כבר ידעו שכדאי שיהיה סרט המשך- אז בקלטות הווידאו כבר הוסיפו "המשך יבוא".
עוד הערונת
שר"ה מלכתכילה נוצר כשלושה חלקים של סרט אחד. ומלכתכילה היה ברור שהולך להיות שלאגר עצבני.
הסיפור עם הארי פוטר די דומה. השאלה לא הייתה "האם הוא יצליח" אלא רק "כמה הוא יצליח".
נו, אז בטח שיש חוקיות.
כל הסרטים שנתת בתור דוגמאות טובות הם המשכים שבוימו ונכתבו על ידי אותם במאים וכותבים שעשו את הסרט המקורי. מסקנה: אם במאי ממשיך לסרט המשך – סימן ששווה לחכות. אם ההמשך מבוים על ידי במאי אחר – הוא כנראה יהיה גרוע (אם כי גם לכלל הזה יש יוצאים מהכלל, ע"ע 'הנוסע השמיני 2').
אוי, אני חווה הארה!!
גיליתי מה *באמת* עצוב בעניין הזה.
שהסרטים האלו עושים הרבה כסף וחלקם אפילו בלוקבאסטרים לא קטנים.
ולא סתם-
אנשים אשכרה הולכים אליהם. תמורת כסף.
(וחוצמזה, מסכים שיש כמה יוצאים מהכלל. כמו, אההם… כן, יש כמה.)
האמת
הייתי מוכן ללכת לחלק מהסרטים האלה תמורת כסף.
בהקשר של שבעה חטאים
תסבירו לי משהו.
אם התכנון הוא לקחת את הדמות של מורגן פרימן, שמשחק בלש משטרה, ולתת לו לרדוף אחרי רוצח מטורף, אבל לא להכניס לסרט את בראד פיט- אז למה פשוט לא לעשות עוד המשך ל"חתום בנשיקה" ו"שעת העכביש", שזה בערך מה שיוצא כשעושים סרט על מורגן-פרימן-משחק-בלש-משטרה-שרודף-אחרי-רוצח-מטורף-אבל-בלי-בראד-פיט-בסרט
כן, אני יודע שזה הפקה שונה/אולפנים שונים או ווטאבר, אבל תודו שהתוצאה פחות או יותר תהיה זהה, רק שלדמות של מורגן פרימן יהיה שם אחר.
שאלה אחרת
הרי בשבעה חטאים, הדמות של מורגן פרימן, כרגיל, הייתה אמורה לצאת לפנסיה בקרוב. אז מה יעשו, יגידו שהפנסיה שלו נדחתה כי השותף האחרון שלו השתגע?
למה נדחתה?
אולי הוא יצא לפנסיה, נפטר, ועכשיו מחזירים אותו לחיים.
אם זה אפשרי באפוס היסטורי, זה אפשרי גם במותחן משטרתי.
_________________________
Mad Hatter מתחיל לראות סימן של החלפת גליל סרט בקולנוע על מסך המחשב שלו. מעניין מה המשמעות של זה.
איך בדיוק אפשר לעשות סרט המשך ל
• גלדיאטור, אם
ראסל קרואו מת בסוף? סוף
• שבעה חטאים, אם
בראד פיט נמצא בבית משוגעים? סוף
ואגב, הכתבה ב- ynet מלאה בספוילרים נוראיים ל"שבעה חטאים".
————–
ובדיוק מסיבה זו, הודעה זו מיועדת רק למי שראו את שני הסרטים.
הכתבה מלאה ספוילרים
אבל לפחות, הם מצהירים עליהם.
למה עושים סרטים
אני חושב שהסיבה שעושים סרטים, היא בשביל כסף. אולי אני ציני מדי, אולי יש אנשים שבאמת מתיחסים לזה כאמנות של לספר סיפור, אבל בסופו של דבר, הכל עובר דרך האולפנים, שימכרו את הכבד שלהם תמורת כסף. הדמות מתה, הדמות מאושפזת, זה לא משנה, הרעיון הוא למכור את הלוקש הכי פחות מצוץ מהאצבע ושעדיין יגרום לאנשים לשלם כסף.
אני חושב שמעט מאוד אנשים שעושים סרטים יעדיפו לשכלל את הסיפור או אני לא יודע מה, על חשבון הכסף שהם ירוויחו. (אני יודע שאפשר לתת יוצאי דופן, אבל כרעיון כללי…)
שאלה תמוהה אך גם מפגרת..
למה הלינק של ה'חיפאים מרוויחים יותר' נמצא רק בתוך מאמרים ולא בעמוד הראשי? מאוד מסקרן אותי לדעת..
איך יעשו הגלדיאטור 2?
פשוט מאוד: יעשו בסרט כמעשה ג'ורג' לוקאס ויהפכו אותו לפריקוול.
ממה שאני שמעתי גלדיאטור 2 הולך להיות פריקוול. אז מישהו מכיר את הסטטיסטיקות של כמה פריקוולים היו טובים וכמה היו צואת פרות?
אגב, פריקוולים לא היה ממש נפוץ לפני מלחמת הכוכבים נכון?
התשובה בבאנרים
אול זה במקרה, אבל הבאנרים ב-zap2it כשאני נכנסתי היו של באפי ושל שרה. בשניהם, כידוע, לא הייתה שום בעיה להחזיר דמויות מתות (או כאלה שלכאורה מתו).
אז נכון שהז'אנר מעט שונה, אבל זה לא ממש משנה ודווקא איזה טוויסט פנטסטי לעלילה יכול להוסיף הרבה. נגיד, לויוס (?), הילד מהסרט הראשון מתחיל להסתובב ברומא ולראות גלדיאטורים מתים, ומגלה בין השאר שהסנטור הטוב דרק ג'ייקובי הוא בכלל הרוח של הקיסר קלאודיוס.