"באטמן ורובין" הוא הסרט הכי
גרוע בעולם. באמת. זאת דעתי
הכנה. כן, תמיד יהיה מי
שיצביע על "תכנית 9 מהחלל
החיצון" שזוכה באופן קבוע
במשאלי מבקרים בתואר הסרט
הגרוע ביותר, אבל זאת לא חכמה. "תכנית 9" הופק ונכתב על ידי אד ווד חסר כל הכשרון והיה מאוכלס בשחקנים אלמונים לחלוטין, ומה שהכי חשוב, הופק בתקציב אפס. מה החכמה הגדולה לעשות סרט גרוע בצורה כזאת? תנו לבת דודתי בת השנתיים מצלמת וידאו והיא תעשה לכם סרט גרוע יותר. בכלל, מאז היות הטלויזיה הדרדר מעמדו של הסרט הגרוע כתופעה: מה הטעם בכלל להתווכח על מיהו הסרט הכי גרוע בעולם, אם כל פרק של "רמת אביב ג"' מנצח אותו בהליכה?
אלא ש"באטמן ורובין", הסרט הרביעי בסדרת באטמן, הוא סיפור אחר. הוא הופק בתקציב מפלצתי של 180 מיליון דולר, משתתפים בו כמה וכמה כוכבי ענק ולרשות המפיקים עמדו כל אנשי הצוות הטכני, התפאורה והפעלולים המיוחדים שיש להוליווד להציע. ובכל זאת, מדובר בסרט שהוא זוועה בכל תחום אפשרי. זהו הישג! לעשות סרט כל כך גרוע בהשקעה כל כך גדולה – זה כבר דורש כשרון לא מבוטל.
ה"סרט" ההוא נחל עוד הישג מרשים: הוא הרג את סדרת סרטי באטמן, שבלעדיו היתה יכולה להמשיך בשמחה עוד שנים. באטמן נשאר דמות מוכרת ופופולרית כתמיד, אבל אחרי הזוועה ההיא, אנשים עלולים לחשוב פעמיים לפני שילכו לראות את "באטמן 5", ולו משום הסכנה שמיסטר פריז המצחיק כל כך עלול לקפוץ להופעת אורח. אולפני וורנר, בעלי הזכיון על באטמן, מודעים לכך. לכן התשובה לשאלה, "האם יהיה באטמן 5?" היא לא. מוחלט, סופי וחד משמעי. לא יהיה.
אבל להגיד את זה לא מצדיק כתבת "מה יהיה" שלמה. "באטמן 5" לא יהיה, אבל האחים וורנר לא ייוותרו על הפופולריות של באטמן כל כך בקלות, והם שוקדים על פיתוח שני באטמן שונים, שאף אחד מהם הוא לא המשך ישיר לסדרת הסרטים המוכרת, ואין כל סכנה לפגוש בו בג'ורג' קלוני, מייקל קיטון או אליסיה סילברסטון בחליפה קטנה מדי.
מה כל זה אומר, בדיוק? כפי שאתם בוודאי יודעים, יש יותר מבאטמן אחד. למעשה, יש המון. באטמן של הסרטים הוא לא אותו באטמן של הסדרה המצוירת, שהוא לא אותו הבאטמן של סדרת הטלויזיה הקאמפית העתיקה, שהוא לא אותו הבאטמן של הקומיקס. והרשימה לא נגמרת כאן. להבדיל מסדרות קומיקס אחרות (כמו למשל אקס-מן, שאם אני לא טועה הוזכר כאן פעם או פעמיים בזמן האחרון) קיימים הרבה "עולמות מקבילים" של באטמן – הקומיקס. מלבד קו העלילה ה"רשמי" של הסדרה, קיימות סדרות משנה שבהם באטמן הופך לערפד, נלחם בגנגסטרים בשנות ה-30, חוזר מפרישה בגיל 60, ועוד ועוד. העלילות החלופיות האלה מקבלות התייחסות רצינית לחלוטין, ולמעשה נחשבות בדרך כלל לאיכותיות יותר מסדרת באטמן הראשית.
לא אחת, אלא שתי עלילות אלטרנטיביות כאלה מעובדות לסרט בימים אלה. שתיהן נמצאות עדיין בשלב כתיבת התסריט, כך שהסרטים עדיין רחוקים, ועוד מוקדם לדבר אפילו על ליהוק. אבל לכל אחד מהם הוצמד במאי צעיר (מבחינת קילומטראז' קולנועי אם לא מבחינת גיל), מבטיח ומעניין, ולכל אחד מהם צוות כותב החומר המקורי לכתיבת התסריט, מה שצריך למנוע את שחיטת הקומיקס המקובלת במעברים לקולנוע.
הסרט הראשון הוא Batman: Year One ("באטמן: השנה הראשונה"), והוא מבוסס על סדרה קצרה שכתב פרנק מילר, אחד מכותבי הקומיקס הגדולים ביקום, ומספרת את סיפורו של ברוס וויין הצעיר, והנסיונות הראשונים שלו בתור לוחם בפשע עם מסכה בעלת אזניים ארוכות. גדולתו של פראנק מילר היא במציאותיות הקודרת של הסופר-גיבורים שלו: הסיפורים שלו מנוגדים לכל מה שהעם רגיל לחשוב עליו בתור "עלילות קומיקס" – אנשים בטייטס צבעוניים שמכים זה את זה בחדווה – אלא מנסים להבין איך פועל המח של אדם שנלחם בפשע בתחפושת. הגיבורים שלו בדרך כלל מתלבטים, מתעמתים, מהרהרים ושוקעים בדכאון לפני שהם חובטים ברעים.
פרנק מילר כותב את התסריט ביחד עם הבמאי המיועד של הסרט, דארן ארונופסקי. השם הזה לא יאמר דבר לרוב הצופים הישראליים, אבל הוא שם חם (ויפת) כרגע בסצינת הקולנוע העצמאי בארה"ב. לפני שנתיים הוא עשה בתקציב זעום סרט מוזר ומצוין בשם "פיי" (לא אמריקן. המספר. 3.1415927 וכו'. ניתן להשיג בבלוקבאסטר ובאוזן השלישית). ובימים אלה סרטו השני, "Requiem for a Dream" ("אשכבה לחלום"?) מעורר שערוריות וגורף ביקורות נלהבות בארה"ב. בקיצור, האיש הוא במאי איכותי, לא במאי של שוברי-קופות, ומזה יכול לצאת רק טוב.
הסרט השני הוא Batman Beyond ("באטמן מעבר"?), המבוסס על סדרת אנימציה טלויזיונית וסדרת קומיקס שהתחילו לרוץ במקביל בסוף השנה שעברה. הוא עוסק בגות'אם של אמצע המאה ה-21, שבה ברוס וויין, כבר לא בגיל המתאים לרוץ על גגות, מאמן צעיר בשם טרי מק'גיניס להיות הבאטמן החדש ולהלחם בצאצאיהם של רשעי גות'אם המוכרים.
פול דיני ואלן בורנט, שני כותבי טלויזיה פורים שכתבו בין השאר את התסריטים לסרטי באטמן המצוירים של WB (שנחשבים למצוינים), כותבים את התסריט. והבמאי הוא לא אחר מאשר בועז יכין. בדיוק כמו דארן ארנופסקי, הוא לא ממש שם מוכר למעריצי באטמן דוקא, אבל האיש הוא הגאווה הישראלית העכשווית בהוליווד. הוא כתב וביים את הסרט "פרש" ("Fresh") המעולה (ניתן להשיג בכל ספריות הוידאו, אני חושב), את "אשת חיל מי ימצא" המוצלח פחות, ובימים אלה עושה חיל ולא מעט כסף עם דרמת הפוטבול "Remember the Titans". גם במקרה שלו, אף אחד מהסרטים האלה אינו דומה בדבר לפרוייקט קומיקס, וגם במקרה הזה, ייתכן בהחלט שזה סימן טוב.
עוד דבר משותף לשני הבמאים המיודעים: שניהם יהודים כשרים. הבאטמוביל כבר לא נוסע בשבת.
בעניין שחקנים, מתעופפות שמועות בכל הכוונים, ואין לזה משמעות רבה. כל השמות הצפויים נרמזו כקשורים לפרוייקט: בראד פיט ובן אפלק כבאטמן הצעיר, פול ניומן וקלינט איסטווד בתור באטמן הזקן. לאחרונה דיווח צהובון בריטי שדוקא קורט ראסל הוא-הוא הבאטמן הבא. האמת הפשוטה היא שעוד מוקדם לומר. התסריטים עוד לא הושלמו, עיסקאות עוד לא נחתמו וקיומם של שני הפרוייקטים עוד לא מובטח. נכון לרגע כתיבת שורות אלה, נראה ש"Batman Beyond" נכנס להליכי הפקה מהירים, ו"השנה הראשונה" ייכנס לתרדמת לכמה שנים. אבל רק דבר אחד בטוח בעיר בה הצדק מרחף על כנפיים אפלות (או משהו כזה): המעריצים כבר מכינים את שלטי "הקומיקס היה יותר טוב".
תזכרו איפה אתם נמצאים. מישהו מוכשר יתרגם את זה ל"עלילות באטמן בשנה הראשונה לספירת הנוצרים".
אולי ''באטמן בן שנה''?
נקודה חשובה שיש לזכור
בקשר לתוכנית 9 מהחלל החיצון, באם משווים אותה עם ב____ ור____. התוכנית הוא סרט מאד מבדר בגריעותו. ניתן לשבת כל הסרט ולצחוק על הטראש המשתפך.
הסרט השני בהשוואה, שאת שמו לא נציין, עושה חשק בעיקר לבכות.
פריט טריוויה חסר חשיבות
כדאי לציין שזוהי למעשה הגיחה השניה של בועז יכין לתחום הסרטים-על-פי-קומיקס (להוציא את העובדה שהוא חובב קומיקס נלהב). הוא היה גם שותף לכתיבת התסריט לסרט "The Punisher" (שאני לא בטוח אם הוא הוקרן בארץ, אבל מדי פעם הוא מבליח בכבלים) מ-1989.
אם כבר סרטי קומיקס ...
אבקש מאנשי האתר לנסות ולברר כל פרט על הסרט הממשמש ובא שהדמות הראשית שלו מצויינת בשורת השם של הודעה זו.
ומכאן הרשו גם להוציא קריאה אל מפיקי הסרטים: יצולם סרט באורך מלא של פינקי והמח לאלתר !!!
והרי מה שידוע:
כלום. מאט גרונינג אמר לא מזמן שהוא נמצא במגעים ליצור סרט של הסימפסונס. זה הכל. אם הייתי יודע עוד, הייתי מדווח. ואיך זה קשור לקומיקס?
קודם כל, זה לא
אתה צודק, אני איש קטן ושפל שמנצל כל הזדמנות כדי לדחוף את האינטרסים שלו.
דבר שני: אם הייתי מנסה למצוא תירוצים עלובים הייתי אומר שאת שנים מציירים.
ודבר שלישי שממש לא קשור (אבל שוב מקדם את רצונותי) למה שלא תייסדו פינת טלויזיה באתר?
.כי זה אתר על קולנוע
אחרי שנכבוש בסערה את נישת הקולנוע באינטרנט הישראלי, אולי נתרחב גם לטלוויזיה, ואחר כך למוזיקה, אוכל, איסוף בולים, ארכיאולוגיה וסידור פרחים, ומכאן הדרך לכיבוש העולם כבר קצרה.
מה שמחזיר אותנו
לקריאה הנרגשת לעשות סרט על פינקי והמח :)
מה שמחזיר אותנו
מעניין… איך ילהקו אותו, יום אחד, כשפינקי והמוח יהיו לשם דבר לא פחות משר הטבעות?
ההמלצה שלי: קלסי גרמר בתפקיד המוח, ג'ים קארי בתפקיד פינקי, ואדוארד נורטון בתפקיד תפוח האדמה.
מובן מאליו
פינקי: ג'ון קליז. המוח: ג'ק ניקולסון. יש בכלל אפשרות אחרת?
צדקת בקשר למח
וזה אכן ליהוק מבריק, אבל בשביל פניקי הייתי לוקח דווקא את רואן אטקינסון (mr.bean) למרות שיש אנשים שלא סובלים אותו (אני מודה שגם לי הוא עולה לפעמים על העצבים) הוא נראה לי מתאים יותר לתפקיד ואם לא הוא אז כמובן רובין ויליאמס
ליהוק מתאים יותר:
מוח: ג'ק ניקולסון
פינקי: ג'ים קארי
רוברט ממש לא מתאים לפינקי (או שזה הפוך?) כל עוד לא משלבים דרמה בצורה זאת הוא אחרת.
הוא… "אנושי" מידי
(זה קצת אירוני, להתחשב בסרט של האדם הפוזיטרוני :-)).
רגע אחד. שאני אבין.
יש לך משהו נגד אלישייה סילברסטון בבגדים קטנים מדי?
תחת גדול מדי
אבל מעבר לעובדה הזאתי אין הרבה התנגדות מעשית לעיניין. ואני בטוח שגם בנות המין הנשי
לא התנגדו רבות לג'ורג' קלוני (תהרגו אותי מה כל כך טוב בבחור הזה) ולכריס אוד'ונל בחליפת גומי צמודה עד כדי מחנק. אבל הנקודה היא שאין דיי בכך לעשיית סרט מיוחד שהייעוד שלו לא אמור להיות כמעט, חצי או לגמרי פורנו. סרטים, גם אלה שמבוססים על קומיקס, צריכים להיות בעלי מידה של מציאות והיגיון מעשי. ואה כן, לא יזיק גם תסריט נורמאלי.
בשביל הפרוטוקול:
אין לי שום התנגדות לאליסיה סילברסטון בכל צורה, מצב, משקל וזמן, בבגדים גדולים מדי, קטנים מדי, תחת כל עץ רענן או שיח נבול, בכל חג ומועד וגם בימי חול.
אבל לצערי זה לא שיפר את ב___ ור____ .
חה.
דבר ראשון וקודם לכל: כבר ציינתי זאת כאן בעבר, ואני רואה שאני נאלץ לעשות זאת שוב: "אלישיה סילברסטון בחליפת עור קטנה מידי" הוא קונספט גאוני, ראוי לשבחים, לחיקויים ולשחזורים רבים ככל האפשר.
שנית, אם מזכירים את עניין הסרט הגרוע ביותר, אני חייב לציין את "האוורד הברווז – סיפורו של ברווז ענק מהחלל החיצון שמגיע לכדור הארץ על מנת להגשים את חלומו: להפוך לגיטריסט בלהקת רוק". למען הפרוטוקול.
טעות פאטלית
הוא הגיעה לארץ במקרה ,וכן המקום שוב להזכיר שהקומיקס של האוורד היה הרבה יותר טוב.
ובנימה יותר אינפנטילית
סטיב גרבר שולת
שולת!!!111
מבלי לחלוק על כך שהסרט לא היה משהו,היו בו כמה סצינות נחמדות.
מי שראה יבין.
חה.
לא שאני זוכר את המאורע המשמח, אבל נדמה לי שהמבקרים טענו שאלישיה שמנה (!) מדי בשביל המדים שלה, ולא שהמדים קטנים מדי עליה. בכל מקרה, אני דווקא לא שמתי לב לשום צמיגים יוצאי דופן. למעשה, היא הייתה הסיבה העיקרית שבגללה נשארתי עד סוף הסרט.
בכל מקרה, אתה בכלל ראית את "הווארד הברווז"? סרט גאוני. מי יתן וכן ירבו. אם יוציאו לו סיקוול (נגיד, פינגווין ננסי מהחלל החיצון שמגיע לכדור הארץ במטרה להגשים את חלומו – להיות מבקר של מס הכנסה), אני אלך לישון ליד הקופות שבוע מראש. לבד, כנראה, ותוך מאבק נמרץ בכוחות האבטחה של קניון הזהב.
אלישיה
סתם לידיעתכם, הסיבה שלא ראיתם צמיגים עודפים על הגברת סילורסטון היא אנימצית המחשבים המופלאה בה השתמשו כדי להקטין את קו התחת שלה.
כן אני יודע שזה נשמע מוזר אבל זה מה שהם עשו.
הם פשוט מחקו את הקו החיצון וגרמו לה להראות רזה יותר.
אליסיה המצומצמת?
הסיפור הזה מאוד לא אמין, מסיבה אחת פשוטה: הפעלולים ב"ב____ ור_____" היו כל כך גרועים, שלא יכול להיות שהם הצליחו לצמצם את ישבנה של הגב' סילברסטון ושזה ייראה אמין.
דווקא אני לא חושב
דווקא אני לא חושב שזה צריך להיות כל כך קשה. אני מתכוון הרי אם יש תמנות פורנו מזויפות שלה ושל כוכבות אחרות בכל רחבי הנט וזה נעשה ע"י קבוצות של ילדים בני 15 שלקחו מגמת טכנולוגיה או משהו כזה אז מה הבעיה לאנשי המחשב של הוליווד להצר תחת קלות?
אבל מצד שני אין לי שום מושג בעיניין והמחשב שלי נתקף אלרגיה קשה כל פעם שאני מתקרב אליו.
מה יש לכם נגד
אני לא מדבר אפילו על אלישיה, שמבחינתי התחת שלה בסדר גמור, וגם השאר לא ממש בעייתי…
…
אהם, סליחה. כן. איפה הייתי? אה, כן, לא מדבר אפילו על אלישיה סיל..בר..סטון…
…
(שיעול) כן. מה היה לנו? נכון, כן. אז אני אפילו לא מדבר עליה – אבל מה לעזאזל יש לך נגד מייקל קיטון המופלא?
מה יש לנו נגד
מאיפה הקרצת כאן את מייקל קיטון? מייקל קיטון הוא שחקן נהדר. היו לו נפילות, והיו לו הצלחות (ביטלגוז' שולת!!!1), אבל את באטמן הוא עשה נהדר.
זה הסרט שנעשה אחרי שהחליפו אותו ואת זה שבא אחריו (וגם ואל קילמר, כשלא משחק תפקיד של שרת, הוא שחקן סביר) שקוטלים.
ציטוט מהכתבה:
"אבל אחרי הזוועה ההיא, אנשים עלולים לחשוב פעמיים לפני שילכו לראות את
"באטמן 5", ולו משום הסכנה שמיסטר פריז המצחיק כל כך עלול לקפוץ
להופעת אורח … האחים וורנר לא ייוותרו על הפופולריות של באטמן כל כך
בקלות, והם שוקדים על פיתוח שני באטמן שונים, שאף אחד מהם הוא לא המשך
ישיר לסדרת הסרטים המוכרת, ואין כל סכנה לפגוש בו בג'ורג' קלוני, *מייקל קיטון* או אליסיה סילברסטון בחליפה קטנה מדי."
מספר הערות
שאלה: למה בשביל להרוס סרט בעל תקציב גבוה וקאסט מפורסמים צריך להתאמץ?
תקציב גדול ושחקנים מפורסמים לא מחפים ולא מבטיחים תוצאה טובה, במיוחד לא בהוליווד כשמגלגלים סרטים כאלו על ימין ועל שמאל ובמיוחד לא אצל במאי כמו שומאכר הרס את בטמן כבר קודם כשעשה את 'בטמן לנצח'.
ובאד ווד דרך אגב לא צריך לזלזל בצורה כזאת.
בעניין העלילות האלטרנטיביות, זה תיקון, כל סדרה באמת מתבססת על הבטמן שלה אבל זה ככה כמעט עם כל דמות שיש לה יותר מסדרה אחת.
בקומיקס הכל קורה באותו המישור ובאותו הזמן, אותו הבטמן, העלילות האלטריטיביות שהזכרת הם לא יחודיות לבטמן.
לדי סי קומיקס יש שלוחה בשם Elseworlds
תחת השם הזה יוצאים סיפורים דימיוניים המבוססים על גיבורים של די סי, בטמן מן הסתם הוא אחד מהם.
זאת לא עלילה אלטרנטיבית בכלל, זהו פשוט סיפור על ימיו הראשונים של ברוס ווין כבטמן, אבל מדובר באותו בטמן, פשוט בפריקוול.
עכשיו בוא אני אגיד לך את האמת, אני מאמין שאתה יודע את זה, ושאפילו יכול להיות שקראת את הסדרה (ואם לא אז אני ממליץ בחום), הנקודה שלי היא מסביב לעניין העלילות האלטרנטיביות.
ולנושא אחר.
סרט מדהים, חזק, מרשים, בהחלט סרט ראוי וממומלץ בחום גם.
אז זהו שלא
בתור אדם שיש לו מספר לא מבוטל של קומיקסי בטמן, אני מסכים אם הדג שזו עלילה אלטרניבית,בדיוק כמו כל הקומיקסים של בטמן שיצאו אחרי 39.באטמן הוא קומיקס שיותר מאשר שיש בו המשכיות מספר סיפורים של הבאטמן.
אני מסכים שבשנים האחרונות היה נסיון לעלילה בהמשכים אבל נסיון זה כשל לדעתי,מפני שהגרפיק נובלס שלו כלומר הספרים שפירסמו עלילות ללא קשר ישיר לעלילת החוברת כלומר אלטרנטיביות. הצליחו הרבה יותר.
ניתן לראות את
כאלטרנטיבי משום שהיו כלכך הרבה סיפורים,ולא במסגרת של
שסתרו את הכתוב בה.
סיפורים אלטרנטיבים לא צריכים תווית בהכרח ,זו סתם עוד דרך לשווק אותם,כמעט כל גרפיק נובל של באטמן הוא אלטרנטיבי באם הוא סותר את החוברות האחרות או לא.
רגע. פספסתי משהו.
איך (כמעט) -כל- גרפיק נובל יכול להיות אלטרנטיבי?
אלטרנטיבי למה?
לא אמור להיות איזשהו קו-זמן רשמי?
פשוט אין
כלומר כל כמה זמן מתחילים קו זמן חדש,אבל בתור קומיקס שמתחיל משנת 39,תסכים איתו שזה לא יכול להיות שזה אותו באטמן מההתחלת הקומיקס ובתקופות מאוחרות יותר לדוגמא שנות ה-70,באטמן כל הזמן מומצע מחדש
ובשנים האחרונות זה הולך ומשתולל.
לכן כל נובל הוא אלטרנטיבי לחוברת החודשית ולנובלים האחרים אלא אם כן מודגש בפירוש שהוא המשך לנובל אחר.
בטח שיש
שמע, הקומיקס מתקדם במהלך השנים, כמובן, אי אפשר לצפות שבטמן של היום יראה כמו זה של 39 וכדומה את אותו הדבר אפשר להגיד והוא תקף כלפי כל סדרת קומיקס אפשרית שקיימת יותר משש שנים, במיוחד היום, כשכל שבוע מנסים להמציא דמויות מחדש.
אבל, קו עלילה אחת עיקרי ישנו, והחוברות שממקמות את עצמן מסביב לקו הזה וזה כולל את
משתייכות לקו הזה ולא לעלילה אלטרנטיבית.
לבטמן באמת יש מספר יוצא דופן של גרפיק נובלס יחסית לדמויות אחרות, אלו שמציעים מציאות אלטרנטיבית עושים זאת ואלו שלא פשוט מספרים סיפור של בטמן שלווא דווקא מתקשר לזמן הנוכחי בעלילה אבל מתקשר לדמות כפי שאנחנו מכירים אותה, בעולם שבו היא גדלה ובמישור העלילתי שאפשר לקרוא כבר שנים בחוברות.
הוא מבחינתי בגדר פלאשבק.
במישור העלילתי זה בדיוק אותו בטמן משנת 39', במישור הסגנוני זה לחלוטין לא.
פשוט לא
לא תקף לגבי קו העלילה שהיה אז באותה שנה,אם זה עוזר למשהו.
בנאדם, לאיזה פרטים אתה נכנס
חוברת קומיקס מתפתחת.
קו העלילה של עכשיו לא תקף גם לגבי זה של לפני שלוש שנים.
וזה לא רק בבטמן זה בכל חוברת אחרת וזה בגלל העובדה הפשוטה שהעלילה מתפתחת, שעלילות חדשות מתחילות ומסתיימות ושהסגנון משתנה.
אבל אין לזה לחלוטין שום קשר לעלילות אלטרנטיביות.
יש פשוט סתירות
בין
לכל קומיקס אחר שהייה אותה שנה.
ואם לא השתכנעת אז לא,אבל זה די נראה לי מוזר שתתווכח איתי על משהו שבולט לעין די באופן מיידי.
באטמן הוא אוסף עלילות אלטרנטיביות בהשוואה לכל קומיקס אחר.
סתם נמאס לי לחזור על אותו רעיון.
יש פשוט סתירות
טוב, אלא אם יעלה טיעון אחר שונה אני חושב שפה אני אסכם את דברי.
שמע, קודם כל, נראה לי שאתה יודע את דרכך בעולם הקומיקס, תאמין לי שגם אני, זה להתחלה.
אני יכול, והאמת היא שאני די בטוח שגם אתה יכול, להביא שמונה דוגמאות לפחות מקומיקסים שהעלילות בהן סותרות את עצמן במהלך השנים, זה אפשרי, זה לא אומר שהעלילות אלטרנטיביות, אתה מסרב לקבל התפתחות של קומיקס ואומר שפשוט אין קשר עלילתי.
סתירות בקומיקס הן טעויות תסריטאיות, לא עלילות שונות.
באטמן בעברית
לידיעת הציבור הצעיר: את הסרט המצויר שפתח את סדרת Batman Beyond, בדיבוב עברי, אפשר להשיג עכשיו בארץ בוידאו, תחת השם "באטמן – הדור הבא".
מישל פייפר
מה שבאמת הייתי רוצה הוא שיעשו גרסה שממשיכה את הסיפור של "באטמן חוזר", עם מישל פייפר בתור אשת החתול. לא אהבתי את רוב הסרטים שלה, אבל בבאטמן הייתה לה הופעה מעניינת ומיסתורית.
דארן ארונופסקי מביים את
בטמן- שנה ראשונה?
זה סופי? כי אם כן זה בהחלט מגביר את הסיכויים שאני אראה את הסרט הזה. מאז רקוויאם אני מאוד מחזיקה מהבמאי הזה ומחפשת את פיי כדי לראות עם הבימוי המרשים היה יוצא דופן או שזה משהו קבוע (אם זה קבוע בהחלט מגיעה לו הגדרה של סמאח).
דרך אגב יש כבר התקדמות בתהליך ההפקה של הסרט?
זה בהחלט סופי
שדארן ארונופסקי יביים… אם הסרט הזה באמת יצא לפועל, מה שלא בטוח ב-100% עדיין. יש מעט מאוד מידע בנושא.
פרט קטן אחד שבכל זאת הגיע לרשת – שני עיצובים אפשריים לבאטמוביל החדש/ישן:
http://www.superherohype.com/cgi-bin/imageFolio.cgi?direct=Batman/Batman_Year_One/Designs
רק לי העיצוב השני נורא הזכיר
את ה- ?
נו, ומה ידוע עכשיו?
נו, ומה ידוע עכשיו?
"נראה ש"Batman Beyond" נכנס להליכי הפקה מהירים, ו"השנה הראשונה" ייכנס לתרדמת לכמה שנים."
עכשיו מה שמפליא זה שהכל בדיוק להפך.
'שנה ראשונה' זכה לעיבוד (פחות או יותר) ואילו 'הדור הבא' בתרדמת.
'באטמן מתחיל' הוא לא 'שנה 1'
שני הסרטים שבכתבה בוטלו. 'באטמן מתחיל' אמנם מבוסס על הרעיון הכללי של 'שנה 1', אבל הוא לא מבוסס על התסריט שנכתב עבורו (או על הקומיקס של פרנק מילר), וכל אנשי הצוות המתוכננים הוחלפו.
'באטמן מתחיל' הוא לא 'שנה 1'
ומכאן הכיתוב 'פחות או יותר'.
אני יודע ומודע לזה. וגם להצהרות של גוייר על כך שזה לא 'שנה אחת'. אבל 'מתחיל' הוא די תואם את 'שנה אחת' בכל זאת. הוא שואב משם כמה דברים.
מעניין מה היה קורה עם דארן...!תוהה!
מעניין מה היה קורה עם דארן...!תוהה!
דווקא הרעיון שלו היה הכי מעניין.
אבל לא חבל לי ממש כי הסרט של נולאן יצא מצוין בסוף.
אבל אם דארן היה עושה את הסרט עם פרנק מילר מי יודע מה היה קורה.
'באטמן מתחיל' הוא לא 'שנה 1'
גם אני כבר מזמן רוצה סרט על באטמן הדור הבא.
לדעתי זאת היתה סדרה מצוינת, חבל שלא הרבה אנשים אחרים רואים בה פוטנציאל קולנועי.
לא, הם ירדו לגמרי מהרעיון הזה.