נמצאה הדרך להעלות את הרייטינג ההולך ודועך של טקס האוסקר: פרסומות. לראשונה מאז היות האוסקר, ישודרו פרסומות לסרטים חדשים במהלך הטקס – בתקווה לגנוב כמה מאלה שצופים בסופרבול בשביל הפרסומות. |
11.10.2008
|
יומית
נמצאה הדרך להעלות את הרייטינג ההולך ודועך של טקס האוסקר: פרסומות. לראשונה מאז היות האוסקר, ישודרו פרסומות לסרטים חדשים במהלך הטקס – בתקווה לגנוב כמה מאלה שצופים בסופרבול בשביל הפרסומות.
נמצאה הדרך להעלות את הרייטינג ההולך ודועך של טקס האוסקר: פרסומות. לראשונה מאז היות האוסקר, ישודרו פרסומות לסרטים חדשים במהלך הטקס – בתקווה לגנוב כמה מאלה שצופים בסופרבול בשביל הפרסומות.
למען האמת, זה רעיון בכלל לא רע
התוצאות נקבעות לפני הטקס ורוב הסרטים המועמדים הם ממילא לקהל קטן יחסית. לפחות ככה גם מי שרוצה לראות טיזר לרובוטריקים 2 ישהה ליד הטלוויזיה. אני לא חושב שזה מה שימשוך את ג'ו סיקספק לצפות באוסקר, כי בניגוד לסופרבול, אין פה פוטבול, אבל זה בטח לא יכול להזיק.
כל זה בהנחה שלא יתחיל רצף זכיות חשוד של סרטים שבמקרה גם מפורסמים בזמן הטקס.
זה לא יכול לקרות
מצוין בכתבה שהפרסומות נעשות בשורה של הגבלות, ובין השאר אסור לפרסם סרטים שמועמדים או אפילו המשכים לסרטים שמועמדים (לא שסביר שדבר כזה יקרה).
לא יקרה מצב כזה.
החוק החדש אומר שכל מפיץ רשאי לפרסם סרט אחד *בילבד* במשך האוסקר ששייך לו (והיא גם צריכה להיות פרסומת חדשה שעוד לא נראתה). וזה גם פרסומות לסרטים עתידיים שעוד לא יצאו, אז אין מצב שהוא מועמד לאוסקר (לפחות לזה של השנה הנוכחית בה שודרה הפרסומת..). ודבר אחרון – נראה לך שהאקדמיה תעשה את מה שאמרת?! אני אישית לא מאמין.
ומה עם התוספת זמן שזה דורש?
אתם לא מפחדים שזה יאריך את הזמן שנאלץ לשבת מול הטלויזיה?
כן, נכון. אנחנו פחות הרווחנו מהאמריקאים.
להם לפחות יהיה איך להעביר בכיף את הזמן. לנו – יהיה מקסימום את אביעד קיסוס המעצבן. ורק בתום הטקס נוכל לראות את הפרסומות ולקנא.
לא.