התסריטאים טד אליוט וטרי רוסיו לקחו מותג עתיק ולא רלוונטי ('שודדי הקאריביים') והפכו אותו לסדרת סרטים סופר-מצליחה של ברוקהיימר. נראה אם הם יכולים לעשות את זה שוב: הפעם, 'הפרש הבודד'. |
28.03.2008
|
יומית
התסריטאים טד אליוט וטרי רוסיו לקחו מותג עתיק ולא רלוונטי ('שודדי הקאריביים') והפכו אותו לסדרת סרטים סופר-מצליחה של ברוקהיימר. נראה אם הם יכולים לעשות את זה שוב: הפעם, 'הפרש הבודד'.
התסריטאים טד אליוט וטרי רוסיו לקחו מותג עתיק ולא רלוונטי ('שודדי הקאריביים') והפכו אותו לסדרת סרטים סופר-מצליחה של ברוקהיימר. נראה אם הם יכולים לעשות את זה שוב: הפעם, 'הפרש הבודד'.
ספק גדול
למרות שטרילוגיית "הקאריביים" היא שנונה וכתובה היטב בשביל בלוקבאסטר אמריקאי, נראה שלהצלחת הסרטים יש יותר קשר לגור ורבינסקי הבמאי ולליהוק המוצלח.
צריך לזכור ששני התסריטאים האלה כתבו גם את "זורו". הביקורות לא התלהבו, בלשון המעטה, וגם הקהל לא טרח להגיע.
אתה מתבלבל קצת.
צמד התסריטאים האלה כתבו את תסריט הסרט "זורו" הראשון (שקיבל ביקורות לא רעות בכלל וגם הצליח להרוויח כסף ממש לא רע בקופות), ולא את זה של "זורו 2" (ש*הוא* זה שקיבל ביקורות רעות ונכשל בקופות).
כמו כן, הם אחראים לתסריט של הסרט הראשון של "שרק" ולחלק מהתסריט של "אלאדין".
אופס.
הסרט שאתה מדבר עליו נקרא ''המסיכה של זורו''
שהיה וואחד סרט כייפי. הנאה מובטחת לאורך כל השעתיים שלו. צחוקים, אקשן, דרמה, הכל מעורבב במינון הנכון.
ההמשך שלו נקרא סתם "זורו", וכן, הוא סרט גרוע.
אררר
אם ב"מותג" הכוונה היא למתקן שעשועים בפארק דיסני – אני חושב שכאן יש להם נקודת פתיחה טובה יותר, לפחות מבחינת החומר המקורי שקיים כבר.
אבל זה מה שעבד לטובת ''שודדי הקאריביים''
אין מה לדבר שם על נאמנות למקור. יש בקושי דמויות או עלילה שצריך להסתמך עליהן. וככה התסריטאים יכלו להכניס פנימה מה שמתחשק להם, במיוחד את ג'וני דפ בתור חולה רוח עם גינונים נשיים.
גם מבחינת המותג המצב קצת יותר גרוע – אני די בטוח שיש יותר קהל בגיל הרלבנטי לסרט הזה שהיה (או לפחות שמע על) "שודדי הקאריביים" בתור אטרקציה, מאשר כאלה שיודעים בכלל מי זה "הפרש הבודד".