אולי שמתם לב לכך שהאתר עובד שונה מהרגיל. בעקבות השיפוצים חלקכם אולי מנועים כרגע מלהגיב, ולכן אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולומר: '300' היה חרא! 'מועדון קרב' מוערך מדי! 'בלייד ראנר' די משעמם! ואתם לא יכולים להגיד לי שום דבר על זה, נה נה נה נה נה!
אלה מכם שכבר יכולים להגיב עשויים לשים לב לכך שהאתר עובד יותר מהר מהרגיל. זה משום שעברנו דירה. זה אומר שהאתר לא ייעלם באופן מסתורי לכמה דקות בכל פעם. כנראה.
ועכשיו לענייני היום. במקום הראשון השבוע, עדיין, נמצא 'אוצר לאומי: ספר הסודות', הפעם עם 20 מיליון דולר. הסרט נשאר במקום הראשון במשך כל תקופת חופשת הכריסטמס, וכיוון שכך, עשה הרבה מאוד כסף: 171 מיליון דולר, ליתר דיוק. בתוך כמה ימים הוא יעקוף את 'אוצר לאומי' המקורי, ולא יהיה מסוכן מדי להניח שהשלישי כבר בדרך, ושהוא יהיה טיפשי ממש באותה המידה. 'אני האגדה', במקום השני, הכניס עוד יותר: 228 מיליון דולר והיד נטויה. הוא עכשיו הסרט המצליח ביותר של 2007 שאיננו סרט המשך או 'רובוטריקים'. במקום הרביעי נמצא 'אלווין והצ'יפמנקס', שהכניס עד כה 176 מיליון דולר (כן, 'הצ'יפמנקס' עשו יותר כסף מ'אוצר לאומי').
ובאמצע, בין כל להיטי הענק, נדחף סרט שאולי עוד יהיה כזה: 'ג'ונו'. הסרט הזה מספק דוגמה מושלמת להפצה מתרחבת יעילה. לפני שבועיים הוא היה במקום העשירי, ולפני שבוע – בחמישי. השבוע, עדיין בפחות מ-2,000 בתי קולנוע ועם ממוצע הכנסות של 8,400 דולר למסך, הוא השיג 16 מיליון דולר ואת המקום השלישי. מהון להון הסרט הכניס כבר 52 מיליון דולר, כלומר, בסטנדרטים של סרטי אינדי קטנים, הוא 'ספיידרמן'. אפילו הגעה ל-100 מיליון דולר באה בחשבון. שיחוק.
ינואר הוא חודש לא טוב לסרטים חדשים, ואם סרט יוצא בשבוע הראשון של השנה במקום בשבועיים המאוד יוקרתיים שלפני כן כנראה יש לזה סיבה טובה. לכן לעתים קרובות הסרט הראשון של השנה הוא סרט איום ונורא. זה בסדר, זה לא מבשר על איכות השנה שתגיע. השנה הסרט הזה הוא 'One Missed Call', רימייק אמריקאי לסרט אימה יפני שביים טקאשי מיקה (מי שידוע יותר בזכות סרטים דפוקים בשכל כמו 'אודישן' ו'גוזו'). רימייקים לסרטי אימה יפניים הם לגמרי הטרנד של לפני חצי עשור: בעקבות ההצלחה האדירה של 'הצלצול' נרכשו זכויות הרימייק של כל סרט אימה שנעשה אי פעם במזרח הרחוק, כמעט. במשך כמה זמן היה נדמה שצפויות לנו כמה שנים שבהן לא יופק שום סרט שאינו רימייק לסרט אימה יפני. אבל רובו הגדול של הטרנד נשאר, בסופו של דבר, במשרדי ההפקה. סרטים מעטים כאלה יצאו ('מים אפלים', 'Pulse'), ורק שניים מהם הצליחו בגדול – 'הצלצול', שהתחיל את הטרנד, ו'הטינה'. בקיצור, 'שיחה שלא נענתה' הוא סרט שאיחר בכמה שנים את הרכבת, והרכבת בכלל לא נסעה בכיוון הנכון.
הגימיק של 'שיחה שלא נענתה': הסלולרי שלך מצלצל, וכשאתה עונה, במקום לשמוע איזו ילדה לוחשת לך "Seven days", או רוח רפאים שנתקע לה משהו בגרון, אתה שומע את חרחורי הגסיסה של עצמך. זמן לא רב לאחר מכן אתה באמת מת. מה ששמעת. כשמדובר בסרטי אימה גימיקיים זה לא ה"מה" אלא ה"איך" שמשנה (גם הרעיון של קלטת וידאו שהורגת הוא לא בדיוק שייקספיר), וכשמדובר ברימייק, ה"איך" נוטה להיות רע. כך בהחלט במקרה הזה, עליו המבקרים מסכימים ללא כל יוצא מהכלל שהוא חלש גם בז'אנר שלו. ציון העגבניות הרקובות של הסרט הוא 0%. ועדיין הוא הכניס 13.5 מיליון דולר, סכום סביר עבור סרט אימה.
'הנוסע השמיני נגד הטורף השני' התפוגג כהבל פה באוויר החורף הקפוא אחרי שבוע אחד, הכנסותיו הכוללות, 36 מיליון דולר, הן פחות ממה שעשה הסרט הראשון בסופ"ש הראשון שלו. 'מכושפת' עזב גם הוא את העשיריה, עם הכנסות נחמדות של 119 מיליון דולר. עד מאה ועשרים.
בשבוע הבא אנחנו עדיין באשפתות. ייצאו 'First Sunday', קומדיה שחורה עם אייס קיוב, 'הפיראטים שלא עושים כלום' – סרט אנימציה ממוחשבת בכיכובם של ירקות, ואיך אפשר בלי, 'In the Name of the King', סרטו של הבמאי הנערץ אווי בול.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.
נגיד חירחורי הגסיסה שלך מתקשרים ואתה מסנן אותם,
מה אז?
אז תהיה הרבה יותר מופתע כשתמות.
נגיד חירחורי הגסיסה שלך מתקשרים ואתה מסנן אותם,
על זה בדיוק הסרט.
אז הם יחכו לך בתא קולי
ללא כותרת
מזל טוב על המעבר!
אני חושב שזה הישג גדול ונדיר לסרט "שיחה שלא נענתה", שהוא הצליח לקבל 0% טריות. אפילו "מאנוס" לא הצליח להגיע לזה.
ואם מדברים על אווי בול, אז אני מקווה שהסרט שלו "פוסטל" יצליח יותר.. למרות שאני רואה שהוא כבר הופץ בארצות דוברות גרמנית וקיבל ציון לא משהו בימד"ב. אתר העגבניות טוען שתאריך ההפצה שלו בארה"ב הוא ה-1 לפברואר.
ולמה בדיוק אכפת לך מהצלחת סרטיו של ?
ולמה בדיוק אכפת לך מהצלחת סרטיו של ?
כי "פוסטל" נראה כמו סרט עם פוטנציאל.
מדברים על החמור
יש לו סרט חדש עכשיו על בסיס דנג'ן סיג' (מצור על מבוך) שזה משחק מחשב בינוני פלוס מהעט האחרונה. כמיטב המשורת של בול הסרט לא ממש קשור בעלילתו למשחק (לפחות לפי הטריילר) אבל הטריילר נראה לא נורא כלל, ודי הרבה שחקנים ידועים למחצה מבזים את עצמם שם. אולי בול למד?
-האשף הדגול
אבל אתה צריך להזכיר
שסדרת משחקי המחשב דנג'ן סיג' קיבלה ביקורות חמות מאד דווקא.
הוא אמר שהמשחק היה
"בינוני פלוס" שזה – לפי מה שידוע לי – לא ציון גרוע.
קבלו תיקון
כנראה שהסרט אכן נורא כפי שלמדנו לצפות מבול
http://www.aintitcool.com/node/35237
-האשף הדגול
זה אומר שבארץ בטוח יקראו לסרט
"שיחה שלא נהנתה"
סאבטקסט:
"מה? חרחרבר-מה? לא שומעים! אין קליטה!"
אה, ו- על הבית החדש! ווהו! אם לצטט דברי חכמים, למרות שהם היו מצחיקים יותר בהקשר: עד מאה ועשרים (מיליון, גולשים, במהירות גבוהה, ואף לא אחד מהם טרול. או נרות על עוגה. או משהו. כל אחד וההעדפות הגסטרונומיות שלו).
סאבטקסט (בהשראת המסמ''צ):
"נו, איפה הספרה עשר בטלפון הזה?"
יואה בול מתקדם בחיים?!?!?
תגידו שזה לא אמיתי!! סרט של יואה בול עם ריי ליוטה, ברט ריינולדס, ג'ייסון סטאטהם, רון פרלמן… וכריסטינה לוהקן מוכנה לעבוד שוב עם יואה אחרי בלוד-ריין.
זה פשוט לא בסדר בכל רמה אפשרית, ממש עצוב.
שלא נדבר על שון קונרי
שהבעת פניו על הפוסטר של הסרט אומרת "מה לעזאזל אני עושה בסרט הזה?"
והדגמה:
שלא נדבר על שון קונרי
שון קונרי ?!? איפה ??
כן, גם אני מעוניין לדעת
איפה
שון קונרי, ברט ריינולדס, אותו דבר.
כל עוד הלן האנט משחקת בסרט, אני שמח.
למקרה שלא היית ציני - זו לילי סובייסקי, לא הלן האנט
הומ.
הלן האנט, לילי סובייסקי, אותו דבר.
שלא נדבר על ריי ליוטה
שנראה כאילו סובל מעצירות והצרבת מציקה לו.
חברה,
השם הוא Uwe, והאיש גרמני, ולכן או?ב?ה. עוד שאלות?
אז שאו?ב?ה סרטים שלו יעזבו אותנו בשקט
אז שאו?ב?ה סרטים שלו יעזבו אותנו בשקט
שנון, מאוד שנון.
שניה אחת
למה "ספיידר-מן 3" לא נמצא ברשימת הסרטים שיכולים להיות מועמדים על האוסקר?
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=40752
הימור שלי:
"שודדי 3" מנצח
"רובוטריקים" מועמד
"המצפן הזהוב" מועמד
באמת מפתיע שספיידי 3 לא הגיע אפילו לשבעייה הפותחת.
אבל לא נורא, מגיע לו. שילמד לקח.
הימור שלי:
"רובוטריקים" מנצח
"שודדי 3" מועמד
"300" מועמד
שניה אחת
כי ממש לא מגיע לו =\\
וזה נורא אופטימי מצדך לחשוב על שודדי הקריבים כמנצח באוסקר.
וכמה שאני אשמח לראות את זה..
א. זה לא כ"כ מגיע לו חח
ב. אין כמעט סיכוי שזה יקרה
אני חושב שהכוונה היא לאוסקר על האפקטים.
אכן. אלא מה?
אני חושב שהכוונה היא לאוסקר על האפקטים.
אה, זה כבר משהו אחר.
ואפקטים באמת מוזר שספיידי לא מועמד למועמדות.
אבל שין.
חוצמזה, שודדי הקריבים צריך לנצח :P
נורא אופטימי מצידך לחשוב כך.
דהיינו, רובוטריקים ינצח.
נורא אופטימי מצידך לחשוב כך.
דווקא תקוות רבות יותר מאשר אופטימיות.
אבל אני לא יכולה לדבר יותר מידי, את רובוטריקים לא ראיתי, ומשום מה לא נראה לי שהפסדתי הרבה..
אני חושב שהכוונה היא לאוסקר על האפקטים.
איזה אפקטים מרשימים היו בשודדי 3?
לא משהו שלא ראינו בהרבה מקומות אחרים.
הסרט השני בטרילוגיה עד היום מחזיק אצלי בתואר "הסרט עם האפקטים הכי טובים שראיתי" (הקראקן, הו, הקראקן) אבל השלישי לא היה בכלל מרשים (גם) בתחום הזה. ובכלל.
היו כמה אפקטים פה ושם
למשל, לג'וני דפ אין באמת עשרות כפילים, הסרט לא באמת צולם באמצע מערבולת ענקית, הסרטנים/סלעים אינם קיימים בטבע וכל הקטע עם קליפסו? מזויף.
אני גם לא לגמרי משוכנע שאורלנדו בלום הוא לא דמות ממוחשבת, אבל זה נתון לויכוח.
היו כמה אפקטים פה ושם
באמת שאין צורך בהסברים כמו לילד מפגר…
אם תקרא שוב את ההודעה שלי תראה שלא אמרתי ש*לא היו* אפקטים, אמרתי שלא היו אפקטים *מרשימים* או חדשניים, ולשכפל דמות או לעשות מערבולת ענקית זה לא משהו שלא ראינו בעבר.
וואלה?
איפה כבר ראית מערבולת ענקית?
וואלה?
פרק של הסדרה Surface, וזאת רק הדוגמא שקופצת לי לראש. בטוח היו עוד.
אז נכון שהמערבולת בשודדי הייתה הרבה יותר מרשימה, ואין ספק שהאפקטים היו טובים, אבל לא היה בהם שומדבר חדשני כמו בסרט השני. זאת, לפחות, דעתי ואני באמת חובב אפקטים.
איפה עובר הקו בין מרשים לחדשני?
קודם טענת שאין בסרט אפקטים מרשימים וזה, כאמור, עניין של טעם. כשזה מגיע לחדשנות, צריך איש מקצוע שינתח איפה בדיוק הייתה התקדמות טכנולוגית או אמנותית שלא ראינו קודם. רוב חברי האקדמיה אינם מסוגלים לשפוט את האפקטים כאנשי מקצוע, אלא רק כצופים ולכן, השאלה של רושם חשובה יותר מבחינת אוסקר.
"סוף העולם" ו"תיבה של איש מת" צולמו ברצף ונכנסו לפוסט פרודקשן פחות או יותר באותו הזמן, כך שאין טעם לצפות להבדל מהותי ברמת האפקטים ביניהם. למעשה, זו הסיבה שגם לדעתי סוף העולם לא יזכה באוסקר. תיבה של איש מת זכה בשנה שעברה והעין נמשכת אוטומטית לדברים שעוד לא ראינו. במקרה הזה, רובוטים מכוערים ענקיים שנלחמים אחד בשני אגב הפיכה לכלי רכב, זו האופציה היותר מיוחדת.
אגב, שר הטבעות הוא מקרה חריג של טרילוגיה שהאפקטים בה השתפרו באופן משמעותי מסרט לסרט, למרות ההפרש הקטן בתאריכי היציאה.
איפה עובר הקו בין מרשים לחדשני?
בדיוק בגלל זה אני טוען שהיו צריכים לתכנן את שודדים 2 ו3 כשני סרטים נפרדים (גם אם מצולמים ברצף) ולא כסרט אחד ארוך, אבל זה לא המקום להיכנס לזה.
בנוגע לאפקטים, אני לא מחפש אפקטים חדשניים מבחינה אמנותית או טכנולוגית, אין לי את הידע בשביל זה. מה שאני מחפש זה אפקט שישאיר אותי עם פה פעור.
אני לא צופה תמים, אני מכיר המון אפקטים ואפילו קצת מבין בצד הטכני שמאחוריהם.
בסרט השני היו כמה וכמה אפקטים שעשו לי את זה, בסרט השלישי כמעט ולא. ואני מדבר על האפקט נטו. סצינת האקשן במערבולת הייתה מעולה, אבל המערבולת עצמה בתור אפקט? כמו שאמרתי, לא משהו שלא ראיתי כבר.
ומה עם טרילוגיית שר הטבעות ששלושת סרטיה זכו ברצף
באוסקר האפקטים?
הרי אין הבדל מהותי בין הסרט השני לשלישי, אם כבר מדברים.
ומה עם טרילוגיית שר הטבעות ששלושת סרטיה זכו ברצף
כפי שכתבתי, האפקטים השתפרו בצורה ניכרת, לפחות בין הסרט הראשון לשני (בו הופיע לראשונה גולום במלא חיישנותו). מה גם ששלושת הסרטים היו מועמדים בקטגורית הסרט הטוב ביותר, מה שלפחות בתאוריה, משפר את הסיכויים לזכות. הסרט השלישי היה לוקח את האוסקר לאפקטים גם אם היה מתמודד מול מטריקס, טיטאניק ושליחות קטלנית 2 בו זמנית, מאחר והצביעו לו על טייס אוטומטי.
מבחינת הערכה ביקורתית, אף טרילוגיה לא התקבלה באהדה כמו שר"ה. אפילו הסנדק כשל בסרט השלישי בכל הנוגע לשחזור השגים ביקורתיים. לשודדי הקריביים יש סרט אחד שהפתיע לטובה ושניים שהדעות עליהם חלוקות. לא נראה שיתנו לסדרה עוד אוסקר על אפקטים כשקיים מתמודד חזק שעוד לא זכה.
ומה עם טרילוגיית שר הטבעות ששלושת סרטיה זכו ברצף
"הופיע הגולום במלוא *חושניותו*" – ככה קראתי בטעות וזה נשמע טוב יותר ויותר בקריאות חוזרות.
אל תעלב
אין לי דרך להסביר איפה היו אפקטים מרשימים בסרט, חוץ מפשוט להזכיר כמה מהם כתגובה. אם הדברים האלה לא הרשימו אותך, אין לי טיעון יותר טוב מטעם וריח.
אל תעלב
אפשר להזכיר אותם גם בלי להסביר לי שהם לא היו אמיתיים…
וכן, מבחינתי הם היו אפקטים טובים אבל לא חדשניים או מרשימים כמו דייוי ג'ונס בסרט הקודם או הקראקן שיכולתי ממש להריח ריח של דגים כשראו את הזרועות שלו מקרוב.
אולי זה קשור לאכזבה שלי מהסרט השלישי באופן כללי, והאפקטים גם הם היו חלק מהעניין.
זה לא לגמרי מפתיע
מעבר לכך שאני מסכים עם ההימור שלך (רק שלדעתי רובוטריקים יזכה), ספיידרמן 3 הוא דוגמה לסרט שמשלב בין אפקטים עוצרי נשימה לבין אפקטים מחורבנים להפליא. היווצרותו של איש החול היא מופת, אבל הקרב בתחילת הסרט נראה כמו הסרט של צבי הנינג'ה.
מה שיותר מפתיע אותי זה שהיירספריי לא נמצא בשורטליסט לאוסקר על איפור.
The Diving Bell and the Butterfly
Harry Potter and the Order of the Phoenix
La Vie en Rose
Norbit
Pirates of the Caribbean: At Worlds End
Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street
300
אני מניח שסוויני טוד בכל זאת יצא עם פסלון אחד לפחות.
החיים בוורוד סרט מצוין
אבל למה שיקבל אוסקר על איפור, מכל הדברים?
סיבה אחת
מריון קוטיאר בלי איפור:
מריון קוטיאר עם איפור (והתמונה הזו יחסית לא ברורה):
החיים בוורוד מציג איפור מושקע ומשכנע. בהעדרם של סרטים כמו היירספריי ופלאנט טרור, בהם שחקנים רבים מאופרים בכבדות, מספיקה שחקנית אחת שעברה מייקאובר רציני בכדי להשיג מועמדות. בנוסף, מדובר בסרט תקופתי ואנשי האיפור נוטים להעריך סרטים כאלה. באותה מידה, ג'ולי כריסטי אוספת עכשיו פרסים על בסיס יומי, אבל בהימורים לאוסקר מריון קוטיאר עדיין צמודה אליה.
למען האמת
אני ממש לא מבין את הציפייה שלהיירספריי יהיה מועמדות בתחום האיפור. האיפור על ג'ון טרבולטה, עם כל זה שהוא כן נראה כמו אישה שמנה, היה נורא. היה ניתן לראות בבירור איפה מסתיימת מסיכת השומן על הפנים שלו ואיפה פניו האמיתיות. היה קו מוגדר לאורך פניו.
חשבתי דווקא על הדמויות האחרות
כלומר, כן, ג'ון טרוולטה הוא הראשון שקופץ לראש ולדעתי, דווקא עשו איתו עבודה לא רעה. מצד שני, חשבתי שכל ההשקעה בתסרוקות של פחות או יותר כל מי שרק התקרב לסט, תגבה את חליפת השומן של ג'ונטרה.
עיצוב שיער נכנס לקטגוריית האיפור?
זה צריך להיכנס איפשהו
בטקסים שונים ברחבי העולם, יש קטגוריה משולבת של איפור ושיער. לא ממש ברור לי מה המצב באוסקר.
אחריי שבוע כזה
גם אני שומע את חירחורי הגסיסה של עצמי
לבול היה סרט שהצליח כלכלית?
חשבתי שכל הסרטים שלו היו הפסדים.
מאיפה הוא ממשיך להביא את הכסף?
מהחזרי מס.
הסרט הזה הוא כנראה הראשון שיצטרך להסתמך על משהו אחר חוץ מהטריק הזה.
הנה הסרט שאני מחכה לו ל2008 ולא ידעתי
לפני כמה דקות ראיתי טריילר ל-HELLBOY2 –
http://www.apple.com/trailers/universal/hellboy2thegoldenarmy/
דומני שאני הראשון שמעלה את זה כאן. בכל אופן – מה אומר ומה אדבר. יש למה לצפות – הפתעה גדולה.
האמת היא מהל-בוי הראשון נהניתי אולי אפילו מאד. אבל לא הרגשתישזה סרט "גדול". ואני לא בלחץ לצרף אותו לספריה שלי… מה שאין כן המבוך של פאן, שכמדובר בסרטי השנה הוא אחד הסרטים הטובים של השנה אם לא הטוב שבהם.
והנה הבמאי של המבוך של פאן לקח את הל בוי ועשה ממנו פאןבוי משודרג…
הטריילר נראה כבינוני לעומת הסרט (מקוה שלא אתכזב קשות). אם אתם מבינים למה אני מתכוון.
זה נראה כאילו העולם של השאול (שאול – HELL – ממממממ…) התפרע קשות ונכנס בעולם שלנו בכל הכח. זה נראה לי הרבה יותר מוצלח מעוד רשע ציורי שרוצה להרוס את העולם.
הבחנתי ברמיזות לכמה סרטים – שילוב של המבוך של פאן כמובן. ועוד כל מיני דברים שאני לא יודע להגדיר בשם. פנטזיה, אימה (קלה אני מקוה) אולי, משהו מהאגדות האפלות קמעה.
ואפילו יש תקוה שיהיה לסרט עומק אמיתי ומורכבות, שתענג נברנים מחפשי רבדים.
ועוד אמרו שהשנה אין המשכונים.. (ואולי זה יהיה כבר משהו שהוא לא המשך…)
וזה נותן גם תקוה ורעיון מופרע – מה יהיה אם הבמאי הנ"ל יקח את ההארי פוטר האחרון? יש תקוה?…
היתה יומית
כתבה מספר 4233
אחיו המרושע של רוג'ר איברט נחשף!
סתם אנקדוטה: בבוקס אופיס מוג'ו אתם יכולים לראות עכשיו באנרים ל-DVD של '3:10 ליומה', שכוללים ציטוט של המבקר הנכבד "רוברט איברט" מהשיקגו סאן-טיימס.
אולי זה מסביר את הביקורות האחרונות שלו...
התאום המרושע מהמימד המקביל גנב את זהותו בזמן שהיה מחוסר הכרה בבית החולים!
מעניין כמה כוכבים רוברט איברט היה נותן לסרט כזה
רד פיש אתה בחור משעשע חבלז
טעות אחת קטנה...
'אני האגדה' זה סרט המשך לוויל סמית…
''ג'ונו'' ממשיך להתקדם
הסרט נמצא במקום ראשון ברשימת שוברי הקופות של יום שני:
http://boxofficemojo.com/daily/chart/
חבל שהאמריקנים דופקים סרטי אימה זרים
כי הם בדרך כלל ממש טובים במקור.
סתם עוד כמה דעות:
1) הסרט המקורי ל-One Missed Call היה סרט אימה יעיל בטירוף. מאוד מומלץ לחובבים.
2) The Invisible היה סביר. Den Osylinge היה מצוין.
3) The Messengers, סרט אימה לא זר בבימוי האחים פאנג, שראיתי לא מזמן גם היה טוב.
4) The Eye המקורי, עוד סרט של האחים פאנג, גם היה דיי טוב. כדאי לראות לפני שיוצא האמריקני, הוא בטח גם יהרוס.
'הנעלם' (האמריקאי) היה זוועה.
שעמום טוטאלי, דמויות מגוחכות, ואני לא יודע אם אפשר בכלל להגדיר אותו כסרט אימה. מפחיד הוא לא היה. את המקור לא ראיתי.
'The Eye' המקורי באמת היה סרט מוצלח, וכן, גם אני חושש שהחידוש האמריקאי יהרוס אותו. הסרט הזה צריך *שחקנית* בתפקיד הראשי, לא את ג'סיקה אלבה.
'הנעלם' (המקורי) הוא לא אימה.
אבל הוא מוצלח מאוד – עם שחקנית נפלאה בתפקיד הכמעט-ראשי, עם התנהגות אמינה של כל המעורבים, ועם סוף שהוא קצת בעיטה בבטן, אבל כזו שמתגנבת מאחוריך ונבנית לאורך זמן, ככה שמרגישים אותה רק כמה דקות אחר כך, כשהבועט מזמן ברח. הוא סרט קטן ולא מהוקצע, אבל אהבתי אותו מאוד. ומבחינה ז'אנרית הוא דרמה – פשוט כזו עם רוח רפאים.
משפט שאהבתי מעיתון עכבר העיר
"מה שמבטיח המשכון שלישי(לאוצר לאומי),משהו בסגנון "אוצר לאומי:לטבוע בכסף" או "בנק לאומי:לקוח מועדף"
!אופ טופיק! או משהו כזה
אני רוצה לשם קישור לפרומו לסרט שעשה חבר.
אני לא אוביקטיבי אבל הסרט יותר טוב מהפרומו.
http://youtube.com/watch?v=X5A3E5avHWk
יש במקרה דרך לדעת אם סרט מסוים שמוקרן כרגע בקולנוע (הכוונה למוכשפת), ישרוד שם עד סוף השבוע הבא? אני מאוד רוצה ללכת לסרט, אבל סוף השבוע הזה לא נוח ובקולנוע הקרוב לביתי, כלומר הקריון, הסרט כבר מוקרן רק שלוש פעמים ביום ונראה שהוא ירד בקרוב. תודה מראש לעוזרים.
הסרט אף פעם לא הוקרן יותר משלוש פעמים ביום
מכיוון שיש לו גם גירסה עברית. הגירסה העברית מוקרנת בהקרנות בוקר, הגירסה האנגלית – בהקרנות ערב.
אני לא יכול לומר בוודאות אם הסרט יוקרן גם בשבוע הבא, אבל נראה לי שיש סיכוי טוב.
הסרט אף פעם לא הוקרן יותר משלוש פעמים ביום
תודה:)
מה עם ''כפרה''?
אחד הסרטים הטובים של השנה…
תכתבו עליו ביקורת…
הסרט עוד לא עלה בארץ
הוא הוקרן עד כה רק בהקרנות טרום-בכורה, הוא אמור לעלות בחמישי הקרוב. אם וכאשר תעלה ביקורת היא לא תעלה לפני כן.
מורגן פרימן וג'ק ניקולסון ביחד בסרט חדש? או כשאלוהים פגש את עצמו
http://www.imdb.com/title/tt0825232/ איך לא שמעו על זה עד עכשיו ולמה הוא יוצא בתקופה הזאת?
הנה הסיבה:
http://www.rottentomatoes.com/m/bucket_list/
או למי שרוצה רק לשמוע את הסיפור המתומצת: הבמאי שהביא לכם את "הנסיכה הקסומה" ממשיך לבזות את עצמו.
שאלונת -
מה המחיר לאולם רגיל בקולנוע "יס פלאנט"? 35 ש"ח?
תודה מראש.
כן