אני אשמח אם תסבירו לי משהו: אם לאף אחד לא אכפת מה-Labor Day, איך זה שאף אחד עוד לא ביטל אותו? שנה אחר שנה, דו"חקו אחרי דו"חקו, יש סוף שבוע ארוך שכלום לא קורה בו, פרט לתוצאות קופות שמגיעות באיחור. לכן, במסגרת רענון הארונות העונתי, אני מציעה לתרום את הלייבור דיי לפליטים של ניו אורלינס.
כדי להעביר את החג לאזורים המסוכנים של העיר החרבה, יש צורך להיעזר במישהו בעל יכולת קרבית, ובעל עבר מוכח. למשל, ג'ייסון סטטהאם, הוא "המשלח". כבמטה קסם, בדיוק השבוע הגיע 'The Transporter 2' אל מדפי הקולנוע, ולנצורים היתה אורה ותקווה. חזרתו של המשלח לא היתה תוצא של הצלחה מסחררת לסרט המקורי (שיצא ב-2002), אלא דווקא למכירות ה-DVD הנלהבות. מכירות אלה, אגב, הן שעזרו לסרט החדש להגיע לאן שהגיע, אבל על כך בהמשך. בינתיים נתרכז בעלילה.
סטטהאם הוא פרנק מרטין, איש הכוחות המיוחדים לשעבר, שנעזר ביכולותיו כדי להתפרנס. ליתר דיוק, את פרנסתו הוא מוצא בהעברת דברים ממקום למקום, בין אם מדובר בחפצים יקרים, חומרים מסוכנים או אנשים שזקוקים ל"טרמפ", ואולי אף להגנה. הסרט מוצא את מרטין עם הכנסה קבועה: הסעת ילד לבית הספר ובחזרה. כבר בתחילת הסרט נחטף הילד, והנהג האמיץ מוצא עצמו חשוד עיקרי בפרשה. לאחר הרבה מאד כוריאוגרפית קרבות, מתברר שגם מה שנראה כפתרון, למעשה איננו כזה, והדבר מצריך, כמובן, עוד כוריאוגרפית קרבות ומרדפים מהירים.
המבקרים, למעשה, מסכימים זה עם זה בכל הקשור לנימוקים. הם רק חלוקים בדעותיהם כשזה מגיע לשורה התחתונה. כולם מודים שהסרט מלא בסטייל, ואינו מתפזר לכל הכיוונים כקודמו. לכולם ברור שהעלילה אינה הצד החזק של הסרט (יש שמרחיקים ואומרים שפיתולי העלילה מזכירים B-Movie. תחליטו אתם אם זה טוב או לא), ולעומת זאת – שסטטהאם כוכב, שיכול בקלות למצב את עצמו כאומן לחימה עולה. מפה, השאלה היא בעיקר אם אהבתם את הסרט הראשון (ואז תאהבו גם את זה), או שאתם לא סובלים סרטי אקשן, ואז חבל לכם על הזמן.
כל זה לא הפריע לקהל. הסרט הרוויח במהלך סוף השבוע 16.5 מיליון דולר, ואם מתייחסים לרווחי סוף השבוע הארוך, מדובר על 20.3 מיליון. הכל יחסי בחיים, כך שאף על פי שהמספרים לא נושקים לשמיים, מדובר דווקא בהישג יפה מאד. קודם כל, זכרו נא שמדובר בספטמבר – החודש אליו זורקים את כל הסרטים שלא ברור מה לעשות איתם. במושגים של ספטמבר, כל מה שהוא מעבר ל-10 מיליון דולר, נחשב הצלחה.
שנית, 'The Transporter' המקורי, השיג בכל תקופת שהייתו על המסכים 25.3 מיליון דולר, כך שסופ"ש פתיחה אחד שמתקרב לסכום זה הוא הכנסה נאה בהחלט (בטח ובטח בהתחשב בתקציב ההפקה, שעמד על 32 מיליון). כפי שהוזכר קודם לכן, הסרט המקורי (שלא הוקרן בארץ) הפך ללהיט DVD, שם היה עיקר כוחו. לאחרונה יצאה גרסה מיוחדת לדיוידי, שכללה גם קופון הנחה לסרט, ואת המשך המשפט תוכלו להשלים לבד.
במקום השלישי – עם סופ"ש ארוך או בלי – נמצא 'The Constant Gardener', על פי ספרו של ג'ון לה קארה. במהלך המותחן הדרמטי הזה, נרצחת טסה קווייל (רייצ'ל וויז), פעילת זכויות אדם, שניסתה להביא מודעות לכפר אפריקאי קטן, ולחשוף את ניצולם המחפיר של התושבים. רייף פיינס הוא בעלה האבל של קווייל, שמגלה באיחור מה עד כמה נהדרת היתה אשתו ומה החמיץ כל השנים הללו.
הבמאי הוא פרננדו מאיירלס ('עיר האלוהים') ולא קשה לנחש שזה מתכון בטוח לאהדתם המיידית של המבקרים. הרבה מחמאות הם מרעיפים על הסרט, החל במשחק המצוין של שני השחקנים הראשיים, וכלה בתסריט מעורר המחשבה.
הסרט עצמו הופץ במתכונת מצומצמת יחסית, ולמרות זאת הגיע למקום השלישי, עם 8.6 מיליון דולר בפתיחה של שלושה ימים, ו-10.8 בפתיחה של ארבע אצבעות. הסבר אפשרי להצלחה של הסרט ניתן לתלות – שוב – בניו אורלינס. כל פעילי זכויות האדם נמצאים שם כרגע, ונראה שבני ובנות זוגם מיהרו לקולנוע כדי להיזכר איזה בני זוג נפלאים יש להם, וכמה חבל שהם לא נראים כמו רייצ'ל וויז.
מי שאכל אותה בגדול השבוע הוא 'The Sound of Thunder'. על פי התיאור היבש, מדובר בסרט בתקציב של 80 מיליון דולר, שהרוויח במהלך סוף השבוע מיליון בודד אחד, וגם זה רק אם מחשיבים לו את הסופ"ש הארוך. מה שהופך את כל העניין לחבל במיוחד הם הפרטים שמסביב: הסרט מבוסס על סיפור של ריי ברדבורי (כלומר, אם מתעלמים לרגע מההתפחה המלאכותיות שנועדה לעבות את הסיפור לכדי משהו שימלא סרט) ומזכיר במקצת את 'אפקט הפרפר'. כדי שלא תצאו וחצי תאוותכם בידכם, אציין כי בעולם הסרט, מסע בזמן אפשרי, ומשמש אפילו כפרנסה של אחת החברות – היא גוזלת את כספם של עשירים ומאפשרת להם לצאת למסעות ציד שחושבו בקפידה, בתקופת הפרה-היסטוריה. אלא שאחד המסעות האלה סוטה ממסלולו התקין, והחבורה חוזרת לעולם שעבר אבולוציה קצת שונה ממה שאנו מכירים. עד כאן זה עוד נשמע מעניין ובעל פוטנציאל, אבל הסיבה שהסרט כשל נוראית בקופות היא הקלישאות הנוראיות שאופפות אותו, כולל הקלישאה הבלתי נסלחת בה במקום להתמודד עם מה שגרמו לו, החבורה יוצאת שוב לעבר כדי לתקן את הנזק.
בגזרת הסרטים האחרים – הסופ"ש הארוך היטיב עם מרבית הסרטים, כשהבולטים מביניהם הם 'בתול בן 40', 'טיסת לילה' ו'משפחת הקיסרים'. מי שספגו ירידה חדה, כאילו אין לייבור דיי בעולם, הם הגרימיס (או הגרומס. תלוי אם אתם איטלקים או צרפתים) של טרי גיליאם: ירידה של 50%, בעולם שבו ירידות ממוצעות עמדו על 25% ללא היום הנוסף.
בשבוע הבא, השיממון יימשך. ארצות הברית כבר מילאה אחר מכסת האסונות שהיא סופגת בראשית חודש ספטמבר, ועל כן הסרטים הבאים מתבקשים לעבוד טוב על התירוץ שלהם: 'The Exorcism of Emily Rose', 'גבר גבר', ובהפצה מוגבלת (היי, כבר תירוץ!) גם 'חיים בלתי גמורים' של לאסה הלסטרום.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד כה.
ג'ייסון...ג'ייסון..
נו, רק לי הוא נראה כמו ברוס וויליס גרסת 2005?
אה, וזה ההוא מסנאץ', נכון?
ג'ייסון...ג'ייסון..
כן זה ההוא מסנאצ' ומלוק סטוק
ולא…לא רק לך הוא נראה כמו ברוס וויליס החדש.. יש לו אותם הבעות והביות פנים. יש לו קול מגניב, ושניהם משחקים באותו סגנון סרטים….
ג'ייסון...ג'ייסון..
שניהם מאותגרי שיער ראש, בעלי לסת די בולטת…מזל שעוד לא יצא השדרוג של סטלון או שוורצי – עם ברוס אין לי שום בעיה, ולא מסתמנת אחת עם ג'ייסון. אני מעדיפה את גיבורי הפעולה שלי בסגנון כזה – קשוחים, סקסיים, מחוספסים ועם זאת עדיין נראים איכשהו כמו אנשים אמיתיים. וין דיזל, לדוגמא, לא מתאים בכלל.
וכן, יש סיבה להתעמקות בסגנון גיבורי הפעולה שלי – לפי התחזית המעודכנת, אני אזכה לראות עוד הרבה "מת לחיות"ים (הלוואי וכולם היו באמת טובים כמוהם) בהעברה משנית (CSI, אנשים!) מבן זוגי היקר.
ג'ייסון...ג'ייסון..
מזל שעוד לא יצא השדרוג של סטיבן סיגל
היית חייב להרוס לי את ההכחשה? אבל יצאתי בזול, בתחום הקראטה-קידס הוא מעדיף את ג'קי צ'אן.
אני דווקא אוהבת סרטי אקשן בזכות עצמי
ובכל זאת, אני אנסה להמליץ לך על מישהו שכדאי לשים עליו עין (האקשן שלו נפלא, בחירת תסריטים פחות. בכל אופן, הוא לא עשה סרטים מוכרים, לפחות לא שנתקלתי. יום אחד, אולי, אני מקווה):
Mark Dacascos (אני לא בטוחה איך זה עובד בעברית).
הוא מדהים.
אני קצת פחות אוהבת סרטי אקשן בזכות עצמי
דווקא מצלצל לי מאוד מוכר. הוא מלוכסן עיניים ודומה לברנדון לי המנוח? טוב, סיקרנת אותי אז נחפש בIMDB.
אגב, אין לי משהו אישי נגד סרטי פעולה, אני רק רוויה קצת (אבא והחבר'ה אהבו את ואן-דאם וברוס וויליס, בן-הזוג אוהב אותם ברוב הצורות והגדלים, אפילו הדולפים לונדגרנים(?) שבהם).
אוי אוי אוי....
מ_ד_ה_י_ם! ושוב תודה, באמת שכחתי אותו כי הוא עוד לא ממותג כמו חבורת שוורצ-סטלון. וצדקתי – הוא לא רק דומה לברנדון לי, הוא גם שיחק בתפקיד העורב בסדרת הטלוויזיה הלא ממש מוצלחת שהמשיכה את הסרט. וגם היה נקודת האור ב"אחוות הזאבים" העוד פחות מוצלח.
הוא אכן מדהים
הוא לא רק בחור נאה, הוא גם שולט באמנויות לחימה בצורה ייחודית ומעניינת. הבעיה העיקרית איתו, כפי שלילי (בשבילי תמיד תישארי לילי, dear) ציינה היא בחירת הסרטים הנוראה שלו. לפני שהוא התחיל עם זה, הוא שיחק ב-Crying Freeman, שהוא מצוין ושלאנשים כאן בוודאי כבר נמאס כשאני ממליץ עליו.
תמשיך להמליץ!
אז מה אם נמאס, עד שלא יראו, צריך להמשיך להמליץ להם.
לא יודעת לגבי פרימן
בפעם הראשונה שראיתי אותו, נשימתי נעתקה (בעיקר בקטע עם הדלת – ממש, ממש אהבתי את הקטע עם הדלת). בפעם השניה, הדיאלוגים כבר מאוד צרמו לי. כלומר, אוקי, סרט אקשן והכל, אבל בכל זאת.
והיי, גם בשבילי אני תמיד אשאר לילי.
הוא אכן מדהים
היי, לא התכוונתי "מדהים" רק מבחינת המראה, אני לא עד כדי כך שטחית. למרות שהוא בהחלט מדהים..ותודה על ההמלצה, אם כבר אשקן, אז לפחות משהו טוב.
הוא שיחק ב''משחק מכור'' בתור הנזיר לא?
אתה מתכוון לגורי אלפי?
כי אני לא מצליח להיזכר בסרט שקוראים לו "משחק מכור". הייתי בודק ב'תרגומון', אבל האתר נראה די מת.
הכוונה היא לסרט mean machine שהוא רימייק בריטי ל the longest yard , שתורגם גם כן ל "משחק מכור".
אדם, תודה על שעה וחצי נפלאות אמש...
עם מארק! סופסוף ראיתי את פרימן, וכל כך שמחתי על שזכרתי את ההמלצה הישנה הזו שלך, עד שהחלטתי להעיר כתבה ישנה בתודותיי.
אגב, לילי, הדיאלוגים מביכים כבר בפעם הראשונה. לא שזה מפריע להנאה או משהו
עשית לי את השבוע.
הפעם תורך לספק המלצה.
אני נוטה להמליץ על ''הנשף''
(The ball) של אטורה סקולה. סרט ישן למדי, אילם למדי, ונפלא עד מאוד. מעין סקירה תרבותית לאורך המאה ה-20, באמצעות סצינות באולם ריקודים. משחק מצוין של קבוצת שחקנים בתפקידים שונים בכל סצינה ואווירה מהפנטת.
אני רק מקווה שאתה אוהב ריקודים סלוניים…
לא, אבל אף פעם לא מאוחר להתחיל.
הו, אני בטוחה, אבל בפעם הראשונה מי שם לב?
את ראית כמה יפה הבן אדם הזה זז? אני הראשונה להודות שאני לא מסוגלת להתמקד בדיאלוגים בזמן שאני במצב היפנוטי מתקדם.
אני דווקא אוהבת סרטי אקשן בזכות עצמי
עשה את פרימן. סרט מצויין שמככב יחד עם פוסטמן ורוחות של תשוקה בקוויקסנד טופ 10. (הסרטים שאין שום בעיה לראות שובו ושוב ושוב למרות שכבר אפשר לדקלם את התסריט שלהם, וזה כשפשוט לא מצליחים להחליט על משהו אחר.)
אני דווקא אוהבת סרטי אקשן בזכות עצמי
וואו, לא חשבתי שעוד מישהו מוכן לראות רוחות של תשוקה יותר מפעם אחת! נחמד לא להיות במיעוט שלא-אכפת-לו-מה-אומרים (גם אם צודקים)-אוהב-את-הסרט.
אני דווקא אוהבת סרטי אקשן בזכות עצמי
יותר מפעם אחת??
A SOUND OF THUNDER-הערה לדוח הקופות השבורות
לתשומת ליבו של כותב דוח הקופות השבורות- הסרט ASOUND OF THUNDER יצא בהפצה מוגבלת ל סה"כ 800 בתי קולנוע ולכן הוא אינו מדורג בעשירייה!-זאת ללא קשר לשמועות שהוא נוראי וגרוע ולכך שלמעשה ישב במחסן כשנתיים לפני שהופץ(כנראה זאת הסיבה שהופץ ב800 אולמות בלבד)
ובאותם 800 אולמות
הוא השיג ממוצע הכנסות זוועתי של כ-1000 דולר לאולם – יותר נמוך מהממוצע של כל הסרטים בעשרת הגדולים, גם אלה שמוקרנים בהרבה הרבה יותר אולמות. הוא סרט כושל איך שלא מסתכלים על זה.
ובאותם 800 אולמות
על זה אין שום ויכוח- סרט לא יושב סתם במחסנים שנתיים ובנוסף מופץ ללא כל יחסי ציבור.כנראה שמדובר בסרט ממש ממש רע!
ובאותם 800 אולמות
ומה שעוד יותר תמוה, מה קורה לבן קינגסלי? למה הוא בוחר להשתתף בכל הסרטים האלה? ועוד בהמשך מצפה לנו Bloodrayne שזה בכלל בבימויו של יו בול.
ואני חשבתי שאחרי "בית של חול וערפל" הוא ימשיך בקו הסרטים האיכותיים לתמיד.
מסכן קינגסלי
עלול לקרות לו מה שקרה להאלי ברי,משחק בסרט זוכה אוסקר ואחרי זה עובר לסרטים לא מצליחים.(הישועה היחידה שלו הוא אוליבר טויסט שם הוא ישחק)
פה נכנס גורם אחר:
'אוליבר טוויסט' צולם בפראג, ועד כה, כמעט כמעט כל הסרטים שצולמו שם זכו ליחס מזלזל מהביקורות. למשל: 'ואן הלסינג', 'הנוסע נגד הטורף', 'טיים ליין', 'בחירתו של הארט', 'הלבוי', 'יצאת נסיך', ולאחרונה גם 'האחים גרים'. גם העתיד של 'דום' ו'קזינו רויאל' לא נשמע מזהיר במיוחד.
אם זה נכון
קינגסלי בצרות
הוא כבר בצרות
אם תשאלו אותי.
קינגסלי כבר מבזה את עצמו כבר יותר מעשור. וגם את הסרטים הגדולים והקלסיים שלו לא סבלתי ("גאנדי" ו"בית של חול וערפל" המשעממים ו"רשימת שינדלר" המפוספס מעט). כשחושבים על זה, אהבתי רק 2 סרטים בהם הוא השתתף: "העלמה והמוות" המאוד חזק ומרשים (מזל שסיגורני וויבר הייתה שם),ו-sexy beast ("לצאת נקי"?) המצויין שבו, לטעמי, קינגסלי נתן את הופעת חייו.
דווקא לא ממש
קינגסלי הוא מסוג השחקנים הנדיר שעושה גם סרטים איומים ונוראים וגם סרטים נהדרים. זה נראה כאילו פשוט לא אכפת לו. אני בכלל לא מוטרד מכך שהוא מופיע ב-Bloodrayne, בגלל שהאיש הופיע ב-Species, בשם האלוהים, ובכל זאת אחר-כך שיחק ב-Sexy Beast בתפקיד מופתי לחלוטין. הוא מזגזג להנאתו.
נו, מילא bloodrayne
(דווקא נשמע מסקרן, למרות שהוא של יו בול), אבל הבן אדם השתתף ב"כנפי הרעם.
עצה לקינגסלי: תתרחק מכל דבר שבשם שלו יש ''רעם''
עבורך הוא בצרות
כבר,הכוונה היא שהצרה הוא שישחק בכשלונות.
סוגייה אחרת בקשר לבלאדריין:
קורה לפעמים שסרטים מסוג מסוים, סדרה מסוימת או של יוצר מסוים מתיישבים להם באיזה תאריך, ולא זזים משם. למשל, מאז ש'החוש השישי' של שמלאן יצא בתחילת אוגוסט והצליח שם מאוד, כל הסרטים של שמלאן (חוץ מ'בלתי שביר') יצאו בתחילת אוגוסט. זה עובד בשבילו. ככה גם סרטים בהשתתפות וויל סמית יוצאים בדרך כלל ב-4 ביולי, ו'המשלח 2' יצא בדיוק שנתיים אחרי 'המשלח' הראשון.
'Alone in the Dark' של איחס בול יצא בינואר השנה, והיה כישלון טוטאלי, בעיקר מבחינת הביקורות, אבל לא רק. 'בלאדריין', הסרט החדש של איכס, היה אמור לצאת באוגוסט השנה, אבל נדחה. לינואר. איפה בדיוק ההגיון פה? העיתוי הזה עבד כל כך טוב עם יצירת המופת הקודמת של הבמאי, שפשוט חייבים לעשות שוב את הכל אותו הדבר? מכאן אנו למדים ש'בלאדריין' יהיה סרט בדיוק באותה הרמה של 'לבד בחושך'? נהדר, יש למה לצפות.
למרות שהכתב הזה נראה לי מאוד משוחד
הוא דווקא טוען שזה הסרט הכי טוב של בול (ובאותה נשימה תוהה מה המשמעות של המשפט הזה בכלל?)
http://filmforce.ign.com/articles/644/644928p1.html
אפשר
את הפליםמוגרפיה שלו ב imdb
כאן
http://www.imdb.com/name/nm0093051/
הלבוי זכה דווקא ליחס אוהד מאד
מהביקורות, למרות שהוא צולם בפראג.
http://www.rottentomatoes.com/m/hellboy/
אגב, הסרט ישודר בחגים בערוצי הסרטים של יס
מה עם הארי פוטר והאסיר מאזקבאן?
עדיין לא שוחרר להקרנה טלוויזיונית
בד"כ חלון ההקרנה הממוצע עומד על ששה חודשים (עם יוצאים מהכלל לכאן ולכאן) בין קולנוע לדי.וי.די ומשם לערוצי הסרטים בהזמנה אישית, משם לערוצי הסרטים בתשלום ולבסוף לערוצים בחבילת הבסיס. אז רק צריך לבדוק מתי הוא יצא לדי.וי.די ושנה לאחר אותו תאריך הוא אמור להגיע לערוצי הסרטים של הוט ושל יס.
ממש ממש רע
http://www.cnn.com/2005/SHOWBIZ/Movies/09/02/review.thunder/index.html
שיא עולמי חדש
התוצאות הסופיות מסוף השבוע (שבגלל החג פורסמו יום מאוחר מכרגיל) גילו שלמרות הכל, בסוף השבוע נרשם הישג שירשם בדפי ההיסטוריה – ולא סתם הישג, אלא שיא מדהים של כל הזמנים שכנראה יעבור הרבה זמן עד שמישהו יצליח לעקוף.
לפני שבוע יצא 'Undiscovered', שנכנס לאותה קטגוריה כמו 'קולו של רעם' כאחד מאותם סרטים ממש גרועים, שיוצאים בתקופה החלשה ביותר של השנה בלי שלאף אחד יהיה אכפת, בלי הרבה פרסום ובלי תקוות. הסרט קיבל מדד עגבניות של 4%. הציון שלו בימד"ב הוא 2.4 . בשבוע שעבר הוא הגיע למקום ה-20 בטבלה, עם 0.676 מיליון דולר וממוצע הכנסות גרוע עוד יותר מזה של 'רעם'. אבל השבוע הגיע ההישג האמיתי שלו: הסרט הזה רשם את ירידת-סוף-השבוע-השני הגדולה ביותר אי פעם – 86.4%!! בכך הוא שבר, בהפרש לא קטן, את השיא שקבע לא אחר מאשר 'Gigli' לפני שנתיים – 81.9%. זה באמת נותן פרופורציה חדשה לכל הנפילות ה"גדולות" האלה שאנחנו רואים מדי פעם, של 50-60 אחוז.
יש לי תהייה לגבי השם העברי של סרט של פרנסואה טריפו, שנקרא במקור הצרפתי Les Mistons, ובאנגלית The brats. הסרט לא נמצא בתרגומון, ואשמח לכל עזרה (כאן או באימייל) של מי שיודע משהו על טריפו.
תודה!
סרט קצר ומוקדם, שמופיע מדי פעם בערוצי הסרטים השונים (בטוח של הכבלים, כנראה שגם של הלוויין) תחת השם "הפרחחים".
יצאו מהדו''ח
מיליונים, 23 שבועות (+2 טרום בכורה), 6M$ (נאחל בהצלחה לסרט ההמשך 'עשרות מיליונים')
ממלכת גן העדן, 17 שבועות, 47M$
ולגבי ג'ייסון סטטהאם – זה כנראה בעיקר בגלל ההקשר של 'המשלח', ובכל זאת – קלייב אוון.
קישורים רלוונטים למי שלא יודע על מה מדובר:
כתבה מספר 1211
כתבה מספר 484
וצריך להגיד בקשר ל'ממלכת גן עדן'
שזאת אחת הדוגמאות הכי טובות לסרט שנכשל בארה"ב אבל ניצל בשאר העולם. בארה"ב, כמו שאמרת, הוא הכניס 47 מיליון. בשאר העולם – יותר מפי 3 מזה: 163 מיליון. בסך הכל הוא הכניס בכל העולם 210 מיליון כנגד תקציב של 130 מיליון, כלומר, לפחות על הנייר, הוא סרט רווחי, ואפילו מצליח. מי היה מאמין.
לגבי The sound of thunder
אחרי שלא שמעתי עליו כלום ולא ראיתי אף טריילר שלו (ואני הולך לפחות פעם בשבוע לקולנוע), הלכתי לראות אותו הערב. בהקרנה של רבע לעשר היינו בדיוק שישה אנשים באולם.
אני באמת לא יודע לאן הלך כל הכסף שהושקע בו… האפקטים גרועים בקנה מידה של עשר השנים האחרונות (חלקם מזכירים את הסיום של "מלתעות 3" כשהכריש הכל-כך ממוחשב נכנס להם דרך הזכוכית), בהמון קטעים פשוט רואים שהתפאורה מודבקת, יש לפחות דיאלוג אחד שהקול לא מתאים לחלוטין לשפתי השחקנים…
חצי סרט נראה כמו המשך הזוי ל"ג'ומנג'י", ופרט לכמה בדיחות טובות, הוא מצליח לפספס שוב ושוב.
אני ממליץ בחום לא ללכת לראות אותו בקולנוע, אלא אם אתם ממש חייבים (מישהו יצטרך לכתוב עליו ביקורת). בתור סרט לקחת ב-DVD ולצפות עם החבר'ה כדי להריץ בדיחות הוא יכול להיות נחמד.
מה שראית
זהו לא הסרט המקורי שהופץ בקולנועים בארץ, אלא את גירסאת הבמאי שלו, שיצאה בדי. וי. די, ובה שונה הסוף לחלוטין והכיל כמה סצינות חדשות ששינו לחלוטין את הפואנטה של הסרט.(ולטעמי, התוספת הזו רק ביזתה את הגירסה המקורית של הסרט)
הביקורת וכמה פתילים מפלצתיים:
כתבה מספר 2018
האחים גרים למבוגרים בלבד
מישהו מוכן להסביר לי למה המפיצים בארץ חושבים שהסרט החדש של טרי גיליאם הוא סרט פורנו?
מצחיק, היו מי שפחדו שהסרט ישווק בארץ כסרט ילדים
האחים גרים: Extreme Deep Invaders
חמניות רודפות אחריך
באדיבות יונתן:
ועל כך נאמר: רוצים דסקטופ!
וישא"ק!
חידה: כמה עובדות סולפו למוות כדי להוסיף עניין למאמר.
לא הייתי כאן בימים האחרונים ויתכן שמישהו כבר לינקק את השטות הזו ופספסתי. במקרה הזה, עמכם הסליחה.
http://e.walla.co.il/?w=/200/769812
והפואנטה למאמר היא?
טריילר חדש ומלא ל''מסור 2''
לאחר הטיזר כעת יצא טריילר מלא לסרט:
http://movies.yahoo.com/feature/saw2.html
טריילר חדש ומלא ל''מסור 2''
וואיי!! איזה ענק!! אני אשכרה הפסקתי לנשום כשראיתי אותו!
איזה פחד. אני בטוח הולך לראות את זה!
נו, זו כבר הגזמה
כי אם הראשון היה לפחות מסקרן ומתוחכם, וטראש מודע לעצמו, למרות ההעתקה הכמעט בוטה שלו מ"קיוב", הרי שהשני מעתיק ממנו בלי בושה, ולוקח את עצמו ברצינות יתרה מידי (ובכלל, אף לא אהבתי את השחקנית הזו, עוד מאז "הרקיע השמיני").
איזה שטויות!
העובדה שהשוות את הסרט הזה הזה ל"קיוב" רק מראה כמה אתה לא יודע על מה אתה מדבר!!!. "קיוב" הוא סקט מדע בידיוני. הוא סרט שמדבר על אנשים שונים שנקלעים למצב מסוכן ועליהם לחלץ את עצמם ממנו. "מסור" הוא מותחן אימתי על זוג אנשים הכחואים ע"י רוצח וכל הסרט הוא על משחק המוחות בין השלושה. כך, לפי ההשוואה, קיוב בכלל לא דומה למסור. הנה, אני מקקוה שחסחתי לך קצת זמן אינטרנט מבוסבז.
ואי אפשר להגיד את זה טיפה יותר בנימוס?
ומיליון סימני קריאה לא ישפרו את הניסוח. תאמין לי.
סליחה,
אבל אם מישהו פה מדבר שטויות, זה אתה. אני לא השוותי את מסור לקיוב בשום אופן בכל הקשור לצורתן הסופית (מסור הוא חרא סרט סרט שנהנתי ממנו מאוד, ןקיוב הוא סרט מופלא שאהבתי עד בלי די), והם בהחלט שני סרטים שונים לחלוטין. מה שכן, אמרתי שב"מסור" היו הרבה מאוד אלמנטים שהזכירו את "קיוב" באופן מסויים (הרבה חידות ופיתולים, המסר הפילוסופי של "אדם לאדם זאב"). בטריילר של מסור 2, נראה כי שבמקום שני אנשים כלואים (כמו בסרט הראשון) יש בסרט יותר משניים, כך שהסרט מתקרב לקיוב יותר גם מבחינת העלילה ולא סתם אלמנטים טכנאים.
ואגב, מה זה ברדוויל? הנה התשובה: כתבה מספר 2876
מכיוון שכבר ענו לך והכול, אני לא רוצה למחוק את התגובה שלך
אבל אם תרצה לפרסם כאן תגובות נוספות, כדאי שתדע שתגובות עם משפטים בנוסח "איזה שטויות" ו"אתה לא יודע על מה אתה מדבר" נמחקות. אנחנו מנסים לשמור כאן על דיון שבו נותנים כבוד לכל המשתתפים.
ועושים הגהה?
למרות ש"סקט" זה דווקא די נחמד.