שני סרטי אימה יצאו לאקרנים בארה"ב השבוע. שניהם קיבלו ביקורות גרועות. אחד מהם מצליח למדי. לשני יש סיכוי להפוך לאגדה.
המצליח מבין השניים הוא 'Hide and Seek', שזה בעברית 'מחבואים', אבל ייקרא בעברית 'משחקים נסתרים', כי ככה זה. בסרט מככבים רוברט דה נירו ודקוטה פנינג. לשניהם רשום בשנים האחרונות רקורד של סרטים גרועים (דה נירו: 'Godsend', 'פגוש את ההורים', 'בוא נדבר על זה פעם שניה'; פנינג: 'חתול תעלול', 'נקמה בוערת', 'בנות בסטייל'), אבל להגנתה של פנינג אפשר לומר שהיא בת 11, מה שאי אפשר לומר על דה נירו. בסרטם הנוכחי, פנינג היא הבת של דה נירו, שאשתו התאבדה. הילדה הקטנה מנסה להוכיח שגם היא יכולה להיות קריפית כמו דביי צ'ייס, כשהיא מתחילה לדבר עם חבר דמיוני בשם צ'רלי. צ'רלי, מסתבר, קצת מעורער נפשית, וייתכן שהוא אפילו מסוכן לציבור. יש טוויסט בסוף.
הסרט קיבל ביקורות די נוראיות, מה שלא מפתיע בהתחשב בעיתוי שבו יצא. גם הקהל לא יוצא מגדרו. בעקבות זאת, החיים של 'משחקים נסתרים' צפויים להיות קצרים והנפילה קשה (להזכירכם, סרט אימה די דומה, 'רעש לבן', יצא לפני שלושה שבועות; הוא כבר איננו עמנו היום), אבל לפחות הוא השיג הכנסות סוף שבוע ראשון לא רעות – 22 מיליון דולר. חוץ מזה, היחס הצונן שהסרט קיבל מהקהל ומהמבקרים כאחד הוא טיפול מסאז' מפנק ומרגיע ביחס למה שקרה לסרט האימה השני שיצא השבוע.
יש במאי אחד שקוראים לו Uwe Boll. אני לא בטוח איך אמורים לבטא את זה, אבל אני חושב שהצורה הנכונה להגיית השם הפרטי שלו היא כמו התגובה האופיינית למראה ג'וק מעוך. בצירוף מקרים מופלא, זו גם התגובה האופיינית לסרטים שלו. למר Uwe יש מטרה בחיים. הוא קונה זכויות על משחקי מחשב, ועושה מהם סרטים מאד מאד גרועים. לראשונה הוא עשה זאת לפני שנה, עם 'House of the Dead', שזכה למקום של כבוד בין 30 הסרטים הגרועים של כל הזמנים, על פי IMDb. עכשיו הוא עושה את זה שוב, עם 'Alone in the Dark', ובעתידו נמצאים גם 'Bloodrayne', 'Far Cry' ועוד משחקים טובים דווקא. אבל מסתבר שיש גבול לכמה שאפשר לעבוד על הקהל: 'לבד בחושך' (שבו משתתפים, לצערם הרב, כריסטיאן סלייטר וטארה רייד), שהופץ במעל 2,000 בתי קולנוע, הכניס בסוף השבוע הראשון שלו 2.8 מיליון דולר, ולא הצליח להיכנס אפילו לעשרת הגדולים. והביקורות? אח, תענוג צרוף. יש מעט מאוד סרטים שמצליחים לגרות את יצירתיותם של מבקרי קולנוע כמו יצירותיו של Uwe. חבל לנסות לתאר את הביקורות, צריך להביא דוגמאות.
"הסרט הזה הוא כל כך בלתי כשיר בכל תחום, שחייבים לתהות למה הוא לא שוחרר ישר לוידאו, או עדיף, ישר לפח הזבל" – סטיבן הולדן, ניו יורק טיימס.
"קשה להאמין שביצירתו של הסרט הזה היה מעורב מישהו מעל גיל 10" – כריס קלטנבך, בולטימור סאן
"טפשי מכדי לצפות בו ורועש מכדי לישון בו" – רוג'ר מור (לא ההוא), אורלנדו סנטינל
ויש עוד, עוד הרבה. מומלץ לקרוא את לקט הביקורות על הסרט לעידוד מצב הרוח. זה בוודאי משעשע הרבה יותר מהסרט עצמו.
בינתיים, פה ושם על פני עשרת הגדולים מתרוצצים 'הטייס', 'מיליון דולר בייבי' ו'דרכים צדדיות', שהפצת שלושתם התרחבה – מי יותר, מי פחות – בשבוע האחרון. מה עוד משותף לשלושתם? נכון ילדים, אלה הם שלושת המועמדים המובילים במרוץ אל אוסקר "הסרט הטוב ביותר" שיוענק בסוף החודש. 'דרכים צדדיות', חביב המבקרים, הוא הסרט הותיק מבין שלושתם. הוא מוצג בבתי הקולנוע כבר מאז אוקטובר, ואת רוב התקופה הזאת הוא בילה קצת מתחת לעשירייה המובילה. בעקבות פרסום המועמדויות הוא עשה צעד קטן חזרה אל תוך עשרת הגדולים – למקום השמיני, ליתר דיוק. 'הטייס' מעולם לא עזב את העשירייה, אבל השבוע עולה בחזרה למקום השישי, עם שבעה וחצי מיליון דולר, ובהכנסות כוללות הגיע כבר ל-68 מיליון. הסכום הזה היה משמח הרבה יותר אילו 'הטייס' לא היה היקר מבין המועמדים, עם תקציב של מעל 100 מיליון דולר. אם הוא יזכה בסופו של דבר באוסקר, זו לא תהיה בעיה; אם לא, ייתכן שהוא יגמור את חייו הקולנועיים במאזן כלכלי שלילי.
המועמד השלישי הוא 'מיליון דולר בייבי', סרטו של קלינט איסטווד, שגם משתתף בו לצד הילארי סוואנק ומורגן פרימן. כל החמישה – פרימן, סוואנק, איסטווד השחקן, איסטווד הבמאי והסרט – מועמדים איש איש לאוסקרו. תיאור העלילה הבסיסי של הסרט נשמע כמו הנוסחה בהתגלמותה: איסטווד הוא מאמן איגרוף שפרש, סוואנק היא מתאבקת עם שאיפות גדולות שמשכנעת אותו לחזור לזירה ולהפוך אותה לגרסה הנשית לרוקי (רק בלי הטמטום בעיניים). רק מה, בעצם בעלילת הסרט מתחבא קצת יותר מזה, ולמעשה הוא סרט שרצוי מאוד לא לקרוא עליו יותר מדי, בעיקר לא את דבריהם של מבקרים ישראליים, כדי להימנע מספוילרים. המבקרים מתים עליו (נו ברור, מועמד לאוסקר והכל), אבל עד היום הוא הוצג רק באופן מוגבל. עכשיו, כשהפצתו הורחבה כמו שצריך, הוא חדר סוף סוף לעשירייה, והתמקם במקום השלישי עם 12 מיליון דולר.
עוד תופעה מוזרה שקרתה השבוע היתה הירידה האיטית של סרטי הילדים. 'Are We There Yet?' ו'Racing Stripes', שניהם סרטים לכל המשפחה שנחשבים לגרועים עד גרועים מאד, אמנם ירדו בטבלה, אבל הכנסותיהם נשארו כמעט זהות לאלה של השבוע שעבר. 'זה עוד רחוק, דרדסבא?' ירד ב-11%; הסרט על הזברה ירד ב-4% בלבד. והשבוע לא היה שום חג. מוזר מאד.
בשבוע הבא – חגיגה לאוהבי הקולנוע: הסופרבול! עקב האירוע, לא יצאו סרטים גדולים – רק עוד סרט אימה (כאילו לא היו לנו מספיק) בשם 'Boogeyman', ואיזו קומדיה רומנטית בשביל הבנות: 'The Wedding Date.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד כה.
לינקים:
דקוטה פנינג
נראית בתמונה כמו סיגורני וויבר קטנה.
לי היא דווקא נראית כמו
אחותה הקטנה של מרלי שלטון (הבלונדינית הראשית ב-Suger & Spice)
דקוטה פנינג
נראת קצת כמו גרסה מהגיהנום של הילדה מ"מגרש השדים"
(אה! "מהגיהנום" חה חה חה! איזה …)
עוד משהו- יש לכם דירוג קצת מוזר לסרטים גרועים- "נקמה בוערת" לא סרט גרוע.
גם "בנות בסטייל" לא גרוע. הוא גרוע מאוד! נורא! מזוויע! אסון למעיים! אם הייתי מבקר קולנוע היו לי משפטים יותר מגניבים!
זהו.
ביקורות גרועות
לי נראה שהביקורת הגרועה שהכי אהבתי הופיעה בכתבה שבה סטון מתוודה ש"אלכסנדר" לא היה הישג חייו. היא הלכה, בערך, ככה:
"הסרט מכיל הרבה מאוד גוונים. לצערי, כולם בשיער של קולין פארל".
הקטילה החביבה עלי ביותר
היא המשפט שאיברט כתב על 'Freddy Got Fingered':
"הסרט הזה לא מגרד את תחתית החבית. הסרט הזה הוא לא בעצמו תחתית החבית. הסרט הזה לא נמצא מתחת לתחתית החבית. לסרט הזה לא מגיע שיזכירו אותו באותו משפט עם חביות".
הנה שלי:
מבקר אלמוני על "טומב ריידר": "לא פחות מחמישה תסריטאים שונים חתומים על הסרט הזה. הם בהחלט צריכים לשקול קריירה במשחק. חיקוי כזה מושלם של חמש שימפנזות על מכונת כתיבה לא ראיתי מעודי."
הנה עוד יציאה מוצלחת של איברט
על מטרה קלה במיוחד – "אשה חתול":
ב-''הארץ'' עשו לפני כעשור פרויקט מיוחד -
"100 הביקורות המרושעות ביותר בהיסטוריה". כמובן שבניגוד לכותרת המפוצצת, אלה לא היו באמת 100 הביקורות המרושעות ביותר בהיסטוריה *כולה* – אם זה אכן היה כך, מצבנו רע ומר (נדמה לי ש-50% מהביקורות שם היו של מבקרים ישראלים…), ועדיין היו שם כמה יציאות מוצלחות שאני זוכר בעל-פה עד עצם היום הזה.
בתחום הקולנוע זכור לי במיוחד ציטוט מתוך ביקורת על סרט בשם "מתחת לאפס":
"הבמאי בוודאי שונא את השם שניתן לסרטו, 'מתחת לאפס', כי הוא עושה את מלאכתם של המבקרים קלה מדי. כמה אציל נפש צריך להיות המבקר שלא יתפתה לעשות שימוש בשמו של הסרט כחלק מהביקורת. לכן אני גאה למקם את 'מתחת לאפס' ברשימה אחת עם עוד כמה סרטים אהובים כמו 'רקוב עד היסוד', 'לא כל-כך מטומטם' ו-'מה עשיתי שזה מגיע לי?"'
זה מצויין!
ומה עם 'Alone in the Dark'?
במקרה הזה, הוא מציב פיתוי בפני כותבי דו"חקואים, שרבים לא עמדו בו וסיפרו שהפראיירים הבודדים שבכל זאת הלכו לסרט מצאו את עצמם, אתם יודעים, לבד בחושך.
אני בכלל חשבתי שזה סרט דוקומנטרי מפולין
בניגוד למי ששיחקו במשחק המחשב
שמצאו את עצמם לבד באפילה. אאז"נ, כך קראו בארץ למשחק הראשון כאשר יצא.
ושלי:
לא. לא, לא, לא, לא לא. לא.
(ישי קיצ'לס, על מת לצעוק 3. היו עוד כמה 'לא'ים, ובעצם כל הביקורת – כולל הכותרת מתחת לתמונה – הורכבה מהם. יצירת אמנות)
אמנות מודרנית, כמובן
כלומר: היוצר היה עצלן. 'מת לצעוק 3' הוא סרט גרוע, אבל לא הסרט הכי גרוע אי פעם, וזה לא שאין מה לומר עליו.
זו לא היתה הביקורת הראשית באותו שבוע.
רק תוספת קטנה למי שתהה אם המבקר במקרה ראה את הסרט הזה ומה הוא חשב עליו. לדעתי האישית, זה היה קולע, ומאוד ברור.
במקרה נתקלתי היום
בעוד ביקורת על 'Freddy Got Fingered', וגם היא שווה ציטוט.
היא מתחילה במילים:
ונגמרת ב:
אריק ד. סניידר, http://ericdsnider.com/
שכנע אותי.
אבל אני די בטוח שהוא לא *כל-כך* גרוע.
אין אין אין על עירית לינור
בשנינות מרושעת.
פשוט אין עליה.
מלכת עולם.
היא האדם היחיד שנהניתי לקרוא אפילו ביקורת שלו על המונדיאל.
תסמכו עליה שהיא תיטפל לשיער השופע של שחקני הנבחרת האיטלקית, ותמצא את ההקשרים בין הכשלונות שלהם למצב הצבירה של מזג האוויר: בכל פעם שטפטף, הם היו עסוקים יותר לדאוג שייהרס להם הפן, מאשר שלא יכניסו להם גולים.
מישהו אמר ''הבלונדינית הסודית''?
לא, כי אם אף אחד לא אמר, אז אני אומרת.
מצחיק, מצחיק, מצחיק.
_________
העלמה עפרונית, וג'ינס בחור.
מעולה ביותר, אינדיד.
בייבי?!
הסרט נשמע כמו עלילה רגילה באמת של כל סרט אחר – אז מה כל כך מיוחד בו שהוא מועמד למעשה לאוסקר? נכון- אני יודע שסרט קלינט איסטווד משתדרג מיידית לסרט אוסקר לפי המבקרים (ראו מיסטיק ריבר- 2003) אז מה? האם כדאי ללכת לראות אותו אני מתחרפן כאן וזה לא טוב…
לא יאומן
איך שלילדה בת 11 כבר יכולים להיות כל כך הרבה סרטים גרועים ברזומה שלה.
הלוואי וגם לי היו כאלה בגיל הזה… או אפילו עכשיו…
ומה קרה לבלונד החינני שלה?? זהו? כבר לא בלונדה קטנה חמודה אך חכמה? עכשיו היא ילדה קטנה ומפחידה? כדאי שתיזהר, אנשים יתחילו לחשוב שהיא שחקנית רצינית.
רד – דוחק"ו מצויין! איפה אפשר למצוא עוד ביקורות גרועות שכאלו? (אני מתארת לעצמי שלפי הביקורת שלך – בכל מקום?)
Rotten Tomatoes מרכזים הרבה מהן.
תודה! אני רצה לבדוק.
אני רק אדאג לשבת על הרצפה – כי אני לא רוצה ליפול מהכיסא מרוב צחוק. הדוגמאות שנתתם כמעט גרמו לנזק בגב.
אפשר הסבר קצר על איך האתר עובד?
כלומר, מה זה האחוזים וכאלה?
עיתונים שחברים באיגוד מבקרי הסרטים
(או מספר איגודים אחרים שמפורטים שם), יכולים לסבמט לכל סרט באתר ציטוט נבחר מתוך הביקורת שלהם + לינק. הם גם קובעים אם מדובר בביקורת חיובית ("טריה"), או שלילית ("עגבניה רקובה"). האתר מרכז את כל הציטוטים הנבחרים האלה, ומחשב את מספר העגבניות הטריות לעומת אלו הרקובות. מעל 60% עגבניות טריות מקנות לסרט את הציון 'Fresh' (כלומר, טוב וראוי לצפיה). יש גם סולם נפרד ל-Cream of the Crop (מבקרים נחשבים יותר).
למעלה מימין, האתר מפרט כמה ביקורות פורסמו לסרט, כך שניתן להעריך אם מדובר במדגם מייצג מספיק או לא. כי אם, למשל, יש רק 5 ביקורות ו-4 מהן שליליות (20% טריות), זה עוד לא אומר הרבה כמו סרט ש-20% הטריות שלו הם מתוך 100 או 218 ביקורות.
הרעיון הכללי הוא, שככל שמדד הטריות גבוה יותר, כך יש יותר מבקרים שאהבו את הסרט, מה שמרמז, כביכול, על איכותו. זה רק 'כביכול' כי הרי מדובר במדד שחור-לבן. אם מבקר כלשהו חשב שהסרט 'בסדר כזה', וציין אותו כעגבניה טריה, לצופה שמעיף מבט מהיר, זה נראה כאילו מדובר בסרט טוב. דבר דומה קרה עם 'מוצאים את נמו' – הרבה מבקרים טענו שהוא 'נחמד' ותו לא, וכל ה'נחמד'ים האלה הסתכמו לכדי 90 ומשהו אחוזי טריות.
הבנתי. תודה.
אני חשבתי שהוא מבוסס על דעות הגולשים.
ביקורת קוטלת ל ''Alone in the Dark'':
(אני מניח שהם לא יעשו אותו *ביחד*, אלא אם כן יש משהו שאני לא יודע על מישהו מהם).
נראה לי שאם שלושתם יעשו אותו יחד זה לא כל כך יחשב ל gay pron…
ועוד אחת שהפילה אותי,
גם על לבד בחושך:
הביקורת המלאה
לא יכולתי להתאפק וקראתי את כל הביקורת ופשוט התפוצצתי מצחוק.
ציטוטים נבחרים (ויש עוד הרבה):
לכתבה המלאה:
http://www.flipsidemovies.com/aloneinthedark.html
גמני רוצה למצוא עבודה ככלבה קרה ומרושעת.
בינתיים אני עושה את זה בחינם, כתחביב, אבל אני חושבת שצברתי המון נסיון.
''אלה שלא זוכרים את לקחי ההיסטוריה, נדונים לחזור עליה''
או, במקרה שלנו, אלה ששכחו את לקחי "ואן-'איידס'-הלסינג" והסרט המככב בדוחק"ו הנוכחי, נתנו ל-"אוווו!!!" בול לביים עוד עיבוד למשחק וידאו, שהוא סיפור ערפדים היסטורי המתרחש במאה ה-18. יש דווקא לא מעט שחקנים טובים הפעם, אבל זה ידוע ששחקנים טובים באים קומפלט עם חוש ביקורת לקוי[1].
http://www.bloodrayne-themovie.com/
[1] אבל למה להיות כזה שלילי? אני בטוח ש-Flamboyant יכריז בביקורת שלו על הסרט *הזה* כעל יצירת מופת
''אלה שלא זוכרים את לקחי ההיסטוריה, נדונים לחזור עליה''
האמת היא שאני דיי נהניתי ב"ואן הלסינג". האפקטים היו מגניבים… למה בדיוק הסרט הזה לא נהפך ללהיט של הקיץ?
מאוד משעשע
את התיעוב האובססיבי שלך כלפי "ואן הלסינג" מעולם לא הבנתי.
ובקשר לסרטים של או? כדור – או של במאים גרועים אחרים לצורך הענין – אני לא מתכוון לפספס את התענוג בלי ציוד נלווה:
הרבה אלכוהול.
ניסיון יפה, אך אין סיגר.
א. לתיעוב שלי מ-"ואן הלסינג" שותפים 78% ממבקרי העגבניות. חלקם אף העלו נימוקים יצירתיים עוד יותר משלי.
ב. בבתי הקולנוע בארץ אין מכירת אלכוהול.
ניסיון יפה, אך אין סיגר.
בסינמה סיטי ניתן לקנות סוגי אלכוהול מעטים בפיצוציה ואין שום מניעה להיכנס איתם לאולם.
נו, אז מי אמר שהמקום הזה מבטיח ולא מקיים.
זה בכל שעות היממה?
למה? אולי יש עוד סיכוי..
צריך לבדוק כמה מהם – מאז הסרט יצא במאי – ממשיכים להזכיר את התיעוב שלהם מהסרט באותה קונסיסטנטיות.
ובקשר לאלכוהול:
יש, אם אני רואה סרט בבית (וכמובן שלא חייבים לקנות בבית הקולנוע אם אין, תמיד אפשר להגניב במקרים נואשים).
אני חושב שהתרגום הנכון לשמו יהיה ''כדור איכס''
נשף האיכסה מצלצל טוב יותר...
רוברט דה-נירו
מאכזב אותי כל פעם מחדש… אני לא מבין מה הוא מוצא בסרטי זבל כאלה כמו ":פגוש את ההורים" ואחד הסרטים הגרועים ביותר בהסטוריה "עיר ליד הים"… אני פשוט לא מבין למה שחקן כה גדול (ויודע שהוא גדול) כמו דה-נירו מעדיף ללכת בדרך השגויה של התמסחרות ועשיית סרטי זבל במקום להיצמד לטייפ הגנגסטרי המדוייק והמוחצן שפירסם אותו מלחתילה…למרבה מזלי גיליתי שקיימים מגעים בינו לבין הבמאי פ.ת. אנדסון (יצירת המופת "מגנוליה") לגבי השתתפות בסרטו החדש…אני מקווה שהבמאי המוכשר הזה יחזיר את דה-נירו לגדולה המגיעה לו.
קוראים לזה כסף.
למה קוראים כסף?
כי מחפשים עליו רמזים למפות אוצר.
יצאו מהדו''ח
Garden State נשבר בתחרות הסמויה שלו עם Napoleon Dynamite ויצא לאחר 24 שבועות עם 26M$.
במשך 4 דוחק"ואים הייתי במילואים אז הרשו לי להספיד בספיד את אלו שעפו בזמן הזה:
• דוחק"ו 2.1.2005: 'אני, רובוט' עושה לי טובה אישית ואחרי 24 שבועות (10 יותר מדי לטעמי) פורש מהמירוץ עם 144M$.
Saw, 9 שבועות, 55M$.
• דוחק"ו 9.1.2005: תפוס ת'כריש, 14 שבועות, 160M$.
• דוחק"ו 16.1.2005: Without a Paddle, אולי בלי משוט אבל אחרי 21 שבועות עם 58M$ מכובדים.
Team America: World Police מכסה בדיוק את הוצאות ההפקה לאחר 13 שבועות עם 32M$.
לידה, 11 שבועות, 5M$ – ניקול קידמן מדגימה מוות בעריסה.
אלפי, 10 שבועות, 13M$ – באמת לא בנוי לקשר.
ומפתיע Christmas with the Kranks שמצד אחד פרש אחרי 7 שבועות בלבד ומצד שני שלשל לכיסי המפיקים 73M$.
• דוחק"ו 23.1.2005: ברידג'ט ג'ונס: עובדות החיים, כיסוי מדויק נוסף להוצאות ההפקה, 10 שבועות, 40M$.
קו 300
ושתי הערות קטנות:
• בשבוע החולף כ-5% מצופי הקולנוע בארה"ב בחרו לכתת את רגליהם אל 'דרכים צדדיות'. זה הישג נדיר עבור סרט שרץ כבר 3 חודשים.
• בטבלה של מוג'ו שמרכזת את השבועות (http://www.boxofficemojo.com/weekend/) יש טור הסוכם את הכנסות "12 הגדולים" של אותו שבוע. בד"כ זה מספק אינדיקיציה די טובה לגבי 100 הסרטים האחרים, לפי כלל אצבע שאומר שבערך שני שליש מהאנשים הולכים לאותם 12. (השבוע למשל, 12 הגדולים הכניסו לבד 104M$ ויחד עם כל השאר 153M$)
אך לכל כלל…
בסופ"ש של רה"ש השיגו ה-12 סכום נאה של 124M$. אבל הציבור התנפל בהמוניו גם על שאר הסרטים המוקרנים, כך שכולם ביחד הגיעו ל-316M$. אני צריך לוודא את הסטטיסטיקות שלי אבל כנראה מדובר בסכום שיא. (היחיד שהתקרב לכך בתקופה האחרונה הוא השבוע של 4/7/04 עם 299M$…)
קו 300 המליון
לא יודע מה איתך אבל לי, ואני מניח שגם ללא מעט אנשים אחרים, יש אסוציאציה קצת שונה לצירוף המלים "קו 300". נאלצתי לקרוא את ההודעה שלך שלוש פעמים עד שהגעתי למסקנה שאכן לא פספסתי דבר.
אופס
הנחתי, בשוגג ככל הנראה, שיהיה ברור שמדובר בהומור שחור.
צר לי אם הבהלתי אותך, זו ממש לא הייתה הכוונה. )-:
אם 5% זה הרבה ולכן מדובר ב'הישג נדיר'
הוא נראה לי הגיוני בהתחשב בעובדה שהשבוע הוכרזה מועמדותו של הסרט לאוסקר (ואולי יש עוד כמה משוגעים שזה מזיז להם משהו. אני למשל עושה מאמצים ניכרים בשנים האחרונות להספיק לצפות עד הטקס בכל הסרטים שמועמדים לפרס הסרט).
אני מוחה על ההנחה הסמויה
שבנות צריכות ללכת לקומדיה הרומנטית. מה אנחנו, בעונש?
מישהו טרח וקנה את הדומיין uweboll.com, כדי להעביר לבמאי האהוד הודעה קצרה.
http://www.uweboll.com/
מי הגאון?!
סת' סטיל.
http://www.swdtech.com/contact.html
שאלת - קיבלת
תודה!!!
אבל עכשיו אני מפחדת – איך אתם מוצאים את זה??? (או שזה פריט מידע בסיסי שרק אני לא יודעת עליו?)
בשביל לברר מידע על אתר את יכולה ללכת לאחד מהמוני ההאתרים האחרים שעושים Whois.
למשל http://www.allwhois.com
מגניב! תודה!
זה לא קצת פלישה לפרטיות?
לעשות whois זו פלישה לפרטיות?
אני יודע? אף פעם לא קניתי דומיין.
זה לא קצת פלישה לפרטיות?
אחד התנאים לרישום דומיין הוא שכל הפרטים של רושם הדומיין היהו גלויים. זה מאפשר להתחקות אחר רמאים ושולחי ספאם. נסו למשל לבצע whois על fisheye.co.il לקבל את שמו האמיתי המלא של רד פיש…
סודיות אף פעם לא היתה הצד החזק שלי
מצד שני, הכתובת לא מעודכנת, ולעולם לא תמצאו את הכתובת העדכנית! לעולם! מוהאהאהא! כלומר, עד שאני אעדכן את דף פרטי המערכת באתר.
סגירת מעגל חזרה לתחום הקולנוע
לא הבנתי.
סניקרס.
לא החטיף, הסרט. לא זוכר איפה המונח הזה הופיע, אבל בשינוי אותיות זה אמר Too Many Secrets
אה. לא ראיתי.
חבל, תראה
המלצה חמה ~חומר למחשבה~
סודיות אף פעם לא היתה הצד החזק שלי
אוקיי, אז אני מבין למה FISH, אבל למה RED?
כי הוא ג'ינג'י? (ניחוש פרוע)
משחק מילים על Red Herring?
או הספר ההוא של ד''ר סוס?
(והיה גם משהו עם "חומות של תקווה", לא?)
אני זוכרת הכחשה לגבי הד''ר.
:)
מעולה.
מזכיר לי את זה:
http://www.shibumi.org/eoti.htm
גם זה מצויין! (ובאמת נראה לי שאני אלך לקרוא ספר, או משהו. אני מבלה כאן יותר מדי זמן!)
מה שבאמת מפתיע
זה שהוא דוקטור…
מבירור קצר מתברר שהוא עשה את הדוקטורט בספרות.
אני באמת לא יודע מה לעשות עם זה.
פה זה המקום לדברים כלליים, נכון?
ובכן…
חברה שלי ואני הקמנו קבוצת תאטרון קטנה, והקבוצה עומדת להעלות מופע במרץ הקרוב.
כל החומר שאנחנו עושים הוא חומר מקורי, והרב נע על הגבול הדק שבין קומדיה מלאה, לדרמדי.
כרגע אנחנו מחפשים מבחר של מונולוגים, רצוי שיהיו אף הם משעשעים בדרכם שלהם.
אם יש פה אנשים שכותבים, או רוצים להתנסות בכתיבה וישמחו שמישהו יעלה חומר שלהם על במה נידחת בניו יורק (הייתי מזמינה אתכם לבוא לראות, אבל אין לי איך לשלם לכם על הטיסה), אתם מוזמנים לפנות אלי למייל.
כמובן, אנחנו מחפשים חומר באנגלית ושיכול להיות מעובד למציאות ניו יורקית, אבל בהנחה שאתם רוצים לכתוב ולא רוצים באנגלית, אין בעיה לשלוח אלי, ואחרי שנתרגם אני אחזיר לכם לאישור.
אני מקווה שזה בסדר לפרסם כאן, ומאחר ויש כאן לא מעט אנשים שנעים על הגבול של סרקאזם וציניות – חשבתי לנסות כאן.
תודה,
מיקה.
פה זה המקום לדברים כלליים, נכון?
נשמע מאוד מעניין… יש לך דוגמאות כתובות כדי לראות מה הסגנון והאורך?
דרך אגב, בד"כ דבר כזה מפרסמים ב"יומיות". אני ממליץ לחכות שתופיע יומית חדשה ואז לפרסם…
לאו דווקא יומיות.
לפחות בעיני, דברים אופטופיקיים זמניים – כמו שאלות שניתן לענות עליהן ברגע – הם ליומיות (שנעלמות מהר), ואילו אופטופיקים שצריכים יותר זמן הם לדו"חקו.
וודאי שיש.
השאלה היא, איך אני יכולה להראות לך אותן?
אתה מוזמן לכתוב לי ואני אשלח לך דוגמאות.
shaun of the dead
יצא לי לראות אתמול ויצאתי מגדרי מרוב התלהבות. מאוד עזר שבאתי בלי ציפיות אז אולי לא כדאי לי להמליץ עליו, לא להרוס לאנשים אחרים…
בכל מקרה, סרט כל כך טוב! נדיר שסרט מצליח לשלב שני סגנונות שונים עד כדי כך לתוך סרט אחד אחיד ומאוזן שנותן מספיק משני הסוגים (קומדיה יותר).
למרות שהעלילה הרבה פעמים צפויה, הביצוע המעולה של השחקנים ובעיקר התרשמתי מהבימוי/עריכה/צילום (לא יודע להבדיל ביניהם) המצויינים.
אם יש משהו אחד שאני לוקח מהסרט זה סצינת הQUEEN בפאב. מגניבות בשיאה.
נ.ב. הסרט קיבל 90% בעגבניות הרקובות!
אנא הסבירו לי
מישהו מוכן להסביר לי את הסוף של הסרט "משחקים נסתרים"?אגב אני דווקא נהניתי ורק עצבן אותי שאני לא בטוחה שהבנתי את הסוף.
תודה