מומחי הדו"חקו אחוזים בקדחת חישובים. בשבוע שעבר פתח 'פרק 3 – נקמת הסית" עם 108 מיליון, וסתם למקטרגי הקיץ את הפה. השבוע הגיח לאוויר העולם 'מדגסקר', קומדיית האנימציה החדשה של אולפני דרימוורקס. מחד, ניסיון העבר מוכיח שחציית קו ה-100 מיליון בסוף השבוע הראשון מקנה לסרט החוצה שבוע נוסף בראש הטבלה. מאידך, הרבה מהממון שקיבל 'נקמת הסית" בשבוע שעבר הוא חייב למעריצי הסדרה האדוקים. כמה מהם עוד לא ראו את הסרט? לא הרבה. לא מספיק, בכל אופן. ובל נשכח שהמתמודד השני על הכתר הוא סרט אנימציה. אלה, ככלל ברזל, תמיד מקבלים 15 מיליון דולר יותר ממה שמגיע להם, אם לא יותר.
חייהם של חוזי הדו"חקו היו קלים יותר לולא צריך היה עוד לחשב את הירידה המסורתית של 50% לסרט שזהו סוף השבוע השני שלו, לנכות מס במקור ולהכניס לזירה סרט מושקע ומיוח"צן נוסף. בקיצור, עם פרוץ הסופ"ש, עמדו מרבית ההערכות על 50-60 מיליון. כלומר, אלא אם כן מחשיבים את הסופ"ש הארוך (מה שהאמריקאים מכנים "יום זיכרון שמח!"), מה שמאפשר לניסים להתחולל. בסופו של דבר נותרו מנחשי הדו"חקו וטיעוניהם בידיהם, כשהתברר כי המנצח הגדול של השבוע הוא אדם סנדלר.
כלומר, שלא תחשבו שזה אומר שאדם סנדלר נמצא במקום הראשון. הו לא. המקום הראשון שמור ל'מלחמת הכוכבים: פרק 3 – נקמת הסית". בשבוע השני להקרנתו, 'נקמת הסית" ניצב איתן עם 55 מיליון דולר לשלושה ימים, או 70.8 אם מתחשבים בסוף השבוע הארוך. מסתבר שמעריצי הסדרה חזרו לסיבוב נוסף על החללית של אובי וואן והחברים.
הישגיו של הסרט כוללים הפעם את חציית קו 200 מיליון הדולר, תוך שמונה ימים בלבד – הישג שמשתווה לשיאו של 'ספיידרמן 2' בתחום. נכון לעכשיו, עומדים רווחיו של הסרט על 271 מיליון דולר, כך שבקרוב מאד יעקוף הסית' את הכנסותיהם של שלושה סרטי 'מלחמת הכוכבים' אחרים: 'האימפריה מכה שנית' (290 מיליון), 'שובו של הג'דיי' (309 מיליון) ו'פרק 2: מתקפת המשובטים' (310 מיליון). וממבט על היצע הסרטים הבלתי מלהיב של השבוע הבא, נראה שצפוי לו לפחות עוד שבוע אחד בראש.
ועדיין, כפי שהוזכר קודם, אדם סנדלר הוא הסיפור הכי גדול של הדו"חקו הנוכחי. 48 מיליון דולר עשה הסרט ה"חדש" (בכל זאת, רימייק) בכיכובו. אלו הכניסו אותו למקום השני בטבלה השבועית, וכן למקום השני ברשימת הפתיחות הגדולות ביותר של סרטים שאינם בראש הטבלה. אם מחשיבים גם את היום הנוסף, מקבלים פתיחה מכובדת של 60 מיליון. בעצם, עזבו סטטיסטיקות מסורבלות. אנחנו מדברים פה על קומדיית ספורט סתמית, חסרת גימיק או יחוד, שהנכס העיקרי שלה הוא אדם סנדלר. נכון שסנדלר כבר הוכיח שהוא מושך-קופות לא רע, אבל אף אחד לא ציפה שהוא ישרוד את הקרב מול שני הענקים – 'נקמת הסית" ו'מדגסקר'.
'The Longest Yard' הוא רימייק לסרט קלאסי – קרי משנת 74' – בכיכובו של ברט ריינולדס, שמשתתף גם בסרט החדש. זה לא הרימייק הראשון לסרט: בשנת 2001 קיבלנו את הקומדיה הבריטית 'משחק מכור'. בסרט החדש, פול קרו (סנדלר) הוא שחקן פוטבול לשעבר המרצה את עונשו בכלא ומארגן משחק בין חבריו האסירים לבין הסוהרים. ידוע כבר לכל קומיקאי מתחיל שכדור מתעופף בין אנשים חסרי מיומנות במשחק הוא מתכון בטוח לשלל סצינות היתוליות וכואבות, והסרט מנצל את השיטה עד תום. המבקרים סבלו, אם לתמצת. חוץ מזעקות השבר כנגד העוול שנעשה ליצירת המופת המקורית, נטען לא פעם שהסרט נראה כאילו נכתב מתוך שינה, בוים בלי שמץ של עניין במתרחש על המסך, ואדם סנדלר משחק בו. לכו תסבירו את זה לצופים.
אם אדם סנדלר הוא הסיפור הכי גדול של הדו"חקו, אז כריס רוק הוא המנצח הגדול. רוק משתתף בשני הסרטים שמאיישים את המקום השני והשלישי השבוע (לחילופין. יום זכרון שמח, זוכרים?) – הוא מופיע לצד אדם סנדלר ב'The Longest Yard', וגם תורם את קולו ל'מדגסקר'. הסכום שעשה 'מדגסקר' כמעט זהה לזה של 'The Longest Yard'. עבור שלושת ימי הסופ"ש, הוא הכניס רק מיליון פחות מאדם סנדלר. אם מחשיבים גם את תוצאות יום הזיכרון (כלומר, ארבעה ימים), 'מדגסקר' עוקף את מתחרהו במיליון אחד. בכל מקרה, 47-61 מיליוני הדולרים שעשה 'מדגסקר' הם מכובדים בהחלט עבור סרט אנימציה, אם כי הם יאכזבו את מי שציפה ל'שרק' הבא.
'מדגסקר' מגולל את סיפורן של ארבע חיות שנולדו בשבי, בגן החיות בניו-יורק. לילה אחד של חוסר אחריות מותיר אותן באמצע הג'ונגלים של מדגסקר, בלי שום יכולת לחזור לחיקם החמים של התיירים ושאר המבקרים. עכשיו צריכות החיות להסתגל לחיים בטבע כמה שיותר מהר. בשורת המדובבים אפשר למצוא את ג'אדה פינקט סמית, בן סטילר, כריס רוק, ודיויד שווימר, שמנסה להוכיח שהוא ג'ירף של יותר מטריק אחד. המבקרים חצויים בדעתם – יש בהם שמאסו ברפרנסים לסרטים מוכרים שדרימוורקס זורקת לכל עבר. לעומתם, ישנם אלו שמאמינים כי דווקא הדלילות העלילתית ועומס הבדיחות, עובדים לטובתו של הסרט ומקנים לו חמידות מסוימת.
עד השבוע הבא יחלוף חודש מאי, ועמו גם הניתוחים, הנתונים וההשוואות המוגזמות. אך אל דאגה. אם חסרות לכם הגזמות, תוכלו למצוא אותם ב-'The Sisterhood of the Traveling Pants', המכיל את כל כוכבות הנוער הטלוויזיוניות. לעומת זאת, 'Lords of Dogtown' יחקור את עולמם של גולשי סקייטבורד. וכמובן, ייצא גם 'סינדרלה מן', מבית היוצר של רון הווארד, עקיבא גולדסמן וחברים.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד כה.
7. The Interpreter 2.1 (68.8)
הסנדלר הולך
אני מניח שלא יהיה מופרך לטעון שסרט אחד גדול ומצליח יכול להרים את ההכנסות של כל מה שסביבו, ולא רק לכרסם ברווחים. אחרי הכל, כשיש תופעה תרבותית סוחפת קהל בסדר הגודל של "סטאר וורז", יתכן שיותר אנשים יוצאים לקולנוע מאשר בדרך כלל, ועל כן:
• הם נחשפים ליותר פרסומות לסרטים חדשים (טריילרים, פוסטרים וכיו"ב)
• מי שלא משיג כרטיס לסרט שהוא רצה לראות (קרי: "סטאר וורז"), הולך לסרט אחר.
יש דבר אחד שאני לא מצליח להבין בנוגע לאדם סנדלר. עכשיו 2005. עברו 3 שנים מאז "מוכה אהבה", בו הוא הוכיח חד משמעית שהוא מסוגל לשחק מצוין. איך יתכן שהוא עדיין עושה סרטים מחורבנים ונחשב לשחקן גרוע?
אגב, הצעת ייעול לדוחק"ו: מדוע שלא נתחיל לעקוב גם אחר רווחי הפופקורן בכל סופ"ש?
הסנדלר הולך
איך יכול להיות שאנשים לא משיגים כרטיסים ל"סטאר ורז"? מה, כמות האולמות שסיפקו בשבוע שעבר, הכנסות של מעל למאה מיליון, ירדה? או שהוציאו מהאולמות האלה מושבים לטובת אולמות אחרים? או שבשבוע שעבר מכרו לסרט כרטיסים בעמידה? אם כבר, אז יותר קל לקנות כרטיסים, כי לבכורה היו תורים ארוכים ובשבוע השני אין תורים. אז כנראה שהאנשים לא הצליחו להשיג כרטיסים ל"מדגסקר" והם לא פריקים של "סטאר ורז", אז הם הלכו לראות את אדם סנדלר (לא שאפשר לומר את זה לטובתם). ודרך אגב, אני חושב שאדם סנדלר כן שיחק בסרט טוב במהלך שלושת השנים, שחלפו מאז "מוכה אהבה" והכוונה ל"ספנגלרית".
וואלה, צודק. נסיון להסבר חליפי:
אולי כמות המאחרים ל"סטאר וורז" הייתה גדולה, ועל כן הם נאלצו לבדוק מה מציג באולם הסמוך?
וואלה, צודק. נסיון להסבר חליפי:
זה כבר יותר מתקבל על הדעת. אך אני עדיין חושב ש"ספנגלרית" היה סרט איכותי.
חופשי איכותי
ונורא חבל שאנשים פשוט בוחרים שלא לראות אותו, בגלל כמה מבקרי קולנוע מטופשים.
אנשים בוחרים לא להביא אותו לארץ
(עדיין), בגלל… לא יודע בגלל מה.
זה לא מנע מאנשים לראות את גארדן סטייט
וספנגליש מהנה אותו דבר, והרבה יותר שלם ואיכותי. אין בו את הגולמיות שאפיינה את גארדן.
ויותר מזה: יש בו עומק ודמויות כל כך מלאות, שמזמן לא יצא לי לראות כאלה.
ומשחק מאוד משובח.
במיוחד מכיוונה של תיאה.
הייתי בשמחה מתווכח איתך
אבל לא ראיתי את הסרט. בכל מקרה, כדי שסרט יהפוך ללהיט-DVD-אוזן-שלישיתי, זה לוקח זמן. גם גארדן סטייט לא הפך לסרט פולחן מיד כשיצא. 'ספנגליש' בוודאי לא זמין ב-DVD הרבה זמן, אם בכלל. אולי הוא עוד ישקם את כבודו האבוד. ואולי הוא עוד יוקרן בארץ בסוף, אי אפשר לדעת.
ספנגליש
בעקבות ההמלצה שלך ראיתי את הסרט. בהחלט סרט חביב, רק חבל שהדמות של האמא (טיה לאוני? משחק נוראי) כזו מוקצנת – זה מעוות את כל האיזון שמונע משאר הדמויות ליפול לקיטש. לגבי ההשוואה בין גארדן סטייט וספנגליש – לא מסכים איתך. גארדן סטייט, לפחות אותי, ריגש הרבה יותר וחשף את הדמויות במהלך מספר קצר של ימים בצורה שספנגליש לא השכיל לעשות במספר חודשים (מה הסיפור של הילד, לדוגמא? מה עם הסבתא מלבד היותה שתיינית ומלבד העובדה שהיא יותר מתאימה להיות האמא של האבא? מה עם האימא מלבד היותה סטריאוטיפ לאמריקאית עשירה שמעוניינת רק בסממנים חיצוניים?)
ספנגליש
לא התאכזבתי… בסה"כ אהבתי, עם מעט הסתייגויות.
לגבי גארדן סטייט – מבחינתי זו באמת לא חוכמה. ככל שיהיו יותר דמויות וסיטואציות ביזאריות בסרט, כך תעלה ההנאה שלי. וזה נכון, ביחס הפוך, לגבי סטריאוטיפים שגרתיים וקיטש.
אוי, מזל.
אני עדיין מרגישה קצת אשמה שהמלצתי לחברה בחום על "כמעט מפורסמים".
מזל שהיא הסכימה להישאר אתי בקשר אחרי הפיסקו הנ"ל.
היא פשוט לא מכבדת יותר את דעתי בעניין סרטים.
אוי, מזל.
לא יודע אם הייתי ממליץ ב'חום', אבל סרט לא רע בכלל לטעמי, ולו רק בשביל קייט וחלקים מהפסקול.
...והוא גם לא יגיע.
'ספנגליש', מסתבר, כבר לא מיועד להפצה בקולנוע בארץ. חפשו אותו בספריות ה-DVD ב-19 ליוני.
לא ראיתי את 'מוכה אהבה'.
דווקא לא בגלל סנדלר, בגלל פת"א. המונולוגים בסרטים שלו מקפיצים לי פיוז כל פעם מחדש.
אבל לא זו הסיבה שאני מגיב להודעה מלפני שלושה חודשים. אני מגיב כי ראיתי סרט אחר של סנדלר. 'ספנגליש' קוראים לו. אחלה סרט, רב הזמן, אבל סובל משתי בעיות: טיה ליאוני ואדם סנדלר. נתעלם שניה מטיה (זו כבר הודעה למיקה), ונתמקד באדם: השחקן הוא אותו אדם סנדלר בדיוק, אבל עם סרט שונה תפור מסביבו. אותו מינון מאוזן של אידיוטיות חביבה ונוירוטיות לא מזיקה בדיוק. אני לא יודע אם ככה הוא מתנהג גם ב'מוכה אהבה', אבל אם כן, כנראה שהמבקרים צודקים הפעם.
לא אמורים לשעתק את השם שלה ל''ת'יאה''?
ואני בכל זאת אשמח לשמוע למה מצאת אותה בעייתית.
סנדלר אכן משחק את אותה הדמות, רק עם קצת יותר התקפי עצבים (נוסח סדנת עצבים) גם במוכה אהבה, והוא פשוט מעצבן.
אני לא יכולה לסבול אותו ואת מניירות הילד המפגר שלו.
אל תשאלי אותי. אני בכלל קורא לה ''יואן''
האמת היא שכבר הייתי באמצע לכתוב תגובה שתסביר למה ליאוני היא מבחינתי נקודת החולשה של 'ספנגליש', אבל אז קיבלתי הצעה שאי אפשר לסרב לה, במסגרתה אני צריך לדחות טיפה את הבעת הדעה המפורטת שלי על הסרט.
המממ... מדגסקר?
מכל הטריילרים נראה שהסרט עוסק בחיות שמנסות לברוח מגן חיות ולהגיע למדגסקר.
ולא על חיות מגן חיות שנתקעו במדגסקר ומנסות לשרוד.
האם הטריילרים מטעים או שיש פה טעות?
?
הטריילרים מראים באופן ברור למדי שהחיות יצאו לערב של הוללות ברחבי ניו-יורק, ובעקבות זאת מנהלי גן-החיות החליטו שהכי טוב יהיה להחזיר אותן לחיק הטבע.
שנאמר:
המממ... מדגסקר?
לא הם נקלעים בטעות לפי הטרילרים
יכול להיות שלא הבנת את הטריילר כראוי.
עד כמה שהבנתי
הם נשלחים בארגזים לשחרור בטבע אבל אז הארגזים בהם החיות נמצאות נופלים מהספינה ונסחפים למדגסקר.
אה..
זה רק אני, או שהתמונה בכותרת היתה יכולה להילקח באותה מידה מ"אבודים"?
ממש תודה...
עכשיו אני רואה בעיני רוחי את סנדלר בתפקיד ג'ק (ונראה לי שהדמיון בתספורת הוא מה שגרם לך לחשוב את מה שחשבת), את ברט בתפקיד לוק, ואת כריס רוק בתפקיד מייקל…
וזה, עלי לומר, די מוזר.
ובתגובה לשאלתך… לא. יש בניין ברקע, והם יושבים על מה שנראה כמו מדרגות.
מגרש השדים נמשך
כשיצא "מגרש השדים: ההתחלה" בוודאי זכור שאת הסרט צילמו לחלוטין מחדש. אז הגרסא הזאת נכשלה בקופות ובביקורות.
אז כעת החליטו האחים וורנר בתקווה להרוויח עוד קצת כסף לשחרר את הגרסא המקורית שבהתחלה חשבו שהיא לא טובה מספיק ולכן צילמו את הסרט מחדש. זה נקרא Dominion: The Original Prequel to the Exorcist ונחשו מה: גם הוא כישלון ביקורתי. ובקופות לא משהו. טוב, הוא בעצם יצא בהפצה מצומצמת.
סתם משהו שחשבתי שיהיה נחמד לדבר עליו. זוהי דוגמא מצויינת לפטתיות. מילא לשחרר כזה דבר לדי וי די, אבל לקולנוע?
לפחות הגירסה החדשה/ישנה
של פול שרדר אמורה להיות גרועה *פחות* מזו של רני הארלין. זה לפחות על פי מדד העגבניות, אם כי אני קצת לא סומך עליו בימינו, בעיקר במה שנוגע לסרטים מפחידים.
לפחות הגירסה החדשה/ישנה
"אם כי אני קצת לא סומך עליו בימינו, בעיקר במה שנוגע לסרטים מפחידים".
לא בטוח שכל כך הבנתי אותך.
לדעתי עגבניות רקובות דווקא דירגו היטב את כל סרטי האימה בזמן האחרון לדעתי. או שיש יוצאי דופן? בכל מקרה לא תפסתי את הכוונה שלך.
הקדמתי את המאוחר
היוצא דופן ייצא בשבוע הבא.
הם לא מנסים להרוויח כסף.
הם מחויבים על פי החוזה להפיץ את הסרט שלו: כתבה מספר 2071
חלה כאן טעות
לפי הימד"ב, מדגסקר מקום שני והחדש של סנדלר מקום שלישי.
http://www.imdb.com/chart/
ימד''ב פרסמו נתונים לסופ''ש בן ארבעה ימים, לא שלושה כמונו.
המקום השלישי הגבוה
מדגסקר\סנדלר הוא לא הסרט עם הכי הרבה הכנסות לסופש מהמקום השלישי?
ולא הבנתי את הטבלה, מצד אחד כתוב בדוח שמלחמת הכוכבים 271 מיליון ובטבלה בסוף כתוב 255.5.
הטבלה מתייחסת
לסופש הרגיל של שישי-ראשון ולא לסופש המורחב של שישי-שני.
אולי אני מקדים קצת (ומנטפק קצת)
אבל *כל* כוכבות הטלוויזיה הצעירות?
ספרתי שתיים: אלקסיס בלדל וזאת מ"ג'ואן מארקדיה". אולי אפשר לצרף לרשימת הכוכבות הצעירות את בראדלי וויטפורד, אבל נראה לי שזה לתת למונח פירוש רחב מדי.
אני אשמח לראות
סרט בכיכובן של אלקסיס בלדל וקריסטן בל. אני אשמח לראות אפילו פרסומת למשחה נגד טחורים בכיכובן של אלקסיס בלדל וקריסטן בל. בעצם, פשוט תושיבו את אלקסיס בלדל וקריסטן בל מול מצלמה ואני אשמח.
למה להטעות, למה?
קריסטין בל לא מופיעה באחוות המכנסיים וגו'. אוף.
מה שכמובן, לא מוריד מהתגובה הקודמת שלי
(הו… קריסטן )
עוד דבר
למה לא נוסיף את קריסטן קרוק?
כי היא בובת פורצלן סכרינית להחריד?
כי היא בובת פורצלן סכרינית להחריד?
לא. כי היא גם מן כוכבת נעורים. בובת פורצלן זאת ליזי הילארי דאף, לדעתי. היא מאוד בובת בארבי, במיוחד במגוון הדגשות שהיא מסוגלת להעביר.
עוד דבר
הלוואי, הלוואי, הלוואי!
אני בעד.
רק בגללה ראיתי את Legend of Earthsea(הפקת הולמרק, אל תשאלו…).
סליחה על הבורות
אבל מי זו קריסטין בל?
ואספטיוי: קרוק אולי פורצלנית אבל מדהימה.
אוף.
יש כאלה בחורות מושלמות בעולם הזה. במיוחד בתחום המשחק.
לפעמים זה ממש יכול לדכא.
זו קריסטן בל:
?path=pgallery&path_key=Bell,%20Kristen%20(I)
AKA ורוניקה מארס.
לרגע נבהלתי.
שמעתי דברים טובים על ורוניקה מארס, אבל לרגע חשבתי שדיברתם על קמילה בל, שמשחקת ב'הבלדה על ג'ק ורוז' שעלה השבוע לאקרנים, והיא שחקנית מחורבנת להפליא. זה היה יכול לפגוע קשות ביחסי עם ורוניקה עוד לפני שהתחילו.
הפינגווין הוא עיוור!
ברצינות אבל – רק אצלי כל מה שרואים על המסך הוא לבן אחד גדול?
אחרי בדיקה מעמיקה ביותר
גיליתי שאני לא רואה שום תמונה בימד"ב, עובדה שדי ביאסה אותי וגרמה לי להתרפק בנוסטלגיה על הימים בהם הייתי רואה תמונות אלו בחופשיות רבה.
נסה דרך גוגל
http://images.google.com/images?hl=iw&lr=&q=kristen+bell
יש לך אישור :)
אכן בחורה יפייפיה (למרות שאני מעדיף ברונטיות, בניגוד לדעתה של גברת מונרו).
יצאו מהדו''ח
Are We There Yet?, 18 שבועות, 82M$
כלה ודעה קדומה, 15 שבועות, 6M$
קונסטנטין, 14 שבועות, 75M$
The Jacket, 12 שבועות, 6M$
Guess Who, 9 שבועות, 68M$
The Amityville Horror, 6 שבועות, 64M$
קונסטנטין דווקא הצליח לא רע בסופו של דבר
היה בזמנו ויכוח על איך זה שסרט "כושל" יחסית כמוהו מקבל אור ירוק לסרט המשך. ההכנסות הסופיות (או כמעט סופיות) של קונסטנטין הן 75 מיליון בארה"ב ו-152 מיליון מחוץ לארה"ב, כנגד תקציב של 100 מיליון. סביר בהחלט, ומצדיק המשך.
באמת? יהיה המשך?
אלו חדשות מצוינות – בהנחה שישמרו על הרמה של סרט המקור המבדר.
אגב, The Jacket באמת כל-כך גרוע שמגיע לו 6M$ בלבד?
בקרוב תוכל לבדוק בעצמך
ומסתבר שכבר יש לו שם עברי: החליפה.
לא,
אבל הוא גם לא טוב או מקורי במיוחד כדי להצדיק הרבה יותר מזה.
על פי המוג'ו
"נקמת הסית"' הכניס עד ה-30/5 בארץ $441,187 שהם, ע"פ הבבילון, כ-1,946,000 ש"ח. אם נחלק את הנ"ל ב-35, מחיר כרטיס בש"ח, נקבל כ-55,000 צופים ב-12 יום.
http://www.boxofficemojo.com/movies/?page=intl&id=starwars3.htm
שזה - באופן יחסי -*ממש לא הרבה.
במשך אותם 12 יום הסרט הכניס חצי מיליארד דולר ברחבי העולם. אצלנו, 'שר הטבעות' הגיע לכ-80 אלף צופים בתוך שבוע (אם אני לא טועה) והמלחמת החדש לא מתקרב לזה. כמו שכבר נטען בעבר – 'מלחמת הכוכבים' בארץ היא לא שוס כ-ז-ה גדול.
איפה מיקה? מקהלת עין הדג רוצה לשיר ''אמרנו לך''
וואלה.
למרות שמבין המכרים שלי (לא חברים טובים, מכרים) רק קבוצה של ישראלים הלכה לראות את הסרט (וכבר פעמיים, לפחות) והשותף האמריקאי הגיק שלי השיג עותק של זה בדיוידי, שהוא עותק נורא משעשע (אותי לפחות. השותף שלי די התבעס) – ככל שהסרט מתקדם, ככה נוצר פער בין הסאונד לתמונה, וכך רואים את אנאקין מזיז שפתיים, ואיזה דקה וחצי אחר כך פתאום נשמע "טילים!" או משהו.
אותי זה הצחיק.
במיוחד מעניין אותי לראות מתי זה יתחיל לעשות אוברלאפינג, ונשמע דברים מסצינות קודמות, מדובבים על התרחשויות שקורות יותר קדימה.
בכל מקרה, באמת מבין כל המכרים האמריקאים שלי, אף אחד עוד לא ראה את הסרט הזה. בטח שלא בקולנוע. מה שיכול להסביר למה התקבל אצלי רושם מאוד חזק שזה די שקול.
ושוב, בוא נתייחס לאחוזים.
כמה אחוזי אמריקאים ראו את הסרט בקולנוע, וכמה אחוזי ישראלים?
הסרט הכניס עד כה 270,489,794$
אם נניח שמונה דולר בממוצע לכרטיס, הרי שראו אותו עד כה 33811224.25 בני אדם.
על פי "ספר העובדות" של ה-CIA, חיים בארה"ב 295,734,134 בני אדם.
כלומר, בערך עשרה אחוז מהאנשים בארה"ב ראו כבר את הסרט.
אבל הסטטיסטיקות מטעות, כמובן. הרי יש קהילות שבשלושים שנה האחרונות ראו רק סרט אחד בקולנוע (הפסיון של ישו?). יש קהילות שאין להן כסף לקולנוע. ויש אוכלוסיות מהגרים שלסטארוורז אין משמעות נוסטלגית לגביהן.
מה שאומר שבאיזורים חנוניים למדי, אחוז ניכר מאוד מהאנשים ראה את הסרט.
וואו. לא ציפיתי שמישהו יטרח לחשב.
סחתיקה.
אפשר להרהיב עוז ולשאול כמה אחוזים מתוך האוכלוסיה בישראל הם 55 אלף צופים?
קצת פחות מאחוז
על פי המוג'ו
54,999 צופים. אני ראיתי פעמיים.
שכחת את מרכיב הסלקום
צריך לקחת בחשבון שיש גם לא מעט כרטיסים שלא נמכרו (אפקט ימי חמישי הסלקומיים…)
אין כזה דבר ''חינם''.
מישהו שילם על כניסת כל אותם לקוחות של סלקום לאולמות ההקרנה. ואני בטוח שאני יכול לנחש מי.
סלקום זה גלובוס
רוב האולמות בהם הסרט מוקרן הם של רב-חן ורק בודדים הם של גלובוס, כך שאחוז הצופים שקיבלו כרטיס חינם מסלקום הינו קטן.
הודעה לחובבי צ'אק פלניוק...
אתמול בערב צ'אק הופיע במפתיע בחנות הספרים בה אני עובדת והתחיל לחתום על כל הספרים שלו שהיו במלאי.
אני יודעת שיש כאן אנשים שמאד אוהבים את העבודות שלו, אז חשבתי שאם מישהו מעוניין בעותק חתום של אחד הספרים שלו, הוא מוזמן ליצור איתי קשר במייל.
אין הרבה עותקים מכל ספר, כך שכדאי להזדרז.
אני לא זקוק לשני עותקים בבית...
אבל תודה בכל מקרה (הוא הוציא ספר חדש לפני שבועיים).
~אוף טופיק~ סקר בעניין סופים וקיטש
אז יש לי שאלה;
האם לדעתכם מוות בסרטים הוא תמיד מסחטת דמעות קיטשית?
כלומר, מה אם יש חשיבות למוות הזה, וסיבה מוצדקת?
או שאז נשאלת השאלה "מהי סיבה מוצדקת?"
אשמח לשמוע את דעתכם.
קרה לי משהו מוזר: האתר אותחל אצלי (אם אפשר לקרוא לזה ככה) וכל נושא שהייתי בו כבר מציג את כל התגובות כחדשות ושום דבר לא מופיע לי במתמשכים.
זה משהו שקורה מדי פעם? אפשר לתקן את זה?
''התאמה אישית''
''התאמה אישית''
אבל את הנעשה אין להחזיר, הא?
תלחץ על "התאמה אישית", תכניס את הפרטים שלך, כפי שהכנסת אותם בפעם הראשונה, והכל ישוב למקומו.
אם אתה אומר שמעולם לא ביצעת התאמה אישית, ושכל המעקב אחרי כתבות הסתמך על קוקיז במחשב שלך, ושאותן קוקיז נמחקו ע"י גורם מסתורי, במקרה הזה כל מה שנותר לעשות הוא לחטט בכיסים ולחפש שם כסף.
שאלה על לוח ההקרנות
מדוע בלוח בתי הקולנוע רב חן גבעתיים החדש והמומלץ מיוצג עם שני סרטים בלבד? חשבתי שיש שם 7 אולמות.
(כמעט) כל הלוח של רב-חן תוקן.
תודה שהסבת את תשומת ליבנו.
ביקורת על ממלכת גן עדן מין
רציתי לשאול אם אתם עושים ביקורת על הסרט. כי לי יש כתובה כבר וחשבתי לתרום אותה לאתר.
אז מה יגידו לי העורכים?
תהיה עליו ביקורת.
היתה אמורה להיות כבר מזמן, ועקב חוסר זמן לנשום, זה לא קרה.
תהיה עליו ביקורת.
האם הסרט בכלל שווה את הנייר שעליו נכתבה הביקורת?
תהיה עליו ביקורת.
הוא לא עד כדי כך סרט גרוע.
הויזואליה מרשימה. הפסקול מעולה. אדוארד נורטון היה מעולה.
השאר מחורבן למדי, אבל הוא לא מסוג הסרטים שמתחרטים על זה שרואים. אבל הוא באמת לא שווה דיון.
תהיה עליו ביקורת.
עכשיו, אתה בטוח שהתכוונת לאדוארד נורטון? הוא אמנם שיחק בכמה סרטים לא מי יודע מה, אבל אני בטוח שהוא עוד לא שיחק באפוס היסטורי. ובתשובה לפינגווין, אני אנסח את השאלה אחרת, האם הקובץ שנכתב ומקום שהקובץ תופס בדיסק שווים את הסרט?
אל תהיה בטוח
http://www.imdb.com/name/nm0001570/
אל תהיה בטוח
או בקיצור,
הוא משחק בתפקיד מייקל ג'קסון.
בהתחשב בכך שהיא לא נכתבת על נייר?
אני, לעומת הרוב, מצאתי אותו טוב למדי.
ארוך מאוד ודי נמרח בסופו, אבל בהחלט סרט שהייתי רוצה לראות שוב, ומצאתי אותו מעורר מחשבה.
למרות שירושליים של הסרט הייתה שטוחה ובאמצע המדבר המרוקאי.
יכול להיות שהיא היתה שטוחה
כי עשו בה כמעשה לינדזי לוהן.