סיפורו של 'מחוז 9' התחיל ב-2005, כשמיקרוסופט שיווקה באגרסיביות את זכויות ההסרטה לסדרת משחקי הוידאו הסופר-פופולרית שלה, 'Halo'. פיטר ג'קסון קיבל לידיו את הזכויות בסופו של דבר, והשמחה היתה רבה. סוף סוף משחק מחשב שיקבל עיבוד כמו שצריך, של במאי שאפשר לסמוך עליו שהוא יודע לעשות אפוסים פנטסטיים בתקציב ענק. אלא שאז התברר שההוביט מניו זילנד לא מתכוון לביים את הסרט בעצמו – רק להפיק אותו. את הבימוי הוא הפקיד בידי אחד, ניל בלומקאפ, שהפילמוגרפיה שלו – בכל הנוגע לסרטים ארוכים, לפחות – מסתכמת באפס עגול. היה צריך להתאמץ כדי לגלות שהבלומקאפ הזה הוא במאי של כמה פרסומות מרשימות מאוד, ביניהן הפרסומת המפורסמת של הרובוטריק הרוקד של סיטרואן. חוץ מזה הוא יצר כמה סרטי מד"ב קצרים, כמו 'Alive in Joburg' הכאילו-תעודי שמספר על חייזרים שחיים בינינו. אוקיי, אז הילד יודע לעשות רובוטים רוקדים ממש יפה, אבל סרט? ארוך? עם אפקטים ותקציב עצום? לא קצת קפצנו מעל לפופיק? האולפנים שהיו אמורים לספק ל'היילו' את התקציב קיבלו רגליים קרות וחתכו. עוד סרט נכנס לרשימה המכובדת של הסרטים המעניינים ביותר שלעולם לא יופקו.
אבל כאן הסיפור לא נגמר. ג'קסון ובלומקאפ, מתברר, התיידדו ולא רצו להיפרד כל כך מהר, גם לא קולנועית. תקציב ענק כבר לא היה להם, אז הם החליטו לעשות משהו אחר: להפיק עצמאית סרט מד"ב בתקציב זעיר יחסית (30 מיליון דולר), שיהיה מבוסס על הסרט הקצר 'חי ביוהנסבורג'. רובוטים וחייזרים יהיו, אבל שחקנים מפורסמים לא, וגם לא מותגים יוקרתיים של משחקי מחשב, כך שג'קסון (כמפיק) ובלומקאפ (כבמאי) יכלו לעשות מה שבא להם. לסרט שהם עשו קוראים 'District 9', והוא מספר, בסגנון כמו-תעודי, על חייזרים שחיים בשכונות עוני בדרום אפריקה.
למרות השמות המסקרנים שקשורים בו, אף אחד לא ממש שמע על הסרט הזה עד לפני כמה חודשים. אם הייתם עושים סקר בתחילת השנה, או אפילו בתחילת הקיץ, על הסרט המצופה ביותר (והיי, עשינו), הסרט הזה אפילו לא היה מוזכר. אבל אז התחיל פרסום חכם – שלטי "ספסל לבני אדם בלבד" ו"אין כניסה לחייזרים", וסרטונים ויראליים מוזרים – והציבור התחיל לשים לב שזה קיים. עדיין, הסרט היה יכול להיות סתם 'נחשים על מטוס', עד קומיק-קון, שבו התחילו להגיע הביקורות – ודבר כזה לא רואים כל יום. 'District 9' קיבל תארים של "קלאסיקה מיידית", "מלא אקשן ואינטליגנטי" ו"אחד מסרטי המד"ב הטובים ביותר אי פעם" (בשביל ההגינות, ההתלהבות סביבו לא לגמרי אוניברסלית. יש גם תגובות של "בסדר" ו"לא כזה מקורי כמו שהוא חושב את עצמו").
למרות הכל, מבחינה קופתית לסרט לא היה צ'אנס להתחרות במגרש של הגדולים באמת. זאת לא העונה, וזה לא התקציב, וזאת לא ההפצה, והוא לא נשען על שום פרנצ'ייז או אפילו שחקן מפורסם אחד, ולא מיועד לילדים. בהתחשב בכל התנאים האלה, העובדה שהסרט השיג סופ"ש ראשון של 37 מיליון דולר (כלומר, כיסה את התקציב שלו בתוך שלושה ימים) היא ניצחון גדול. אם עכשיו ניל בלומקאפ ירצה פתאום לחזור ולביים את 'היילו' (והוא לא רוצה) סביר שהוא ייתקל בהרבה פחות התנגדות.
במקום השני נמצא 'כח המחץ', אחרי נפילה תלולה של כמעט 60 אחוזים, ובשלישי, עוד סרט חדש עם נגיעות מד"ביות: 'אשתו של הנוסע בזמן', לפי רב המכר של אודרי ניפנגר. אריק באנה הוא הנוסע בזמן – אחד שסובל מפגם גנטי שגורם לו להופיע בלי אזהרה בנקודות אקראיות בעבר או בעתיד הקרובים – ורייצ'ל מקאדמס השחיפית להחליא היא אשתו. הבמאי הוא רוברט שוונטקה, שעשה את 'הטיסה' עם ג'ודי פוסטר. הביקורות היו הרבה פחות אוהדות לסרט הזה: קוראים לו סכריני ושטחי, אבל מעריצי הספר, מקאדמס ובאנה הביאו אותו לפתיחה סבירה של 19 מיליון דולר.
שתי קומדיות יצאו השבוע, ונעלמו. 'The Goods: Live Hard, Sell Hard', עם ג'רמי פיבן ('הפמליה'), נכנס למקום השישי עם 5 מיליון דולר; 'Bandslam', סרט טינאייג'רים מז'אנר בוא-נקים-להקה, לא הגיע אפילו לזה, ונתקע במקום ה-13 עם 2.2 מיליון דולר. אלה מסוג הדברים שצפוי שיקרו בסוף אוגוסט, הקצה הלא אופנתי של הקיץ; הסרטים שכן מצליחים הם יוצאי הדופן.
'הארי פוטר והנסיך חצוי הדם' נמצא במקום השביעי השבוע, עניין סטנדרטי ולא ראוי לציון אלמלא דבר אחד – ההכנסות שלו בכל העולם הגיעו השבוע ל-826 מיליון דולר, ובכך הוא עקף את 'רובוטריקים: הנקמה' והפך לסרט המצליח של השנה בעולם, עד להודעה חדשה. בארה"ב לבדה, 'רובוטריקים' עדיין מוביל בענק.
בכל מה שאינו אמריקאי, אנחנו לעתים קרובות מקדימים את ארה"ב, וכך זה בנוגע ל'פוניו על הצוק ליד הים': שנה אחרי שיצא ביפן וכמה שבועות אחרי שהתחילו הקרנותיו אצלנו, הסרט הגיע לאמריקה, שם הוא נקרא סתם 'פוניו'. כמו כל הסרטים של מיאזאקי, 'פוניו' לא צריך את אמריקה כדי להיות שובר-קופות: הוא כבר הכניס 164 מיליון דולר ביפן בלבד בשנה שעברה (אם כי לא שבר את שיאי הקופה של כמה מהסרטים הקודמים של מיאזאקי, כולל 'המסע המופלא', הסרט המצליח ביותר בכל הזמנים ביפן). כמו כל הסרטים של מיאזאקי, ההפצה של 'פוניו' בארה"ב לא גדולה. הוא הוצג בקצת פחות מאלף בתי קולנוע – ההפצה האמריקאית הגדולה ביותר לסרטיו של מיאזאקי עד כה – והכניס 3.5 מיליון דולר. לא רע בהתחשב בכך ש'המסע המופלא', עם האוסקר והכל, הגיע בארה"ב להכנסות כוללות של 10 מיליון דולר בלבד.
'(500) יום של סאמר' נצמד גם לתחתית העשיריה, ואלה חדשות טובות ורעות; מצד אחד, בשביל סרט זעיר מסוגו, כל שבוע בעשיריה הגדולה הוא הישג; מצד שני, העובדה שהכנסות הסרט ירדו השבוע (גם אם לא בהרבה), בעוד הפצתו התרחבה, היא לא סימן טוב לאלה המצפים לו עתיד של פריצה למיינסטרים.
בשבוע הבא: טרנטינו. 'ממזרים חסרי כבוד' שלו יוצא למסע חיסול נאצים, וגם סרט הילדים של רוברט רודריגז 'Shorts', והקומדיה 'Post Grad' עם אלכסיס בלדל-גילמור.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.
הסרט Halo
לפי מה שאני הבנתי, הסיבה בגללה הסרט מעולם לא יצא לפועל לא היתה קשורה לאנונימיות של הבמאי או לרגליים קרות של האולפן – אלא יותר למשחקי כח ופוליטיקה פנימית של האולפנים.
מדובר בסרט היה אמור להיות הפקה משותפת של יוניברסל ופוקס, וכניראה שהפקה משותפת של שני אולפנים זה מתכון לצרות.
קטונתי
מלדעת מה בדיוק קרה שם. אבל אם הבעיה היתה משחקי אגו, אפשר היה לפתור את זה בגירושין, ואולפן אחד היה לוקח את זה על עצמו. הסיבה ששני אולפנים גדולים משתתפים בהפקת סרט מלכתחילה היא שמדובר בהשקעה גדולה מאוד וסיכון גדול, וזה בפני עצמו מתכון לצרות – והעובדה שאיש לא שמע על הבמאי לפני כן בוודאי לא עזרה.
מתי 'ממזרים חסרי תהילה' יוקרן בישראל?
ב-17 לספטמבר 2009.
עצוב להגיד את זה, אבל
בשבוע הבא נגלה שטרנטינו ורודריגז, כל אחד לחוד, שווים הרבה יותר מטרנטינו ורודריגז בחבילה אחת.
'יהודים לשמצה' ו'קצרים' (ביחד) יביאו לפחות איזה 50M, שזה משהו כמו פי 4 מ'גריינדהאוס'.
אני חושש שאתה הרבה יותר מדי אופטימי.
יכול להיות, לא יודע. אף פעם לא הייתי משהו בהימורי קופות.
מה שכן, דבר אחד בטוח – גם 'ממזרים' וגם 'קצרים' יתעלו על ה-11M של גריינדהאוס.
אותי מעניין מי משניהם ינצח
השניים שתפו פעולה לא פעם לאורך 15 השנים האחרונות, אבל מעולם לא התמודדו ראש בראש על אהדת הקהל. מצד אחד, טרנטינו שם יותר גדול שרק אזכורו על פוסטר נחשב למקדם מכירות יעיל (לפחות לדעת המפיצים). מצד שני, ממזרים יתקשה למצוא קהל שיתחבר אליו, לשילוב הזה בין יהדות ואלימות גרפית מרובה. רודריגז, לעומת זאת, עושה סרט לילדים ו"ספיי קידס" הראה שבתחום הזה יש לו פוטנציאל קופתי נאה.
משום מה, נראה לי שישנה נטייה להמעיט בערכו הקופתי של פיט
מדובר בפאקינג *כוכב* הקולנוע מס' 2 בעולם (כיום), ואני די בטוח שטרנטינו לא בחר בו בגלל כשרון המשחק שלו (לפחות זאת לא הייתה הסיבה העיקרית).
מה קשור ''משום מה'' לשאר המשפט? אלוהים יודע
כנראה שזה מה שקורה כשמנסים עשרות ניסוחים שונים לפני שלוחצים "אשר תגובה". סליחה מכל מי שהיה עד לפשע התחבירי שבוצע פה.
אם כבר, מתוך סקרנות, רד, מה ההערכה שלך לגבי שני הסרטים (כל אחד בנפרד)?
23 לממזרים, 12 לקצרים. במקרה הטוב.
(וכן, זה עדיין הרבה יותר טוב מגריינדהאוס).
אני מעריך 30 לממזרים,8 לקצרים
אני חוזה תוצאה יותר טובה לרודריגז
בסביבות ב20+ מהסופ"ש. בכל זאת, הוא ידוע בסרטי ילדים מצליחים תחת שרביטו.
אני חוזה תוצאה יותר טובה לרודריגז
לא ניראה לי.
לא ראיתי עד עכשיו אפילו בטריילר אחד ל"קצרים" במהלך צפיה בטלוויזיה, לא ראיתי פוסטרים ברחוב. לסרט של טרנטינו ראיתי כבר כמה פעמים את הטריילר משודר, אם כי גם הוא לא מקודם באותה האינטנסיביות בה משווקים בלוקבאסטר. אז אולי אני לא בדיוק אוכלוסיית היעד אליה ישווקו את קצרים, אבל עדיין הרושם הכללי הוא שמאמצי השיווק לסרט הם מינימליים וכניראה שגם ההכנסות יהיו בהתאם.
עוד נתון שלא ידוע לי כרגע ויכול מאד להשפיע הוא עד כמה רחבה תהיה ההפצה של כל אחד מהסרטים.
אני חוזה תוצאה יותר טובה למחוז 9
יש לסרט הזה באזז די רציני ושמועות שרצות מפה לאוזן. רוב הביקורות משבחות ואלו שלא אומרות שהוא סרט לא רע אבל לא חדשני כמו שאומרים – שזה בהחלט מצב לא רע להיות בו.
אני חוזה ירידה קטנה מהצפוי וקרב ראש בראש עם טרנטינו על המקום הראשון.
על רודריגז זה כנראה לא ישפיע כי זה לא סרט ילדים…
ביקורת קצרה לגבי מחוז 9 שצפינו בו אתמול: הסרט בגדול מעניין. סיפור הרקע הוא זווית ראייה שונה לגמרי ממה שמוכרת לנו בקולנוע לגבי מגע עם חייזרים.
העלילה עצמה מתקדמת בכיוונים קצת סטנדרטיים עם אמירה די בנאלית – קצת מאכזב מאחר וכאמור הבסיס היה כל כך שונה ומיוחד.
כסרט אקשן עם זאת הוא עדיין מספק את הסחורה.
האפקטים בסרט טובים מאוד, ויוצרים אווירה מאוד אמיתית. לסרט יש מראה (לוק אנד פיל) מיוחד בכך שהטכנולוגיה העתידנית (או יותר נכון זרה) לא נראית ממש עתידנית אלא יותר כמו הדור הבא של הטכנולוגיה שנמצא ממש מעבר לפינה.
בשורה תחתונה, הסרט מומלץ :)
אני חוזה תוצאה יותר טובה למחוז 9
קשה לי להאמין שמחוז 9 ישמור על המקום הראשון בשבוע הבא.
עם כל הבאזז החיובי, מאד נדיר שסרטי מד"ב ופעולה נופלים בפחות מ-50% בשבוע השני. אם זה יקרה, זה יהיה ארוע יוצא דופן במיוחד. עם 37 מיליון בסופ"ש הראשון, קשה להאמין שיהיה יותר מ-20 מיליון בסופ"ש הבא, ולעומת זאת סביר להניח שיהיה קצת מעל 20 מיליון לטרנטינו.
נ.ב. חבל שאין בעין הדג תחרות הימורים על תוצאות הסרטים בקופות (כמו שיש במוג'ו). היה יכול להיות משעשע.
יש המון ביקוש ליהדות ואלימות גראפית
כל מי שגדל עם אימא פולניה יש לו עניין ביהדות ואלימות גראפית.
אמא פולנייה
היא כידוע הפרעת נפש חוצת עדות,עמים ומגזרים.
כן, בערך.
כדברי הכתוב:
חחח
קבל LOL
אם תקרא את "כשאמא שלי היתה מלכה" מאת יוסי בנאי תמצא שם שאמא שלו היתה אחת הנשים הפרסיות היותר פולניות שאי פעם קראתי עליהן.
הנה פירור: "אמא שלי היתה אומרת ששכל זה מצרך יקר. לכן, לא כל אחד יכול להרשות את זה לעצמו". אמרה פולנית לכל הדעות.
זה כי פולנים הם גרסה מדוללת (יש יאמרו מאופקת) של פרסים.
ואחרי שכבר התרגלנו לקבל את הסרטים מאוד מוקדם
דווקא השנה, כמה מהסרטים המעניינים ביותר מגיעים באיחור עצום. "ממזרים חסרי כבוד" מגיע באיחור של חודש (למה?), ל"איזור 9" אין תאריך יציאה (ואם יהיה, סביר להניח שהוא לא יהיה בחודש הקרוב). "הגיף של ג'ניפר" יגיע באיחור של כשלושה חודשים, "רוחות חג המולד" אחרי חודש וחצי, "ארץ יצורי הפלא" אחרי חודשיים, ועוד. וכך גם כמה מהשנה הבאה כמו "פרסי ג'קסון" (חמישה חודשים) ו"הנסיכה והצפרדע" (חודשיים). מה עשינו רע כדי שנקבל את זה?
ואחרי שכבר התרגלנו לקבל את הסרטים מאוד מוקדם
איזור 9 יהיה סרט הפתיחה בפסטיבל אייקון בסוכות
ועם כל ההתלהבות ממנו אני מאוד מקווה שתהיה יותר מהקרנה אחת
מה הסיפור של Bandslam?
נראה כמו כמו קומדיה-דרמה-מוזיקה טיפשים לילדים-נוער עם כוכבי נוער(זאתי מHSM) אבל קיבל בסיבובת ה80 אחוזי טריות לפי הפעם האחרונה שבדקתי! האם הסרט הוא דווקא הפתעה טובה? ומה לגבי האולפנים – ה2.2 מיליון שלו הם כישלון רציני?
ממש מוזר לי שסרט כזה שעל פני השטח נראה צפוי ושטחי קיבל ביקורות כ"כ טובות…
מישהו אמר ''ילדות רעות''?
הסרט ממוקם במקום השמיני הכי גרוע בהיסטוריה
בהכנסות של סרט בהפצה רחבה (מעל 2,000 בתי קולנוע).
הוא הופץ בלמעלה מ-2000 (!) בתי קולנוע ועדיין עשה רק קצת יותר משני מיליון דולר.
זה לפי דעתי הכשלון הגדול ביותר השנה והיה ראוי ליותר התייחסות בדוחק"ו.
מנגד, צריך לזכור שהוא הופץ באופן עצמאי וכנראה שיווק לא היה החלק החזק שלו.
אני לא חושב שזה עניין של ידידות.
לפי מה שהבנתי ג'קסון מאמין בבלומקאפ ולקח אותו בתור בן חסותו. כמו ספילברג ורוברט זמיקס. ולפי הביקורות על "מחוז 9" נראה שהוא צדק, ואולפני פוקס ויוניברסל (שלא באמת היה להם שובר קופות רציני בזמן האחרון ולו "היילו" היה נעשה הוא היה אמור היה לצאת כנראה השנה) בטח אוכלים עכשיו את הלב שלהם. ועכשיו זה כבר אבוד להם כי בלומקאפ לא רוצה יותר לביים את "היילו". היו צריכים לסמוך על ג'קסון.
מדריך סרטי ילדים לקיץ 2009- מה לראות ומה לא
(מתוך הבלוג שלי:http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?foldername=movieman)
*בסרטים שלא ראיתי, הדעה מתבססת על דעות המבקרים השונים.
-לראות
*למעלה-
מז`תומרת עדיין לא ראיתם את `למעלה`, רוצו לראות! אחד הסרטים הכי מרגשים, מצחיקים וטובים של השנה! (אני יודע שזה נשמע כמו פרסומות, אבל אין מה לעשות).
*הארי פוטר והנסיך חצוי הדם-
בדומה ל`למעלה`, גם `הארי פוטר והנסיך חצי הדם` נמצא אצלי במעלה רשימת `הסרטים הכי טובים של 2009 של עוף בשומשום`. בגלל אווירה קודרת ומספר קטעי הבהלות, הסרט עצמו מיועד לילדים בוגרים יותר (נגיד, 12?).
*עידן הקרח 3-
סביר להניח שאם יש לכם ילדים (או בני דודים), הם כבר ראו את `עידן הקרח 3`, אך אם לא, מדובר בסרט משעשע למדי, אבל כזה שאין שום ערך מוסף מלבד זה שתקנו את המרצ`דייזינג.
*קורליין ודלת הקסמים-
לא ראיתי, אך המבקרים משבחים את הסרט, והם גם טוענים שבגלל אווירה אפלה, הסרט עצמו מיועד לילדים בוגרים יותר או ילדים עם ליווי הורה.
*פוניו על הצוק ליד הים-
לא ראיתי, אך גם הפעם, המבקרים משבחים את הסרט.
-לא לראות
*עיר הגחלת-
אין לי מושג אם `עיר הגחלת` עוד מוקרן, אבל אם לא, זה לא הפסד גדול, סרט עם עיצוב מרהיב, אך תוכן דל, הילדים לא יבינו מה רוצים מהם והמבוגרים ישתעממו.
*סיפורו של דספרו-
בתקופה שבה יש הרבה סרטי אנימציה וילדים טובים, למה אתם צריכים לראות את `סיפורו של דספרו`?, האנימציה מכוערת, המסרים מעצבנים ולא הבנתי למה הרבה שחקנים טובים מתבזבזים דווקא על זה. לראות רק אם אתם חייבים.
*כוח G-
לא ראיתי, אך חלק המבקרים טוענים כי זהו סרט מהסוג של `המבוגרים סובלים, הילדים נהנים`, אך רובם טוענים כי `כוח G` הוא מועמד מובטח לראזי (האוסקר של הסרטים הגרועים).
*גארפילד וכוח החיות-
לא ראיתי, הסרט יצא בארה"ב ישר לDVD (ישראל היא המדינה היחידה ש`גארפילד וכוח החיות` מוקרן בקולנוע), וסרטים שמתוכננים ליציאה ישר לDVD הם סרטים גרועים באופן נורא.
*המסע הקסום של אימפי-
לא ראיתי, אך בדומה לגארפילד, גם `המסע הקסום של אימפי` ישר בארה"ב ישר לDVD, וגם שע"פ הביקורות, כמעט כול הבדיחות בסרט הם על אלימות.
לא מסכים בקשר ל'עיר הגחלת' ו'סיפורו של דספרו'
הם סרטים בינוניים, בטח שלא טובים כמו 'למעלה' או 'קורליין', אבל גם לא גרועים. אין ספק ש'דספרו' הוא לא סרט האנימציה הטוב ביותר שהוקרן השנה, אבל להגיד שהאנימציה מכוערת?! הבעיות של הסרט הן בעלילה; מבחינה ויזואלית הוא מרהיב.
טוב, כל אחד ודעתו שלו
לדעתי, האנימציה של דספרו מכוערת, או לפחות לא מושקעת מספיק.
ולא התכוונתי שהאלו סרטים גרועים, אלו באמת סרטים בינוניים.
אם אהבתי את הטריילר?
זה אמנם באחירו רב, אבל אני רציתי לראות את דספרו בגלל הטריילר שהיה מגניב וחמוד, ונתן טעם לעוד.
גם קניתי את הספר אגב…
אני חושב שעכשיו יש את זה אם בכלל רק בדיבוב, אז אני מניח שאני כבר אראה את זה רק בדויד של מישהו. ובכ"ז מעניין אותי דעתך.
מה היחס בין העלילה הפשוטה יחסית שרואים בטריילר לבין הסרט המלא. ואם אהבתי את האחד – ויזאלית ותוכנית, האם אוהב את השני.
דבר אחד אני לא מבין:
אתה מתייחס לסרטי ילדים בעיניים של מבוגר, או בעיניים של ילד? כי ברגע שאתה מגדיר רשימת איכות של סרטי ילדים, מה שחשוב הוא האיכות בשביל הילד והאיכות בשביל ההורה. להגיד "זה סרט ילדים ולדעתי הוא משעמם ולא טוב, אז אני לא ממליץ", בעוד שהורה למשל יאמר "אני השתעממתי כי העלילה פשטנית אבל הילדים מאד אהבו". שתי ביקורות שונות לחלוטין, אחת על סרט ילדים ואחת לסרט ילדים.
גם וגם
היות ואני יחסית מבוגר (בן 15 כבר נחשב?) אז אני מבקר כאילו בעיני מבוגר, אבל גם מנסה לראות איך זה יהיה עבור ילדים.
''סרטי ילדים'' זו הגדרה בעייתית
הארי פוטר, קורליין ועיר הגחלת יכולים להיות מפחידים מדי לילדים מתחת לגיל מסוים. למעלה גם לא בהכרח ידבר אליהם.
אני יודע
לכן כתבתי בפסקאות של הארי פוטר וקורליין שאלו סרטים שמיועדים לילדים מבוגרים יותר.
הארי פוטר והנסיך חצוי הדם - לא סרט ילדים.
לא הייתי ממליצה עליו לילדים מתחת לגיל 10-11, פשוט משום שהם לא יבינו אותו, והוא גם מפחיד.
לכן כתבתי
שהוא מיועד לילדים מעל גיל 12.
זו רק אני
או שסרטי הילדים השנה נורא גרועים
נכון יש את פיקסאר ואת "קורליין" שנראה מעניין אבל יש גם "דספרו", "כוח G", "גארפילד", "אימפי" ו "הפיה לילי" שנראים איומים (וככל הנראה הם כאלה)
זה ככה כל שנה ואני פשוט לא שמה לב?
טוב, בכל שנה יש טובים ויש גרועים
הפעם כנראה, מספר הגרועים עולה על הטובים.
הפיה הארורה...
על שלטי החוצות הירוקים שלה והחזיר שהיא סוחבת אחריה באכזריות! אפילו מחוץ לקמפוס יש אחד – שכן באי האוניברסיטה ידועים באהבתם לסרטי אנימציה סוג ז'…
ואחותי הקטנה רוצה לראות את זה
לפחות היא כבר בת 10 ואני לא צריכה להיסחב איתה
מה עם הגיחה של טרנטינו לארץ?
הוא לא אמור להגיע אלינו?
כי פעם שעברה דיויד לינצ היה פה ומאוד נהנתי מהQ&A איתו.
רציתי לדעת אם מתוכנן משהו עם טרנטינו?
מישהו יודע מה קורה עם סרט הבא
של אחנדרו גונזלס איניאריטו "biutiful"? לפי ויקי הוא בשלב הצילומים, אבל יתכן שהערך שם לא מעודכן ולפי ימד"ב הוא מגיע כבר השנה אבל אני לא מוצא לו תאריך הפצה, למישהו יש מוזג מה קורה איתו?
'מחוז 6' מקום 26 ב-imdb
ברור שסרטים מקבלים ציונים גבוהים יחסית בהתחלה, ושהוא יפול בכמה עשרות מקומות, לפחות, בחודשים הקרובים, ועדיין- זה הישג מכובד שלא סרטים רבים מגיעים אליו. נדמה לי.
מה שיותר מרשים,
הוא שבימים האחרונים הדירוג שלו *עולה*. עד לפני כמה ימים הוא היה במקום השמונים ומשהו.
אני היחיד
שרוצה שהסרטים של פליטי הסדרה חברים יצליחו? מכל הקאסט רק הקריירה של אניסטון הלכה לאנשהו אבל חבל לא…
bandalsam הוא סרט שהיה מגיע לו להרוויח קצת יותר
אני היחיד
הדבר הכי מוזר עם "bandsalm
זה שהביקורות שלו טובות באופן יוצא דופן לסרט מהז'אנר הזה,חבל שהוא התרסק ככה.
עוד ביקורת על מחוז 9...
הפעם, ממעוז המדע האינטרנטי, New Scientist.
http://www.newscientist.com/article/dn17644-district-9-science-is-the-casualty-in-humanalien-conflict.html
עוד ביקורת על מחוז 9...
רק כדאי להוסיף אזהרת ספויילרים (בביקורת שבקישור המצורף).
עוד ביקורת על מחוז 9...
לא יודעת לגביכם, אבל הקיץ עושה לי חשק לפיקניק.
לא נשאר הרבה ממנו, ואולי כדאי לנצל את השבוע האחרון של החופש ולהיפגש לאיזה פיקניקון?
יום שישי בבוקר הוכיח עצמו בעבר כזמן לא רע לאלה, מה שמצביע על ה-28.7 כתאריך יעד אפשרי. ואני מציעה למצוא מדשאה ירושלמית הרחק מהלחות.
מה אתם אומרים? יש קונים (משחק מילים מטופש, אני יודעת, אבל כזה שנכתב בטעות לחלוטין ואין לי לב למחוק)? בא לכם? נראה לכם שנספיק להתארגן בשבוע?
מתנדבת להביא עוגיות ושמיכה לצאצאית.
אני בעד והכל
רק ש-28.7 זה תאריך בעייתי, פשוט כי הוא כבר היה.
וממתי זה עוצר אנשים נחושים באמת?
השנה האטרקציה בקון – דלוריאן.
בוחצלגיחצן
מישהו?
קראתי את זה מזמן במילון המצחיק שלכם ומעולם לא יצא לי להשתמש…
טוב, אפשר להתפשר על ה-28.8
ולו בגלל בעיית התחבורה-בזמן.
נשמע נהדר. אני מתנדב להביא כמה בקבוקי שתיה וכוסות חד פעמיות
או, איזה יופי!
מי ייתן והשנה לא יעשו לי גשר שיגזול ממני את שירת "מועדון קרב הוא חרא של סרט" ושתיית הקוואס המסורתית. עד עכשיו פגשתי רק שני גולשי עין הדג (גו חסידה שוטה!). למרות שיש לי חשדות לגבי ההוא מהאוזן השלישית.
שיט.
יום שישי אני עובד, והמעביד שלי מגלה נטייה מאוד לא בריאה למצוא לי מחליפים קבועים כשאני לא יכול להגיע לעבודה. ככה כבר איבדתי את כל ימי השבוע חוץ משישי. (כן, צריך למצוא עבודה אחרת, אבל אין לי הוצאות גדולות ואין לי כוח לחפש.)
אני בעד!
וההורים שלי ישמחו לראות אותי מנהלת אינטרקציה עם יצורים חיים לשם שינוי (או יוצאת מהמיטה)
אני יכולה להביא שתייה!
הממ. קולות היענות חלושה.
עכשיו אני לא בטוחה אם לארגן את זה או לא. השמיעו קול אם אתם רוצים פיקניקון ביום שישי ולא אמרתם שום דבר…
הממ. קולות היענות חלושה.
משמיע קול
אולי נארגן מיני-קון גולשים (בנו של קונג?)
אולי נארגן מיני-קון גולשים (בנו של קונג?)
קול גדול.
אני מבטיח להביא מזון לרוב
אם אהיה בטוח שהקון יתקיים,
ותהיה לי הסעה חזרה, אבריז מחצי יום עבודה. גם ככה אני לא סובל אותה.
אז ככה.
אנחנו מעטים מדי לקון. אבל עלתה ההצעה למפגש גולשים לא רשמי (קו?)… וכמה אנשים נחמדים אף אמרו שיגיעו. ההזדמנות טובה מכדי לפספס, לא?
אז הנה מה שאני אעשה: ביום שישי הזה (28.8), בשעה 12:30, אני אהיה ליד הבריכה בגן הורדים בירושלים (קריית הלאום, מול הכנסת. מרחק הליכה סביר מהתחנה המרכזית).
כמו כן, אביא איתי שמיכה ודבר מה אכיל וצמחוני, ואולי איזה משחק קלפים. אהיה שם פרק זמן לא ידוע שלא יקטן משעה. והיה ויופיע שם גולש עין הדג שמעוניין בחברתי… מפאת אי-הבנות בעבר לא אבטיח את אהבתי הנצחית (שלא לדבר על כך ש, אאל"ט, אני כבר חייבת את רובה לעכרור בגלל ביקורות כאלה ואחרות), אבל כן אשמח לבדר. בעיקר אם אותו גולש היפוטתי יביא עימו אוכל/שתייה ושמיכת פיקניק (ואפילו, למתקדמים, כלי נגינה ו/או משחקים). כמובן שאביא איתי ספר, כך שגם אם אף אחד לא יבוא אהנה לשכב על הדשא ולקרוא אז לא צריך להרגיש מחויבים.
ומי שרוצה מידע נוסף או להיות באמת בטוח לגבי הדברים – מוזמן ליצור איתי קשר בכתובת המייל שצובעת את שמי בכחול.
אז ככה.
בגדול, אני אמור לעבוד עד שש בערב… אבל נמאס לי מהוומפיר הזה. אני אודיע לו שיש לי עניינים חשובים יותר מלסחוב מלפפונים.
למה חם כל כך אחרי חצות הלילה?
הייתי רוצה לבוא,
אבל אין לי שום מושג אם אוכל להגיע לירושלים בשעה הזו (הוי, מי יתנני ירושלמי שוב).
יכול להיות שאבוא
אני עדיין לא יודע איך יראה סדר היום שלי לקראת סוף השבוע ונסיעה לירושלים וחזרה זה אומר לפנות לפחות שעתיים נוספות (איך גינות סחרוב בשישי בצהריים?).
עושה רושם שאני בא
כבר קניתי חולצה מתאימה, אז למה לא לנצל אותה, באמת. אני אביא חטיפים מלוחים, אז תדאגו שתהיה הרבה שתיה.
יאי!
וזו הזדמנות לציין שאם מישהו תוהה מה להביא, איך להגיע, מה זה גן הורדים (גן וואהל לורדים בשמו המלא) או סתם תוהה לו תהיות קיומיות – כולם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל.
מתאים לי
באורח קסם הצעת שעה שבה בכל יום אחר ושבוע אחר אני בעבודה, אבל השבוע לא.
מי רוצה עוגירייצ'ל?
עוגייה זה תמיד טוב.
זו לא עוגיה, זו עוגירייצ'ל
אם אתה לא יודע את ההבדל, סימן שמעולם לא טעמת.
תמיד טוב להתוודע לדברים חדשים.
נשמע אחלה.
אני, הזוגה והצאצאית נשתדל – בלי נדר – להופיע.
אז מה צריך להביא? האם הכיוון הוא ממש אוכל, או כיבוד קל?
ומי עוד בא? למה הדממה הזו מסביב? גם בשביל הלא-ירושלמים, זה לא אמור להיות כזה סיפור להגיע לגן הוורדים.
ובפינת הדת:
האם ישנם שומרי שבת לא-ירושלמים שמתכננים להגיע? אם ישנם – האם לא תעדיפו להקדים מעט את האירוע (לא מוקדם מדי – נניח, 11:00)? אני מניח שהשעה עדיין בת שינוי.
חייבת להתנגד לשינוי השעה
בגלל ש11:00 אני רק מתעוררת
יום שלישי ביצפר.
אז צריך לנצל את שעות השינה העודפות שנשארו ככל האפשר
אני אגיע, והנה הנייד שלי למי שמתבלבל:
054-6222755. אני אגיע מתישהו בין 12:30 ל-13:00, ואם מישהו צריך הסעה מהכניסה לעיר / תחנה מרכזית / מבשרת ציון אז גם כן אין בעיה.
גן הורדים, אגב, גם סמוך מאוד לגבעת רם ולמוזיאון ישראל – ובכלל, קל מאוד להגיע אליו בתחבורה ציבורית וגם אין בעיית חניה למכוניות.
או, נציג ההנהלה.
ובאיזה הרכב אתה מגיע?
נציג אני, בהרכב אני.
אני מגיע.
אני יוצא מרעננה בעוד כשעה ורבע. אם מישהו מעוניין בטרמפ – ניתן ליצור קשר במייל.
לעזאזל
ראיתי את ההודעה הזו (ומייל ממאץ' בנושא) בדיוק עכשיו (יפ, שעה ורבע).
נו, אקח אוטובוס.
לעזאזל
אני עדיין פה
כהל''ב...
אני בא.
עם עוגיות. וחולצה שתעזור לכם להבין שזה אני.
("פאק, העט המרקד בא.")
היה כיף!
תודה לכל מי שהגיע והזכיר לי למה גולשי עין הדג הם מהאנשים שאני הכי אוהבת לפגוש… ולעט המרקד שהגיע מוקדם ועזר בהתארגנות (ולמד את ההבדל בין שיחות רוח-שטות של קונים על קפיטליזם, לבין פתיליפלצת על קפיטליזם. ופספס את העוגירייצ'ל למרבה הצער. פעם הבאה!). ולמזג האוויר הירושלמי שהיה פשוט מושלם וגרם לי המון גאווה.
אז מתי נפגשים שוב?
היה כיף! (כה''ב)
אי שם, מסתובב תינוק שלמד היום כמה מילים מאוד מבלבלות. אני לא מחבב במיוחד את ירושלים והמצב לא השתנה, אבל תמיד כיף לפגוש אנשים מעין הדג ולחלוק איתם פשטידה ועוגירייצ'ל וכדורי שוקולד שבאורח נס, לא הפכו לעיסה. היום גם זכיתי ללמוד איך לוד נראית מבפנים (כמו פתח תקוה), שמאץ' לא נמשכת לכדורגל, אבל כדורגל נמשך למאץ' ושכלבים אוהבים בייגלה.
בלי להעליב אף אחד, מפגשים לא חייבים לכלול מאה איש ותכנית אמנותית כדי להיות מהנים. לפעמים, מספיק סתם להיפגש לכמה שעות עם מי שיכול להגיע.
כל מילה בסלע.
ובכלל לא נעלבתי שאף אחד לא אכל את הוופלים שהבאתי רק בגלל שהם היו הכי פחות טעימים. זאת סיבה זאת?
היה סבבה, ותודה לכל מי שהגיע – ובעיקר למאץ', שאירגנה בנחישות אדומת-שמלה.
נ.ב. – תינוקת.
אנחנו לא מדברים על הצעצועית לבית מרווין.
אלא על הילדון שניסינו ללמד "אינדיווידואליזם", ו"מונרכיה" (וחלקנו "וודקה") ושאר מילות-השבוע.
יצירת דמיון יקרה:
הנסיון שלך לערער את הסוליפסיזם שלי באמצעות רמיזות על כך שהעולם ממשיך להתקיים אחרי שאני הולך לא יעבוד. ציפיתי ליותר ממני.
על החתום,
אני (ורק אני)
היה כיף! (כה''ב) (כה''ב)
הגעתי קצת מאוחר בגלל העבודה ומשום שהתעצלתי ללכת להתקלח מיד לאחר שחזרתי ממנה, אבל בכל זאת פגשתי כמה אנשים והיה נהדר. אני אמנם לא דברן גדול, אבל תמיד כיף לשבת ולהקשיב לשיחות של אנשים מעניינים.
אגב, פינגווין, אני מקווה שהצלחתם לצאת מלוד בלי סיבוכים. אני מצטער שהכנסתי אתכם לתסבוכת הזאת.
נ.ב מאוחר
אני לא זוכר איך הגענו לזה (בטח דיברנו על קוואס), אבל ממציא המים הסגולים שדנידין שתה מהם נקרא פרופסור קתרוס.
היה ממש נחמד.
צריך לעשות דברים כאלה לעתים יותר קרובות.
לכל מי שהעדיף טאקי על פני סט (ושחשב – בטעות – שזה ימנע מאיתנו לנצח).
לכל מי שהגיע, אבל במיוחד למאץ' על הארגון וההשקעה!
ולתום ובועזז – נשמח לראות את התמונות.
הארי פוטר
הוא ומרוויח ממש קצת לא?
האם מתוכננת באתר איזושהי ביקורת/רשמים על 20 הדקות של אווטאר שיוקרנו היום? וסליחה אם העורכים מתעצבנים משאלות כאלה.
מישהו כבר כתב רשמים, כאן
כתבה מספר 5136
ואני אכתוב את שלי כשאמצא זמן, קצת יותר מאוחר היום.
תודה רבה על המאמץ.
והנה ההתרשמות הקצרה שלי
(ביומית הלא-נכונה, כנראה):
כתבה מספר 5145
"המשרד" פוגש את "יס, מיניסטר" פוגש את "ד"ר סטריינג'לאב".
http://www.imdb.com/title/tt1226774/
הסאטירה הפוליטית של השנה, אם לא של העשור.
והפוסטר בן זונה:
http://www.imdb.com/media/rm909740800/tt1226774
מיהו יכול להגיד לי מתי
לעזעזל האולפנים הצליחו לדחוף לנו מתחת לאף סרט חדש ולא קשור לסדרה על בטלסטאר גלקטיקה?!
http://weblogs.variety.com/bfdealmemo/2009/08/singer-back-to-scifi.html
מה נסגר?!
ומסתבר שבריאן סינגר מביים. אני כבר לא יודע מה לחשוב עם החבוב הזה.
אבל וואט דה פראק?!
בערך לפני שבוע וחצי.
כתבה מספר 5136
וזה באמת ריבוט מאוד מפתיע.
''עג'מי'' נמכר להפצה בארה''ב:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3765648,00.html
מצוין
בסוף הוא יהפוך להיות להיט בכל העולם, ויפיצו אותו גם בסין, ארגנטינה, מוזמביק, ומי יודע? אולי אפילו ב*ישראל*.
(ואם הוא הופץ מסחרית בזמן שישנתי עם המפיצים הסליחה)
ישנת עם המפיצים?
(סימני פיסוק זה טוב לתזונה)
לישון עם האויב זו מסורת מפוארת.
הלוואי
העדר תאריך הפצה לעג'מי הוא בערך כמו נצחון טכני לסיפור גדול בפרסי אופיר. למרות שהמצביעים רואים את כל הסרטים המועמדים, הם יודעים שרק סרט שמופץ בארץ לפני 1 באוקטובר, יוכל לייצג את ישראל באוסקר.
לא הבנתי
הלוואי ש"עג'מי" לא יופץ בארץ כי אז זה ניצחון טכני ל"סיפור גדול" ואתה רוצה ש"סיפור גדול" יזכה? או שאתה מקווה שהוא יופץ בכדי שיהיה לו סיכוי טוב יותר לנצח את "סיפור גדול"?
אני לא יודע אם לזה פינגווין התכוון
אבל אם 'עג'מי' ייצא בארץ אחרי ה-1 באוקטובר, זה פותר את הדילמה האקדמית – להצביע לסרט היותר טוב, או לזה שיש לו יותר סיכויים באוסקר? הם יכולים להצביע לסרט שהם, בכנות, יותר אוהבים, מבין שני הסרטים. אחד משניהם יזכה, ו'סיפור גדול' יישלח לאוסקר בכל מקרה.
אבל מה אם הם טועים ול''עג'מי'' בעצם יש יותר סיכוי באוסקר?
נכון שבשנה שעברה היה את מקרה "גומורה", סרט שדי מזכיר את "ע'גמי", אבל קודם כל, "עג'מי" טוב ומהודק יותר מ"גומורה", וחוץ מזה, גם מזכיר מאוד את "עיר האלוהים", סרט שהאקדמיה כן אהבה מאוד ונתנה לו מועמדויות.
ל'עג'מי' אין יותר סיכוי באוסקר.
הוא אולי סרט טוב יותר (באמת אולי, לא ראיתי) אבל 'סיפור גדול' נציג טוב יותר. ו'עיר האלוהים', אם כבר הזכרת אותו, הוא דוגמה מעולה לזה: בשנה שבה הוא יצא, הסרט ייצג את ברזיל בתחרות על אוסקר הסרט הזר, אבל *לא* קיבל מועמדות. רק שנה אחר כך, אחרי שהופץ בארה"ב, הוא היה מועמד בארבע קטגוריות אחרות – מה שמדגים היטב שהבחירה בקטגוריה הזאת (שתהליך הבחירה בה שונה) היא יותר שמרנית מאשר בקטגוריות הרגילות.
אם היא יותר שמרנית אז אני עוד יותר מפקפק בסיכויו של ''סיפור גדול''
הוא יותר רגשני ונוגע ללב מ"ע'גמי" שזה מה שבאקדמיה אוהבים, אבל זאת עדיין קומדיה, ולא מאותו סוג שבאקדמיה אוהבים (כמו "ג'ונו" ו"מיס סאנשיין הקטנה"). הרי מתי קומדיה מהסוג הזה זכתה או בכלל היתה מועמדת לאוסקר בקטגורית הסרט בשפה זרה? אף פעם.
מה זה ''קומדיה מהסוג הזה''?
מה ההבדל העקרוני בין 'ג'ונו' או 'מיס סאנשיין' ל'סיפור גדול'? אני שואל ברצינות.
בכל מקרה, לא טענתי ש'סיפור גדול' הוא מועמד אידיאלי לאוסקר, אלא שהסיכויים שלו הם יותר טובים מאלה של 'עג'מי', סרט טוב ככל שאולי יהיה.
נו, אתה יודע.
"סיפור גדול" זו קומדיה יותר.. נו, נוסחאתית. לא מבחינת הסיפור אלא מהבחינה של איך שהקטעים הקומים מבוצעים, בעוד "ג'ונו" ו"מיס סאנשיין" עושים את זה בצורה טיפה שונה. צורה שני אוהב לכנות "אינדית".
אבל קוראם לזה ''הסרט *הטוב ביותר* בשפה זרה'', לא?
כשמישהו מאקדמית האוסקר רואה שני סרטים, אהב אחד יותר מהשני, איך הוא מעז להצביע לסרט שפחות אהב? זה נוגד כל הגיון!
לא הבנתי
הלואי שסרט ישראלי מדובר שמתקבל לפסטיבלים נחשבים ונמכר להפצה במדינות שונות, יקבל יחס רציני מהמפיצים בארץ. את סיפור גדול אהבתי, אבל תמיד עדיף שתהיה תחרות אמיתית על פרסי אופיר. נכון לעכשיו, סיפור גדול הוא היחיד שכשיר לייצג את ישראל באוסקר וצפוי לזכות באופיר בלי קשר לאיכות המועמדים האחרים.
'עג'מי'
כיאה לסרט האיכותי השנתי באופיר ('שבעה', 'ביקור התזמורת' ו'אדמה משוגעת'), הוא *אמור* לצאת בספטמבר, באזור הטקס.
17 בספטמבר
http://www.kolnoan.co.il/news/news.aspx?newsId=2751
ומישהו יודע מתי יוצא ''לבנון''?
מעולה
יש מצב שאני אראה את זה בקולנוע. בטח אם יאהבו את זה פה.
אם זה נכון
(ואני לוקח כל פרסום שנוגע להפצה של סרט ישראלי בערבון מוגבל), זה בהחלט מוסיף קצת מתח לפרסי אופיר. עדיין, סיפור גדול הוא סרט יותר אוסקרי. אם חברי האקדמיה הישראלית יקחו את זה בחשבון, עג'מי נדפק.
אז אולי הגיע הזמן לפצל לשתי קטגוריות נפרדות?
"הסרט הטוב ביותר" ו"הסרט שנשלח לאוסקר כי הוא הכי מתאים".
זה מזכיר לי שבשנות ה-70 הזוכה בספטיבל הזמר נשלח לייצג את ישראל באירוויזיון, ועל אף שזה הצליח, עדיין בהרבה מקרים השיר שהישראלים הכי אוהבים (כי הוא מתאים לטעם הישראלי) הוא לאו דווקא השיר שיקלע לטעם האירופאי ולכן מתאים לאירוויזיון (מה שלא אומר, למרבה הצער, שבוחרים דווקא שירים מתאימים לאירוויזיון… *אנחה*).
אשתו של הנוסע בזמן - לא.
אם קראתם את הסרט ואהבתם – אל תלכו לראות אותו. החלקים הטובים של הספר הלכו לאיבוד, והוחלפו באריק באנה בתור הנרי חסר כריזמה ורייצ'ל מקאדאמס בתור קלייר אנורקטית להפחיד. ומילא אם הסרט לא היה קשור לספר אבל היה סרט טוב בפני עצמו – אבל הוא לא. סתם אוסף של סצנות שלא מתחברות, כשכל היופי והקסם והעומק של הספר הולכים לחלוטין לאיבוד.
אם לא קראתם – גם תוותרו. הוא פשוט סרט סתמי למדי.
לא קראתי את הסרט, אבל ראיתי את הספר.
אשריך
אז אם
קראתי את הספר ולא אהבתי?
כשקראתי את הספר
הייתי בטוחה שלמרות שהוא עצמו די גרוע, הסרט שיעשו ממנו יהיה טוב, מכיוון ששחקנים בעלי כריזמה יפצו על חוסר האישיות המשווע של הדמויות.
אבל מסתבר שהדמויות בסרט אפילו יותר שטוחות מאלו שבספר, אז ממש לא שווה לטרוח.
היו שלום ותודה על הדגים.
החל ממחר אני מעתיקה את מקום מגורי לבאר שבע החמה לקראת שנת שירות, ולכן הנוכחות שלי בעין הדג תקטן משמעותית. אני אתגעגע, ואשתדל להביס את הממ"א בסופי שבוע, אז רק רציתי להגיד להתראות, עד הפעם הבאה
הו לא!
בהצלחה
בהצלחה לך בשירותך
בהצלחה
אני לא נמצאת שבוע,
ואנשים מארגנים קון ועוזבים את עין הדג, מה קורה פה?
תהני בשנת שירות, ובהצלחה בשיבוץ בצה"ל!
ארגנו עוד קון ולא הזמינו אותי?
''ביושוק'' יצא לפועל, אבל לא תחת ידו של גור ורבינסקי
שפרש מבימוי. הסיבה: עקב ניסיון של האולפן שמפיק אותו (יוניברסל) למצוא פתרונות להוריד את תקציב הסרט, הם החליטו לצלם אותו בבריטניה, ולורבינסקי יש התחייבויות קודמות בארה"ב (סרט האנימציה "ראנגו" בכיכובו של ג'וני דפ לאולפני פארמונט).
אבל יש חדשות טובות (כנראה): את ורבינסקי יחליף ז'אן קארלוס פארסנדילו, הבמאי של "28 שבועות אחרי", סרט ההמשך ל"28 יום אחרי", שלדעתי ודעת רבים אחרים התעלה על המקור.
http://www.slashfilm.com/2009/08/23/juan-carlos-fresnadillo-to-direct-bioshock/
וואו, התגובות לסרט הזה מקוטבות לגמרי.
החלק האחרון בסרט עם האקשן הוא מגניב ביותר, עד אז הסרט משעמם, משחק ג-ר-ו-ע, דיאלוגים מונפצים ואפקטים לא משהו. אין לי בעיה עם סאבטקסט, גם לא כשהוא בולט, אבל פה הסאבטקסט בלע את הסרט. תראו, אבל לא חייבים בקולנוע.