שמיר נגד פרס, בנזין נגד תיסלם, אווה בול נגד סדרת בעיטות לביצים. ההיסטוריה מלאה במאבקים שהיו צמודים מכדי להכריע בצורה ברורה. סוף השבוע האחרון בקופות הזכיר את Ultimate Showdown of Ultimate Destiny, כאשר באותה זירה נמצאים שניים מהיוצרים המוערכים של העשור האחרון (שלגמרי במקרה גם חולקים אותם שם משפחה, אבא ואמא), שניים מהשחקנים האמריקאיים המוערכים בהיסטוריה… וטיילר פרי.
המנצחים, כל עוד לא הוכח אחרת, הם האחים כהן. אלה מהאוסקר, לא אלה מהמזגנים. סרטם החדש 'לקרוא ולשרוף' (Burn After Reading) הוא קומדיה שחורה עמוסה בכוכבים. נמצאים שם בראד פיט, ג'ורג' קלוני, פרנסס מקדורמנד, ג'ון מלקוביץ', טילדה סווינטון ואלה רק מי שהיה מקום לרשום על הפוסטר. הסרט מספר על סוכן CIA לשעבר שמחליט לכתוב את זכרונותיו, אך הדיסק עליו שמורים הזכרונות נופל לידיהם של שני עובדי מכון כושר המחליטים למכור את הדיסק למרבה במחיר. שיעורי ספינינג לא כלולים. הסרט סיים את סוף השבוע במקום הראשון עם 19.4 מיליון דולר. זה הרבה יותר ממה שעשה 'ארץ קשוחה' בסוף השבוע הראשון שלו, אבל הסיכויים של 'לקרוא ולשרוף' לזכות באוסקר הם בערך כמו הסיכוי של עברי לידר לזכות בבחירות לראשות עיריית בני ברק. מי שרוצה לשפוט בעצמו, מוזמן לחכות לתחילת אוקטובר, כאשר הסרט יעלה בישראל.
במקום הכמעט ראשון, שיקרא לצורך העניין "המקום השני", נמצא 'The Family That Preys'. זהו הסרט השלישי בתוך שנה שמוציא הבמאי/תסריטאי/שחקן טיילר פרי. הפעם, מופיעות לצדו זוכת האוסקר קתי בייטס ואלפרה וודארד (שהייתה מועמדת לאוסקר במחצית הראשונה של שנות השמונים), המגלמות חברות טובות ממעמדות כלכליים שונים, שחייהן נקלעים למערבולת רגשית וכו' וכו'. ההפתעה הגדולה היא לא התחרות שהסרט הציב לאחים כהן בגזרת הכרטיסים. עצם הדבקת השם טיילר פרי לפוסטר כבר מבטיחה נהירה של קהל לאולמות כצאן עיוור אחרי השווארמה. למעשה, אולי אם היה נשאר מקום, היו מוסיפים את שמו לפוסטר של 'לקרוא ולשרוף' ומרוויחים עוד כמה ג'ובות.
לא, הדבר המפתיע לגבי 'המשפחה הצדה' הוא שמדובר בדרמה. הקהל, שאהב את טיילר פרי כקומיקאי סטריאוטיפי, נהג כהרגלו והביא לסרט הכנסות מכובדות של 18 מיליון דולר. גם המבקרים, ששנאו את טיילר פרי כקומיקאי סטריאוטיפי, נהגו כהרגלם וזיכו את הסרט ב-40% טריות בעגבנומטר.
בשנת 1974, הופיעו שני כוכבים עולים בשם רוברט דה-נירו ואל פאצ'ינו בסרט בשם "הסנדק 2". עשרים ואחת שנים לאחר מכן, שיתפו שוב פעולה ב'היט' שאמנם לא היה שובר קופות היסטרי, אבל נחשב לסרט אקשן מצויין וממוקם כיום במקום ה-141 ימד"ב.
ההגיון אומר שמפגש נוסף בין שני ענקי הקולנוע האלה יהיה ארוע קולנועי שלא ניתן להתעלם ממנו. זה היה נכון לפני עשור, אבל בהתחשב בבחירות התפקידים האחרונות של דה-פאצ'ינו, שיתוף הפעולה החדש ביניהם, 'רצח מוצדק' (Righteous Kill), נראה כמו עוד קופון קטן בדרך לפנסיה. את הסרט ביים ג'ון אבנט, במאי 'עגבניות ירוקות מטוגנות' והטעות הקודמת של אל פאצ'ינו, '88 דקות'. המבקרים ביצעו בסרט רצח מוצדק משלהם והותירו אותו עם 24% טריות. הקהל גילה יותר רחמים והכניס אותו למקום השלישי עם 16.5 מיליון דולר. צפו לנפילה גדולה בשבוע הבא, מייד לאחר שהסרט יעלה לאקרנים בארץ (או לאחר שמי שראה אותו יספיק להזהיר את החברים, מה שיבוא קודם).
הפעם האחרונה בה אוכלסו כל ארבעת המקומות הראשונים בטבלה בידי סרטים חדשים הייתה לפני יותר משנתיים וחצי, בפברואר 2006. האחראי לארוע הוא 'הנשים' (The Women), סרט הביכורים של דיאן אינגליש (המפיקה והיוצרת של סדרת הטלוויזיה 'מרפי בראון'). 'הנשים' הוא לא רק שם הסרט, אלא גם רשימת המשתתפות בו: מג ראיין, אנט בנינג, אווה מנדז, דברה מסינג, ג'דה פינקט סמית, בט מידלר, קנדיס ברגן, קארי פישר, קלוריס ליצ'מן ובעצם, כל שחקנית שלא הייתה בדיוק בצילומי 'לקרוא ולשרוף'. מדובר ברימייק לסרט של ג'ורג' קיוקור משנות השלושים על אישה עשירה העוזבת את בעלה וחוברת לקבוצת נשים אחרות שכנראה עושות יותר ממונטז' של קניות ומייק-אובר.
המבקרים, כולם גברים כמובן, שנאו את הסרט. בתגובה, קמו נשות אמריקה והלכו לראות אותו בהמוניהן. בדרך, הן חשבו על משהו טוב יותר לעשות (מונטז' של קניות, אולי?) ו'הנשים' סגר את סוף השבוע עם קצת יותר מ-10 מיליון דולר. לקארי בראדשו זה לא היה קורה!
'בנגקוק מסוכנת' ניסה לשבור שיא בצניחה חופשית ונפל בתוך שבוע מהמקום הראשון למקום השמיני, עם ירידה של 69% בהכנסותיו. לבאטמן זה לא היה קורה!
אפרופו באטמן, הגיע הזמן לפינה האהובה: איפה היה 'האביר האפל' בטבלת כל הזמנים אם למישהו היה אכפת מהאינפלציה. ובכן, איש העטלף ממוקם כרגע במקום ה-28, בין שני סרטי דיסני, 'ספר הג'ונגל' ו'היפהפיה הנרדמת'. באופן מפתיע, 'האביר האפל' הוא לא הסרט המפחיד מבין שלושתם.
בשבוע הבא, הילדים ילכו לסרט האנימציה 'איגור', חובבי הרומנטיקה ילכו ל'החברה של החבר הכי טוב שלי', אנשים שאוהבים לקלל ילכו לראות את סמואל ל. ג'קסון ב'Lakeview Terrance' ומי שחשב ש'החוש השישי' היה כבד מדי, יראה רוחות יחד עם ריקי ג'רוויס ב'עיר רפאים'.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.
מי אמר מוות קליני ולא קיבל?
כל שנה אני תוהה, למה אנשים ממשיכים להוציא סרטים בספטמבר…? למה הם עושים את זה לעצמם?
ואז הבנתי, הם מקווים.
הם מקווים שלהם זה לא יקרה, מקווים שלאחרים זה יקרה יותר מהם, מקווים שהשביתה בישראל תתפשט גם לאמריקה ומליוני בני נוער צמאי דם ינהרו לבתי קולנוע לבלוס פופקורן ולשים רגליים על המושבים.
אבל זה לא באמת קורה, שנה אחרי שנה… מה נשתנה הספטמבר הזה?
חשבתי על מושג שיתאר את הסרטים של ספטמבר – "שלכת של סרטים".
http://www.apple.com/trailers/miramax/doubt/
ראיתי טריילר מרשים ל"ספק" (?). רציתי לדעת אם יש עוד מידע אם זה באמת הולך להיות סרט רציני ויש מה לחכות, ואגב, בהקשר לשיקולי פרסום בלא-סופי – זה לא מופיע שם, האם זה אומר שהסרט לא יגיע לארץ? או מה.
סרט רציני מאיזו בחינה?
מדובר בעיבוד של ג'ון פטריק שנלי למחזה שכתב. המחזה זכה בפרס פוליצר ובטוני לשנת 2005. הסיפור מתרחש בשנת 1964 ועוסק בבית ספר קתולי שמנהלו נחשד בהתעללות בתלמיד שחור.
אין ספק שמדובר בחומר עם המון פוטנציאל. הסרט יצא בהפצה מוגבלת בארה"ב בדצמבר. יחד עם סרטים על הארווי מילק וצ'ה גווארה, צפוי לנו סוף שנה מאוד טעון מבחינת סרטים תקופתיים פוליטיים. אני לא חושב שהיה מתישהו סרט אמריקאי שבאמת תקף את התנהלות הכנסיה הקתולית כמו ש"ספק" יכול.
קשה לי להאמין שסרט שכל כך מכוון לעונת הפרסים (כולל האוסקר) לא יגיע לארץ. לפי דבי, הסרט יעלה בישראל ב-8 בינואר, אבל הם לא אמינים בתחום הזה.
סרט רציני מאיזו בחינה?
לא תלמידה שחורה? לא התעללות מינית?
כי זה מה שאני הבנתי
מהטריילר, הבנתי שמדובר בתלמיד
סוג ההתעללות לא מפורט.
''קשה לי להאמין שסרט שכל כך מכוון לעונת הפרסים
(כולל האוסקר) לא יגיע לארץ"
ג'סי ג'יימס ו-Into the Wild כמו גם חצי נלסון ורבים אחרים מוסרים ד"ש.
ואכן קשה להאמין שהם לא הגיעו.
נו, אז האביר עבר את המיליארד?
עוד לא
"האביר האפל" עומד כרגע על 966,580,000 דולר ברחבי העולם (כחצי מיליון מתוכם מישראל).
דווקא לפי מספר הכרטיסים
(כפי שדיווח יאיר רווה בסינמסקופ*), ואפילו מבלי להחשיב כרטיסי איימקס יקרים יותר, כלומר בחישוב של 10$ לכרטיס – נראה שישראל תרמה מעל 2.5 מ' לרווחי הסרט. יחד עם האיימקס, ייתכן שאפילו קרוב יותר ל-3.
(בBOM נתוני ההכנסות המפורטים מלא-ארה"ב מתעדכנים פעם בחודש ופחות. הנתונים מישראל נכונים ל27.7, לפני יותר מחודש וחצי. עם זאת, נתוני ההכנסות "מהעולם" מתעדכנים מדי סופ"ש, ללא פירוט.)
______
ומה, אף תגובה אחת על העובדה שזה הדוחק''ו הראשון של הפינגווין?
אכן, מגיע לנו להשאב אל תוך חור שחור. מזל טוב, פינגי, כל שורה שלך בביקורת הזאת הצחיקה אותי יותר מקאמפ רוק.
כלל לא שמתי לב,
שזו סוג של מחמאה, לא?
זו מחמאה, זו מחמאה.
דרך מתוחכמת-עלק כדי להגיד שהדוח"קו הזה מצחיק לאל-אל-אללה.
זו מחמאה, זו מחמאה.
גם אני לא שמתי לב, עד שהגעתי ל"לבאטמן זה לא היה קורה!", שהיה מצחיק מאוד (It's funny because it's true!).
מצחיק, אבל בצורה שונה מההומור הדגי הרגיל, וזה מה שגרם לי לחזור למעלה הדף ולהבין שזה באמת לא הומור דגי, זה הומור פינגוויני. (:
עבודה טובה, פינגווין!
לא שמתי לב לזה..
זה נראה כמו דוח"קו רגיל ומצחיק של רד פיש.
כל הכבוד!
מש''א
ומה, אף תגובה אחת על העובדה שזה הדוחק''ו הראשון של הפינגווין?
לא הייתי שם לב. באמת יש הנחת יסוד שזה או רד או לונג. פינגווין גברא רבא [זה מחמאה] בקונים ובביקורת – ועתה בדו"חקו… תעצים נוכחותך ותצליח מקלדתך!ברכות!
(האם זה דו"חקו ראשון שנכתב לא ע"י דר & לונג?). האם אנו רואים בפריחתו של דור המשך מפואר?… ימים יגידו
היו דוחק''ואים
של שלמקו.
היו גם כמה שנכתבו בידי ארמדילו
נדמה לי שעכשיו צריך להתייחס אליו כטוראי ארמדילו.
איפה ''תנו לחיות לחיות'' כשצריכים אותם?.
שאלה
מה קרה לרד?
למה לונג היא ג'ירפה?
מה זה המוחו הזה?
תשובות:
1. כותבי הדוחק"ו משתנים מפעם לפעם. בין השאר כפועל יוצא של זה שגם לעורכים יש חיים, ולפעמים אין להם זמן.
2. לונג היא לא ג'ירפה. היא *ה*ג'ירפה ואין בילתה. יש סיכוי – קלוש – שזה קשור להיותה גבוהה במיוחד. כמו כן, יש בה מהמלכותיות, הצהבהבות וכתמיה החומים של הג'ירפה, וניתן למצוא אותה במספרים גדולים בערבות אפריקה.
3. לו היה לי מושג על מה אתה מדבר, הייתי עונה גם על זה. בהיעדרו, אני נאלצת להצטרף לקריאתך הנרגשת ולשאול: מה זה מוחו?
תעמוד פעם ליד לונג ג'ון ותבין למה
בוקס אופיס מוג'ו – אתר שבו מתפרסמות ההערכות (ואחריהן, תוצאות האמת) של הכנסות סרטים. הנתונים מתייחסים בעיקר לארה"ב, אבל יש דיווחים לא עקביים על ארצות אחרות.
http://www.boxofficemojo.com/
(יאפ. נרשמתי, אחרי תגובות שונות כאורחים, נקניקייה, והצבעה לרק כלבים רצים חופשי בסקר האחרון. מקווה שתקבלו אותי פה, א.ר.קופיל)
מוחו, אנשים. מוחו.
הדוח''קו היה מצחיק מאד!
באמת שמתי לב לשנינות הרבה שיש בו
כל הכבוד אם זה הראשון שלך
מי ייתן ויבואו עוד הרבה כאלה מפרי עטך!
הידד לפינגווין
תתחדש!
היפ היפ הורי לפינגווין!
אתה מביא כבוד רב לחיות אשר בספארי עין הדג.
מש''א!
(כן, גם אני, מה יש? אוף, בזמנו הכבשה הבטיחה לי לאייר מאצ'רג'ויסינגים, ששוכני עין הדג יווכחו שמדובר ביצור מקסים ואמיתי ולא בסתם עוד כינוי מופרך. היא אפילו התחילה לעבוד על זה, לפני שנעלמה. כבשה שובי הביתה!).
שנה אחרי....
בעקבות ההודעה של מות האתר שקעתי לגל של נוסטלגיה וחיפשתי את הכינוי בארכיוני האתר.
רק רציתי לציין שנעלמתי בעקבות גיוסי לצה"ל וקורס של חודשיים בבסיס סגור, שאחריו המשכתי לקרוא באתר, אבל הפסקתי לכתוב.
מצטערת שלא יצא לסיים את המאצ'ריג'וייסים!
הבנים האובדים האלה...
צריך משבר בשביל להחזיר אותם הביתה. סרט הוליוודי, ממש כאן מתחת לאף.
הכל יפה מאוד,
אבל כולם מברכים את הפינגווין (בהזדמנות זו, הריני להצטרף) ומתעלמים לגמרי מכותב היומיות החדש.
אז ברכות גם לו, למרות שהוא דווקא לא חיה.
באמת מי כותב את היומיות?
זה לא מצויין על היומית אם אינני טועה, כך שאינני יודע מי עושה את זה בד"כ ומי עושה את זה עכשיו…
ואני חשבתי שאק''א = אווזה
טוב, אולי הוא חיית אדם.
ואצלנו...
אצלנו דאגו מראש לייבש את החודש הזה : כל הבלוקבסטרים היחסים (הל בוי 2 , רעם טרופי) יוצאים באוקטובר. ברב חן אור עקיבא משדרים כבר חודש בערך את אותם סרטים (לא כולל סרטים ישנים יחסית שהגיעו לשם באיחור כמו מאמא מיה).
אני כבר לא בטוח אם זה טוב או רע, כנראה רע…
ואצלנו...
אופס… רעם טרופי יוצא בסוף החודש , אבל זו כבר תקופת החגים.
עזרה באיתור שם של סרט
נראה לי שזה המקום המתאים ביותר לכך: ראיתי את הסרט לפני כמה שנים בערוץ 4, אז הוא כנראה מתחילת עד אמצע שנות ה-90. בסיפור יש עבריין נמלט שהוא בעצם דמות טובה. השחקן שמשחק אותו הוא מייקל מדסן (בלונד מכלבי אשמורת) או אחד שדומה לו, זו דמות קשוחה ומגניבה (לא בציניות). באיזשהו שלב יש גם ילד שהגיבור משמש לו דמות אב (או שהוא אביו הביולוגי, לא זוכר). בסוף הסרט (ספוילר) המשטרה עושה עליו מצור בשדה פתוח, שיש בו גם עץ. הוא חוטף כדור משוטר רע שלא היה אמור לירות ואז אם אני זוכר נכון, הילד רץ אליו ומחבק אותו וזה קטע מרגש עד דמעות.
תודתי הנצחית מובטחת למי שיפשפש במעמקי זכרונו וישלה משם את שם הסרט
מייקל מדסן
לאחר התגובה שמעליי, נכנסתי על מנת להכיר את השחקן וחזיתי בעובדה שיש לו 24 סרטים שהולכים לצאת בשנתיים הקרובות, מתוכם 15 בהם הוא ראשון בקרדיטים – משמע תפקיד ראשי לרוב.
איך הוא עושה את כל זה? דאם!
תשובה: הוא משחק רק בסרטים גרועים.
תן לי לחדד את השאלה: מתי בדיוק יש לו זמן להצטלם לכל הסרטים האלה?
(קודם כל, לא נכון להגיד שהוא משחק *רק* בסרטים גרועים. בכל זאת, 'עיר החטאים 2'.)
שנית, 30 (!!!) סרטים בתקופה של שנתיים וחצי זאת כמות שכל הזונות הקולנועיות ביחד (סקרלט ג'והנסון, שמואל ל. ג'קסון, משה איבגי ומורגן פרימן פוסט 'מיליון דולר בייב') לא יצליחו לנפק באותו פרק זמן, ואני בספק אם מגיעים לסכום כזה גם אם מחברים את התוצרת של הבמאים ה"חרוצים" טיילר פרי, מנחם גולן ודוקטור בול.
הייתכן שיש עוד כמה מייקל-מדסנים בעולמנו?
הוא משחק *בעיקר* בסרטים גרועים,
ואני מנחש שערכי ההפקה שלהם נמוכים בהרבה, מה שדורש ממנו לא יותר מכמה ימי (או מקסימום שבועות) צילום לכל סרט.
אבל כן, זה עדיין לא מסביר את ההספק המדהים שלו.
ואלוהים אדירים, אני מקווה שאין עוד מייקל מדסנים בעולם. אחד הוא די והותר.
זה יהיה פשע לומר שאני דווקא מאוד מחבב את הבחור?
יכול להיות שאתה מדבר על הסרט 'עולם מושלם', עם קווין קוסטנר?
http://www.imdb.com/title/tt0107808/
הוא בהחלט מדבר על הסרט 'עולם מושלם', עם קווין קוסטנר?
זכורה לי מאד סצנת הסיום שהוא תאר.
כן, זה גם מה שקפץ לי לראש
בטוח זה.
עזרה באיתור שם של סרט
סרטים עם שחקנים שדומים למייקל מדסן אבל הם בעצם קווין קוסטנר זה פופטיץ.
הנה משהו ש(אולי) יעניין פה כמה אנשים:
ברט ראטנר (שלושת סרטי שעת שיא, אקס מן 3, דרקון אדום) מדבר על "סרט הסופרמן שהיה יכול להיות":
http://splashpage.mtv.com/2008/09/16/brett-ratner-on-the-jj-abrams-superman-that-might-have-been/
אני מסכימה יותר עם הבחורצ'יק הזה
שתימצת קצת את התסריט של ה-140 עמודים של אברמס –
http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=13350
אברמס יודע מה הוא עושה מבחינת בניית דמויות, דיאלוגים ואקשן – אבל קו העלילה שלו פשוט מחריד.
באמת, זה פשוט נורא ואיום.
הוא גורם ל'סמולוויל' להיראות נאמנה למקור.
תודה לאל שאין שם עכביש ענקי.
...
ידוע על הקרנה טלויזיונית של 'השכן הקסום שלי טוטורו' בזמן הקרוב, או הרחוק?
תודה מראש.
הבהרת מדיניות :
אם מפרסמים הודעת שהיא בעלת עניין מתמשך, דהינו, כזאת שיכולה לעורר דיון, בהחלט אפשר לפרסם אותה בדוחקו – אבל גם אז, צריך לכתוב שהיא אוף טופיק (אוף בין שני סימני קריאה) בתחילת הכותרת.
אם ההודעה היא רק שאלה או הערה, דהינו נושא שלא יכול ממש להתפתח ממנו דיון (כמו המקרה הזה) – יש לפרסם אותה ביומית, גם כן עם סימון אוף טופיק ברור.
אז מה דעתכם
על השיר של "קוונטום של נחמה"?
http://www.imeem.com/people/Gnuk1-O/music/PFQVHzx8/alicia_keys_another_way_to_die_feat_jack_white/
אני חושב שהוא בסדר + , בערך באותה רמה של השיר מ"קזינו רויאל".
אז מה דעתכם
את השיר הקודם מאוד אהבתי, ממש שמתי לב אליו, מה שבד"כ לא קרה לי בסרטי בונד.
זה נשמע נחמד, אולי בפתיח הסרט זה ישמע יותר טוב.
אני בהתחלה לא כ''כ אהבתי
את השיר של "קזינו רויאל" אבל כשראיתי את הסרט – הפתיח שלו והוריאציות השונות שלהם זכה מנגינת השיר בפסקול של הסרט גרם לי להעריך הרבה יותר את השיר.
לעזאזל, משהו שמציק לי מאוד
הוא שלפעמים, אני מוריד סרט מהאינטרנט צופה בו, אבל תמיד מרגיש שיש משהו חסר, הרגשה שאני לא מרגיש בצפיה בסרט שקניתי, כשאני "קונה" סרט, יש מין הרגשה שונה לחלוטין כשמתחילים לראות את הסרט, הרגשה יותר טובה, ולכן מדי פעם אני רץ לספרייה לקנות לי סרט כלשהו, אני מכין את הכסף, עומד מול התקליטור שבכוונתי לקנות ואז אומר לעצמי "מה אני משוגע? לבזבז 100 שקלים יקרים על דבר שאוכל להוריד תוך שעתיים בחינם!" אני מסתובב בספרייה במשך חצי שעה תוהה אם לקנות את הסרט עד שהמוכרים מתחילים לשאול אותי שוב ושובאם אני רוצה עזרה ואז אני יוצא החוצה לחשוב. לפעמים אני אומר לעצמי, הלוואי ולא היו ממציאים את הורדת הסרטים ולא הייתי צריך לעמוד בפני דילמות כאלה.
שאלה לא קשורה – ל"2001:אודיאסה בחלל" יש סרט המשך? באמת? האם גם הוא טוב כמו הראשון?
יש דבר כזה שנקרא מנוי לספריית וידאו/ וידאומט.
אף אחד לא מצפה ממך לקנות ב100 ש"ח כל סרט שיוצא לשוק (ולרוב הוא כלל לא עולה 100 ש"ח, אגב).
וסרט ההמשך של 2001 נקרא 2010 (כמו ספר ההמשך) והוא אינו טוב כמו המקורי.
למעשה, אני אפילו לא מתקשר אותו עם המקורי.
סרט בסדר שמבוסס על קו עלילה דומה. זהו.
וכעת וין דיזל חוזר ל-xXx בעוד צעד להחיות את הקריירה שלו
http://www.rottentomatoes.com/m/xxx/news/1757707/weekly_ketchup_vin_diesel_returns_to_xxx_franchise
עושה רושם שגם רוב כהן יביים, בתקווה להחיות קריירה משל עצמו.