גם השבוע הקופות ממשיכות לנמנם, אבל היי, יש לנו מקום ראשון חדש: "סמייל" שפתח עם 22 מיליון דולר. לא רע בכלל לסרט אימה עם תקציב משוער של 17 מיליון דולר. נראה שהשקיעו בפרסום של הסרט הזה קצת יותר מהמקובל כי ראיתי דיבורים עליו בכל מקום. זה לא "מאווריק", אבל מדובר בעוד ניצחון לאולפני פרמאונט שמנסים להשתדרג למעמד של אולפן גדול. גם מחוץ לארצות הברית הקהל נתן לסרט צ'אנס וההכנסות הכלליות שלו עומדות על 36.5 מיליון דולר.
לעומת המקום הראשון שיש לו רק 22 מיליון דולר, שאר הטבלה נראית כמו שעמומון. למעשה, שאר הסרטים לא הצליחו לגרד אפילו 10 מיליון דולר. לפחות אין שם אף סרט שהרוויח פחות ממיליון דולר.
"אל תדאגי יקירתי" ירד למקום השני עם עוד 6.8 מיליון דולר. התרסקות של 64.6% – נכון שזה לא 70 אחוזים, אבל בהתחשב בפתיחה הנמוכה היחסית של הסרט והציפיות שהיו ממנו, זאת אכזבה די גדולה. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 54 מיליון.
"לוחמת" דווקא מצליח לשמור על אחיזה לא רעה והכניס עוד 6.8 מיליון דולר (ההפרש בין שני הסרטים היה 22 אלף דולר). זאת רק ירידה של 38 אחוזים בהכנסות מסוף השבוע הקודם וזאת אחלה ירידה לסרט בסוף השבוע השלישי שלו. הסרט עוד לא ממש יצא מחוץ לארה"ב, ועד כה הוא הכניס 46 מיליון דולר בארה"ב.
במקום הרביעי נמצאת ההוצאה המחודשת של "אווטאר" עם עוד 5 מיליון דולר. זה די נדיר שהוצאות מחודשות מבלות יותר משבוע בטבלה אז זה כבר הישג. עד כה ההוצאה המחודשת הזאת הכניסה 58 מיליון דולר ברחבי העולם. סכום די מרשים בהתחשב. נראה לי שהאולפנים יכולים להתחיל להרגיש טוב יותר לגבי "אווטאר: דרכם של המים".
"אין גברים כאלה" פתח במקום החמישי עם 4.8 מיליון דולר. נראה שהקומדיה הרומנטית הלהטב"ית הזאת לא הצליחה לעורר מספיק עניין כדי לגרום לאנשים להגיע לקולנוע כדי לראות אותה.
במקום השישי יש לנו עוד כניסה חדשה ל-"Ponniyin Selvan" שפתח עם 4 מיליון דולר כשהוא מוקרן רק על 500 מסכים. הסרט הוא סרט הודי תקופתי שמתרחש במאה ה-10 ועוקב אחרי שושלת צ'ולה ששלטה בדרום הודו. כיבוש מוצלח שלהם מעורר את זעמם של התושבים שנכבשו שמחליטים לנסות לנקום את מלכם המת.
מתחתיו נמצא "ברברי" שהכניס עוד 2.8 מיליון דולר, "רכבת הקליע" דועך באופן איטי ביותר עם עוד 1.4 מיליון דולר, "ליגת סופר-פטס" עם עוד 1.3 מיליון דולר. את הטבלה סוגר "אהבה בשחקים: מאווריק" שמסרב לעזוב את הטבלה והכניס עוד 1.2 מיליון דולר. נראה לי שלמרות שאי אפשר באמת לדעת איתו, הפעם אפשר באמת להיפרד מהסרט.
בסוף השבוע הבא הולכים לצאת שני סרטים חדשים. הסרט שימשוך הכי הרבה תשומת לב הוא "אמסטרדם" שנכתב ובוים על ידי דייוויד או. ראסל ועוקב אחרי שלושה חברים שמואשמים ברצח שהם לא ביצעו ב-1930. את שלושת החברים משחקים כריסטיאן בייל, מרגו רובי וג'ון דייוויד וושינגטון ויש בסרט עוד מלא שמות מוכרים כמו רוברט דה נירו, כריס רוק, מייקל שאנון, רמי מאלק ועוד רבים. יחסית לרשימת השמות, הסרט הזה מקבל כמות אפסית של פרסום.
הסרט השני הוא "קרוקודיל לייל" סרט לכל המשפחה שבו משפחה שעוברת לגור בניו יורק מגלה שיש קרוקודיל בבית. קרוקודיל שלא מדבר אבל יכול לשיר בקולו של שון מנדס ומתחבר עם הילד הבודד שמתקשה להסתגל למגורים בעיר הגדולה. הסרט מבוסס על ספר ילדים וכולל עוד כמה שמות מוכרים כמו חאווייר ברדם וקונסטנס וו.
עוף סדרות - והפעם משהו מעבר לים.
הסדרה של ראיון עם ערפד לא טובה. אני בשוק.
כי היא ממש מצוינת.
היא אפילו נותנת פייט לסרט ברגעים מסוימים. השחקן של לסטאט מבריק והסטים ממש מוקפדים. זאת הפקת פרימיום שסבלה מיח"צ חצי כוח וטריילר ממש גרוע אבל וואו. אל תשנו על זה!
פייר, התבלבלתי. לראות? אם כן, איפה?
(ל"ת)
כן, היא בהחלט חובת צפייה לכל מי שאוהב ערפדים.
וכמובן שגם לאוהבי הספר או הסרט.
לצערי נראה שהסדרה זמינה כרגע רק בארצות-הברית.
לאמסטרדם יש חרא ביקורות
זה אולי יכול להסביר את הפער בין רשימת השחקנים המרשימה לקמפיין המינימלי, אם האולפן קלט שיש כאן פלופ שלא יגיע רחוק ושאין טעם לזרוק עוד המון כסף על מסע הפרסום.
באופן אישי התבאסתי, כי אחרי הטריילר די ציפיתי לו, אבל אחרי הביקורות…. פחות.