במקור: Ocean's Twelve.
במאי: סטיבן סודרברג
תסריט: ג'ורג נולפי
משתתפים: בראד פיט, ג'ורג קלוני, ג'וליה רוברטס, קתרין זיטה-ג'ונס, מאט דיימון, אנדי גרסיה, שאני אמשיך?
לפני שלוש שנים, דני אושן (ג'ורג' קלוני) ועשרת חבריו הצליחו לגנוב מקזינו בלאג'יו, ובעיקר מהעומד בראשו, טרי בנדיקט (אנדי גרסיה), המון המון כסף. במקביל, אושן גנב מבנדיקט גם את אשתו לשעבר, טס (ג'וליה רוברטס), והם התחתנו מחדש, וכולם היו נורא, נורא מרוצים.
שלוש שנים חלפו. בינתיים, קלוני הספיק לביים סרט, פיט הספיק להתחתן ולהודיע על גירושין, ג'וליה רוברטס ילדה תאומים, סודרברג הפך לאחד האנשים העסוקים בהוליווד, מאט דיימון שידרג את מעמדו בעזרת צמד סרטי פעולה מוצלחים, וכולם החליטו שבא להם לעשות עוד כסף בלי להתאמץ יותר מדי. אז מה עושים? אפשר לשדוד עוד קזינו, אבל זאת עבודה קשה, אז במקום זה, מחלטרים המשכון.
בנקודת המוצא של הסרט החדש, טס ודני חיים בפרברים, בית עם גינה והכל, ולדני כבר די נמאס. כל שותפיו של אושן לשעבר פצחו בקריירות הוגנות (יותר או פחות), ורובם אפילו די מצליחים, חוץ מראסטי, סגנו הכל-יודע של אושן, שעדיין לא מפסיק לאכול לרגע ועדיין מצליח להיראות כמו בראד פיט. וחוץ מזה הפסיד כמה מליונים בעסקי המלונאות. אבל אז בנדיקט מצליח לאתר את כל החבריה העליזה, ומודיע להם בנימוס שיש להם אחת משתי ברירות:
1. הם מחזירים לו את כל הכסף שהם גנבו, בתוספת ריבית נדיבה והצמדה, בתוך 14 יום.
2. הם מגלים איך נראים המעיים שלהם.
לאחר שיקול מעמיק, החבר'ה מתכנסים ומחליטים לגנוב המון המון המון (ריבית, כאמור) כסף, כדי להחזיר את כל הכסף שהם גנבו. הבעיה היא שכבר בשוד הראשון שלהם, שבמקרה הטוב יספיק לכסות רק את הריבית על הוצאות ארוחות-הצהריים של ראסטי, הם מגלים איך בנדיקט מצא אותם: מישהו סיפר לו. אותו המישהו ידוע רק בכיוני המטופש "שועל הלילה", והוא הגנב השני-הכי-מפורסם בעולם (ולא, אושן הוא לא הראשון). השועל ממש מעוצבן עליהם שהם גנבים טובים, ורוצה להוכיח לכולם שהוא גנב הרבה יותר טוב.
עכשיו מתחיל משחק חתול-וחתול בין הגנב, שמהר מאוד אנחנו מגלים שהוא צרפתי (וינסנט קאסל, 'בלתי הפיך'), לבין אושן וחבורתו. אל תוך המשחק נכנסת גם אהובתו לשעבר של ראסטי, איזבל (זטה-ג'ונס), חוקרת מבריקה ביחידת המשטרה של האיחוד האירופי, שעושה הכל כדי לתפוס את 11 המופלאים. בדרך יש תחרות רשמית לגניבת אחד החפצים היקרים, היפים והשמורים ביותר בעולם, הסתבכויות רומנטיות, בתי-כלא, ריקוד לאור לייזרים, הופעות אורח של כוכבים שלא מוזכרים בקרדיטים ומוזיקה ממש מאגניבה.
וכאן מתחילה ונגמרת הבעיה של הסרט: סודרברג, שכבר בסרט הראשון ראו שהוא לא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות, אלא רק רוצה (כמו כל השחקנים) להנות מהנסיעה, מוריד את הסטנדרטים לרצפה ומעלה את רמת המאגניביישן לתקרה. התוצאה: זוויות צילום מקוריות (היי, המטוס הזה ממריא על הצד!), מוזיקה קצבית, עריכה תזזיתית, הומור מלא במודעות עצמית, ואפילו דיון קצר על טבעה של כוכבות בהוליווד.
רק מה? סרט אין. כי עם כל הכבוד לבימוי ולעריכה, בלי סיפור זה לא הולך, ואין כאן סיפור. מדובר באחת העלילות המופרכות שיצא לי לחזות בהן בימי חיי, ואני כולל בספירה את כל הסרטים של סטיבן סומרס ('המומיה', 'מלך העקרבים', 'ואן הלסינג') ואפילו את מרבית הפרקים של 'תיקים באפלה'. אני יכול להעלות פה רשימה ארוכה של שאלות שאין להן פתרון בסרט, אבל היא לא תהיה יותר מרשימת ניטפוקים. פשוט קחו בחשבון שבסרט אין טיפת הגיון, אין המשכיות, אין מניע, כלום. גורנישט. זילץ'.
מה בכל זאת יש? יש דמויות, והרבה. יש 11 דמויות בקרב הגנבים בלבד, עוד שתי בחורות (רגע, או שה-11 כוללים בחורה? בחיי, קשה לעקוב אחריהם), אנדי גרסיה אחד, ואפילו צרפתי חתיך שבא לבקר – בטח יש כמה סיפורים מעניינים שם? או, אז זהו, שכל דמות מקבלת בממוצע 3.24 דקות של זמן מסך, ומה באמת אפשר לעשות עם זה? אז כן, אנדי גרסיה מצליח להיות ממש מבהיל בלי לעשות כלום, אבל הוא נעלם בחטף; אז נכון, לדני אושן יש בעיות עם הסתגלות לחיים מהוגנים בפרברים, אבל לא שומעים על זה שום דבר אחרי שני משפטים; אז לראסטי היה רומן עם איזבל, אבל מה היה אופי הקשר ביניהם? הדמות היחידה שמצליחה לעורר טיפת עניין היא זו של "שועל הלילה", וגם זה רק בגלל שוינסנט קאסל מקבל את כל סצינות הגניבה המוצלחות, בגלל שהוא מאוד חתיך, ובגלל שלבחור יש יותר שארם ("קסם אישי" לא מעביר את ניחוח הטבק והאלכוהול) באצבע הקטנה שלו מלג'ורג' קלוני בכל הקמטים באזור העיניים גם יחד.
אז לפחות סצינות גניבה מוצלחות יש? לא ממש. כלומר יש אחת, קצרה, ולא של ה-11. לא תמצאו פה שלל סצינות שוד מתחוכמות, בריחות מרהיבות, תיחכומים טכנולוגיים וכדומה. פה, כל נסיון להפוך את הסרט לנוצץ ומתוחכם קיים אך ורק בעריכה ובבימוי, והעלילה היא, חוץ ממופרכת, גם איטית מאוד. חוץ מזה, גודש הדמויות מונע להבין מה, בעצם, כל אחת מהן יודעת לעשות, שהרי הדגמות, כאמור, אין.
ולמרות כל המגרעות – המשמעותיות מאוד – של הסרט, מצאתי את עצמי, באופן חולני, נהנה. למה? אולי בגלל שהסרט לא לוקח את עצמו ברצינות אפילו לרגע, אולי בגלל שכל הסרט הוא בעצם מכלול של הופעות אורח ומחוות (גם של השחקנים הראשיים): אליוט גולד משכלל את סטריאוטיפ היהודי-המשועשע-אך-מעצבן שלו, בראד פיט מחליף בגדים כל סצינה, ברוס ויליס מדבר על 'החוש השישי', דון צ'ידל יורד על הקללות הבריטיות, ואפילו יש הופעת אורח של ג'וליה רוברטס. אשתי, מצד שני, אומרת שכל סרט שיש בו גם את ג'ורג' קלוני, גם את בראד פיט וגם את ברוס ויליס לא צריך לעשות כלום חוץ מלהראות אותם. במקרה שלי, אני מוכן להסתפק בקתרין זטה-ג'ונס, בתוספת הבימוי האסתטי של סודרברג. מצד שלישי, אם הוא ימשיך ככה, עוד נשכח שהוא יודע לעשות סרטים טובים.
ושאלה
האם אפשר להבין את הסרט הזה ולהנות ממנו גם בלי לראות קודם את הסרט הראשון?
כן.
לא.
פשוט בלתי אפשרי להנות באמת מ'אושן 12' מבלי לראות את 'אושן 11' קודם. הסרט כל כך מלא מעצמו ומבדיחות פרטיות הקשורות בצורה כזאת או אחרת לסרט הקודם, שפשוט עדיף לראות את הסרט הקודם מראש.
אני חושבת שהוא כן עומד בפני עצמו.
את מעט העלילה של הסרט הראשון מעבירים לנו מיד בפתיחה של 'אושן 12', וממילא מה שקורה בסרט לא קשור כמעט לסרט הראשון. אז נכון, צפיה בסרט הראשון מגבירה את ההנאה כי יש בדיחות חוזרות או משהו, אבל זה לא שמי שלא ראה את המקור, לא יוכל ליהנות בכלל מההמשך.
נראה לי שהצפיה בסרט הראשון
מהווה הכנה מראש לאווירה הכללית בסרט השני. כמו שקיפוד הסביר בצורה מרשימה ביותר – "אושנ'ס" לא לוקח את עצמו ברצינות (וגם אין אף סיבה בעולם שיעשה זאת). הסרט השני לוקח את עצמו אפילו פחות ברצינות מהראשון ("מי צריך סיפור") ועל מנת לא להגיע עם ציפיות לסרט אקשן רציני נוסח "זהות כפולה" עדיף לראות את הראשון כדי להבין שב"12" רק נערכת פגישת מחזור חביבה ורבת משתתפים מהסרט הראשון.
בין כה וכה – שניהם כיפיים להפליא. וזאת הפעם הראשונה שאהבתי את ההמשכון בדיוק באותה מידה שאהבתי את הראשון.
(יכול להיות שהעובדה שראיתי את זה ב-D.V.D לא חוקי שבו אדם חסר קוארדינציה החליט לשבת במושב הכי גרוע באולם הקולנוע ולצלם את הסרט כשיש ראשים מבצבצים וקולות לעיסת פופקורן ברקע העצימו עד מאוד את תחושת ההנאה וההומור בסרט. רק חבל שהצחוק של הקהל היה כל כך מבלבל)
לא.
נכון מאוד מר סימפון.
אני עצמי, ראיתי את אושן 12 לפני 11 ולא הבנתי כלום… ()
כולל את העובדה שסימפון היא גברת.
ואם ממש ממש בוער לך
אז אושן 11 אמור להיות משודר בסוף השבוע הקרוב בערוץ 10.
אושן 11 בערוץ 10
בשעה 9?
משהו כזה
אושן 11
ערוץ 10
בשעה 9
(ואם נדייק: אושן 11, ערוץ 10, שבת, 15/1, ב-21:40)
ושאלה
אם אתה מסוגל באופן כללי להינות מהסרט הזה (ולא ברור לי איך), אתה לא צריך לראות את הסרט הראשון קודם. אולי אם נהנית מהסרט הראשון דווקא תתאכזב יותר, ועדיף לבוא בלי לראות אותו.
באשר ל"להבין", אל תדאג – לא נראה לי שהבמאי או השחקנים הבינו אותו בעצמם.
לא
גם אם תראה את הקודם לא תבין כלום
מסכימה.
בשבילי הוא היה אחד ההפתעות היותר מתוקות בסרט.
ובאופן כללי – סרט חסר כל הגיון, מניעים, עלילה, אבל אלוהים כמה מגניב!
נהנתי מכל רגע, ועוד המלצתי לאחרים.
גם אני מסכימה.
זה הופיע באחת מהביקורות בעיתונים, וקצת קלקל.
סרט חסר עלילה - מגניב?
אלוקים, אנחנו משלמים 30 שקל כדי להנות מפגישת מחזור של כוכבי סרטי הוליווד לדורותיהם???
המוזיקה והשחקן.
אבל זהו זה, ופה מתחילה הבעיה.
ואגב, הוא שיחק באליזבת,
ועשה שם תפקיד נהדר של הדוכס מאנז'ו.
מישהו יכול לעזור לי למצוא נעימה מהריקוד
אני מאוד אהבתי את המוזקה כשהוא רקד איפה אני יכולה למצוא אותה איך היא נקראת
זה אחד מאלה:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00067WJ60/ref=nosim/fisheye-20/102-0200092-8401702?v=glance&s=music
את יכולה להקשיב באתר של אמאזון לכל הקטעים שבפס הקול. אחד מהם ככל הנראה הוא קטע הריקוד.
הקטע לא מופיע בפסקול.
הוא נקרא the A la menthe, של Nikkfurie.
ניתן להורדה מכאן http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=12166.
בהצלחה
הקטע לא מופיע בפסקול.
תודה רבה רבה רבה
אני הולכת לחפש
ניק פיורי?
הצעה לפתרון
כשדני מרצה לאנשיו על מעלליו של "שועל הלילה" הוא מספר על כך שהאחרון גנב יאכטה, והם תוהים איפה אפשר להסתיר יאכטה. הפתרון הפשוט הוא שהיאכטה הוסתרה באחד מהחורים הרבים בעלילה.
נראה לי, שאם תסתכל טוב בתמיהה שהעלת, תמצא את אותה יאכטה שם (זה פשוט נראה לי חור גדול מספיק, אם כי לא הגדול ביותר).
מה הקשר בין ההסתייגות שלי למקוריות?
לא אהבתי את הסצנה (את רוב הסרט דווקא כן), אבל לא בגלל שראיתי אותה בעבר, אלא בגלל שראיתי אותה בעבר מבוצעת *טוב יותר*.
דווקא יותר אהבתי את הביצוע של זה פה.
למרות שהכפילות בהחלט צרמה.
ביקורת מדוייקת
זה באמת ניראה כאילו החבר'ה באו לעשות צחוקים במקום לעבוד.וינסנט קאסל גונב בקלות את ההצגה מכל הכוכבים(חוץ מזטה-ג'ונס)..
מאגניביישן היה בשפע,
אבל מה לכל הרוחות היה מאגניב במוסיקה?! אלוהים, שנאתי אותה כמו שלא שנאתי מוסיקה בסרטים מימי. היא פשוט הציקה.
ולטעמי זה לא היה סרט טוב. כאילו, רק מאגניב, אבל ממש לא כיפי. ובראד פיט היה כל כך אובר-זחוח ואובר-מלא-מעצמו, שאוי איך הייתי בועט בו אם הוא היה לידי באותו רגע.
יש עוד מליון דוגמאות.
למה שהחבר'ה
במענה לאיום מצדו של גארסייה, פשוט ישכרו איזה רוצח שכיר או יחסלו אותו בעצמם, וחסל?
[לא ראיתי את הסרט, אני סתם סקרן].
למה שהחבר'ה
יעשו את זה… אז כל האקשן ילך… והסרט יתקצר בערך בשעתיים… וסך הכל את אנדי גרסיה לא הורגים (הוא "בלתי משוחד")
אולי כי הוא מוקף בשומרי ראש אימתניים ומצלמות אבטחה מפה ועד הודעה
אבל זה מעלה את השאלה, למה שלא ישכרו שומרי ראש כאלה משל עצמם?
ואם הם בכל זאת היו מנסים להרוג אותו ולא מצליחים והוא היה יודע שזה הם, ואז היה מנסה בכל זאת לחסל אותם?
ולמה סופרמן יודע לעוף?
תודה רבה לך.
קלטת את העלילה מצפייה אחת? או שנעזרת בחומר כתוב?
מעניין אותי כמה אנשים באמת הבינו מה הולך שם (אני בקושי… וגם דברים שהבנתי במהלך הצפייה, עכשיו נראים לי לא ממש נכונים).
בכל מקרה שוב תודה :)
צפייה אחת ובלי חומר עזר.
עצרי, המתיני, חזרי
ראית את הסרט מזמן. את טועה בכמה וכמה עובדות (למשל הגילוי של בנדיקט את החבורה).
מה זה אומר,
שאנחנו מתחבטים בדברים כל כך בסיסיים כמו מה לעזאזל היה בסרט?
כנראה שהם הבינו בדיוק מה הלך שם, ולא ראו לנכון לחלוק איתנו.
אני מסכים.
אני יכולה למצוא הסבר גם לג'וליה רוברטס.
יפה, הצלת חלק מכבודו האבוד של הסרט.
רק חבל שצריך להעלות תיאוריות קונספירציה כדי להבין את זה. אולי היה כדאי לוותר על מסיבות הפיג'מות בסוף הסרט ולהבהיר את הרעיונות הללו בדרך קצת יותר עדינה, אבל ברורה.
כמה שאני אוהבת לקרא ביקורות שלך.
(למרות שקטלת את נערה עם עגיל פנינה..)
שמתי לב שכבר בקושי מחמיאים על בביקורות פה באתר. אז, אדם, אהבתי.
יו, תודה
אחרי ארבע שעות של התקנת הרד-דיסק מעצבנת בטירוף (אני לא מאמין שפעם אהבתי להתעסק עם חומרה), ועם מועד השכמה של 4 שעות אל תוך העתיד, אין לי אלא להגיד ששיפרת לי את מצב הרוח בצורה יוצאת מהכלל.
תודה.
אשתך צודקת.
והביקורת הנוכחית נשמעת מאוד דומה לביקורת על אושן 11 (חוץ מזה שכבר אף אחד לא בא בטענות כנגד השם המעפן).
מכיוון שנהניתי אז, אני מקווה להנות גם בזה. פשוט מפעילים את האידיוטומט, ואוכלים הרבה פופקורן.
וינסנט קאסל
שמתם לב שהוא ממש דומה לריצ'ארד קויל (השחקן שמשחק את ג'ף בזיווגים)? אני יכול לגבות את זה בתמונות!
וכל הסרט ישבתי וחשבתי שאני מכיר את וינסנט מאיזה מקום, וניסיתי להיזכר מאיפה…אני שונא כשזה קורה – ועוד יותר אני שונא לטעות אחר כך. איזה בזבוז של אנרגיה…
אני מכירה אותו מצויין מהטריילר רב השנים ל''דוברמן''
טריילר שהוקרן במשך שנים בבתי הקולנוע והסרט מעולם לא הגיע לארץ.
דוקא הוקרן, למיטב זכרוני
ובכל אופן, הסרט שודר גם פעמים רבות בערוצי הסרטים, הן של yes והן של HOT.
ובתוספת למר טלוויזיה:
ורצוי מאוד לראות אותו, כי "דוברמן" הוא סרט מצוין (גם אם נוטף דם להחריד).
חוץ מדוברמן
מה עם שאר הסרטים הצרפתיים שוינסנט קאסל משחק בהם כמו "הדירה" ,"אחוות הזאבים" , "נהרות הארגמן ו"בלתי הפיך" שכל ארבעתם הם סרטים מעולים ונוטפים דם וחוליניות מתפרצת (חוץ מ"בלי הפיך" ששנאתי ועדיין אשנא אותו לנצח נצחים בגלל הכמות הקיצוני וחסרת ההגיון של אלימות בו… אבל וינסנט מצוין שהרגלו)
סליחה,
אבל האם אי-פעם אמרתי שקאסל הוא שחקן מצוין רק בזכות "דוברמן"? כל מה שאמרתי הוא ש"דוברמן" הוא סרט מצוין.
ככל הידוע לי, פרסומו העיקרי בא לו מהסרט "הדירה", שנחשב מצוין, ושלא ראיתי. את "אחוות הזאבים" דווקא ראיתי, מהחצי הראשון נהנתי, והשני היה משעמם ונמרח ומופרך.
קאסל הוא, ככל שהכרתי המוגבלת עמו יכולה להעיד, שחקן מצוין בכל סרט שהוא משחק (גם אם הסרט מחורבן, כמו "ז'אן דארק").
מצחיק.
באחוות הזאבים השתעממתי להחריד במחצית הראשונה, ורק המחצית השניה היתה לדעתי ראוייה לצפיה.
דווקא הגיוני:
פשוט יש שם חצי סרט, ומרחו אותו על פני סרט וחצי (זה הרי סרט נורא ארוך).
הסיבה שהעדפתי את החצי הראשון היא מארק דקסקוס, שכל שסצנה שהוא מרביץ למישהו היא שירה קפואה. אלימה מאוד, אבל שירה.
ובתוספת לאדם
"דוברמן" הוא סרט מחורבן (גם אם נוטף דם להחריד).
אני לא בטוח עד כמה זה היה מכוון,
אבל הסרט משלב היטב בין רעיונות וסגנון.
מצד אחד, יש לנו כאן חבורה של אנשי-על, שאינם כבולים ע"י המוסר והחוק הראויים לפשוטי העם.
ומצד שני, מגיע במאי, ומחליט לעשות סרט המצפצף על כל קונבנציה קולנועית. עריכה מחורבנת עד נהדרת, משחקי מצלמה בכל הזדמנות, ומבנה של עלילה? מי צריך אחד כזה בכלל? סודנברג נראה כמרגיש שחוקי הקולנוע נועדו לאנשים חלשים. לא בשבילו.
על זה לא חשבתי.
אגב, תודה שתיקנת לי את עניין הספוילר.
התפלק לי.
שאלה לי אלייך
האם ענית לי על השאלה הראשונה?
אם כן, לא הבנתי אותך, תסבירי שוב
אם לא, עדיין לא הבנתי אותך, אבל לא נורא
מדובר בוידאו קליפ.
הסרט ערוך כוידאו קליפ וככזה הוא בעיתי לצפיה כסרט קולנוע. למרות הקטעים המרגשים (המטוס הממריא לרוחב הפריים, קלוז אפים על הפנים של זיטה-ג'ונס וכדומה) בשורה התחתונה לא השתכנעתי.
לא השתכנעת ש... מה?
סביר להניח שהכוונה היא
"לא השתכנעתי שזה היה יכול לקרות במציאות" או במלים אחרות "הסרט לא אמין".
סביר להניח שהכוונה היא
הסרט דווקא אמין מאוד. למעשה, הוא כמעט תיעודי, ויש הרגשה שבהרבה קטעים לא היה בימוי כלל. אמנם, מה שהוא מתעד הוא לא "חבורת גנבים עושה שודים" אלא "חבורת שחקנים מריצה קטעים".
הכוונה היא
(מכיוון שאני מכירה את קרלו באופן מאוד אישי) אני מרשה לעצמי להניח שהכוונה היא שהוא לא השתכנע שזה סרט קולנוע (אלא וידאו קליפ מאוד ארוך).
הכוונה היא
אף פעם לא ידעתי שסרט צריך להוכיח את עצמו כסרט קולנוע. בדרך כלל זה הנתון הראשון, ו"מה אופיו של סרט הקולנוע" זאת השאלה.
מה אתם מפקפקים בו ככה? – יהיו לו בעיות דימוי עצמי אם תמשיכו לערער את זהותו בצורה שכזו: "אמא, הילדים בגן קראו לי וידיאוקליפ…"
הכוונה היא
אני מסכימה, אבל אני אשאיר את זה לקרלו, שישפר את דרכיו ולא יערער את בטחונם של סרטי קולנוע ואחרים (;
הכוונה היא
הכי הגיוני צריך להיות, דומני, "לא השתכנעתי ששווה לבזבז את הכסף והזמן על הסרט הזה".
הכוונה היא
אבל את קרלו התשלום על הסרט לא הטריד. אני שילמתי
שאלה למי שראה את הסרט
דבר ראשון אחלה סרט!!
אז השאלה שלי היא כזו..
בסצנה הראשונה בה בראד פיט מופיע הוא נכנס לחדר במלון של מישהו והמישהו הזה הוא סטייל רוקר כזה..עכשיו הרוקר הזה זה זה שהיה אריק במופע שנות ה-70?
נכון?….
כן.
ואני אחזור ואחדד דברים שאמרתי בעבר:
טופר,
אם את זוכרת...
אריק, סליחה, טופר (), יחד עם עוד כמה סלבריטיס קטנים, הופיע גם באחת הסצינות הראשונות ב"אושן 11" כאשר פיט וקלוני יושבים סביב שולחן עגול ומנסים ללמד כמה שחקנים הוליוודים מתחילים איך לשחק פוקר.
ון: האמת היא שהקטע שבו פיט וקלוני יוצאים מחדר המשחק והפפראצ'י מתעלמים מהם לטובת שחקנים כמו טופר גרייס הוא ממש מבריק. לא הפסקתי לצחוק!
פייפר היתה שם
אני אהבתי שהם קראו להם בשמות שלהם, ושהם בחרו בעיקר שחקני טלוויזיה (ואת שיין ווסט).
וטופר בסצינה הזו היה כזה מאמי. כאילו, בסצינה בסרט השני. מושמוש.
אוף. יש לי פשוט חיבה מוגזמת לחנונים. זה לא עסק…
בזבוז של זמן, כסף ואנרגיה
11 – היה נהדר
12 – זוועה , שום חדשנות או משהו דומה בהשוואה ל11 , צירוף של קטעים שגם השחקנים, הבמאי והמפיק בטוח לא הבינו.
נהניתי מאוד
כפי שהצהרתי לפני חודש וחצי, לאחר כיבוי השכל הישר וההיגיון הצרוף, אפשר בהחלט להנות מ"אושן 12".
למרות כמה חורים בעלילה, שאליהם התכוננתי נפשית, הרוב זרם די בסדר, וממילא אני לא יכולה להתרכז כשג'ורג' קלוני, בראד פיט ומאט דיימון מופיעים על מסך אחד.
אני חייבת חייבת למצוא את השיר שהגנב רקד לצליליו זה מאין ריקוד סקוטי או משהו כזה
מודה לבם על העזרה
נדמה לי שאת מדברת על זה:
כתבה מספר 2516
אבל הכי חשוב לא הסברת
למה לעשות את הסרט המיותר הזה?
אה, זה דווקא מאד פשוט.
http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=oceanstwelve.htm
מחפשת שיר מהסרט!
אני מחפשת את שמה של המנגינה שהושמעה בזמן שלה-מארק הראה לאחרים איך הוא גנב את הביצה וברח מהלייזרים! מנגינה סוף הדרך, אודה לכל מי שיוכל לעזור לי!!
בתגובות פה:
כתבה מספר 2516