![]() |
||
במערב ראשל"צ, ליד קניון הזהב, יוקם מגה-פלקס רב מסכים. ידוע. רשת גלובוס מבטיחה את זה מזמן. עכשיו סינמה סיטי תפסו את אותו המקום ומבטיחים את אותן הבטחות, ורק תאריך היעד השתנה: אוגוסט 2008. אל תכינו כרטיסים מראש. |
![]() 26.04.2007
|
יומית
במערב ראשל"צ, ליד קניון הזהב, יוקם מגה-פלקס רב מסכים. ידוע. רשת גלובוס מבטיחה את זה מזמן. עכשיו סינמה סיטי תפסו את אותו המקום ומבטיחים את אותן הבטחות, ורק תאריך היעד השתנה: אוגוסט 2008. אל תכינו כרטיסים מראש.

ראשונים לא פראיירים
(זה מה שהם מנסים לטעון לפחות).
רחוק להם להגיע לגלילות…
קולנועים חדשים זו יוזמה טובה כל עוד האולמות שווים באמת כמו ביס פלנט (למשל) ולא כמו בסינמה סיטי. אין סיבה להקים קומפלקס קולנוע חדש ולשחזר את האיכות של רוב האולמות של רשת גלובוס…
אחרי שבחודש שעבר צפיתי בסרט מהשורה השניה באולם של גלובוס, אני רוצה לצאת בפניה נרגשת: אם מוכרים כרטיסים במחיר מלא לשורות הראשונות, מן הראוי שניתן יהיה לצפות מהן באופן סביר גם בלי לקבל נקע בצוואר. ישופרו התנאים לאלתר, או שיונהגו מחירים מדורגים סטייל אולמות תיאטרון.
את תמיד יכולה לעבור כמה שורות אחורה.
אפשר לחשוב שאכפת לסדרן.
קצת בעיה...
כשהאולם מלא (כמו שלמשל קרה לי בהקרנה של 300, והייתי בשורה 4)
והאולם, כמובן, היה מלא
אחרת לא הייתי קונה מלכתחילה כרטיסים לשורה השניה, duh.
והאולם, כמובן, היה מלא
אז פשוט לא קונים. אתה לא יכול לקנות לשורה שניה ולהתלונן שקרוב לך מדי.
אני לא מתלוננת שקרוב לי מדי
אין לי בעיה לשבת קרוב. כבר הייתי באולמות קולנוע שתוכננו נכון, כך שהישיבה בשורות הראשונות היתה סבירה בהחלט. לא מיטבית, אבל בהחלט ניתן היה להגדיר את המקומות האלה כ"ראויים לישיבה". לעומת זאת יש בתי קולנוע כמו גלובוס, שמנסים לחסוך כמה שיותר ומשקיעים 0 בחווית הצפיה של הצופה.
את זה אני אומרת בעיקר בדיעבד. יכולתי לא לקנות כרטיסים, נכון, אבל זה היה אחרי שיצאנו במיוחד במטרה לראות סרט מסויים, עמדנו 20-30 דק' בתור, ולא היכרנו את מבנה האולם, כך שלא יכולנו לדעת עד כמה זה יהיה מעיק. סה"כ היה מדובר באולם קטן של לא יותר מ-10 שורות. הבעיה היא לא בקרבה אלא בזוית המסך, ויש דרכים טכניות לפתור את הזויות האלה, כי כבר הייתי באולמות שבהם זה היה כך. כיוון שזה לא המצב, לדעתי מקומות כאלה לא יכולים להיות מתומחרים במחיר מלא. כמו שבהופעות ובאולמות תיאטרון מקובל שהמקומות הפחות טובים משלמים מחיר נמוך יותר.
זה עדיין לא מונע ממני להתלונן אם כלקוחה אני מרגישה ששימלתי מחיר מלא תמורת מוצר פגום. אני לא מתכוונת להתלונן בפני גלובוס כי אני לא חושבת שזה יחדש להם משהו ולא נראה לי שאכפת להם. אני פשוט מדירה את רגליי מביתי הקולנוע שלהם, בדיוק כפי שהציע רדפיש.
הבעיה היא
שגלובוס והרעיונות שלהם יתחילו לגבות מחיר גבוה יותר על השורות הטובות ולא להפך. הם לא יכולים לפספס הזדמנות לעשוק קצת את קהל הצופים האומלל שלהם.
הם עלולים לפספס את קהל הצופים
אני לא מתכוונת להמשיך להיות הקהל האומלל שלהם… לצערי הרב יש מספיק אחרים שכן, אבל מה לעשות… נו, זבש"ם.
הפתרון הכי טוב:
לא ללכת לגלובוס.
הפתרון הכי טוב:
לא תמיד אפשרי במיוחד למי שלא גר במרכז , אני אישית לא אסע שעה כל פעם שאני רוצה לראות סרט…
או ואני יודע שזה ישמע
קצת OUTHERE אבל אפשר לחכות שבוע ואז לללכת לסרט.
אבל בכל מקרה זה טוב שמקימים סופר קולנועים כאלה , אחרי שרואים סרט בסינמה סיטי קצת קשה לחזור לרמה של גיל רבחן וכו'.
למה לעזאזל לא הוציאו את שמש(SUNSHINE)בראשון כל כך רציתי לראות את זה עכשיו כנראה אצתרך לחכות לDVD או להוריד.
ואז מתלוננים למה יש פיראטיות :(
אם תחכה לדוד, לא תהיה פיראטיות.
כפי שהזהרתי בעבר,
מדובר באחד הסרטים הכי מחורבנים שראיתי אי פעם. ועכשיו שאני יודעת שהוא הגיע לארץ, אולי אשנס את מתניי ואכתוב ביקורת, כדי להציל נפשות טועות שעוד עלולות ללכת לראות אותו.
ורק בשביל האיזון
סרט אחלה למדי.
דם! דם! רצח!!!
ביקורת כפולה.
לא סביר.
באסה.
אני מופתע לומר את זה
(לא הרבה פעמים יוצא לי להסכים עם מרלין), אבל אני מסכים עם מרלין, לחתולין.
סרט יפה ויזואלית, כל מיני שוטים אומנותיים ו-eye candy למיניהם, והסרט גם מתחיל מעניין, אבל הוא מתדרדר. מהר.
הדמויות, שהתחילו די שפויות ואמינות, הופכות אקצנטריות ומטורפות בלי יותר מידי סיבות טובות (והמשחק הולך ונעלם יחד איתן), והעלילה מתחילה להתפתל סביב עצמה עד שלקראת הסוף היא פשוט נחנקת ונעלמת (התנסחות נטולת ספויילרים, סליחה על הסרבול). והכי מבאס מבחינתי היה שכמה פעמים נאלצתי לשאול את שותפיי לצפיה דברים כמו- "מה קרה עכשיו? לאן הדבר ההוא זז? ולמה?" – ואני לא עושה את זה אף פעם, בשום סרט אחר. זאת היתה חוויה מטושטשת, לא ברורה ודי לא נעימה. ואני אפילו לא מדבר על הפופקורן.
צדדים חיוביים- "יס פלאנט" הוא מקום טוב לראות בו סרטים, אפילו מהשורה האחורית, וסרטים מדכאים הם הרבה פחות מדכאים כשרואים אותם עם שותף ממש נפלא
.
מרלין- תכתבי את הביקורת שלך!
מדובר על אותו שטח
או שמדובר בשני שטחים קרובים?
הופתעתי גם לראות שהמקום צפוי לכסות את ההשקעה רק אחרי 8-10 שנים. זאת ממש השקעה לטווח ארוך..
אותה פינה בדיוק.
עד לא מזמן עמד שם שלט שמכריז על פתיחתו הצפויה של קומפלקס גלובוס ביוני 2007. השלט נעלם לאחרונה, ועכשיו אנחנו יודעים למה.
ועכשיו, סופית
21 אולמות של סינמה סיטי
http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000255442&fid=821
"גזית גלוב קיבלה את כל האישורים הנדרשים להתחלת העבודות ותחל בימים הקרובים בהקמת המתחם בצומת הרחובות משה דיין ואברהם בר במערב ראשון-לציון על קרקע בשטח של 17 דונם. המתחם יכלול 8,000-9,000 מ"ר של בתי קולנוע, 11-12 אלף מ"ר שטחי מסחר ו-2,500 מקומות חנייה.
פרויקט הסינמה סיטי בראשון-לציון קיבל את כל האישורים הנדרשים, והבנייה תחל בימים אלה. המתחם צפוי להיות הגדול והמתקדם במזרח-התיכון, ויכלול 21 אולמות קולנוע חדישים וכן אולמות ייעודיים להקרנות סרטי אימה, סרטי ילדים, הקרנות ב-360 מעלות וחמישה בתי קולנוע VIP. המתחם יהיה פתוח 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. הצפי לסיום הפרויקט ותחילת פעילות הוא עד סוף 2008."
וזה סופי?
זה נשמע סופי, אבל גם כל ההכרזות הקודמות בעניין היו "סופיות".
VIP לפרולטריון
הולך ומסתמן כאילו רעיון ה-VIP של סינמה סיטי הוא אחת ההצלחות המסחריות הגדולות ביותר שלהם.
נכון.
מספר אולמות ה-VIP רק עולה מקומפלקס לקומפלקס.
זה תמיד נשמע יותר טוב מהמציאות
אני זוכרת את הכתבה שהיתה כשהסינמה סיטי רק התחיל, כשרוב היתרונות והדברים הטובים נמוגו די מהר, ונשאר שם קומפלקס בתי קולנוע לא מלהיבים במיוחד (ודאי שלא בהשוואה ל"כוכב הלכת כן") שמוזכר כאן בעיקר כתחליף לגלובוס עבור תושבי מרכז הארץ.
אני תוהה כמה זמן תחזיק (בפועל) ההצהרה של 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. אני אישית אוהבת מקומות שפתוחים מסביב לשעון, אבל מקבלת תחושה שיש פחות ופחות כאלה עם הזמן, ובכל פעם שנפתח כזה, השעות מצטמצמות בסופו של דבר בשל חוסר כדאיות כלכלית, אני מניחה.
אני חושבת שאחת הסיבות שסינמה סיטי פחות מלהיב
היא שכשאני בפלאנט יש לי הרגשה הרבה יותר חזקה של קולנוע.
הוא מצליח להתנתק לחלוטין מהקניון ההמוני עליו הוא יושב, ואני שוקעת לתוך החוויה כבר ליד הקופות. הסינמה סיטי הרבה יותר עמוס, רועש ומלא דברים לא קשורים.
אני דיברתי על איכות האולמות נטו.
(מסך, סאונד, נוחות המושבים וכו'). האווירה מחוץ לאולם לא מלהיבה באף אחד מהם.
ועכשיו יש גם שלט
חדש, שמודיע [ללא תאריך סיום] "כאן יוקם מתחם קולנוע של סינימה סיטי".
נקווה לטוב :)
מחכה בקוצר רוח לביקורת על ''טיידלנד''
ראיתי אתמול ועדיין מנסה להתנער מהזוועה המעניינת והמאוד פוטוגנית שריצדה שם על המסך.
אני כמעט בטוחה ב-100% שזה הסרט הכי מוזר והזוי שראיתי בחיי וראיתי את "פחד ותיעוב" שהוביל עד עכשיו בהזיותו – אבל לפחות שם היה הסבר מאוד הגיוני ללמה הכל כל כך הזוי – ב"טיידלנד" אין. כך שנוצר סרט ללא הגיון, מוסר, רגשות אנושיים בסיסיים ועל גבולות הטעם הטוב באופן כללי – ובכל זאת – הוא היה מרתק.
אל דאגה
ביקורת על 'טיידלנד' בדרך.
נהדר שתמיד אפשר לסמוך עליכם
ובקצרה עד שתעלה הביקורת
מדובר בסרט איום ונורא. קשה להבין איך במאי מוערך מוציא דבר שכזה
להתרחק כמו מאש
ובקצרה עד שתעלה הביקורת
ומה עם "אינלד אמפייר"? נראה לי הוא יותר הזוי…
אינלנד אמפייר
שונה מהותית מטיידלנד. הוא אמנם הזוי, ובהחלט פחות טוב מרוב סרטיו הקודמים של לינץ', אבל יש בו מין under tone שעובר דרכו, ומעביר רעיונות מאד מאד מעניינים, בדרכים שהן מניפולטיביות אולי אבל גם מבריקות ברעיונן.
לא מדובר במפגן של טעם רע כמו סרטו של גיליאם, אלא ברצף אסוציאציות לא ברורות ובלתי קריאות, שמסוות, גם אם לפעמים באופן מוצלח מדי את הרעיונות המרכזיים שהוא נושא.