אולפני אארדמן ('צ'יקן ראן', 'וולאס וגרומיט') חוזרים לקולנוע. שנתיים אחרי הפרידה מדרימוורקס, הם מבטיחים שני סרטי אנימציה חדשים (אחד עם פיראטים!), הפעם עם סוני. |
29.04.2009
|
יומית
אולפני אארדמן ('צ'יקן ראן', 'וולאס וגרומיט') חוזרים לקולנוע. שנתיים אחרי הפרידה מדרימוורקס, הם מבטיחים שני סרטי אנימציה חדשים (אחד עם פיראטים!), הפעם עם סוני.
אולפני אארדמן ('צ'יקן ראן', 'וולאס וגרומיט') חוזרים לקולנוע. שנתיים אחרי הפרידה מדרימוורקס, הם מבטיחים שני סרטי אנימציה חדשים (אחד עם פיראטים!), הפעם עם סוני.
מעולה
כל סרט שלא יוצא מדיסני או מפיקסר מבורך. אני מאוד מאוד אוהב את המצויירים של שני האולפנים האחרונים אבל תמיד טוב לקבל סרט מאולפן אחר עם סגנון אחר..
הלו הלו הלו!
יש בעיות עם פיקסאר? למה אם יש למישהו בעיות עם פיקסאר אני מפרק אותו.
הלו הלו הלו!
תגיד, שמת לב שהשירות בחברות הסלולר השתפר פלאים מרגע שתוכנית ניידות המספרים יצאה אל הפועל? או שאינטרנט אקספלורר השתפר באופן ניכר מרגע שפיירפוקס הופיע?
או שהסרטים של דרימוורקס
השתפרו באופן ניכר מאז שפיקסאר בשטח.
או שהסרטים של דרימוורקס
וחזרו להיות גרועים כשחשבו שהמעמד שלהם מובטח
אבל יש תחרות!
בטח תחרות יותר רצינית מזו שאארדמן,הקטנים למדי בסך-הכל, יכולים להוות עבור פיקסאר.
אבל יש תחרות!
כן, נכון, תחרות זה טוב.
ודרך אגב, למה בדקתי עכשיו בויקיפדיה ורשום שדרימוורקס אחראים למרד התרנגולים ווואלס וגרומיט?
''שניים אחרי הפרידה מדרימוורקס'', כפי שכתוב ביומית.
הייתה שותפות בין שתי החברות, שהתפרקה.
''שניים אחרי הפרידה מדרימוורקס'', כפי שכתוב ביומית.
צודק.. אני צריכה ללמוד לקרוא יותר טוב..
ואני צריך ללמוד לכתוב יותר טוב (''שנתיים''), אז זה בסדר.
או שהסרטים של דרימוורקס
לדרימוורקס יש סרט אחד טוב – שרק.
כל השאר, במקרה הכי טוב, זה בסדר כזה.
זה קצת אכזרי, לא?
Over the Hedge היה נחמד מאוד, כמו גם הסרט של וואלס וגרומיט, ואת 'קונג פו פנדה' אני מאוד, מאוד אוהב. אישית, גם 'חיים בזרם' חביב עלי ביותר.
זה נכון שיחס הטוב:זבל שלהם הוא לא ברמה של פיקסר אבל, היי, זה נכון לגבי כל אולפן אחר בהיסטוריה של היקום, פחות או יותר.
*שיעול*שכחת את עבודת נמלים*שיעול*
זה קצת אכזרי, לא?
קודם כל, דרימוורקס רק הפיצו את הסרטים של וואלס וגרומיט.
עכשיו, "מעבר לגדר" וקונג פו פנדה שניהם סרטי "סלבריטאים מודבבים חיות" סטנדרטים לחלוטין בלי שומדבר מעבר, ועוד במעבר לגדר אין אקשן טוב שיכפר על הג'אנריות של הסרט.
ואין להם יחס טוב:זבל, הם יוצרים רק זבל, חוץ מסרט אחד (לעבודת נמלים יש עיצוב נוראי, אבל סרט סבבה).
זה כבר עניין של טעם, אני מניח.
כאמור, חשבתי ש'קונג פו פנדה' היה נהדר, וש'מעבר לגדר' אמנם היה קצת סטנדרטי מדי, אבל עשוי במקצועיות רבה.
סרטי ילדים אני מודד לפי שני קריטריונים מרכזיים. הראשון הוא מידת ההנאה שלי, וכאן למקוריות בהחלט יש תפקיד. השני הוא עד כמה הם עומדים בזיליון צפיות חוזרות (טוב, נו, בערך 20 לפני שגם לילדים נמאס). רוב הסרטים של פיקסר, למשל, עונים מצוין על הקריטריון הראשון, הרבה פחות על השני (הם מורכבים וארוכים מדי). רוב הסרטים שאני מחבב של דרימוורקס עומדים נהדר בקריטריון השני, והרבה פחות בראשון.
אני דווקא נהנה מהסרטים של פיקסאר שוב ושוב
לעומת השטיקים של דרימוורקס, שנמאסים ממש מהר, אפילו כר באמצע הסרט.
אני אישית חושב שהסרטים של פיקסאר מצליחים לצאת מעבר לקטגוריה של "סרטי ילדים" ועוברים ל"סרטים", והמוצלחים בסרטי פיקסאר ל"סרטי איכות". שוב, בניגוד לדרימוורקס.
לא נתון אמפירי, אבל מהנעשה אצלנו בבית,
האח בן השלוש צופה בסרטים של דרימוורקס שוב ושוב ושוב – בעיקר בקונג פו פנדה ומדגקסקר, בעוד שאת מוצאים את נמו הוא ביקש להפסיק באמצע.
אני לא מתווכח על איכות הסרטים.
זאת אומרת, אני עדיין חושב שאתה שופט את דרימוורקס בחומרה (להוציא 'תפוס ת'כריש', שאתה מוזמן להשמיץ חופשי), אבל אין ספק שפיקסר מוצלחים מהם. אבל בלא ביצירת סרטי ילדים, ובמיוחד לא כאלו הפונים לילדים קטנים.
לא מסכימה
דווקא מה שאני חושבת שהגדולה של פיקסר היא שהם יודעים לפנות לילדים ולמבוגרים בעת אחת, ושניהם יכולים להנות מהסרטים האלה ברמות שונות.
למשל, צעצוע של סיפור מאוד אהבתי שהייתי קטנה, והיום כמבוגרת אני נהנת ממנו ברמות שונות והוא עד עכשיו סרט פיקסר האהוב עלי.
הסרט היחידי של פיקסר שחשבתי שהוא כבד מדי בשביל ילדים הוא וול-אי. ומה אתם יודעים? אחיין שלי בן 3 מבקש לראות אותו כל הזמן יחד עם משפחת סופר על, כוורת בסרט (הגרוע) והסרט האהוב עליו- מכוניות (שגם לא אהבתי).
לילדים אין ממש יכולת מדידה לאיכות. אבל אם הם נמשכים גם לפיקסר, כניראה שיש בהם משהו שמדבר לילדים.
קשה לי לשים את האצבע בדיוק על הסיבה,
אבל נדמה לי שמדובר באורך, במורכבות עלילתית ובעיקר – בקצב. לרוב סרטי פיקסר יש קצב לא רע בכלל, אבל הם מתחילים קצת לאט. זה לא המצב עם רוב סרטי דרימוורקס.
שני סרטי 'צעצוע של סיפור' הם, מבחינתי, יוצאים מהכלל – יש להם קצב נהדר, ובכלל, התסריטים שלהם הם מהטובים שנתקלתי בהם אי-פעם, בכל ז'אנר שהוא. הילדים שלי גם מוכנים לראות אותם שוב ושוב.
החמצת את הסארקזם.
הידד!!
היפ היפ הוריי!
למרות שהוואלס וגרומיט האחרון היה על הפנים.
לא, לא הארנב הקטלני. אני מדבר על "A Matter Of Loaf And Death" ששוחרר ישר לטלוויזיה [נמצא איפה שהוא בוואלה! בחינם]והיה מחזור מבאס.
אבל אני הדחקתי אותו.
ולכן – הידד!!
אני רוצה להרחיב
בנושא "וולאס וגרומיט האחרון היה על הפנים".
וולאס וגרומיט האחרון היה A Matter of Loaf and Death, סרט קצר (כמו שלושת המוקדמים שלהם) שיצא לקראת כריסטמס. 'וולאס וגרומיט וממלכת גולגולת הבדולח' היה יכול להיות שם מתאים יותר. ההרגשה שלי היתה דומה לזו שקיבלתי מאינדיאנה ג'ונס: כן, אלה וולאס וגרומיט וזה נחמד, אבל זה ממש לא קרוב לרמת שלושת הפרקים המוקדמים. זה לא סרט איום ונורא, אבל כדי לשמור על המוניטין המופלא של וולאס וגרומיט, היה עדיף אילו הוא לא היה יוצא.
סומליה!
וואלס וגרומיט נוסעים לסומליה ובדרך נחטפים על ידי פיראטים בדרכם להיפגש עם ביל גייטס הצעיר.
מצוין.
אמנם לא כל הסרטים שלהם מדהימים, אבל Chicken Run היה נחמד, על 'ואלס וגרומיט' אין מה להרחיב, ואת 'חיים בזרם' לא זכה לאהדה המגיעה לו.
אני מבקש.
Chicken Run לא היה נחמד. הוא היה מושלם. אחד מסרטי האנימציה ו/או ההרפתקאות הטובים שנעשו.
שתי דקות אחר כך, כמה לא נוח הרגשת עם התגובה הזו?
מושלם!?
רגע אתה אומר לי שלפי דעתך הוא אחד מעשרת סרטי האנימצייה הגדולים בכל הזמנים?
כנראה, והוא לא לבד.
שים לב לביקורת הזו:
כתבה מספר 45
צ'יקן ראן? נחמד?
צ'יקן ראן? נחמד?
צ'יקן ראןןןןןן? נחמדדדד?!?!?!?!
קלין אורון היקר, "צ'יקן ראן" זו שלמות. ולא, אתה לא יכול לטעון אחרת, זו עובדה, וזו עובדה כי העובדה שזו עובדה היא עובדה, ולכן זו עובדה, ולכן אתה לא יכול להתנגד לה.
שלמות? כנראה שאני באמת זקוק לצפיה חוזרת.
מאחר ואני זוכר אותו כנחמד ולא מזיק, אבל לא יותר.
מי אני שאתווכח עם עובדות?
רגע, לא, שכחתי: בוודאי שאני מתווכח עם עובדות, זה נותן טעם לחיים.
צ'יקן ראן היה סרט שהמטאפורות החזותיות שלו גרמו לי לחוסר נוחות עמוק, אבל הייתי יכול לחיות עם זה עם הסיפור שלו לא היה צפוי מאוד.
הביצוע בהחלט חביב, אבל לא, לא מאוד נהניתי מהסרט.
צ'יקן ראן היה לדעתי הסרט הכי טוב שלהם.
ואם יורשה לי להרחיב – מופת מצוייר. לא פחות ולא יותר. "החיים בזרם" היה מהנה אבל ללא שום ערך נוסף. והסרט של וואלס וגרומיט היה מאוד, אבל מאוד מאכזב.
אז בסה"כ לאולפן הזה יש פוטנציאל לאיכות, אבל בסה"כ הם לא מממשים אותו עד הסוף.
וואו.. ואני חשבתי שאני היחיד שייצא להגנת צ'יקן ראן..
וואו, ואפילו לא ראיתי את זה.
אני זוכר שזה יצא וחשבתי שזה עוד סרט ילדים עם חיות מדברות.
לפי התגובות שלכם, נראה לי שזה הסרט הבא שאני שוכר.
הדבר הגרוע ביותר שאפשר להגיד על צ'יקן ראן
זה שהוא קצר מדי. אבל חוץ מזה, כן – הוא מושלם.
אה... יופי!
עוד סרט אנימציה בנושא חג המולד!
לגמרי אוף טופיק
פשוט לא ידעתי איפה לשאול אבל: מה עם "קיץ קטלני 09"?
לגמרי אוף טופיק
מצטרף
למה לא כתוב פה קצת על זה:
http://www.filmschoolrejects.com/news/full-hangover-trailer-has-tigers-in-the-bathroom-mike-tyson-punch-out.php