רשמו לפניכם: ביום רביעי הבא, ה-31.3, החל מ-21:00, יתקיים במועדון הליזארד בתל אביב ערב מוביאוקי, בחסות 'ענק הוידאו'. הכניסה, בתשלום של 45 ש"ח, כוללת שתיה חופשית לאורך כל הערב. ייפי! |
25.03.2004
|
יומית
רשמו לפניכם: ביום רביעי הבא,
ה-31.3, החל מ-21:00, יתקיים
במועדון הליזארד בתל אביב ערב
מוביאוקי, בחסות 'ענק הוידאו'.
הכניסה, בתשלום של 45 ש"ח, כוללת
שתיה חופשית לאורך כל הערב. ייפי!
רשמו לפניכם: ביום רביעי הבא,
ה-31.3, החל מ-21:00, יתקיים
במועדון הליזארד בתל אביב ערב
מוביאוקי, בחסות 'ענק הוידאו'.
הכניסה, בתשלום של 45 ש"ח, כוללת
שתיה חופשית לאורך כל הערב. ייפי!
מה זה מוביאוקי?
זה כמו קריוקי, רק עם סרטים:
בוחרים סרט, בוחרים סצינה ממנו, ועולים לבמה לבצע את הסצינה, לדובב אותה מחדש, או מה שבא: כתבה מספר 1995
התייאשת מלהגיד ''יש לינק!''?
בלי קשר, תל אביב זה לא מקום שאני מגיע אליו בקלות (במיוחד במצב הנוכחי), ולמחרת אני בכלל נוסע לאילת (אררריבה!).
בהתחלה לא היה לינק...
ותאמר לונג ג'ון, ''ויהי לינק!'' ויהי לינק.
ותרא לונג ג'ון כי טוב, ויהיה ערב ויהי בוקר.
איפה מזמינים כרטיסים?
לא צריך להזמין מראש.
פשוט מגיעים למקום.
אכן, כולם ילכו למוביאוקי
ורק אני, שאהיה במילואים ברמת הגולן, לא אוכל להגיע. אכן תמונות קשות.
ורק אנחנו הדתיים
נשב בבית ונבכה על זה שמועדונים זה לא המקום בשבילנו…
הא?
זה לא שהליזארד יתפקד באותו ערב על תקן מועדון. הוא פשוט חלל גדול עם במה, שניתן לשכור גם לצרכים אחרים.
אפשר להסתכל על זה כמפגש ביתי בסלון, רק עם הרבה הרבה יותר אנשים.
הא?
ובלי סלון.
זה אתם מארגנים, או שזה בשיתוף עם מישהו/משהו?
המפט.
רד ואני מארגנים את זה באופן פרטי, שלא במסגרת 'עין הדג'. האתר נחשב כנותן חסות, יחד עם 'ענק הוידאו' (שתורמים סרטים, כדי שיהיה אפשר לעשות מוביאוקי ראוי לשמו).
המון בהצלחה.
ואיך זה אמור להתבצע?
נקבל במקום רשימת סרטים ממנה אפשר לבחור?
נביא סרטים מהבית?
'ענק הוידאו' תורמים לנו
מבחר סרטים. עוד לא הרכבנו רשימה אז אני לא יודעת ממש בכמה מדובר, או באיזה. אנחנו מתכננים לקחת בעיקר את אלה שיהיו לדעתנו הכי פופולאריים (ושאין בספריה הפרטית שלנו).
אם אתה לא בטוח שיהיה לנו את מה שאתה רוצה להציג – אתה מוזמן להביא את ה-DVD מהבית.
ואיפה זה?
למאותגרים-מועדונית שבינינו, איפה זה מועדון הליזארד? (חוץ מזה שזה בתל-אביב כמובן)
רח' המסגר 1
לא שאני מנסה לפקפק
בעצם זה כן, אבל אתם אלה עם הנסיון.
בכל מקרה, שיר זה משהו ששומעים המון פעמים (במיוחד אם יש לך מלאי מוגבל מאד של דיסקים בבית, ועוד פחות על המחשב).
סרט זה משהו שרואים פעם או פעמיים (ובמקרים נדירים 4 או 5, אם כי שמעתי בזמנו על מישהי שראתה את אי.טי אלף ומשהו פעמים). זה לא קצת קשה יותר לזכור.
כי אני אישית, לא זוכר יותר מ3-4 שורות מסרטים, ורובם מסיבות של קלאסיות (משפטים מקזבלנקה, או אפילו מחלף עם הרוח שלא ראיתי). אני לא ממש זוכר שורות שאינם קלאסיות (חוץ מהמחזמר של באפי כמובן, אבל זה כבר שיר).
ואני אסיים בתובנה קטנה if you want to shoot, shoot, don't talk.
לכן מוסיפים את התרגום האנגלי,
כדי שתוכל לקרוא, ולא תצטרך לזכור כלום.
אף אחד לא מכריח אותך לבצע את הסצינה אחד לאחד.
אתה יכול לעלות לבמה ולהחליט שמתחשק לך לתת טקסט אלטרנטיבי לדמויות. מצידנו, אתה גם מוזמן לדבר עם המסך ("Are you talking to me?", "כאילו Duh, אתה רואה מישהו אחר בסביבה?").
אם יש שתייה חופשית
זה אומר שקטינים לא יכולים להיכנס?
לצערנו, כן.
מעצם נוכחות אלכוהול בארוע, הכניסה תהיה מוגבלת לגיל 18 ומעלה.
לצערנו, כן.
מה? אני בת 16 וחצי וממש רציתי להגיע, אין סיכוי?
חבל, יש בטוח מלא צעירים שרוצים לבוא.
דווקא יש סיכוי.
תמיד קיימת האפשרות הקלושה שעורכי האתר הם בעצם עברייני צמרת שמאפשרים לקטינים להשתכר. אבל במקרה הזה, באמת היית רוצה להשתתף בארוע שהם מארגנים?
_____________
ארמדילו בשום פנים ואופן *לא* באמת חושב שהעורכים הם עברייני צמרת. לפחות לא כאלה שמאפשרים לקטינים לשתות.
נכנסת בזמן האחרון לתיכון ממוצע?
רובנו כבר רגילים לעבריינים מכל הסוגים, המינים והשכבות.
מה שמאשש את התאוריה שלי
כיתה של חנונים כמו שהייתי בה היא לא מדגם מייצג של תיכון ממוצע.
—————————–
הפינגווין, כועס בלי קשר על כך שקרני פוסטל לא מופיעה בקליפ "להאמין".
אוקיי .
תודה ו
לא שאני מנסה לפקפק
אבל אני לא יודע עד כמה אתה מהווה דוגמה לחובב סרטים מצוי.
אני מכיר לא מעט אנשים שיודעים לצטט משפטים, דיאלוגים ואף סצנות שלמות מתוך סרטים רבים, לרוב תוך כדי התעלמות ממחאות חבריהם לצפיה.
ככה סתם אני יכול להזכיר את Fight Club, The Princess Bride, Star Wars, A Few Good Men, Matrix, Lord of the Rings, T2, כסרטים שווי-ציטוט, וזה כמובן מבלי להכנס לסרטי בורקס ישראליים מצוטטים יתר על המידה.
אגב, שאלה לעורכים – האם הערב יהיה מוקדש אך ורק לסרטים, או שנוכל להקרין גם יצירות שלא הוקרנו על המסך הגדול? סדרות טלוויזיה, לדוגמא.
לא שיש סדרה מסויימת שעולה לי בראש, אבל עדיין, רק בשביל הידע הכללי…
ואני בטח לא אתווכח
אם אתה מכיר כאלה. בכל מקרה, אני ורוב חברי בהחלט לא כאלה. sorry.
אם כי: the truth? the truth? you can't handle the truth.
(בערך). אבל גם את זה אני מכיר לא מהסרט עצמו (שאותו, כן ראיתי), אלא רק בגלל שהוא בפנתיאון המשפטים הקלאסיים של כל הזמנים.
כן, יהיה אפשר גם סדרות טלוויזיה.
אבל יש סדרות (לא שיש סדרה מסוימת שעולה לי לראש. זה סתם לידע כללי ) שנגביל את מספר ההצגות שלהן לשעה. בדיוק כמו שנגביל את מספר הפעמים שאנשים יעלו להציג את אותו סרט בורקס…
שלום. שמי אנגיו מונטיה. הרגת את אבי התכונן למות.
(אני יודע להגיד את זה באנגלית אבל אם אני אכתוב את זה יהיו מלא שגיאות כתיב.)
אכן
עוד משפט מהפנתיאון הקלאסי.
נו, נבוא.
זה לא כאילו שיש צבא למחרת בבוקר… אה, יש? לא נורא.
מסכים במאה אחוז, וחבל שכך.
צבא למחרת בבוקר
(ולא סתם- שיא הארגון לפסח), הרצאת גפן לפני… מתי בדיוק כיף הפך לפרויקט כזה לא כיפי?
מאז שהוא הוגדר כפרוייקט.
ומה אתה אומר על טרמפיסטית מההרצאה למוביאוקי?
אם בסופו של דבר אלך לשניהם, כן.
טוב, אז לא.
השלמקו-מוביל מושבתת במוסך, אז גם אני צריך, ככל הנראה, טרמפ מהרצאת גפן למוביאוקי. בלאגן.
מצד שני- בלי מכונית, עם אלכוהול.
אני רואה בך אחראי
לדחוף כמה שיותר אנשים נוספים איתך מגפן למוביאוקי. ("אבל אני נורא צריך טרמפ!" זה תרוץ טוב).
איפה זה הליזרד?
המסגר 1.
אני רק לא יודעת אם זה הקצה שקרוב לדרך פ"ת, או הקצה שקרוב לבולדוג.
דרך פ''ת נקראת עכשיו ''דרך בגין''
המסגר 1 נמצא בקצה שקרוב לבולדוג, בצומת רחוב המסגר ולה-גארדיה.
הדרך אולי נקראת ''דרך בגין'',
אבל כל מי שמדבר עליה, לפחות בסביבה שלי, ממשיך להתייחס אליה כאל דרך פ"ת.
מה שלא משנה את העובדה שאתה צודק, וגם תודה על המיקום המדויק.
הבעיה היא שהשלטים כבר לא קוראים לה דרך פ''ת
זו בעיה של השלטים, לא שלנו!
תופסק החלפת שמות רחובות לאלתר!
(אלא אם מישהו ירצה לקרוא רחוב על השם שלי, ואז התנגדותי העקרונית תוסר מיד – ורק בתנאי שזה רחוב יפה מלא גינות. אני בטוחה שבגין לא היה רוצה שיקראו על שמו דווקא את דרך פתח תקווה מלאת האוטובוסים והרעש והעשן).
יש סיפור על השם שלך. לא מספיק?
(כן, נו, אז אני צריכה בהזדמנות לתקן אותו טיפה. אבל הוא מחכה בסבלנות על הדסקטופ כבר כל כך הרבה זמן, שאני בטוחה שתהיה לו סבלנות לחכות עוד).
כמובן אין שום התנגשות בין השניים...
אין שום סיבה שלא יהיה סיפור על שמי וגם רחוב על שמי. הם יסתדרו נפלא יחדיו.
דווקא יש רחוב יעל
והוא אפילו די חביב וירוק, יחסית לת"א.
אבל הוא לא על שמי
הוא על שם איזו חצופה שהחליטה שהשם שלי מוצא חן בעיניה ואימצה אותו לעצמה.
למישהו\י
יש מושג אם זה חופש אוניברסיטאות ביום חמישי?
למיטב ידיעתי זה חופש.
מסיבת טרום-חופש פסח!
אם לא יהיו הפתעות אנחנו (אני וסנטיפי) נבוא, אם כי אנחנו ממש לא מבטיחים לעלות על הבמה.
ועכשיו הימור: כמה פעמים תוצג בארוע סצנת קרב החרבות מ"הנסיכה הקסומה"?
בגלל שלברק יש מחויבויות קודמות,
אני יכול להבטיח לך שפעם אחת פחות מכפי שנדמה היה מלכתחילה.
ומה אתה עומד להציג, אפשר לשאול?
אה,
אה, יש לי כל מיני רעיונות, אבל אני לא אוהב לחשוף את הקלפים שלי לפני הזמן.
מה שכן, אני מתכנן על לפחות סצינה אחת שאסור לי לדבר עליה כאן.
If it pleases the court, כמובן.
אגב, אם יורשה לי לבקש משהו (לא, אני לא עומד להכניס כאן הומאז' ל"ארץ נהדרת") מנונין ומזוגתו – אני אודה לסנטיפי מעומק לבי אם היא תבצע סצינה מסויימת מ"האלמנט החמישי".
מצטרף לתחנונים.
העם דורש סנטיפי פלאבלגונה!
מונטי פייתון.
למרות שעוד לא החלטתי האם לאוורר את הקוקוסים או להביא לוח עץ ולזמרר.
לזמרר מה?
ויאו אידז רקוויאם? זה קצת קצר.
צריך לקחת בחשבון שהקטעים שאתם מכינים צריכים להיות באורך של יותר ממשפט אחד. כלומר, רק להגיד "You talkin' to me?" ולרדת מהבמה, זה לא קטע מי יודע מה.
הוא עושה קטעי קישור
מדי כמה סצינות, שלמקו יעלה לבמה ויחצה אותה תוך שירת "וידאו דויד רקוויאם", כשאחריו נשרכים המשתתפים הבאים בתור.
עוד שאלה
עד מתי מתוכנן הערב? מתי זמן הסיום הסביר?
כי יש סיכוי שסנטיפי תוכל להגיע רק ב- 23:00, וחשוב לי לדעת אם יהיה בכלל טעם להגיע אז, או שהכל כבר ייגמר.
אין שעת סיום מוגדרת.
אחד השיקולים בבחירת מקום הארוע היה אי הגבלת הזמן. הערב יסתיים כשכולם ילכו הביתה. אני לא יכול להגיד מתי זה יקרה, אבל בהתחשב בסוג הארוע, סביר מאוד ש-23:00 תהיה רק ההתחלה. לא מוותרים על סנטיפי!
דרושים
לערב מוביאוקי צנוע וחביב דרוש ציוד טכני לסיוע וגיבוי.
משרה א': טלויזיה. דרישות: קטנה (עדיף משהו בסגנון 14 אינץ'. 29 אינץ' זה בהחלט גדול מדי), אינטליגנטית. מוכנה לטייל ולתקשר עם דוידים.
משרה ב': DVD. דרישות: מוכשר. קורא אזורים רבים ככל האפשר. ידידותי לסביבה.
מועמדים מתאימים (או נציגיהם) מוזמנים לפנות לעורכים.
אין אף תגובה מהמוביאוקי? תמוה
אני חושב שזה צירוף של
חוסר בכותבים (היו די מעט אנשים), מבוכה (היו די מעט אנשים) והחדשות הרעות מהיום (לאף אחד אין מצב רוח).
בסך הכל היה נחמד, והרגיש כמו מיני-קון של עין-הדג, רק עם צוות צילום וכתבת שחיפשה אש.
כתבת מטעם מי?
אני צריך לדעת איפה לחפש את הכתבה.
חדשות היום
מהדורת החדשות המקומיות של הכבלים. מן הסתם באיזורי הזכיון של תבל בת"א. הכתבה מיועדת למהדורת יום ראשון 4.4.2004 ב-18:30.
כמו שאסף אמר -
אחת מהמהדורות המקומיות האלה, של 18:30. השמועות אומרות שהכתבה תשודר ביום ראשון או רביעי, ואני רק מקווה שהיא תוציא אותנו טוב, ולא כחבורה של ווירדוז שאין להם משהו יותר טוב לעשות בחיים חוץ מלדובב סרטים.
נראה היה שהיא די נהנתה שם – התמנגלה לה בין המשתתפים, ראיינה חלק נכבד מהם, ואפילו מוביאקה את "רוקי". אבל אין מה להגיד – הבחורה חיה בסרט.
אני בשוק שהם בכלל טרחו להגיע
את מי זה מעניין? עד כדי כך חסרות להם חדשות מקומיות? נו טוף.
אני חשבתי שהיא דווקא חיה בטלויזיה – היה בה משהו מאד קארי-ברדשואי-שיק. קטנה, רזה, בלונדינית, בגד מאד קארי-י, וכמובן עקבים.
האירוע עצמו היה נחמד מאד, האוירה היתה כיפית ואינטימית (ואפילו לא מעושנת כפי שחששתי! טוב, ככה זה כעושים מסיבה לחנונים…) והאנשים היו אחלה, כמובן. חוצמזה הם נתנו לי לשיר… ואפילו בעברית! (אז אני משוחדת). כן ירבו, מחכה בקוצר רוח לפעם הבאה (אינשללה).
יהיה נחמד אם מישהו יוכל להקליט, לקודד ולהעלות את זה לנט
לטובת מוכי הגורל שמנויים בyes.
אני מצטרף לבקשה
השחתתי אתמול חצי שעה מזמני על צפייה במהדורת החדשות של ערוץ 3hot של איזור השפלה בתקווה שישדרו שם את הכתבה של האפרת אברמוב הזו – אך לשווא.
אם מישהו צפה, הקליט ו/או קודד, או לחלופין יודע על אפשרות אחרת להשיג את הקטע הזה – אני אשמח לדעת.
לגבי המוביאוקי עצמו, לא יצא לי לפרסם עדיין תגובה בשל אי-קירבה למחשב בימים האחרונים.
הערב עצמו היה מהנה. תמיד כיף לפגוש חבר'ה מעין הדג, ועוד יותר כיף להשתתף באופן פעיל בתכנית האמנותית. אני עליתי לבמה עם חברתי (שתחיה) עדי, ועשינו ביחד את הקטע 'אהלן, אסמי איניגו מונטויה, אינתה קטלת אבוי, אסטעד אילא אלמות'. היה משעשע מאוד, על אף הבלאק אאוט ששנינו חטפנו. לפחות אף אחד לא הביא עגבניות רקובות מהבית…
יותר מאוחר עליתי לבד לבמה ועשיתי את סצינת הקונג-פו מתוך מאטריקס הראשון. זו כבר הלכה הרבה יותר טוב, ובזכותה אפילו רואיינתי לטלוויזיה. אז מה אם זו מהדורת חדשות קטנה.
כמו כמה מהמגיבים האחרים פה, גם אני התאכזבתי לראות שהגיעו לא הרבה אנשים ושעיקר הערב היה מוקדש לשירים מתוך סרטים ובעיקר לשירים מתוך באפי. חשבתי שפה לא מדברים – ובטח לא שרים – על באפי. או לפחות לא כל כך הרבה.
ניסיתי לחשוב למה לא הגיעו המוני אנשים, ומסקנת ביניים אליה הגעתי היא נושא השתייה. חלק לא קטן מהאוכלוסייה שמכורה לסרטים היא בני נוער שעדיין אסור להם לשתות, והוצאתם מרשימת המוזמנים מהווה מכת מוות על אירועים מסוג זה. לדעתי היה צריך לתת בכניסה שני סוגי כרטיסים – נניח צהוב לבני פחות מ-18 ואדום לאנשים עם תעודת זהות בתוקף, או לחלופין להתנות קבלת משקה חריף תמורת הצגת תעודת זהות. בכל מקרה – משהו צריך להיעשות בקשר לזה.
הערה נוספת היא לגבי קטעי הקישור. כבר העירו פה (או בבלוג של בן) שהשירים שהושמעו בין המציגים היו לא לעניין. אני מסכים עם הגישה הזו. לדעתי היה צריך להמשיך להקרין את הסרט הקודם, או אולי לעשות כפי שנעשה בהמשך הערב – להראות קטעים משעשעים. הבעיה עם הצגת קטעים משעשעים היא שהכנת דיסק כזה גוזלת יותר מדי זמן מעורכינו האהובים – ואין לי שום רצון להעמיס עליהם עוד עבודה. הבעיה שלי עם השמעת השירים היתה שהם לא היו קשורים במיל לנושא הערב, והם הוציאו קצת מהאווירה.
מה עוד? כמו שאמרתי ללונג במהלך הערב, שמחתי לראות שלא היה ביקוש לסרטי הבורקס, אם כי הייתי מעדיף שיהיה טיפה'לה ביקוש מאשר שלא יהיה בכלל.
לסיכום, זו היתה חוויה מרעננת וכיפית, ואני מקווה שהערב לא היה פיאסקו כלכלי ושתהיה דרך לארגן ערב דומה בעתיד.
כן! כן!
נורא רציתי לבוא אבל בגלל שאני עדיין לא בגיל החוקי להשתכר (לא שזה עוצר אותי, אבל לא משנה) לא יכולתי.
ההצעה שלו טובה, ובאמת חייבים לעשות עם זה משהו.
כנ''ל אני!
אתם חייבים לעשות משהו בקשר לזה…
כנ''ל
היא גם סיכנה את חייה
בהשתלשלות מחוץ למרפסת (עכשיו אני מבין! היא ניסתה להיות ניקול קידמן!) ובעמידה איתנה בין ברק לבין עוד מישהו (סליחה) שביצעו את קרב החרבות מצוקי השגעון (וואו) של הנסיכה הקסומה באמצעות מיקרופונים.
וכמו שאמרה טריליאן: תודה למי שנתן לי לשיר. ותודה למי שדאג שהמיקרופון יהיה רחוק ככל האפשר באותם רגעים.
לסיכום: היה כיף. כיף לא נורמלי, אפילו. אבל לפחות בשבילי, זה היה בדיוק כמו כל פישקון אחר: ריקודים על הבמה. מנה מנה.
אה, והצעות לעתיד
בשביל לשדרג את המוביאוקי מפישקון (שזה די והותר) למשהו שבהחלט ימשוך קהל ואולי אפילו יכניס קצת רווח:
לטפל בעניין של הסאונד
לקמבן עוד צג קטן בשביל המציגים- לא כולם יודעים את כל המילים בעל פה (וגם אלו שיודעים, לא תמיד משיגים את התזמון הנכון), ומציג שמסתכל כל חמש שניות על המסך מאחוריו זה לא מכובד ואפילו קצת הורס (במיוחד אם הוא מנסה להציג או לרקוד). עוד מסך שבו הם יכולים להסתכל ובאותו זמן לפנות ל"קהל" יכול לשפר את המצב.
חוץ מזה, הפסקול ששמו באוויר בקטעים מתים פשוט הרס.
ולסיכום- אולי היה כדאי לרכז את רשימת הסרטים כמה ימים לפני (אם אפשרי), ושאנשים היו שולחים את הקטעים לפני, ככה שהיה אפשר להכין אותם מראש.
עכשיו, אם תסלחו לי, אני הולך להתכונן על קזבלנקה. אולי לא היום, אולי לא מחר, אבל בקרוב ובמשך כל חיי.
המפט.
היה אמור להיות עוד צג עבור המציגים. אבל בקושי מצאנו טלוויזיה אחת, אז ויתרנו כבר על טלוויזיה שניה.
לגבי הסאונד – עמדת ההקרנה היתה אמורה להיות צמודה לעמדת הסאונד. עקב בעיות במקרן (ניתן היה להעמיד אותו רק במיקום מסוים), העמדות היו נפרדות.
וחוצמזה, שלחנו הודעות על המוביאוקי למלא מקומות (אפילו הורדנו את האזכור ל'עין הדג' כמעט בכולם). רק שרובם לא פרסמו אותנו.
כל מה שאמרת
הם דברים שכבר ידענו ולמדנו. חלקם היו ברורים עוד לפני הערב הנוכחי (תכננו לשים מוניטור לצורך הקרנת הטקסטים – אבל אתה יודע כמה קשה למצוא טלויזיות 14 אינץ' בימינו?). עניין הסאונד היה אכן בעיה, ונבע בעיקר מנתק בין עמדת הסאונד ועמדת המקרין – שנבעה מכך שהמקרן היה לא מוצלח והיה חייב לעמוד באמצע החדר. גם זה, אני מקווה, יתוקן בפעם הבאה.
רשימת הסרטים? מיותר – כל אחד יכול לעשות איזה סרט שבא לו, כפי שאמרנו מראש. מקסימום, אפשר לדאוג להביא אותם מהבית (כפי שהממסד האפל, למשל, עשה).
אני מקווה שבאמת יהיה אירוע שני, ושהוא יפורסם טוב יותר. בסך הכל מהארוע הזה נהניתי, ואני חושב שכמוני כל מי שהגיע (במיוחד הכתבת), גם אם הוא לא היה בדיוק מה שציפינו.
או במילים אחרות
מה שלונג אמרה.
מסכים עם כולם, רק הערה אחת
ה"שתייה חינם" הייתה פשוט בדיחה. יין, בירה (שני סוגי האלכוהול המגעילים ביותר, לפחות מהסוג שהוגש שם) או קולה, זה לא ממש בר חופשי ולא ממש תמורה הולמת לעלות הכניסה. לי זה לא שינה כי ידעתי לאן הכסף הולך אבל אם זה היה אירוע חיצוני שמארגנים אנשים שאני לא מכיר סביר להניח שזה היה מעצבן אותי הרבה יותר.
מעבר לזה, כמו שאמרתי כבר ללונג, היה ערב מאוד מושקע עם המון פונטציאל, בפעם הבאה רק לעבוד יותר חזק על עניין הפרסום (גם כדי שיותר כסף ייכנס לקופה וגם כדי שיהיו יותר אנשים שייצפו בנו משפילים את עצמנו), בעיות סאונד ועניין השתייה (שנראה לי כבר שהיה עדיף אם לא הבר היה מספק אותה).
דבר נוסף, במוביאוקי הבא לא תהיה לכם ברירה אלא לשכור בלונדה פקאצית בוילון אמבטיה שתשוטט ברחבי המקום עם צוות צילום אדיש. אחרת זה פשוט לא יהיה אותו דבר.
נהנינו, בטח שנהנינו.
אפילו נהנינו מאד (ואפילו הספקתי לישון אחרי!).
אה, והצעות לעתיד ׁ(כה''ב)
ההצעה העיקרית שלי היא להודיע על הארוע בהתראה קצת יותר ארוכה. הסיבה היא שבאמת קשה לעשות סצנות מסרטים, בעיקר סצנות ארוכות, בגלל הטיימינג, ויחד עם החוסר במוניטור למופיעים, הדבר גרם לכך שהרוב הגדול של הסצנות היו די משעממות למי שלא היה על הבמה. הקטעים היותר טובים, באופן צפוי, היו המוזיקליים או אלו מדברים שאנשים נוטים לעשות בהם השתתפות קהל ממילא (רוקי, באפי).
בכל מקרה, אם יהיה לאנשים יותר זמן להכנה מראש (ואולי להגעה עם תחפושות ואביזרים) ואם יהיה מוניטור (יש סיכוי שבפעם הבאה אני אוכל להביא טלוויזיה) אז זה בהחלט יכול להיות ערב כייפי.
——————————
נונין, שהתראיין שיכור לפקאצה מערוץ 3 וגם פידח את הקולנוע הישראלי, אבל לא נורא, לא סבלנו.
סביר להניח
אני בכל מקרה כבר כתבתי על זה כאן, אם זה מעניין מישהו:
http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=30205&blogcode=467783
סביר להניח
טוב, נשמע כאילו הדברים השתפרו פלאים אחרי שהלכתי. גם כן הפתעה גדולה.
בכל מקרה, ממה שהיה עד חצות, אני יצאתי בהרגשה של החמצה – הרבה יותר מדי קטעים מוזיקליים, ולא מספיק גיוון בסרטים (די כבר עם באפי ורוקי! שלא לדבר על כיכובו של "בת הים הקטנה" שם). אבל, כאמור, נשמע כאילו היה שיפור אחר כך, אז אין לי זכות להתלונן.
ומה הקטע עם הפוסט-פוסטמה צווחת מונטי פייתון?
אני תוהה אם להגיב לאדם שיוצא כל כך בגלוי נגד בת הים הקטנה
אבל הפוסטמה צילמה את עצמה בכל מיני סיטואציות כשהיא אומרת שמות של סרטים, בשביל הכתבה. ציווח מונטי פייתון על הגב שלי היה אחד מהם.
סביר להניח
אתה רוצה לומר שהביצוע של מערכון "התוכי המת" שעשינו לא היה מסמר הערב? המ…
היה נפלא. בהחלט מסמר
הערב ומן הקטעים ששוחקו הכי טוב בערב. אפילו יותר טוב מהקטע שבו מישהו, כבר לא זוכר מי, פצח בדואט של ג'יילס וטארה מתוך באפי, בלי לדאוג לשותפה הולמת (עינת, המועמדת הטבעית, כבר הלכה הביתה) ומחוסר ברירה, אני הצטרפתי אליו בפלצט עצבני שהצליח להשתחל בקושי למנעד הנשי.
הזוי.
– אסף
בצירוף מקרים, פגשתי את הפקאצה
הנ"ל, ביום ששי ב"אוזן השלישית" בת"א, כשהיא מחפשת , יחד עם החבר שלה, חלק מן הסרטים שהיו במוביאוקי כדי שתוכל לערוך קטעים מהם לתוך הכתבה.
אז עזרתי לה בזה שהבהרתי שמערכון התוכי המת היה מתוך הסרט "משהו שונה לגמרי" ולא מתוך "הקרקס המעופף" (אחרת היא תפספס את שיר חוטב-העצים!), והראיתי בדיוק היכן נמצא המחזמר של באפי…
בכל מקרה, היא אמרה שכנראה שהכתבה תשודר במהדורת יום א', ואם זה לא יצליח להכנס אז סביר שיום ד'. לא זכור לי אם השעה שש או שש וחצי. בכל מקרה, תקליטו. ואם יש מישהו מת"א שיביא את הקלטת אני גם מתנדב לעשות לה דיגיטציה ולשחרר אותה לרשת באחת או יותר דרכים…
– אסף
נ.ב. היא נראית שונה מאד על "אזרחי" כשלא מחופשת לקארי בראדשואו…
אתמול זה לא היה, אז אולי ברביעי
נכוון את הוידאו, ויהיה מה שיהיה…
נ.ב.
אין דבר כזה "יותר מדי באפי".
אתמול זה לא היה, אז אולי ברביעי
אז זהו, שיש, ולפי מה ששמעתי, מזל שבת לוויתי ואני עזבנו בחצות.
אתמול שודרה הכתבה המדוברת
והקצרצרה…
היה שמייח, שרנו, רקדנו…
לונג ג'ון יצאה כלה.
והכתבת השפילה את עצמה בנסותה לשיר רוקי (למה?!) בקטע שלא ראיתי בלייב (תודה לאל). כל הרעיון במוביאוקי הוא שלא •חייבים• לשיר, נכון? כל אחד צריך לזרום עם היתרונות שלו (ואני יודעת שלעולם לא אכנע עוד ללחץ לצלם אותי, ועוד בערב שלא טרחתי להתאפר לפניו).
והנה הכתבה, בקובץ AVI,
שוקלת 10.19MB ודוברת עברית:
http://www.mrmister.smashhost.com/Movieoke.avi
ההעברה התבצעה תודות לבחור בשם עלבכ, שלקח על עצמו להוריד את הקובץ העצום, להעביר אותו פורמט ולהעלות אותו בחזרה לרשת. היפ היפ הוריי!
(הקובץ הקודם, אגב, יימחק בעוד מספר דקות מהשרת. אני אצטרך את המקום הזה בשביל הכתבות הבאות.)
אחלה. רק חבל
שהסאונד כ"כ חלש.
תודה בכל מקרה.