הקומיקאי שהתגלה כשחקן הדרמטי הטוב ביותר:
62 | צ'רלי צ'פלין |
186 | רובין וויליאמס |
181 | ג'ים קארי |
77 | ביל מוריי |
15 | אדם סנדלר |
38 | ג'יימי פוקס |
7 | וויל פרל |
24 | אשטון קוצ'ר |
55 | וויל סמית |
48 | זאב רווח |
מספר מצביעים: 693
62 | צ'רלי צ'פלין |
186 | רובין וויליאמס |
181 | ג'ים קארי |
77 | ביל מוריי |
15 | אדם סנדלר |
38 | ג'יימי פוקס |
7 | וויל פרל |
24 | אשטון קוצ'ר |
55 | וויל סמית |
48 | זאב רווח |
נראה לי שכל מי שראה אי פעם את
"המופע של ג'יימי פוקס", לא יכול להאמין שג'יימי יהיה אמין בכל תפקיד שידרוש ממנו יכולות משחק דרמטיות.
והנה, הוא דווקא עשה את זה טוב מאוד.
מסכים לגמרי.
למרות שג'ים קארי כבר הפך להיות מאוד מוכר גם בתפקידים הדרמטיים שלו, לא נראה לי שהוא התנתק לגמרי מהצד הקומדי שלו.
רובין וויליאמס הוא גם שחקן דרמטי מצויין אבל לפי דעתי, לא מספיק טוב.
ג'יימי פוקס התחיל בקומדיה אבל בסרטים שלו שאני ראיתי הוא לגמרי התנתק מהצד הקומי והראה את העומק והטווח שיש לו כשחקן.
לוויל סמית' לא נראה שיש מספיק סרטים דרמטיים או תפקידים דרמטיים מספיק גדולים בשביל שיהיה אפשר להגיד שהוא באמת 'שחקן דרמטי'.
מסכים לגמרי.
וויל סמית' דווקא עשה כמה סרטים דרמטיים עם תפקידים גדולים, בינהם גם סרטים טובים. גם בלי להחשיב סרטי אקשן, יש את עלי, six dgrees of seperation, והמרדף לאושר.
לגבי six degrees (איך קראו לו בעברית?), הוא נותן שם לדעתי הופעה מצויינת כשחקן. בהחלט הפתיע אותי לגלות שהוא לא סתם יפיוף היפהופ אופנתי, אי אז בשנות התשעים.
''קשר בכל מחיר''.
אני סבור שצ'ארלי צ'פלין הוא אחד מן בשחקנים הגדולים בהיסטוריה
אם לא הגדול שבהם. הוא כמעט תמיד שילב בעבדותו גם פן דרמטי וביצע אותו בצורה מושלמת. אבל- לדעתי הוא מעולם לא עבר לתפקיד לגמרי דרמטי. גם אחרי שזנח את דמות הנווד הסרטים שלו היו קומדיות. גם מייסה ורדו הוא דמות קומית.
לכן הבחירה שלי היא ביל מארי, שהאיפוק שלו הפך מודל לרוב הקומיקאים שעוברים לתפקידים דרמטים בשנים האחרונות, רק שאף אחד לא מתקרב לאיכויות שלו.
מש''א, ביל מאריי הוא גם בחירתי
לפי מה שזכור לי גם טום הנקס התחיל בקומדיה
אם אני לא טועה טום הנקס התחיל את הקריירה שלו בקומדיות
אתה צודק.
אבל טום הנקס עוסק כל כך הרבה שנים (גם) בתפקידים דרמטיים, שכבר אין בזה שום "תגלית" ולכן העדפנו להשאיר אותו מחוץ לסקר.
אתה צודק.
ואני מבין שהחלטתם אחרי דיונים קשים ההופעה של סב"כ כבוראט לא עונה להגדרה של "תפקיד דרמטי"?
נשאר נאמן לג'ים קארי
כי לא היתה אפשרות לנאור ציון. סתם.
סקר קשה
קודם כל, אש"כ מתבקש שנובע למעשה מתזמון יציאתו של הסקר. אני מניח שאם העורכים היו ממתינים כמה שבועות, היינו מוצאים ברשימה גם את אדי מרפי (שבדיוק מועמד לאוסקר), שלפי השמועות, עושה תפקיד דרמתי נפלא בנערות החלומות.
עוד אש"כ שהעדרותו מעידה אולי עד כמה הצליח להתקבע בתודעה כשחקן דרמתי: טום הנקס.
צ'רלי צ'פלין: בעיני, אחד הקולנוענים הגדולים בהיסטוריה. עם זאת, הדמויות הדרמתיות שלו נוטות להיות די דומות לקומיות, רק בלי הסלפסטיק.
ג'ים קארי: קשה למצוא קומיקאי יותר פרוע ממנו ולצערי, הוא לא זוכה למספיק הכרה כשחקן דרמתי. הוא היה נהדר במופע של טרומן, האיש על הירח ושנב"צ, אבל לכל ההופעות האלו השתחלו כמה פרצופים שאופיניים לג'ים הקומי וקצת מסיחים את הדעת.
ביל מוריי: הייתי מאוד קרוב להצביע לו, אבל קשה למצוא הבדל משמעותי בין ההופעות הקומיות לדרמתיות שלו. בשני המקרים, הוא ציני, קר ונוהג להוסיף פניני שנינות משלו לתסריט.
אדם סנדלר: לא ראיתי את מוכה אהבה, כך שאין לי איך לשפוט אותו כשחקן דרמתי.
ג'יימי פוקס: בדיוק להפך, לא ראיתי אותו באף סרט קומי ואת המופע של ג'יימי פוקס, אני בקושי זוכר. מה שכן, שחקן דרמתי משובח שחבל שהתבזבז במשך שנים על סרטים נשכחים.
וויל פרל: לא ממש מצחיק אותי ולא ממש מרשים אותי כשחקן דרמתי. עושה רושם שהוא יותר מדי תלוי באיכות התסריט וכמעט ולא מוסיף משהו מעצמו לדמות.
אשטון קוצ'ר: רגע, הוא קומיקאי? רגע, הוא שחקן דרמתי?
וויל סמית: מוצלח גם בקומדיה וגם בדרמה (וגם בפעולה), אבל לא הטוב ברשימה.
: אממ… לא.
בחרתי ברובין וויליאמס. אולי יש לו יתרון לא הוגן כי ראיתי הרבה יותר סרטים שלו מאשר של האחרים. למרות זאת, להעניק לו חמש דקות מול המסך ולא חשוב אם זה הסטודיו למשחק, או ערב בינגו בבית גיל הזהב ואי אפשר שלא להתגלגל מצחוק. מנגד, נרשמות לזכותו כמה הופעות דרמטיות משובחות, שלא לומר מצמררות, בסרטים כמו פישר קינג, אינסומניה ולחיות בתמונות. אני חושב שמדובר בהחלט בשחקן דרמתי משובח שמצליח להתקיים בו זמנית גם כליצן וגם כגיבור טרגי.
'בית''ר פרובאנס'
זאב רווח נותן שם תפקיד דרמטי מצוין. דווקא בתור קומיקאי הוא לא הצחיק אותי אף פעם.
אם אתה, או מישהו
יכול להסביר לי מהם התפקידים הדרמטים של צ'ארלי צ'פלין. כי מייסה ורדו, כפי שאמרתי, הוא תפקיד קומי (עם צד דרמטי). התפקיד שלו ב"אורת הבמה" יותר קרוב לדרמטי (ומצויין ושונה מכל מה שעשה), אבל גם קומי בעיקרו.
'אורות הבמה'
באמת היה סיבה מרכזית לכך שצ'פלין נכנס לסקר. הדמות שלו שם היא לא רק דרמטית, אלא טרגית.
היא אכן טרגדית ומרגשת בצורה יוצא תדופן
אבל היא עדיין קומית רוב הזמן. באופן מובהק בקטעי המופע, באופן קצת יותר מועדן (אבל עדיין מצחיק, לפחות אותי) בשאר הזמן.
דרך אגב, בסרט הזה יש סצנה שהיא על פניה קומית לחלוטין – הסצנה של המופע עם באסטר קיטון- אבל היא מעלה כל פעם דמעות בעיניי, כנראה גם בגלל המפגש בין שני הגאונים הקומיים הללו.
ולסכם את הטענה שלי – צ'ארלי צ'פלין הוא גם שחקן דרמטי מופלא, אבל הפן הזה במשחק שלו היה נוכח לאורך כל הדרך. כמעט בכל סרטי הנווד (כולל הקצרים שראיתי) יש רגעים שהם על טהרת הדרמה.
אשטון קוצ'ר
אשטון קוצ'ר: רגע, הוא קומיקאי? רגע, הוא שחקן דרמתי? רגע, הוא שחקן?
סקר קשה
יש עוד סרט שלו שהוא היה ממש טוב כשחקן דרמטי
המאזין הלילי למי שראה…
היינו הך - כחמור כפרד
לדידי קומיקאי טוב חייב להיות בראש ובראשונה שחקן דרמטי משובח! אפשר לעבוד על חלק מהאנשים חלק מהזמן בסרט דרמטי. בקומדיה זה לא עובד. נדרש הרבה יותר כשרון דרמטי משחקן כדי להיות אמין בתפקיד קומי "רציני". אלא אם הולכים על קומדיות קקי-פיפי ששם אין כל כך משמעות לכשרון הדרמטי.
ואני בכלל הייתי אומר סשה ברון כהן – קומיקאי שהוכיח כשרון דרמטי דגול בקומדיה שהיא לכאורה נחותה, ובהחלט הזכיר לי פה ושם את צ'פלין.
התלבטתי בין צ'פלין לקארי
בסוף הלכתי על צ'אפלין, לא רק בגלל שהוא שחקן מוכשר ורבגוני, אלא גם בגלל שלדעתי ג'ים קארי פשוט לא קומיקאי (ולכן לא עונה להגדרת השאלה). הוא פשוט תמונת ראי של רובין וויליאמס- שמצוין באילתורים, חיקויים וחידודי לשון אבל בתפקידים רציניים כמעט תמיד חוטא לקיטש (חוץ ב"החיים בתמונות" , שם בלי להצחיק הוא היה טוב מאוד). לעומתו ג'ים קארי נראה בקומדיות יותר גרוע מ"החברים של נאור" אבל בדרמות דווקא מוצלח מאוד.
ובפינת השחל''ה
איך זה שאין ברשימה הזאת אישה אחת? (וופי גולדברג למשל).
אתה יודע,
משום מה אף פעם לא סימפטתי אותה.
ולקחתי את ביל מוריי, בגלל "עמוק במים".
ניסינו, באמת ניסינו
אבל לא מצאנו. וופי גולדברג עשתה מסלול הפוך לחלוטין – הסרט הראשון שלה, 'הצבע ארגמן' היה דרמה, אבל מאז היא עושה פחות או יותר רק קומדיות.
ניסינו, באמת ניסינו
אני לא לגמרי בטוחה, אל מה עם בת מידלר?
לא שאני אוהבת אותה במיוחד, אבל נדמה לי שהיא אולי מתאימה להגדרה…
בדיוק כמו וופי גולדברג,
גם היא התפרסמה לראשונה דווקא בדרמה שעליה היתה מועמדת לאוסקר ('רוז') למרות שאחר כך השתתפה בעיקר בקומדיות.
ניסינו, באמת ניסינו
שלי דובאל – תפקידים קומים בסרטים של רוברט אלטמן (גם באלה שהיו דרמטים) וב"אנני הול", תפקיד דרמטי ב"הניצוץ".
הערה לעצמי:
גם ב"שלוש נשים" של אלטמן התפקיד שלה היה דרמטי בעיקרו (וגם אחד מן התפקידים הטובים ביותר שלה), אבל זה שלב מאוחר יחסית של הסרטים שלה עם אלטמן.
אני גאה להיות הראשון
שהצביע לאדם סנדלר.
נכון שרוב השחקנים שבסקר טובים ממנו, ונכון שהוא לא מתקרב אפילו לשחקנים אדירים כמו צ'פלין ו-ווליאמס מבחינת כישרון משחק, אבל מבחינתי, סנדלר הוא מי שנתן את ההופעה הדרמתית המבריקה, העוצמתית והשונה ביותר, לפחות ביחס לרפטואר ההופעות האחרות שלו בסרטים, מבין כל השחקנים בסקר. באמת חבל שלא הרבה אנשים ראו את "מוכה אהבה". הוא מדהים שם. לא פחות.
סנדלר לא הטוב שבין שחקני הסקר, אבל הוא בהחלט מי שנתן את ההופעה הדרמתית הטובה ביותר מבינהם, ורק בשביל זה הוא קיבל את קולי.
למרות שלא הצבעתי לסנדלר, במחשבה שניה, אני מסכים.
אני חושב שזה יותר הבמאי
שלקח את סנדלר לשחק כמו שהוא משחק תמיד. הדמות הייתה דראמטית אבל מתאימה מדמות הרגילה של סנדלר.
הוא שיחק את הדמות של הבחור הטוב עם התקפי הזעם כמו בהפי גילמור או בילי מדיסון.
הבחור *חולה הנפש* הטוב, אולי.
המשחק שלו שם נהדר כל-כך כי, כמו הסרט כולו, הוא פשוט מורט עצבים.
ג'ים קארי.
מבין השמות המאד מכובדים שמרכיבים את הסקר הנוכחי, אני חושב שקארי הוא הסכיזופרן האמיתי היחיד. לשאר השחקנים יש פנים דרמטיים וקומיים, אבל התחושה שלי היא שיש שני ג'ים קארי – אחד מהם הוא ליצן מטורף והשני הוא thespian שאפתני.
במקרה של קארי, ההפרדה הכמעט הרמטית הזו נחוצה, משום שאינני סובל את הפרסונה הקומית שלו – אולי חוץ מב"סדרה של צרות". עם זאת, אני חושב שהוא בורך בקריירה דרמטית שהרבה שחקנים לא-קומיים היו מתקנאים בה. לא רק שהוא לקח על עצמו תפקידים מאתגרים, ולטעמי טרומן הוא תפקיד מאתגר לא פחות מאנדי קאופמן, הוא גם השכיל להשתתף בשניים מהסרטים הטובים של שנות התשעים ושנות האלפיים. "המופע של טרומן" הוא אחד מהתסריטים הכי טובים בעשור שלו וסרט נבואי וחכם בצורה בלתי רגילה. שנב"צ הוא לא רק הסרט הרומנטי הגדול של העשור הנוכחי, הוא מסוג הסרטים שנועדו להיות – אם הוא איננו כבר עכשיו – סרט פולחן. רוב השחקנים – קומיים או לא – לא זוכים להיות חלק משני סרטים משפיעים כל-כך. נכון שלקארי היו גם תפקידים דרמטיים סתמיים, אבל אם פעם בעשור הוא משתתף בסרט סמינלי, דיינו.
בחירה בלתי אפשרית
בחרתי ברובין לאחר לבטים קשים בינו לבין צ'פלין
אבל לדעתי אי אפשר להשוות בין שנהם כי הם באים מתקופות שונות ,וסטנדרטים שונים.
שנהם צריכים לחלוק את המקום הראשון!
שני השחקנים היחידים ברשימה הזו שנמצאים בליגה של צרלי צפלין ורובין הם ג'ים קארי וביל מורי
כל השאר הרחק מאחור מבחינת יכולות דרמאטיות(למרות שלא ראיתי את המרדף לאושר של ויל סמית… )
אש''כ את סטיב קארל?!
בעיניי הוא הדבר הכי טוב בליטל מיס סאנשיין!
ג'ים קארי
אחרי שראיתי את "המופע של טרומן" ואת "שמש נצחית בראש צלול", לא הצלחתי להבין למה הוא בכלל עושה קומדיה. שחקן דרמטי מדהים, ולא רק באופן יחסי לקומיקאי.
על
התלבטתי קשות.
לא, רגע, זה לא בדיוק התיאור. נאבקתי קשות למנוע מעצמי להצביע אוטומטית לרובין וויליאמס ברגע שראיתי את שמו. אבל בעצם, גם לדרמות שלו הוא לרוב מביא הומור (פישר קינג, ללכת שבי אחריו, בוקר טוב ויטנאם), ואמנם ב"לחיות בתמונות" הוא מצמרר (אחד הסרטים המטרידים שראיתי, עד היום עוברת בי צמרמורת כשאני מפתחת תמונות), אבל…
וג'ים קארי מצוין בסרטים שאני אוהבת מאוד (טרומן ושנב"צ)…
אבל ביל מוריי – ביל מוריי הוא שחקן קומי סביר (למרות שאני מודה – אני אוהבת את לקום אתמול בבוקר, אני לא יודעת למה… נקרא לזה נוסטלגיה), שהתגלה כשחקן דרמטי מאופק, נוגע ללב ומרגש. אז הצבעתי לו.
לקום אתמול בבוקר
אחת מן הקומדיות הרומטיות הטובות של שנות התשעים.סרט שמשתפר בכל צפייה.
מש''א, אין במה להתבייש
התלבטתי קשות.
יש לי את אחד הזכרונות הכי מתוקים שבעולם על "לקום אתמול בבוקר".
עברתי יום חורפי ונוראי, שכולל תורנות, עור ברווז תמידי ושינה במהלך שיעור חשבון. לאחר מכן, כשהגעתי הביתה, מדדתי חום והתחוורה לעיני עהובדה המבאסת: הייתי חולה כל היום הזה.
אבל באותו יום שידרו בהוט פאן את "לקום אתמול בבוקר". אני לא יכול להגיד שהסרט הזה שיפר את הרגשתי: אחרי הכל, מיגרנה זאת מיגרנה, אבל הוא עזר לי להרדם בשקט בין הררי האדויל.
לעזאזל עם בחירות צפויות
שום דבר לא יעמוד בדרכו של סטיב זיסו!
ברור לי למה הוא לא בסקר, אבל מתיו פרי.
אחרי 10 עונות בחברים, מדהים לראות אותו בתפקידים דרמטיים. הסרט הראשון שבו נחשפתי אליו כשחקן דרמתי היה "מורה לחיים" (סיפורו של רון קלארק) ולא האמנתי שזה אותו שחקן. ואז הגיע סטודיו 60, ועכשיו ברור שהוא הרבה יותר טוב בדרמות.
ואם כבר,
אפשר להוציא מ'חברים' גם נוכחות נשית לסקר – ג'ניפר אניסטון, שהיתה מעולה ב'בחורה טובה'.
אבל אז זה היה סקר על קומיקאים ב*טלוויזיה* שנעשו שחקני דרמה מעולים בקולנוע, והיו לו עוד כמה אש"כים, ביניהם ברוס וויליס ("בלשים בלילה") וג'וזף גורדון לוויט ("מפגשים מהסוג האישי").
הצבעתי לאדם סנדלר
שמתעלמים ממנו שלא בצדק. אז בסדר, אני גם לא כ"כ אוהבת אותו בתור קומיקאי, אבל הוא נפלא בדרמה. "ספנגליש", לדוגמא, [הרצפה הזאת תבלע אותנו]. ואפילו בסוף "קליק" שהוא לרגע מתמסר לתפקיד ומשכנע אותי לחלוטין בדמות (אחרי שחשבתי לפרוש באמצע הסרט).
אז נכון, ג'ים קארי הוא שחקן יותר טוב, קומדיות ("המסכה", לא "אייס ונטורה") ודרמות. אבל מגיע לאדם סנדלר יותר קולות בסקר הזה ממה שהוא קיבל עד עכשיו…
זה מוזר
זה מוזר שזאב רווח הוא לא הזאב רווח של הסקר.
אחרי שנב"צ רק ג'ים קארי
זה מוזר (כה''ב)
ואני הייתי בטוחה שזאב רווח הוא כן הזאב רווח של הסקר.
הוא אמנם ממוקם מוזר, אבל אשטון קוצ'ר הוא ה, לא?
לא יודעת
האמת שלא ראיתי אף אחד מהם בתפקיד דרמטי (ואני מודה שאני לא ממש מרגישה שזה חסר לי).
ביל מריי בגלל שהוא ביל מריי.
גם ג'ים קארי מוכיח שהוא שחקן. למרות שחוץ מהמופע של טרומן לא ראיתי דברים דרמטיים שלו. יש המלצות?
האיש על הירח, שמש נצחית בראש צלול
שני סרטים שאם לא הייתי יודע מראש מי זה ג'ים קארי, הייתי משוכנע שמדובר בשחקן עם נסיון עשיר בדרמות קורעות לב.
אפשר היה להכניס לסקר גם את
סטיב מרטין, שהפתיע את כולם ועשה תפקיד דרמטי מצוין במותחן "העוקץ הספרדי" של דיוויד מאמט.
רובין וויליאמס, בקלות
שתי מילים: פישר קינג.
אחד הסקרים הכי קשים שיש.
הרבה שחקנים גדולים.
רובין ווילאמס הוא אחד השחקנים הכי גדולים שראיתי. גאון פשוט. מצחיק, מעניין, מותח, מרגש. הוא יודע להעביר הכל.
(ד"א, התאכזבתי קשות מאיש השנה. הסרט לא אמר לי כלום ולא ממש מעניין לדעתי. אפילו לא הבנתי מה זה יותר- דרמה או קומדיה או דרמה על קומדיה או קומדיה על דרמה :D).
אבל- לא הצבעתי לו. יש רק אחד שיכול להרוס. זה וויל סמית'.
אהבתי אותו בתור קומיקאי. הנסיך המדליק היא סדרה טובה. לא מבריקה כמו סיינפלד ונשואים פלוס, אבל דיי טובה.
דווקא בתפקידיו בסרטים הוא התחיל להרשים אותי יותר. גם אם זה בקומדית פעולה כגון בחורים רעים וגם אם זה בסרטי פעולה בינוניים כמו אויב המדינה.
הוא מוסיף לסרט, הוא עושה את הסרט. יש לי חבר שאני אוהב פשוט להתלהב איתו ביחד מוויל סמית'.
תותח על, למרות שאין לי נימוק מדויק ללמה.
ג'ים קארי כמובן שחקן ענק, עצום, אדיר. פשוט ראיתי פחות סרטים טובים שלו מאשר של אחרים.
את ביל מוריי אני סתם אוהב. הוא ציניקן נחמד שכזה. לא שחקן גדול, אבל נחמד לראות אותו בסרטים. אני אוהב אותו בתור שחקן משני מצחיקול שכזה.
(סטיב בושמי שכזה)
אדם סנדלר- יש לו סרטים טובים… וזהו בערך.
וויל פרל:. קודם כל, האמת לא היה לי מושג שהדביל הזה מסוגל להצחיק מישהו.
שנית, איך לעזעזל הוא נכנס לרשימה? איזה תפקידים דרמטיים טובים הוא עשה? תא הטלפון? LOL
אשטון קוצר- הוא לא שחקן גרוע כמו שאמרו פה. אבל בהחלט לא מעבר לבסדר, לא הבנתי מה מקומו בסקר ליד ענקים אחרים.
אתה חושב על קולין פארל, לא על וויל פרל.
האמת...
גם אני תוהה אילו תפקידים דרמטיים וויל פרל שיחק בדיוק…
כמובן שביקור קצרצר בimdb יתן לי את התשובה, אבל אני מאמין בפורום!
הצבעתי לג'ים קארי בגלל שלושת הסרטים ששמותיהם חזרו כאן שוב ושוב, "המופע של טרומן", "שמש נצחית בראש צלול" ו"האיש על הירח". דווקא בגלל שבתור קומיקאי הוא היה עלוב כל-כך לטעמי, היכולות שלו בתור שחקן דרמטי מרשימות אף-יותר.
ובנוגע לרובין וויליאמס, לעולם לא אשכח לו את המשחק הגרוע שלו בתור גארפ. למרות שבסרט ההוא עם התמונות הוא באמת היה מעולה ומצמרר.
אני מוחה!
לג'ים קארי יש קומדיות מעולות!
אם נתקלת רק בגרועות שלו בינתים, שווה לנסות את אייס ונטורה, אני עצמי ואיירין וונטורה2
אני מוחה בעצמי!
ראיתי את שלושתם, לא הצחיקו אותי. זה פשוט לא סוג ההומור שאני אוהב.
אש''א
שתי שמות: שייקה אופיר והבחירה שלי – פיטר סלרס.
אם כבר פיטר סלרס
אז ג'ק למון וג'רי לואיס.
מזל שסלרס ולמון לא בסקר
כי מאז ההודעה הזו אני מתלבט למי משניהם הייתי מצביע.
צ'רלי צ'פלין – תהרגו אותי, אני לא אוהב את צ'רלי צ'פלין.
רובין וויליאמס – ענק, מדהים, גדול, הוא יכול להצחיק גם כשהוא קורא את התנ"ך, ההבעות, האינטונציה, הגוף…הבעיה היא שראיתי אותו בפחות מדי תפקידים דרמטיים.
ג'ים קארי – תהרגו אותי (שוב), אייס ונטורה (1+2) הצחיק אותי…אבל לא זה מה שגרם לי לבחור בו, אלא האיכות שהוא הראה ב-3 הגדולים שלו – שנב"צ, "המופע של טרומן" ו"איש על הירח". מתצוגות הדרמה היותר טובות שראיתי, בנוסף על האיכות המקורית של הסרטים.
ביל מאריי – נחמד בתור שחקן משנה, ואתנחתא קומית (אד ווד לדוגמא).
אדם סנדלר – גם את "סדנה לעצבים" אהבתי…אבל לא יצא לי לראות את הנ"ל בתפקיד דרמטי.
ג'יימי פוקס – כל הידע שלי עליו מסתכם ב"ריי"..ובעוד סרט שהוא שיחק אמרגן איגרוף או משהו בסגנון..עם ס.ל.ג'קסון.
וויל פרל – לא מכיר, ולפי התגובות, גם לא רוצה להכיר..
אשטון קוצ'ר – הוא מעולם לא הצחיק אותי..ראוי לציין שאהבתי את "אפקט הפרפר"..בעיקר בגלל התסריט..
וויל סמית – לא ראיתי אותו בתפקיד דרמטי…ככה שלא…(MIB לא נחשב, נכון?)
זאב רווח – אחח…הזאב!
הבחירה שלי היא ללא עוררין (אולי קצת מצד רובין וויליאמס) – ג'ים קארי..בריליאנט!
זכותך המלאה לא לחשוב שצ'פלין מצחיק
אבל למה? הוא מצחיק! באמת! אני נשבע! אפילו יותר מאדם סנדלר!
אכן שייקה אופיר!
מגדולי השחקנים בארץ, קומיקאי בחסד עליון, ובשוטר אזולאי הוא ביצע את אחד התפקידים הדרמטיים הטובים ביותר בתולדות הקולנוע הישראלי.
מקרה מעניין
הדמות של "השוטר" הייתה חלק מן המופע הקומי של אופיר וגם הופיעה כדמות קומית בקולנוע ("תעלת בלאומליך") וקיבלה את המימד הדרמטי יחד עם השם.
זה בצחוקים-זאב רווח, או ברצינות.
כי אני בחרתי ברווח, כמובן הכל תלוי בבמאי.
כאשר יש במאי טוב רווח מוציא משחק מרגש.
ראו ערך ביתר פובנס ומשכנתא.
אני חושב שאם הסקר הזה היה מתקיים...
…עוד חודש וחצי בערך, התוצאה יכלה להיות אחרת:
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/reignoverme/high.html
נכון
אדם סנדלר היה מקבל הרבה פחות קולות.
זה נראה כל כך רע. זה נראה בדיוק כמו קומיקאי שמנסה לעשות תפקיד דרמטי כשכל מה שהוא יודע לעשות זה קול מצחיק.
באמת?
זה מה שראית?
אני מסכים שזה לא פאר המשחק, ובאמת אדם סנדלר הוא אדם סנדלר והקולות שלו.
אבל עד כדי כך? לא יודע…
אני אישית ראיתי שם כמה רגעים עם פוטנציאל להיות מכווצי לב…
אני מסכים
למעשה, אני מחזק. אני לא יודע מה הפיש מצא בטריילר שנראה לו רע, אני מצאתי סיפור מאוד יפה, עם התפתחות מעניינת יחסית, ושני שחקנים שמפגינים כישרון משחק לא רע בכלל. כן, התכוונתי לדון צ'ידל ו*אדם סנדלר* כשכתבתי את מה שכתבתי.
מה גם ששם הסרט והטריילר שלו משתמשים בשיר הכי טוב של The Who לדעתי, אבל זו כבר קפריזה אישית שלי.
אולי הסרט יהיה טוב
לא דיברתי על הסיפור ועל הסרט בכלל אלא רק על ההופעה של אדם סנדלר בו. אולי הסרט יהיה טוב, ואולי גם הסנדלר יהיה טוב. אסור לשפוט רק על פי הטריילר. אבל בינתיים, זה נראה לי רע.
ודיעה של מישהו שראה את הסרט
הבלוגר ג'פרי וולס מתפעל:
http://hollywood-elsewhere.com/archives/2006/07/men_apart.php
ביל מריי בגלל שהוא ביל מריי.
אני חוזרת שוב, אומנם הבחירה קשה אך, ביל מריי הוא לא שחקן משני!!!
בבקשה לעשות שעורים:
"פרחים שבורים"
"אבודים בטוקיו"
וקטע מצחיק שהוא מופיע בו ב-
"קפה וסיגריות"
מנסה לשחזר את ההצלחה של השבוע שעבר?
אני חושש שהפעם ההפרשים קצת גדולים מדי.
מנסה לשחזר את ההצלחה של השבוע שעבר?
אני לא יודעת אם זאת הצלחה, שני אנשים (אחד בעד אחד נגד)
-אז תודה על המחמאה אבל לא, לא נעים לי לעורר את זעמם של כמה חבר'ה פה…. אבל מבאס אותי שאנשים שאוהבים ז'אנרים מסוימים ורואים רק אותם ואת הכוכבים המאוד מסוימים שלהם, שזה בסדר מצידי, אבל להעריך בצורה כ"כ לא רצינית שחקנים אחרים, טובים ואיכותיים.
אז שיודו שאין להם מושג מי זה ביל מריי או שחקנים אחרים שרשומים שם.היי! הם לא חייבים לציין אותם.
(הם בכלל ראו שני סרטים באורך מלא עם השחקנים שהם מציינים?)
אני מעריך שראיתי יותר מ-50 סרטים עם אחד או יותר
מהשחקנים ברשימה. כמה את?
___________________
נורטון חושב שקל להתנשא, אבל עדיף לעשות את זה ביחד.
כעבור שנים רבות....
סיכום: מתוך עשרה שחקנים ראיתי חצי מהם בשני סוגי הסרטים(לפחות פעם אחת בכל ז'אנר)
את זאב רווח- משתדלת שלא לראות יותר.
את אדם סנדלר- אני לא בטוחה. ושלושה שאין לי מושג איך הם נראים בכלל.
זה יעזור אם אני אגיד שאני לא מצביע
לסקרים שלא ראיתי מספיק סרטים בשבילם?
אני לא מצביעה אם אין לי משהו שנון להגיד
סתם. אם יש לי למי להשוות כמובן. למרות שהסקר הנוכחי מפתה אותי מאוד. (-מלכת הלבבות, אבל זה בגלל קורס בספרות שלמדנו על אליס ולכן,
תחי מלכת הלבבות, מלכת הלבבות)
ולנורטון, אהמ…
מפתה. תן לי קצת זמן ואני אכריז בפומבי על ה-
פאדיחות/גאוה!
(אל תדאג אני לא אשלים פערים…)
אוף טופיק רציני ביותר...
חיפשתי פה באתר כמה עמודים טובים אחורה ולא מצאתי ביקורת סרט על "רוקי בלבואה", שסופסוף יצא לי לראות השבוע. יכול להיות ששום כתב של האתר-הבאמת מכובד- לא נשלח לראות את הפרק האחרון (כנראה) של סדרת הסרטים הכי מפורסמת אולי?
אני תוהה האם המיקום שבחרת להודעה שלך הוא מכוון.
ולשאלתך, אני לא יודע אם נשלח כתב (שמעתי שצוות הכתבים שובת לאחרונה בשל הקיצוצים במשכורת), אבל מה שבטוח – ביקורת לא פורסמה.
דווקא זכור לי סטאלון בקומדיה כלשהי.
משהו על מאפיונר שמחליט לחזור למוטב, שבאופן מפתיע משעשע למדי.
לסרט קוראים 'אוסקר'
למרות התגובות הברורות מאליהן שהשם הזה מזמין.
אף כתב לא ''נשלח''. הוא גם לא מקבל משכורת.
אם חפצה נפשך בביקורת, נסה לכתוב – לפעמים, שומו שמיים, קורה שפשוט אף-אחד אחר שכותב פה לא ראה אותו או יש לו כוח לכתוב.
התשובה המלאה לשאלה שלך נמצאת כאן:
http://www.fisheye.co.il/static/faq-general.htm#review
אבל אם יש עוד איזה פרט שאתה רוצה לברר, שלח לנו (כלומר לעורכים) מייל.
אני חושבת שעכשיו
אחרי "הסודות", אפשר להוסיף לרשימה את אדיר מילר…