יש דברים שלעולם לא ימותו. לעולם. למשל, רוצחים מסרטי אימה אייטיזיים. מייקל מאיירס ('ליל המסכות') כבר הוחיה, רימייק ל'יום שישי ה-13' תיכף מגיע, ואחריו גם פרדי קרוגר יקבל רימייק משלו. רק עוד 15 שנה לרימייק ל'המסור'. |
12.12.2008
|
יומית
יש דברים שלעולם לא ימותו. לעולם. למשל, רוצחים מסרטי אימה אייטיזיים. מייקל מאיירס ('ליל המסכות') כבר הוחיה, רימייק ל'יום שישי ה-13' תיכף מגיע, ואחריו גם פרדי קרוגר יקבל רימייק משלו. רק עוד 15 שנה לרימייק ל'המסור'.
יש דברים שלעולם לא ימותו. לעולם. למשל, רוצחים מסרטי אימה אייטיזיים. מייקל מאיירס ('ליל המסכות') כבר הוחיה, רימייק ל'יום שישי ה-13' תיכף מגיע, ואחריו גם פרדי קרוגר יקבל רימייק משלו. רק עוד 15 שנה לרימייק ל'המסור'.
בעעעעע...
לגבי הרימייק של המסור
יש שמועות שמנסים להחתים את לה-בוף לתפקיד דוקטור גורדון, בנסיון להחיות את הקריירה שלו…
יש הרבה מוות שקשור לסדרת המסור,
אבל הקריירה של שייע היא לא אחד ממנו.
אני די בטוח שזו בדיחה
כאילו בעתיד, כשלשיה לא תהיה קריירה הוא ישתתף ברימייק.
גט יט? גט יט? (ווינק וינק)
מה הקטע עם הע' בסוף?
ועוד מאדם שומר מסורת. זה מתנת-ה', כלומר שי-ה.
שעיה
נדמה לי שזה האיות המקובל בישראל לשם הזה.
אבל איך שעיה מתרגם ''מתנת האל''?
שלפי מר לה-באף, הוא הפירוש של השם שלו?
אז מה, טום קרוז אמר שהפירוש של ''סורי'' בעברית הוא נסיכה.
מה?
הוא באמת אמר את זה? כי אני אפילו לא מצליחה לחשוב על איפה היתה התקלה בדרך.
ולעניין שמות פרטיים, שי-יה הוא אכן מתנת האלוהים, ואם לחברה שלי מאיה קוראים "מלחמת יום הכיפורים" כי לזה אמא שלה התכוונה, אז ככה קוראים לה, לא משנה שהאחות שרשמה את שם הילוד החליטה לאיית בשגיאה.
אאל''ט, שעיה הוא קיצור
או נוסח אחר לישעיהו, כלומר, אלוהים מושיע ולא מעניק שי לחגים.
אני חושב שלהגיד שהקריירה של שיה לה-באף מתה
זה יותר מקצת מופרך, הבנאדם עושה לפחות סרט וחצי בשנה ורובם די מצליחים.
הקרירה שלו לא אבודה!
תחיו ותראו, עוד 10 שנים הוא יהיה מועמד לאוסקר נגד ג'סטין לונג!
מצחיק ששני אנשים לא הבינו את הבדיחה
זה אומר שבתוך תוכם הם חושבים משהו על הקריירה של לה-בוף? :-)
טעות
עוד 15 שנה לא יצא הרימייק ל "המסור", אלא יצא "המסור 20"…
בד''כ סדרות אימה מחזיקות עד מקסימום 10 סרטים
עד שהכל מתחיל מחדש.. אבל אולי "המסור" באמת ישבור את השיא הזה. נחיה ונראה.
המסור לא ישבור את השיא
אבל אני לא מבין למה באמת מתעצבנים עליו שמוציאים לו המשכים כל שנה.
על יום שישי ה13 או סיוט ברחוב אלם או ליל המסיכות לא שמעתי כלום והם עוקפים את המסור במספר הסרטים.
לא יהיה יותר מ10 כי הרגע ראיתי את 5,ואפילו שהוא יותר טוב לפי דעתי מ4 ו3 הוא עדיין לא מגיע לרמה של 1 ו2 ודי רואים שנגמרו להם הרעיונות.
אני ארחיב בהמשך קצת יותר על הסרט אפילו שאני יודע שהרוב פה שונאים את הסדרה.
כמה זמן לוקח בממוצע שלב הצילומים בסרטים הוליוודיים?
יו ג'קמן ינחה את האוסקר?
http://www.deadlinehollywooddaily.com/motion-picture-academy-wants-hugh-jackman-to-host-he-may-say-yes-if-this-oscars-are-different/
הי, עדיף על ג'סטין טימבלייק
אני עדיין חושב שג'ון סטיוארט הוא מנחה האוסקר הטוב ביותר של העשור האחרון, אבל מי אני שאתווכח עם אנשים שהקריירה שלהם תלויה באחוזי צחיה? בכל אופן, זה כנראה מרמז שמתכננים קטע מוזיקלי גדול, כי יש לג'קמן נסיון במחזמרים.
אחוזי צחיה = אחוזי צפיה
אם כבר שיתנו לשניהם להנחות
שני גברים חתיכים על במה אחת? לא יזיק לאחוזי הצפיה.
מה שלי מפריע זה שהשנה לא יהיה מונולוג פתיחה. סיבה עיקרית עבורי לצפות בטקס הן הבדיחות. בלעדיהן זה פשוט ארבע שעות של ליקוק תחת עצמי.
מסכים לגבי המונולוג
לי מאוד יחסרו הבדיחות הכאילו-לא פוליטיות, במיוחד כשיש כל כך הרבה חומר לעבוד איתו (האביר האפל = ברק אובאמה). מדי פעם, יש איזה רגע בנאום זכיה שמעלה חיוך, אבל יהיה לי קשה בלי מנחה שמסוגל לאלתר בדיחות ולשבור את התבנית המעונבת במהלך הטקס. מבחינתי, הרגע בו ג'ון סטיוארט עצר הכל כדי שמרקטה אירגלובה תזכה גם להזדמנות לנאום, יזכר כאחת מנקודות האור הגדולות בתולדות הטקס. לכאורה מעשה פשוט וחסר משמעות, אבל בעצם הליכה נגד הצורך לתקתק הכל בקצב קבוע והדגמה שכל העסק לא באמת כזה חשוב, העיקר להנות.
יש לג'סטין טימברלייק נסיון מסוים כמנחה טקסים וממה שהבנתי, הוא בכלל לא רע, אבל הוא גם תלוי לחלוטין במה שיגידו לו לעשות. אין לו יציאות ספונטניות שמחיות את הטקס והכל אצלו נראה מופק בקפידה ורובוטי לחלוטין. יאמר לזכות יו ג'קמן שמראיונות שראיתי איתו, יש לו יכולת אלתור וחוש הומור טובים.
עדיין, אני תמיד מרגיש שמנחה בטקס כזה צריך להיות קצת אאוטסיידר. כשהוא מספר בדיחה על חשבון התעשיה, או פונה לקלינט איסטווד בקהל עם תסריט, זה יותר אמין אם הוא נמצא ברמת סלבריטאיות נמוכה יותר. כשכוכב מנחה טקס שכוכבים אחרים מועמדים בו, זה כמו שמושל טקסס יגיש מופע וודביל. האמינות של הבדיחות אובדת כשהקהל בבית לא מזדהה עם האיש הקטן מהטלויזיה.
על פי ניקי פינק
הסיבה להיעדרות הבדיחות היא שהן ממילא בדיחות פנים-תעשייה שלא אומרות כלום לג'ו סיקספאק. והבחירה בג'קמן האוסטרלי היא גם פניה לקהל הבינלאומי שאחראי לעיתים קרובות למחצית ומעלה מהכנסות הסרטים. לג'קמן עצמו זה קידום בינלאומי לאוסטרליה הכושל וקד"מ לוולברין שיוצא חודשיים וחצי לאחר הטקס.
ואם כבר בדיחות פנים-תעשיה – תחשבו שאם הטקס היה משודר ב-NBC ג'יי לנו היה מנחה אותו וזה היה משודר כל ערב ב-22:00.
לא הבנתי, למה לא יהיה מונולוג פתיחה?
ואחוזי צפיה לא צריכה להיות בעיה עבורם, לתת מועמדות לשיר של מיילי סיירוס (האנה מונטנה) מ"בולט" ומועמדות לאחד השירים של "היי סקול מיוזיקל 3" תפתור את כל הבעיה.
לא נותנים מועמדות לפי פופולאריות
זו לדעתי הבעיה האמיתית של האוסקר למשוך קהל. בשנים האחרונות, מועמדים בעיקר סרטים חצי עצמאיים שמופצים באופן מצומצם ובעצם מסתמכים על האוסקר כמקדם מכירות. הנתונים מראים שהטקסים בהם זכו "טיטאניק" ו"שיבת המלך" משכו הרבה יותר קהל מטקסים אחרים. יש לאוסקר יוקרה, אבל בעוד הוא מתיישב יותר ויותר עם טעם המבקרים והסינפילים, הוא מתרחק מג'ו שש-פחית וחבריו. כשכל טקס נערך שלוש שעות ומעלה, צריכים הפוגות קומיות בכדי להתרענן. המונולוג, לפי מפיקי האוסקר השנה, לא מספק את ההפוגה הרצויה עבור הצופים שאינם בקיאים במתרחש בהוליווד.
פה טמון המלכוד הגדול של האוסקר. אם הבחירות יהיו למי שמגיע ולא למי שמוכר, הטקס יאבד קהל. אם ינסו לרצות יותר את הקהל, יאבדו את האמינות הגם ככה לא משהו של הבחירות.
שיחלו בקטגוריה חדשה
אוסקר לחביב הקהל פלוס פרס כספי למסמס נכונה.
אה ואפרופו אוסקר
כמו כמעט כל שנה מתחילים לדלוף לאינטרנט סקרינרים של המועמדים. בינתיים ראיתי שיש כבר את מילק.
אוי, יו ג'קמן מדהים
במיוחד באלתור חי, עם קהל.
יכול להיות שזה פחות עובד על אנשים מפורסמים – אבל אני זוכרת שבשיחה עם דוגמנית על אחת שהיא גם במקרה החברה של ברט ראטנר, ומאוד מורגלת בסלבריטאים וחיי הזוהר – כשהיא דיברה על יו העיניים שלה נצצו בדיוק כמו העיניים של כל אדם אחר שראה אותו פנים אל פנים.
בדיוק כמו אחרי ההצגה שלו בברודוויי, כשעדר של אנשים – רובם בגיל העמידה – עמד עם עיניים כלות מציפייה וחיכה לו שייצא, ורץ אליו לקבל חתימה. נשים וגברים כאחד, אגב.
הוא אחד האנשים עם הכי הרבה כריזמה שראיתי בחיי, חד וחלק.
הוא לא היה משהו כאורח בתוכנית של ג'יי לנו.
כלומר, ברור שהוא הקסים את הקהל אבל אני לא אוהב את סוג ההומור התמים שלו. איכס.
טוב, אז הבחירה בו כמנחה משדרת לדעתי מסר פשוט – עכשיו חברי האקדמיה לא יפחדו לתת ל"האביר האפל" מועמדויות מועטות, יש את יו כמנחה וזה מספיק לרייטינג. אנשים אוהבים אותו. האביר האפל אאוט
לא מסכים
מי שבוחר את המנחה הם המפיקים של הטקס. חברי האקדמיה מצביעים למועמדים בלי שום קשר.
להצביע לבלוקבאסטר? זה כל כך 2004 וכל כך לא אופנתי. האופנה החדשה זה לבחור לסרטים צנועים יותר (האמת אין לי שום בעיה עם זה כל עוד הם באמת צודקים. כמו למשל שנה שעברה עם "ארץ קשוחה" שהגיע לו כל פרס)
תמיד חיבבתי את פרדי,
השאלה אם הוא יהיה שווה משהו בלי השחקן. לדעתי לא.
די! די! די!
מספיק. הלאה. תעברו הלאה. הביאו אל העתיד ולא אל העבר. קצת מקוריות. קצת מאמץ. מה יש? די כבר עם רימייקים וריבוטים ופריקוולים וחבטה בסוסים זקנים ועייפים. וס קרייבן, עצור את הקטסטרופה הזאת, העם מפציר בך.
משהו מוזר
גם התגובות שקוראות להפסיק ליצור רימייקים ולעבוד יותר על פרנצ'ייזים מקוריים, נראות כבר כמו רימייק לתגובות שקוראות להפסיק ליצור רימייקים ולעבוד יותר על פרנצ'ייזים מקוריים.
משהו מוזר
והן תמיד היו מעצבנות באותה המידה.
רק שהם לא עושות קופה על הגב שלך
מצטער לעצבן אותך
מקווה שתעשה חיים ברימייק לפרויקט המכשפה מבלייר.
מצטער לעצבן אותך
אני לא אוהב התנגדות לרימייקים וסרטי המשך רק מעצם היותם כאלה. כבר היו רימייקים מצויינים ואין טעם לפסול את זה לפני שראיתם אפילו פריים רק בגלל שזה לא רעיון מקורי. למי אכפת? אני רק רוצה סרט טוב.