אפשר לסמוך על הצנזורה שתבדר אותנו מדי פעם בהחלטה מקורית. 'שורטבאס', סרטו מלא הסקס של ג'ון קמרון מיטשל ('הדוויג והשארית העצבנית') הוגבל לגיל 18 ומעלה בלבד (לא מפתיע), ולהקרנות משעה 10 בלילה בלבד (זה כבר חדש). |
09.10.2006
|
יומית
אפשר לסמוך על הצנזורה שתבדר אותנו מדי פעם בהחלטה מקורית. 'שורטבאס', סרטו מלא הסקס של ג'ון קמרון מיטשל ('הדוויג והשארית העצבנית') הוגבל לגיל 18 ומעלה בלבד (לא מפתיע), ולהקרנות משעה 10 בלילה בלבד (זה כבר חדש).
אפשר לסמוך על הצנזורה שתבדר אותנו מדי פעם בהחלטה מקורית. 'שורטבאס', סרטו מלא הסקס של ג'ון קמרון מיטשל ('הדוויג והשארית העצבנית') הוגבל לגיל 18 ומעלה בלבד (לא מפתיע), ולהקרנות משעה 10 בלילה בלבד (זה כבר חדש).
נשמע כמו סרט מעניין
אני אשמח לראות אותו.
אגב, Short bus ידוע בארה"ב בדר"כ בתור האוטובוס בו מסיעים תלמידים לבתי ספר "מיוחדים", בניגוד ל-School bus הרגיל.
חשבתי על משהו. סרטי הארי פוטר מרוויחים הרבה,מאוד הרבה. יש עוד שלושה סרטים שאמרים לצאת. ובכללי,אחרי שכל שבעת הסרטים יצאו,הארי פוטר תהיה הסדרה המצליחה ביותר אי פעם. נגיד הסרטים מרוויחים בממוצע בארה"ב 250 מיליון דולר,אז תכפילו את זה ב7.
אפילו כבר עכשיו היא הסדרה המצליחה ביותר אי פעם, לא?.
לא מדויק (טוב, *ממש* לא מדויק)...
הנה, תירא: http://www.boxofficemojo.com/franchises/
סדרת "הארי פוטר" במקום השלישי, אחרי ימבה הסרטים של "ג'יימס בונד" וכמובן אחרי המנצח "מלחמת הכוכבים" שהוא נמצא גבוה מעל כולם במרחק עצום. אפילו אם להארי פוטר נותרו עוד 3 סרטים אני לא חושב (ואני 99% בטוח) שהוא יוכל לעקוף את מלחמת הכוכבים…
מה שהייתי רוצה לראות אותם עושים פעם
זה סרט שמוגבל לבני 18 בלבד *באמת*.
כלומר, גם בני 19 ומעלה לא יוכלו לראות אותו.
הא הא, אתגר!
לאאא!1!1!1!1!1!1! דובי לא יהיה ב''...ומסדר עוף החול''!1!
טוב, נו, הגזמתי. בכל מקרה, חבל…
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=16879
לא נורא
דובי הוא דמות די מעצבנת. אני בכלל לא אוהב את העקרון של גמדי הבית.
אבל זה עדיין לא חדשות טובות. אם תספר לי שהארי לא יופיע באחד הסרטים הבאים – אז אני באמת אשמח.
למרות זאת,
הוא היה לדעתי הדבר הכי טוב בסרט השני (שברובו לא היה משהו…)
יצאו בזול עוד.
אבל בעצם לא. אין סיכוי.
חוץ מדובי ייחתכו עוד המון קטעים מהספר. אבל באמת המון. יותר מהרביעי אפילו.
אבל זה לטובה. במילא הספר החמישי נמתח יותר מדי ויש כמה קטעים בהם נותרת ההרגשה שרולינג סתם מילאה עמודים ככדי לנפח את הספר.
הוא כבר עושה יותר חדשות
מפוטין האמיתי.
אולי זה כבר חלק מקונספירציה או משהו.
ראיתי את הטריילר המלא עם כל העירום והסקס. והוא נראה הרבה יותר משכנע ומעניין מהמצונזר והמגולף שבאתר.
איפה, איפה?
גם הטריילר הלא מצונזר נמצא באתר.
מהתפריט שבתחתית העמוד הראשי צריך לבחור Trailers, ומשם, מהתפריט שבצד ימין, Uncencored Trailer. ואז הוא דורש הרשמה. אוף. בטח אפשר פשוט למצוא את זה ביוטיוב.
מישהו יודע (אם) ומתי יוצא בארץ
נראה אחלה סרט
אבל אם זה כבר מוגבל,
מה הטעם בהגבלת השעה?
לעשות רעש.
לא נדמה לי.
לעשות רעש זה לקרוא לסרט שלך "נחשים על מטוס". לעשות רעש זה לקצוץ 17 סצינות כדי לקבל R. לעשות רעש זה לתת לספילברג לעשות סרט של קובריק. לעשות רעש זה -לא- להגביל את שידור הסרט משעה 22:00. להגביל את השעה זה סתם טיפשי.
"היי, אחי, רוצה ללכת לראות איזה סרט?"
"יאללה, בוא נלך לראות איזה משהו קשה כזה!"
"שמעתי יש ת'סרט הזה, 'שורטבאס', אפשר לראות אותו רק משעה 22:00!"
"וואו, אחי, בוא נלך!"
וקיימת גם בעיית הגרמלינס.
את המוגוויי, כידוע, אסור היה להאכיל אחרי חצות, כי אז הם הופכים לגרמלינס מרושעים. אבל אם אני לא טועה, אף פעם לא הוגדר מתי בעצם נגמר "אחרי חצות". הרי כל שעה ביום היא אחרי חצות בלילה שלפניו. אז, בעניין הסרט הזה: מותר להקרין אותו ב-2 בלילה? הרי זה בלי ספק אחרי 10 בערב, וילדים בדרך כלל לא מסתובבים ברחובות ובקולנועים בשעה הזו. ומה עם 4? ו-6 בבוקר? ו-8? או שבעצם מותר להקרין את הסרט הזה אך ורק בין 22:00 ל-24:00 בערב?מזל שהאורך שלו הוא רק 101 דקות. אפשר אפילו להכניס הפסקה קטנה באמצע.
אני תמיד הבנתי את זה ככה
הגרמלינס מפחדים מאור השמש ולכן, "אחרי חצות" מסתיים ברגע שיש מספיק אור בחוץ בכדי שיפחדו להופיע. השאלה היא האם הדבר תלוי במיקום או במוצא של המוגווי. למשל, האם בנורבגיה, "אחרי חצות" נמשך בעצם עד האביב?
אני תמיד הבנתי את זה ככה
ואם הם אוכלים לפני חצות אבל נתקע להם אוכל בין השיניים ?
וקיימת גם בעיית הגרמלינס.
ומה קורה אם נתקע להם פרור בשיניים ואם הוא משתחרר אחרי חצות ורק אז הם בולעים אותו? שלא לדבר על הבעיות שבאכילה במטוס.
וקיימת גם בעיית הגרמלינס.
אוכל הוא אוכל, וזה לא משנה המקור (או השיניים), משנה רק הכמות.
נראה לי שפירור אוכל 'סטנדרטי' לא מספיק כדי לעשות מטמורפוזה עצבנית, אבל כמות רצינית יותר של מזון, במידה והיא מגיעה איכשהוא לקיבתו של המגווי (גם אם זה בצורת אינפוזיה) היא קטליסט מספק.
ואיפה יש קולנוע שמקרין סרטים ב4 וב6 לפנות בוקר? בעצם… אולי כדאי להגביל גם סרטים אחרים בשעת הקרנה? לפחות בשעות כאלה לא יהיו ילדים קטנים (13-) באולם ואפשר יהיה לראות סרט נורמלי (היינו לא מוגבל) בשקט.
הבעיה האמיתית היא אם הם נהפכים לגרמלינס אחרי כניסת השבת,
כתוצאה מהפירור הזה, ואז יוצא שמי שהאכיל אותם ביצע חילול שבת.
זה לא מה שיוצא.
אני מודה שאני לא בקיא בכלל בדיני שבת,
אבל למה לא?
תסתכל על זה ככה:
האכלת גרמלין אינה עבודה. אבל גם אם היתה, הבה ניקח מקרה מבחן: נניח הדלקת אור בחדר לפני כניסת השבת. במהלך השבת נכנסת לחדר המואר, ולרגע אחד המנורה הבהבה – זה הרי לא ייחשב שהדלקת את האור מחדש אחרי כניסת השבת, כי לא נגעת בחשמל. הפעולה כבר בוצעה לפני כן.
לפחות, זו ההשערה שלי.
מילא, זו הייתה בדיחה די מטומטמת מלכתחילה.
כן, בעיקרון
ללא פעולה פיזית אקטיבית בשבת אין חילול שבת (לפחות דאורייתא).
אפילו פשוט יותר.
כמעט בכל בית דתי מותקן שעון שבת, אותו מכוונים ומפעילים לפני השבת, ובמהלך השבת הוא מכבה ומדליק את האור בשעות המתאימות.
אבל לגבי האכלה בשבת, זה לא לגמרי פשוט שמותר – תלוי בסוג בעל החיים. כעיקרון אסור להאכיל חיות בר (נכון שזו לא ממש עבודה, אבל חכמים אסרו זאת משום טרחה יתרה), אבל מותר להאכיל חיות שתזונתן תלויה באדם. גיזמו נראה בחור תלותי למדי, ועל כן מסתבר שיש להתיר את האכלתו.
יש פסק הלכה על גרמלינס?
וקיימת גם בעיית הגרמלינס.
אני די בטוח שגם שאלו את השאלה הזו ב"גרמלינס 2". בצחוק, אבל שאלו.
גם את השאלה הקודמת (לגבי אזורי זמן)
כמובן
לאחר שראיתי את הסרט, אני יכולה להגיד בבטחה:
אוה כן, יש טעם בהגבלת השעה. למשל, הסצינה הפותחת את הסרט: בחור נאה ועגום מבט יושב באמבטיה ומצלם את עצמו. מצלמת הוידאו עוברת לזום על איברו המדולדל ואשכיו המרחפים במים. כמו בקסים-קסם, למים נוסף זרם צבע מתערבל – זה שתן. שתי סצינות אחר כך, הבחור – עכשיו כבר מחוץ לאמבטיה – נשכב בעמידת נר, מכופף את אגנו כלפי מטה ומנסה למצוץ לעצמו.
בהמשך יש כמעט כל סוג אחר של סקס וכמעט בכל תנוחה אפשרית. מה שכן, זה מצחיק.
והסרט עצמו?
היית ממליצה עליו?
כן.
אבל עדיין לא ברור לי -
הסרט כבר מוגבל למבוגרים בלבד. מה ההבדל אם מבוגרים יראו את הסרט ב-18:30 או רק אחרי 22:00?
זהירות, אני מניח.
לא כל הצופים מודעים להגבלת גיל ורוב בתי הקולנוע לא מקפידים על אכיפה (באמת למה להם?).
צופה צעיר יכול לחשוב "הי, הסרט מוקרן ב18:30, הוא בטח מתאים לי". תיחומו לשעת לילה תקטין את הסיכון.
''לא בשביל זה אנשים משלמים ארנונה''
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3316256,00.html
צריך לקרוא את הכתבה הזו,
רק בשביל הטוקבקיסטים. זה עשה לי את היום.
נו, נכון שצדקתי כשאמרתי שזה סרט גרוע?
אני בדרך כלל
די סלחן לגבי סרטים מאכזבים של במאים גדולים כמו גיליאם (ע"ע אוליבר טוויסט" של פולנסקי), ואני לא מאמין שאני הולך להגיד את זה על סרט שהבמאי שלו הוא מהאהובים עלי. אבל אני נאלץ בכאב להסכים. "טיידלנד" סרט ממש ממש לא טוב, וסרטו הגרוע ביותר של גיליאימו מאז "מינכאוזן", והרבה יותר מ"האחים גרים".
(ולפני שאני כותב פה הודעה ארוכה ומלאת ים, עורכים יקרים, האם דיון ביומית כמו זו יהיה יותר מדי ? או שעדיף שאעשה את זה בת'רד רלוונטי יותר?)
אוי ויי, למה הזכרת לי את אוליבר טוויסט?
אני כל כך אוהב את סגנון הבימוי של פולנסקי ודווקא באוליבר טוויסט הוא פישל. והסרט עצמו היה משעמם בטירוף.
הפרוטוקול דורש: בעיני, הברון מינכהאוזן סרט מצוין
אני מצאתי אותו בינוני מדי.
הוא אולי לא סרט גרוע באמת, אבל בהחלט מהחלשים שבסרטי גיליאם ואחד מהסתמיים שבהם. במחשבה נוספת, גם "טיידלנד" לא גרוע לגמרי, אלא פשוט לא עובד כמו שאר הסרטים שלו.
ובעצם, זה אפילו לא כל כך משנה – מי שעשה 3 יצירות מופת כה ענקיות וכה כבירות כמו גיליאם, יכול לעשות סרטים סתמיים כאלה עד יום מותו אם מתחשק לו. ואני עדיין אאמין בו.
מה יצירת המופת השלישית?
אתה לא מעדיף לדעת קודם מה השתיים הראשונות?
אני יכול לחשוב על ארבעה סרטים אפשריים שאינם הברון מינכהאוזן:
שניים עשר הקופים – מובן מאליו.
פישר קינג – לא חף מפגמים, אבל פופולארי למדי.
ברזיל – גרסת הבמאי.
פחד ותיעוב בלאס וגאס – יש מי שיקרא לזה יצירת מופת, יש מי שיסמן את הסרט כתחילת ההתדרדרות של גיליאם.
אני חושב ש''פחד ותיעוב'' סרט גאוני,
והוא יצירת המופת השלישית של גיליאם, יחד עם "ברזיל" ו"12 קופים". הוא אמנם הפחות טוב-טכנית מהשניים האחרים (ול"12 קופים" הוא אפילו לא מתקרב להגיע מבחינת עלילתית גם), אבל הוא בהחלט הסרט האהוב עלי ביותר של גיליאם, ואחד מהמצחיקים שבהם. גם אחד מהתפקידים הטובים ביותר של ג'וני דפ, למרות שאני לא משתגע עליו במיוחד. שם הוא פשוט ענק. גם הפסקול מתמודד עם הגדולים מכולם והוא מהאהובים עלי שיש (אפילו קניתי את הדיסק!).
בקיצור – סרט נפלא, שלא קיבל מספיק הערכה כשהוא יצא לראשונה.
אכן אחלה סרט.
למרות שהספר יותר מצחיק בעיקר בגלל הכתיבה השנונה שאינה עוברת מסך.
אבל הסרט עדיין מצוין וסך הכל מעביר את המסר של הספר בצורה נהדרת.
טיידלנד גרוע לדעתי רק בגלל שהוא משעמם וחסר פואנטה. הסרט מאד יצירתי ויפה מבחינה ויזואלית אבל באמת, מה הקטע שלו? למה הוא נעשה בכלל?
כדי שנדע שגיליאם חזק בויזואליות? אנחנו לא צריכים את טיידלנד כדי לאשר את זה.
אוי
אם מישהו שלא מצא את "פחד ותיעוב" משעמם מכנה סרט בתואר הזה, אני ממש לא רוצה לצפות בסרט האמור.
לגיליאם יש רק יצירת מופת אחת
יש לו כמה סרטים טובים ('פחד ותיעוב', 'פישר קינג' ו'12 קופים'), אבל רק 'ברזיל' הוא סרט שלם, חזק ומעניין באמת.
יאמר לזכותו שסגנון הבימוי של ייחודי מאוד, ולרעתו שהוא לא יודע לבחור או לביים סיפור (להוציא במקרה של '12 קופים').
בפעם המיליון
כל הגרסאות של "ברזיל" שיצאו לקולנוע הן גרסאות הבמאי. הגרסה היחידה שאינה גרסת הבמאי משודרת רק בערוצים נידחים בטלוויזיה האמריקאית, ונכללת כקוריוז, ביוזמת גיליאם, במארז המורחב של הסרט.
סרט ממש חמוד.
כלומר, הוא מלא בסקס, ויש אנשים שבטח לא יאהבו את הצורה הפתוחה שבה הסרט תמייחס לסקס, אבל בכל זאת. סרט ממש מצחיק, עם דמויות חביבות וסיפור נוגע ללב, ומצליח לעשות מה שהרבה סרטים ניסו, ונכשלו: לתאר את ההווי הבוהימיי בדאון טאון ניו-יורק. אחלה של סרט. חבל שאנשים רואים רק את הסקס שבו.
כל מילה.
אני ממש שמח שמישהו כתב את זה סוף סוף.
עוד לא ראיתי את הסרט, אבל נורא עניין אותי לדעת איך הוא, מעבר לכלכ העניין שאליו כולם מסבים את תשומת הלב. העלילה משכה לי את העין וחשבתי אם לראות את הסרט, ונחמד לדעת שיש אהדה.
שמעתי סקס.