זה היה 4 ביולי מתוח בבית משפחת סמית. לסמיתים יש מסורת משפחתית: מדי שנה הם חוגגים את יום העצמאות האמריקאי בפיקניק משפחתי ואז בצפיה בסרט החדש של אבא, ובעקבותיו העשרת חשבון הבנק הזוגי בעוד אי אלו מיליוני דולרים. השנה החגיגה כללה את כל המשפחה: בצמוד לסרט החדש של אבא וויל, 'הנקוק', הוקרן הטריילר ל'היום שבו הארץ עמדה מלכת', שבו מככב, למשך מספר שוטים, הבן ג'יידן. אחר כך כולם הלכו לראות את 'קיט קיטרדג", שבו משתתפת הבת, ווילו סמית' בת ה-7, אמנם רק בתפקיד משנה, אבל זו התחלה. ייתכן שהם אפילו הספיקו לתפוס איתו גם את הטריילר ל'מדגסקר_2' עם אמא ג'אדה בתפקיד ההיפופוטמית. השמחה היתה גדולה, ובכל זאת נדמה שמשהו העיב עליה. לפני השינה שאלה ווילו הקטנה בלחש את אמא היפופוטם, "אמא, למה הסרט של אבא הכניס פי 18.3 יותר מהסרט שלי?"
"אין מה לעשות, ילדתי, אבא הוא מוקד המשיכה הקופתי מספר אחת בעולם," אמרה אמא. "אולי כשתגדלי גם את תהיי".
"אבל הסרט שלו היה פגום!" מחתה ווילו בעיניים נוצצות. "התסריט לא השכיל להביא לידי ביטוי את המתחים הגזעיים והחברתיים שהקונספט הבטיח, והמערכה השלישית היתה מנותקת מכל הקשר ורצופה בפתרונות דאוס אקס מאכינה!"
"החיים," אמרה אמא, "קשים".
'הנקוק' בכיכובו של וויל סמית יצא לאקרנים השבוע, וכצפוי השתלט על הקופות. בגלל הסופ"ש החגיגי, הסרט הופץ באופן לא שגרתי: הוא הוקרן בהצגות לילה בלבד כבר ביום שלישי (שבו הוא הכניס 6.8 מיליון דולר), ונכנס לקצב רציני בימים רביעי-חמישי (17 מיליון דולר ליום). בסוף השבוע הוא הכניס 66 מיליון דולר, מה שהביא אותו להכנסות כוללות של 107 מיליון דולר תוך חמישה ימים וחצי.
זה לא מעט. אבל האמת היא שבסטנדרטים של וויל סמית, זה גם לא הרבה. הסרט לא פוגע ברקורד הקופתי המדהים של סמית – זה הסרט השמיני ברציפות בכיכובו שמכניס מעל 100 מיליון דולר, הישג ששום שחקן אחר בעולם לא מתקרב אליו. אבל אחרי שסמית הוכיח שהוא מושך בקלות מיליונים בכל ז'אנר ובכל עונה, אפשר היה לצפות שכשהוא חוזר לז'אנר שבו הפך לראשונה לכוכב ענק – קומדיות אקשן – ולתאריך ההפצה שבו פוצץ קופות שוב ושוב, ה-4 ביולי, הוא יביא אותה בריסוק-קופות אמיתי. במקום זה, 'הנקוק' סתם מצליח. הפתיחה שלו גדולה פחות משל 'אני האגדה' (77 מיליון), שיצא בחורף ונראה כמו סרט הרבה פחות ידידותי לצופה המשפחתי. יכול להיות שככה נראה היום כשלון אצל וויל סמית: לעשות רק המון המון כסף, ולא המון המון המון.
'הנקוק', שיצא במקביל גם בארץ, הוא עיבוד של עיבוד של עיבוד של עיבוד של תסריט שנקרא במקור 'Tonight, He Comes' (וכפל המשמעות בכלל לא מקרי כאן), והחליף ידיים בין במאים ומפיקים כבר הרבה שנים. סמית הוא הנקוק, איש בעל כוחות-על שמתכוון לטוב, אבל גורם בעיקר לצרות ולנזק, עד שהוא עובר שיפוץ תדמית בסיוע יחצ"ן (ג'ייסון בייטמן) ואשתו (שרליז ת'רון). הביקורות על הסרט היו מעורבות עם נטיה לצד השלילי של המעורבות. כאילו שהביקורות משנות.
הסרט השני שהגיע השבוע להפצה רחבה, אחרי שבועיים שבהם הוקרן באופן מצומצם, הוא 'Kit Kittredge: An American Girl', עם אביגייל ברסלין בתפקיד הילדה-שנמצאת-בכל-סרט התורנית, והסמיתית הקטנה. הסרט מבוסס על סדרת בובות – כלומר, 'בראץ' עם פטריוטיות אמריקאית – ולכן זה מאוד מפתיע שהוא מקבל דווקא ביקורות טובות. כמו ילדות בכל הדורות, קיט קיטרדג' וחברותיה, שחיות בתקופת השפל הכלכלי (לא זה שעכשיו, זה של שנות השלושים של המאה הקודמת) פותרות תעלומה בלשית. אבל ילדות קטנות לא מספיק מתעניינות בזה, מתברר. הסרט הכניס סכום מאוד לא ראוי לציון של 3.6 מיליון דולר בלבד, והגיע רק למקום השמיני השבוע. ובכל זאת, עם תקציב הפקה צנוע של כ-10 מיליון דולר וחיי DVD ארוכים, זאת לא אכזבה גדולה מדי.
ה-4 ביולי הוא "אנטי-חג" מבחינת ההכנסות בבתי הקולנוע: רוב האנשים מעדיפים לראות בו זיקוקים ולא סרטים. כשה-4 ביולי נופל על יום חול, זה לא משנה הרבה מבחינה קופתית. הפעם הוא חל בסוף השבוע, וזה גרם לפגיעה בהכנסות הסרטים ביום שישי, ולירידות שעשויות להיות קצת גדולות מהרגיל לסרטים הותיקים. כל זה לא בא לתרץ את זה שצמד סרטי ה-W המצליחים של השבוע שעבר צנח השבוע. 'וול-E' אמנם ממשיך להיות הסרט הכי אהוד על המבקרים ובסקרי דעת קהל השנה, אבל הכנסותיו ירדו ב-47% מהשבוע שעבר, ירידה לא קטנה עבור סרט אנימציה. זה לא אומר שיש לפיקסאר ודיסני על מה להתלונן, כשהכנסות הסרט הכוללות הגיעו כבר ל-128 מיליון דולר, אבל הוא היה יכול לקחת דוגמה מ'קונג פו פנדה', שירד השבוע ב-36% בלבד. הפנדה רשם לעצמו ציון דרך יפה השבוע: עם הכנסות כוללות של 193 מיליון דולר, הוא עקף (או יעקוף מחר) את 'מדגסקר' והפך לסרט האנימציה המצליח ביותר של דרימוורקס, מחוץ לסדרת 'שרק'.
'מבוקש' ששייך לז'אנר שנוטה לנפילות מהירות (וליריות תוך כדי קפיצה), צנח בחדות – 60%.
עדכון ממרוץ אינדי ואיירון: ההפרש ממשיך להצטמצם משבוע לשבוע, ועומד עכשיו על פחות מ-6 מיליון לטובת איירון מן (312:307). זה עוד ייגמר בפוטו-פיניש, או ש'האביר האפל' בסופו של דבר יגיח ויעקוף את שניהם בסיבוב. אבל עוד שבועיים למועד.
בשבוע הבא, 'הלבוי 2' האדום והחביב, 'מסע אל בטן האדמה' שמתהדר באפקטי תלת-מימד, ו'לפגוש את דייב' עם ספינת חלל רובוטית שנראית כמו אדי מרפי.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.
"אבל הסרט שלו היה פגום!" מחתה ווילו בעיניים נוצצות. "התסריט לא השכיל להביא לידי ביטוי את המתחים הגזעיים והחברתיים שהקונספט הבטיח, והמערכה השלישית היתה מנותקת מכל הקשר ורצופה בפתרונות דאוס אקס מאכינה!"
הכי קרוב שכוס הקולה המטאפורית שלי הייתה מלזהם לי את המקלדת.
ו:
ג'ים קארי ברגע של שטות מול עדשות הפפרצי, או כמו שאמרו חז"ל: "כנסו, כנסו, כדאי לכם".
http://www.egotastic.com/entertainment/celebrities/jenny-mccarthy/jenny-mccarthy-bikini-pictures-and-jim-carrey-bikini-pictures-hahaha-wtf-003766
(ויה אידיבי)
אני מת על ההומור של פיש.
בדיוק היום הייתה הבכורה של העונה החדש של "רוק 30". כל-כך דומה ההומור. כל-כך חכם, מצחיק וחמוד. רדפיש צריך לכתוב את העונה הבאה של התוכנית עם טינה פיי.
איזה בכורה לאיזה עונה?
עונה שנייה של ''רוק 30'' עם טינה פיי ב-yes stars 1
תוכנית מאוד מצחיקה בעיקר למי שמבין בטלוויזיה, יש הרבה קריצות להרבה תוכניות ורשתות טלוויזיה אמריקניות.
סוף
רד פיש את ענק !
תענוג לקרוא את הטקסטים שלך
ניקול קידמן האגדית המהפנטת
עזבו מהסכומים ומהסרט של וויל סמית וכל מה שקשור אליו.
האגדית המהפנטת, היפייפה המהממת המצוידת עם כישרון ענק שהפך אותה לאחת השחקניות הגדולות של דורנו, הלא היא ניקול קידמן (למרות שכיום היא לא נראית יפה לאחר מה עשתה לפנים שלה). קידמן אחת הכוכבות הקולנוע הזוהרות ואחת השחקניות הנפלאות ילדה לא מכבר והקדימה אפילו את אנג'לינה ג'ולי. קידמן, האוסטרלית המהממת ואחת הנשים היפות שנראו אי פעם על המסך (למרות שבסרטים מסויימים לא הבליטו את יופיה) ילדה ביום שני האוסטרלית הזו שווה יותר מכל סכום וכסף של וויל סמית, והיא עוקבת אותו בסיבוב השבוע בתקשורת העולמית. עוד יזכרו אותה בעתיד כשחקנית קולנוע מוערכת ואחת השחקניות האופי היפות ביותר שאי פעם נראו על המסך הגדול. האלילה בהתגלמותה שיעריכו אותה בעתיד פי ממה שמעריכים אותה היום.
היא הקדימה אפילו את אנג'לינה ג'ולי!
יש! ניצחנו!
זה עוד כלום.
אשתי ילדה לפני שלוש שנים והקדימה אפילו את ניקול קידמן!
תודה על העדכון בני
לאחר שבהודעתך הקודמת (http://www.fisheye.co.il/thread_339665) הכרזת שתמה תקופתה של ניקול קידמן זנחתי את ענייני בה. שמח לשמוע שהיא (למרות הכל?) החליטה להעמיד צאצאים ובכך להמשיך את שושלתה המופלאה האגדית והמהפנטת.
רד פיש טועה!
"זה לא מעט. אבל האמת היא שבסטנדרטים של וויל סמית, זה גם לא הרבה."
על מה אתה מדבר?! קודם כל זוהי הפתיחה השנייה בגודלה של וויל סמית', אחרי "אני האגדה" שעשה 77 מיליון (ואגב הסכום המדוייק מדבר על כ- 3 וחצי מיליון דולר פחות להנקוק, קצת יותר מ 62 מיליון), מה גם שכל סרטיו שיצאו ביולי (בחורים רעים 2, אני רובוט, גברים בשחור 1 ו-2 והיום השלישי) עמדו על ממוצע של 50 מיליון בסופ"ש הראשון, אז אני נאלץ לחלוק עליך רד פיש, הפתיחה של הסרט בהחלט גדולה מאוד וזה בהחלט הרבה כסף, כן גם בסטנדרטים של וויל סמית'.
דבר שני זה הסרט הראשון של וויל סמית', כן הראשון, שחוצה את קו המאה מיליון תוך חמישה ימים תמימים, אז סורי, אבל מה שכתבת על נושא הכסף שהסרט עשה פשוט לא נכון, זה הרבה הרבה כסף לסטנדרטים של סמית'. וזה אחרי חפירה מעמיקה בעמוד שלו ב BOX OFFICE MOJO
ועוד דעה קטנה..
אני בטוח שאם הסרט היה פותח ביום שישי ולא ביום רביעי היינו רואים פתיחה דומה לזו של "אני האגדה" אם לא גדולה יותר…………
ועוד משהו פיצי..חח..
הסרט הוא בשום פנים ואופן לא "קומדיית אקשן", עוד אפשר לחשוב שהוא בסגנון בחורים רעים…
ועוד משהו פיצי..חח..
"הנקוק"הוא קומדית אקשן בדיוק כפי ש"אני האגדה" הוא סרט אימה, כלומר הוא מנסה להיות אחד כזה, אך לא מצליח, ונהיה שיך לז'אנר בלתי ידוע.
דרך אגב, גם אני לא רואה איפה האכזבה, חוץ מהביקורות הסרט מצליח מאוד, די הופתעתי למען האמת מהסכומים שגרף.
הסטנדרטים של וויל סמית, בשנים האחרונות, זה לשבור שיאים.
כשהוא הופיע בקומדיה רומנטית ('היצ") הוא השיג את הפתיחה הגדולה ביותר אי פעם לקומדיה רומנטית. כשהוא הופיע בסרט אימה ('אני האגדה') הוא השיג את הפתיחה הגדולה ביותר אי פעם לסרט אימה. כשהוא הופיע בדרמה – ממש דרמה, בלי יריות וכמעט בלי בדיחות ('המרדף לאושר') הוא השיג את אחד הסרטים המצליחים ביותר אי פעם מהסוג הזה. כשהוא עשה סרט גיבורי על ('הנקוק'), הוא השיג… 66 מיליון דולר. לא שיא ולא מתקרב לשיא.
בנוסף, כשסרטים פתחו עם 50 מיליון דולר בשנות התשעים, זה לא היה אותו הדבר כמו 50 מיליון דולר היום. אז זאת היתה פתיחה סופר-ענקית. אם אתה מתייחס לעליה במחירי הכרטיסים (ואני מודה, בדרך כלל אנחנו לא טורחים לעשות את זה), אז הפתיחות של 'היום השלישי' ו'גברים בשחור' היו שוות בדולרים של היום כמעט 80 מיליון דולר.
אז למה בעצם תמיד מדברים רק בדולרים?
למה לא גם במספר הכרטיסים שנמכרו? זה הרבה יותר קל להשוואה לאורך שנים.
כי זה נותן מספרים מרשימים יותר,
ומבטיח ששיאים יישברו כל פעם מחדש. האולפנים משתמשים במספרים האלה כסוג של קידום מכירות, ויש להם אינטרס להכריז על שיא של כל הזמנים פעם בחצי שנה – זה נותן כותרות מצוינות לסרט שלך. היה יכול להיות הגיוני הרבה יותר לספור את הצופים, ולא את הדולרים, אבל את המספרים האלה בלתי אפשרי למצוא.
בניגוד לישראל, שבה כאשר משחררים נתוני צפיה
(למשל אלה שמתפרסמים מדי פעם אצל יאיר רווה), בדרך כלל מדובר בנתונים אודות כמות המבקרים בקולנוע, ולא על סכומי הכסף שנעשו.
''את המספרים האלה בלתי אפשרי למצוא''
זו התשובה שחיפשתי. חבל.
מצאתי במוג'ו קצת מידע רלוונטי – נתונים על 100 הסרטים הקופתיים אי פעם תוך התחשבות בשינויי המחירים. הם אומרים שהם עושים את אותו חישוב לכל הסרטים, אבל רק למי שיש חשבון בתשלום…
http://www.boxofficemojo.com/alltime/adjusted.htm
פרטי טריוויה מעניינים – אם מתחשבים בשינוי במחיר הכרטיסים, 51 סרטים מרשימת 100 המצליחים נעלמים, רק 3 מהעשיריה נשארים בעשיריה (מלחמת הכוכבים, אי.טי וטיטאניק), ויש יותר סרטים מהסבנטיז ברשימה מאשר משנות האלפיים (לעומת רוב מוחץ של כמעט שני שלישים לשנות האלפיים בטבלה הרגילה).
כן, זה די ידוע.
אבל ספירת הצופים לעומת ספירת הדולרים לא משנה רק את הפרספקטיבה ההיסטורית. בניגוד לארץ, מחירי הכרטיסים בארה"ב לא אחידים. כרטיס קולנוע להצגת ערב במנהטן יכול להגיע ל-12 דולר. באזורים עניים יותר קל להשיג דילים של כרטיסים בפחות מ-6 דולר. הצגות צהריים עולות פחות מהצגות ערב, וכרטיסים לילדים עולים פחות מכרטיסים למבוגרים. לכן בהכנסות הסרטים, תושבי הערים הגדולות נחשבים יותר, פשוטו כמשמעו, ואם סרט מצליח משום מה יותר דווקא בפרברים, זה לא יתבטא בקופות. ואם שני סרטים מכניסים בדיוק 100 מיליון דולר, רק שאחד מהם הוא סרט ילדים והשני סרט למבוגרים, את סרט הילדים ראו הרבה יותר אנשים.
אבל זה מה יש.
אז זה בעצם כמו שיטת המחוזות?
במובן של ''שיטה טפשית ופגומה, אבל משתמשים בה בכל זאת'', כן.
אבל, שוב.
זה לא ממש נכון.
גם במנהטן ניתן להשיג כרטיסים בשישה דולר (לסטודנטים, למי שיודע איפה לקנות, לועדי עובדים) ובשבעה או שמונה למי שיש לו כרטיס חבר בקוסטקו.
וגם באמצע אמריקה (אינדיאנה, למשל) סרט בהצגת ערב *לא* עולה חמישה דולר, אלא אותו דבר כמו במנהטן (אולי מחירו עדיין עומד על 10 דור, אבל זה כפול ממה שציינת). ההבדל האמיתי הוא שבמדינות שהן לא ניו יורק, יש לרב הבדל בין כרטיס יום לכרטיס ערב.
*יש* אנשים שקונים כרטיסי קולנוע ב-12 דולר.
יש גם אנשים שקונים כרטיסים ב-6 דולר. איפה ואיך אפשר להשיג כרטיסים כאלה, זו לא הנקודה. הנקודה היא שיש הבדלים גדולים במחירים, וטבלאות הקופות לא משקפות אותם. אולי 'מתים על החיים' היה להיט ענק דווקא בקרב ועדי עובדים?
בעניין הפרשי המחיר, לא התכוונתי לומר שיש הבדל גדול בין המדינות (בניו יורק, בשיקגו ובאינדיאנפוליס המחירים בוודאי דומים), אלא בין הערים הגדולות לבין אזורים כפריים יותר. מניסיון, אפשר להישאר במדינת ניו יורק ולהשיג כרטיסי קולנוע בזול אם רק נוסעים אל אחת העיירות הקטנות שב-upstate (לא שזה שווה את מחיר הדלק).
לא אמרתי שאין מי שקונה כרטיסים ב-12 דולר.
אמרתי רק שגם במנהטן אפשר למצוא כרטיסים ב-6 דולר ופחות.
אשר לאינדיאנפוליס, במקרה אני יודעת שזו לא השוואה צודקת עם שיקגו, למשל.
אינדיאנפוליס נטולת מבנה של עיר. רק ה"דאון טאון" שלה הוא בעל מבנה של עיר גדולה, אבל כל שאר העיר מחולקת כל כך, שהמרחק בין שכונה שרשמית היא אינדיאנפוליס, לבין קניון עם קומפלקס קולנועי ששייך לאחד המחוזים מהעיירות הקטנות ש"סביב", יכול להיות קטן יותר מאשר בין אותה שכונה לדאון-טאון. ולא, זה לא המקרה בין "אפ סטייט" ניו יורק, לשילוש הקדוש "מנהטן-ברוקלין-קווינס".
ובאותו קניון "לב המפרץ" שרשמית אינו בעיר בגדולה "חיפה" – המחיר שווה ערך למחיר כרטיס במנהטן הגדולה עם התחבורה הציבורית.
אבל לגבי הנקודה העיקרית שלך: אני מסכימה. יהיה נכון יותר להשוות בין מכירת כרטיסי קולנוע בארה"ב למכירת ספרים בארץ; בחנות אחת תשלם שמונים שקל, ובאחרת 40. ודרך ועדי עובדים אתה עשוי למצוא את זה מוזל אפילו יותר.
''פריסטו'', הפיקסרון שלפני וול-E
דלף לרשת:
http://videolog.uol.com.br/ajax/codigoPlayer.php?id_video=345166&v=b0/f2/345166&v_hd=&relacionados=S&default=S&cor_fundo=000000&swf=1&width=424&height=318
אם אתם מתכננים לצפות בוול-E בקולנוע אז אולי עדיף לא לצפות בזה עכשיו. הסרטון מוצלח מאוד.
פחות טוב, בעיני.
יותר מידי סלפסטיק. אני חושבת שזה אחר מסרטוני הפיקסאר הפחות חביבים עלי…"חוצן במבחן", "בשביל הציפורים","המשחק של גרי" וההוא עם הכיבשה ששכחתי איך קוראים לו היו יותר טובים בעיני.
סקר סרטוני פיקסאר שערכנו:
כתבה מספר 3374
'פרסטו' מאוד מצחיק, לדעתי, אבל מנסה יותר לחקות את הסגנון של הלוני טונס מאשר להמציא משהו חדש ומקורי. מצוין, אבל לא מתחרה בגרי או בציפורים.
אגב גרי...
ראיתי אתמול את 'צעצוע של סיפור 2' וגיליתי משהו מפתיע (בשבילי, לפחות). גרי הוא זה שמתקן את היד הקרועה של וודי!
ידוע
משהו לא מסתדר לי.
לפי הידיעה הזאת http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=46678 ככל הנראה לפני "האביר האפל" יוקרנו בארה"ב טריילרים ראשונים לסרטים "שליחות קטלנית 4" שיוצא במאי (מאי!) 2009 (2009!) ו"ווצ'מן" שיוצא במרץ (מרץ!) 2009 (2009!).
והטריילר להארי פוטר 6 שיוצא בנובמבר 2008 (שמונה!) נזכה לראות ככל הנראה רק באוגוסט.
אז עכשיו יש לי שאלה פשוטה: הארי פוטר הוא סדרת סרטים ענקית. אז למה לכל הרוחות מוציאים טריילר ראשון לסרט חדש 3 (שלוש!!) חודשים לפני שהסרט יוצא לאקרנים?! האם יש פה איזה מהלך שיווקי גאוני שאני לא שם לב אליו? שמישהו בבקשה יסביר לי את ההחלטה הזאת של להוציא טריילר 3 חודשים לפני יציאתו, במיוחד לאור העובדה שלסרט הקודם יצא טיזר טריילר 12 חודשים (שנה!) לפני שבכלל יצא לאקרנים.
משהו לא מסתדר לי.
שיווק זה לא מדע מדויק.
אולי מפיצי הארי פוטר החליטו שהסרט לא צריך מסע פרסום עצום שיתחיל שנה מראש, כיוון שרמת המודעות אליו מאוד גבוהה ממילא, לעומת 'שליחות קטלנית 4' שמי שלא קורא אתרי קולנוע עדיין לא יודע על קיומו.
אולי הם דילגו על שלב הטיזר טריילר?
כי זכור לי שבסרט הקודם הטיזר יצא שנה לפני הסרט והטריילר יצא 3 חודשים לפני הסרט.
נראה לי כמו שטות לוותר על פירסום שכזה, הרי הסרט הקודם לא היה כה אהוד כמו קודמיו וייתכן שנראה נפילה לא קטנה ב"הנסיך חצוי הדם" אם לא יתחילו להשקיע קצת בשיווק הסרט (דמט! אפילו פוסטר מסכן לא יצא!).
אם מסתכלים על חצי הכוס המלאה, תמיד יש מקרים גרועים יותר: הטריילר הראשון והיחיד שהיה לשודדי 3 יצא חודשיים לפני הסרט.
וזה לא הפריע לשודדי 3 לגרוף סכומים עצומים.
כנראה אנשי השיווק של הארי פוטר החליטו שבשלב הזה של הסדרה הקהל של הסרטים הוא כבר קבוע, כל אחד יודע מראש אם הוא הולך לראות את הסרט הבא של הארי פוטר או לא, ולכן מסע פרסום נרחב מאוד הוא מיותר. סביר להניח שהם יודעים מה הם עושים.
בארה''ב ההכנסות של שודדי 3 היו טיפה מאכזבות, לא?..
בקושי 300 מיליון דולר, אחרי סרט של 420 מיליון..
(הלוואי על כולנו צרות כאלה).
סליחה, אבל לפי חישוב פרופורציות
של 2 הסרטים של שודדי המדוברים, לסרט הבא של הארי פוטר צפוי הכנסה של 210 מיליון דולר בילבד.
אני רוצה לראות אותך לא מתלונן על זה בדו"חקו.
ומצד שני,
ממה שיצא לי לראות, מעריצי 'ארי פוטר' כל כך זועמים אחרי הזוועה שהיתה 'הארי פוטר ומסדר עוף החול'* והעובדה שדיוויד ייטס, ששנוא עליהם עד מאוד עקב כך, ממשיך לביים את סרטי הסדרה, שאולי קמפיין קטן בשביל להראות שיש דווקא למה לחכות, היה רצוי.
* לטענתם. אני דווקא חיבבתי את 'מסדר עוף החול'.
קח בחשבון שבטריילרים ל-''ווצ'מן'' ו-''שליחות קטלנית 4'' כנראה
לא יראו יותר מדי, כי עדיין אין יותר מדי מה להראות מהסרטים האלה.
מסכים ב 100%
אף אחד לא רוצה שליחות קטלנית 4
מילא נשחט סופית בסרט השלישי. בסידרת הטלויזיה המשיכו להתעלל בגופה וזרקו את השאריות לדגים.
כמו שיש רק סרט מטריקס אחד, כך יש רק שני סרטי שליחות קטלנית.
מצחיק.
הסדרה דווקא הפתיעה אותי לטובה.
וגם הסרט השלישי היה לדעתי לא רע בכלל, והסוף שלו היה מצוין.
אני באמת לא מבין מה הבעיה שלכם עם הסרט והסדרה.
שכל אלו שקיבלו כבר את התסריט לידיהם טוענים שמדובר בחתיכת זבל,
ובלא יותר מ"פוקהונטס בחלל".
לא נשמע מבטיח במיוחד.
לינק?
יש כמה אתרים שפרסמו את זה...
הנה אחד מהם בעברית:
http://www.sikurmemukad.com/spoiler/?p=1164#comments
הא?
מדובר שם על התסריט ל'2012' שהוא לא אף אחד מהסרטים שהוזכרו בהודעה הקודמת.
תסתכל טיפה יותר למעלה.
בטעות קישרתי לתגובות של הכתבה.
אין שם את הביקורות עצמן
בלינק שנתת הוא כותב שזה דלף וכו' אבל לא אומר על זה דבר בעצמו. בחיפוש בגוגל אמנם מצאתי ביקורות כאלה, אך הן מדברות על התסריט שנכתב לפני כ-10 שנים, לא רק שזה draft גס, זה בוודאות עבר שינויים אינספור. זה מזכיר לי את הדיון שהיה כאן עם התמונה של ג'ייק גילנהול רוכב על סוס, בגללה מישהו החליט שאת הנסיך הפרסי הוא כבר לא יראה.
קמרון הוא ה-Blizzard Entertainment של תעשיית הסרטים, הסיכוי שיאכזב מאוד נמוך.
אם כבר עוסקים בביקורות תסריטים
התסריט ל'Inglorious Bastards' של טרנטינו (למעשה, טרנטינו מאיית את זה Basterds, משום מה) הגיע לרשת וקיבל כמה ביקורות. נלהבות ביותר. Jewsploitation, הם קוראים לזה.
יש כאן
http://latinoreview.com/news/exclusive-a-look-at-the-script-for-tarantino-s-inglorious-bastards-4978
וכאן
http://nymag.com/daily/entertainment/2008/07/weve_got_quentin_tarantinos_in.html
היזהרו מספוילרים.
מה זה?
(אמוטיקון של !שוק! אין פה?)
בעיקרון, זו חברת משחקים שכל מה שהיא הוציאה שווה זהב. בין השאר-ווארקרפט (WOW), סטארקרפט, דיאבלו.
נדמה לי שההודעה של RHCP
היתה קריצה לכך שהחל מהיום, Blizzard כברה עצמאית כבר לא קיימת.
לא מדוייק
חברת האם של בליזארד מתמזגת, אאל"ט.
והשם החדש כולל בתוכו בליזארד, בטח בתור נסיון משיכה של משחקיהם
זו הסיבה שלא הלכתי לראות את השלישי
לא אהבתי את הסוף של השני ואת מה שהם עשו שם לסיפור המהודק של הסרט הראשון.
הסוף של השני גאוני
והם עשו לסיפור את מה שAliens עשה לAlien, הרחבה והעמקה אדירה של העולם.
הרחבה והעמקה?
אני מאוד אוהב את Aliens – הוא סרט אקשן נהדר. אבל העולם שלו שבלוני הרבה יותר ומעניין הרבה פחות מזה של Alien. גם ההצגה שלו של עולם בני האדם, גם ההצגה של היחס למחשבים, וגם מידת הזרות של ה-alien – הכל נהיה רדוד וצפוי יותר.
דעתי שונה
לולאות זמן כאלה הן קלישאה עם זקן ארוך ארוך בז'אנר המד"ב. לא היה בה שום דבר גאוני, יצירתי במיוחד או מדהים. דברים אחרים לחלוטין הפכו את הסרט הראשון לקלאסיקה הקולנועית שהוא (לדעתי, בצדק).
בשני הם לא פתחו את לולאת הזמן (היא ממשיכה להתקיים). הם רק הצליחו לצאת ממנה. גם משהו מאוד שיגרתי בסיפורי מד"ב המערבים נסיעה בזמן והפרדוקסים (והפתרונות להם) שהם מיצרים (ראי ערך סדרת "בחזרה לעתיד" והסבר "מסילות הזמן").
מבחינת האספקטים של הנסיעה בזמן, אין בכל סרטי השליחות קטלנית שום דבר מקורי או באמת מעניין להציע. הכוח האמיתי של הסרט השני הוא בימוי בימוי בימוי. הלוואי והיום היו עושים סרטי אקשן עם בימוי ברמה כזאת.
(שאלוהים יסלח לי.)
*שלושה* חודשים.
החלטתי להגמיש מעט את הגישה שלי, "אני לא מתקן אף אחד לעולם, אלא אם כן אני חוטף את הג'ננה". אחרת אמות מכיב קיבה.
פתאום חשבתי לי...
לא יודע מאיפו הקרצתי את זה, אבל… מתוכנן למתישהו קון?
לא.
אפילו לא איזה פיקניקון קטן?
כבר מזמן לא היה…
אם מישהו יארגן, נשמח לבוא.
*יהיה* קון נוסף בכלל, בכל זמן שהוא?
יש לי כבר על הגב כמה אנשים שרוצים לבוא. אוכל בחינם מושך אנשים כמעט באותה מידה שהוא מושך זבובים.
מה, רק ממני לקחו 30 ש''ח?
אהם, אני עוד לא סיפרתי לאף אחד שזה עולה כסף.
אני משאיר פרטים שוליים כאלה לרגע האחרון, כשכולם כבר מוכנים לצאת.
אני לא רוצה שאנשים יתאדו לי פתאום כי כואב להם לשלם שלושים שקל.
קון עכשיו!
כותרת זו נכתבה כבר על ידי בעבר, ולא נותר אלא לחזור ולשנות: "קון! קון! קון! קון!קון! קון! קון! קון! קון! קון!קון! קון! קון! קון! קון! קון!קון! קון! קון! קון!.
רבאק, רק על מנת להדגיש כמה זמן עבר מהקון האחרון, הספקתי להפוך לאבא, (הוא בן 5.5 חודשים היום) ולרכוש בית.
( אם אני אנטע עץ עד הקון הבא, עשיתי כבר את שלי בעולם).
אני מפנה אותך לתגובה של רד:
כתבה מספר 4545
קודם כל, מזל טוב
חוץ מזה, אני יודע שהעורכים חיים בקצב די היסטרי וארגון קון זו משימה שדורשת לא מעט זמן ואנרגיה. גם אני אשמח למפגש גולשים בזמן הקרוב (או בכל זמן נתון), אבל מעדיף לא להביא את רדלונג להתמוטטות עצבים.
תוך הסתכנות בלהישמע אנרכיסט, אנחנו באמת לא צריכים את העורכים בשביל שיזמו ויתכננו דברים כאלה בשבילנו. מן הסתם, זה נראה יותר רציני כשיש מעורבות ישירה של האמא והאבא של האתר. עדיין, היו פה מספיק פתילים על הווי הקהילה בזמן האחרון, שנראה לי שמותר גם לגולשים להרים את הכפפה. חשבתי ליזום בעצמי איזה פיקניק, אבל עדיף לחכות לעונה פחות חמה. אם מישהו מעוניין לארגן גולשים-קון (גו"ן), אני בהחלט תומך ומוכן לעזור באיתור סרטים/רעיונות/חתולים.
אל תעז לקרוא לקון הגולשים גו''ן.
גון ברוסית = התנהגות בעלי חיים בעונת ההזדווגות.
חשבתי על קונ''ג
אבל אז זה נשמע כאילו צריכה להיות גם גורילה ענקית וחבל שאנשים סתם יתאכזבו.
נתפשר על קו"ג?
חשבתי על קונ''ג
למה? אפשר לקרוא לזה קונ"ג ולארגן מרתון סרטי קונג פו.
שמות זה יפה
אבל מה עם תוכניות קצת יותר קונקרטיות?
וכאן שאלה לעורכים \ מארגנים:
מה צריך לארגן כדי שיהיה קון? (רשימה בבקשה).
אני שוב מתנדב לענות
1. להחליט על אופי הארוע.
2. למצוא מקום וזמן שמתאימים לכמה שיותר אנשים. אם יש צורך, לבקש מראש אישור מהעירייה/מועצה מקומית. חשוב גם לוודא שלא מתקיים שם שום ארוע אחר במקביל.
3. ליצור דף קשר/ריכוז טרמפים, או כל דרך אחרת לדעת מי מגיע ומי לא. אם יש תחנת רכבת/אוטובוס באיזור, לבדוק אפשרות לאסוף משם אנשים.
4. לגבש תכנית לא עמוסה מדי, שתשאיר הרבה זמן לאנשים להתמנגל. אם רוצים להקרין סרטים, צריך להשיג ציוד מתאים ולוודא מראש שהוא עובד. סרטים אין בעיה למצוא בספריות ברחבי הארץ (במיוחד באוזן, או ב-8 מ"מ בה אני מנוי).
5. לדאוג לאוכל. אפשר ואף רצוי לבקש מאנשים שיעזרו בעניין הזה. לך לא צריך להזכיר, אבל באופן כללי, להתחשב בכך שיש גולשים שומרי כשרות.
6. אם מדובר בארוע במקום פתוח, למשל פיקניק, אפשר לבקש גם שיביאו פעילויות נוספות (פריזבי, רמיקוב, האקי-סאק וכו').
7. הרבה שקיות זבל לנקיון.
7ב.
'שופרסל' התחילו למכור שקיות זבל מתכלות, ידידותיות לסביבה. ניסיתי והן מוצלחות לא פחות משקיות רגילות ולא משמעותית יקרות יותר (20 ש"ח לשישים שקיות).
כדאי.
עוד תוספות:
3ב. להיות מוכן לכך שאנשים שקבעת איתם שתאסוף אותם לא יודיעו לך שהם מבריזים, וסתם תחכה להם כמו מפגר במשך שעה;
5ב. לדאוג לכלים חד פעמיים;
8. להיות מוכן לכך שבסוף האירוע לא תהיה מוכן לארגן יותר קונים כי היה טראומטי, מזעזע ומתיש, וממילא לא יצא לך לדבר עם אף אחד וכל מה שעשית היה רק כיבוי שריפות.
5ב ס''ק1: להיות מוכן לכך
שמישהו ייקח את השקית / הארגז עם הכלים החד פעמיים שקנית וישים אותה במקום אחר, ולמשך שארית הקון תהיה בטוח ששכחת אותה בבית ושבגללך לאנשים אין איך לשתות או לאכול.
כן, אבל יום אחד, עוד עשר עשרים שנה, תחושת העייפות המשתקת תתפוגג,
ותישארו רק עם הזכרונות החמימים על כל האנשים שאוהבים אתכם… או ששוב הצד האופטימי שלי מבצע השתלטות עוינת על המציאות?
במהלך העשר-עשרים שנה האלה
ייצא לנו לקרוא באתר מספיק תגובות שיוציאו לנו את החשק להמשיך.
היי לונג
אני מבין את הציניות ואת המרמור.
אני שואל באמת כי אני משתעשע ברעיון של אולי לנסות להרים קון.
לא לבדי כמובן, אני אזדקק לעזרה ולנסיון שלכם (העורכים \\ מארגנים) ולפחות עוד שלשה שותפים מבין הגולשים שמוכנים לנסות להרים קון הקיץ.
אבל אני באמת מחפש טיפים כדי לדעת איפה להתחיל – זה פשוט נראה מסובך כל כך.
וכמובן, קיים הסיכוי שאני אשתפן ולא יצא מזה שום דבר…
לא, לא, אנחנו נארגן שהן יימחקו מהר מהר רטרואקטיבית.
פלוס זיכרונותיכם מהעניין. שנב"צ-סטייל.
אני שוב מתנדב לענות
1. הכי קל – לשאול את הדיקטטור.
2. אם נקבע לתקופת חגים/אחרי חגים זה יהיה מספיק זמן להתארגן (מהקון הקודם אני זוכר שתמיד יהיו אלו שלא מרוצים מהמקום/תאריך/אוכל/מזג אוויר).המקום הקודם בקיבוץ היה סבבה, צריך (לדעתי) צריך לראות רק איך מכסים הוצאות (אולי כדאי למכור כרטיסים מראש?).
3. דף קשר – לדעתי ניתן להפיק רק דרך האתר שמרכז את כולם.
4. נכון, צריך תוכנית, אני מאמין שנסיון העורכים יעזור בהתאם לנושא.
5. אוכל, יתכן ואני תמים, אבל הוא יכול להיפתר בצורה הקודמת (הבאת עוגה, במיוחד מרנג לימון שרוף עם ברנר מלמעלה… כנס חינם).
6. מי שרוצה לשחק, שיביא, די חוצפה לרצות לשחק רמיקוב ולהפיל את התיק על מישהו.
7. חלק מהפרוצדורות המנהליות של רכישות לפני הארוע. שוב, הסתמכות על נסיון.
אני אשמח לרכז את נושא האוכל.
הקיבוץ לא כזה סבבה
הבעיה הכי גדולה שלו היא שהוא לא נגיש, מה שאומר שמי שמארגן יעשה רונדלים הלוך ושוב לצומת הקרוב ולתחנת הרכבת. וכשאני אומרת "רונדלים הלוך ושוב" הכוונה שלי היא שבמשך שלוש שעות זה יהיה הדבר היחיד שתעשו, ובהמשך הערב תדירות הנסיעות תפחת – אך לא תפסק.
שנית, עכשיו כשיש להם שער אוטומטי, זה בעייתי לכל מי שמגיע / מנסה לצאת אחרי חצות ולא יודע לאן צריך להתקשר או מה הפרוצדורה.
למכור כרטיסים מראש – לא ישים.
קו''גל
והמאכל לקון יהיה?
עדכון תוצאות האמת של הנקוק
בדרך כלל, ההבדל בין ההערכות שמתפרסמות ביום ראשון לבין המספרים המדויקים שמתפרסמים בשני בלילה הוא זניח. אבל משום מה, במקרה של 'הנקוק' היה פער גדול יחסית: מתברר שהסרט לא הכניס 66 מיליון דולר בסופ"ש אלא 62.6 מיליון – פחות מההכנסות של 'וול-E' בשבוע שעבר.
אתר ביקורות ספרים ברוח עין הדג - צריך עזרה
בזמן האחרון החלטתי לנסות להקים אתר של ביקורות ספרים ברוח עין הדג – כי גם לספרים מגיע. אני מטפל בחלק הטכני, אבל אני צריך עזרה בעיצוב האתר ובעיקר בתחום העריכה/תוכן.
אני מחפש מישהו/י עם הרבה מוטיבציה ורצוי גם זמן פנוי כדי לעזור לי לארגן את זה.
כמו שאומרים – לרציניים בלבד.
פנו אליי במייל לפרטים נוספים.
היו שלום וסליחה על העוף.
התפרסמה בוינט ביקורת על וול-אי,
ולדעתי היא מספיילרת לחינם וחושפת דברים שלא היו בטריילר. שומר נפשו ירחק.
תודה על האזהרה
אני בהחלט אתרחק.
מספיילרת זה understatement
מזל שראיתי את ההודעה שלך לפני שנכנסתי ל-ynet היום.
אחרי שראיתי את הסרט הערב, נכנסתי כדי לראות עד כמה זה נורא. הוא פשוט שופך שם פרטים בלי אלוהים, לכן אני מחזק את האזהרה: לא לקרוא את הביקורת ב-ynet לפני שאתם צופים בסרט!
זה רק אני
או שהיה באתר ביקורת לwall-e והיא נעלמה?
רק אתה.
אנחנו לא מפרסמים ביקורות על סרטים לפני שהם עולים לאקרנים בארץ, ו'וול-E' עולה רק מחר.
לכל הרוחות
אמרתי לך להודיע מראש לפני שאתה לוקח את הדלוריאן לסיבוב!
להודיע מראש עם דלוריאן
אפשר גם בדיעבד.
טריילר ראשון לסרט מקס פיין.
http://youtube.com/watch?v=JboQmDIdKWs
מישהו יודע מאיפה לקוחה המנגינה בטריילר? לי זה נשמע מוכר בטירוף אבל אני לא מצליח להיזכר.
כבר לא שם.
מוזר.
אצלי עדיין עובד (נכון לשניה בה אני כותב שורה זאת).
אגב, נזכרתי מאיפה המנגינה מוכרת לי, זה מהשיר If I was Your Vampire של מרילין מנסון.
מה שעוד יותר מוזר
זה שזה לא נראה רע. לפחות בגירסה המטושטשת הזאת.
בכל מקרה,
הנה עוד לינק, באיכות טובה יותר:
http://hatak.pl/zwiastuny/215/MaxPaynepierwszytrailer
טריילר ראשון לסרט מקס פיין.
מגניב! שון ריאן, היוצר של 'המגן' (הסדרה הכי טובה בעולם, למי שלא מכיר) כתב את הסרט הזה. ועכשיו ראיתי את הטריילר וגם הוא נראה טוב.
הסרט הזה הולך להיות אדיר. עד כאן הנמכת ציפיות, אה?
כן כן, אני יודע שהוא כותב את התסריט של הסרט.
אבל אז ראיתי שג'ון מור (הבמאי) הוא זה שביים את הגרסה החדשה של 'אות משמיים', ושמילה *בכיינית ממורמרת* קוניס הולכת להיות מונה סקס (!), והבנתי שסרט טוב כנראה לא הולך לצאת מזה.
אמת,
אבל לפחות יהיה אחלה אקשן.
ומישהו יכול להסביר
לי מזה היה בקטע הלפני אחרון?
זה נראה כמו מלאך רע או משו ואני הבנתי שבמקס פיין אין על טבעי
ומישהו יכול להסביר
גם אני התפלאתי. אני חושב שזה קטע מחלום, כאלה דווקא לא חסר במקס פיין.
ומישהו יכול להסביר
אין על טבעי, אבל במשחקים היו דרגות שלמות של טיול מסויט בחלום/הזיה סוריליסטי/ת של הגיבור. אם ישלבו זאת בסרט (כמו שצריך), דווקא יש לזה פוטנציאל לא רע.
אבל סרטי קולנוע עפ"י משחקי מחשב זה כמעט תמיד דרעק לא נורמלי. אפילו אם רוצים בסה"כ אקשן טוב ומוותרים מראש על טיב הסיפור.
ל'אביר האפל' יש סיבה לחשוש מ'אווטאר'?
אחרי שאנשים האשימו את משחקים כמו 'GTA4' ו'HALO' בכישלונם של מספר סרטים הוליוודים גדולים, הפעם מופנות האשמות כלפי הסדרה 'אווטאר'.
ב-18 ביולי, הולך לצאת בבתי הקולנוע ברחבי ארה"ב 'האביר האפל'.
בשבוע הבא, בין ה-14 ל-19 ביולי, יערך ספיישל 'אווטאר' בערוץ ניקולודאיון, בין היתר ישודר שם: הצצות אל מאחורי הקלעים, ראיונות עם יוצרי הסדרה, ועוד. ובסופו של כל יום כזה, יוקרן פרק חדש של 'אווטאר' (עד עכשיו, 'אווטאר' היתה בפגרה די ארוכה, אז ההתרגשות לקראת פרק חדש היא עצומה).
השיא יהיה ב-19, הפרק האחרון והכפול (+4) של 'אווטאר' שימשך כשעתיים וחצי.
ב'אווטאר' צופים אנשים שונים מכל הגילאים, והערצה אליה מטורפת.
האם באמת יכול להיות ש'אווטאר' יפגע בביצועיו הקולנועיים של 'אווטאר', או שהכל זה סתם שטויות וכל הדאגות מיותרות לגמרי?
אם מישהו רואה את הספיישל כל היום הוא עדיין ילך לאביר האפל ביום שלמחרת ומי שרואה את הפרק החדש בלבד זאת גם לא בעיה, זה לא שזה תופס יום שלם.
לצורך העניין, אני גם לא חושב שיש גיימרים שלא יצאו מהבית בסוף השבוע הראשון שבו הם שיחקו ב-GTA IV.
ברור שכן
מה, אתה לא זוכר איך שבגלל ש-GTA יצא באותו שבוע, 'איירון מן' היה כשלון קופתי חרוץ, אולפני מארוול פשטו את הרגל ורוברט דאוני ג'וניור הידרדר לסדרות חינוכיות בכבלים?
למה אתה מפנה את זה כלפי?
אני הוא לא זה שחושב ככה.
אני מדבר על זה כי ראיתי בכל מיני מקומות שמודאגים בגלל זה.
בטח גם ב-ynet או בNRG או בנענע יפרסמו על זה עוד מעט.
בכל מקרה, אני חושב שאלו שטויות.
אל תיקח את וויינט/נרג'/נענע כמדד
מדובר בלא מעט מקרים בכתבים שמקפייסטים ידיעות מבלי להבין באמת או יותר גרוע, מנסים לעבות את הידיעות בכמה פניני חוכמה ופרשנויות מוטעות משלהם שגורמות לך להצטמרר ולדרוש מהעורך את פיטוריהם לאלתר, רק כדי לגלות שגם העורך היה לפני דקה כתב כזה והבקיאות שלו כמו של כתביו בנושא, שואפת לאפס ומטה.
טיבו
אנשים יעדיפו לראות את זה בשידור חי,
כדי להיות הראשונים שיראו את זה ביחד אם כולם.
למה? ובכן, יצא איזשהו ספר בשם "מטאור סוזין" (השם של הפרק האחרון של 'אווטאר') שבו מסופר, אחד לאחד, מה הולך לקרות בפרק האחרון. הבעיה היא, שאף אחד לא יודע אם הספר הוא אמיתי או לא, ויוצרי הסדרה לא הכחישו, אבל גם לא אמרו שהוא אמיתי.
בכל מקרה, המעריצים לא אוהבים את הסוף הזה ומאוד מודאגים.
הם חייבים לדעת מה יקרה בסוף, וכמה שיותר מוקדם.
שני דברים
א' – אין לי מושג מה זו הסדרה הזו, אני מניח שאני לא קהל היעד ואני מניח גם שקהל היעד של באטמן גדול בהרבה מכדי שקבוצת מעריצים של סדרה כזו או אחרת תפגע בסיכויי ההצלחה של באטמן.
ב' – אני מניח שאין לך יס מקס או דבר מקביל. מי שיש לו יודע לחלק את חייו ללפני ה-DVR ואחרי. בעלי הטיבו בארה"ב שהם צופי אוואטר וגם קהל פוטנציאלי של באטמן לא ירגישו מחויבים לצפות באווטאר בזמן אמת ויכולים להמתין למועד נח יותר עבורם.
לא שאני חושבת שזה יזיז לאביר...
אבל ברור שלא ראית איך אחותי הקטנה צופה בדבר הזה. מבחינתה, זה פחות או יותר עונה על ההגדרה של אירוע מדיה – מאלה שחייבים לראות בשידור חי כדי לאשש את קיומך בעולם החברתי וכו'.
הנה, רואה אסף?
על זה בדיוק אני מדבר.
חוץ מזה, שיש לי הוט מג'יק (היס מקס של הוט).
ומצד שני, בת כמה אחותך הקטנה?
14. אבל כמובן שאין הרבה קשר בין בני עשרה וקהל סרטי הקומיקס...
לא אמרתי זאת.
לא משנה, התשובה שלך חסמה את מה שרציתי לומר במילא.
תשובה רצינית לנושא לא רציני
זאת שטות מוחלטת. כמו שמשחקי המחשב ההם *לא* השפיעו בשום צורה על ההכנסות בקופות, בוודאי שלהקרנה של סדרה בערוץ כבלים זניח לא יהיה שמץ של השפעה על ההכנסות של סרט מדובר ועוטה-באז פי מיליון.
כל זה טוב ויפה, אבל תעשה לי טובה:
תפטר את הציפור הקטנה שלחשה לך באוזן שניקולודיאון הוא ערוץ זניח.
צודק.
הערוץ אולי זניח, הסדרה לא.
אבל אני מבין שאתה אומר את זה כי לא ראית אותה ואתה לא מודע לכמות המעריצים שיש לה, אז הזלזול שלך מובן בהחלט.
ולאסף: הבעיה היא שהולכות להיות הרבה "מסיבות צפייה" לכבוד הפרק האחרון. אתה יודע, כל מיני אנשים מתאספים ביחד באותו מקום כדי לצפות בפרק. האנשים האלה לא ירצו לצפות בו ביחד מהטיבו, אלא בזמן השידור שלו בשביל לדעת ב"לייב" שהם צדקו בנוגע לסוף או לא.
לא, רגע.
מה שהתכוונתי להגיד הוא, שיש אנשים שחושבים שבגלל שיש לסדרה הרבה מעריצים מגילאים שונים והם כולם ילכו למסיבות צפייה האלה אז זה יפגע בהכנסות של האביר.
אבל לדעתי מדובר בשטות מוחלטת וגם אני לא מאמין שזה יקרה.
מסכים עם שני הסעיפים
נכון שיש לסדרה הזו קהל מעריצים ענקי, שמכיל אנשים מכל שכבות האוכלוסיה (למשל אני, בן 26), וכולם מצפים לפרקים חדשים כבר אלוהים יודע כמה זמן.
ונכון גם שאין שום סיבה ששבוע טירוף האווטאר הזה ישפיע על ההכנסות של האביר האפל – הסרט שיש לו יותר הייפ מלמשיח.
ניקי פינק מפרסמת בבלוג
שלה תחזית הכנסות של 130$ מיליון בסופ"ש הראשון ל"אביר האפל", בעוד מתעקשים על סכום צנוע יותר הנע בין 90$-100$ מיליון.
http://www.deadlinehollywooddaily.com/dark-knight-predictions-130m-weekend/
אנדרסטיימנט לדעתי. "איירון מן" פתח עם מאה מיליון והבאז של באטמן כפול (ויותר). 140 מיליון פלוסמינוס נראה לי ריאלי בהחלט.
ובינתיים,
אחרי 15 ביקורות, ציון העגבניות של הסרט נשאר 100%.
יש לי שאלה בעניין הזה.
האם הביקורות הראשונות שסרט מקבל, כלומר לפני שהוא עוד יצא ובמיוחד אם הוא סרט מצופה כ"כ, הם לרוב חיוביות יותר מהקונצנזוס שיבוא אח"כ (מה שאומר-מושפעות מהייפ), או שהם משקפות את הדעה העתידית של כלל המבקרים?
או במילים אחרות-אפשר כבר להטיס את הצפיות שלי לשמיים?
לי יש תחושה שזה הולך להיות 170 מיליון.
מצד שני, התחושה שלי כמעט תמיד מטעה אותי.
אני לא בטוח שסכומים כאלה אפשריים
ז"א אם אתה לוקח את מספר המסכים בארה"ב (המגה בלוקבסטרים פותחים סביב 4300 מסכים) מכפיל במספר ההקרנות ביום (הסרט אורכו שעתיים וחצי) מכפיל בשלושה ימים, מכפיל בכמות הצופים באולם ממוצע (300 בערך, לא?) ומכפיל במחיר הכרטיס אתה בערך מגיע לסכומים שספיידרמן 3 עשה. אני מניח שבמקרה הזה משחק לטובת באטמן כל עניין האיימקס (גם ספיידי הוקרן באיימקס אבל במקרה דנן צולמו במיוחד שש סצינות ב70 מ"מ, עניין שיגביר ההתעניינות בגרסה הזו). ולספיידי לא היו הקרנות ביום שישי לפנות בוקר.
ג'וש טיילור מcinemablend
עורך את התחשיב (http://www.cinemablend.com/new/Could-The-Dark-Knight-Be-The-First-Movie-With-A-200-Million-Opening-9520.html):
"Assume each screen has 8 showings a day (which is about the most they could possibly fit in, showing 24 hours a day), and its opening in 4300 theaters. Thats 34,400 TDK showings just in the first 24 hours. Figure an average of 200 seats per theater, $10 per ticket, and thats a possible $68.8 million earned in just the first 24 hours and a possible $204 million in 3 days. Could every single showing in the country sell out? Probably not, but if any movie is ever going to come close to doing it, then this little Batman movies got the juice. For moviegoers, nothing else out there matters to anyone until after the world has sat down with a big bucket of popcorn and seen it."
בנוגע למכירת הכרטיסים המוקדמת, באטמן – ארבעה ימים לפני יציאתו, בהשוואה מקבילה לאותה נקודת זמן – מכר פי שלושה משודדי 2 וכפול מספייד 3
אבל לא כולם ישלמו 10 דולר לכרטיס
חלק ילכו ליומית, חלק יצפו בקולנוע זול יותר ולא במגה-סופר-קומפלקס עם 300 מסכים שגובה יותר.
אם מורידים את מחיר הכרטיס ל-8 דולר מגיעים ל-$55,040,000 שזה עדיין מרשים ושובר שיאים אבל לא 204 מיליון דולר ב-3 ימים. אלא אם כן משקל אולמות ה-IMAX גבוה יותר בהשוואה לספיידי 3/שודדי 3 אפשר, אני מניח, להתקרב לסכום הנ"ל.
(אי) נגישות לנכים בפסטיבל ירושלים
בזמן האחרון דיברנו די הרבה על סידורי נגישות לנכים בקולנועים, ועל פסטיבל ירושלים. שני הנושאים האלה לא הולכים ביחד. סינמטק ירושלים הוא אולי הקולנוע הכי לא-נגיש-לנכים בעולם, הוא מוקף בכל כך הרבה מדרגות שאין שום סיכוי לראות בו כיסא גלגלים. היום קיבלנו הודעה לעתונות מעמותת נגישות ישראל שמתלונן על הנושא הזה בדיוק. אפשר לקרוא את זה בין השאר כאן:
http://www.kan-naim.co.il/artical.asp?id=12842&cid=561
(אי) נגישות לנכים בפסטיבל ירושלים
תודה רבה על ההתייחסות הרצינית לעניין הנגישות.
כבר מהשורה הראשונה ידעתי שזה נמרוד שלנו.
לא שמתי לב לניק, איכשהו. בדרך פלא אני מניח.
זה מזכיר לי את האנקדוטה השובינסטית
על הפרופסור לאנתרופולוגיה שהעביר לתלמידיו הרצאה על אלות פריון עתיקות שאופיינו בדדיים ענקיים ובחסרונו של שם.
קמה אחת התלמידות ושאלה:"הר פרופזור, איך זה שלאלות הללו לא היה שם?"
ענה לה המלומד: "יקירתי, עם ציצים כאלה זה ממש לא משנה איך קוראים לך."
כן, זה נמרוד.
מי עוד יכול להשמיד בכישרון כה גדול את החשק שלי לאכול ארוחת בוקר?
בראבו.
שן תחת שן
איכסה. אני הצלחתי להמשיך לאכול עד הפסקה על הסירוס. אמנם אני מזדהה עם המסר של הסרט, אבל זה נראה לי מוזר ומגעיל מדי לעשות את זה ככה…
כל זה טוב ויפה,
אבל בפעם הבאה אנא התרע מראש איזה סרטים אתה עומד לספילר.
מקסים, חמוד, נפלא, נהדר. מאמי.
מעין מש"א כללי לכולם. ועכשיו לעניין: החופש הגדול. מתי הוא נגמר?
משום מה חשבתי לי לתומי שבהקרנה של עשר יהיה בסדר, ומצאתי את עצמי בשורה לפני האחרונה (אח, קופאים ותפיסתם המרחבית המעוותת, אף אחד אף פעם לא הסביר לו מה זה "אמצע", כנראה), ישר לפני מסיבת כיתה של כיתה ו' או סביבותיה שצרחו וצווחו והרעישו ובעטו בכסאות. הסדרנים דווקא ניסו מאוד להשתיק את הזוועה, אבל איכשהו לשמוע מבוגרים צורחים על ילדים "סתום ת'פה או שאני מעיף אותך מפה!" ו"מה, אחותך!" (זה לא מצד סדרן אלא מצד מישהו בקהל) עורר בי יותר חלחלה מהקלה. אבל אין מה לומר – איומים עובדים. מכאן והלאה הסרט עבר בשקט יחסי.
ועוד הערת אגב: מודיעין הופכת למעצמת קולנוע. אחרי שהגלובוס שלהם הפתיע אותי לטובה בצורה מרנינה, דגימה של הרב-חן שם מראה על פוטנציאל גם היא: שיפוע היסטרי (עד כדי כך שחששתי ליפול בעודי מטפסת על המדרגות דמויות הסולם), כיסאות נוחים, מקום מרווח לרגליים. אבל יש איתו כמה בעיות בעייתיות למדי: מסך קטן ונמוך, כך ששלוש השורות האחרונות הן יותר מעליו מאשר מולו, התור הכי לא יעיל לקניית כרטיסים שאי פעם נקלתי בו, אוכלוסיית-החופש-הגדול צעירה ומזעזעת במיוחד, אולי בגלל מיקומו הנגיש בלב אזור מגורים, וגביית תשלום על החניה בקניון, ממתי עושים את זה?
אני לא בטוחה לחלוטין, אבל העובדה שאני בכלל חושבת על זה היא כבר מפתיעה – נראה לי שדווקא הגלובוס הוא העדיף מבין השניים. בכל מקרה, כל עניין הנסיעה-אל-העיר-הגדולה-מודיעין הוא מביך נורא, והגיע הזמן שיהיה קולנוע נורמלי בירושלים. אבל עד שיהיה אחד, מודיעין היא לא אופציה רעה בכלל.
אסור לך להסתפק ב-DVD
את וול-E חובה לראות בקולנוע *טוב*.
אני עשיתי את הטעות של לראות אותו בקולנוע חן (4) בירושלים.
ונתחיל עם ביקורת הקלנוע:
– יש ארבע שלטי יציאה מוארים ליד המסך בצד שמאל. I shit you not. ארבע! לקח למח שלי משהו כמו עשר דקות להצליח להתעלם מהם.
– יש שלט משולש של "אש" בגודל רבע מהבה *מתחת* לבמה. הוא גם מואר כל הסרט, כמובן. זה לקח קצת יותר זמן – בסוף הייתי צריך לשקוע קצת בכסא כדי שהאנשים לפני יסטירו לי אותו…
– לא היה סראונד באולם.
– ההפסקה בוצעה *באמצע* נקודת קלימקס של סצינה (איב ווול-E מחוץ לחללית)
– הדליקו את האורות בשניה שיכלו שהקרדיטים התחילו, מתוך נסיון להוציא את הקהל בכח (זה כבר אופייני לכל הקלנועים המסחריים בארץ)
——
ולמרות כל זאת, בהקרנה מסחרית ב19:30, (ביום שני!) הקהל מחא כפיים בסוף הסרט בצורה ספונטאנית. ו-60% מקהל נשאר עד סוף הקרדיטים. סרט אדיר.
בשביל החוויה הזו בלבד היה שווה לבוא לקולנע – רק שבפעם הבאה שמציג סרט של פיקסאר – אני אראה אותו בקולנע אמיתי, לא בקקה.
הטרילר של ''ביי סקול מיוזיקל'' אומנם לא מצוין או משהו
אבל הוא בהחלט טוב, ו…אני לא יודע כלום על שני הסרטים הראשונים, אז..עד כמה הם מחורבנים? והאם צריכים לצפות בהם לפני שצופים בסרט השלישי?
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=46835
אני לא יודע לגבי השלישיף אבל השניים הראשונים היו .
באמת. אין מילים. הסרט הזה היה נוראי והשתמש בקלישאות בלי כל מודעות עצמית, המשחק היה פלסטיקי וחלוקת הטוב והרע הייתה נוראית. למרות שלאחרונה אני מתחיל לאהוב את הסרט יותר. למה? ובכן, ראיתי את ריקוד מסוכן.
שני הסרטים קיטשיים להחריד...
ועלילה צפויה להחריד
בראשון היו לפחות שירים נחמדים
אבל בשני אפילו את זה אין,יש שם שיר שלם על ריקוד ובייסבול!
לגבי השאלה שלך אני לא חושבת שצריך לראות אותם כדי להבין את הסרט (לפחות מנסיון מ2)
לא,לא,לא. i dont dance
הוא ללא ספק השיר הכי טו- סליחה, השיר הטוב היחידי בסרט הקיטשי והעליז הזה.
בשתיים בלילה, אחרי שתיה הגונה, הסרט הזה גם מצחיק. אבל לא בכל שעה אחרת. בכל שעה אחרת הוא סתם עצוב.
אני לא אהבתי את i don't dance
אבל הוא בהחלט השיר הכי פחות רע בסרט,זה השיר היחיד שעלה לי בראש (את כל האחרים הדחקתי) השיר הכי גרוע הוא השיר שמה-שמו שר במגרש הגולף (או,לעזאזל גרמת לי להיזכר בשיר הזה, כעת אצא להפסקת "The moments when we didn't get alone" עד שאשכח את הדבר הזה)
הראשון היה סביל,
נחמד אפילו, אם רואים אותו באוירה הנכונה. קיטשי מאד ומתוק מדי, אבל בכל זאת מתוק.
השני היה מזעזע, וזו מילה שרק עושה חסד עם הסרט. אני מניחה שלא צריך לראות את הקודמים בשביל השלישי, זה מין הסתם יחזור על אותו קונספט. לא שיש סיבה לראות את זה בכלל- לא בקולנוע(חס וחלילה) ולא בדיוידי.
מש''א
הראשון היה סביל(?!)
באמת? אני סבלתי כל רגע ורגע! והשיר האחרון שם, בכלל, אני סיימתי באמצע כי שיא הגריעות נשבר שם.
בשביל זה כתבתי שצריך לראות את הסרט
באוירה הנכונה. מצד אחד התמזל מזלי ובאמת ראיתי אותו בזמן טוב, אבל מצד שני זה גרם לי לראות את השני.ולרצות להקיא.