אמריקה היא מקום משעמם.
כבר מזמן אני טוען את זה,
אבל עתה סוף סוף יש בידי
עובדות אמפיריות ומדעיות –
באמריקה, השבוע, לא קרה
שום דבר. אם יצאו סרטים
חדשים, הם שוחררו בהפצה מוגבלת ביותר. כמה כבר יכול להרוויח סרט שהוקרן בבית קולנוע אחד ויחיד?
ככלל, אנשים מיעטו לצאת השבוע מהבית. טרם חלף שבוע מחגיגות השנה החדשה (הידועות אצלנו, משום מה, בתור "הסילבסטר"), ואנשים עוד לא התאוששו סופית מההנג-אובר.
אז יש לנו בעיקר את אותם ארבעה סרטים מן השבוע שעבר, ששמרו על ארבעת המקומות הראשונים בטבלה, את 'שיקאגו', שהפצתו הורחבה במקצת, אך לא מספיק כדי להרקיע לשחקים, ויש לנו – במקום החמישי – את 'בנוגע לשמידט'.
ג'ק ניקולסון, שמידט, הוא אלמן טרי המביט לאחור על חייו, כעת שאשתו נפטרה, ודואג גם לבחון את מערכת היחסים שלו עם בתו היחידה. ההגדרה הרשמית אומרת שמדובר ב-"קומדיה טראגית", או ב-"טראגיות קומית", והמבקרים מתלהבים. ציונים רבים לשבח מקבלת קתי בייטס ('מיזרי') בתפקיד אם חתנו לעתיד של שמידט.
זהו. זה מה שקרה השבוע. אז מה, נארוז את המזוודות ונחזור הביתה? בשמחה, רק בואו בדרך נעצור לנוח באנגליה, לתה של מנחה.
אממה, גם באיים הבריטים לא קרה יותר מדי. אבל בלונדון יש יותר סרטים, כך שהדוחק"ו נעשה יותר נוח.
בראש הטבלה הבריטית ניצב לו איתן 'שר הטבעות'. מישהו מופתע? הוא הרוויח עד כה כ-26 מיליון לירות סטרלינג, כ-41.9 מיליון דולר בכסף ישראלי. לו טולקין היה עדיין בחיים, הוא מן הסתם היה מקבל הזמנה חגיגית להקרנת הבכורה, ולפיכך לא משפיע על מאזן מכירות הכרטיסים.
מתחת לשרה, שוכן לו בנחת החנון הבריטי הקטן, הארי פוטר. אין לו תלונות על החיים. בעוד שבארה"ב הכנסותיו של 'שר הטבעות' כבר הספיקו לעבור את הכנסות 'הארי פוטר וחדר הסודות' (260 מיליון אורקים לשרה, לעומת 250 מיליון גמדוני בית להארי פוטר), הרי שבאנגליה המרחק עוד ניכר: 46 מיליון פאונד להארי (74 מיליון דולר), לעומת ה-35 של 'שר"הט' (56 מיליון דולר). אבל יד שרה עוד חזקה היא, והפער במגמת צמצום.
הספקתם לראות את הסרט 'משחק מכור' ('Mean Machine') כשהקרין בארץ? אם לא, אתם מוזמנים לקפוץ לסוף שבוע בלונדון. אך לפני שבוע שחררו שם את הסרט למסכים, וכבר ניתן למצוא אותו במקום הרביעי המצעד (השלישי הוא של 'מאחורי קווי האויב'). אני לא מבין את זה. סרט אנגלי, על אנשים אנגליים, וספורט אנגלי (כדורגל), וכולם מדברים בעגה הבריטית של השפה האנגלית – ורק עכשיו משחררים שם את הסרט? מה זה, ישראל הפכה להיות שפן הנסיונות של העולם החופשי? כל סרט יביאו קודם אלינו, ורק אז ישחררו לקהל הבריטי האנין? אמנת ז'נבה לא אוסרת על ניסויים בלתי מוסריים שכאלו?
רגע. משהו כאן לא בסדר.
<מפשפש בניירות>
אה. אופס. בשלב זה הרוח דפדפה בלוח השנה שלי אל עבר נתוני השבוע המקביל של השנה שעברה. I Beg Your Pardon.
אבל גם בשנה שעברה, באותו שבוע, שר"ה והארי פוטר התחרו על המקומות הראשונים, בערך באותו יחס. עולם כמנהגו נוהג.
בניגוד לשנה שעברה, במקום השלישי בבריטניה השבוע יש לנו את ג'יימס בונד, ובעקבותיו ניצבים 'אין כמו אלאבמה', ו'סנטה במשרה חלקית, הדור הבא'.
במקום השישי, 'Like Mike', אם אתם זוכרים. נו, הסרט הזה על הילד הקטן שרצה להיות מייקל ג'ורדן. שוחרר בארה"ב אי אז בתחילת יולי, ורק עכשיו מופץ במולדת התרבות המערבית.
עד כאן, אין חדש, למי שעוקב אחרי מה שקורה בארצות הברית. גם הבריטים רואים את אותם סרטים, מסתבר.
אבל כאן מתחילים העניינים להתחמם.
'האמריקאי הדומם' ('The Quiet American'), שיצא באמריקה לפני כחודש, שוחרר למספר מוגבל ביותר של אולמות. הרקע לסיפור – שורשיה של מלחמת וויטנאם – הוא כנראה עדיין פצע פתוח בעבור האמריקאים. הסיפור עצמו הוא על משולש אהבים בין וויטנמית, לבין אמריקאי ובריטי שמתחרים על חסדיה. העיבוד לספרו של גרהאם גרין אמור להיות משובח ביותר, לטענת אלו שכבר צפו. הסרט הנ"ל הגיע למקום השביעי, לאחר שהכנסותיו העפילו בכ-70% לעומת השבוע שעבר. 150,000 פאונד נשמע אולי כדי מעט כסף, אבל בשבוע חלש כזה שעבר עלינו, המפיצים לא יתלוננו.
למקום השמיני, באופן מפתיע ביותר, הגיע הסרט האמריקאי 'שיקאגו'. מפתיעה במיוחד העובדה שהוא הגיע לשם למרות הפצה מוגבלת במיוחד – אולם קולנוע אחד. טרום-טרום-בכורה. רשמית הסרט עדיין לא מופץ, וכבר אותו אולם בודד שמקרין אותו אסף 113,386 פאונד מצופיו (182,700 דולר, בהשוואה ל-4.96 מיליון דולר שעשה הסרט בארה"ב, שם נכנס למקום התשיעי).
'Dirty Pretty Things' נמצא במקום התשיעי. סטיבן פרירס, שיצר בעבר את 'מכבסה יפהפיה שלי', מספר שוב על מהגרים בלתי חוקיים בלונדון. למיטב הבנתי, הסרט הופק ללא קשר ל-IRA, ומטעני חבלה של טרוריסטים לא אמורים להתפוצץ בקרב אותה אוכלוסייה. כן נוכל לפגוש כאן את אודרי טוטו ('אמלי', 'אוהבת… לא אוהב'), בתפקיד מהגרת טורקיה (כן, טורקיה!), המבקשת מקלט מדיני.
התסריט, נאמר, הינו עתיר במטענים פוליטיים שהבמאי, כמו גם התסריטאי (סטיב נייט), לא חששו מלהתעסק בהם. השחקנים תוארו כחמים ומשחקם נוגע ללב, והצילום "מיוחד" ביותר.
דרמה פוליטית, משולבת במותחן רומנטי? נשמע לי מספיק מעניין, כדי לראות כאשר יגיע.
נראה כאילו הסרט המעניין ביותר השבוע הוא 'Kaante' (שיא', או 'פסגה', בתרגום מהינדית), שם שאין לי מושג קלוש ביותר כיצד לבטא. מדובר בסרט הודי, מבית היוצר של בוליווד, אבל אחד הראשונים שצולמו מחוצה לה. השחקנים הודיים (השחקן הראשי מנחה את הגרסה ההינדית ל-"מי רוצה להיות מיליונר"), אבל רובו של צוות ההפקה הם ילידיו שנאספו מרחובות לוס אנג'לס. העלילה: שישה הודים מתכננים שוד של בנק אמריקאי, והדברים משתבשים כאשר עולה החשד כי אחד מהשישה הוא בוגד – שוטר סמוי.
נשמע מוכר? לא במקרה. הסרט הוא מעין חידוש של 'כלבי אשמורת' של טרנטינו, ולוקח ממנו השראה מרובה, מבחינת העלילה והאווירה. נשמע לא רע, דווקא. המבקרים חלוקים בדעותיהם, אבל מרביתם מציינים לחיוב דווקא את פס הקול של הסרט. הממם.
טוב, חברים. הגיע הזמן לחזור הביתה. אוקספורד סטריט וחנויותיו יחכו לכם גם בפעם הבאה שנחזור הנה, אז אין צורך לדחוס כל כך הרבה לתיקים.
עד השבוע הבא יגרשו אותי מכאן, והדוחק"ו יחזור למי מנוחות במולדת האמיצים. בשבוע הבא יהיו בעיקר קומדיות מטופשות, אבל לפחות אחת מהן עם אשטון קוצ'ר. "לאוהבי הז'אנר".
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסות הסרט בסוף השבוע האחרון בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד כה.
רשימת הסרטים המצליחים בבריטניה ב-27-29 בדצמבר, במיליוני ליש"ט:
וולקאם, קיפוד,
למועדון הדוחק"ואיסטים המוערך, עם דוחק"ו נהדר. וגם אהרו"כ נהדר.
אז מה, מעכשיו כל הדוחק"וים יפורסמו עם נתוני הקופות של הממלכה המאוחדת?
תלוי. אתה רוצה?
וקיפוד, ח"ח.
העצלן שבי אומר
שזה המון עבודה, לשים את נתוני הקופות האלה.
הייתי אומר לך
אבל זה סוד מקצועי.
פעם ראשונה
שיש דוחק"ו עם טויסט באמצע.
המעבר הזה בין ארה"ב לבריטניה הזכיר לי את המפה של אינדיאנה ג'ונס עם הקו האדום.
אתה לא מבין,
האמריקאים פשוט במילואים עכשיו:
http://images.maariv.co.il//cache/ART413213.html
שיקגו זה סרט אוסקר
והוא חלש בקופות
בטח כשיפרסמו את המועומדים לאוסקר אז הסרט יצלח כמו שהיה עם "אמריקן ביוטי" אבל אי אפשר לדעת כי "נערי פלא " של מייקל דאגלס לא הצליח גם כשהכריזו שהסרט מעומד לאוסקר
חלש בקופות?
16,332$ לאולם זה חלש???
חלש בקופות?
שיקגו באמריקה – 9.2
שיקגו זה סרט אוסקר
אפשר היה לומר שהוא חלש בקופות, אם היה משיג סכום כזה בהפצה נרחבת. מכיוון ששיקגו יצא כרגע בהפצה מוגבלת (מוגבלת מאוד בבריטניה), ההכנסות שלו מעידות על הצלחה.
שיקגו זה סרט אוסקר
לריצרד גיר היה להם לתת 15 מיליון דולר ולרנה זלוורגר יותר מ- 5 מליון זה בטוח וכך גם קטרין זטה ג'ונס, היה להם מספיק כסף כדי להשקיע בהפצה הם בטח בחרו בהפצה חלקית כך שלפני האוסקר הם יעשו את ההפצה הגדולה
ועדיין -
אם אתה בעצמך מסכים שכרגע הוא בהפצה מוגבלת מאוד, איך זה שהוא חלש בקופות? מה גם שעל אף ההפצה המוגבלת 'שיקאגו' כן נכנס לעשיריה הפותחת – הן בארה"ב והן בבריטניה. אז אולי בגלל זהירות של המפיצים ושיקולים שלהם לעתיד, 'שיקאגו' לא הרוויח כמו שהוא יכול היה להרוויח (לו היו מפיצים אותו ביותר קולנועים), אבל קופות חלשות זה לא.
הלוואי
שהוא יצליח כמה שיותר.
אולי נראה את "עלובי החיים" (בגירסת המחזמר) ו"מיס סייגון" על מסך הקולנוע.
הלוואי
עם שיקגו יצליח אז יהיה מבול של סרטי מחזמר
מולן רוז היה סרט מדהים!
מולן רוג' לא היה סרט מדהים,
הוא אפילו לא התקרב לזה, אבל מה שכן יש לו פסקול טוב, אם משווים למחזות זמר אחרים.
וזה גורם לי לשאול (את עצמי, אתכם, את המורה לתנ"ך ובכלל) עד כמה חשובה המוזיקה במחזמר?
אחרי הכל, למעט עלילה, צילום, משחק במחזמר יש את הגורם החשוב הזה של מוזיקה ושיבוצה ועד כמה 'שיקאגו' בתור סרט הוא מחזמר?
יש מקרים שבהם המוזיקה היא הכל
ראה ערך Hair למשל. זה סרט שמבוסס על מחזמר שהיה מרדני ובועט בזמנו, אבל כשצולם הסרט, כולם כבר ראו עירום בסרטים, ראו עישון סמים ושריפת תעודות זהות. לא היה במה למרוד, ולכן בסרט, המרד זה לא העניין. הבמאי (מילוש פורמן) היה צריך להישען על המוזיקה, שהפכה עם השנים לפופולרית מאוד. אגב, לטעמי פסקול הסרט טוב מפסקול המחזמר, כלומר הושקע הרבה במוזיקה.
זה לא שאין סיפור ב"שיער", הוא פשוט לא יכול להחזיק סרט שלם, והוא ממש לא במרכז.
מולן רוג' היה סרט מדהים,
אולי לדעתך הוא לא היה מדהים.
אני לא יודע לגבי שיקאגו אבל לגבי מחזות זמר אחרים המוסיקה היא גורם מאוד חשוב.
לדוגמה במחזות זמר בסגנון החדש: עלובי החיים, מיס סייגון, אוויטה וחתולים המוסיקה היא מאוד משמעותית ולמעשה אין מילה אחר מדוברת בהם הכל שירה.
במחזות זמר אחרים שכבר הועברו למסך כדוגמת: גריז, צלילי המוסיקה, גבירתי הנאווה וסיפור הפרברים, יש משמעות פחותה למוסיקה אך אי אפשר לדמיין אפילו איך הסרטים האלה היו נראים ללא השירים.
אם כך
תשיג לך עשרים ש"ח ותקח בדי.וי.די את אחד מהסרטים של ז'אק דמי, "הנערות מרושפור" או "המטריות של שארבורג".
http://us.imdb.com/Title?0058450
http://us.imdb.com/Title?0062873
תודה
נראה לי שאעשה זאת.
תתפלא עד כמה אנשים לא
זוכרים את העלילה במחזות זמר. לדוגמא, פני כחודש התחלנו ללמוד על פלישת גרמניה לאוסטריה והמורה שלנו הזכירה דרך אגב את צלילי המוזיקה בתור סרט שמזכיר את הנושא, כמעט אף אחד לא הבין איך אוסטריה קשורה לצלילי המוזיקה, שלא נדבר בכלל על הנאצים.
אבל הדבר האחרון שאמרת גרם לי לחשוב על אחד הסרטים האהובים עלי, שלולא השירים שבו היה לדעתי ראוי לזלזול בו מתייחסים אליו…
נכון, אבל אם צופים בסרט
זוכרים את הפרטים האלו, אלה שאני מדברת עליהם זכרו רק את השירים.
זה נכון לכל סרט
מוסיקלי שמכיל גם טקסט מדובר.
אבל אם מקשיבים למחזות זמר כמו אוויטה ועלובי החיים, גם בלי לצפות, מבינים מה הסיפור פחות או יותר כי בד"כ האדפטציה (יש מילה בעברית?) היא של חלק מהסיפור תוך כדי העצמת הקטעים הרומנטיים בסיפור על חשבון עובדות יבשות.
אז למה צריך את הטקסט המדובר?
ונעזוב לרגע את המיינסטרים ונחשוב על מחזות זמר שהם ממוצעים כמו וולווט גולדמיין, המוזיקה נהדרת אבל הסרט לא הצליח.
לפי דעתי לא צריך
ועכשיו רוב מחזות הזמר לא מכילים מילה מדוברת אחת וכך צריך להיות.
אז לדעתך,
מחזמר מוסרט צריך להיות אוסף קליפים שלפעמים יש להם נושא משותף?
למה?
קחי את 'אוויטה'. אין בו מילה מדוברת אחת. אבל זה לא אומר שאין בו טקסטים. יש בו, וכולם שירים. ובכל זאת יש עלילה שמקשרת בין השירים, והם מקדמים אותה. זה בעצם כמו כל סרט רגיל, רק שכל הדיאלוגים/מונולוגים מובעים באמצעות שירים.
אם כל מחזות הזמר
היו כמו 'אוויטה' לא הייתי אפילו מעלה את הנושא, אבל זה לא ככה. וכנראה שלהשיג את מה שאת מתארת לא קל כי ברוב הסרטים המוזיקליים משתמשים גם במונולוגים שלא כתובים בתווים. ואם תפקידם של המונולוגים הללו הוא לקדם את העלילה, אם הם אינם חשובים, הרי גם העלילה לא חשובה, נכון?
אבל כמו שאמרתי
רוב מחזות הזמר היום הם טקסטים מושרים וזה ממש לא אוסף קליפים.
ראיתי היום את Strange Frequency ביס 2 בלווין
אהבתי את הפסקול אבל לא מצאתי שום MP3 ממנו, בקושי שתי שורות מסכנות על הסרט ואני ממש מבואס. צלב חיי לוחץ לי על הגב והתחלתי לשמוע שוב MEGADEATH. הצילוווו!!
ושוב ''שיער'':
לשירים שם אין קשר לעלילה, ואם יש – הקשר מאולץ או תפור.
מה שרציתי להגיד בעצם, זה שאתה מחפש חוקיות במקום שאין (וגם לא טוב שתהיה). כל סרט לגופו.
אתה מדבר
על הסרט "שיער" שאין בינו ובין המחזמר שעלה על הבמות שום דבר משותף מלבד השירים. כך גם עשו למחזמר גריז ואף הגדילו לעשות וכתבו במיוחד חמישה שירים חדשים במיוחד לסרט.
איזה 5 שירים הוסיפו לסרט גריז?
ניחוש:
סנדרה די (יש שניים)
זה שסטוקארד צ'נינג שרה ("there are worse things I can do…")
אמממ…. ואולי השיר של טרבולטה כשהוא יושב על הנדנדות, כשברקע שתי נקניקיות מצוירות רוקדות.
____________________
רוזוולה, שבמקרה לפני שבועיים החליטה לשמוע באוטו את קלטת הגריז (המקורית!) שלה, בשביל הנוסטלגיה (וגם כי לפעמים ממש אין כלום ברדיו).
לא ניחוש:
הסוכנים של אוליביה ניוטון ג'ון התעקשו על להיט סולו שלה.
הסוכנים של ג'ון טרוולטה התעקשו שגם לו יהיה בתגובה שיר סולו.
המחזמר המחודש שעלה על בימות לונדון וברודווי כבר הכיל שירים אלה.
זאת אומרת
כל השירים הטובים, המשמעותיים והמוכרים של הסרט?
זה נכון
המחזמר המקורי היה סיפור אהבה בין נער לנערה על רקע שנות החמישים ולכן המחזמר כולו היה מבוסס על מוזיקת רוקנרול בסגנון שנות החמישים.
זה נכון לכל סרט
עיבוד
מיוזיקל/מחזמר
נו, אף אחד עוד לא אמר (פרק המחזמר של) באפי?
מיוזיקל/מחזמר
המיוזיקל של באפי (עכשיו באמפישלושים על המחשב שלי). אבל ג'וס לא היחיד, גם דרו קארי עשה את זה.
הרבה תכניות טלוויזיה עשו את זה,
אבל יש כאלה שעשו את זה, אתה יודע, טוב.
ועכשיו שטיפלנו בנושא החביב עלי מס' 1, אנצל את ההזדמנות להעלות גם את הנושא החביב עלי מס' 2, ולומר, שאיזה כיף הייתה הקפיצה למולדת, אנגליה, לצורך הדו"חקו. אם כבר דו"חקו, שיהיה במבטא הנכון.
WW והיוניון-ג'ק המתבדר ברוח מאחוריה
ועדיין -
צודק…
זה השקט לפני השערה
יד שרה עוד חזקה ונטויה
גדול. יד שרה.
חח על המספרים בסוגריים
הם היו מספרים בסוגריים טובים,
מעולם לא הזיקו לזבוב, והקדישו את עצמם לשעשוע הסובבים אותם. יהי זכרם ברוך.
(קול מי א ניטפיקר, אבל מולדת התרבות המערבית זה לא יוון הקלאסית, או משהו?)
תלוי את מי שואלים.
לא נורא
תנועת המחתרת למען שחרור המספרים בסוגריים נמצאת בתהליכי הקמה, ועותקים פיראטיים של הסוגריים יופצו לרשימת הדיוור הסודית.
הודעה חוזרת בעניין סקר סוף השנה
עקב ארועים בלתי צפויים, המועד האחרון לשליחת טפסים למוקדמות סקר סוף-השנה הוקדם ליום חמישי הקרוב, 9.1, בשעה 22:00 בלילה. הסקר הסופי יעלה, כמתוכנן, ביום שישי בערב. מי שלא שלח עדיין את הבחירות שלו, נא להזדרז – הרכב עשרת הסרטים שיגיעו לגמר שברירי מתמיד, כך שכשאנחנו אומרים שאתם יכולים להיות אלה שיקבעו מי ייכלל בסקר ומי ייצא בחוץ – אנחנו רציניים לגמרי. (זה היה נכון כשכתבתי את זה אתמול, וזה עדיין נכון היום – הקרב על הכניסה לעשיריה הוא *מאוד* צמוד).
זה נורא דרמטי
אני נורא במתח לקראת יום שישי.
ואני לא צוחק.
שחרור
חלק מהסרטים הייתי משחרר רק בערבות עצמית גבוהה אם כי לצערי רובם יכלו לעמוד בה (בעיקר אלה של מייקל ביי)
מתי אנחנו
ארה"ב, ברור, בריטנייה זה סבבה.
אבל מתי כבר נזכה לראות כמה מצליחים סרטים בארץ???
ממה המפיצים כל כך מפחדים?? תנו לנו גם לראות כבר סקר שבועי של מה שהולך או נכשל בקופות הקולנוע בארץ.
הממ
אולי כי הם מפחדים שאם הם יפיקו דחק"ו ישראלי הם כבר לא יוכלו לעשות פרסומות של "כבר 200,000 כבר ראו, באו גם אתם. פיתוי הסרט המוצלח של השנה"
זה לא באמת קרה, נכון? נכון??
יאללה, מי בא איתי לראות פיתוי באיימקס?
כשאתה רואה את זה במסך ענק, אתה כמעט מרגיש שגם אתה גרוע!
כשאתה רואה את זה על מסך ענק
באיימקס אתה בטח תוכל לראות את הפיקסלים…
וכשרואים
את "המשובטים" באיימקס זה לא אמור לקרות? באיזה רזולוציה הסרט נעשה בדיוק?
גרועה, מאוד גרועה
בהתחשב בזה שלא ראיתי את שניהם עדיין
משום מה, אני מעדיף להתחיל מ"פיתוי".
בתור מישהי שראתה את שניהם,
אבל *כן* ראיתי את המשובטים
למה אתה חושב שאני כל-כך משתדל להשמיץ אותו? אני לעולם לא משמיץ סרט (אפילו אם קוראים לו טיטאניק) אם לא ראיתי אותו. בפיתוי אמנם לא צפיתי, אבל ראיתי מספיק קטעים ממנו כדי לדעת כמה רע הוא נראה (במובן הטכני, הוא פשוט מצולם בטכנולוגיה לא מתאימה).
תוספת כי לא שמתי לב שהחמצתי את הנקודה
בתור מי שראה את המשובטים, אני לא חושב שיש מקום להשוואה בין המראה החזותי שלו לבין פיתוי. לא נהנתי מהסרט ("אומרים ישנה ארץ…"), אבל הוא בטח עדיף לצפייה באיימקס מסרט שצולם בוידאו.
אתה צוחק?
בסצינות מסוימות, גם על מסך רגיל אפשר היה לראות את הפיקסלים.
והרי ידיעה שנתקבלה זה עתה:
הוראות הכנה לכריכוני מלפפונים –
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-754248,00.html
– כחלק מסעודה שלמה הסובבת את התה.
האם אנה וגנר קוראת את עין הדג?
שלום וברכה
מישהו יודע פה במקרה על הפרוייקט הבא של שפילברג?
ללא שום קשר אנ חייב לציין שדרק זולנדר הוא אחת היציאות הטובות של 2002
השמועות מדברות על סרט לפי טינטין.
אלייז'ה ווד בתפקיד טין טין?
אני קונה.
אלייז'ה ווד בתפקיד טין טין?
עם קישורי המשחק שלו, הוא יהיה מאוד אמין בתור דמות קומיקס.
או בתפקיד כרזת פרסומת מקרטון...
השמועות מדברות על סרט לפי טינטין.
מה the fuck זה טין טין?
טין טין
דמות קומיקס (למרות שנדמה לי שהם קוראים לזה אחרת) בלגית של נער בעל תספורת דמוית גב של כריש שמציל את העולם מעושי אוולה במאה הקודמת. יש ויכוחים האם הוא (והסופר) דמות נאצית או אנטי-נאצית.
לא, אין ויכוחים.
אז הוא נאצי או לא?
עוולה או איוולת?
אין אפשרות לשלב?
זה מעניין...
אני אעביר את הצעתך לאקדמיה ללשון עברית ואודיעך תשובתם.
ואם כבר אנגליה:
עדיין לא הצלחתי להחליט אם האתר הבא רציני או לא.
אם כן, אז זה עצוב, אם לא זה קצת פחות.
http://www.britmandate.com
הוא לא,
אלא בראיונות של יוצריו ל"הארץ" (העיתון לאנשים [ש]חושבים כמו אורי קליין), שם הם הציגו את זה כמחאה-פוליטית-עמוקה-בלה.
רגע,
אז כדי לפרסם את 'עין הדג' ברבים צריך להציג אותו כמחאה פוליטית? אוי.
אני חושב שעלינו על היתרון של דן ברזל
מה, את רוצה להגיד לי שהוא לא?
צלילי המוסיקה
שאלה: בכמה אסקרים זכה הסרט "צלילי המוסיקה"? תודה
צלילי המוסיקה
הסרט זכה ב-5 אוסקרים: סרט, בימוי (רוברט ווייז), עריכה, פסקול מעובד (פעם הייתה קטגוריה כזו), סאונד.
צלילי המוסיקה היה מועמד לעוד 5 פרסים בהם לא זכה: שחקנית (ג'ולי אנדרוז), שחקנית משנה (פגי ווד), עיצוב אמנותי בסרט צבעוני, צילום בסרט צבעוני, עיצוב תלבושות בסרט צבעוני.