ספירת מלאי: מה היה לנו הקיץ הזה? 'משימה בלתי אפשרית 3', אכזבה. 'פוסידון', אסון. 'אקס-מן 3' – פתיחה ענקית, ודעיכה מיידית. 'מכוניות' – ציפינו ליותר. 'צופן דה-וינצ'י' – הסרט המצליח של השנה בינתיים, וסרט מחורבן. בעצם, לא יצא השנה אף סרט שהיה פיצוץ קופתי אמיתי. ובכל זאת, עדיין לא נשמעות ברחובות קריאות אזהרה מפני שובו של השפל המפורסם של השנה שעברה. כל אחד מסופי השבוע של הקיץ הנוכחי היה, בספירת הכנסות הסרטים כולם, שיפור לעומת סוף השבוע המקביל של השנה שעברה. אז לכאורה, אין תלונות. מה עוד שהשבוע יצא מה שהיה אמור להיות האירוע הקולנועי של השנה, העשור והמילניום (מותר כבר להגיד מילניום, נכון? עברו כמה שנים מאז שזה יצא מכל החורים). אז כן, גם סוף השבוע הזה היווה שיפור לעומת סוף השבוע המקביל של השנה שעברה, אבל בקושי; ההפרש היה כ-4 מיליון דולר. וזה לא היה בזכות סופרמן, אלא בזכות השטן.
'סופרמן חוזר' יצא לאקרנים ביום רביעי. באותו יום הוא הכניס 21 מיליון דולר. יום למחרת הוא הוסיף עוד 11 מיליון לערמה, ובמהלך סוף השבוע (שישי-ראשון) – 52 מיליון. הרבה? האמת, ממש לא. בענף הסרטים על גברים (ונשים) בטייטס שמצילים את העולם, שיבת הסופרמן מדורגת די נמוך. הסרט הכניס אמנם טיפה יותר מ'באטמן מתחיל' בשנה שעברה (שגם הוא פתח ביום רביעי, ובסוף השבוע עשה 48 מיליון), אבל פחות מ'ארבעת המופלאים' (56) או 'אקס-מן' הראשון (54) וכמובן, אפילו לא קרוב ל'אקס-מן 3' (103) ו'ספיידרמן 2' (88). ומדובר כאן בסופרמן, הגיבור הותיק מכולם והמוכר מכולם, שהיה אמור לקחת בקלות את כל הגיבורבורים הצעירים האלה. 'סופרמן חוזר', עצוב לומר, מצטרף לשורת האכזבות הקופתיות של הקיץ הזה.
'באטמן מתחיל' שיצא בשנה שעברה, היה, כאמור, סיפור דומה: גם הוא נחשב לאכזבה כשהשיג מספר דומה מאוד לזה של סופרמן בסוף השבוע הראשון, אבל בסופו של דבר הגיע לסכום מכובד בהחלט של 215 מיליון דולר בהכנסות כוללות בארה"ב. רק מה, באטמן לא היה צריך להתמודד כבר בשבוע השני שלו עם כנופיית פיראטים מוטנטים. וחוץ מזה, במקרה של סופרמן, אפילו אותם 215 מיליון לא יכסו את עלות הסרט. 'סופרמן חוזר' הוא אחד הסרטים היקרים ביותר בהיסטוריה. התקציב המדווח של הסרט הוא 260 מיליון דולר; לא ברור האם הסכום הזה כולל גם את העלות של כל השנים בהן הסרט היה תקוע בפרה-פרודקשן. פעם טים ברטון היה אמור לביים אותו, אחר כך מקג'י, אחר כך מייקל ביי, אחר כך וולפגנג פיטרסן. אף פיסת סרט לא יצאה מכל השנים האלה, אבל העסקת כל אותם במאים, תסריטאים שכתבו אינספור גרסאות לתסריט, מעצבים ומפיקים – כל זה עלה כסף.
בסופו של דבר בריאן סינגר הוא זה שקיבל על עצמו את הסרט, ולשם כך עזב את סדרת 'אקס-מן', ועכשיו בוודאי מתחרט על זה. אבל סינגר לפחות יודע לעשות סרטי סופר-גיבורים טובים. רוב המבקרים אהבו את הסרט והעריכו את ההצמדות שלו לרוח הסרטים המקוריים והקומיקס, גם אם התלוננו קצת על האורך המוגזם (שעתיים וחצי), ועל כך שהסרט קצת כבד מרוב חשיבות עצמית.
5 מיליון מתוך הסכום שהשיג סופרמן עד כה מגיעים מגרסת האיימקס של הסרט, שבה חלקים ממנו מוקרנים בשלושה ממדים. מבקרים שראו את הגרסה הזאת מסכימים שזאת באמת חוויה מעולם אחר. 5 מיליון אולי נשמע כמו כסף קטן בפרופורציות סופרמניות, אבל נתון קטן נוסף עוזר להבין למה רבים בהוליווד (רוברט זמקיס וג'יימס קמרון, למשל) רואים באיימקס וב-3D את מה שיציל את הקולנוע ממוות: הסרט הוקרן ב-76 אולמות כאלה בלבד, לעומת 4,000 בתי קולנוע רגילים. ממוצע ההכנסות שלו פר-מסך באיימקס הוא יותר מפי שישה מהממוצע בקולנועים הפושטים.
מי שהציל את סוף השבוע הזה מדיכאון היה, כאמור, השטן, הידוע גם כמריל סטריפ. 'השטן לובשת פראדה' הוא סרט שהיה אמור להוות אלטרנטיבה קטנה לנשים שבני הזוג שלהן הלכו ל'סופרמן חוזר'. זה עבד טוב הרבה יותר מהצפוי. 'השטן לובשת פראדה' אמנם נמצא במקום השני, אבל הוא, ולא 'סופרמן חוזר', הסרט המצליח של השבוע. הסרט, שהפקתו עלתה 35 מיליון דולר, הכניס בסוף השבוע 27 מיליון. 79% מהצופים היו נשים, אומרים הסטטיסטיקאים; אין נתונים לגבי הנטייה המינית של ה-21% הנותרים.
סיפור הסרט הוא גרסה לקלישאה מס' 82, "עלילות בן הכפר התמים בעיר הגדולה", הפעם בעולם האופנה. אן הת'אוויי ('יומני הנסיכה') היא הנערה התמימה, שלגמרי במקרה הופכת לעוזרת של עורכת צינית ומפלצתית (סטריפ) של מגזין אופנה. האם הנערה הצעירה תעלה לגדולה תחת טיפוחה של העורכת הותיקה, תאבד את הראש, אך בסופו של דבר תיזכר בערכים הישנים והטובים ותהפוך לאדם טוב וחכם יותר? אולי. זה לא שראיתי את הסרט, או משהו. למרות הפוטנציאל הגדול לקלישאתיות, הביקורות היו דווקא נהדרות. מריל סטריפ גדולה מהחיים, הם אומרים, וגם הת'אוויי לא רעה, והבגדים – סוף.
שיכון ותיקים: 'קליק' של אדם סנדלר איבד את ה-50% הרגילים ונוחת במקום השלישי. גם שאר הסרטים בטבלה צנחו במהירות, חוץ מ'מכוניות' שהוסיף עוד 14.5 מיליון דולר לקילומטראז' (183 מיליון עד כה), ו'צופן דה וינצ'י', הסרט המשעמם הכי מצליח או הסרט המצליח הכי משעמם בעולם, שממשיך להתעלק על המקום העשירי ומסרב לפנות אותו.
לסופרמן יש צ'אנס אחרון לגרד עוד קצת כסף במהלך חג ה-4 ביולי, שנופל השנה על אמצע השבוע. בסוף השבוע הקרוב, מגיעה התקווה האחרונה והטובה ביותר ללהיט סופר-ענק השנה: 'שודדי הקאריביים: תיבה של איש מת'. כמו שנאמר: Jack Sparrow, hes our man! If he cant do it, no one can!
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד כה.
כולם להרגע זה לא 52 זה כבר 105 מיליון אם כל העולם וזה מלא כסף אבל אני מסכים שסופרמן ידפק שג'ק מגיע בסופשבוע הקרוב אם לפחות היו נוטתנים לו איזה קומדיה של ג'ניפר אנטיסטון כמו שנתנו לאקס מן אבל את סופרמן אשכרה דפקו הרי שודדי הקרבייים היה אחד הסרטים שפשוט אי אפשר לא לאוהב ולהמשכון שלו אי אפשר שלא לצפות קיצור במקום להשקיע 200 מיליון על אפקטים סינגר היה צריך לתת 10 מילון למפיצים (למפגרים ביננו:שוחד)) שיתנו לסופרמן 3 שבועות להיות על המסכים במקביל לקומדיות ודרמות ולא שוברי קופות
המפגרים בינינו מפקפקים בכך שהמפיצים הינם אנשי ספר ברמה כזו
שעשרה מילונים הם מה שיעשה את העבודה. אם כי ייתכן שזה כל מה שנותר לתקציב ההפקה להציע…
ובכל זאת
הביקורות של "שודדי הקריביים 2" לא מהללות-משהו…
אחד אומר שהוא לא טוב כמו הראשון, השני אומר שהוא בסה"כ סרט כיפי ולא מעבר לזה והשלישי חושב שזה בכלל סרט גרוע…
מה קורה פה??? כולם השתגעו??? אין סרט אחד טוב השנה שזוכה לביקורות טובות??? ואני לא מתכוון לכך ש-75% ביקורות טובות זה נתון טוב. לדעתי זה בכלל לא מרשים. במיוחד לא לסרט שהפקתו עלתה הון עתק.
לשני סרטי "ספיידרמן" יש בערך 90 ומשהו אחוז ביקורות חיוביות!!!
והשנה – מה קורה עם הביקורות?
נאדה, אפס, זירו, כלום!
תירגע, בבקשה.
סימן קריאה או סימן שאלה אחד בכל משפט מספיק בהחלט (ובדרך כלל גם זה יותר מדי).
אולי אפשר ליצור מיצוע של סימני פיסוק,
עם האהרו"כ, נניח, וכך לאף אחד לא יחסר, ולא יהיה עודף. קומוניזם בלשני, אם תרצו.
אתה צוחק, נכון?
77%, שזה מה שיש לקאריביים בינתיים, זה נתון מעולה לסדר מסוגו.
אתה צריך לזכור שתמיד יהיו המבקרים שאם הסרטים בהם הם צופים לא מבוימים בידי אנשים עם שמות ארוכים מארצות רחוקות, כל העניין כבר חסר-טעם.
כמו הקוץ בתחת ההוא ממעריב שאני לא אזכיר את שמו.
וחוצמזה, פאק איט. אמריקה גדולה.
אתה יודע איזה סרט קיבל 100%?
Toy Story 2. זה קיבל 100. ורק כי לא היו דברים רעים לומר עליו.
ומה לעשות שכל עוד אורלנדו בלום משתתף בסרט, תמיד יהיה משהו רע לומר עליו!
ויודע מה, תלמד באוניברסיטה, תוציא בלוקבאסטר עם ג'וני דפ ועוד איזה כוכב נוער חיוור (ע"ע אורלנדו בלום), תקבל 90% בעגבניות ואז תחזור אלינו.
נ.ב.
אל תדאג לספיידי, עם כל המסרים האמריקאים הטובים שיש בו גם השלישי יקבל 90 ומשהו.
אתה צוחק, נכון?
בנתיים יש ל"שודדי הקאריביים 2" ממש בזמן זה (יום רביעי, שעה 11 וחצי בלילה) רק 59% ביקורות חיוביות.
בהחלט לא נראה עתיד ורוד לסרט הזה…
וואו... עכשיו הולך אפילו גרוע יותר...
היום כבר הגיעו מלא ביקורות (למעלה מ-70), בעוד שרק אתמול היו איזה פחות מ-20…
והמצב עכשיו אפילו גרוע מקודם…
איזו אכזבה אנחנו הולכים לקבל, נראה לי…
אני לא יודע אם לשמוח או לבכות
על גורלו של סופרמן.
מצד אחד, אני מחבב את האיש והייתי רוצה שהסרט יצליח כדי לקבל סרטי המשך בפרט ועוד סרטי סופר גיבורים בכלל.
אבל מצד שני, ברגע שהוא עזב את אקסמן, עבר בריאן סינגר לרשימת האנשים הכמעט שנואים שלי (אי אפשר לשנוא אותו לגמרי). הסרט הזה מחכה 20 שנה, אני בטוח שהוא יכל לביים קודם את אקסמן 3 ובשנה הבאה את סופרמרקט.
מה גם שאקסמן 3 אולי לא היה "עמוק" וכל הבלה בלה, אבל הוא גרם לי להבין שסגנון הבימוי של סינגר (בסרטי גיבורים, לפחות) קצת יותר מדי מלא חשיבות עצמית וחסר אקשן בסיסי וטוב.
כל כך נכון (לגבי בריאן סינגר)!
הוא הזניח את האקסמן שהוא טיפח במשך כמה שנים טובות, רק כדי שהבמאי שהמיומן של "שעת שיא" (סרקאזם, סרקאזם) יבוא ויחרב אותם?
סתם חבל.
"סופרמן חוזר" יכול בהחלט להיות סרט טוב, כי אחרי הכל סינגר ביים אותו, אבל אני עדיין מאוד מעוצבן בגללו.
הוא נשמע כמו במאי מעולה, וגם כנראה שיש לו חוש הומור טוב.
למי שלא מכיר את הסיפור, מספרים שבצילומי "אקס-מן" הראשון, סינגר מתח את הקאסט בכך באמצע צילום סצנה נכנס בחור בתחפושת ספיידרמן לתוך הסט.
כולם הודו שזאת בדיחה מאוד מוצלחת.
יש עדויות מצולמות לזה
הסצינה הזאת כלולה בתור בונוס מוחבא ב-DVD של 'אקס-מן'.
יש עדויות מצולמות לזה
http://www.youtube.com/watch?v=MsAGbxd5U1Q&search=%20%20spiderman%20x-men
גם ב-youtube.con.
youtube.קון – פליטת פה פרוידאנית או רמז?
אופס. פליטת מקלדת, ללא ספק.
באמת?
ידוע לך איך מגיעים לבונוס הזה?
באמת שאני לא זוכר.
אבל הכל אפשר למצוא באינטרנט.
והלינק
של מרלין מ-youtube זה לא זה?
סופרמן נחמד מאוד..
אני חייב להתוודות שאני לא ממש זוכר את סרטי סופרמן הראשונים, כי לא ראיתי אותם מאז שסופרמן היה שלאגר (וזה היה בערך בתקופה שאנשים אמרו "שלאגר"). אני כן צפיתי בלויס וקלארק אי שם בימי הבי"ס היסודי שלי אבל אני לא ממש זוכר הרבה. לכן, לסרט הגעתי בלי התלהבות, בלי התרגשות ובלי ציפיה.
אני לא יודע מי לא בסדר – התסריטאים, הבימאים או שסתם הקומיקס המקורי שעשה את סופרמן כל יכול, אבל רוב רגעי המתח פשוט לא מתחו אותי מספיק. אני יודע שאפשר להגיד את זה על כל סרט הוליוודי (ובמיוחד סרטי סופר-גיבורים למיניהם), שברור שהגיבור יישאר בחיים ויצליח להציל את המצב ולא משנה מה נדמה לנו שקורה כרגע, אבל בכל זאת הסרט מרתק את הצופה למסך בחרדה/ציפיה, בסרט הזה זה כמעט לא קרה לי. זה לא שלא היו קטעי מתח ורגעי שיא, פשוט איכשהו הצלחתי לאורך רובם לזכור שזה סופרמן, ואין מה לדאוג, הוא חסין ללא-משנה-מה שתזרוק עליו, הוא יכול לעוף, לצלול ולעשות בערך הכל.
נורא הרגיז אותי שסופרמן נראה air brushed יותר מקטלוג של ויקטוריה'ס סיקרט. הוא נראה כמעט מצוייר. אני לא יודע אם זה אמור להיות מחווה לסרטים המקוריים, אם זה כדי שנראה את ההבדלים הברורים בינו לבין קלארק או סתם כי ככה יצא להם, אבל זה הפריע לי בעין.
מעבר לזה, הסרט די טוב ולא נופל ליותר מדי נקודות משעממות (למרות שהייתי אחרי יום עבודה, טיול בעיר, ארוחה הודית ומשחק סנוקר נרדמתי רק לכמה שניות פה ושם). וכמובן, קווין ספייסי בתפקיד לקס לות'ר מעולה (לא ציפיתי לפחות מזה).
ואגב, מה הקטע עם אנשים שמוחאים כפיים כשסופרמן מציל את העולם או צועקים קריאות עידוד?! רק היה חסר שישירו "הבאנו שלום עליכם" כדי שאני ארגיש כמו בטיסת אל-על שנוחתת בת"א.
יש לזה כל מיני סיבות טכניות. חלק מהשוטים הם ממוחשבים באנימציה כמו במטריקסים 2 ו-3 ולכן נראים כך. חלק אחר נעשה על רקע של מסך ירוק (כי סופרמן כחול ומעוד סיבות) מה שגורם תמיד לתאורה מחורבנת יחסית ותחושה של חוסר אמינות בצורה שבא הגיבור נראה לעומת הרקע שלו.
אה... לא.
הסרט הוא לא בדיוק דל תקציב, ואני בטוח שהיה להם צלם מנוסה מספיק כדי להשתמש במסך ירוק בלי להרוס את התאורה. גם ב'שר הטבעות' (ובכל סרט אפקטים אחר) היה טונות של מסך ירוק, ושם האנשים לא נראו מרוטשים (במובן הפוטושופי, לא הסרט-אימתי, של המילה).
בלי לראות את הסרט, אני מנחש שהמראה החלק מדי נובע מזה שניסו לגרום לו להיראות מושלם. לא ייתכן הרי שלסופרמן יהיו קמטים, נמשים, גומות, חצ'קונים, או כל דבר אחר שיפגום בגופו המושלם, לא?
אבל עדיין,
לא שאני מבין דבר או חצי דבר בקולנוע, אבל דברים כאלה מעלימים בדרך כלל ע"י איפור לפני הצילום ולא ע"י עריכת התמונה אחריו (אלא אם השתרבבה טעות או משהו שמגלים אחרי הצילום). אני מניח שהאנשים שמבינים בקולנוע יצטרכו לראות את הסרט כדי להבין יותר טוב על מה אני מדבר ואולי גם לדעת לזהות את הסיבות האמיתיות לזה.
אה, ובקשר לשטן...
בקשר לתלבושות, דווקא פורסם מאמר (נדמה לי שבניו יורק טיימס) על איך הסרט לא נאמן לחלוטין לתלבושות שמתוארות בספר ועוד יותר גרוע, על איך הוא לא נאמן לדמות המקורית עליה כתוב הספר (עורכת Vogue נדמה לי…). ובקשר לאוכלוסיה – כשנכנסנו לסופרמן חלפנו על פני תור עצום של אנשים שחיכו לכמה אולמות שהקרינו את The Devil Wears Prada. הרוב המוחץ אכן היה נשים, ובין השאר היה קל לזהות לא מעט זוגות של גברים. השאלה היא האם זה הופך את הסרט ללא מעניין for the rest of us?
בהקשר דומה
את הבועה ראו 12,000 איש (מצוין, יחסית לסרט ישראלי), באותו סוף שבוע בו נערך רבע גמר המונדיאל. מכאן נובע שמרבית הצופים היו:
1. נשים שנתקעו בשנת 2004 ולא עודכנו בכך שמותר ואף מקובל לאהוב ספורט (מירי נבו כמובילה תרבותית).
2. הומואים שלא דחוף להם לשבור סטראוטיפים.
3. אמריקאים.
מעולם לא הבנתי.
דווקא מי שמעדיף *לא* לצפות בגברים מיוזעים, הוא שיחשב הומו?
(או חמור מכך, אמריקאי?)
עולם מוזר.
באופן מעניין, נדמה כאילו ההתעניינות מצד נשים והומוסקסואלים בכדורגל גברה (או ליתר דיוק, יותר יצאו מהלוקר) רק לאחר שאסרו על הורדת חולצה לאחר כיבוש שער.
ספורט זה דבר אחד, וכדורגל הוא דבר אחר לגמרי.
אני לא אגיד שספורט הוא אהבת חיי, אבל יצא לי להנות מצפייה במשחק כדורסל, למשל – דברים קורים כל הזמן, יש מתח… בכדורגל, אנשים מתרוצצים הלוך ושוב לאורך מגרש, בשעה וחצי של משחק יש בערך 3 גולים, שום דבר לא קורה! יש לי דברים טובים יותר לעשות בשעה וחצי האלה של חיי, עם או בלי קשר להיותי בחורה, תודה.
ספורט זה דבר אחד, וכדורגל הוא דבר אחר לגמרי.
אני איתך….
זה ספורט שאין מה לצפות בו, אם כבר לשחק, כמו בייסבול.
(למרות שבבייסבול יש אווירה אחרת, ואיצטדיונים נחמדים יותר, לרוב)
יש פחות אירועים במשחק כדורגל
אבל כמעט כל אחד מהם הרבה יותר מרגש מכל זריקה מדויקת במשחק כדורסל (אלא אם במקרה מדובר בסל ניצחון עם הבאזר). לומר שכדורסל יותר מעניין בגלל שלכאורה קורה בו יותר זה קצת כמו לומר שסרט אקשן שבו הגופות נערמות בקצב של אחת לחצי דקה עדיף בהכרח על סרט שבו המתח נבנה לאיטו בדרך למספר רגעי שיא.
אבל המתח לא נבנה בהדרגה.
אנשים רצים, בועטים בכדור, ממשיכים לרוץ. מצטערת, זה לא קוסם לי. אני מאמינה שזה לא קוסם לי לא בגלל שאני בחורה, אלא בגלל שזה לא מספיק מגרה אינטלקטואלית. או מרגש. או משהו. מבחינה עובדתית, אחרי עשר דקות של כדורגל אני מרגישה צורך לקום ולעשות משהו, כי המוח שלי התייבש.
אבל המתח לא נבנה בהדרגה.
המתח נבנה בהדרגה, אבל לא לאורך כל המשחק, אלא במעין אפיזודות…
אם את באמת צופה במשחק ומנסה לעקוב אחרי מה שקורה (ובהנחה שמדובר במשחק טוב, כי כאלה משעממים גם יש כמובן) את מוצאת את עצמך יושבת על קצה הספה וצועקת על המסך פעמים רבות במהלך המשחק.
אפשר לתאר ככה כל ענף ספורט
כדורסל – אנשים מכדררים כדור, רצים קדימה, זורקים אותו לחישוק, רצים אחורה.
בייסבול – אנשים עומדים אחד מול השני, חובטים בכדור, רצים, וחוזר חלילה.
קרלינג – אנשים מגלגלים אבנים, רצים לטאטא את הקרח… לא משנה, זה באמת קצת טיפשי.
אני חושב שהבעיה האמיתית היא שאת לא מספיק סבלנית ונינוחה, בניגוד לרוב אוהדי הכדורגל
ברור שזה לא מפני שאת בחורה
(למרות שמבחינה סטטיסטית…), אבל זה גם לא נכון לטעון שבכדורגל אין גירוי אינטלקטואלי ביחס לענפי ספורט אחרים. כדורגל הוא מצד אחד יותר איטי ומצד שני יותר יצרי מרוב הענפים. עם זאת, כמות ההשקעה הנדרשת כדי לנצח משחק ברמה בינלאומית, הטקטיקות שמרכיבים המאמנים, הפסיכולוגיה שמניעה שחקנים וההחלטות הספונטניות שמכריעות משחק, הן חתיכת גירוי אינטלקטואלי למי שמתעניין במשחק. אפילו התנועה הפשוטה ביותר עם כדור, דורשת אימונים מפרכים כדי שתעמוד בסטנדרטים הנדרשים, שלא לדבר על הבטחון ששחקנים חייבים להשיג לשם כך.
אם לשמור על און טופיק מסוים, משחק כדורגל טוב הוא כמו מותחן משובח. במשך זמן מה לא קורה כלום, אבל כשמשהו קורה, הוא מלווה בסערת רגשות מצד הקהל ומשפיע על מהלך שאר העלילה.
ברור שזה לא מפני שאת בחורה
אגב, השנה יותר מתמיד, יש מספר רב של נשים שלא רק צופות במשחקים (ולא רק מונדיאל), אלא גם יודעות לתת פרשנות מעמיקה למהלך המשחק, מעודדות את הקבוצות בקול רם ומקללות את השופט כשצריך. זה לא סתם טרנד, עולם הספורט הופך ליותר ויותר קוסמופוליטי ואולי בעקבות זאת, מוצא יותר בקלות אוהדים ואוהדות משני המינים.
גם אני פעם חשבתי כך על כדורגל
כלומר ממש פעם, כבר שנים שאני מכור והולך למשחקים. לדעתי הסוד של המשחק הוא רגשי- ברגע שאוהדים מישהו כל מהלך נראה פתאום משמעותי, אפילו עם זה שמחק של מסירות באמצע המגרש (או משחק של הפועל ירושלים, שזה הרבה יותר גרוע אבל אני ממשיך ללכת) לכן גם עבורי כדורגל הוא דווקא כמו סרט אהבה יותר מאשר סרט מתח- לא פעם זה נגמר בדמעות של אושר או כאב.
ספורט זה דבר אחד, וכדורגל הוא דבר אחר לגמרי.
דווקא זה שכמעט בכל מהלך יש סל הופך מבחינתי את הכדורסל למשחק שבלתי אפשרי לצפות בו יותר מ-5 דקות. אפילו הלכתי למשחק של ה-NBA פעם ולא שמתי לב שהיה משחק, כי כל הזמן היו עסוקים רק בלהראות דברים על המסכים בזמן שעושים הפסקות. בכדורגל יש מתח, יש טקטיקה, המיומנות הנדרשת על מנת להבקיע הרבה יותר גבוהה.
אבל זה לא ספורט מספיק קפיטליסטי בשביל אמריקאים ואנשים מסוימים, פשוט כי בניגוד לכדורסל או לפוטבול אין בו כל 2 דקות הזדמנות לדחוף פרסומת.
לא נורא.....
עד עכשיו הסרט עשה 104 מיליון בכל העולם. הוא יעבור את ה-300.
תנו הימורים!
שודדי הקריביים-86 מיליון
אם צופן דה וינצ'י איכזב, סופרמן אכל אותה, מכוניות עשו כסף אבל איכזבו את פיקסר, ואקס מן היה יכול להגיע כבר ל-300 מיליון אם לא היה נופל כ"כ מהר, אז אני לא מאמין שגם הוא יהיה להיט השנה.
הוא יעבור את ה-300... בכל העולם?
אם זה כל מה שהוא יעשה, זה ייחשב לכשלון מוחץ ויגרום לאחים וורנר להפסיד הרבה כסף.
על פי הערכה גסה
של מחצית מההכנסות בארה"ב שחוזרות לאולפן ושליש מחוצה לה שחוזר לאולפן, "סופרמן חוזר" צריך להכניס 260 מיליון בארה"ב *ועוד* 390 מיליון מחוצה לה (650 מיליון סה"כ), כדי להחזיר השקעה של 260 מיליון דולר.
אנשי יכולים אולי להתנחם מהמכירות הצפויות ב-DVD ושאר פורמטים כדי לקבל החזר – ואף להרוויח – ואולי מהכנסות העתידיות של הסרטים הבאים (שמן הסתם יתוקצבו בקצת פחות כסף).
תודה.
סכום של X מיליון בעולם + 260 מיליון בארה"ב כדי להחזיר השקעה של 260 מיליון דולר.
ואחר כך אנשים מתפלאים למה כשמדברים על כיסוי הוצאות הסרט אנחנו מסתמכים על ההכנסות בארה"ב כנותנות הערכה מספקת.
אבל,
אם הבנתי נכון, אסף רק נתן דוגמא אחת למצב שמחצית מההכנסות בארה"ב ושליש מחוצה לה מגיעים ל-260 מיליון.
כלומר, *אם* הוא יעשה 260 מיליון בארה"ב הוא צריך לעשות עוד 390 מיליון בחו"ל בשביל לכסות את ההשקעה – אבל באותה מידה זה יכול להיות 200 מיליון בארה"ב ועוד 480 מיליון מחוצה לה, או 300 מיליון בארה"ב ועוד 330 מיליון מחוצה לה, או כל צירוף אחר.
ברור, אבל יש עוד נתון שצריך לקחת בחשבון,
ואת זה אסף עשה: התפלגות ההכנסות.
תסתכל למשל פה: http://www.boxofficemojo.com/alltime/world/
ההכנסות של הסרטים בתוך ארה"ב מהוות בדרך כלל 30-45% מהכנסות הסרט הכוללות (ארה"ב + עולמי). כמובן, יש סרטים בהם זה שונה בצורה חדה, כמו 'שובו של הג'דיי', 'שודדי התיבה האבודה' ו'באטמן' (ארה"ב מהווה בסביבות 60% ומעלה מהכנסות הסרט). כך שעל פניו, צירוף כמו 200 בארה"ב ו-480 מחוצה לה, נשמע לא הגיוני.
אה, אני בכלל לא באתי לחלוק על המסקנה שלך,
רק על כך שהיא נובעת מהקביעות של אסף. התחום שלי הוא ניטפוקים קטנוניים, לא דו"חקואים.
ברור, אבל יש עוד נתון שצריך לקחת בחשבון,
לא בדיוק.
אני לא יודע אם זה שובר איזה שיא, או שזה ישתנה בהמשך, אבל בינתיים העולם לא בדיוק רץ לראות את סופרמן:
יש סיבה טובה
לכך שהדוחקו עוסק בארה"ב ולא בכל העולם: כל סרט מופץ בעולם בצורה שונה, ולכן אי אפשר להשוות בינהם. יש סרטים (כמו 'צופן דה-וינצ'י') שיוצאים בכל, או רוב, מדינות העולם בבת אחת. יש סרטים שמטפטפים לאט לאט, ובכל שבוע מגיעים למספר מדינות נוספות. 'סופרמן' עשה יחסית מעט השבוע מחוץ לארה"ב, אבל זה בראש ובראשונה בגלל שאל רוב העולם הוא בכלל לא הגיע השבוע. לרוב אירופה הוא יגיע רק בשבוע הבא, למדינות אחרות (כולל אנחנו), רק שבוע לאחר מכן. ליפן, מדינה לא זניחה בכלל, הוא יגיע רק בסוף אוגוסט. אולי בסופו של דבר הוא יהיה אכזבה גם בשוק הבינלאומי, אבל הנתונים כרגע לא אומרים הרבה.
יש סיבה טובה
רגע רגע על מה אתם מדברים למה צריך להסתמך על ארצות הברית בלבד כשמדברים על כיסויי עלות ההפקה למה אם הסרט נכשל בארצות הברית אבל הצליח בעולם והסכום הכולל יותר מהעלות ההפקה אז אתם רוצים להגיד לי שזה לא נחשב מה זה החרא הזה מי שם על ארצות הברית האמריקאים הדפוקים מלא סרטים טובים לא הולכים לראות כי אם מפגרים
יש להם בכל זאת אימרה מוצלחת, אבל.
היא הולכת ככה, בערך: מי שגר בבית זכוכית, שלא יזרוק אבנים.
יש להם בכל זאת אימרה מוצלחת, אבל.
הוא לא זורק אבנים למה את סתם מאשימה מה זה החרא הזה
לכל שאלה - תשובה.
הרווחים מחו"ל לא נחשבים, כי רוב הכסף לא הולך בכלל לאולפן: http://www.fisheye.co.il/static/faq-movies.htm#costs
נ.ב.
אני יודעת שחם ושזה הופך הכל לקשה ומעצבן יותר, אבל להבא השתדל להשאיר בחוץ את העצבים שלך. פה אין מקום ל"מה זה החרא הזה" ודומיהם. תודה.
זה רק הימור שלי,
לא אמרתי שהוא יהיה הצלחה.
איזה כיף! סופרמן הדרעק נכשל!
מעולם לא סבלתי את הגיבור הזה. מה יכול להיות מענין בגיבור חסין-פגיעה-אש-חשמל-מים-אלוהים-שטן-בודהא, ועוד אחד שמגלם בתוכו את כל הערכים האמריקאים?
איזה כיף! סופרמן הדרעק נכשל!
גרררררררר
סופרמן שולט! הלוואי שיצליח להחזיר את ההכנסות שלו ולתת מספיק רווח כדי שיעשו סרט המשך מוצלח…
סופרמן הוא גיבור-העל המוצלח ביותר…השאר רק מנסים לחכות את ההצלחה שלו..חלק עושים את זה בצורה מוצלחת (ספיידרמן) וחלק נראים כמו עכברוש גוסס (באטמן)…
הלו, הלו
כנראה לא קראת את Dark Knight Returns של פרנק מילר, שבו רואים איך באטמן ידידי מראה לסופרמן מאיפה משתין העטלף.
מומלץ.
אני לא מבין,
הענין היחיד בשבילך בסרטים כאלה הוא האם הגיבור ימות/יפגע או לא,הרי בכל מקרה ברובם ברור שלא. לסופרמן, כמו לכל דמות,אפשר לכתוב עלילות טובות ואפשר לכתוב גרועות.
אבל אני רוצה לדעת *שיש סיכוי* לכך שהדמות תפגע.
בכלל, אני מעדיף שלדמות יהיו חסרונו *כלשהם*, נפשיים או פיזיים.
לסופרמן אין חסרונות. הוא יפה, אדיב, מלא בתשוקה עזה להציל את האנושות (מאיפה מביאים את השטות הזאת? ברור מאליו שכל מי שנמצא ברשותו כח עצום כמו זה שלסופרמן, יתפתה בסופו של דבר להשתמש בו לרעה, גם אם בהתחלה היו כונותיו צחורות כלשלשת יונה), חזק, בריא, בלתי שביר ויורה ליזר מעיניו. אז הוא רגיש לקריפטונייט, אזמה? 99.99999 מאויביו של סופרמן לא שמעו על קריפטונייט בחיים שלהם.
חוץ מזה, כשאתה כל יכול, ולא נשקפת כל סכנה לחייך, אלמנט (הייתי כותב יסוד, אבל אני לא בטוח שזו המלה הנכונה) התחכום נעלם לחלוטין. לסופרמן אין צורך בתכנון תוכניות מורכבות, או אפילו באסטרטגיה בסיסית. הוא פשוט הולך ומרטש את כולם. מה הטעם בגיבור על כזה?
פעם בערוץ הילדים היתה סידרה
שנקראה הקוסם.
אני כל כך התעצבנתי על הסידרה הזאת. היותו קוסם אומרת שהוא יכול לעשות מה שבא לו ולנצח את הרעים בקסם שהוא המציא על המקום.
בכל מקרה, תמיד היה לו חיסרון שיש לכל גיבור על – היו לו חברים אנושיים.
וואללה?
מתי היא שודרה? הייתי צופה נאמן למדי של ערוץ 6 (אין צורך לנטפק, אני יודע שכבר לא קוראים לו ככה) די הרבה שנים (פעם, כשהוא היה ערוץ טוב), ולא זכורה לי התכנית הזאת.
זאת היתה סדרת אנימציה צרפתית.
ולגיבור הראשי (הקוסם) קראו אייס.
זה כל מה שאני זוכר. ודווקא אהבתי את הסדרה.
נזכרתי!
זו באמת היתה סדרה טובה למדי, רק לא ממש זכור לי שהדמות הראשית היתה של גיבור על. עד כמה שאני הבנתי, אייס היה מן קוסם מסיבות עתידני מוצלח במיוחד, שהשתמש בכל מיני אמצעים פוטוריסטיים משוכללים כדי לבצע את פעלוליו.
אבל אני רוצה לדעת *שיש סיכוי* לכך שהדמות תפגע.
אבל זאת בדיוק המהות של הדמות הזאת, שלמרות הכוח העצום שיש לו הוא מסור לאמת ולצדק.הוא בכלל לא רואה בעצמו עליון מעל בני האדם.אתה חושב שלא יתכן שמישהו עם כל כך הרבה כוח לא יהפוך למושחת ואני רוצה להאמין שזה כן יתכן ובגלל זה אני אוהב את הדמות שלו.החולשה שלו היא בכך שאכפת מכולם.אפשר לפגוע בו ע"י פגיעה באנשים הרגילים.לדעתי זה גם האיום (לכאורה) העיקרי בכל סרטי הגיבורים. זה אחד הדברים שהיו חסרים לי בספיידרמן הראשון. על מי בעצם הגובלין איים חוץ על ספיידרמן בעצמו וראשי החברה ההיא,מה הוא בעצם רצה?
פחות או יותר מש''א.
אני מבינה שלא ראית את סמולוויל
שם בכל פרק כמעט הוא מאבד את כוחותיו מסיבה אחרת – או שאבא שלו לוקח לו אותם, או יש לו מגע עם קריפטונייט בכל מיני צבעים או שיש איזו התפרצות של השמש או אלוהים יודע אילו סיבות אחרות.
למרות שסמולוויל היא סידרה לא משהו,
מה שנעשה בה היטב היא ההדגשה של סופרמן כבן אנוש שגם יכול להיות פגיע ולא רק כי הוא מאבד את כוחותיו על ימין ועל שמאל אלא גם כי יש לו חולשה לפגיעה של בני אנוש שהרבה אנשים ינצלו את זה.
ממש בא לי על שודדי הקאריביים.
אבל ממש. הבנתי את זה רק כרגע, כשהקריאה על בואו בדוחק"ו גרמה לי לפרץ אושר פתאומי, אבל – ים, ספינות, ג'וני דפ… תוך סיכון שאשמע בת 12: אוף! שיבוא כבר!
לול, אהבתי את הסאבטקסט,
לקח לי איזה חמש שניות להבין, אבל אהבתי.
אבל למה לא להחשיב את צופן דה וינצ'י לשובר קופות?
מה, זה רק בגלל שיש עליו קונצנזוס שהוא סרט גרוע?
הרי לא באמת ניתן להתעלם מהעובדה שהוא ממש מרסק את הקופות (בעיקר מחוץ לארה"ב).
הוא כן שובר קופות, ואמרתי את זה.
הוא הסרט המצליח ביותר של השנה (בעולם), נכון לכרגע. אבל אפילו הוא לא נמצא ממש בשורה הראשונה של הסרטים המצליחים של כל הזמנים. כל שנה באלף הנוכחי הביאה לפחות סרט אחד, בדרך כלל יותר, שנכנס לעשרת הגדולים של כל הזמנים, נכון לאותו זמן. צופן דה וינצ'י נמצא "רק" במקום ה-22. אם הוא יישאר הסרט המצליח של השנה, אז מדובר בשנה מאכזבת.
גוד דאמיט!!!
בניתי על סופרמן כהצלחה סוחפת. השקעתי בו לא מעט כסף בבשואו-ביז. ועכשיו אני מתנדנד במקומות 19-20.
מי אמר שליהודים יש ראש לכסף???
לא ציפיתי מסופרמן לגדולות האמת.
ככשמעתי על קח שסופרמן חוזר באמת שהתרגשתי. אין כמו קיץ שמלווה עם סרט גיבורי על מרענן.
אבל האמת שהטריילר נראה ממש לא מעניין או מושך. הייתי מקטלג אותו אפילו כמשעמם.
אני לא יודע מה איתכם, אבל יש לי הרגשה ששנה הבאה, ספיידרמן 3 הולך לעשות הסטוריה. לא יודע, זו רק הרגשה. (עד אז, אלוהים עצום)
יום טוב.
איזו הסטוריה הוא כבר יכול לעשות?
להרוויח יותר כסף מכל סרט לפניו? אם כן, מגניב לו, אבל לא עד כדי כך מרתק.
להיות סרט אקשן נהדר? אני אופתע אם כן, אבל עדיין, "עשיית הסטוריה" זה לא ממש. להיות יותר מרהיב מכל דבר שנראה אי פעם? שוב, לא ממש סביר שהאפקטים שם יהיו עד כדי כך פורצי דרך.
אולי ס-3 יהיה סרט כיפי. אני לא בטוח שמעבר לאלו שעוקבים אחרי הסטטיסטיקות מישהו יזכור אותו עוד עשור או שניים.
איזו הסטוריה הוא כבר יכול לעשות?
אוח, די להיות נודניקים.
התכוונתי מבחינה קופתית.
אם התכוונת לבחינה הקופתית בלבד,
אוצר המילים בו עשית שימוש קצת מוזר. "באמת שהתרגשתי", "סרט גיבורי על מרענן", "לא מעניין או מושך" – וכל זה נוגע רק להצלחתו בקופות?!
אם התכוונת לבחינה הקופתית בלבד,
באמת שלא הבנתי לאן אתה חופר.
הסבר.
אני חופר לכך שאתה לא ברור.
מדבר על עניינים שאינם קופתיים, ואז טוען שהתייחסת לקופאיות בלבד?
אני חושבת שאם כבר להטות, אז ''קופתיות'', לא?
בתור ציבור אוהבי הקולנוע, אין ברצוננו להסתבך עם הקופאיות…
אם להאמין לנביאי יס פלאנט,
קופאיות הן זן נכחד.
אם להאמין לנביאי יס פלאנט,
נראה אותם עוברים בתור לקופת האקספרס אם איגוד הקופאיות שומע על כך.
ולכשייכחד נוכל ללכלך עליו כאוות נפשנו.
או, לחלופין, להיזכר בו בנוסטלגיה, ולהרגיש אשמים על היעלמו, קצת כמו הדודו.
נכון לעכשיו, אני בעד להיות נחמדים.
אני חופר לכך שאתה לא ברור.
פעם אחת דיברתי על סופרמן ובפעם השנייה על ספיידרמן.
אני מניח שבין שניהם נכלל הבדל של ניסוח.
האמת? חבל על סינגר
היה כל כך מוצלח בפיתוח העולם הפנימי של גיבור העל המוטנטי ועכשיו הוא אקס XMAN .
הוא גם אחד מהאנשים שחתומים על הדרמה הטלוויזיונית עם האנטי גיבור של השנה- "האוס".
ומה הוא לוקח לידיים? את גיבור העל הכי טפלון וטפל שיש.
העולם הפנימי של סופרמן מתרכז בעיקר ב"איך לעזאזל אני אחליף בגדים בעידן הסלולארי כשאין תא טלפון לרפואה ברדיוס עצום?" וב"האם לואיס תתן לי הערב או ששוב תשלוף את דילדו הקריפטונייט(הירוק או האדום או הורוד,מי זוכר?)ותגרש אותי מחדר השינה?"
הדילמות שלו מגוחכות והאויבים שלו למעט לקס לות'ר לא מגיעים לרמות האנטגונסיטים של באטמן או ספיידי. חבל שעזב את המוטנטים לטובת הפלגמטים.
''תיבה של איש מת'' - השם המתורגם המגושם של המילניום?
בואו נחשוב שניה:
קיימת תיבה. היא בוודאי שייכת למישהו. נאמר לנו מפורשות שאותו אדם מת.
בואו נחשוב לרגע מה מיותר:
אילו זו הייתה תיבה של מת – הסבירות האסוציטיבית הראשונה תביא אותנו למסקנה שמדובר באדם, או איש, או גבר-גבר, לצורך העניין.
מעטים היצורים שיכולים להחזיק בעלות על חפץ שאינו טריטוריה: קופים גדולים ודרקונים משתלטים על הרים, דרקונים משתלטים גם על אוצרות שלפעמים נמצאים בתיבות, אבל הם לא שוכנים בקריביים, שהרי שם נמצאים השודדים.
לכן, סביר להניח שההיקש "תיבה של מת" יספק את צרכינו.
מצד שני עברית שפה מעניינת, וכללי הסמיכות שלה מאפשרים לקצץ בעוד מילה. היות ומדובר על הקשר של שייכות, ניתן להפעיל גם יידוע על הנושא – ולכן "שודדי הקריביים – תיבת המת" יהיה אופציה עדיפה לדעתי.
זה מציק לי, "תיבה של איש מת" לא פחות מעצבן מ"חזה של איש מת".
''תיבה של איש מת'' - השם המתורגם המגושם של המילניום?
לדעתי היה כדאי לערוך סקר בין התרגומים השונים של "אי המטמון" ולבחור משם את התרגום הסביר ביותר.
אפשרות אחרת היא ללכת על התרגום הנפוץ ביותר, כדי שהתרגום יצלצל בתור משהו מוכר לרוב האנשים (שקראו את הספר).
הייתי אומר ''ארון המת'', אבל ''ארון אוצר'' באמת לא נשמע משהו.
נסגור על "שודדי הקאריביים: סונדוק המת"?
אגב, מה זה כל הדיבורים על כך שאנשים הלכו לצפות בסרט? הוא לא יוצא ב -13.7?
יש הקרנות עיתונאים.
או יותר נכון, כבר לא הקרנות לעיתונאים אלא למקורבים ומלחכי פנכה (וגם, נראה לי, לכל מנהלי העבודה שעזרו בבניה של הקומפלקס החדש בר"ג).
זה לא כזה מפתיע שאפשר לראות סרטים לפני תאריך היציאה הרשמי שלהם.
200 איש על טרום בכורה,
יו-הו-הו ופופקורן גדול!
טוב, (סוג של) שיא אחד 'פיראטים' כבר שבר
בנבואות לסוף השבוע, לי מ-Lee's Movie Info מהמר על הכנסות של 130.5 מיליון דולר ל'שודדי הקאריביים: תיבה של איש מת'. בקרב נביאי הבוקס-אופיס הנחשבים, זה ההימור הכי גבוה שראיתי אי פעם לסרט כלשהו. עכשיו נשאר רק הפרט השולי של לגרום לזה לקרות במציאות (ואין צורך לומר, אם זה באמת יקרה זה יהיה שיא של כל הזמנים, ובהפרש גדול).
http://www.leesmovieinfo.com/
כן, בטח
שימשיכו לחלום…
אבל לי ידוע כ...
אידיוט. למרות שסופ"ש של מעל למאה מיליון סביר בהחלט.
טוב, (סוג של) שיא אחד 'פיראטים' כבר שבר
מסתבר שהצליח לו..
הכותרת בעמוד הראשי מלמדת,
שלא הובאה לידיעתם של העורכים העובדה הבאה:
"בעת צרה,
כשהכל נראה ממש נורא,
האחים קואלה יחושו לעזרה!"
(הופ קטנטנים, שם).
אוי, אל תעשה את זה לבתך הקטנה. אל נא.
אין לכם בבית איזה "הגן של דודו 17 – נקמת הקידוש", או משהו?
התכוונת ל''קידוש ברחוב אלם'', לא?
התכוונתי ל''שבע ברכות לשבעה אחים''.
אני יודע למה התכוונתי? אין כל טעם לחפש היגיון בדברי בחודש הקרוב.
אחחח, איזה חודש יפה
השמש זורחת, האלרגים פורחים, האסמטיות מצייצות, והסטודנטים נבחנים.
היי, אני נמנעתי מלנקוב בשם המפורש.
אל תסבך אותי עם רד.
ומה עם אלה מאיתנו שהם גם וגם וגם?
מה אנחנו אמורים לעשות?
מבחן על אלרגיה לציוצים?
הא?
את גם שמש, גם אלרגית וגם אסמטית?
אתה טוען שאני לא?
האם אינני עונה להגדרה של שמש, ולו בכך שהעולם סובב סביבי?
אתה טוען שהיא לא?
ולא רק שכל העולם סובב סביבך, אלא את גם מאירה אותו בנוכחותך…
ומפיקה אנרגיה חסכונית
והיא תשרוף את כולנו בסופו של דבר.
זה מה שאני אוהבת באתר הזה.
יש בו אנשים כל כך אינטליגנטים וחדי הבחנה…
החמצתי, מה היתה הכותרת?
אה, ''הטקסט המוביל''. הבנתי.
רבע ופרסומת לא סמויה
ביום רביעי הקרוב, 12/07/06, יתקיים ב"IAC – המכללה הישראלית לאנימציה" יום פתוח.
מלבד הסברים על הקורסים, יוקרנו גם קטעים מסרט אנימציה באורך מלא המופק בימים אלה בישראל, וכן קטעים מסדרות אנימציה בינלאומיות המופקות באולפן האנימציה CREW972 (המנוהל על-ידי אלכס אוראל, עד לא מזמן אנימטור בפיקסאר).
כל מי שמתעניין באנימציה, ובמיוחד מי שרוצה ללמוד את הנושא באופן מקצועי, מוזמן לאירוע.
פרטים נוספים כאן:
http://iac.ani-mator.com/kenes_july2006.html
שאלה לגבי המבצע של סינמה סיטי,
המיועד לנשים בימי המונדיאל.
הבנתי שאם אישה קונה את הכרטיסים, לא משנה אם גבר בא איתה.
ושנית, האם מישהי הייתה שם ויודעת לספר האם יש חשש שכל עם ישראלה ואחותה באות כדי לנצל את המבצע, ואזי ייגמרו הכרטיסים לכל הסרטים הראויים שעתיים מראש?
והאם אפשר להזמין בטלפון כרטיסים במבצע הזה?
תודה!
(זומם מזימות לגבי יום א', גמר המונדיאל).
לו היה מדובר בגלובוס, או אז היה חשש משמעותי לניצול המבצע.
תשובה לגבי המבצע של סינמה סיטי,
האחד פלוס אחד הוא גם לגברים. הפופקורן והשתייה זה רק לנשים: בחור ובחורה מקבלים פופקורן אחד, ושתי בחורות הרוויחו. הפו"ש הם רק עד יום ראשון, וכרטיס החינם רלוונטי עד סוף אוגוסט. קפיש?
אכן כל עם ישראל מגיע. יש בעיות בעיקר עם "לחזור" והמדובבים, והיום היה גם טירוף סביב "המאבטח", למרות שלא ברור למה. כל השאר פחות נורא, בהכללה גסה.
אה.
זה אולי מסביר למה בהקרנה של 'המתנקש' (יש סרט כזה) ב-16:40 אחה"צ(!!) היה אולם מלא. אני רגיל ללכת לראות סרטים בשעות כאלה בחברת עוד שלושה-ארבעה צופים. הייתי צריך לבדוק את הכרטיס פעמיים כדי להאמין שבאמת הגעתי לאולם הנכון.
שנייה, אתה שרדת את הסרט הזה?!
כי אם כן, מתפלא אני.
אתה בן אדם חזק מאד.
תאמין לי,
ראיתי דברים הרבה יותר גרועים.
(אחד מהם סיימתי לראות לפני פחות מחצי שעה, האמת).
היו דברים טובים בסרט: כמה קטעי מכות נחמדים של ג'קי צ'אן, ו, טוב, פחות או יותר זהו. לא מספיק?
אבל לראות את ג'קי צ'אן מנסה
לשחק שיכור ובן אדם עצוב פשוט לא מסתדר.
הוא נראה מוזר כשהוא עושה את זה והסרט מגוחך ובמיוחד קבוצת הנבלים שאיתה צ'אן מתמודד.
אני אישית נטשתי את הסרט אחרי כארבעים דקות.
ואגב, מה זה הסרט הגרוע הזה שעכשיו ראית (שאני אדע להיזהר+ סקרנות טהורה)?
שאמור להגיע לארץ בעוד שבועיים תחת השם 'אפקט הרעם'.
ככל הנראה סרט המסע-בזמן המטומטם ביותר שנוצר אי פעם, והתחרות היא, כידוע, קשה.
אה, הסרט הזה...
לגביו אפילו פחות מחצי שעה החזקתי מעמד…
רק עכשיו הוא מגיע לארץ? טוב לדעת.
זה סרט שאסור לראות בשום אופן. יש בו את האפקטים הכי זולים שראיתי אי פעם בסרט של שנות האלפיים. ואני עוד קיוויתי לראות קצת דינוזאורים עשויים כהלכה.
מה שכן, חבל על בן קינגסלי.
כל מה שאמרת.
אבל בעניין בן קינגסלי… בנאדם שמרצונו החופשי מסכים להשתתף בסרט של אווי בול, כנראה שלא באמת אכפת לו משמו הטוב.
ככל הידוע לי
בן קינגסלי נחשב כבר שנים רבות, לשחקן הכי "מתנדנד" בעולם. כלומר, האיש עם התנודות הכי קיצוניות בין סרטים נחשבים מאד, לכאלה שנחשבים לזבל מוחלט.
לפחות הוא דובק בגילום יהודים.
ב''אוליבר טוויסט'' החדש הוא משחק תפקיד נפלא,
ששווה, לטעמי, את כל הזבל שהוא עשה בשנים האחרונות. אבל את זה כבר אני אשאיר לביקורת, או לדיון אחר.
תודה רבה!
אם כבר מדברים על תודה רבה,
לאיזה מערכון של מונטי פייטון התכוונת? חוץ מזה, זה היה מאד מוצלח.
כאן:
http://www.orangecow.org/pythonet/sketches/20thvole.htm
סופרמן הוא סרט בינוני
וכנ"ל גם השטן לבש פראדה. וכרטיס קולנוע עולה בניו-יורק 10 וחצי דולר. רק שתדעו.
אין מצב...
למרות ש"סופרמן חוזר" יהיה סרט טוב, בריאן סינגר, קווין ספייסי, זה יהיה ענק.
אבל הוא הולך להקבר חזק תחת שודדי הקריביים…
:)))
למישהו פה יש מושג על שודדי הקריביים?
על היום הראשון?
וואו! שמעתם כמה עשו השודדים 2 ביום הראשון???
טירוף!
לא פחות ולא יותר מ-55 מיליון דולר!!
שיא של כל הזמנים!
אוף!
אני רציתי לכתוב את התגובה, ואחרתי ב-20 דקות!זה לא פייר!
לא נורא
תשתדל להיות עירני יותר כששודדי הקאריביים 3 ייצא.
או שתשחד את רד פיש לשנות את צבעו כשהוא כותב את הדוחק''ו
(כמובן, ייתכן שיידרש גם סכום מסוים על מנת לוודא שהוא שיכתוב את הדוחק"ו, או סכום גדול יותר על מנת לשכנע את הג'ירפה להפוך עורה לקשקשים ירוקים), וכך תהיה חתום על ההודעה הגדולה, זו שאליה יופנו עיני כל קוראי עין הדג, הרשמית, הסופית, שתכיל בחובה את כל סוף השבוע, השיאים, השברים והשבבים.
בשביל מה לפנות לאמצעים מפוקפקים?
שיקנה כאן באופן חוקי וכשר פרסומת בתחתית המסך, בה הוא מבשר באופן בלעדי וראשוני על אירועי הסופ"ש. מפעל הדו"חקו יפשוט את הרגל.
נשאר רק להמר.
ובשביל סרט שיוצא בסוף שבוע ועושה 55 מיליון, הגיוני מאוד הסכום-
125 מיליון.
ביי ביי ספיידי!
בדיוק.