לקבלת הכותב, הדוחק"ו יעבור
להקשב!
לא, באמת, אתם צריכים להצדיע.
נהוג להצדיע לקצינים, לא?
מה אתם מתכוונים, "אתה לא
קצין"?
אה, נכון, הדיחו אותי מהקורס.
שעות על גבי שעות של כתיבת דוחק"ואים הרסו אותי פסיכולוגית מעבר לכל רמה שהצבא מוכן לקבל אצל הקצינים הבכירים שלו. אבל מי רוצה להיות קצין, עם כל הקיצוצים האלו? כבר עדיף לכתוב דוחק"ו. כאן, לפחות, יש הרבה מספרים בסוגריים, ואפשר לסחוב כמה לטובת קרן הפנסיה.
השבוע באמריקה, דרך אגב, כמעט ולא קרה כלום. בעשירייה הראשונה אין, בעצם, שום סרט חדש שיצא השבוע: הסרט החדש ברשימה,
'Brother Bear' (או בעברית: 'אחי הדב') יצא פורמלית בשבוע שעבר, והשבוע רק הורחבה הפצתו.
מעשה בבחור בשם פיל קולינס. פיל קולינס הוא זמר ויוצר, אשר מרוויח את לחמו ומועמדויותיו לאוסקר בכתיבת שירים לדיסני. וכשלפיל קולינס יש חמישה שירים חדשים, דיסני תופרים סרט שיתאים להם. למשל, סרט על נער בשם קנאי, מצפון אמריקה המעטירה, אשר מוצא את עצמו בוקר אחד, ללא אזהרה מוקדמת, בגופו של דוב. וקנאי, מה לעשות, שונא דובים. כמו כן יש בסרט אח ודוב: הדוב הוא גור דובים שמתלווה לקנאי במסעו (כי הרי, תמיד צריך שיהיה איזשהו מסע, וצריך גם משהו שעיר, קטן וחמוד), והאח הוא אחיו של קנאי שרודף אחרי צמד הדובים (כנראה גם הוא לא מת על דובים). אפשר להניח שבדרך יש הרבה ערכי משפחה טובים (אסור לקטוף את פרחי הבר) ושהסוף טוב.
המבקרים לא מתלהבים. האנימציה והגרפיקה (המצוירת ביד, יש לציין – זן הולך ונכחד של סרטים) מדהימות לעיתים, בהחלט בהתחשב בשימוש המוגבל שנעשה במחשב. אבל הסרט עצמו, למרות שיקסום לילדים (תכונה זאת עדיין לא אבדה לאנשי דיסני), לא ממש יצליח לעניין את כל מי שראה סרט או שניים של דיסני בחייהם. מצד שני, אני גם לא אהבתי את מולאן, אז מה אני יודע.
'אחי הדוב' התחיל בשבוע שעבר את הקרנותיו בשני קולנועים בלבד, והשיג ממוצע הכנסות לקולנוע אגדי. השבוע, נוספו עוד 3028 קולנועים, מה שהעלה את הכנסות הסרט פי 63, ל-18.5 מיליוני דולרים. לא הרבה? גם לא נורא: 'אחי הדוב', בניגוד למרבית הסרטים, התחיל את הקרנותיו ביום שבת, כלומר, את אותם 18 מיליון הוא השיג ביומיים בלבד; אילו הוא היה מוקרן במשך כל סוף השבוע, הוא כנראה היה כובש את המקום הראשון. כך או כך, בימים טרופים אלה, פתיחה כזאת נחשבת ללא רעה עבור סרט מצויר של דיסני.
כפי שהדברים עומדים, האח דוב לא הצליח לנצח את האח צוקר. 'מת לצעוק 3', למרות אובדן של יותר מחצי מהכנסותיו בסוף השבוע השני, נשאר גם השבוע במקום הראשון. מעניין לציין, שלמרות שנשאר במקום הראשון, הירידה היחסית בהכנסותיו של 'מת לצעוק' הייתה הגדולה ביותר מבין סרטי העשירייה. אולי זה השבוע הדל בסרטים חדשים, אבל הכנסות שאר הסרטים שבעשירייה הראשונה ירדו רק ב-20% עד 33%. 'להרוג את ביל', למשל, איבד רק רבע מהכנסותיו בשבוע הרביעי, וכבר כיסה את עלות הפקתו. הכנסות הפרק השני יהיו כולן רווח נקי.
וכשרוב הסרטים לא צונחים יותר מדי (למה שיצנחו? ידעתם אילו תנאי שירות יש בבסיסי צנחנים היום?), כל האקשן והסרטים החדשים נדחפים לעשירייה השנייה ומטה:
'In the Cut', במקום ה-11, יצא בשבוע שעבר, והשבוע הורחב. מג ראיין היא אישה בודדה המגלה את צידה האפל של התשוקה, תוך כדי חקירת שרשרת רציחות, והורדת החולצה שלה. הביקורות טוענות: המשחק במותחן מצליח לשבור את תדמית מלכת הקומדיות הרומנטיות של מג ראיין, אבל זוהי גם נקודת האור היחידה של הסרט – בתור מותחן, הוא לא מותח, ובתור סרט בידורי – הוא משעמם. בשבוע יותר מעניין, לא היינו מזכירים אותו בכלל.
במקום ה-13 נמצא 'הכתם האנושי', שכבר מוקרן גם אצלנו: ניקול קידמן היא אהובתו של אנתוני הופקינס, סופר חולה ושבור המסתיר סוד אפל (או משהו), שבתורו מפתח מערכת יחסים חברית עם גארי סיניז, סופר צעיר ומבטיח, תחת בימויו של רוברט בנטון (הבמאי זוכה האוסקרים של 'קרמר נגד קרמר') ומבוסס על ספר של פיליפ רות. אבל במקרה הזה, למרות היומרות האוסקריות, בהחלט ניתן לומר שהספר היה יותר טוב – ככל הנראה, אפילו משחק איכותי של גלריית שחקנים טובה לא מצליח להעמיד סרט טוב.
ולסיכום השבוע – סרט אחד טוב. 'הנוסע השמיני' שוחרר השבוע לאקרנים בגרסת-במאי מחודשת, עם פס קול ואיכות תמונה משופרים, והכי חשוב – עם חומר גלם חדש שנשאר קבור במחסנים למשך חצי יובל. להרבה אנשים, זאת הייתה ההזדמנות הראשונה לראות על מסך גדול את היצור הטורפני בתקופה שבה עדיין לא ידענו איך הוא בעצם נראה. ההקרנה המחודשת הכניסה כמיליון דולרים נוספים בסוף השבוע, וזכתה להתפעלות מבקרים מקיר לקיר, כאשר התלונה היחידה היא שהעריכה המחודשת מאבדת קצת את הקצב של הסרט.
בסוף השבוע הבא: וויל פרל ינסה להתחיל את חג המולד מוקדם יותר בקומדיה 'Elf', וחבורת ענק של שחקנים בריטיים יביאו את השמחה ב-'Love, Actually'. אבל קצת לפני סוף השבוע הבא, הסוכן אלרונד יחזור למשקפי השמש של המטריקס, ויחזיר את הדוחק"ו למצבו המעניין. There are no מספרים בסוגריים.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסות הסרט בסוף השבוע האחרון בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד כה.
- Brother Bear
- In the Cut
- הנוסע השמיני – ביקורת עין הדג
עכשיו אחרי שראיתי את הסרט..
אני לא רואה שום סיבה להצלחה החלקית / אי-הצלחה של קיל ביל. למה הוא לא מוכר כרטיסים כמו לחמניות חמות ושם את "מת לצעוק 3" ללעג? זה לא יכול להיות הדירוג, זה לא יכול להיות הז'אנר, האם יכול להיות שמדובר בטעם רע גרידא?
למה לא יכול להיות הדירוג?
"מת לצעוק 3" הוא PG-13.
אהם, אבל כן, מן הסתם זה לא הדירוג.
אולי זה קשור איכשהו
לחוסר המוחלט בעלילה ולכמויות האיברים המטורפות שעפות שם?
אתה מדבר על קיל ביל, או מת לצעוק?
זה כל כך פשוט ליצור סרט מצליח של דיסני שקשה להאמין שהם שכחו איך: מבססים אותו על אגדה מוכרת.
מי העלה את הרעיון של לקחת את "הצילו אני דג", ולהחליף בתסריט את המלה "דג" ב"דוב"?
אוי. לא יודעת איך יצא להם הסרט,
אבל את הספר "בחתך" ממש לא סבלתי. אם כי הסוף שלו משעשע משהו. לא שהוא אמור להיות משעשע.
הדבר הזה תורגם לעברית?
אני חושב שהזמנתי אותו כבר מהאינטרנט. לא שיהיה לי זמן לקרוא אותו לפני שהסרט ייצא.
זה הספר, לא?
http://www.mitos.co.il/Book/BookFocus.asp?ID=96977&PopupID=0
יצא מזמן. הרבה לפני שהתחילו לעשות את הסרט, אני חושבת.
אוף
אז עלה לי בכמה גרושים יותר. אבל לפחות זה יהיה באנגלית. ובכריכה קשה. ממממ… כריכה קשה.
שתי שאלות:
א. לא אהבת את מולאן?!
ב. איך גארי סיניס יכול לגלם סופר צעיר ומבטיח? הוא כבר כמה שנים לא צעיר, לא?
שתי שאלות:
הוא לא אמור להיות צעיר או מבטיח בשום צורה. הוא אמור להיות מבוסס על פיליפ רות' עצמו, ורות' הוא בן שבעים.
ספוילר למטריקס 3 ב''הארץ'' של היום
מחר יעלה לאקרנים הסרט השלישי בטרילוגיית המטריקס בעולם, כולל בישראל. היום ב"הארץ" יש כתבה על הסרט שמספיילרת ללא רחמים וללא אזהרת ספויילר את הסרט.
השתדלו להמנע (מהכתבה? מהסרט? אהמ.. גם)
אני גונבת את הידיעה
לפורום מד"ב ב-YNET, ברשותך.
ברשותי? מה אני נראה לך, שוקן?!
!אכן. גואל פינטו איכסה.
כמו-כן, יש לציין שאם אראה עוד כתבה בה מצוטט סלבוי ז'יז'ק על המטריקס, אני אשתגע. די להוגי-דעות אופנתיים!
ומה קורה עם משחק ההימורים
הלא-נושא-פרסים?
כמה ירוויח הפרק האחרון בטרילוגיית המטריקס בסוף השבוע הקרוב?
שאלה מצוינת
בין השאר משום שהוא יוצא ביום רביעי, שזה די מרחיק את ההיסטריה הראשונית (היסטריה? איזו? איפה?) מסוף השבוע. חוץ מזה, האכזבה מהסרט הראשון תעשה בו שמות. אני מהמר על 52 מיליון במשך סוף השבוע.
מהשני...
מהראשון דוקא די התלהבו
לא עדיף להמר על משהו כמו:
האם הפעם תהיה או לא תהיה עלילה?
ורד: לדעתך לסרט השני הייתה כזו השפעה שלילית?
לא חוכמה
מן הסתם כמה וכמה אנשים באתר כבר ראו אותו ויודעים בדיוק כמה עלילה יש ואיפה היא מתחבאת.
לא ראיתי את הסרט עדיין
ובעניין ההשפעה השלילית, אני רק מסתכל מסביב. ל'Reloaded' הראשון קניתי בוחטה של כרטיסים שבוע מראש, עבור קבוצה של חברי ידידי ומכרי, ואם הייתי קונה כמות כפולה של כרטיסים – אני בטוח שלא היתה בעיה למצוא להם דורשים. את 'Revolutions', גם אחרי משאל מקיף בקרב אותם חברים וידידים, כמעט ולא מצאתי מי שיראה איתי ביומיים הראשונים שלו (התפקיד מחייב) ואפילו היום, יום אחד לפני הקרנת הבכורה, אתה עדיין יכול להזמין כרטיסים ב'טיקטנט' להצגה של 21:30 בסינמה סיטי. יש שפע של מקום.
אני לא אומר שהסרט לא יעשה הרבה כסף בסופו של דבר – אבל ההתרגשות לקראת תחילת הקרנת הסרט ירדה באופן דראסטי מאז הסרט השני.
לא ראיתי את הסרט עדיין
בנתיים גם הביקורות פושרות, ולא רק גואל המסמפלר.
אגב רד, איך עברת מסרט אקשן משפליכץ עם קצת עלילה בינונית באמצע, לסרט לא משהו? האם הייתה זו צפיה נוספת ששנתה את דעתך, התגובות השליליות הרבות באתר או התבוננות פנימית עמוקה.
אני, שהסתכמתי לגמרי עם הביקורת המתלהבת – עם הסתייגות – הראשונה שלך, ראיתי את הסרט פעם שניה בקולנוע (ביקשו ממני לבוא – אז באתי) ולהפתעתי התלהבתי עוד יותר.
''לא משהו'' לא מבטא את דעתי
אלא את דעת הקהל. לי (למרות הצהרותי המפורשות, בזמנו) לא הזדמן לראות את הסרט שוב מאז, כך שלא היתה לי הזדמנות לגבש חוות דעת נוספת. אני מודה שאוירת האכזבה הכללית מסביב לסרט השפיעה גם עלי, כך שאם תשאל אותי היום מה דעתי עליו, סביר להניח שהתגובה הספונטנית שלי תהיה נלהבת פחות מאשר מיד לאחר שראיתי אותו.
בכל מקרה, אני ממשיך להחזיק בדעתי שהאקשן בסרט משפליכץ, גם אם העלילה גרועה.
ובכן, זה בהחלט נשמע ככה
ו'העלילה גרועה' זה בהחלט פיחות במעמדו של הסרט מאז הביקורת (אז היא הייתה 'בסדר').
מה שהפתיע אותי כל כך בצפייה השניה הוא שדווקא העלילה לא נראתה מטולאת וסתמית, או במילים אחרות, היא הייתה יותר מרק בסדר.
אני אלך אפילו יותר רחוק ואקבע שמכמה בחינות (~מרים את המגן נגד זריקות הירקות הרקובים~) היא הייתה יותר מעניינת מהראשון (אאוץ! איך זה פגע?). לפתע היציאה מהמטריקס לא הייתה כל כך פשוטה, עניין של החלטה עצמית ותו לא, בחירה בכדור כזה או אחר. גם כשיצאת, עדיין לא השתחררת. מסר הרבה פחות נעים מהראשון, אבל גם יותר נכון.
ועכשיו אני אעשה סלטה באוויר ואקשר את זה לדיון בדוחק"ו הקודם על "העולם שבפנים" ו"דריה" – גם כשאתה אאוטסיידר, אתה עדיין כבול.
הבעיה בעלילה היא
שקשה מאוד לשים לב לקיומה בצפייה ראשונה.
לא יודע מה עם החברים שלך,
אבל אני אספתי בקלות 4 חברים ללכת לסרט ביום רביעי, ומיד אחרי זה נודע לי על עוד שניים שרוצים להצטרף… ככה שאנשים כן הולכים.
נ.ב. הזמנתי כרטיסים דרך המענה הקולי הזה, ונדהמתי לגלות שהעמלה היא בגובה של 4.5 ש"ח!!! 13.6% ממחיר הכרטיס ועל מה? כדי להקל על העבודה שלהם?
גם אני קניתי כבר כרטיסים ליום רביעי...
בכל זאת, זה אחד הסרטים הכי מצופים השנה…
מצופים במה?
לא מצופים, מטויחים
לא בכל דבר ראוי להביע ענין.
שוב אתה מנסה לקבוע לי
במה להתעניין ובמה לא?
אל תטרידני בזוטות, אם לצטט.
מצאת את מי לצטט.
אני מניח שביפאן תהיה התנפלות גדולה
ולו בשל העובדה שהטריילר ל-Howl's Moving Castle יוקרן שם לראשונה לפני הסרט.
אני מניח שביפאן תהיה התנפלות גדולה
Revulsions הוא "לוכד החלומות" החדש?
שאלה דחופה קצת:
איך קראו ל-keymaker במטריקס השני? אני לא זוכרת, ומדברים עליו בחדשוטק.
נדמה לי שפשוט ''עושה המפתחות''
למה שתהיה השפעה כלשהי
לאכזבה מ"רילודד"? אם האכזבה הייתה משמעותית, הוא (א) לא היה מרוויח *כל כך* הרבה יותר מהראשון ו(ב) הוא לא היה נותן כאלה מכירות מכובדות בדי.וי.די., בהנחה שהרבה מהאנשים שקנו אותו כבר ראו אותו גם בקולנוע.
לפחות בקשר לא' - לא כל כך נכון
קח את 'חניבעל'. 'חניבעל' נחשב, ובצדק, לסרט מאכזב מאוד. קשה למצוא מי שיחשוב שהוא מתעלה על 'שתיקת הכבשים' ובכל זאת הוא הכניס הרבה יותר כסף בסופ"ש הראשון שלו, על בסיס הציפיות וההייפ בלבד. האכזבה מ'חניבעל' באה לידי ביטוי בקופות בסרט השלישי, 'דרקון אדום', שלמרות שהיה סרט הרבה יותר טוב מכר הרבה פחות.
כנ"ל לגבי 'מטריקס': השני עשה הרבה כסף כי הראשון היה מצוין. השלישי יעשה פחות (לפחות בסוף השבוע הראשון), כי השני היה לא משהו.
אבל ל''מטריקס''
יש יתרון מובהק על פני סרטי חניבעל לקטר בזה שהם ממשיכים זה את העלילה של זה ולא עומדים בפני עצמם. וכאן נכנסת התגובה שלפחות אני ראיתי בין המכרים שלי, "אני אלך לראות את החדש, אבל אני לא אהנה מזה".
אני שמעתי גם הרבה
"אני אלך לראות את החדש, אבל זה יכול לחכות".
לכן אני אומר שבסופו של דבר הסרט יעשה הרבה כסף, פחות או יותר כמו 'Reloaded'. אבל התורים בסוף השבוע הזה יהיו קצרים יותר.
לדעתי הוא ייעשה פחות, הרבה פחות
אני, לדוגמה, תכננתי לראות את הרילודד ולמרבה הצער לא הצלחתי להתפנות לכך בסופ"ש ההליכה ההמונית. אחר כך, כשחבריי מסרו שהיה חרטבונה, כבר יצא לי החשק, ואפילו שכל הזמן אמרתי "בטח שאני אראה אותו. מי יכול לוותר על האירוע של השנה? זה רק יחכה קצת", עד היום לא הזדמן (רבע צפייה במטוס לא נחשבת. בטח בקרוב בדיוידי).
עכשיו, זוהי נקודת המוצא של הרבולושינס. לכולם יצא החשק, וכולם אומרים לעצמם שבסופו של דבר הם ייראו, אבל אחרי שהבאזז השלישי יהיה רשמי וסופי, הרבה אנשים פשוט… יוותרו. ישכחו מזה. יחכו לדיוידי.
כל זאת, כמובן, אלא אם כן הרבולושינס יהיה סרט ממש-ממש טוב (אבל משום מה, *אפילו שלא ראיתי בעצמי את השני*, קשה לי להאמין).
חוץ מזה
"חניבעל" אולי הרוויח הרבה כסף, אבל עדיין במסגרת הצפוי לבלוקבסטר ממוצע. "רילודד" הרוויח *בוחטה* של כסף, מה שגורם לי לתהות אם הרבה מקוני הכרטיסים לא חזרו פעם שנייה ושלישית לראות את הסרט בקולנוע. צופה מאוכזב לא משלם שוב כדי לחזור על האכזבה.
'רילודד' היה אכזבה. קופתית.
הוא לא הגיע אפילו ל-300 מיליון. אמנם בסטנדרטים של כמעט כל סרט אחר זה המון, אבל אם תקרא את נבואותיהם של האנליסטים, המעוננים, המנחשים והקוראים בקפה לפני שהסרט יצא, לא תמצא אפילו אחד שניבא לו פחות מ-300-350 מיליון, מינימום.
חוץ מזה, במילון אבן-הוליווד, ליד המילה 'אכזבה' יש תמונה של 'מלחמת הכוכבים, פרק 1'. והסרט הזה הכניס כמעט כמו המטריקסים הראשון והשני ביחד (גם במקרה הזה, אגב, פרק 2 נפל קורבן לתופעת "אבות אכלו בוסר ושיני סיקוולים תקהנה"). זה לא העניין של אנשים שחוזרים לראות את הסרט שוב ושוב (למרות שיש גם כאלה) – זה פשוט שההיפ מסביב לשני הסרטים, גם 'פרק 1' וגם 'רילודד', הגיע למידה כזו שכולם היו *חייבים* לראות אותם, ולא משנה מה אומרים עליהם.
'רילודד' היה אכזבה. קופתית.
הדגמה להשפעת הסרט השני: אחרי שיצא רילודד, הצלחתי לשכנע את החברה שלי, לא חובבת מד"ב או אפקטים גדולה, בלשון המעטה, לבוא איתי לסרט. כשיצאנו, היא הבהירה לי שלא משנה מה אני אבטיח לה, לשלישי היא לא תבוא איתי. יש גבול לסבל.
אני אלך, כי אני רוצה לדעת איך זה נגמר, אבל כל הבנות זוג או הבני זוג שבאו עם אלו שרצו לראות את הסרט השני ימנעו מלבוא לסרט השלישי. רק זה לבד שווה כמה מיליונים טובים.
אני נוטה ללכת
על סכום נמוך יותר. משהו כמו 40 מיליון במהלך סוף השבוע. אבל מצד שני, עם כל האכזבה שיש מהסרט השני (שאני לא שותף אליה), עדיין אני חושב שיש איזשהו רעב מצד צופי הסרטים לסרט טוב, והסיום של המטריקס, אם הוא לא עומד להיות סרט טוב, הוא לפחות סרט שרבים מצפים לו, ככה שיכול להיות שהסרט ירוויח יותר מ-40 בתקופה הזו. אפילו הרבה יותר.
בכל זאת, אני אלך על 40.
יותר מדי.
אני דווקא חושב אחרת.
אני באמת התאכזבתי מרילודד, וגם חבריי, אבל אני חושב שדווקא רבולושן יעלה מעל לציפיות שלי [אולי בגלל שהם נמוכות מדי].
אני סומך על זה שהאחים וואשובסקי חשבו לעצמם שאם זה הסרט שיסיים את הטרילוגיה, הוא צריך לסיים אותה כמו גדול, ומי יודע, אולי הם באמת יהפכו את הסרט ל"סרט" הגדול.
אני דווקא חושב אחרת (כה''ב)
בהתחשב בכך שרילודד ורבולושנס צולמו באותו הזמן, קשה לי להאמין שהאחים ממש עשו הפרדה בין הרמות של הסרטים. בשניהם אמורים להיות אפקטים שטרם נראו, אבל הם בטח לא יכלו לצפות את האכזבה של הקהל מהעלילה.
עזרה בבקשה...
אני מחפשת חומר על תפקידי הבמאי, מה בעצם הוא עושה? על מי ומה הוא אחראי, או איפה ניתן למצא חומר בנושא…
לא להאמין.
הצלחתי למצוא את הדיון על "מה תפקיד הבמאי" (לא שאני לא יודעת להשתמש במנוע החיפוש, זה רק שאת ההודעה הספציפית הזו היה קשה לי למצוא, יותר מאשר אחרות).
בבקשה: כתבה מספר 620
וגם ההודעה הזו: כתבה מספר 620
(שתיהן מסכמות, למעשה, את הפתיל שהתפתח בנושא זה בדיוק).
תודה רבה
תודה על התשובה, בהחלט עזר…
מטריקס Revolutions
חזרתי עכשיו מהבכורה של הסרט. מה אני אגיד לכם (ובטח הרבה מכם ראו אותו כבר) לא משהו. ממש לא משהו. למי שהיו ציפיות שזה הולך להשתפר, שישכח מהן.
דווקא צחקתי הרבה במהלך הסרט, אבל יותר על הגיחוך של הכל. הדבר הכי טוב שהיה שם לדעתי ( אפשרי) זה שבסוף, עם הכתוביות, שמו נגינת "מזל טוב!" שמחה כזאת. זה היה ממש חמוד (סוף ).
אין תשובות בסרט הזה. בסרט שעבר נשאלו הרבה שאלות והנחנו שעכשיו יגיע תור התשובות. אז כאן היוצרים פשוט מניחים שהבנו כל מה שהיה קודם וממשיכים כאילו לא קרה כלום.
אני בכוונה לא אומר כלום על העלילה, כדי לא לספיילר, אבל אני אסתפק בזה שאגיד שאם האנשים של צין הם הכי "טובים", הוציאו אותם מהמטריקס הרי, אז המין האנושי עבר תהליך מאוד חזק של התדרדרות ברמת החשיבה. כנראה המיץ תפוזים הזה שהם היו בו כל החיים שלהם דפק להם משהו בראש. לי אין הכשרה צבאית, אבל יכולתי לחשוב על… טוב, לא משנה, לא נהרוס.
בקיצור, אם לראות אז רק בגלל המסורת, בכל זאת 'מטריקס'. נראה לי שעדיף היה ללכת ל'קיל ביל'.
רגע, רגע! תיכף תעלה ביקורת!
רגע, רגע! תיכף תעלה ביקורת!
אני מצטער על הפרסום שלא במקום, פשוט לא רציתי לחכות עם המחשבות על הסרט ולא היה מקום יותר טוב. אתם בהחלט רשאים להעביר את התגובה שלי לעמוד הביקורת ברגע שתעלה.
אה, ההודעה הזו היתה
דווקא יותר בשביל כל אלה שעמדו להגיב על ההודעה שלך ולפתוח פה פתיל 'מטריקס'.
אם זה עוזר, אנחנו כבר אחרי עריכה. רק עוד כמה לינקים ודי.
_____
מעניין שכל מי שחזר מהסרט יכול להזכיר רק את מה שאתה סימנת כספוילר (אבל שכחת את מאיה!).
אוי, אני חייבת לשתף:
יש לנו לינק לזה!
אפילו אורלנדו בלום
חושב שהוא לא הומו. חי בסרט הבן אדם.
http://www.imdb.com/PeopleNews/#10
ונטול חוש הומור.
איפה הוא היה בזמן הסקר?
מעריצות רבות ישמחו לשמוע שהוא נמצא באותה רמת שטחיות כמותן.
מישהו יודע משהו על ''שטח פתוח''?
אשמח לפרטים כלשהם.
מערבון של קוסטנר.
ביקורות טובות יחסית למערבון, אבל לא אמור להיות סרט פורץ גבולות שחורג מהנוסחה.
שלא לדבר על
ביקורות טובות יחסית לסרט של קוסטנר
Do you want to know
http://www.themeatrix.com/
ותודה לניוזלטר של קונספציה שמפנה בגליונו האחרון לאתר הזה, שפועל נגד חלקאות-חי מתועשת.