אני יודע שלכולם כבר נמאס ממניחי רעפים נוצריים, אני מבין שהנושא נשחק עד דק ולאף אחד כבר אין כח לשמוע עליו, אבל יש מקרי תרגום מזעזעים שאני פשוט לא מסוגל לעבור עליהם בשקט. והמקרה הבא הוא אחד מהם – אני רוצה לדעת מי האידיוט שהחליט לתרגם את "Spielbergs New Movie ל'טרמינל'. מה לעזאזל הוא חשב לעצמו? הרי השם 'טרמינל' הוא שם נטול משמעות או קשר למקור. כמחאה, אני אקרא מעכשיו לסרט אך ורק בשמו המקורי והנכון.
משהו מוזר קרה עם 'החדש של ספילברג'. אף אחד לא ניסה ליחצ"ן את הסרט בכמות ההולמת בלוקבאסטר פוטנציאלי, או אפילו בכמות של סרט איראני עטור פרסים. למעשה, נראה כאילו אולפני דרימוורקס עשו מאמצים כבירים להתעלם בכל מחיר מ'Spielberg's New Movie ', בהנחה, אולי, שהקהל יילך לראות כל סרט של ספילברג, עם או בלי פרסום. מילת הקסם אפילו לא הופיעה בפוסטר הרשמי של הסרט (כלומר הופיעה, אבל ממש ממש בקטן), צעד תמוה לכל הדעות, וגם החלטה הרסנית: 'החדש של ספילברג' הפך לכישלון קופתי מפתיע. הסרט עשה במהלך כל סוף השבוע רק 19 מיליון דולר, ולא נכנס אפילו למקום הראשון. 19 מיליון הם סכום זעום בסטנדרטים של סרטי קיץ בכלל, אבל עבור סרט של הוד סמאחיותו, הוא סכום מחפיר, והנמוך ביותר שלו מזה שנים. מה שעוד מפתיע בכל העניין, הוא שהאמריקאיים לא הפנו גב רק להוד סמאחיותו, אלא גם לטום הנקס, חביב הקהל האמריקאי, שמגלם בסרט תפקיד ראשי.
המבקרים אהבו את הסרט. אבל לא אהבו במובן של "איזה משחק משובח, תסריט מקורי, צילום נהדר ובימוי חד!", אלא יותר במובן של "איזה מסר אמריקאי מחמם לב, סצינות מתקתקות ותסריט פוליטיקלי-קורקט!".
הסרט עוסק, למקרה שתהיתם, ביהודי טוב ממזרח אירופה שנתקע בבירוקרטיה של שדה התעופה לשארית חייו, כשהוא מצויד רק בסכין גילוח, שמיכת פיקה וקתרין זיטה ג'ונס מוזס שלום. אלינו יגיע 'החדש של ספילברג' בספטמבר.
למרבה הבושה, הצמד ספילברג את הנקס נכשלו בדבר נוסף – הכישלון הקופתי שלהם הוא לא ההפתעה הגדולה של השבוע. תנועות הכוכבים ברקיע גרמו לכך שבן סטילר והסרט החדש שלו, 'Dodgeball: a True Underdog Story' עשו 30 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. הרבה מעל המצופה, והרבה מעל טום הנקס. ההצלחה המרשימה טמונה כנראה בגימיק הגאוני של הסרט: הוא טוב, לפחות על פי הביקורות. על פי מדד "עגבניות רקובות", 68% מהביקורות על הסרט היו חיוביות, שזה אולי לא סרט של פיקסאר, אבל עבור קומדיה שבה אנשים מקבלים מכות בביצים, זה כמעט שיא. ולא השיא היחיד דרך אגב: סטילר הספיק להופיע בחצי השנה האחרונה בארבעה סרטים. בהנחה שזה לא הסרט האחרון שלו השנה, סטילר עומד לשבור את השיא העולמי בייצור קומדיות זבל. הסרט עצמו עוסק בעולם הקשוח של ספורט המחניים, ובקבוצת אנדרדוגים שמנסים לזכות בטורניר כדי להציל בכסף הפרס את מכון הכושר היקר שלהם.
בתחתית הטבלה, מאוד בתחתית, מתחת ל'שרק 2' שהפך השבוע לסרט הרווחי של 2004 בעודו עוקף את הפסיון ואת שר"ה, מתחת ל'גארפילד' שספג ירידה חדה, מתחת ל'נשים מושלמות' ו'רידיק' שהתרסקו שניהם עם ירידות של כ-60%, עוד יותר מתחת, שוכן חכם סיני עתיק בשם ג'קי צ'אן. ג'קי צ'אן היה פעם לוחם עשוי ללא חת ששלט באומנויות הקונג-פו, ג'ודו, קארטה, אייקידו וטוקסידו. אבל פעם זה פעם והיום זה איום. היום ג'קי צ'אן עושה סרטים שמגרדים את הטבלה מאחורה, וגם זה בקושי.
הפעם ג'קי צ'אן מנסה להתקאמבק דרך קלאסיקות ספרותיות, בגרסה קולנועית חדשה ל'מסביב לעולם ב-80 יום' של ז'ול וורן. רק מה? '80 יום' עורך כמה שינויים בסיפור המקורי, שעלולים לגרום למעריצים לנבוח מעצבים: פספרטו הוא בכלל סיני, במקום ג'נטלמן אנגלי יש מדען מטורף , המסע כולל קטעי לחימה קומיים והופעת אורח של שוורצנגר, והרמיוני אומרת את השורה של פיליאס פוג.
הסרט הרוויח 7.5 מיליון במהלך סוף השבוע, שזה, איך לנסח את זה בעדינות, מחורבן לחלוטין. תקציב הסרט המשוער גבוה מ-100 מיליון, והיות והוא צפוי לעזוב את הטבלה כבר בשבוע הבא, הקרנות בארה"ב צפויות להחזיר לו אולי עשירית מההשקעה. הסרט הזה הוא בעיה רצינית מאוד עבור ג'קי צ'אן. הייתי אפילו אומר שהיא מסמלת את קץ הקריירה שלו, אבל אני מפחד שהוא ירביץ לי.
בשבוע הבא נדמה שהקיץ לוקח הפסקה קטנה. ייצאו כמה סרטים, אבל פתיחות ענק וריסוק קופות לא נראה מהם: 'The Notebook' הוא סרט על אהבה מהסוג הזה שמנצח כנגד כל הסיכויים; 'White Chicks', על שתי תאומות בלונדיניות שהם בעצם סוכני אף-בי-איי שחורים שמביימים פארודיות גועליות בזמנם הפנוי; 'Two Brothers', על שני נמרים שנלחמים זה בזה מבלי לדעת סוד אפל על עברם המשותף, ועוד סרט אחד, דוקומנטרי, שאת שמו לא אחשוף כאן כי אני מסתיר מידע מהאמריקאיים המטומטמים.
מערכת 'עין הדג' מצדיעה לנופלים: 'ילדות רעות', 'Saved!' ו'Raising Helen'. יהי זכרם ברוך.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד כה.
המשחק השבועי לילד.
מצאו, קוראים חביבים, מה היה הסרט "שבו מקבלים מכות לביצים" שקיבל דירוג עגבניות גבוה ביותר.
(סרטים בשחור-לבן יפסלו על הסף.)
המשחק השבועי לילד.
משתגעים על מרי, בקלות ובצדק.
79%
אתה לא משקיע.
היית הולך עוד שני צעדים, ומוצא את "פגוש את ההורים". 82%
(82%?! 82%?!)
נו, ומן הסתם יש מצליחים-יותר-מבחינה-ביקורתית.
100.
סרטים ישנים נורא זה לא נחשב.
הדירוג שלהם כמעט תמיד גבוה בצורה מחשידה מאיכות הסרט. בטח נוסטלגיה ועוד כל מיני כאלה שטויות.
זו לא נוסטלגיה
כלומר, זו אולי גם נוסטלגיה, אבל זו לא הסיבה העיקרית. פשוט, לפני 1995 לא היה אינטרנט, לפחות לא כפלטפורמה לגיטימית לפרסום ביקורות קולנוע. ביקורות שמתפרסמות על סרטים שנוצרו לפני התקופה הזאת נכתבו בדיעבד, וכמובן שיש נטיה טבעית להיזכר רק בסרטים הטובים יותר, ולא בזבל. בכל הנוגע לסרטים ישנים יש הרבה יותר ביקורות טובות מאשר גרועות.
אכן לא בדקתי אותו
כי פעם, (לפני הנתון האחרון) היתה לי הערכה למבקרים.
הסרטים שנראו לי הגיוניים ובדקתי, היו ג'יי ובוב, אמריקן פאי לדורותיו ורוד טריפ.
תקנו אותי אם אני טועה
אבל איך לאמר את זה בעדינות…
השמיים נופלים.
יש תזוזות אדירות בטעם (האמריקאי לפחות, שכמובן משפיע על יתר העולם) בבחירה שלהם בסרטים, ועוד לא ידוע אם זה לטובה או לרעה.
שסטיבן שפילברג ייפול ככה וסרטים מיוחצנים כמו "הלבוי", "רידיק",
"גארפילד", ואפילו לא הכנסות כמו הקודמים ב"הארי פוטר והאסיר מאזקאבן", לי, בנאדם שמכיר את הקופות מאוד טוב, נראה לי משונה.
האם לאמריקאים נמאס מסרטים שבטריילרים שלהם יש CGI ואותיות מעופפות? האם זהו סוף עידן הגיבורי קומיקס, בדומה למוות באטמן הידוע מ95?
עוד לא ידוע, אבל מה שכן אפשר לראות במגמה חיובית זה ההתעניינות הקולנועית בסרטי האינדי והמקורי בשנים האחרונות ואפילו בתיעודי.
אם באינו את זה בלהיטים מפתיעים כמו "החתונה היוונית שלי", "MEAN GIRLS" ועוד כמה יציאות טובות, אפשר רק לברך על הדמוגרפיה המשתנה…
אני לא מתיימר לדעת מה יהיה בעתיד, כמובן, אבל אני חושב, כאוהב קולנוע מסור שתמיד מחפש את השונה והחדש, ששינוי יכול לבוא בנקודה זו רק לטובה…
תנו דעה.
''שני אחים'' הוא על טיגריסים, לא נמרים
מה עם ''תפוס אותי אם תוכל''?
זאת אומרת, ככל הזכור לי הסרט לא ממש יוחצן באגרסיביות, וירד די מהר – הוא הצליח בכלל בקופות? מצד שני, הוא בטח לא עלה הרבה. מצד שלישי, מדובר בסרט פשוט מצוין (אחד הטובים של שפילברג זה שנים), אבל מצד רביעי, איך זה קשור?
'תפוס אותי אם תוכל' הצליח.
לא הצלחת ענק במונחים ספילברגיים, אבל הצלחה בכל זאת. מבין שני הסרטים שספילברג הוציא באותה שנה, הוא היה המצליח יותר: 'דו"ח מיוחד' הכניס בארה"ב רק 132 מיליון, 'תפוס אותי אם תוכל' – 164 מיליון.
'תפוס אותי אם תוכל' הצליח.
דו"ח מיוחד הרוויח _פחות_ מתפוס אותי? באמת? איזה יופי – הוא באמת היה סרט הרבה פחות טוב! בו'נה, נראה לי שספילברג עוד יהפוך להיות במאי מוערך של סרטי מופת ללא כל יכולת מכירה!
שאלה שהייתה אמורה להיות אוף טופיקית,
אבל הפכה לטופיקית עקב מילות הפתיחה של הדוחק"ו:
איך קרה שמלכתחילה הופיעה באתר היומית המדוברת (מר"ן), אם היא עוסקת בטלוויזיה?
אולי בגלל שבכיתובית מופיע
שמו של כריסטיאן סלייטר, שחקן קולנוע ותיק.
"שם הוורד", "ראיון עם הערפד" ו"רדיו חזק" (או משהו כזה) הם רק כמה מסרטיו המפורסמים (והנטחנים בערוץ הסרטים מדי פעם).
בגלל שזה נורא מצחיק?
נראה לי שיש דברים שהם מעל מחסום הטופיקיות.
לדעתי דווקא יש סיכוי שהסרט-שאין-להזכיר-את-שמו יעשה בסביבות 20-30 מיליון בסוף השבוע. האתר של הטריילר נפל מרוב כניסות, הנושא נמצא בכותרות, ההייפ בשמיים, ותוסיפו לזה את הפרס הראשון בפסטיבל קאן ואת העובדה שאין לו ממש תחרות מהסרטים האחרים. לדעתי המקום הראשון בשבוע הבא שמור לו…
ההייפ בשמים, פסטיבל קאן...
יחסית לסרט תעודי. הוא יוקרן בכ-500 קולנועים, שזה המון, בשביל סרט תעודי. הסרט הזה יעשה *המון* כסף – יחסית לסרט תעודי. אבל יחסית לשוברי קופות רגילים, זה עדיין מעט. עד ממש לא מזמן, הרעיון שסרט תעודי בכלל בכלל יכול להיכנס לעשרת הגדולים נשמע אבסורדי לגמרי.
ההייפ בשמים, פסטיבל קאן...
לך תדע אם עקב הביקוש הם לא ירחביו את ההפצה ל3000 קולנועים…
(היי אני יודע שזה לא נשמע הגיוני, אבל לפני שנה חשבנו שהפאסיון ייפול בגדול והארי פוטר 3 ישבור שיאים, מה ידענו אז?)
אם כבר הזכרת מניח רעפים, אז יש לי שאלה
בהמון סרטים אמריקאים מוזכרים הבסיסים (bases), כלומר מדד התקדמות היחסים בין בני זוג, ואף פעם לא הבנתי ממש מה זה כל בסיס.
בכל סרט שזה מוזכר יש פירוש אחר והקשר אחר.
אז אולי מישהו יגיד לי אחת ולתמיד מה זה כל בסיס (אם זה בכללל דבר קבוע…)?
אני מנחשבת שהכוונה ל-Basis.
כלומר, לא בסיס צבאי, אלא בסיס במובן "יסוד", "כן" (בקמץ), משהו שניתן להניח – או לבנות – עליו משהו.
כן מדובר על בסיסים.
המונח לקוח ממשחק הבייסבול. ארבעה בסיסים, שצריך לעבור דרכם. רמות שונות של קרבה גופנית.
כן מדובר על בסיסים.
זה הולך ככה:
במשחק הבייסבול יש 4 בסיסים, שהמטרה היא אחרי חביטת הכדור למרחק, שבאותו זמן החובט יכול בתיאוריה לרוץ את כל ה4 הבסיסים ולהשיג הקפה (HOMERUN).
ההקפה זה כמובן סקס מלא…
First Base – נשיקה
Second Base – מזמוז כולל שדיים, וחשיפת חלקי גוף אחרים
Third Base – מין אוראלי
Fourth Base (HomeRun) – סקס מלא…
כן, אמריקאים דבילים, ידוע
אוקי, אבל
באמריקן פאי למשל, הוא אמר שכבר נמאס לו מהבסיס השני, והוא התכוון למין אוראלי…
אוקי, אבל
הנה טריילר ש(לא) מסביר את העניין:
http://www.apple.com/trailers/wb/chasing_liberty/
או
http://www2.warnerbros.com/chasingliberty/
אני חושב שלא זו הייתה השאלה
אצל הגבר הישראלי, השימוש המטאפורי בעולם הספורט מתמצה, כנראה, בשאלה "תקעת אותה?" מלשון "תקעת גול", אבל באמריקה המעודנת והמחוכמת, משתמשים בבייסבול בשביל לרמז על ההתקדמות בקשר הסוציאלי עם בנות המין השני.
אז השאלה הייתה מה פירושו של כל בסיס. גיגול קצר מעלה את הקישור הזה:
http://world.std.com/~jimf/humor/baseball.html
נקווה שזה מספיק טוב.
וואו, חתיכת הסבר
אבל הוא לא ממש מסביר, אלא יותר מדגיש את העובדה שאין הגדרה מדוייקת, וכל קבוצת אנשים רואה את זה לפי הנורמות שלה…
זה מה שקורה כשמנחשבים...
אתם מספרים על מבצעים?
כי נראה לי שבקניון בת ים מחר יש מבצע על האר"י פוטר…
לתת קרדיט איפה שהוא מגיע
הזמנתי באשראי כרטיסים ל"הלבוי" ברב חן דיזינגוף, אך מכל מיני סיבות ומשקאות נבצר ממני להיות בהכרה בזמן ההקרנה. למחרת הגעתי לקולנוע בכוונה לבקש מהם להמיר את הכרטיסים הלא מנוצלים בכרטיסים חדשים. כישראלי טוב שחי בתוך עמו, הייתי מוכן לקרב וחמוש באינספור משפטי מחץ של לקוח תמיד צודק, כמו "את הכסף שלי כבר קיבלתם, עכשיו זו בחירה שלכם אם אתם רוצים לקוח מרוצה או לקוח ממורמר", והכנתי את עצמי נפשית לויכוחים קטנוניים ומתישים עם בירוקרטים מטומטמים.
אך להפתעתי, ה"קרב" הלך בערך ככה:
אני: שלום, אפשר לדבר עם המנהל?
רב-חנאי: אין בעיה. הנה הוא.
אני: שלום מנהל, יש לי בעיה כזו וכזו.
מנהל: אין בעיה, נחליף לך את הכרטיסים.
אני: את הכסף שלי כבר קיבלתם, עכשיו זו הבחי… מה? אה, סבבה.
מנהל: ההקרנה של עכשיו מתאימה לך?
אני: כן, תודה. אבל בהזמנה יש לי שלושה כרטיסים, ועכשיו אנחנו רק שניים. את הכסף שלי כבר קיבלתם, עכשיו זו…
מנהל: אין בעיה, ניתן לך זיכוי על כרטיס אחד.
אני: אההה… המממ. רגע. אה! לא, שניה. הממממ… אהא! יש לי! הפופקורן שלכם מלוח מידי!! את הכסף שלי כבר קיבלתם! כלבוטק! גדעון רייכר!
מנהל: אתה נראה עייף קצת. התרצה שאנסוך מעט שמן זית על רגליך הדואבות?
בקיצור, סחתיין עליהם. במדינה שבה צריך לריב עם בארמנים שמוזגים לך בירה חמוצה של סוף חבית, נחמד לקבל קצת שירות טוב מידי פעם.
עכשיו יכול להיות ניסוי מעניין
לנסות לעשות את אותו הדבר ב'גלובוס' ולראות האם התוצאות יהיו שונות.
יש מתנדב?
ועוד מאותה הקרנה
אני מהנודניקים שנשארים לקרדיטים בסרטים מסויימים. כאלה שדורשים שאני אשאר כדי לעכל את הסרט (רקוויאם לחלום), כאלה שהקרדיטים שלהם הם תענוג (הארי פוטר האחרון) וכאלה שנהניתי מהם מספיק כדי לרצות לחלוק כבוד לצוות ולמוסיקת הסיום (ללכת על המים).
שנים של קטנוניות קרדיטים שכזו הרגילו אותי לריב, קודם כל עם החברים שבאים איתי לקולנוע, אבל גם עם הסדרנים באולם, שבדרך כלל מנסים לטאטא אותי החוצה יחד עם הפופקורן וכוסות הקולה. וכדי לשכנע אותם לתת לי להישאר, המצאתי תירוץ שפונה לצד הישראלי הפאתטי שלהם, זה שמשוכנע שישראל היא מעצמת על שמחזיקה את העולם בביצים. במשך שנים אני אומר לסדרנים שיש לי חברים שהשתתפו בסרט הזה ושאני רוצה לראות את השמות שלהם ברשימת הקרדיטים. בדרך כלל זה עובד, הסדרנים עושים את החישוב שאומר שעכשיו הם מכירים מישהו שמכיר מישהו שהכין סנדביצ'ים לשפילברג, ותחושת שותפות גורל מהולה בחשיבות עצמית קולקטיבית נופלת עליהם.
כל הסיפור הזה הוא הקדמה לכך שב"הלבוי", לשם שינוי, באמת הכרתי כמה אנשים שהופיעו בקרדיטים, והסיבה שנשארתי באולם בסוף באמת הייתה הרצון האווילי לראות את שמותיהם על המסך. אבל דווקא כשהתירוץ לא היה מפוברק, לא היה לי צורך להשתמש בו. הסדרנים היו סופר נחמדים, עד שהרגשתי צורך להתנצל בכל זאת. הסדרן הנחמד אמר לי שהוא לא יגיד לי ללכת, ושאני מוזמן להישאר עד הכתובית האחרונה. אומנם אני מעכב אותו כי הוא צריך לסגור אחרי את היציאה, אבל שילמתי כרטיס וזכותי לראות את הסרט עד תומו. ימות המשיח ממש.
משהו טוב קורה ברב חן.
סכנה!
דן ברזל נחטף ע"י מנהלי רב חן וכעת הוא מוחזק בידם בטענות שהוא "פעיל בכיר בעין הדג".
תחת איומי אקדח הוא נאלץ לפרסם הודעות מרובות בשבחה של רשת הקולנועים. הוא מנסה לרמוז לנו על המתרחש בכך שמפריז בכמות המחמאות, והאירועים שלכאורה התרחשו לא נראים מציאותיים כלל.
איפה צוות הימ"מ של עין הדג כשצריכים אותו?
כבר ציינתי שתוכנית המנויים
של רב-חן ממש משתלמת? ושכל העובדים ברב-חן תורמים לצדקה? ושהם עשויים משוקולד?
די לעינויים!
כבר ציינתי שתוכנית המנויים
תכנית המנויים באמת נחמדה מאוד. בפעם האחרונה שזכרתי לקחת איתי את הכרטיס המגנטי (שבוע שעבר ב"הלבוי") קיבלתי שתייה ופופקורן חינם.
מצד שני...
הכרטיסיות החדשות של 'חן' הבטיחו בין השאר כרטיס ב-18 ש"ח לכישלון הקולוסאלי 'אלאמו'. אלא ש'אלאמו' נדחה, והכרטיסיה תקפה רק עד סוף יוני. ב'חן' הכריזו (בפוסטרים למיניהם) שהסרט הוחלף, ובמקום 'אלאמו' ההנחה תהיה תקיפה ל'פתאום 30' – אבל אז 'פתאום 30' נדחה גם הוא ליולי.
אוכל קוטג'.
שאלה
אם אתה מזמין כרטיסים באשראי ולא מגיע, מה שקורה הוא שהקולנוע מוכר את הכרטיסים האלו ברגע האחרון, או שיש מקומות ריקים באולם על שמך? והאם זה בכלל רלוונטי, בהנחה שכמעט בכל ההקרנות יש מקומות ריקים?
בחיי שאין לי שמן של מוסך
נשארים מקומות ריקים על שמך
וזה בדוק?
כי בעת הזמנה מראש תמיד מזהירים להגיע רבע שעה לפני ההקרנה, אחרת המקומות לא יישמרו עבורך.
ישמרו
אם מזמינים דרך "וואלה" ניתן לבטל אך ורק ע"י שליחת פקס להנהלה בת"א. במקרה ופשוט לא באים החיוב מתבצע והכרטיסים נשמרים. אני מניח שזה בכדי למנוע "שמירת כרטיסים" ע"י כאלה שבכלל לא מתכוונים לבוא או חיילים בחופשה (עשיתי את זה פעם, מודה)
אני יודע
שברב-חן רחובות, הכרטיסים לא נמכרים לאחרים, אבל אם לא הגעת תוך רבע שעה מתחילת הסרט, מישהו אחר יכול לעבור לשבת במקומות שלך.
לעומת זאת, ברב-חן מרכז הקונגרסים בחיפה,
יש מנהל (לא ממש ברור לי אם הוא מנהל משמרת או מנהל הקולנוע) שתמיד מחמיץ פנים ובעבר כבר התעמתתי איתו. היום, הגענו לשם ארבעה אנשים, וניגשנו למכונה כדי להוציא כרטיסים שהוזמנו מראש.
מנהל (עומד ליד המכונה): תן לי את הכרטיס.
זה שביצע את ההזמנה הושיט את כרטיס האשראי בצייתנות.
המנהל תקתק את שתקתק, והגיש את הכרטיס בחזרה, יחד עם הכרטיסים לסרט.
ג'ירפה: רגע, אבל מה עם כרטיסי החבר?
מנהל: לא אמרתם לי שיש לכם.
מזמין הכרטיסים: לא נתת לנו זמן להגיד! פשוט לקחת את כרטיס האשראי ודחפת אותו למכונה.
מנהל: טוב, תביאו לי את הכרטיס ואני אעביר אותו בקופה (כלומר, על הזמנה של מישהו אחר. ל.ג').
החבורה מושיטה כרטיסים, איש איש את כרטיסו הוא (חוץ ממישהי שהכרטיס לא היה עליה, והלכה במיוחד לאוטו כדי הלביא אותו).
מנהל: מה? לא, רק מי שהזמין את הכרטיסים באינטרנט יכול להעביר את הכרטיס שלו.
חבורה: אבל זה לא פייר! אנחנו ארבעה!
(ג'ירפה ממלמלת משהו בשקט על זה שלו היינו מזמינים את זה בקופה, היו מעבירים לנו ארבעה כרטיסי חבר, ולמיטב ידיעתה מותר להעביר במכונה יותר מכרטיס חבר אחד, וגם מן ההגינות שזה יקרה.)
מנהל (מושך בכתפיו): זה מה יש.
מישהו יודע
מה התגובות על רידיק ?
לא משהו.
הביקורות, ברובן, לא טובות (29% ב"עגבניות רקובות") אם כי יש לסרט גם כמה תומכים, והציון בימד"ב הוא 6.2, שגם זה מאוד ככה-ככה. חבל.
אני חייבת לשאול
מכיוון שאני דיי חדשה באתר ולא בקיאה בהיסטורי'ה המפוארת שלו, אני תוהה לגביי הקישור הבא: http://www.geocities.com/MANORGALIT/
יש לי כל כך הרבה שאלות, אני לא יודעת מאיפה להתחיל…אולי ב'הא?!'
(:
זה די מסביר את עצמו, לא?
אוי, היה נדמה לי שכבר הוספתי את זה ל-FAQ.
זה אתר המעריצים הראשון של 'עין הדג', כמובן.
FAQ.
באותה הזדמנות את יכולה למחוק מהFAQ את ההערה בנוגע לניקוד שאומרת שהוא מקצר מאוד את אורך השורה. זה כבר לא רלוונטי בגלל העברית הלוגית (איש-טבח שמו!)
http://www.fisheye.co.il/static/faq-technical.htm#nikud
FAQ.
אני היחיד שקורא את המילה הזאת כמו fuck you? או שמבטאים אתזה בצורה אחרת?
ככה מבטאים אותה.
ככה מבטאים אותה.
לא בדיוק. התנועה ב?FAQ ארוכה יותר (כמו ב?cat) מאשר ב?fuck (כמו ב?truck)
טריילר לסרט של שמ''ג!
"The Grudge" כמובן:
http://mp3content03.bcst.yahoo.com/proot3/PubShare10/yahoomovies/15/6257667.mov
איך אני מוצא ב- IMDB כמה סרט מסויים הכניס?
או כל מיני פרטים אחרים על הסרט?
בדף הראשי של סרט מסוים
(נגיד, הארי פוטר: http://www.imdb.com/title/tt0304141) יש מצד שמאל המון לינקים למידע נוסף על הסרט, לפי קטגוריות (Overview, Awards & Rewards וכהנה וכהנה). מידע על הכנסות ותקציבים אפשר למצוא בקישור box office & business תחת Other Info (למשל, זה: http://www.imdb.com/title/tt0304141/business).
הכל נעשה ע"י הלינקים שבצד שמאל שמופיעים עבור כל סרט (וכל שחקן).
עזרת לי מאוד :-)
ושאלה לא קשורה-את מכסחי השדים הוציאו להקרנה מחודשת מתישהו?
תהייה בקשר ל''לא סופי''
היתכן כי יומני הנסיכה 2 יוצא בארץ יותר משבוע לפני ארה"ב?
לפי לא סופי הוא יוצא בארץ ב5.8 ובארה"ב ה13.8.
היש לנו תקדים?
זה המידע שקיבלתי מהמפיצים
וגם אם זה נכון, זה ממש לא תקדים. יש הרבה סרטים שהוקרנו בארץ לפני ארה"ב. 'היום שאחרי מחר', למשל.
אני מדבר אבל על שמונה ימים לפני
לא יומיים.
כפי שזה נראה עכשיו –
פחות
http://www.countingdown.com/movies/283978
http://akas.imdb.com/title/tt0368933/releaseinfo
וסביר להניח שפורום פילם מסרו מידע מעט אופטימי.
נראה שדיסני אכלו אותה בגדול
גם לא יקבלו סנט על הרווחים של סרטו של מור שעושה רושם הפך להיות הסרט התיעודי המצליח ביותר. וגם סרטם מסביב לעולם ב80 יום עף מהעשיריה.
אם היו להם ביצים ובמקום ללכת על בטוח, עם משהו שחוק ומוכר ללא חידושים, הם היו מוכנים לקחת סיכון, הם רק היו מרוויחים, ובגדול.
תשמע
ככה זה כשיש לך חברים בממשל…
התכוונתי כמובן
בממשל לשעבר
מי שם עליו כסף בEZ?
מתחרה חדש לעין הדג!
אני נאלץ להשתמש בדרכים שפלות כדי לנסות לתפוס את תשומת ליבו של הדג האדום.
רד, קבלת את הביקורת המשופצת ששלחתי לפני שבוע וקצת?
הוא קיבל, ואף דיבר עליה אתמול בלילה.
(לא אמר גדולות ונצורות, רק סיפר לי ששלחת).
ברור שהוא לא אמר גדולות ונצורות
הדמות הראשית היא רק מטר שלושים
מטר ושלושים
זאת ביקורת לאנשי התחנה?
אכן.
קבל חולצה ותקליט.