נדמה שמעולם לא היה דבר כל כך פופולרי כל כך לא פופולרי. כל העולם ואחותו הלכו לראות בשבוע שעבר את 'ספיידרמן 3'. וכולם חזרו ואמרו שהיה חרא סרט. האמת, אני לא ממש מבין למה. נכון, הוא לא טוב כמו הסרט הקודם בסדרה. נכון, העלילה שלו די טיפשית, אבל מה, הקודמים לא היו כאלה? תהיה מה שתהיה הסיבה, קיימת הסכמה רחבה, בעין הדג, בארץ ובאינטרנט בכלל, ש'ספיידרמן 3' לא משהו. העובדה שהוא קבע שיא חדש לפתיחה הגדולה של כל הזמנים רק מעידה שוב על כך שמה שקובע את גודל סוף השבוע הראשון הוא לא הסרט, אלא הבאז, הפרסום, והסרט הקודם בסדרה.
ברגע שהשמועה על כך שהסרט לא משהו התפשטה, 'ספיידרמן 3' התחיל לקרטע. כמובן, המשפט שקופץ לראש הוא "הלוואי על כולנו קירטועים כאלה". אל תצפו לכך שספיידי חס וחלילה ירד לפחות מ-10 מיליון או עזב את המקום הראשון. מה פתאום. זה מה שספיידרמן עשה השבוע: הוא הכניס עוד 58 מיליון דולר; ההכנסות הכוללות שלו הגיעו, תוך עשרה ימים, ל-240 מיליון דולר; בכך הוא עקף (כאילו שזה לא היה ברור) את '300' והפך לסרט המצליח של השנה נכון לכרגע. חוץ מזה, גם השבוע 'ספיידרמן' היה כמעט המשחק היחיד בעיר; כמו בשבוע שעבר, הוא לבדו הכניס יותר מכל שאר הסרטים שהוצגו בבתי הקולנוע בארה"ב יחד. אבל להשוות אותו לסרטים האחרים זה כמו להשוות תפוזים לגרגרי אורז. אם משווים את ספיידרמן לתפוזים אחרים – או ליתר דיוק, לספיידרמנים אחרים – מצבו נראה פחות מדהים.
כשנקודת המוצא שלך היא 150 מיליון ברור שמכאן אפשר רק לרדת, ומהר, ובכל זאת: ירידת סוף השבוע השני של 'ספיידרמן' הראשון – שגם הוא היה, בזמנו, הפתיחה הגדולה ביותר אי פעם – היתה 38%. הירידה של 'ספיידרמן 2' היתה 49%, ושל 'ספיידרמן 3' – 61.5%. מלבד שלושת הימים הראשונים, הכנסות כל יום של 'ספיידרמן 3' היו נמוכות יותר מהכנסות היום המקביל של 'ספיידרמן' הראשון. גדול ככל שיהיה, 'ספיידרמן 3' לא שבר השבוע שום שיאים; ברשימת סופי השבוע השניים הגדולים ביותר אי פעם הוא נמצא "רק" במקום הרביעי (אחרי 'שרק 2', 'ספיידרמן' הראשון ו'שודדי הקאריביים 2'). הוא אפילו לא הצליח להשוות את שיא המהירות בהגעה להכנסות של 200 מיליון (שמונה ימים) – תשעה ימים תמימים לקח לו להגיע לציון הדרך הזה, למרות ש-150 מהמיליונים היו לו בכיס כבר אחרי שלושה ימים. קשה מאוד לקרוא לסרט שמכניס 240 מיליון דולר בתוך פחות משבועיים "כשלון", גם "אכזבה" לא מתאים פה, אז נתפשר על הניסוח הזה: אם חשבתם שבעקבות פתיחת הענק של ספיידרמן התחרות על תואר הסרט הגדול של הקיץ כבר סגורה, אז תחשבו שוב.
מה אתם יודעים, היו גם סרטים אחרים השבוע, ואפילו כאלה שאפשר להתייחס אליהם בלי שזה יישמע כמו בדיחה. במקום השני נמצא '28 שבועות אחרי', ההמשך ל'28 יום אחרי', סרט הזומבים המוערך-משום-מה של דני בויל, שמתרחש בבריטניה שהפכה למושבת מצורעים רצחנים. צוות השחקנים של '28 יום אחרי' המקורי הורכב מאלמונים: אחד מהם היה אירי אלמוני בשם קיליאן מרפי, ואחרת היתה אלמונית בשם נעמי האריס, שקיבלה אחר כך את תפקיד מכשפת הוודו המגניבה ב'שודדי הקאריביים 2'. באופן טבעי, אף אחד מהאלמונים לשעבר לא חזר לסרט ההמשך, וגם הבמאי הוחלף. הנסיבות האלה מצביעות בדרך כלל על כל הסיכויים לסרט מחורבן, אבל למרבה הפלא, '28 שבועות' נחשב בקרב המבקרים לסרט טוב בערך באותה המידה, אם לא יותר, מ'28 יום'. לא שאני מבין למה הם אהבו את '28 יום' מלכתחילה. אלא מה, זה סרט אימה, ואתם יודעים מה עושים סרטי אימה השנה, נכון? 10 מיליון דולר. גרוש לא יותר.
במקום השלישי, עם 6.8 מיליון דולר, נמצא 'Georgia Rule', עם לינדסי לוהאן, פליסיטי האפמן וג'יין פונדה. פונדה היתה שחקנית מוערכת כשפרשה בשנת 1990; לפני שנתיים ביצעה קאמבק מזוויע ב'חותנת בהפרעה', ועל פי התגובות לסרט החדש, גם הפעם היה עדיף לכולם אם היתה נשארת בפנסיה. זאת דרמה קומית משפחתית מהסוג שבו סבתא, אמא ובת מוצאות עצמן תקועות יחד במסע לאי שם ולומדות להכיר אישה את רעותה וכד'. הוא גם סרט מיותר לחלוטין, על פי הביקורות, ואמנם מצחיק לפעמים, אבל לא במקומות הנכונים. את הסרט ביים גארי מרשל, שבדיוק כמו ג'יין פונדה, נראה שהיה עדיף אם היה פורש ב-1990, אחרי 'אישה יפה'.
קומדיה זניחה עוד יותר היא 'Delta Farce' – השם הוא פארודיה על 'Delta Force', הנודע במקומותינו כ'מחץ הדלתא', והמפתיע הוא שמישהו מחוץ למולדתו של מנחם גולן עוד זוכר שהסרט ההוא התקיים אי פעם. אחד מכוכבי הסרט הוא הקומיקאי המכונה Larry the Cable Guy, שהשתתף גם לפני שנה בקומדיה כושלת ומושמצת כלשהי – כך שקצת מוזר שנתנו לו לעשות את זה עוד פעם. הסרט, שעוסק בשלושה חיילים אמריקאים שחושבים שהם בדרך לעיראק אבל מגיעים למקסיקו, לא הוקרן למבקרים, וכרגיל, אלה שראו אותו תיעבו אותו בכל לב. הוא הכניס 3.4 מיליון דולר, סכום שברוב השנה לא היה מכניס אותו אפילו לעשיריה הפותחת, והשבוע הביא אותו למקום החמישי.
בשבוע הבא: ספיידי השלישי נפרד מהמקום הראשון לטובת שרק השלישי. השאלה היא באיזה הפרש.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.
''28 שבועות אחרי'' זה סרט אימה?
לפי הטריילר הוא נראה כמו סרט אקשן, ואפילו סרט אקשן מעניין.
ראיתי סרט אחד שהיה לו שם דומה, סרט גרוע אבל משהו מטורף, עם עיראקי אחד ששוטף ת'מוח לחיילים אמריקניים לעשות מגה פיגועים בכנסים של הצבא או משהו, והוא כל הזמן שר גלורי גלורי הללויה. זה אותו הסרט? אם כן מגיע ליוצר של הסרט הזה מוות בעיוניים.
מוות בעיוניים… אתה לא חושב שזה קצת לא אנושי?
זאת היתה באמת אחת ההתקטננויות הרציניות.
שום יצור אנשוי לא יכול ליצור סרט כל כך גרוע כמו דלטא פורס 5. אז אין אנושי במשוואה הזאת. גם שילוב של כל אמצעי הלחימה האסורים על פי אמנת ז'נבה לדעתי יהיה עונש הולם ליוצר של הסרט הזה.
רגע רגע רגע
חשבתי שדלתא פורס זה הסרט ההוא שטרוריסטים משתלטים על איזו שגרירות אמריקאית שיש בה פצצה גרעינית ולוקחים כבן ערובה את הבן של סוכן כלשהו שמבקר בשגרירות ועושה להם צרות.
דלטא פורס 5 אחד הסרטים הכי הכי הכי גרועים שראתי גועל נפש שרק ביס ב2 שלילה אפשר לראות
אני זוכר שפעם עוד היו אומרים על סרט גרוע במיוחד שהוא מהסוג שאפשר לראות רק בערוץ הסרטים בשתיים בלילה. הו, הנוסטלגיה…
לי זה נשמע כאילו אתה מסכים ש-3 פחות טוב מ-2.
פספסתי משהו?
לי זה נשמע כאילו אתה מסכים ש-3 פחות טוב מ-2.
אני חייב להסכים. ספיידרמן 3 הוא סרט פאן ואין מה לנסות ולנתח אותו אחרת. ושכזה בתוספת ג'ריקן פופקורן – הוא סרט הקיץ הטוב שראיתי בשנים האחרונות. חוץ אולי מכמה דקות של חוסר נחת ואחד מה'גיא'ים לידי שמילמל "מצ'עמם לי" (הדודה כנראה ברגע ערני במיוחד… על אקסטה) – כמעט ולא שמתי לב שעברו שעתיים ועודף.
ועוד – 28 יום אחרי – היה סרט סביר ולא יותר. לא מבין מה הרעש. חוצמי שוט הפתיחה המדהים בלונדון – הסרט היה סביר. ניסון סרק של בויל לעשות סרט אימה.
ולסיכום: הלאה הסימפסונס!1
לי זה נשמע כאילו אתה מסכים ש-3 פחות טוב מ-2.
לדעתי 3 היה פחות רע מ-2 כי האפקטים היו יותר טובים. פשוט הפריעה לי הדרך שניסחת את זה בביקורת שגרמה לזה להשמע כאילו 2 היה טוב…
כלומר
הוא היה גרוע באותה מידה ורק האפקטים הצילו אותו מלהיות גרוע יותר?
אני מסכים עם דבריך לגבי ספיידרמן 2 – העלילה מטופשת, המשחק גרוע ושורות המחץ או המלודרמה שנותנים לחלק מהדמויות (אכן, בעיקר לדודה מיי) גרמו לי לרצות לדפוק את הראש בקיר הקרוב ביותר. אבל זה סרט אקשן נהדר, ובכך קונטרסט מוחלט לראשון – שכלל עלילה מעניינת וסצינות אקשן משעממות וצפויות.
לא חבבתי את הספידרמנים הקודמים,
אבל הלכתי בכל זאת לשלישי. אפשר לסכם אותו, לפחות לטעמי, במילה אחת – מביך. זה סרט פשוט מביך – החל בדיאלוגים האיומים, הקיטש הדביק, סצינות הריקוד, כמעט כל דקה של פיטר, האפקטים הממוחשבים להחריד [עם סייג אחד – כל האפקטים של החול היו מעולים. כל השאר – ] והפאתוס הכל אמריקני הזה שנדבק כמו מסטיק לנעל.
הדבר היחידי שמנע ממני לצאת את האולם היה הארי – דמות מעניינת, לא פליקטית מאוד, שיכולה הייתה להוות אלטרנטיבה ראויה לסרטי המשך. עד שגם זה ירד מהפרק.
סרט רע, משוחק רע, מבוים רע, ערוך רע, מאופקט רע, כתוב רע, רערערע, ומביך לקהל הצופים שלו.
דווקא קטעי האקשן (והאפקטים) היו לטעמי.
יש משהו בבימוי של ריימי שמצליח להכניס את הצופה ללב ההתרחשות (אולי הרקע שלו בסרטי אימה): בכל פעם שאחד הגיבורים חטף את אחת המכות האיומות שריימי כל-כך נהנה להנחית עליהם, נאנקתי מכאב.
הבעיה המרכזית עם האקשן בסרט היא שכל הקטעים הטובים (בעיקר הגובלין וספיידרמן, ואח"כ ספיידרמן וסנדמן, המפגש השני) היו בחצי הראשון.
אגב, ראיתי את לארי הכייבל גאי מתארח אצל קונאן אובריין.
והברנש גרוע. מאד. איך קונאן לא התבייש לארח אותו בתכנית?
הוא כן התבייש. ראו על הפרצוף שלו.
לא רק שהבחור הזה היה גרוע, הוא גם מיחזר את הבדיחות שלו מתוכנית אחרת שבה התארח ושמה "ג'יי לנו"…
ראיתי אותו אצל ג'יי לנו,
והוא דווקא נראה לי די בסדר. פרט לבדיחה על הילד מכתה ה' שהוא כיסח.
אני כל כך חייב לשמוע את הבדיחה הזאת.
...
http://www.boxofficemojo.com/showdowns/chart/?view=basic&id=spidermanpirates.htm
מאמר חובה:
http://www.mtv.com/movies/news/articles/1559408/20070511/story.jhtml
הניסוי: תקחו כמה מן הבמאים המוצלחים/איכותיים ביותר בהוליווד ותשאלו אותם מה היו עושים אם הם היו מביימים את הסרט השביעי של הארי פוטר.
התוצאה: מאמר חובה!
''חובה'' לא הייתי קורא לזה
נחמד לראות שפחות או יותר כולם חושבים שהארי צריך למות, אבל חוץ מזה, אף אחד מהם לא אומר שום דבר שלא יכולת לנחש מראש (רוב זומבי מפתיע: "I'd probably be very violent with a lot of nudity". רוב זומבי? אלימות ועירום? מי היה מאמין!).
הרוב מסכים שהשלישי היה הכי טוב.
ואחרי המון מחשבות, גם אני. למרות שלא חשבתי ככה לאורך זמן.
יאללה, יוחזר אלפונסו קוארון לאלתר.
אנשים עם טעם טוב,
שלא מעריצים את הספרים באופן עיוור ולא חושבים שכל סטיה מהם היא סטיה, מסכימים שהשלישי היה הכי טוב.
אל תכליל.
הלו, הלו? רד, ממך לא ציפיתי לכאלה
הכללות מרושעות.
אני בהחלט מחשיבה את עצמי כבעלת טעם טוב, פחות או יותר, לא מעריצה את הספרים באופן עיוור ובטח שלא חושבת שסטיה מהם היא סטיה [להפך, בהרבה מאוד מקרים זה משפר. מאוד], אבל אני לא חושבת שהשלישי היה הסרט הכי מוצלח. סורי. וגם אם אתה חושב ככה, לא צריך להכליל ולהעליל על מי שלא. אני גם חושבת שנימקתי היטב למה אני לא אוהבת את הסרט [ולא, לא כי הם נתנו את השורה של רון להרמיוני!!11? מסיבות די הגיוניות, למעשה.] וכך גם רבים וטובים בביקורת על הסרט.
אז בבקשה, בלי הכללות כאלה.
אוקיי, סליחה
מסתבר שגם אחרי שנים של חזרה על "לכל אחד יש דעה משלו" – ואני לא חושב שמישהו יכול להאשים אותי במישלאחושבכמונימטומטמיזציה – עדיין אי אפשר לפרסם חצי-בצחוק הכללה גורפת אחת בלי ערמת דיסקליימרים ש"אבל כל אחד זכאי לדעתו האישית, כמובן, והדעה המובעת כאן היא על אחריות הכותב בלבד".
ומה עם
"אנשים עם טעם טוב, שלא מעריצים את הספרים באופן עיוור" בלבד?
לא אמרת כמה פעמים שבכלל לא קראת את הספרים?
מאיפה אתה יודע כמה טוב או רע עושים הסרטים לעלילה המקורית?
ואם כבר – אני בתור אחד שמאד אהב את הספרים – אין לי שום בעיה עם זה שחלו שינויים משמעותיים בעלילה (לא השורה של רון – שינויים משמעותיים בכל מבנה הסיפור בשני הסרטים האחרונים) ובוודאי לא עם הקיצוצים בה.
מפריע לי רק דבר אחד: איכשהו בסרט הכל יוצא מטופש וילדותי, בעיקר יחסית לספרים (חוץ מהראשון) שהם ממש לא כאלה. זה גם בגלל קולומבוס, וגם בגלל דן רדקליף – פחות או יותר השחקן הגרוע ביותר שראיתי (וזה כולל אפילו שחקנים ישראלים).
וההוכחה שאפשר לעשות את זה אחרת – היא שר הטבעות. יש שינויים וקיצוצים – אבל זה לא פגם ברמה האיכותית של העלילה. אבל בשביל זה צריך במאי שאהב את הספר, ושחקנים שקראו אותו* ולא רק את השורות שלהם בתסריט.
ודווקא בגלל כל זה – הסרט השלישי הוא הטוב ביותר בסדרה, (ז"א הכי פחות גרוע – בכל זאת משחק בו רדקליף) והלואי שקוארון יביים את הסרטים הבאים.
*מייקל גמבון לא קרא את הספר!!! איך הוא יכול לחשוב שדמבלדור יחטוף עצבים, יצרח על הארי וינסה לחנוק אותו?
אבל למה?
http://www.empireonline.com/news/feed.asp?NID=20698
הוליווד.
מי מבין אותם?
רעיון שעלה במוחי
כפי שביומיות ובמאמרים שמופיעים בעמוד הראשי, מרגע שנכנסים לכתבה כתוב לך כמה תגובות יש סך הכל וכמה חדשות יש, אולי ניתן יהיה לעשות את אותו הדבר עם המתמשכים?
לא שזה לוחץ במיוחד או חשוב במידה ניכרת, אבל אם כבר האופציה קיימת בחלק מהדברים, למה שלא יחול על הכל?
צירוף מקרים
כמה באחוזים יש לאופציה של "בסוף השבוע הראשון" בסקר הזה:
http://www.boxofficemojo.com/polls/?page=viewpoll&id=549&p=.htm
וכמה עשה שרק 3 ביומו הראשון
38.1 איזה צירוף מקרים
$38,100,000
http://www.boxofficemojo.com/daily/chart/
או 39, או 40. תלוי את מי שואלים.
אם כבר מדברים על שרק 3.
44% בעגבניות, נכון להרגע. זה באמת סרט כל כך מחורבן?
אולי תשאירו משהו
לדוחק"ו של מחר?
122?160?
http://www.boxofficemojo.com/weekend/chart/
יאללה שרק! תראה להם מאיפה הפינוקיו משתין
לא יכול להיות...
שסרט מהסדרה של שרק יקבל ציון כל כך עלוב בעגבניות?
רוב הסיכויים שזה בגלל מר טימברלייק. רק לו יש את היכולת להחריב פרויקט בסדר גודל שכזה.
אבל תראה איזה פתיחה מכובדת
אני משוכנע שבניגוד לספיידרמן שעומד להסתיים בנפיחה חלושה, שרק III ישמור על מעמדו, ואף יעבור אותו בהכנסות.
(אבל זה כלום לעומת מה ששה"ק III יעשו בקופות).
יקרה מה שיקרה -
אף סרט השנה יעקוף את שיא ההכנסות לסוף שבוע ראשון שעשה ספיידרמן 3.
נכון
אבל השורה הסופית היא שקובעת אחרי הכל.
הצילו!
אבא שלי מעריץ את steven seagal. מה אפשר לעשות בשביל לשנות זאת?!
ניסיתי לשכנע אותו שכל הסרטים שלו אותו דבר ושיש לו רק הבעת פנים אחת בילבד. אבל שום דבר לא עזר. בבקשה, שמישהו יעזור לי! אני רוצה שאבא שלי יגיע לגן עדן, אחרי הכל הוא לא כזה אבא רע…
תגרום לו לעבור לואן דאם.
אם יהיה לך מזל עוד שנה תוציא אותו לג'ט לי.
רק אל תתפלא שתוך כדי התהליך אתה תגמור לצפות בסרטי שוורצנגר.
אין מה לעשות
אבא שלי אוהב את ג'קי צ'אן. דוד שלי אוהב את קלינט איסטווד של שנות ה-70. הגיס שלי אוהב את ואן דאם. ככה זה, ברגע שיש לבן אדם ילדים, הוא מאמץ לעצמו כוכב אקשן שאף אחד חוץ ממנו בבית לא רואה את הסרטים שלו. זה כמו אמהות שמתחילות לראות אודטה וערוץ החיים הטובים, העיקר לקבל שעה וחצי בלי הפרעות מול המסך.
היי! עד ג'קי צ'אן!
הבחור מצוין במה שהוא עושה, והוא פשוט כריאוגרפיה שלמה באיש אחד.
אני נהנת לבהות בסרטים שלו, זה כמו ללכת לבלט :)
לא מדויק
עד גיל 10 ראיתי המון סרטים של ואן-דאם, כפונקציה של גיבוש עם אבי, חבריו ובניהם. כך שטעם ההורים משליך על העדפות הילדים בבחירת שחקן האקשן החביב עליהם. (עם הזמן עברנו לברוס וויליס).
על קרקע בוערת ומצור ימי 2.
אם זה לא ישכנע אותו, אני מצטערת – לאבא שלך אין תקנה וזה השלב לוותר עליו ולמצוא לך קרוב משפחה אחר לראות איתו טלוויזיה.
לא, לא, לא. 'הפטריוט', זו תמצית הזוועה.
כשאתה מגלה שהוא נגמר אחרי שמונים ומשהו דקות, אתה לא יודע אם להתבאס שלא קיבלת סרט שלם, או לשמוח שזה נגמר מהר ובלי הרבה כאבים.
תתנחם בכך שאביך לא מעריץ של צ'אק נוריס...
מה אתם כולכם מבינים בכלל?
אבא שלי אוהב את כל "השחקנים" האלה, ובאופן קבוע מונע ממני לצפות בסרטים וסדרות טובים באמת, בטענה שהוא צופה בסרט מרתק עם ז'אן קלוד ואן דם/סטיבן סיגל/צ'אק נוריס/סילבסטר סטאלון/עוד-עשרים-מכוערים-שאיני-זוכר-את-שמם. זאת, אגב, אף על פי שהוא מכיר בכך שלפחות חלק מהאנשים האלה הם שחקנים גרועים מאד, ואף על פי שהוא מבין שהסרטים של סטיבן סיגל הם בזבוז זמן.
סילבסטר סטלון, לפחות, לא ממש שייך לרשימה הזו.
ואן דם בסימן שאלה, תלוי עם מי מדברים. יש כל מיני דרגות של אקשן זבל, וסטיבן סיגל וצ'אק נוריס הם דרגה משל עצמם…
סילבסטר סטלון, לפחות, לא ממש שייך לרשימה הזו.
באמת? צפית בסרט "קוברה"?
פושע: "זה נגד החוק!"
סטאלון: "אני הוא החוק!" <צרור יריות. הפושע נופל>
משהו כזה. איני זוכר פרטים ממשיים מהסרט. הדחקתי.
לא קוברה, השופט.
לא שזה הופך את זה לשורה המבריקה יותר ביקום, אבל הקונטקסט הרבה יותר מתאים.
איני חושב שראיתי מספיק מ''השופט'' כדי שאשמע את הדיאלוג הזה.
החזקתי מעמד במשך שלוש דקות מהסרט, בערך.
אה, לא ידעתי.
כנראה שהמציאות טועה.
זה בהחלט השופט
ולא שזה סרט טוב, אבל הוא לא כזה רע והוא בהחלט לא מתקרב לאיכות של צ'אק נוריס ושות'.
כנ''ל. ולא רק זה,
בילדותי הרחוקה רחוקה, זה היה בילוי האבא-בת העיקרי שלנו.
[הו, הזוועה. פלא שאני לא מכורה לסרטי אקשן דביליים עם אינטיליגנציה של בוטן, אה, רגע… לא משנה.]
אני לא יודע מה אני מבין,
אבל אני ראיתי את 'הסדר' ("כבוד, צולם בישראל!" היה התירוץ לראות אותו. מעניין מה חושבים עלינו [עליכם] מעריצי ואן-דם עכשיו), 'סטריט פייטר', 'חייל אוניברסלי 2', 'דלטה פורס 2' (אפילו [או אולי לפחות] לא יצא לי לראות את הראשון!), 'קוברה' ("פשע זו מחלה. הכירו את התרופה."), ואיך לא 'רוקי V', שמכפיש את כל אלו כשזה מגיע לסצינות משפילות עיניים.
אה, ואח שלי מעריץ את ברוס לי. הוא די בסדר, אבל מה לעשות, ראיתי את 'משחק המוות'.
הייתי שמחה לראות את כל אלו עם אבי ואחי
אילו רק לא היו מעדיפים כדורגל (בסרטים הם דווקא בגבולות הסביר בדר"כ).