ולמה, בעצם, אנחנו מיודעים על מספר הכרטיסים שנמכרו ל'אסקימו לימון' ולא לשום סרט אחר? מה כל כך סודי בנתוני הקופה של סרטים בארץ? מה רע בדו"ח קופות שבורות ישראלי? |
16.03.2001
|
יומית
ולמה, בעצם, אנחנו מיודעים על
מספר הכרטיסים שנמכרו ל'אסקימו
לימון' ולא לשום סרט אחר? מה כל
כך סודי בנתוני הקופה של סרטים
בארץ? מה רע בדו"ח קופות שבורות
ישראלי?
ולמה, בעצם, אנחנו מיודעים על
מספר הכרטיסים שנמכרו ל'אסקימו
לימון' ולא לשום סרט אחר? מה כל
כך סודי בנתוני הקופה של סרטים
בארץ? מה רע בדו"ח קופות שבורות
ישראלי?
אני לא יודע,
אולי העובדה שאין מספיק סרטים בשביל עשיריה פותחת?
מה פתאום אין?
לא התכוונתי דווקא לסרטים ישראליים אלא לסרטים בכלל. אז איזה סרט יותר אנשים ראו בארץ, 'נמר, דרקון' או 'להתחיל מחדש'? יש לך מושג?
אני לא יודע (II)
אבל אני בטוח שאם תשאל את גלובוס (ואשתו, כמובן), תגלה שאסקימו לימון מכר יותר משניהם ביחד…
אגב, זה דבר מעניין, איך יודעים בחו"ל את הנתונים? מי נותן אותם, בתי הקולנוע?
בתי הקולנוע,
מעבירים את הנתונים לאולפנים. האולפנים מעבירים את הנתונים לחברה קטנה מאוד, Exhibitor Relations, והיא זאת שמספקת את טבלאות 'שוברי הקופות' למיניהן שמופיעות אחר כך ב-15,304 אתרים ברחבי הרשת.
אולי בגלל
שזה יהיה עצוב מדי לקרוא. כשהסרטים ברשימה מסודרים בצורה מפגרת אפשר תמיד להאשים את הטמטום האמריקאי, לפחות
המוח היהודי
אבל אם הסרטים בדו"ח קופות שבורות הישראלי יהיו מסודרים בצורה מפגרת, אפשר יהיה להתפעל מחכמתו וערמומיותו של המוח היהודי.
אגב, ע"פ מספר הכרטיסים שנמכרים בישראל, שספק והם מגיעים אפילו למיליון ל-10 סרטים יחד, אפשר יהיה לקרוא לזה פתק ולא דו"ח קופות שבורות
המוח היהודי
דווקא יכול להיות נחמד…
מדור חודשי בשם "פתק קופות עם סדק"…
(ועכשיו, סלחו לי על הילדותיות, אבל אני פשוט לא יכולה להתאפק: ייצא לי חרוז תפוז!)
למה חודשי? כי בשבוע אחד מספר הכרטיסים לא יספיק כדי לשנות משהו, מן הסתם….
יום לא-הולדת שמח,
גל.
אגב, מאיפה אתה באמת שואב נתונים לדו"ח, רד?
גאוניות!
סחתיין על הרעיון רד, אכן שאלה שעניינה אותי, מה האנשים בארץ אוהבים לראות, אני אפילו בטוח שאפשר לארגן את זה, עכשיו רק צריך שמישהו יהפוך את זה לד"וח קופות, ומכיוון שאתה עסוק עם הביקורות בארה"ב, כדי שתטיל את המשימה על לונג ג'ון או על דן ברזל, מישהו מוצלח.
עוד סרטים שהרוויחו הרבה
רק לשם השוואה כפי שרד ציין, אסקימו לימון מכר בסוף השבוע הראשון 40,000 כרטיסים לעומתו מכר טיטאניק בסוף השבוע הראשון בארץ 25,304 כרטיסים, נוטינג היל מכר 35,304, הסרטים חניבעל ולהתחיל מחדש מכרו 40,000 כל אחד אף הם והגלאדיאטור מכר 37,000 כרטיסים בסוף הבוע הראשון.
איזה צירוף מקרים מופלא
זה שגם טיטאניק וגם נוטינג היל מכרו בסופ"ש הראשון שלהם מספר כרטיסים שנגמר ב-5304, הא?
מלמד אותך אף פעם לא להאמין ל"ידיעות", בין אם זה בדפוס או באינטרנט.
אז למה *כן* להאמין?
ואני לא בטוח שזה עוד אקטואלי
אבל ממה שהבנתי הסרט המיובא שמחזיק בשיא ההכנסות בסופשבוע ראשון בארץ, הוא לא אחר מאשר "מאטריקס".
רק מה, אני לא זוכר מה היה מספר הכרטיסים הנמכרים המדובר.
אבל זה אני…
אחלה רעיון
לדעתי, זהו רעיון נחמד מאוד, וכן גם אנחנו יכולים וצריכים לעשות לנו את ה" שובר קופות הישראלי" שיכלול נתונים גם על סרטים מחו"ל וגם על סרטים ישראליים.
ובאמת אם כבר מתעסקים בזה, אז אולי משהו יכול לענות לי לכמה הכנסות הגיע ה"ההסדר" הישראלי?
לפי אותה כתבה לא אמינה
ב-Ynet, 'ההסדר' מכר כ-100 אלף כרטיסים, וזה בהחלט מכובד.
לפי אותה כתבה לא אמינה
מכר 100 אלף עד כה, או בסוף השבוע הראשון שלו?
עד כה, עד כה
בסוף השבוע שבו סרט ישראלי ימכור 100 אלף כרטיסים, המוני בית תעשיית הקולנוע ייצאו לרחובות מחופשים לליצנים, בשירה וריקודי הורה סוערים ואורגיות המוניות.
כתבה אמינה או לא
האם, דג יקר תוכל לתת לינק לאותה כתבה?, כי את הפרטים שאני סיפקתי, מצאתי דווקא באתר סרט. ועוד משהו קטן, האם מישהו יכול לומר לי באיזה שעה ישודר הטקס, כי באותו יום יש לי טיול שנתי של יומיים, ואני בספק אם אני יספיק לראות אותו (מה לעשות החיים קשים שאתה בן 13).
גם ל'סרט' אסור להאמין...
לא יאומן, כולם מעתיקים מכולם בלי להסתכל בכלל על המספרים שהם מעתיקים כדי לבדוק אם יש בהם הגיון כלשהו?
לא יודע מי המקור – אני ראיתי את הכתבה כאן:
http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-595468,FF.html
הטקס – בהנחה שאתה מדבר על האוסקר – יהיה בלילה שבין ראשון לשני, ה-26 במרץ, בסביבות שלוש בלילה על פי שעוננו.