עכשיו כבר כולם יודעים: לסרט ההוא עם הטריילר ההוא, שכונה בהתחלה בשם הקוד 'קלוברפילד', ואחר כך '1-18-08', קוראים – וזה סופי – 'קלוברפילד'. ויש לו טריילר נוסף, שעדיין לא מספר מהו הדבר הגדול שתוקף את ניו יורק. |
20.11.2007
|
יומית
עכשיו כבר כולם יודעים: לסרט ההוא עם הטריילר ההוא, שכונה בהתחלה בשם הקוד 'קלוברפילד', ואחר כך '1-18-08', קוראים – וזה סופי – 'קלוברפילד'. ויש לו טריילר נוסף, שעדיין לא מספר מהו הדבר הגדול שתוקף את ניו יורק.
עכשיו כבר כולם יודעים: לסרט ההוא עם הטריילר ההוא, שכונה בהתחלה בשם הקוד 'קלוברפילד', ואחר כך '1-18-08', קוראים – וזה סופי – 'קלוברפילד'. ויש לו טריילר נוסף, שעדיין לא מספר מהו הדבר הגדול שתוקף את ניו יורק.
שונא. שונא את אבראמס.
לא רק שהוא מניפולטר ציני של ציפיות ורגשות, הוא גם כל-כך טוב בזה שכל פעם מחדש אני מוצא את עצמי כוסס ציפורניים.
(האתר של אפל, לעומת זאת, הוא תענוג צרוף אחרי טד"י)
הוא טוב, אבל.
הטריילר החדש לא טוב כמו הקודם, השוט הטוב והמרשים ביותר הוא עדיין שוט הסיום של הטריילר הקודם, והטריילר מעורר חשש שיותר מדי מהסרט הולך להיות כזה.
ואני, כרגיל, להיפך.
לא מרגישה שום דבר מעניין כלפי אבראמס, והטריילר ממש לא מלהיב אותי. נו, לפחות על קונטרול אנחנו מסכימים.
אברמס שמברמס
שאלת תם: עד כמה הוא אחראי לתוכן הסרט? הוא המפיק, הוא לא הבמאי ולא התסריטאי. יש לו קרדיט סיפור?
אגב, מישהו צריך לספר להם שספילברג כבר עשה את הסרט הזה לפני שנתיים.
רגע, אז למה קוראים בסוף לסרט קלוברפילד?
זה לא היה שם טפשי מלכתחילה?
אחלה של טריילר
אבל עדיין לא הבנתי מי זה לעזאזל אית'ן האס. יש למישהו מושג?
איתן האס היה טעות.
האתרים שלו לא באמת קשורים ל'קלוברפילד'. הם נעשו כפרומו למשחק מחשב כלשהו.
איתן האס היה טעות.
איזה משחק מחשב? ואיך גילית את זה?
המשחק נקרא Alpha Omega
ואני לא זוכר איפה בדיוק קראתי את זה, אבל זה המצב. הקישור השגוי לסרט מופיע בפיסקה הראשונה על האתר בויקי:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ethan_Haas_Was_Right
ניראה כמו פול גרינגראס על אסיד
הדבר הגדול הזה
נראה כמו גודזילה. אמנם רואים רק את צדידותו ויש עשן ויריות ברקע, אבל בהחלט מדובר במגה-פלצת.
ויש שוט לא ברור של חייל עם פנים מפוקסלות (זה לא נראה כמו צילום מתוך כתבת CNN או משהו דומה). מאוד מוזר.
לא, זה דווקא די ברור:
כל הטריילר הזה הוא, לכאורה, מסמך המתעד את "זירת אסון 447 (לשעבר סנטרל פארק)" (או משהו כזה). במסמך רשמי של רפובליקת ארצות הברית יכולים לצנזר (מסיבות שונות) פנים של חייל – וזה מה שנעשה כאן, כאילו.
היי! השתחררה לצפיה סצינה מתוך 'היטמן'...
http://www.youtube.com/watch?v=0z9EyP38SIM
ביקורת: קריצה מפגרת וחסרת הגיון למעריצי 'היטמן', אקשן דל וזול, ותגלית מכעיסה – ל-47 יש שומה (!) 47? שומה? סלחתי להם על הזיפים, סלחתי להם על האהובה המיועדת של 47, אבל שומה? ל-47 אין שומה, אין להם בושה?
אה, ו...
הטימוטי אוליפנט הזה (זה השם כן?) ממש לא יודע לשחק, אולי בכל זאת היה עדיף לקחת את וין דיזל לתפקיד, הוא בטח היה יותר אמין מהקרש הזה.
שקשור קצת לשם.
למה אף אחד לא עושה סרט על 'התפסן בשדה השיפון'?
[אני וחבר שלי התחלנו לכתוב משהו, גרסא ישראלית של התפסן, אבל אני לא יודע כמה רציני זה, טיוטות שטותיות כאלה, אתם יודעים איך זה], זה סרט שהייתי הולך לראות!
כי קצת קשה לעשות סרט
מ209 עמודים של אקספוזיציה שלא מגיעה לשום מקום.
שקשור קצת לשם.
איך אפשר לעשות סרט על ספר שאין לו עלילה?
כי סלינג'ר לא מסכים.
ככל הידוע לי, היה לו ניסיון רע בעבר עם עיבוד למשהו שהוא כתב.
נכון.
נעשה סרט אחד על פי סיפור של סלינג'ר ('My Foolish Heart'), והוא שנא את הסרט כל כך שהוא החליט לא לאפשר לעולם לעשות עיבוד לקולנוע של משהו שהוא כתב. והוא עומד בזה עד היום.
כי הולדן מתעב סרטים.
סרטים מזופתים.
בטח שראו מה תקף את העיר
זה היה דוב קוטב
אם כל הסרט יצולם במצלמה נעה זה יהיה מעצבן, אני מקווה שלא כך.
בשלב מסויים זה פשוט הזכיר לי איך זה לשחק בHalf Life 2
ובזה הרגע הסרט עקף את "האביר האפל" בתואר הסרט שאני הכי מצפה לו ב2008.
למה Half Life 2?
את ההשוואות בין המשחק לבין 'הילדים של מחר' אני בהחלט מבין, אבל כאן אני לא רואה דימיון.
למה Half Life 2?
בקצרה אומר שעל טעם וריח וגו'…
ובהרחבה אציין שלי תחושת האובדן שהסרט מפיץ הזכירה את המשחק, בדגש על אנשים שתקועים בעיר בין יצורים פרוקי רגליים וחיילים עם פתיל קצר. זו ההשוואה שקופצת לי לראש.
השם שלו
אם קוראים לו קלוברפילד, אז למה באפפל כתוב את התאריך ולא השם בקישור בדף הראשי?
מצטער על הניסוח
הם כנראה פשוט שכחו להתעדכן.
כל זמן שהשם של הסרט לא היה ידוע, הם השתמשו בתאריך שלו בתור שם.
אוף טופיק: הפרויקט הבא של לרנר\זה טוב ליהודים?
כנראה שהוא השלים עם העובדה שהוא לא ייצור עוד סרט שיתקרב ברמתו ל'ימים קפואים', אז הוא החליט לקחת כוכבנית שיכולות המשחק שלה (אם יש כאלה) טרם הוכחו אבל לפחות היא תביא הרבה באזז ומשקיעים, לא יודע את מי מהשניים החיבור הזה משרת יותר טוב: http://e.walla.co.il/?w=/6/1198115
לא יצור עוד סרט שיתקרב ברמתו לימים קפואים?
זו לא אמירה קצת פזיזה בהתחשב בכך שדני לרנר עוד לא יצר *אף סרט* מאז ימים קפואים? יכולות המשחק של נינט אכן מוטלות בספק, אבל אין ממש לפי מה לשפוט ("דרמה יומית" לא נחשבת, אין שם סטנדרטים של משחק קולנועי). מבחינתי, אם נינט תביא משקיעים לסרט, סבבה. אין כרגע במאי ישראלי שיותר מגיעה לו חשיפה בעיני מאשר דני לרנר.
מסכים לגבי לרנר
אבל, לדעתי הליהוק של נינט זה סוג של הצהרת כוונות שאומר שזה הולך להיות הרבה פחות אומנותי מ'ימים קפואים' ויותר בידורי.
או כמו שסודרברג קורא לזה:
(סרט) אחד בשבילי אחד בשביל האולפנים
לך תדע
ממה שהבנתי, נינט די בקטע של לשבור את תדמית כוכבנית הפופ כרגע. אולי סרט של דני לרנר זה בדיוק מה שהיא צריכה כדי שיקחו אותה ברצינות גם מהצד הפחות נוצץ של עולם הבידור. באותה מידה, אם הסרט יהיה מוצלח כמו ימים קפואים, לרנר עצמו יקבל קרדיט על הליהוק המפתיע.
כל כוכבנית מגיעה שעתה לצאת באמירות כאלה.
אבל קשה לראות את זה קורה כשטדי עדיין מאחוריה, פשוט לא נראה לי הגיוני שטדי יאפשרו לסרט להיות משהו בסגנון 'ימים קפואים', שבגדול, זה אומר פחות כסף ממה שהם יכולים להוציא מסרט שהוא יותר קליל וידידותי לקהל הרחב מ'ימים'.
חוץ מזה כולם זוכרים את הכשלון של הפעם הקודמת שקולנוען (דרור סבו) קיבץ סביבו כוכבנים לסרט רציני.
אני לא.
נו אקזיט
עכשיו, מעבר לעובדה שהייתי צריך להריץ חיפוש בדבי כדי להיזכר מה דרור סבו בכלל עשה בחייו, הסרט (זוכה פרס וולג'ין) ממש לא נחשב כשלון.
הסרט היה כשלון כלכלי טוטאלי
למרות הקאסט הנוצץ.
זה סרט ישראלי.
ברירת המחדל היא חוסר הצלחה כלכלי.
לא שאני מתכוון להשוות
אבל את רוצה להגיד שהאנשים מאחורי 'בופור' לא עשו קופה?
זה לא מה שאמרתי.
אמרתי שברירת המחדל היא חוסר הצלחה כלכלי. כלומר:
בארצות הברית כשיש סרטים בפרופיל גבוה, נקודת המוצא היא שהם יצליחו מאד, ורק אם קורה משהו בלתי צפוי הסרט נכשל. גם כשמדובר בסרטים בעלי פרופיל לא גבוה – ההנחה הראשונית היא שהם יכסו את עלותם או יגיעו קרוב לכך. כלומר, לא יהיו כשלון מוחץ וגם לא בעלי נתונים יוצאים מגדר הרגיל.
בארץ אתה לא יכול לצפות שכל סרט שיוצא – ולא משנה כמה באזז היה סביבו – יצליח כלכלית. מעטים מגיעים לכך. לכן בארץ נקודת המוצא צריכה להיות שסרטים לא מצליחים כלכלית ורק בודדים עושים קופה.
ההנחה שלי היא שכדי שסרט יהיה כשלון הוא צריך קודם כל שיהיה לו פוטנציאל להצלחה (ובארץ, כאמור, השוק לא בנוי לבלוקבאסטרים ישראלים כך שמראש אין פוטנציאל הצלחה מובנה). כיוון ש'נו אקזיט' מראש לא היה סרט שאמור לשבור קופות (ויוצריו גם לא הכריזו עליו ככזה ולא יצאו בהצהרות מפוצצות כמו "הסרט הישראלי הכי יקר!", "בואו לראות על מה הרעש התקשורתי!"), הוא לא כשלון קופתי מחפיר אלא פשוט עוד סרט ישראלי שיצא ולא משך אף אחד. לעומתו, 'בופור' הוא אחד הבודדים שכן הלך להם קלף.
בקשר לנו אקזיט
בואי נזכר מי שיחקו שם, עפר שכטר, מלי לוי ושירי מיימון במילים אחרות כוכבי נוער עם יכולות משחק מוגבללות עד לא קיימות שהסיבה העיקרית לליהוקם הייתה כדי למשוך את הקהל הצעיר בהמוניו, לא מזכיר לך מקרה דומה, אה, נכון, נינט&לרנר.
לא מספיק ללהק כוכבים, צריך גם יחצ''נות.
הליהוק לא היה סתם חיפוש אחר שמות גדולים
נו אקזיט הופק כמיני סדרה בת שני חלקים (או כסרט שנערך כמיני סדרה) בהשתתפותם של חלק ממנחי התכנית אקזיט. לא השקיעו הרבה בשיווק שלו ולמעשה, הוא נכנס לפסטיבל ירושלים ממש ברגע האחרון. הסרט יועד לשידור בטלויזיה בלי קשר, אולם הזכיה בוולג'ין ועניין תקשורתי, הביאו לכך שההקרנה בקולנוע, השידור בטלויזיה ויציאת הדויד קרו כולם בפרק זמן קצר יחסית.
כמו שלונג ג'ון כתבה, ברירת המחדל של סרט ישראלי היא כשלון כלכלי. הכסף האמיתי נמצא בטלויזיה ובפרסומות, לא בקולנוע. בתור חלטורה דלת תקציב שאף אחד כמעט לא שמע עליה לפני הזכיה בוולג'ין, הייתי אומר שנו אקזיט הוא הצלחה.
כשאמרת שהיית צריך לימדב כדי להבין על מה אני מדבר
הייתי בטוח שטעיתי או התבלבלתי בשם, מה שלא, אז אם אתה, פרשן 'עין הדג' לענייני קולנוע ישראלי לא הצלחת לחבר את השם ל'נו אקזיט', זה אומר, לדעתי, משהו על מידת ההצלחה האפסית של הסרט, ולהזכיר את זה שהם היו צריכים לרפד את התרסקות בזה שהם הפכו את הסרט גם למיני סדרה?
לא, זה אומר שלא זכרתי מי זה דרור סבו
את הזכיה של נו אקזיט בוולג'ין וההקרנה הטלויזיונית שלו כמעט במקביל לקולנוע, דווקא זכרתי טוב מאוד.
הפיכת סרטים ישראלים למיני סדרות היא הרגל של הוט.
אני לא חושבת שזה אומר משהו על איכות או הצלחת הסרט. נראה לי הגיוני (אם כי לא בדקתי) שזה בכלל מוחלט מראש, לפני שהסרט גמור, כחלק מהסכם המימון של ההפקה.
לך תדע (ימים יגידו)
לפי ההתפתחויות האחרונות בגזרה אני מוכרח להסכים איתך שהיא *ממש* מנפצת את התדמית שלה.
היא תעלם מהתודעה לפני שמישהו יקח אותה ברצינות.
מנפצת עם סלוטייפ
דווקא כל הסיפור סביב התספורת ("קרחת" עאלק) ומיליון וחצי השקלים הנלווים, מחזיר אותה למשבצת הכוכבנית שמתפרנסת מעצם קיומה, עם או בלי קשר ליכולת השירה/משחק שלה. כדי לשבור את התדמית ולהמציא את עצמה מחדש, היא צריכה עכשיו להעלם לזמן מה ולחזור כשקצת ישכחו ממנה.
אם אני לא ארשום ציניות אז המסר לא יעבור אה?
הבנתי שזו ציניות
הפעם דווקא באתי לחזק את דבריך.
דחוף ומאוד לא קשור- אוצר לאומי 2 או מכושפת?
עין דגים יקרים- אתם מוצאי האחרון. להודעה זאת שתי מטרות: המטרה הראשונה, היא להודות, עם כל הצער, הכאב והיגון שבדבר, שאני צריך להשלים עם עובדות החיים: אני מכור למשחק הקופות (EZ1). ברמות כאלה שאם יש עדכון לא מוצלח, ייתכן שאני אתחיל לקפוץ ולשבור דברים. אם אתם עדיין איתי, אנא דלגו לפסקה הבאה
לא נעים לי להעביר את השרשור מהטריילר הכל- כך טראשי ומגניב הזה לסרט וולט דיסני שמשמש למרבה המקוריות פארודיה על סרטי וולט דיסני, אבל לפני ניצבת התלבטות: מי ירוויח יותר- אוצר לאומי 2 או מכושפת?
הייתי רוצה להתמקד פחות באוצר לאומי 2, שסכום הפתיחה שלו לא ברור גם לי, אלא יותר בהצלחה המוטלת בספק של מכושפת: האם אימפריית קלישאות הנסיך-נסיכה-צפרדע מתה, לא משנה מה הרקע, או שהבאז מסביב לכל הסרט יחפה על העניין?
אוצר לאומי 2
סיקוול שיוצא בכריסטמס. למרות שאני בטוח שאנשי EZ1 מבינים בזה הרבה יותר מהגולשים פה, או ממני.^ ^
אהה, לא ידעתי שעוד מישהו נמצא שם.
אני חושב ש'מכושפת' יעשה המון כסף. אבל למטרות המשחק, נראה לי ש'אוצר לאומי' עדיף. 'מכושפת' יוצא עכשיו, לקראת חג ההודיה, וסוף השבוע הראשון שלו יהיה של חמישה ימים. התחזיות מדברות על 40 ומשהו מיליון למשך החמישה ימים האלה, ואני לא אתפלא אם הוא יעשה אפילו יותר. א-ב-ל, השבוע שלאחר מכן הולך להיות אסון (תחשוב על נפילה של 70% בערך). יוצא שה-ROFP של הסרט יגיע במקרה הטוב ל-2.0.
'אוצר לאומי 2', לעומת זאת, הוא עניין בטוח: יש לו שני סופי שבוע של חמישה ימים, ומובטח לו סופ"ש ראשון ענק. במחיר שלו כרגע הוא מציאה. סביר שהמחיר שלו יעלה בהמשך, אבל עדיין הוא נראה לי כמו הקניה הכדאית יותר.
התנצלותי לכל מי שלא משתתף במשחק וכל מה שאמרתי עכשיו לא מעניין לו את הזרת.
מנצל כבר את העניין,
ובזאת, מקווה שהודעה זאת לא תשמיד את עצמה או שעורך עין- דגי ישמיד אותה עקב חוסר עניין, אבל בגלל שאני מכור לחלוטין, ונחמד למצוא עוד מישהו שמשחק, אני כבר אנצל את זה
עד עכשיו הלכתי על הקניות הבטוחות: אמריקן גנגסטר, הסיוט ולא ארץ לזקנים (ואם תתעקש ארץ קשוחה). ועכשיו מגיעה ההתלבטות הראשונה, והיא בנוגע לi'm not there.
כבר החלטתי שארבעת הL הבטוחים שלי יהיו כפרה, לא ארץ לזקנים, Juno ורודף העפיפונים, בסרט המצויר על הילדה האיראנית אני לא מאמין, כך שנשאר שההתלבטות שלי היא בין "נעורים ללא נעורים" של קופולה לבין "אני לא שם", שהביקורות לא אוהדות כמו שחשבתי, ואני באמת בספק כמה הוא ירוויח.
למען הפרוטוקול, אני אניח שדיברת על נפילה רק ל"מכושפת", וקניתי את the mist, מתוך כבוד ענק לפרנק דרבוט ואולי סתם כהימור לא בטוח אחרי ההצלחה של 1408
אני מציע לפתוח יומית בנושא, כדי לשרשר לשם את כל הודעות המשחק, ואני בטוח שאני לא היחיד באתר שגולש שם
בוא נברר
כמה מכם משתתפים במשחק היום? (כדאי לצרף גם שמות סטודיואים, שנוכל לעקוב אחרי הליגה הפנימית).
אני, כרגיל, Where is the Fish Productions. אני חושב שהמשחק שלי עד עכשיו הוא טוב מאוד, אם כי זה עדיין לא מתבטא במיקום שלי בטבלה.
עד להודעה הזו
כבר שכחתי שאני משתתף במשחק. עוד יותר להפתעתי, התגברתי על השנאה שלי לרידלי סקוט וקניתי את אמריקן גנגסטר כך שאולפני loser שלי נמצאים במיקום די טוב כרגע.
הוא לא צריך להתבטות בטבלה
לא צריך להיות חכם גדול בשביל לקנות את כל הסרטים שמופיעים בתחילת המשחק, ככה שאל תדאג.
2 הקניות היחידות שאני מצטער שלא עשיתי היו של dan in the real life (ודווקא התלבטתי הרבה בקשר אליו) ושל why did i get marry (ותסלח לי אם יש שגיאות).
ושאלה אחרונה שמעניינת אותי: מה הערך אולפן שלך?
303.75.
249, ובאמת שחשבתי שזה הרבה
אמרתי שהיה לי משחק טוב.
ובתשובה לשאלות
לא רק 'מכושפת' אלא כל הסרטים יספגו נפילה ענקית בשבוע הבא. השבוע שאחרי חג ההודיה הוא תמיד חלש, והעובדה שההשוואה היא בין סופ"ש של 5 ימים ל-3 ימים תהפוך את הירידות לקיצוניות עוד יותר.
בעניין ה-Lים, אין לי הרבה מה לייעץ. גם אני מתלבט בקשר ל'אני לא שם'. 'ג'ונו' ו'כפרה' נראים כמו קניה חובה. לא הייתי בונה על 'נעורים ללא נעורים'. למרות שהוא קופולה, הוא מקבל ביקורות נוראיות, והקהל של הסרט הוא כזה שקורא ביקורות.
אני לא משחק, אבל די מסכים איתך
כפרה הוא סרט אוסקרים שיקבל שיווק מסיבי וג'ונו הוא קראוד פליזר שמקבל ביקורות טובות מאוד. "אני לא שם" לא יעשה הרבה כסף, אבל הוא ישאר על המסכים הרבה אחרי הסרט של קופולה. כל מיני עיתונים ואיגודי מבקרים מתחילים עכשיו לסכם את השנה ו"אני לא שם" יהיה כנראה שם שיחזור הרבה ברשימה.
אני כל כך טיפש לפעמים
מצד אחד אני מספר לכולם כמה ש'מכושפת' עומד להיות להיט ענק, מצד שני אני מוותר עליו כמו אידיוט. אני באמת מתנצל על העצה הגרועה.
נראה מצויין, אבל...
סרט מפלצות? *בינואר*??
זה אף פעם לא סימן טוב.
אם זה באמת היה סרט מפלצות גדול עם אפקטים ואקשן כמו שזה נראה מהטריילר, למה לא למצוא לו תאריך יותר אטרקטיבי?
אני מתלבט אם לקרוא לגישה זו ''אופטימית'' או ''מציאותית''
רעיון: אברהמס החליט שהוא רוצה לשנות את החוקים – בלוקבאסטרים לא צריכים להיות רק בקיץ. בכלל, זו לא חוכמה לעשות סרט מפלצות עתיר תקציב שיוקרן בהקרנות בכורה בחודשים החמים. כל אחד (או לפחות כל אחד עם כמה עשרות מליוני דולרים) יכול לעשות את זה ולגרוף עשרות מליונים (אם כי לאו דווקא ברווח, אבל שוין). אברהמס מחפש אתגר – לא מספיק לו להפיק סרט, זה לא חוכמה. אלפים ינהרו לבתי הקולנוע רק בגלל הספינים והשם שלו. האתגר הוא להביא אותם בחורף. אתגר אמיתי יהיה להביא אותם בחורף עבור סרט גרוע. אחרי זה אני מבין שהוא מתכוון לחשוף את הפטנט שלו לגבי היתוך קר ואז להשתלט על העולם.
הטוויסט הכי מטורף לסיפור עד עכשיו.
כמו שאדם חוזר ואומר, האברהמס הזה הוא גדול ביחסי ציבור, והדבר הזה יכול להיות מהלך היחס"צ גאוני, או טוויסט מאוד מפתיע בקשר לסרט עצמו.
כבר כשהתפרסם הטריילר הראשון, והיה ידוע שהסרט קשור לאברהמס, היו הרבה שטענו, חלקם בצחוק וחלקם ברצינות, שהסרט הוא ספין-אוף של 'אבודים', ושהמפלצת היא אותו עשן שחור מהסדרה. בערך באותו זמן גם גילו אי שם בטריילר משקה בידיוני בשם Slusho, שיש לו גם אתר פרסומי בדיוני:
http://www.slusho.jp/
אתמול התפרסמה סדרת תמונות של גיבורי סדרת טלויזיה, כולם מצולמים עם כוס גדולה של סלושו, מה שמחזק את התאוריה של'קלוברפילד' יש קשר לסדרה. אבל הסדרה היא לא 'אבודים'.
הסדרה היא 'גיבורים'.
קליק כאן לכל התמונות (בתחתית העמוד) – אבל זהירות, העמוד כולל ספוילרים לפרק 9 בעונה 2 של 'גיבורים'.
http://gregbeeman.blogspot.com/2007/11/season-2-episode-9-cautionary-tales.html
מוזר.
גיבורים שייכת ליוניברסל וCloverfield לפארמאונט. לדעתי זה תעלול יחצ"ני נטו.
הגיוני בהחלט.
אבל זה אחלה תעלול יחצ"ני.
פחחחחח, לי יש ידיעה הרבה יותר מפתיעה...
'היטמן – הסרט' מקבל ביקורות איומות. כן כן, גם אני לא האמנתי:
http://www.rottentomatoes.com/m/hitman/
עוד מהלך פרסומי גאוני
פרסומת ל-SLUSHO! המשקה הבדיוני של הסרט.
http://www.slusho.jp/contest/sample/medium.html
גאוני?
אולי. אבל קודם שמישהו יבין בכלל מה זה אמור להיות ולמה זה גאוני או לא גאוני.
הזכרת לי את הפתיל הבא:
כתבה מספר 3687
שתמציתו: לדעת אי אלו אנשים, יש אינפלציה בשימוש במילה 'גאוני'.