לאונרדו דיקפריו בתור איש עסקים עשיר מאוד, נהנתן, ומוחצן? רגע, לא ראינו כבר את "גטסבי הגדול"?
הפעם זה "הזאב מוול סטריט", הסרט הבא של מרטין סקורסזה, במאי ששמו מצלצל לי קצת מוכר. אני מוכן להישבע שכבר שמעתי עליו פעם או פעמיים.
אז, חוץ מזה שכולם שם מאוד עשירים, מה בדיוק קורה בסרט הזה? האמת שעל פי הטריילר הזה, אין לי מושג. ובכל זאת זה היה מבדר.
מעניין כמה עולה הופעה של מת'יו מקונוהי
והאם התעריף גבוה יותר כשהוא לובש חולצה
וכרגיל...
דה קפריו מרים כוסית. יש איזה סרט שהוא איי פעם היה מעורב בו בו אין שוט כזה?
אני מנחש שב"מה עובר על גילברט" זה לא קורה
כן, לאונרדו דיקפריו מרים כוסית ומחייך זו הגרסה שלו למתיו מקונוהי בלי חולצה. יש כנראה יותר סרטים בהם הוא עושה את זה, מאשר כאלה בהם לא.
קשה למצוא גם סרטים בהם הוא לא מת בסוף
(ל"ת)
טריילר לא רע
אותי זה מסקרן ואני כנראה אצפה בסרט (מטרת הטריילר הושגה).
לא בטוח שאני אשלם על כרטיס קולנוע לסרט הזה, אבל אני כנראה אצפה בו מתישהו ואיכשהו.
בבקשה תגידו לי שאני לא היחיד
שנזכר ב"נמר הכסף":
http://www.youtube.com/watch?v=BYB5DrH67eI
יותר וורן זבון
http://youtu.be/iDpYBT0XyvA
זה יכול להיות טגליין נהדר
"איש עסקים ביום, זאב בלילה"
"הוא נראה כמו נמר אבל יודע לסחור במניות"
אני לא יודע מה לומר. מצד אחד זה כל כך מגוחך שזה חייב להיות פארודיה. מצד שני זה לוקח את עצמו ברצינות. המסקנה שלי היא סמי הזיה.
מה שלא יהיה, מזמן לא צחקתי ככה.
זה לא אמיתי.
(ל"ת)
אה, זה פיקטיבי
אז כן פארודיה.
פארודיה מוצלחת בצורה בלתי רגילה, לטעמי
למרות שזה עדיין מתעלה על כל הדברים מסוגו:
https://www.youtube.com/watch?v=YDDHHrt6l4w
איזה כיף שמתחילים לזרום טריילרים לעונת האוסקרים
(שהיא אחת המסקרנות ביותר שהיו בזמן האחרון, לפחות עבורי). במקרה הזה – מדובר בטריילר מצויין למה שככל הנראה יהיה עוד סרט מצויין ברזומה של סקורסזה. אז יאללה, שיגיע הטריילר לסרט על ויקיליקס, בראבק!
לא רק הבמאי (והכוכבים) מוכרים
התסריטאי הוא אחד בשם טרנס ווינטר, שיצר כמה סדרות טלוויזיה שאולי שמעתם עליהן – הסופרנוס, אימפריית הפשע…
טריילר מעולה
ילמדו אותו בבתי ספר לקולנוע. עריכה מעולה, לא מסגיר יותר מדי עלילה בשביל טריילר ראשון, הקצב מהיר כמו חיי הבורסה. מוזיקה מצויינת. אחלה טריילר.
זה נראה כאילו
סקורסזה בלע את האחים כהן
אולי הם מצאו דלת סודית למוח שלו.
(ל"ת)
אפשר לעשות GIF מ-1:34?
טריילר מצוין.
אפשר.
" rel="nofollow">,תהנה
בחסות מגיב מuproxx
ויש לנו "Leo Strut" חדש!
(ל"ת)
חברינו בshiznit לא נשארו חייבים
ועשו עמוד שלם של גיפים של דיקפריו מהטריילר.
נראה אדיר!
כמה שהתגעגעתי
לקצת פשע מבית מדרשו של סקורסזה.. ואת ליאונארדו אף פעם לא נמאס לראות (הוא חוזר על המשחק וזה אבל עדיין הוא אדיר) הטריילר נראה מושלם.
אבל
כל הסרטים בשנה האחרונה אכזבו אותי… (חוץ משבע פסיכופטים) אז אני מוריד לעצמי מעכשיו את הציפיות…
אותי הכי שעשעה השקופית עם שמות השחקנים – "המועמד לאוסקר ג'ונה היל" סופרבאד לעולם לא יראה לי אותו הדבר
ובנוגע לדיקפריו, הוא עוד מעט בן 40 ומשחק (נו מילא צילמו את זה לפני שנה ומשהו) בחור בן 26 .התיאוריה עפ"י קלוני ובראד פיט אומרת שרק בעוד 9 שנים הוא יתחיל להיראות קצת כמו גבר בגיל בעמידה אז דווקא עכשיו לפרוש ממשחק!?
בטריילר הוא אומר שכשהוא היה בן 26 הוא הרויח 49 מיליון דולר. אין לנו מושג לפני כמה שנים זה היה ובן כמה הוא היום.
אותי השקופית הצחיקה מסיבה אחרת
המועמד לאוסקר לאונרדו דיקפריו
המועמד לאוסקר ג'ונה היל
ומתיו מקונוהי
הוא אמנם הולך ומבסס את מעמדו כשחקן רציני ויש לו סיכוי טוב למועמדות לאוסקר עוד השנה (על Dallas Buyers Club), אבל תמיד משעשע אותי שמפרסמים בהתלהבות את המועמדויות/זכיות של שחקנים ואז את שמו של שחקן לא פחות מוכר, בלי שום תארים. כאילו הוא במקרה עבר שם וקצת מתביישים שלא הביאו עוד מועמד לאוסקר במקום.
מה שמוזר במיוחד
כי בקאסט שלהם יש גם את ספייק ג'ונז המועמד לאוסקר, רוב ריינר המועמד לאוסקר וז'אן דז'ארדן זוכה האוסקר, אבל שמותיהם לא מוזכרים בכלל.
למרות שזה דווקא נחמד, כי זה כנראה אומר שהם לא משמעותיים בסרט ושהטריילר נמנע מפרסום "סקיי קפטן"-י
לדעתי זה בלט במיוחד בטריילר לאנדר
המועמדת לאוסקר היילי סטיינפלד, זוכה האוסקר בן קינגסלי, המועמדת לאוסקר ויולה דיוויס, המועמדת לאוסקר אביגיל ברסלין, המועמד לאוסקר האריסון פורד.
אה, ויש גם את אסא באטרפילד בתפקיד קטן.
אתה מצחיק...
אם כבר מקונהוי מקבל מועמדות אוסקר…זה על התפקיד שלו בMud.
99% בRT.
ב-Dallas Buyers Club
מתיו מקונוהי מגלם הומופוב רודף נשים שגוסס מאיידס ומקים ארגון עצמאי שמטרתו להשיג לחולים סופניים תרופות שאינן חוקיות בארצות הברית. אם תגגל תמונות של מקונוהי מתקופת הצילומים של הסרט, תבין למה זה תפקיד מפתה מבחינת אוסקר.
נראה מעניין
אנשים עשירים שעושים שטויות עם ההון שלהם.
לרגע חשבתי שזה עוד טריילר לסרט של דיקפריו עם ג'יי-זי ברקע, אבל זה משהו אחר לגמרי – קניה ווסט.
בנוסף לקאסט המרשים, יש שם את ג'ון ברנת'ל שאני אוהב (עם שיער פנים מגוחך) ומסתבר שגם ג'ון פאברו (הוא יהיה הנהג של דיקפריו?).
היו ימים...
אוי, למה מתיו מקונוהי נראה כמו חולה בסרטן עם שיער מלאכותי?
עוד חתיכי הוליוודי הזדקן בלא חן :( .
אני חושב שזה מכוון
(ל"ת)
נראה כמו סרט בלי משמעות
ממש כמו "החתונה היוונית שלי". סתם סרט עם אנשים שכיף להם בחיים וזהו.
נראה נחמד
למרות שספרתי בערך 100 שוטים רק בטריילר של מבחר בחורים שמניפים ידיים בתרועת ניצחון, לרגע חשבתי שזה רימייק של רוקי.
סקורסזה חזר!!!!
מה השם של השיר ?
Kanye West - Black Skinhead
(ל"ת)
זה... לא מה שציפיתי.
אבל למי אכפת? זה אחלה טריילר, זה נראה מאוד מגניב, ואני אראה את זה.
הסרט האחרון של סקורסזי היה שאטר איילנד לא?
לא ממש אהבתי את הסרט הזה, וגם זה לא נראה משהו.
הסרט האחרון שלו היה "הוגו".
(ל"ת)
אה נכון.
גם עליו לא השתגעתי…
הוגו
(ל"ת)
למה?
למה ממשיכים ללהק את דיקאפריו לדברים?
(לפחות במקרה הזה זה לסרט שלא נראה שהייתי אוהבת בכל מקרה, אז שוין)
כנראה כי יש אנשים שחושבים שהוא שחקן טוב.
הרבה אנשים שאני מכיר לא מתים עליו כי יש לו תדמית מלוקק, וגם כי תמיד הוא מצליח "להיות בסדר" אבל אף פעם הוא לא התאבד על תפקיד (כן ראיתי את "מה עובר על גילברט, חוץ מזה שדיברתי על אנשים שאני מכיר, לא עלי).
אני אישית חושב שהוא אחד השחקנים היותר מחושבים בהוליווד, עם מערכת של סוכני "ארי גולד" שדואגים להכניס אותו לכל הפקה, ולכל דוגמנית תורנית (כולל בר רפאלי). טרנטינו סיפר שהוא לא חשב עליו לתפקיד הראשי בג'אנגו אבל דיקפריו הצליח להשיג איכשהו את התסריט ושיכנע אותו ללהק אותו. אני לא אהיה מופתע אם יש לו תוכנית מגירה לעשר שנים הבאות והוא מצליח לא רע בליישם אותה. אני חושב שהדבר היחידי שאוכל אותו זה שאין לו עדיין אוסקר בארון.
אבל בקשר לכישורי משחק שלו? הוא בסדר. כן הוא לא ענק. הוא גם לא גרוע. אני לא מבין מה הסלידה ממנו, חסרים שחקנים גרועים שמחרבים סרטים באמת?
אבל הוא סתם. סתם סתם סתם.
וזה שהוא מופיע ב-90 אחוז מהסרטים שנחשבים לגדולים ביותר ב-15 השנים האחרונות משאיר אצלך טעם רע בפה.
כל ליהוק שהוא מקבל הוא ליהוק פחות לפיליפ סימור הופמן מבחינתי (כן כן, אני יודע שהם לא מתמודדים על אותם תפקידים, זה פשוט העובדה שפיליפ סימור הופמן הוא בעיני לפחות בטופ 5 של השחקנים בהוליווד היום, וחשוב מזה – הוא מעולם, מעולם, לא נשען על מניירות או שיחק את אותה הדמות בשני סרטים שונים).
אני מסכים.
אני גם הייתי מעדיף לראות את פס"ה, או את דניאל דיי לואיס או את חואקין פיניקס, או עוד הרבה שחקנים אחרים במקומו בהרבה סרטים. מצד שני, יכלו להביא את טום קרוז, או עוד פעם את ניקולס קייג' או להביא שחקן שבכלל לא היה מבין את הדמות, בעוד דיקפריו עשה עבודה סבירה לגמרי (גם אם לא הרבה יותר מזה).
לפחות במקרה של חואקין פיניקס
אני לא חושבת שאפשר להאשים את הנטיות השמרניות של הוליווד. לפיניקס היתה התחלה מטאורית לקריירה, ואוסקר בגיל פשוט מטופש. ומאז נראה שלא ממש מעניין אותו לעבוד, אלא אם כן מדובר בתרגיל המוזר הזה שהוא וקייסי אפלק עשו. המאסטר היה סימן שהוא אולי מתחיל לחזור לעצמו, אבל עדיין רחוקה הדרך לקריירה שהיתה יכולה להיות לו אם הוא רק היה קם מהספה.
לחואקין פניקס אין אוסקר עד היום.
אני מניח שאת מתכוונת למועמדות שלו לשחקן משנה על גלדיאטור ב-2001, הוא אמנם היה בן 27 אז, אבל הפסיד לבניסיו דל טורו.
זכרתי שהוא ניצח על הולך בדרכי, אבל מסתבר שלא
אבל בכל זאת, זו היתה מועמדות לשחקן ראשי, והוא היה בן 32. ואם מסתכלים על הדף שלו בימד"ב, אחרי הולך בדרכי הוא עשה כמה סרטים זניחים ב-2007 ו-2008, ואז כלום עד המאסטר.
חואקין פיניקס נחשב שחקן שקשה לעבוד איתו
מעבר לכך שהוא לא חוסך ביקורת מהוליווד ומהאקדמיה, יש לו מוניטין של טיפוס פרוע שלא אוהב לעבוד בתוך מסגרת ושונא את מערכת האולפנים של הוליווד. אני לא יודע עד כמה זה נכון, מכיוון שחלק מהמוניטין הזה נוצר בזמן שהצטלם לסרט המוקומנטרי "אני עדיין כאן". בתקופה הזו, פיניקס נשאב לתוך דמות שהיא גרסה פארודית על כוכבים שתופסים מעצמם עד כדי אבדן שליטה והיא בעיני הוכחה שמדובר בשחקן אדיר.
מועמדות ראשונה בגיל 27, זו לא עליה מטאורית. לצורך השוואה, אח שלו ריבר היה מועמד לאוסקר בגיל 19 ונפטר ממנת יתר בגיל 23. חואקין פרץ רק בגיל מאוחר יותר ועדיין, יותר מעשור לאחר מכן, לא נחשב לכוכב גדול, אלא לשחקן איכותי יחסית שמאוד דומה לרוג'ר פדרר ולא מרבה לבחור תפקידים שעושים צדק עם הכשרון שלו.
עוד דוגמה לעליה מטאורית היא דווקא של לאונרדו דיקפריו. הוא התפרסם בטלוויזיה בתור בן נוער והיה מועמד לאוסקר על "מה אוכל את גילברט" בגיל 20 (הוא נראה יותר צעיר בסרט). שלוש שנים לאחר מכן, הוא כבר היה כוכב ענק והשתתף בסרט המצליח ביותר בהיסטוריה, כאשר איפה שלא הלכת, היו נערות פעורות עיניים חולמות על להתחתן איתו ולעשות לו דיקפריויים קטנים. זה הוביל להעלמות של דיקפריו לכמה שנים, במהלכן לא עשה אף סרט משמעותי. מי שהחזיר אותו למרכז הבמה, היה מרטין סקורסזה שלהק אותו לתפקידים ראשיים ב"כנופיות ניו יורק" ו"הטייס". למה דווקא אותו? לא יודע, יש לסקורסזה בחירות משונות לפעמים. מכיוון שסקורסזה אוהב לחזור ולעבוד עם אותם שחקנים לאורך זמן, לא מפתיע שדיקפריו לוהק לתפקיד הראשי ב"הזאב מוול סטריט". זה כבר שיתוף הפעולה החמישי ביניהם.
שישאר משוגע, ושחקן גדול.
ההופעה שהוא נתן ב"המאסטר" היא ההופעה הכי טובה שראיתי אי פעם בסרט, בושה שהוא לא קיבל עליה אוסקר. גם מי שלא אהב את הסרט, תמיד שיבח את המשחק שלו (כמו הביקורת כאן). זה נראה כאילו לחואקין ופת"א הייתה כימיה טובה ואני מקווה לראות אותו בסרטים הבאים של אנדרסון.
האוורד יוז זה די קרוב ל-"התאבדות על תפקיד"
אין פלא שזו ההופעה הכי טובה שלו ב-15 השנים האחרונות.
דיקפריו הרס את ג'אנגו. חד וחלק.
הוא עושה דברים טובים מדי פעם ("תפוס אותי אם תוכל", "הטייס". זהו), אבל הוא לא שחקן. דוגמן שעבר זמנו – אולי. הוא לא שחקן.
הוא היה מעולה בג'אנגו.
סוף סוף תפקיד שנתן לו הזדמנות לזרוח באמת.
מש''א
הוא בד'כ מלוהק לתפקידים רציניים כאלה כמו בהתחלה או שאטר איילנד. לראות אותו מתפרע קצת בג'אנגו היה תענוג.
אני חושב שדיקפריו הוא די מעצבן,
ובדיוק *בגלל* זה הוא לא הרס את ג'אנגו, כי הוא קיבל תפקיד שהיה מושלם בשבילו.
הוא היה הדמות הכי טובה שם
כן, אפילו יותר מכריסטוף וולץ.
תגובה שנייה באתר - נעים מאוד כולם
דיקאפריו יודע לבחור תסריטים ובמאים טובים והוא בפירוש אדם אינטיליגנטי כפי שזה משתקף בבחירות הסרטים שלו. אבל האם הוא שחקן גדול? נהה, הוא לכל היותר שחקן טוב, אפילו בינוני בחלק מסרטיו…
קראתי את הספר
וכשראיתי את הסרט "וול סטריט" הרגיש לי לגמרי מיותר לעשות סרט גם על פי "הזאב.." כי יש להם עלילה מאוד מאוד דומה. אולי וול סטריט היה יותר מתוחכם. הו וול.
ב1:09 זה הדלוריאן ?
(ל"ת)
לא.
יותר טוב. זו אותה מכונית מ 0:19
https://www.google.co.il/search?q=lamborghini+countach&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=5mjAUYDKBsLtswbzsIGoDA&ved=0CDkQsAQ&biw=1129&bih=1042
יותר טוב מ
חה.
מה קורה לכל הבמאים ה"אומנותיים" לאחרונה
עם הדברים הצעקניים האלה?
סופיה קופולה עם בלינג רינג, עכשיו סקורסזה עם זה…
סתם, דוגרי, אני אוהב את זה. מאד אמיץ ומסקרן. מצפה
האמת שזה נראה ממש דומה לחומרים המוקדמים יותר של סקורסזה
הפסקול שלו תמיד היה מאוד פופי יחסית לבמאי כל כך מוערך על ידי המבקרים והאקדמיה (סוג של). "רחובות זועמים" נפתח עם "Be My Baby", ל"החבר'ה הטובים" יש פסקול ממש מהנה וכיפי (השיא הגיע בסיקוונס אחד מקסים עם "ליילה" של קלפטון ברקע), וב"כנופיות ניו יורק" יש סצנה עם U2 ברקע, אם אני לא טועה. גם תמיד היה ויש לו קצב מהיר וקליפי, עם אנשים שמסתכלים ישירות למצלמה (כמו לרגע קצר בטריילר פה). מכל הבמאים ה"דגולים" שיש, סקורסזה הוא הכיפי מכולם.
נכון, אבל גם זה היה בגבול מסויים.
הסרט הזה הוא כאילו, הסופר של הניו אייג'יות. בסרטיו הקודמים שציינת היה סוג של גבול, כלומר, זה לא היה מופרע לחלוטין וכן היה איזהשהו איפוק (אם ניתן לקרוא לזה כך) שלא גלש לתחום הכל כך צעקני וראוותני.
אני באופן אישי מחשיב את 'נהג מונית' ו'השור הזועם' כיצירותיו הטובות ביותר, ואלו הן באמת יצירות אומנות שמראות על התייחסות רצינית שיש לבנאדם על החיים ועל מה שהוא עושה.
איך זה קשור לניו-אייג'?
(ל"ת)
כל הזוהר, ההמוניות, הרעשניות
אלו דברים שדיי מאפיינים את תרבות הניו אייג', אפשר לומר. כבר הזכרתי את בלינג רינג, נכון?
אתה לגמרי מפספס את הכיוון.
קשה באמת להגדיר על רגל אחת תופעה תרבותית רחבה שכזו, אבל גם אם תתחיל בויקיפדיה העברית תראה שירית לכיוון כמעט הפוך, נתפשר על 120 מעלות סטייה.
אז תלמד אותי, תסביר.
אל תדבר ברמזים. למה מה שאמרתי לא מדוייק?
בתור התחלה
ניו אייג' אינו תחום תרבותי הדוגל בראוותנות וצעקנות. אתה אולי מתבלבל עם התחושה שאנשים חובבי ניו אייג' נוטים להיות נדושים ומעיקים, אבל יש הבדל בין מעיק לבין צעקני.
אוקיי..
(ל"ת)
ניו אייג' הוא תופעה רוחנית/דתית
במסגרתה יש:
א) אמונה חזקה בהעצמה של הפרט, וביכולות העצומות שלו לרפא את עצמו (פיזית ונפשית), למצות את הפוטנציאל שלו ולחיות חיים רוחניים מלאי אושר וסיפוק
ב) אמונה עמומה יותר בכך שהעולם נמצא בשלבי מעבר לתקופה טובה ורוחנית יותר
אם במקרה אתה מוצא את הנושא מעניין, אני ממליץ על הבלוג של תומר פרסיקו, 'לולאת האל', שאמנם עוסק בתופעות דתיות בכלל, אבל יש בו התמקדות מסוימת ברוחניות עכשווית ובניו אייג'.
כשאתה אומר "לרפא את עצמו", למה אתה מתכוון?
כי זה נשמע דומה לסגידה למדע שלכאורה הייתה בסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20.
כזה למשל http://www.brahmakumaris.org/israel/articles/detail.html?itemid=e43b8a8f-ecb7-4387-9830-5fe26ecb48f4
דוגמא אחת מיני רבות.
טוב, גם הפסיכולוגיה המודרנית
טוענת שאדם יכול לרפא את עצמו ברמה כלשהיא (נפשית). ואנחנו במאה ה-21 כרגע.
לכן לקח לו
כל כך הרבה זמן לזכות באוסקר
והחברה הטובים הוא הכי קליפי. וכיף.
*מזמין כרטיסים לסרט כבר מעכשיו*
(ל"ת)
לא עשה לי כלום
חוץ מלגרום לי לרצות ללכת לשמוע את האלבום החדש של קנייה ווסט. נקווה שהסרט יותר מוצלח מזה, כי אני די מחבבת את מקונהי (במיוחד מאז "הסיפור של מאד").
הסרט יידחה?
אז לא סתם הסרט הזה לא הגיע לפסטיבלים, הקרנות מוקדמות ואפילו לא קיבל טריילר עם עלילה קוהרנטית. יש האומרים שהסרט בכלל לא הושלם ושעוד דרושים לו צילומי השלמה, כך שככל הנראה הוא לא יצליח להגיע בזמן לתאריך היציאה שלו בנובמבר, ואולי אפילו יפספס בכלל הוצאה בשנה הזאת, מה שגם מוציא אותו מהמירוץ לאוסקר.
http://www.hollywoodreporter.com/news/paramount-could-shift-wolf-wall-635624
הוא כנראה לא יהפוך להיות סרט ינואר, ולסקורסזה יש סטנדרטים יותר גבוהים אז הוא כנראה גם לא יהפוך לסרט קיץ כמו הסרט הדחוי הקודם עם לאונרדו דיקפריו. אז או שהוא יגיע לסביבות מרץ כמו "שאטר איילנד" (ואז זה לא אומר בהכרח שהסרט רע) או שהוא יידחה כ"כ הרבה שהוא יגיע כבר למירוץ האוסקר הבא, מה שהיה נשמע רע עד לפני שגילינו ש"גרביטציה" נחשב לסרט מדהים על אף דחייה של שנה.
לפחות השנה יהיו פחות כאבי ראש לחזאי אוסקר.
ועכשיו גם מתחילות לרחף סיבות:
א. הסרט מאוד בוטה ובעל סיכוי טוב מאוד לקבל דירוג NC-17 נדיר
ב. הסרט הוא באורך של 220 דקות.
הם יצטרכו לערוך עוד הרבה, כך שתאריך יציאה בנובמבר ככל הנראה ירד מהפרק. יש לסרט עוד סיכוי כלשהו לצאת רק בחג המולד, אבל סביר מאוד שגם משם הוא יידחה.
http://www.cinemablend.com/new/Martin-Scorsese-Wolf-Wall-Street-May-Ready-Year-39547.html
אז… לעזאזל. דחייה או לא דחייה, אוסקר או לא אוסקר – אחרי גרביטי, זה הסרט שאני הכי מחכה לו כרגע. גם אם הוא ייערך, רק ההפקה המפותלת והפסיכית הזאת של הסרט גורמת לי להתעניין בו. ואם הוא יישאר פחות או יותר אותו דבר (נגיד, רק שעתיים וחצי), זה נשמע כמו אחד הדברים הכי מגניבים שיש בקולנעו בזמן האחרון: סרט ארוך בצורה בלתי רגילה, בוטה מאוד, של מרטין סקורסזה. יאי.