הקטע הזה של ההכרזה המוקדמת על תאריכי הפצה קפץ מעל הכריש, ע-כ-שיו.
חברת וורנר הכריזה אתמול על המון (המוווון) תאריכי הפצה לסרטים עתידיים. המון. רובם סרטים של גיבורי העל של DC , אבל לא כולם. יש להם תאריכים לסרטים מהיום ועד 2020. לאף אחד מהסרטים האלה אין שם: רובם הגדול הוא "סרט של DC ללא כותרת" (14 ביוני 2019, למשל), אבל יש גם "סרט אנימציה של וורנר ללא כותרת" (24 במאי 2019), ועוד שניים ספציפיים עוד פחות: "אירוע קולנועי של וורנר ללא כותרת" (20 בנובמבר 2020. ברצינות).
ההכרזה הזאת הגיעה בעקבות ההודעה של מארוול לפני כמה שבועות, שתקעה גם היא דגל בכמה וכמה תאריכים בשנים הבאות – אבל הם הגיעו רק עד מאי 2019, העלובים! הא הא! ניצחנו! פאגאט!
מה שבאמת קרה כאן – על פי פרשנותי האישית, ואני בסך הכל דג קטן מישראל, רחוק מהוליווד – הוא מאבק אגו מגוחך. אתם מבינים, בתוך כל התאריכים המעורפלים האלה יש תאריך אחד בלבד ברור, לסרט עם שם (שם מגוחך, אבל שם). השינוי הזה הוא היחיד המשמעותי: כל השאר – רעש לבן שנועד לטשטש אותו.
"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" של DC היה אמור לצאת בשבוע הראשון של מאי, 2016. "קפטן אמריקה 3" של מארוול – גם. זה היה שואו-דאון חסר תקדים: ברור שלא ייתכן ששני הסרטים האלה ייצאו באמת באותו תאריך. מישהו היה צריך להפסיד במשחק הצ'יקן הזה. ובכן, מה שקרה בסוף השבוע האחרון הוא שיצא "שומרי הגלקסיה" של מארוול, סרט המבוסס על דמויות לא ידועות, שהמותג היחיד המקושר אליו המוכר לקהל הרחב הוא השם "מארוול" – והסרט הזה הוא להיט ענק. מארוול הפכו לתו תקן כל כך חזק שאנשים הולכים לסרטי מארוול פשוט כי הם סרטי מארוול (כמו פיקסאר, בעבר הלא רחוק). בוורנר-DC הבינו כנראה שאין להם באמת סיכוי להתמודד עם זה, ויש להם הרבה יותר מדי להפסיד – והם מצמצו ראשונים. "באטמן נגד סופרמן" עזב בשקט את מאי 2016, ותאריך ההפצה החדש שלו הוא 25.3.2016.
זה תאריך הפצה לא שגרתי, אגב. העתיד של העולם הקולנועי של DC כולו תלוי ב"באטמן נגד סופרמן". הוא חייב להיות הסרט-הכי-גדול-אי-פעם-כאילו-וואו כדי להצדיק את עצמו. ולמרות זאת, הוא ייצא במרץ, הרחק מעונת הבלוקבאסטרים המסורתית. זה אמנם אפשרי להשיג פתיחות ענק במרץ ("משחקי הרעב" ו"אליס בארץ הפלאות" כבר עשו את זה), ובכל זאת מאוד לא שגרתי להוציא את מה שאמור (מה אמור? חייב) להיות אחד הסרטים הגדולים של השנה שלא בעונתו.
בכל אופן, וורנר לא רצו שהמהלך הזה שלהם יצטייר כמה שהוא באמת – כניעה והודאה בכך שמארוול חזקים יותר. אז הם הטביעו אותו בהמון תאריכים אחרים. וברור שזה מגוחך. במציאות ההוליוודית של היום בהחלט יש חשיבות לקביעת תאריך שנה ואפילו שנתיים מראש, אבל אין שמץ של משמעות לתאריך הפצה לסרט חסר שם בשנת 2020. אפשר עוד למצוא בכך הגיון כלשהו אם מדובר – כפי שמארוול עשתה – בתפיסת מקום בתאריכים היוקרתיים ביותר של השנה, בעיקר הסופ"ש הראשון של מאי, שיש לו ערך מסורתי. אבל וורנר לא עשתה את זה. רוב התאריכים שעליהם הכריזו הם בחודשים מרץ, אפריל ויוני. תחילת מאי 2020 עדיין פתוחה לרווחה, אבל הם לא ניסו אפילו לדרוש אותה לעצמם: במקום זה, הם תפסו לעצמם את השלישי באפריל 2020. שלנו! שאף אחד אחר לא יעז לחשוב אפילו לקחת את ה-3 באפריל 2020, אתם שומעים?! איש, כמובן, לא הביע שום עניין בתאריך הפושטי לחלוטין הזה, ובוודאי שלא היה צריך לרשום אותו שש שנים מראש. נשמע כאילו, כשנאלצו להבריח את "באטמן וסופרמן" ממאי 2015, וורנר נמלטו בעודם צועקים "בסדר קחו את מאי! בכלל לא באמת רצינו אותו! מי רוצה לגעת בו בכלל, איכס, חודש מג'ויף! אנחנו בכלל לא אוהבים את מאי ולא רוצים לשחק איתו לעולם!".
וורנר, בקיצור, מנסים לריב עם מארוול על למי יש יותר גדול. זה היה ילדותי בכל מקרה, אבל זה מטופש עוד יותר במצב שבו התשובה ברורה לחלוטין. למארוול יש יותר גדול, נקודה. ל-DC יש כרגע סרט אחד, חצי-מצליח ולא מאוד אהוב, ותכניות לא ברורות לעתיד. למארוול יש עשרה סרטים, בינהם כמה מהלהיטים הגדולים ביותר של כל הזמנים, מותג עם כח עצום, קהל ענק של מעריצים שנרכשו בזכות ושום כוונה להאט את הקצב בשנים הקרובות. מארוול הם הכח החזק ביותר בעולם סרטי הפופקורן כרגע, וזה לא הולך להשתנות בזכות העובדה ש-DC קבעו דייט לאפריל 2020.
עוד נקודה קטנה: שני הסרטים ה"מסתוריים" ביותר ברשימה – "אירוע קולנועי ללא כותרת של וורנר" לשנת 2018 ו-2020 – הם בעצם הכי פחות מסתוריים ברשימה. אלה מן הסתם שני ההמשכים של "חיות הפלא והיכן למצוא אותן", הספין-אוף ההארי-פוטרי. זה לא אומר, כמובן, שהם בהכרח יצאו בתאריכים האלה, כי המון דברים ישתנו מעכשיו ועד 2020, אבל אם וורנר פותחים סדרה גדולת פרופיל חדשה בנובמבר 2016, להוציא פרקים נוספים בסדרה מדי שנתיים זו לא בדיוק תכנית סודית ומהפכנית שאפשר רק לרמוז עליה בחשאיות.
warner_release_dates_are_stupid
:D
אמרת פאגאט!
זהו. שבית את ליבי לנצח.
אוף טופיק, אבל כתבתי פעם מאמר שלם על פאגאט.
איך לנצח בפוקר יהודי.
יאללה, אני גם מצטרף.
תרשמו – ב 22.2.22 אני מוציא סרט. איזה תאריך מגניבבב, הא? מה? מה זאת אומרת "איזה סרט"? מאיפה לי? אני אתחיל לחשוב על רעיון עוד איזה 3-4 שנים ככה.
מי מוציא סרט ביום שלישי?
(ל"ת)
אולי זה סרט ישר לDVD
(בדרך כלל DVDים בארה"ב יוצאים ביום שלישי).
אם עדיין ישתמשו בDVD...
זה יהיה מעט עצוב…
היום לא רלוונטי!
מה שחשוב זה התאריך.הוא שלי עכשיו, זהו. כל האולפנים הגדולים יכולים להוציא בקיץ או בעונת האוסקרים, אבל לי יש דיבס על היום שלישי הזה בסוף פברואר.
אפ, אפ, אפ, מה זה, מה קורה פה?!
קישור
5 במאי 2024 יוצא אבא גנוב 4: דמי מזונות
איך לא ציינת את זה?
סליחה שאני לא מבין
אבל מה זה דיבס???(פרוש,שפה וכו…)
דיבס זה
ששני אנשים או יותר מוצאים משהו שלא שייך לאף אחד, הראשון שאומר דיבס זה שלו, זה כמו שאטגאן באוטו רק על שאר הדברים. זה שאתה אומר "זה שלי" ראשון, אז זה נראה שכרגע החברות עושות את זה על תאריכים :P
אחח, וורנר. מי אחראי על מחלקת השיווק שלכם?
נתחיל מזה שסרט משותף של באטמן וסופרמן זה משהו שגיקים חלמו עליו עוד הרבה לפני שבמארוול הגיעו למסקנה שסרט על האוונג'רס זה דבר שכדאי להשקיע בו. אבל עד שסרט כזה מגיע, עושה רושם שוורנר מנסים בכוח לגרום לאנשים לא לפתח ציפיות.
שנית, לוורנר/DC יש שני יתרונות על מארוול: סרטי האנימציה שלהם שיוצאים ל-DVD (שבדרך כלל הרבה יותר מושקעים מאלה של מארוול) וסדרות הטלוויזיה שלהם. היתרון האחרון יכול לעזור לוורנר/DC להתחרות מול מארוול, אלא שהם מסרבים לנצל אותו. ההודעה שלהם על העובדה שסדרות הטלוויזיה של גרין ארו ופלאש לא יהיו קשורות ליקום הקולנועי החדש שלהם פשוט מגוחכת. כלומר, לאנשים יש מותג אהוב ומוכר בידיים שהוא מארוול. כל עוד מארוול לא מאכזבים, לאנשים לא ימאס. יש מספיק גיוון במארוול בשביל שלאנשים ימאס מהם, והקהל יעדיף את היקום המוכר הזה שתמיד אפשר לסמוך עליו. מארוול בנו יפה מאד מערכת יחסים עם הקהל הרחב וקהל הגיקים. אז למה ש-DC לא ינצלו את Arrow שהיא כל כך מצליחה ואהובה? וזה ברור כבר עכשיו שהסדרה של פלאש תזכה לפחות לאותה הצלחה, אם לא יותר.
כנ"ל לגבי הסדרה החדשה של קונסטנטין שעולה באוקטובר. גיירמו דל טורו כבר מזמן רוצה לעשות סרט של Justice League Dark, והסדרה של קונסטנטין הולכת להציג לנו את הדמויות של הקבוצה עם הזמן. אבל כבר עכשיו המפיקים בוורנר טוענים שאם אי פעם יצולם סרט של Justice League Dark, הוא לא יהיה קשור לסדרה של קונסטנטין.
אני ברצינות לא מבין את זה. אני מנסה לראות את האסטרטגיה של DC/וורנר ולא רואה לאן הם הולכים. אם הם לא ילמדו לנצל את היתרונות שיש להם כבר עכשיו על מארוול, בחיים לא יהיה להם סיכוי.
אני לא יודע לגבי סדרות הטלוויזיה המצולמות
אבל לסרטי האנימציה קשה להתייחס בתור מקפצה להצלחה של סרטים בקולנוע. על פי ויקיפדיה, הסרט הכי מצליח מבין הסרטים האלה (Public Enemies, שאגב היה גם הפייבוריט שלי) עשה 10 מיליון דולר. כל הסרטים ביחד עשו עד כה 128 מיליון דולר – הלוואי עלי, אבל במונחי שוברי קופות הוליוודיים זה לא כסף שהולכים אתו למכולת. אני לא יודע אם המספרים האלה מתייחסים רק למכירות DVD ישירות או גם להקרנות בערוצי טלוויזיה, אבל בכל מקרה זה לא מתרגם לכמות גדולה מדי של צופים פוטנציאליים.
ביטלג'וס הציג את הסרטים המצוירים
כאחד היתרונות, לא כמקפצה או תמיכה לסרטי הלייב אקשן. סדרות הטלוויזיה של DC הרבה יותר מתאימות לזה באופן טבעי, אבל מסיבה כלשהי הוחלט בוורנר שלא יהיה כל קשר בין הסרטים לסדרות.
הביטול של יאנג ג'אסטיס
הוא לא באשמת DC\וורנר אלא קרטון נטוורק. בשנים האחרונות הם שמים רגליים לסדרות האנימציה של DC ומבטלים אותן בהפתעה במהלך השידור.
וזה באמת מוזר.
Young Justice היתה מדהימה, והדבר הכי טוב מאז Batman TAS. גם Beware the Batman הלכה לכיוון מעניין וטוב, וממש חבל שלא נתנו לה להתפתח. וכמובן הסדרה של גרין לנטרן ששובחה בביקורות אבל לא יצא לי לראות. ההתנהגות של קרטון נטוורק פשוט הזויה, האם הם באמת לא מצליחים למכור מרצ'נדייז של סדרות קומיקס?
אחרי שהמליצו עליה אולי אלף פעם באתר
ניסיתי לראות את הפרקים הראשונים של Young Justice. מעבר לכך שהיא הייתה משעממת וסדרת ילדים במובן הרע של המילה, הפמיניסטית שבי פשוט חטפה פרכוסים באיזשהו שלב. אני מניחה שזה משתנה כי ראיתי שמצטרפות עוד נשים בהמשך, אבל בפרקים הראשונים הייתה רק ילדה אחת, וכולם התייחסו אליה כאל הדבר המעצבן והסתום בעולם (בצדק. כמות הפעמים שהיא אמרה "אוי, איזה סתומה אני, איך שכחתי!" עלתה רק על כמות הפעמים בהם היא אמרה "איזה מזל שהכח שלי הוא לקרוא מחשבות. אה, שיט, איזה באסה, שוב פגשנו אויב שאי אפשר לקרוא את המחשבות שלו!").
אם זה הדבר הטוב ביותר שיש לDC להציע, הם בבעיה קשה.
(מצד שני גם ממש סבלתי מהפרקים הראשונים של avengers earth's mightiest heroes אז אולי זה לא הם, אלא אני).
הפרקים הראשונים לא היו משהו.
אבל זה משתפר מהר מאד, ויש דמויות נשיות הרבה יותר טובות אחר כך (וגם הדמות הנשית המעצבנת מתפתחת לכיוון שונה ככל שהסדרה מתקדמת).
תגידי, את Wolverine and the X-Men ראית?
בהתחשב בכינוי הקודם שלך, זו סדרה שהיית צריכה לראות.
וחוץ מזה, היא באמת היתה עיבוד גיבורי-העל הכי טוב שראיתי. מונפש או מצולם.
ראיתי, היה ממש אחלה, ממש חבל שירד אחרי עונה.
אם כי רחוק מלהיות עיבוד גיבורי העל הכי טוב שראיתי (זה עדיין אקס מן פירסט קלאס).
אגב, גם את הסדרה המקורית של אקס מן משנות התשעים ראיתי לא ממזמן, והיא לגמרי עומדת במבחן הזמן.
הפרקים הראשונים לא מסמלים כלום. ככל שעובר הזמן מצטרפות עוד דמויות נשיות לקאסט
ואפילו האחת המעצבנת מתפתחת והופכת לחביבה בהרבה.
אגב, את "האגדה של קורה" ניסית פעם?
ואם את מחפשת סדרה פמיניסטית עם גיבורים שיש להם כוחות על לכי על Madoka, האוונגליון של דורנו, והאנימה הכי טוב של הכמה עשורים האחרונים.
כמה פרקים צריך לדלג בערך לפני שהסדרה נהיית טובה?
אני שואלת ברצינות כי בא לי לתת לה הזדמנות, אבל ממש לא שרדתי את הפרקים הראשונים.
ולא ראיתי אנימה מאז התיכון, אבל כיוון שאתה האדם המאה שממליץ לי על האגדה של קורה, אולי אני צריכה לחזור לראות.
מספר הערות כדי לתאם ציפיות
1. קורה לא בדיוק אנימה של ממש
2. קורה פחות אחידה מקודמתה "אווטר", שגודל היריעה מורגש וכל הקצוות נסגרות יפה
3. שתי הסדרות, בסופו של יום, שודרו בניקולדיאון, אז יש גבול כמה עמוקים הנושאים בהם הן יכולות לעסוק
קורה היא לא " לא בדיוק אנימה של ממש"
היא לא אנימה, נקודה. היא סידרת אנימציה אמריקאית, נוצרה על ידי אמריקאים, עבור רשת אמריקאית, עבור קהל אמריקאי.
היא לא אנימה
היא אנימסק/ו
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/Animesque
קורה
הרבה יותר טובה מאוואטר. אין שם את כל הפילרים שחלקם היו עשויים מעולה, אבל פשוט שברו את הרצף של העלילה. התסריט של הפרקים בנוי הרבה יותר בקפידה ונוגע בנושאים הרבה יותר בוגרים, הבימוי מעולה והאנימציה משובחת.
בכלל, אווטאר היה סדרה שזרקה המון רעיונות מצויינים לאוויר אבל לא תמיד ידעה לנצל אותם עד הסוף בקורה הם עושים שימוש טוב בהמון דברים שלא התפתחו מספיק בסדרה הקודמת.
זה נכון שכל עונה היא די סיפור בפני עצמה, אבל אני עדיין מעדיף את זה על פני אווטאר ( שהיא סדרה מעולה, אל תבין אותי לא נכון) וכל העלילות שמתחילות ונגמרות באותו פרק, בלי להשאיר שום חותם על הסדרה.
פה אתה טועה.
ב- The Last Airbender לא היו פרקי פילר מהסיבה הפשוטה שכל מפגש של אנג והחבורה עם אנשים קטנים שלאו דווקא משפיעים על העלילה תורם לזה שאנחנו לומדים על המלחמה ומה שה- firelord עשה לעולם. זה עד כדי כך פשוט. זאת הסיבה שה- firelord כל כך מאיים אפילו שאנחנו לא רואים אותו 99 אחוז מהסדרה. הפרקים האלה גם מלמדים אותנו על המיתולוגיה של העולם וכך הם חסכו ל- The Legend of Korra להסביר דברים מסוימים.
אני אישית מת על The Legend of Korra, אבל העונה השלישית היתה נוראית לדעתי ובקלות הדבר הכי גרוע שיצא מהפרנצ'ייז של אווטאר.
יש בעונה השלישית
של אווטאר פרק שבו הוא מגיע לבית ספר של אומת האש ומלמד את הילדים לרקוד, אני לא יודע מה איתך, אבל לי זה די נשמע כמו פילר. הפרקים שנוגעים במיתולוגיה של העולם הזה הם מעולים וכן ירבו, התלונה שלי לא עליהם, אבל יש לא מעט פרקים שבהם אנג לומד כל מיני דברים על אהבה וחברות וכל מיני דברים שמטופלים בצורה מאד שטחית וילדותית וזה די צורם לעין.
לגבי העונה השלישית, אני די מסכים עם הסתייגות, היא בהחלט לא היתה משהו – אבל היו בה כמה דמויות חזקות שהיו שוות צפייה ואם מקצצים 70 אחוז מהטירונות של כשפי האוויר החדשים (הדבר הכי מעפן בעונה) העלילה המרכזית שווה צפייה.
העונה של קורה היתה גם העונה הכי טובה של קורה
וגם העונה הכי טובה של אווטאר, בכלל! (לדעתי, כמובן).
העונה השנייה אם כבר היתה הדבר הכי גרוע מהפרנצ'ייז של אווטאר.
השלישית*
(ל"ת)
אני לא יכולתי להתמודד איתה משתי בחינות.
הנבלים המאד שטחיים ומשעממים והקונפליקט הדי לעוס שהם מביאים איתם.
והעובדה שהם לא נגעו בקונפליקטים שעלו מסוף עונה 2 (דו קיום עם רוחות, הגבעולים הענקיים).
זאת פשוט כתיבה גרועה שאי אפשר לסלוח עליה, בניגוד לעונה 2 שהיתה אחלה חוץ מההתנהגות של קורה בחצי הראשון.
מה שקצת עצבן אותי
בעונה השניה של קורה, היתה עלילת המשנה של טנזן והמשפוחה שלא התקדמה לשום מקום, היתה עמוסה במסרים חינוכיים מאולצים שגם הם טופלו בצורה הכי שטחית שאפשר.
מה שבמיוחד צרם לי היה הפספוס – במקום להראות לנו את תהליך ההתפתחות הרוחנית של ג'נורה (שאין לי ספק שיכלו לעשות אותו מעולה, בהשוואה לדרך שבה הוצגו תהליכים דומים בסדרה) הם דחפו לנו לגרון כל מיני תובנות על משפחה או אנקדוטות שלא מקדמות את העלילה לשום מקום.
אני חושב שהעונה הראשונה היתה הכי מהודקת. ואת זהיר מהשלישית דווקא ממש אהבתי ( השאר באמת לא היו משהו ).
לטעמי זאהיר היה נבל מצוין
והעוזרים שלו היו גם די מגניבים.
האידולוגיה שלהם היא לא דבר שלא ראינו, אבל מה שמייחד אותם הוא שלעומת נבלים אחרים הם דווקא *הצליחו* במשימה שלהם להביא כאוס ואנרכיה. אפילו שבסוף הם הפסידו זה לא היה הפסד מוחלט.
וגם מכל שאר הבחינות, העונה השלישית היתה השיא של קורה: אנימציה, סאונד, אקשן, פיתוח הדמויות – הכל היה טופ נאצ'. אחרי שהעונה השנייה היתה לא עקבית מכל הבחינות האלו ומאוד מבולגנת, ולעונה הראשונה היה סוף נמהר ומעצבן, העונה השלישית היתה כמעט מושלמת וגם היתה הבוגרת ביותר של קורה ואווטאר בכלל.
לפי מה שאני זוכר
אני התחלתי להתמכר לסדרה ממש אחרי פרקים 7-8.
כמו שביטלג'וס אמר, בערך 7-8 פרקים.
כל אחד מהם הוא עשרים דקות אז זה לא יקח יותר מדי זמן להגיע לנקודה הזו.
והאגדה של קורה זו לא אנימה אלא סדרת אנימציה אמריקאית שמחקה את סגנון האנימה.
אם כבר לחזור לראות אנימה אז כמו שאמרתי לכי על מאדוקה! אני מנחש שאת סאקורה את מכירה נכון? אז זה כמו זה רק אפל ופילוסופי. וזה רק 12 פרקים! (ושוב, כל אחד מהם הוא רק 20 דקות, אפשר לגמור את כל הסדרה בכמה שעות ביום אחד).
לכי על זה ולא תצטערי! (מה שכן אל תתני לפרק הראשון והשני להבהיל אותך, הסדרה מתחילה לתפוס תאוצה מפרק 3).
מה שם הסדרה בלעז?
(ל"ת)
או בשמה המלא "Puella Magi Madoka Magica"
אבל חפש\י פשוט "Madoka Magica" ואני בטוח שזה ימצא לך.
בגלל הצורה שהלוגו שלה בנוי
יש לסדרה שני שמות (כאילו שאחד מהם לא מסובך מספיק בפני עצמו)
Puella Magi Madoka Magica
ו- Mahou Shoujo Madoka Magica.
בקיצור: נקווה שמישהו בחוג השחמט ייתן להם ביס מהסנדוויץ' שלו
כי מארוול פשוט אכלו להם את ארוחת הצהריים.
יותר נכון שתו להם את המילקשייק
(ל"ת)
זה היה מטומטם ומגוחך מלכתחילה. שיתבגרו כבר.
הוליווד מתחרפנת במירוץ חימוש שבו הנשק הוא סתם תאריכים וירטואליים שלא שווים כלום. בועה מטופשת, מעניין מתי היא תתפוצץ.
כדאי לזכור שמי שמעורב בבועה הזו הוא מספר מאוד קטן (יחסית) של אנשי אולפנים ופאנבויז
מרבית הקהל שומע על סרטים בימים/שבועות לפני שהם יוצאים – כלומר כדי שהבועה תתפוצץ צריך שלקהל ימאס מהסרטים עצמם ולא ממלחמות האגו והתאריכים (שמרבית הקהל בכלל לא מודע אליהן).
pure awsomeness
"בסדר קחו את מאי! בכלל לא באמת רצינו אותו! מי רוצה לגעת בו בכלל, איכס, חודש מג'ויף! אנחנו בכלל לא אוהבים את מאי ולא רוצים לשחק איתו לעולם!".
יש סיבה טובה לכך שהאתר פתוח אצלי קבוע במחשב..
DC עשו טעות למארוול לא היה סיכוי
כן כן אני יודע הנוקמים וכל זה……אבל אתם שוכחים משהו מאוד חשוב.
יש שלושה גיבורי על ראשיים מבחינת האהדה של הקהל – סופרמן, באטמן וספיידרמן.
יש עוד הרבה גיבורים אהובים אחרים אבל בעיקרון זה שלושת אלה, ואז כל האחרים.
עם כל היקום העצום שמארוול בנו בסופו של דבר הדמויות שלהם הן לא הכי אייקוניות שיש, נכון שאנחנו מכירים את כולם עכשיו בגלל ההייפ העצום של הסרטים אבל לפני כל זה מי הכיר בכלל את תור, הוקאיי או האלמנה השחורה? אפילו את קפטן אמריקה אני זוכר רק בגלל רפרנסים מסדרות מהניינטיז של גיבורים אחרים. מה שיש למארוול מבחינת דמויות מוכרות (וכשאני אומר דמויות מוכרות אני מתכוון לכאלה שלא צריך להיות חובב קומיקס מושבע כדי לזהות את השם שלהן) זה איירון מן והענק הירוק.
DC לא היו צריכים לפרוש מהתאריך רק בגלל ששומרי הגלקסיה העצים את האהבה למארוול, הם היו מנצחים בסיבוב הזה. כי בסופו של דבר גם אם אתה לא מעריץ של DC זאת הפעם הראשונה בשנות האלפיים שיוצא סרט לייב אקשן שכולל בתוכו את סופרמן ואת באטמן אלו שניים מהשילוש הקדוש! (וכן כן גל גדות ווהוו היא משלנו! אבל בתכלס למי אכפת מוונדר וומן?). וכל זה מול מה? קפטן אמריקה? לאף אחד לא אכפת מקפטן אמריקה! – חכו רגע אל תסכלו אותי – אני לא אומר שחייל החורף לא היה סרט טוב אבל אנשים לא באו אליו מתוך ציפייה לסרט של קפטן אמריקה, הם באו אליו כי הם רצו לראות סרט גיבורי על.
אני לא אומר שמארוול לא יותר טובים, אני פשוט אומר שגם אם ילהקו את ניל פאטריק האריס כבאטמן, אדם סנדלר כסופרמן וג'סי אייזנברג כלקס לותור הסרט הזה עדיין ינצח את קפטן אמריקה 3
רגע אחד..
עם כל האהדה לסופרמן ובאטמן
הסרטים של סופרמן בשנים האחרונות רחוקים מלהיות סיפורי הצלחה כבירים. הסרטים של באטמן הצליחו ככל הנראה בזכות כריסטופר נולאן שהרים את המותג הקולנועי של באטמן מאשפתות. אני חושב שצריך להיזהר עם הכוח המיסטי שמייחסים לשני המותגים הללו.
אתה מפספס את הנקודה
המצב כרגע בין שתי החברות דומה למשחק פוקר כאשר למארבל יש אלפי צ'יפים ואילו ל-DC יש איזה 100. DC הולכת חזק ובכל הכוח על מנת לגרום לסדרה שלה להצליח. ובלהצליח הכוונה להצלח בגדול. הכוונה בלהיות Avengers מוצלחת, לא סתם "מוצלחת מאחד הסרטים של מארבל".
וכאן מגיע התמרון של מארבל. הם החליטו להציב סרט שלהם ראש בראש. אני מסכים איתך לגמרי שבמאבק הראש בראש הזה, הסרט של מארבל היה יוצא עם פחות רווחים. אבל, וזה אבל גדול, למארבל יש הרבה יותר צ'יפים. יש להם נוקמים ושומרי גלקסיה ות'ור ואיירון מן… אם סרט אחד שלהם ירויח פחות, זה כל מה שזה, סרט אחד מרויח פחות.
לעומת זאת, ל-DC, כל מה שיש זה הסרט הזה על "זריחת הצדק". ברגע שיעמוד ראש בראש מול סרט הקיץ של מארבל, התוצאה הברורה תהיה שהוא יכניס פחות ממה שיכול להכניס במיוחד בכל הקשור לסוף שבוע ראשון וכל הבולשיט היוקרתי הזה. ההייפ שלו גם יתחלק מול זה של הקפטן והתוצאה, איך שלא תסתכל עליה תהיה פחות רווחים. עכשיו, למארבל, כמו שאמרתי יש הרבה יותר צ'יפים בקופה. DC, לעומת זאת, כשתספור את הרווח, גם אם "ינצחו" את הקפטן השלישי, ההעמדה הזו תגרום להם להיות רחוקים בהרבה מהנוקמים ומשאר האריות של מארבל. זה לא היה נורא אם זה לא היה ההימור היחידי שיש להם.
מצד שני, זו אמנם תחרות, אבל לא לגמרי משחק סכום אפס.
כך שאני לא בטוח שזה משתלם.
זה לא שמי מהסרטים יפסיד בקופות
אם נהיה ריאלים, שני הסרטים ירויחו, מאוד. גם אם יעמדו ראש בראש. בכל מצב ההעמדה הזו לא תגרום לקריסה והפסדים.
אז כל מה שיש זה להמר עליו הוא משחק היוקרה. וזה הרבה יותר קרוב למשחק סכום אפס מאשר סתם לספור כסף.
נראה לי שראשי האולפנים
אולי מתעניינים במלחמות יוקרה, אבל מתעניינים בשורת הרווח. גם אם שני האולפנים ירוויחו השאלה היא כמה.
נכון, שורת הרווח הסופית חשובה
לא "מי ניצח את מי".
והשורה התחתונה היא שסרט של מארוול בסלוט הזה מסכן רווח של כל הליין של DC כי יגרום לפחות רווחים בו. סרט של DC, באותו סלוט, מסכן רק סרט בודד בתוך ליין רווחי.
מנהל ההפצה של DC על שינוי התאריך:
"לפי המודיעין שלנו, ל'מארוול' לא היה אמור להיות סרט מוכן בתאריך הזה. כשהבנו שכן יהיה להם, הזזנו. בכל מקרה אין דבר כזה 'שבוע רע'. ועכשיו אנחנו גם ראשונים, אז ננה-בננה."
מקור.
עדיף שהוא לא היה נותן את הראיון הזה
ראיון די מביך, אם לומר את האמת.
מישהו צריך לעשות תחקיר על איך TimeWarner הפכה מחברת המדיה הגדולה בעולם
לחברה שנמצאת על הסף של התפרקות מרצון?