"אמיצה" ו"כח המחץ: מכת נגד" כבר נחשפו בטריילרים, אנחנו כבר יודעים איזה מין סרטים אלה, וסביר שאתם כבר יודעים אם אתם רוצים לראות אותם או לא. בשלב הזה, ייתכן שתעדיפו להימנע מעוד טריילרים וקליפים ולשמור את המאני-שוטס והספוילרים לסרט עצמו. אבל אם אתם צריכים עוד שכנוע, אז בבקשה.
"אמיצה" של פיקסאר בטריילר אחרון(?), שמראה יותר ממה שנחשף עד היום, ועדיין נשאר ברורו בחצי הראשון של הסרט, כשכחלקים גדולים ממנו עדיין שרויים בערפל – וטוב שכך.
"כח המחץ" בסרט הקודם מוטטו את מגדל אייפל, והפעם עושה רושם שהם משמידים את לונדון. הטון של הטריילר הזה, למען האמת, קצת מעיק. זה פחות לחימת מלחמת צדק למען האדם, ויותר מלחמת הישרדות אחרי שהרעים, למעשה, כבר ניצחו. קצת מדכא בשביל סרט שמבוסס על בובות.
אמפג @_@
Brave נראה כאילו הוא הולך להיות מדהים יותר מטריילר לטריילר. זה יחד עם Legend of Korra עשויים עוד לגרום לי להצטער שלא נולדתי חמש עשרה שנה מאוחר יותר.
נו, טוב, פיקסר אף פעם לא ידעו איך לעשות טריילרים.
העיקר שהם יודעים איך לעשות סרטים.
חשבתי שזו כבר לא אקסיומה.
(ל"ת)
זו לא אקסיומה, זו תיאוריה שהטריילר הנוכחי תומך בה.
(ל"ת)
.התכוונתי דווקא לחלק השני של התגובה שלך
(ל"ת)
לא, זו לא אקסיומה.
צריך לפתח תיקונים לתיאוריה שיסבירו את "מכוניות 2". אבל כמו פיזיקה קלאסית, ברוב המקרים שאנחנו נתקלים בהם זה עדיין תופס.
הי, ההתעלמות שלך מההשלכות של "למעלה"
ומהחצי השני של וול-E (שלא לדבר על "מוצאים את נמו". או "מכוניות" הראשון. זה שההמשכון רע לא אומר שהראשון היה מוצלח באיזושהי צורה) לא נותנות לך הרבה כבוד בקהילה המדעית.
טוב, לפחות הן לא נותנות לך הרבה כבוד אצלי.
צודק.
צריך לפתח תיקונים לתיאוריה שיסבירו גם אותך.
זה ש"מכוניות" הראשון לא היה משהו לא פוגע בתיאוריה שלי. למעשה, להיפך, אפשר לטעון שפיקסאר יודעים איך לעשות סרטים שלא נקראים "מכוניות".
לא אמרתי שאין להם נפילות.
זה גם לא משתמע לוגית ממה שכתבתי (למרות שאולי משתמע רטורית). לדעתי, כבר ב'A Bug's Life' הם הראו שלא כל סרט שלהם הוא מבריק. אבל הם ממשיכים, באופן עקבי, להוציא סרטים נהדרים – וגם בסרטים הטובים-פחות שלהם הם מתאמצים מאוד בכל פרמטר: דמויות, עלילה, פסקול, אנימציה, בימוי.
עם כל טריילר שבא והולך לאמיצה, אני פחות ופחות מבינה מה קורה. ויותר ויותר רוצה לראות את זה. אז זה טוב?
מה שכן, הקטע בסוף? עם השיר וזה.. אם זה יהיה בסרט, גם הבכי שלי יהיה בסרט. אני חייבת להפסיק לבכות בסרטים של פיקסר!
כשהייתי יותר צעירה, חשבתי שמפגש בין דה רוק לברוס יהיה משהו שמאד ישמח אותי, אני לא חושבת ככה יותר.
מסכימה עם כל מילה.
(ל"ת)
מה האנגלים עשו להם?
נראה בדיוק כמו הראשון. סרט אקשן קליאשתי וצפוי, אבל עם סצינות אקשן וגאדג'טים מגניבים.
בזה של "אמיצה" אני לא אצפה. לא כדי לא להרוס, אלא כי זה לא ממש מעניין אותי..
נ.ב. – מתי הכוכבים בטריילרים האלה יפסיקו להגיד "בלעדית לאייטיונס / מצ'ימינה / אינסטגרם" אוו וואטבר? הם בטח יודעים שזה עולה ליו-טיוב אחרי 5 דקות…
מה לעזאזל קורה באמיצה
אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה טריילר חשף כל כך מעט פרטים. אני מרגיש שאחרי החצי שעה הראשונה, אין לי שמץ של מושג לאן הסרט הזה מתפתח.
שאני אהמר?
מדובר על נסיכה לשושלת מלוכה סקוטית וג'ינג'ית למכביר שמואסת בהגבלות מצד אימה ומנסיונות השידוך מצד אביה ובוחרת ללכת למקום ההוא שתמיד אמרו לה לא ללכת אליו כי יש שם כוחות אפלים. היא פוגשת מכשפ/ה ומבקשת ממנה לשלוט על הגורל שלה. מה שהיא לא יודעת שבפועל היא משנה את ציר הזמן אה-לה-בחזרה לעתיד 2, ובמקום ששאר הנסיכים ילחמו על ליבה, הם נלחמים זה בזה. עכשיו היא צריכה לחזור ולשנות את הגורל כדי להציל את הממלכה.
בנוסף, אני מהמר ששלושת הדובונים הקטנים הם בעצם אחיה הקטנים של מרידה, כנראה בגלל הפרופורציות הדומות.
מגניב.
"אמיצה" נראה כמו סרט מסקרן, והוא של פיקסאר. אז ברור שהוא יהיה שווה הרבה. אני בטוח שאני אראה אותו.
"כוח המחץ" נראה אדיר, בטח יהיה ממוצע למרות הטריילר הנחמד.
בינתיים 2012 ממש כיפית.
אני מוכן לראות את "אמיצה" בדיבוב לעברית!...
אני אפילו מוכן לראות את הסרט עם מיוט…
אני אפילו מוכן לראות את הסרט עם קריינות של Boxxy המיתולוגית…
רק לא לשמוע את המבטא הזה במשך סרט שלם!!!
אני רציני לגמרי, לא הצלחתי להתרכז באף מילה בטריילר!
אשמח אם מישהו יסביר לי מה קרה שם.
גם בעברית זה יהיה במבטא סקוטי.
(ל"ת)
הטריילר לאמיצה נראה מעולה.
אני לוקח את כל מה שאמרתי על זה שזה נראה כמו סרט של דרימוורקס או משהו סגנון בחזרה – כי נזכרתי שבתכלס, "משפחת סופר-על" נראה בהתחלה כמו סרט גיבורי על בנאלי, "למעלה" נראה כמו סרט באדי רואד רטיפ בנאלי, "צעצוע של סיפור 3" נראה כמו של צס"ש בנאלי ו-"וול-E" נראה כמו סרט אהבה באנלי (והוא היה, אבל הנקודה היא שכל שאר הסרטים שלהם היו ממש שונים ממה שהם נראו במבט ראשון) – אבל הם לא היו, וכמוהם אני בטוח ש"אמיצה" לא יהיה סרט הרפתקאות פמיניסטי בנאלי, חייב להיות להם משהו בשרוול. זה נראה מצחיק, מרהיב, קסום וטיפ-טיפונת אפל. ולמרות שאני הבנתי את המבטא הקסוטי, אבל הייתי בטוח לכמה שניות שכל הגברים מדובבים ע"י ההוא שמשחק את רוב סטארק ב"משחקי הכס".
הטריילר ל'ג'י אי ג'ו' נראה מגניב מאוד
דווקא כל טריילר גורם לי יותר ויותר לרצות את הסרט.
בנוגע ל'אמציה', הפעם החלטתי לראות כמה שפחות טריילרים מהסרט. חוץ מ-2 הטריילרים הראשונים והקליפ של ה-5 דקות לא ראיתי אף רצף תמונות נעות שקשורות לסרט.
הסרט הקודם של ג'י איי ג'ו היה בעל אפקטים גרועים ביחד. נראה שהבמאי שלו החליט ש"לעזאזל הרנדור, שטויות מי צריך את זה".
בתקווה שישתפרו הפעם. אם כי מי שזו צורת החשיבה שלו אף פעם לא משתפר.
גרועים ביותר. לא ביחד. לעזאזל המקלדת שלי.
זה אמיתי?
פיקסר היקרים, כמה טריילרים אתם יכולים להפיץ לסרט אחד?!?!? איפה ההפתעה והצפייה לסרט?
ואגב, אם כבר אתם עושים סרט האמור להתמקם בשלהי ימי הביניים,
צר לי לאכזב אתכם, אבל בימי הביניים לא היו מחוכים!
המחוך הופיע בשלב הרבה יותר מאוחר בהיסטוריה האנושית האירופאית- סתם לידע כללי.
בלי לדעת שום דבר על הנושא,
אני בטוח שפיקסאר עשו על העניין יותר מחקר ממך.
2000 לפני הספירה, לפי וויקי.
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_corsets
נכון היה בגד שניראה כמו מחוך
אך הוא לא שימש כפי שאנו מכירים אותו, הוא שימש כבגד עליון שגם גברים התהדרו בו.
בתקופת הרנסנס המחוך מזכיר יותר את המחוך שאנו מכירים כיום
והחל מאמצע המאה ה-17, כשהאופנה הייתה מותניים צרות עד כאב, המחוך
נראה יותר ויותר דומה למה שאנחנו מכירים.
ה-תקופה שבו המחוך היה בשיאו, היא המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20,
הלא הוא 'המחוך הויקטוריאני'.
לא עשיתי מחקר, למדתי על הנושא
והמחוך כפי שאנו מכירים אותו, וכפי שפיסקאר מציגים אותו, מופיע כמה מאות טובות אחרי ימי הביניים, בהם מוצג הסרט.
לא הייתי כותב דבר כזה, אם לא הייתי יודע בוודאות.
ואני חושב שאת פיקסאר לא ממש מעניין מתי היה מחוך ומתי לא היה מחוך, לדעתי הרעיון של הדפוס
הנשי החברתי, של האישה כנועה תחת תכתיבים חברתיים, היה להם הרבה יותר חשוב.
ייתכן בהחלט שאתה צודק
אם כי אני לא יודע מתי הסרט מתרחש, או האם הוא באמת מתרחש בתקופה היסטורית מסוימת בכלל.
פיקסאר מודיעה על שני סרטים חדשים
הראשון הוא סרט הדינוזארים שהיה ידוע שיצא ב-2014. הוא יקרא The Good Dinosaur ויעסוק בשאלה של מה היה קורה אם האסטרואיד היה מפספס את כדור הארץ (לפי השם נראה שישדבר על דינוזאור אחד ספציפי).
הסרט יבויים ע"י בוב פטרסון שביים ביחד עם פיט דוקטר את "למעלה" וכתב את "מוצאים את נמו".
הסרט השני הוא Dia de los Muertos (שאומר שהכל נשמע יותר טוב בספרדית) מספר על החג הספרדי הידוע בשם "יום המתים" ("Dia de los Muertos").
הסרט יבויים על ידי לי אונקריץ' שביים את "צעצוע של סיפור 3".
הסרט שלוקח חלק בתוך המוח האנושי נדחה בשנה וקצת ל-19 ביוני 2015.
מחכה לכולם מאוד
בייחוד לסרט עם הדינוזאורים. אין סרט אנימציה עם דינוזאורים שיכול להיראות רע (וכן. זה כולל את עידן הקרח 3). אין לי שום דעה לגבי Dia de los Muertos, אבל יותר משאני מאמין בפיקסאר, אני מאמין בלי אוקרוביץ' (אחל'ה סיסמת בחירות).
אני גם שמח לשמוע שהפיאסקו של פיקסאר עם הסיקוולים/פריקוולים מפסיק, לפחות עד 2015.
"צעצוע של סיפור 3". פיאסקו.
(ל"ת)
פיאסקו בקטע מסחרי יותר מאשר אומנותי
עם מכוניות 2 והפריקוול של מפלצות בע"מ, היה חשש קל שפיקסאר הולכים בכיוון של דרימוורקס ודומיה בעניין אילו סוגי סרטים עדיף להפיק: המשכונים או מקוריים. אז כן, צעצוע 3 היה סרט משובח, לא כל הסיקוולים מיותרים. אבל מעריצי הסטודיו יעדיפו לשמוע על פרוייקטים חדשים בעתיד (כמו שאכן נדמה שקורה).
אני יודע שפיקסאר הם עסק כמו כולם שמטרתו לעשות כסף, אבל עד כה הם התבדלו משאר אולפני האנימציה בזכות הדחף שלהם לפרוייקטים מקוריים. אני לא זוכר פה אחד שאמר "נשמע אחל'ה" כשצצו שמועות אודות צעצוע של סיפור 4.
לא בדיוק.
הבידול האמיתי שלהם היה לא בשאיפה לפרוייקטים מקוריים, אלא בשאיפה לפרוייקטים איכותיים. כשהמדיניות העסקית שלך היא לייצר איכות, זאת התחלה לא רעה.
ואז בא מכוניות 2
(ל"ת)
כן, ו...?
(ל"ת)
צעצוע של סיפור 3. פיאסקו מסחרי.
הכנסות של מעל מיליארד דולר. אחד מעשרת הסרטים המצליחים ביותר אי פעם. הסרט המצליח ביותר של פיקסאר. סרט האנימציה המצליח ביותר אי פעם.
אני מסכים לחלוטין, כמובן, שהייתי מעדיף לראות את פיקסאר עושה עוד סרטים מקוריים במקום עוד המשכונים, אבל אחרי סרט אחד מצליח מאוד-מאוד-מאוד מכל בחינה אפשרית, סרט אחד לא מוצלח, וסרט אחד שעוד לא יצא, יהיה לא סתם מוגזם אלא מופרך לחלוטין לקרוא לתקופת ההמשכים שלהם "פיאסקו".
טוב נו, מודה. הגזמתי עם המילה 'פיאסקו'
(ל"ת)
וחוץ מזה, איך יכולת לשכוח ש -
אה, רגע, שניה, האיש שהתווכחתי איתו באינטרנט קיבל את הטענות שלי והסכים איתי.
סליחה, שכחתי שזה יכול לקרות.
http://www.rottentomatoes.com/m/1097046-dinosaur/
ובעזרת ימד"ב
http://www.imdb.com/title/tt0372238/
וואו, סרט אנימציה המבוסס על חג המתים?
אדיר. עם פרמיס כזה, יש כל-כך הרבה מה לעשות מבחינת דמויות, שפה, מקום התרחשות, עיצוב ואנימציה. מאוד "גרים פנדגואי" כזה.
סרט אנימציה המבוסס על חג המתים - הסיוט שלפני חג המולד
וגם חתונת רפאים, קצת.
אבל כן, גם לי מיד קפץ לראש גרים פנדגאו, ואני בהחלט יותר מצפה לו מאשר לעוד סרט דינוזאורים.
סרט עם תאריך ספציפי ב 2015!
זה הראשון, לא?
ו"יום המתים" הזה נשמע מעניין. מקווה שיהיו זומבים ^^
רגע רגע, שני סרטים של פיקסאר בשנה אחת?!
יאפפיייי!!!!!
לא, איך הגעת למסקנה הזאת?
גם אותי כל זה מבלבל, בואו נעשה סדר בעניינים:
2012 – "אמיצה"
2013 – 'מפלצות הפריקוול'
2014 – סרט הדינוזאורים
2015 – פיקסאר לוקחים אותנו אל נבכי המוח האנושי
*תאריך לא ידוע* – הסרט על יום המתים הספרדי.
יכול להיות שאת הסרט האחרון יוציאו באותה שנה עם סרט אחר, אבל זה לא בטוח עדיין. אני זוכר שפעם ב-2012 או 2013 היו אמורים לצאת שני סרטים של פיקסאר ביחד אבל אז "ניוט" התבטל והכל התחרבש.
עוד חדשות אנימציה
וויינסטיין קומפני (האלו עם הזרקורים שמרכיבים W שהפיצו את 'נאום המלך') נכנסים חזק לתחום האנימציה ומשחררים ב-2013 4 (!) סרטי אנימציה: 'הבריחה מכוכב ארץ' (14 בפברואר), 'לאו האריה' (30 באוגוסט), 'הממתק או תעלולים' (25 באוקטובר) ו'השולייה של סנטה' (6 בדצמבר).
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=89551
כח המחץ - רמת העניין שלי עולה עם כל טריילר
אחרי האכזבה שהייתה הסרט הראשון (וזה לא שציפיתי ליותר מידי) לא חשבתי שיש סיכוי שאני אטרח עם השני – אבל אחרי הטריילר הזה כח המחץ בהחלט נראה כמו משהו שאני ארצה לתפוס בקולנוע.
נראה כאילו הם תפסו את הבעיה של הסרט הקודם – יותר מידי מקורקע, יותר מידי אפור, יותר מידי סטנדרטי. בסרט הקודם היה חליפות שריון שחורות וטיל שהשמיד את מגדל אייפל, בסרט הזה יש אופנוע שהופך לכמה טילים, עיר שמוטבעת ע"י מטח קינטי מהחלל, הדגל של הקוברה מעל הבית הלבן (תמונה מעולה אגב) ובחור מזדקן ששומר טנק במחסן (כי למה לא?). ונינג'ות, הרבה נינג'ות. וברוס ויליס במוד של "אני לא זקן מידי לכל החרא הזה, זה אתם שצעירים מידי" שהפך את RED לכל כך משעשע.
תפסיקו להתלהב מפיקסאר
אני לא מבין מאיפה הגיע כל העניין של "פיקסאר לא יכולים לעשות סרטים גרועים" מתוך שניים עשר סרטים בסך הכל יש להם שישה יוצאים מן הכלל ועוד שישה בנאליים לגמרי, מה שיוצר את הרושם הזה הוא שאת הטובים הם עשו כמעט ברצף.
בכלל אני חושב שהסרטים שג'ון לסטר עשה כבמאי הם פשוט הרבה פחות טובים – יש שם רעיונות לא רעים אבל חוץ מזה די כלום.
בקשר לאמיצה ספציפית – בשלב הזה כל דבר מקורי שפיקסאר יעשו אוטומטית יזכה לתשבחות וישבור קופות וגם הם יודעים את זה – אז אל תתאכזבו…
אני לא יודעת אם זה מתאים לפה (לדף) אבל
יש פו לינק לאתר ממש נחמד בנושא אנימציה ויש שם קצת תרשימים ראשוניים של פיקסאר כולל קטעים מהתסריט של אמיצה, אביזרים, רקעים ועיצוב דמויות של האומנים (אם זה מעניין מישהו, בכל מקרה אותי זה כן…מאוד!!) ובכללי אני מאוד אוהבת את האתר וממליצה לחובבי אנימציה.
כמעט שכחתי! הלינק: http://livlily.blogspot.com/2012/05/brave-2012-concept-art.html