טריילרים לסרטים הוליוודיים מובילים מגיעים כשמגיע סרט הוליוודי גדול אחר, שהם יכולים להיצמד אליו. אז מה קרה השבוע? "סאגת מפוצלים: נאמנים" זה סרט גדול? באמת? שיהיה. אלה הם הטריילרים החדשים שיצאו בימים האחרונים. אני עדיין מחכה למשהו שיגרום לי להתרגש לקראת הקיץ הקרוב.
זה "מסיבת נקניקיות". כמובן, זה לא השם הרשמי שלו בעברית. השם הרשמי שלו בעברית יהיה משחק מילים מזעזע ומביך כלשהו.
מה שנראה בהתחלה כמו הג'אנקנימציה התורנית מבנגל הוא בעצם הסרט החדש של סת' רוגן, אוון גולדברג וחברים. כבר כמה שנים שהם נמצאים בסטטוס של חבר'ה שמריצים קטעים בזמנם החופשי, רק שכשהם מריצים קטעים הם מצלמים את זה ומזמינים את כל החברים שלהם, שגם הם סלבריטיז, אז יוצאים להם סרטים ככה די מצחיקים כמו "סוף." או "ראיון סוף" או "הלילה שלפני". אז למישהו מהם היה רעיון לעשות סרט אנימציה עם אוכל ובדיחות גסות. מעניין כמה אחוזים מהכרטיסים לסרט הזה יימכרו להורים לילדים שלוקחים אותם, כרגיל, אוטומטית לכל מה שמצויר, ויצאו מזועזעים. או אולי לא יצאו מזועזעים בכלל, כי תכל'ס גרוע יותר מ"ג'לי טרזן" זה בטח לא יהיה.
"המעון של מיס פרגרין לילדים משונים" הוא הסרט החדש של טים ברטון, והוא נראה יותר טוב מכל סרט של טים ברטון שראיתי כבר די הרבה זמן – עם כמה הסתייגויות.
אז זו גירסת ברטון ל"אקס-מן", ויש פה דברים די מקסימים, והעיצוב הוא לא אובר-ברטוני. לברטון עדיין יש הרבה מה להוכיח: שום דבר שהוא עשה בזמן האחרון לא השכיח ממני את "אליס בארץ הפלאות". אבל זה נראה נחמד. רק הערה, שאולי תתוקן בסרט עצמו: למה האפקטים פה כל כך איומים? השוט הזה עם הנעליים – למה לעזאזל הוא עשוי באנימציה ממוחשבת כל כך גרועה? למה השוט הזה עשוי באנימציה ממוחשבת בכלל?! מה יש פה בדיוק שמצריך שימוש כלשהו באנימציה, אי אפשר היה לבנות נעליים גדולות במציאות?
יש גם טריילר חדש לרימייק ל"בן חור", כי יש רימייק ל"בן חור". שביים טימור בקממבטוב.
"בן חור" בגירסת 1959 (מפתה לכתוב "המקורי", אבל זה לא היה הסרט המקורי; גם הוא היה רימייק) הוא אחד האפוסים הקלאסיים הגדולים ביותר אי פעם, סרט עצום שחולק בין השאר את השיא למספר פרסי האוסקר הגבוה ביותר שבו זכה סרט אי פעם (11) ועדיין נמצא גם ברשימת ה-250 של ימד"ב. הסרט החדש הוא סרט אקשן של הבמאי של "לינקולן צייד הערפדים", שיוצא איפשהו באמצע אוגוסט. בואו נאמר שכניסה חוזרת להיכל התהילה של הקולנוע לא נראית סבירה. הטריילר ערוך טוב, אבל הסרט נראה פשוט גנרי: עוד חרבות וסנדלים ממוחשבים, בלי איזה חידוש סגנוני נראה לעין. ושוב, האפקטים חלשים.
הסרט משחזר את סצינת מירוץ המרכבות של "בן חור" מ-1959, אבל זה פשוט נראה פחות טוב, כי ב-1959 באמת בנו קולוסיאום ענק אמיתי והושיבו בו מאות אנשים אמיתיים שצפו בזמן שאנשים אמיתיים דהרו במרכבות אמיתיות שרתומות לסוסים אמיתיים. בסרט החדש יש איצטדיון וירטואלי עם קהל וירטואלי וכנראה שגם סוסים ומרכבות וירטואליים בחלק מהשוטים, וזה משעמם.
יש טריילר חדש ל"אקס-מן: אפוקליפסה", גירסה ארוכה יותר לפרסומת הסופרבול.
אז לאחד מהאקסמנים יש כח של דובוני אכפת-לי, אני מבין. דבר אחד שאני לא מבין הוא, אהמ, למה האפקטים פה כאלה חלשים.
אוקיי, זה נהיה מגוחך. אני לא מאלה שעומדים בשער עם שלטים שמכריזים שאנימציה ממוחשבת זה גרוע ואפקטים פרקטיים זה תמיד טוב. לגמרי לא. אנימציה ממוחשבת היא נהדרת כשהיא טובה. מה שאני לא מבין זה למה בסרטים הוליוודיים אנחנו רואים אנימציה ממוחשבת לא טובה. עוד סרטון שהופץ בימים האחרונים הוא זה. הסרטון הזה – לפחות לפי טענות היוצרים – נוצר בזמן אמת; מחשב חזק כלשהו יכול ליצור אותו תוך כדי הקרנה. כלומר, כל פריים נוצר ורונדר בתוך חלקיק השניה שלוקח לכם לצפות בו. בעולם שבו הסרטון הזה קיים, למה, הו למה, שסרטים שנוצרים בחוות שרתים – שיכולים בהחלט לעבוד שבועות על כל פריים – ייראו אי פעם פחות ממושלם?
אה, כן, ויש גם טריילר ל"האשליה 2". והפעם משתתף בו דניאל רדקליף. כי הוא קוסם, אתם מבינים. גיחי.
"האשליה" (כמו "הרץ במבוך"), היה סרט נחמד שהסתיים בסוף כל כך אידיוטי שנראה שהוא הרס לחלוטין כל אפשרות ליצור לו סרט המשך שאינו מטופש לחלוטין. זה מבוי סתום שעליו סרט ההמשך יצטרך להתגבר, וגם לבצע את הקסם המופלא של העלמתה של איילה פישר. האם הוא יצליח? נחכה ונראה. אבל אני מנחש שלא.
אז לגבי האפקטים...
כמעט תמיד האפקטים בטריילר הם לא אלה שיופיעו בסרט הסופי.
הטריילרים צריכים להשתחרר חודשים לפני יציאת הסרט, ועל האפקטים עובדים כמעט עד הרגע האחרון, אז מה שאנחנו רואים בטריילר זו גרסה לא סופית.
מסיבת נקניקיות מזכיר לי את Conker's Bad Fur Day
(ל"ת)
פישלייק!
עכשיו בא לי שוב לשחק בזה..
טריילרים
הסרט של טים ברטון נראה אוטוביוגרפי. בטוח הוא למד באיזה בית ספר משוגע כזה…
והמסיבת נקניקיות נראה אדיוטי שזה מפחיד.
1. נקניקיות:
הטרייליר לא היה כזה מצחיק לדעתי..
וכנראה גם פספסתי את הקטעים שהופכים אותו לרצועה אדומה.
2. המעון של מיס פרגרין לילדים משונים
היה נראה נחמד, לא יודע אם זה כי דורון שתל לי את זה בראש אבל כן מאוד אקס מן.
ואז הגיע הקטע שהיא אומרת לו "אתה נועדת להגן עלינו", נו באמת, לא.
3. אקס מן:
מיסטיק היא לא המנהיגה של אקס מן…
היא קיבלה את כל השורות המשמעויתיות בטריילר, כולל של "מעכשיו אתם אקס מן" וזה ממש צורם.
בלי קשר, לא כזה הבנתי מה אנשים כל כך עפו על "ימים של העבר", זה היה סרט עם סצינת אקשן אחת, שנגמרת בזה שחיה שנלחם בסנטינל פשוט הופך ללא מוטציה ומיסטיק לא יורה במישהו, הכי אנטי קליימיקס שיש.
הסרט הזה מרגיש לי עמוס מידי, רצו להכניס גם את אפוקליפס, וגם מציגים מלא דמויות חדשות, ואני חושש שזה יהיה עמוס מידי.
לגבי נקניקיות:
אני משער שמה שהפך אותו לכזה הוא שלל ההטיות של המילה Fuck כל 2 שניות בערך (הייתי די בהלם שאולפן סרטים גדול בארה"ב של ימינו מעז להוציא משהו כזה), אבל האם רק אני שמתי לב לעיצוב של הלחמניות של הנקניקיות, בייחוד של הפה שלהן, שהוא איך לומר… רומזני משהו? זה הדהים אותי אפילו יותר מכל ה"פאק"ים, עוד יותר לאור העובדה שנקניקיות אמורות, ובכן, להיכנס אליהן.
נו, זה בכוונה.
עוד מעצם השם כל הסרט הזה הוא רמיזה אחת גדולה. נקניקייה = בולבול.
אני כבר יכול לראות איך כקונטרה ל-11 פרסי האוסקר של בן-חור (1959)
תזכה גרסת 2016 ב-11 פסלוני ראזי.
לא קראתי את הספר* שעליו מבוסס "המעון" של ברטון,
אבל רק מהטריילר אני יכול להיות בטוח שלסרט הזה יש מסר, וגם ברור איזה מסר, וש הוא הולך לתת לצופים שלו מכות בפרצוף עם המסר הזה.
* אגב, לסופר הזה קוראים Ransom Riggs. מישהו פה יכול להסביר לי אם יש למילה "רנסום" עוד משמעות מלבד "דמי כופר"? כי אם אין, אז ממש מוזר שיש הורים שקראו לבן שלהם ככה.
אני קראתי את הספר
מעניין אותי לדעת מה אתה חושב שהמסר שלו?
זה פאסיב-אגרסיב
שאין מצב שיחטפו את הילד שלהם, תדמיין את השיחה ואת תגובת ההורים: "ransom?! Joke on you"
כמו כן: טרזן
https://www.youtube.com/watch?v=dLmKio67pVQ
היי, זה לא רע!
אמנם נראה כאילו מספר את כל הסרט מההתחלה ועד הסוף, כמקובל, אבל מבין כל הטריילרים האלה זה היה הכי משכנע.
למה לטרזן יש מכנסיים?
סתם שאלה שעלתה לי בראש. טרזן חי עם קופים שאין להם טאבו על עירום. למה הוא צריך מכנסיים או אפילו תחתונים אם כבר? אין בזה שום הגיון נראה לי.
מאותה סיבה שבני האדם התחילו בשלב מסויים ללבוש תחתונים?
כלומר, מניעת עקיצות או חתכים למיניהם באזור הרגיש במיוחד הזה.
מאותה סיבה שבני האדם התחילו בשלב מסויים ללבוש תחתונים?
כלומר, מניעת עקיצות או חתכים למיניהם באזור הרגיש במיוחד הזה.
בספרים המקוריים
…הוא מתחיל ללבוש איזור חלציים מעור שהוא לוקח מלוחם שחור שהרג כי מוצא חן בעיניו איך שזה נראה ומדגדג לו ביצר הקישוט.
אני חוזה "נקניקיות או לא להיות"
(ל"ת)
נו באמת, ברור שזה הולך להיות "אוהבים נקניקיות?!"
(ל"ת)
יותר נכון: "אוהבים נקנקיות?! סוף."
(ל"ת)
איך אתם הולכים מסביב שברור שזה יקרא:
"נקנקיות סוף".
הנקניקיה שניקנקה אותי.
(ל"ת)
אתם מחמיאים למפיצים כאן
'משה בתיבה'. זהו
בקשה לדף סרט
"להיות ג'ון מלקוביץ'". נדמה לי שפעם שהיה קישור דרכו אפשר לבקש דפי סרט אבל הפורטל כבר לא עובד.
אם אני כבר כאן אכתוב בקצרה על הסרט שראיתי זה עתה: כרגיל אצל קאופמן, מצליח לגרות את המחשבה אבל עושה זאת דרך דמויות נוירוטיות וחסרות בטחון באופן בלתי נסבל (כאן זה קיצוני במיוחד) ובאמצעות פיתולי עלילה שבוודאי נכתבו ע"י דונלד. אני אחשוב על הסרט עוד הרבה אבל ממש לא נהניתי בזמן בצפייה ולחלוטין לא נשאר טעם של עוד. תודה וסליחה על ה
"אבל הפורטל כבר לא עובד" - pun intended?
וחזרה לאון טופיק –
בן חור,
"הטריילר ערוך טוב, אבל הסרט נראה פשוט גנרי: עוד חרבות וסנדלים ממוחשבים, בלי איזה חידוש סגנוני נראה לעין. ושוב, האפקטים חלשים"
צר לי, אבל זה דורש קטילה הרבה יותר חזקה :-)
כלומר, לא יודע להגדיר את זה אבל כל הקטעים שהם לא כרכרות/ספינות מתהפכות נראו לי כמו מחזה מצולם, השחקנים נראו חובבנים מדקלמים משועממים ולא משכנעים, משהו בתלבושות או בתאורה או אני לא יודע מה מחוויר לי בהשוואה לכל סדרת טלוויזיה בסגנון גלדיאטורי/מיתולוגי/משחקי הכסי של העשור האחרון, הדיאלוגם עצמם גנריים וקלישאתיים ושיעממו אותי תו'כ הטריילר (לכן אני גם לא מסכים שהעריכה טובה, מרגיש כמו יותר מידי קשקשת מתישה), וכן, האקשן עצמו גנרי.
לא זה ממש בדיחה, ועכשיו שאני מבין מי הבמאי זה די הגיוני, בקטטומובוב הילדותי המתלהב וחסר הנשמה לא יכול להתמודד עם סרט כזה, ולא יעזור לו מורגן פרימן שבשמיים ובארץ.
בקממבטוב
דווקא ממנו ציפיתי למשהו אחר. אפשר להגיד על בקממבטוב כל מיני דברים, אבל ב"מבוקש" הוא עשה אקשן מצוין, ו"משמרת לילה" היה כזה בלגן דחוס של המצאות וסגנונות שונים ומתנגשים שזה לפחות נראה כמו משהו שלא ראיתי קודם. מה שלגמרי אי אפשר לומר על הטריילר הזה.
כן עם זה אני מסכים
(ל"ת)
אז מורגן פרימן מממממש אוהב כסף
(ל"ת)
אני בטוח שהוא אוהב,
אבל שוב, בוא נשמור קלישאות למתי שהן באמת נחוצות. הרבה מאוד שחקנים עושים הרבה מאוד פעמים דברים מביכים הרבה יותר מרימייק מיותר לקלאסיקה.
אני חושב שהכוונה לא לעצם ההשתפות שלו בסרט, אלא לראסטות.
הוא מופיע בשני טריילרים
של סרטים שנראים מזעזעים בכתבה הזאת בלבד. אם נוסיף את הרקורד שלו בבחירת תפקידים מהשנים האחרונות, אני חושב שאפשר להניח שהוא משתתף בהרבה סרטים רק בגלל הכסף. נכון שהוא עדיין לא שקע לתהומות של אל פאצ'ינו בג'ק וג'יל, אבל הוא גם לא מאוד רחוק.
כמה רשמים
*"מסיבת נקניקיות" משדר בעיקר עצלנות. בסיפור, באנימציה, בהומור, לא כזה עושה תיאבון (אני ממש מתנצל על הבדיחה הצפויה הזו).
*אני אוהב את זה שהטריילר לסרט של ברטון ערוך בצורה צנועה ועדינה, אבל הסיפור שהוא מציג גנרי כמו שיר פופ מאוס מס' 235.
*תקנו אותי אם אני טועה, אבל נדמה לי שגם הגרסה מ59 לא נחשבת היום לכזו יצירת מופת. כמו כן, מה שכתבת על האנימציה מדויק כ"כ שזה כואב.
*עד שיצאו הטריילרים, ממש ציפיתי ל"אפוקליפסה". הוא נשמע אפי ומלהיב ואני ממש רוצה שוב לרצות לראות אותו, אבל גם כאן האנימציה לבדה הרסה לי את כל החשק.
ולא ראיתי את "האשליה", אז למי אכפת.
"קלאסיקה" זה לא בהכרח "יצירת מופת".
נכון, אין היום הרבה אנשים שיטענו ש"בן חור" הוא אחד הסרטים הטובים ביותר שנעשו אי פעם. הוא בהחלט תוצר של זמנו, ורואים את זה עליו. אבל יהיה קשה להתווכח על כך שהוא סרט מרשים מאוד, שנשאר כזה גם יותר מחמישים שנה אחרי שהוא נעשה, והוא אחד הסרטים שנשארו אהובים גם היום – כאמור, המצביעים של עידן האינטרנט הכניסו אותו אל ה-250 של ימד"ב. זה לא נכון לגבי כל להיט-קופתי-וזוכה-אוסקר לזמנו.
אני אנחש שהפופולאריות שלו עומדת איתנה עקב היותה סרט נוצרי בסופו של יום,
ואולי הקהל הזה הוא אחת הסיבות שהמעמד של הסרט מחזיק עד היום.
יכול להיות,
אבל הקהל של ימד"ב לא נראה לי נוצרי במיוחד. לא רואים את "הפסיון של ישו" ברשימה.
וכמישהו שהשלים את 'בן חור' מ-1959 יחסית לא מזמן
לא מדובר ביצירת מופת אבל כן בסרט מהנה למדי שמחזיק גם היום. כמו הסרטים של מארוול רק הרבהההה יותר ארוך ועם קצת יותר פאתוס.
"מזון על הזמן"
…לא? טוב, ניסיתי.
אם רוגן ושות' לא חשבו על הסרט הזה בזמן שהיו מסטולים לאללה, אני אוכל את הכובע שלי.אני רואה אותם יושבים אחרי כמה ג'וינטים ומנשנשים מול "צעצוע של סיפור".
רוגן: "שמע, זה אחלה נקנקיות. גם הבוטנים מעולים."
פרנקו: "כן, אין כמו קצת מאנצ'יז."
רוגן: "אחי…מה אם לאוכל…הייתה מודעות?"
פרנקו: "כלומר, אם הוא היה חי?"
רוגן: "כן…נגיד הנקניקיות האלה…מה אם הן בעצם בחיים…ואנחנו הורגים אותן עם השיניים שלנו?"
פרנקו: "אחי, תרשום את זה איפה שהוא."
"גברת פרגרין" נראה מסקרן, למרות שטים ברטון לא עשה משהו טוב בשנים האחרונות. אבל היי, אם רידלי סקוט עשה קאמבק פתאומי, אולי גם הוא יכול. מה שכן, הנה שוב חוזרת ה"נבואה" האהובה שלנו.
עדיין קשה לי להתלהב לקראת "אקס-מן". חלק מהאפקטים נראים לא משהו והדיאלוגים פה קלישאתיים למדי, בעיקר בחצי השני. מצפה לסרט בעיקר כי יש יותר אוון פיטרס. לא מראים הרבה מסצינת הסלו-מו שלו, אבל אפשר בערך להבין מה היא, ואני ממש מצפה לזה (אולי תהיה יותר מאחת, כי אמרו שהתפקיד שלו גדל בסרט הזה). וגם אוליביה מאן נראית באד-אס. וכאילו לא מספיק שמיסטיק וביסט היו כחולים, עכשיו גם מגיע אפוקליפס הכחול. וגם נייטקרולר! עוד כמה סרטים זה יהיה חבורה של מוטנטים כחולים נלחמים אחד בשני.
הטריילר של "האשליה" חביב, אבל הקודם היה יותר טוב (נראה לי שזה גם מה שאחשוב על הסרט).
לפי מה שהבנתי התקציב ל"מסיבת נקניקיות" הוא סך הכל 30 מיליון דולר
סכום מזערי בהשוואה לסרטי אנימציה גדולים וזה גלוי לעין פה ממש. האנימציה מזעזעת ונראית כמו משהו שנלקח מהפלייסטיישן 2. מה שכן אם הסרט מאוד יצליח כמו דדפול זה יכול אולי להתחיל גל של סרטי אנימציה לבוגרים (ובתקציב גבוה בהרבה) מה שיכול להיות מעולה! אולי בלור סוף סוף יקבלו את הגרין לייט ליצור את הסרט שלהם ל-Goon!
אתה רציני?
העיצוב קרטני (עם דאבל O) ולא ריאליסטי בעליל בכוונת תחילה, אם זה לא מובן. אתה יכול להגיד שהעיצוב מזעזע, אבל האנימציה ברמה טובה מספקת בהחלט עבור סרט אנימציה הוליוודי. הטקסטורות, התאורה, הזרימה של התנועה, האפקטים (עשן, רטיבות וכו') – אם אתה באמת חושב שזה נראה כמו משהו מתקופת הפלייסטיישן 2, ובכן, זה רק מוכיח שבאמת עבר הרבה מאוד זמן מאז הפלייסטיישן 2.
אולי פלייסטיישן 3
אבל כן זה נראה ממש לא משהו.
לא יודע אם ברמה של פלייסטיישן 2 או לא
אבל זה נראה רע. גם התנועה, גם העיצוב גם ההכל. וזה שלא נראה שיש משהו בתסריט שמחפה על זה, ומעבר לזה שהם אומרים "פאק" כמה פעמים זה נראה כמו סרט גנרי לחלוטין מהטריילר – וזה דבר רע. אבל קראתי ביקורת שהבהירה שכנראה המצב קצת שונה (ספויילר [מינורי, אני מניח, אבל אין לי מושג] מהביקורת: There's also a group of Nazi sauerkraut that's responsible for "exterminating the juice" ) אז אולי לסרט יש עוד תקווה.
אגב זה רק אני (סליחה שאני משתמש במונח הזה) או ש...
כל הקללות האלה לא גורמות לסרט להיראות "בוגר" אלא להפך. הדרך בה הסרט זורק קללות לאוויר מרגיש לי מאוד ילדותי.
מצד שני,
לעשות את תפוח האדמה בתור דמות של אירי זה די חכם.
השראת הסטיילינג של מורגן פרימן : מוש בן ארי
וחוץ מזה, מי זאת הדמות שלו בכלל? בסרט המקורי היה לגיבור איזשהו מנטור כזה ? ראיתי את הסרט לפני כחצי שנה ואני לא זוכר מישהו כזה
"פצועים בראש" - ביקורת (היי, הרי מותר לדבר פה על טלוויזיה לא?)
טוב אז ככה, אין ממש פורום מסודר ופעיל בו אני יכול לדבר על הסדרה ורציתי מאוד לשתף באכזבתי הרבה ממנה. לעונה הראשונה, למרות שגם היתה לא מי יודע מה, עוד היה לפחות קונספט מעניין (גם אם מועתק מ"דקסטר") וקיוותי שהעונה השנייה תיקח את הקונספט הזה ותממש את הפוטנציאל, במקום זה היא נפטרה ממנו ובכך החליטה להוריד את הדבר הטוב היחיד שהיה בסדרה ובמקום זה נהפכה לאופרת סבון מייגעת לנוער עם עלילה תלושה ומסובכת לא לצורך. בקיצור – אכזבה! לסדרה היה את כל המרכיבים להצליח, יש בה כמה שחקנים טובים ואפילו כמה דיאלוגים חביבים ושוב קונספט בעל פוטנציאל. רק רציתי להוציא את זה החוצה. נקווה שהגירסה האמריקאית שנקנתה על ידי HBO תעשה איתה חסד.
אם יש דבר אחד שבאמת מרגיז אותי זה שהורסים ספר טוב בלי סיבה
והמעון של פרגרין מצליח לעשות בדיוק את זה. תודה רבה ברטון, בדיוק מה שרציתי.
הספר הצליח (בעיניי) כמו שהצליח בזכות האווירה האפלה והייחודית שהוא העביר, ולהפוך אותו לסרט ברטוני צבעוני זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לו. אוף.
אפשר רק לדמיין
מה גיירמו דל טורו היה עושה עם זה.
האפקטים באקס מן זה הדבר האחרון שמטריד פה
הסרט הזה ממשיך את ירידתו של הפרנצ'ייס הזה מאז שבראין "אובררייטד" סינגר חזר לתמונה.
אפוקליפסה נראה אדיוטי במיוחד.
באמת?
First class והעתיד שהיה היו באמת טובים, במקרה של אקס מן אני הופתעתי לטובה ממה שסינגר עשה שם. אשמח אם תפרט מה הרס לך.
כמובן שיש להדגיש שב-first class סינגר היה בצוות ההפקה בלבד
הוא בטח מאלה ששונאים את אקס מן 2.
(ל"ת)
יש "מאלה ששונאים" על אקס-מן 2?
הדעות ברובם נעות בין אהדה ל'ממש אהבתי', עד כמה שזכור לי.
יש ויש
אני למשל חושב שאקסמן2 הוא אחד הסרטים המשעממים ביותר ביקום של האקסמן.
ובאופן כללי אני חושב שסינגר הוא במאי חלש.
במאי חלש?
שטויות, הנה " rel="nofollow">תמונה שלו מחזיק דג כבד בלי להזיע.
(אני חייב למצוא דברים טובים יותר לעשות בשישי).
הוא כן מזיע.
וגם אני חייב למצוא דברים טובים יותר לעשות. בשבת.
איכס.
(ל"ת)
לדעתי פישלייק צריך להיחשב יותר אם הבן אדם התחבר במיוחד בשביל לעשות אותו.
(ל"ת)
הבנת הנקרא - מאז שסינגר חזר לתמונה
אקס מן 1 ו-2 היו מצויינים. הרבה יותר בוגרים משאר סרטי הקומיקס באותם השנים.
סצינת הפתיחה של אקס-מן 1 במחנה הריכוז הייתה משהו שונה לגמרי עבורי בסרטים כאילו.
היו בהם דיאלוגים מעולים בין פרופסור X למגניטו,שהיה דמות שהיה קל מאוד להזדהות איתה – מה שהפך אותו לאחד הרשעים היותר מוצלחים.
אקס מן ההתחלה היה מוצלח, משב רוח מרענן לסדרה שפישלה באקס-מן 3. ואני מתעלם מסרטי וולברין פה.
"העתיד שהיה" פשוט אכזב. בליל של דמויות וסצינות פעולה לא קשורות. הוא לא היה רע, אבל רחוק מלהיות ברמה של קודמו או של השניים הראשונים. מגניטו הפך בו לנבל חד-מימדי ומשעמם.
אז לאור חוסר היציבות של הסדרה הזו, והאכזבה מהעתיד שהיה, זו בהחלט תהיה הפתעה גדולה אם אפוקליפסה יהיה מוצלח. מהטריילרים, עד כמה שאפשר ללמוד מהם, זה ממש לא נראה מעודד.
אז אם אתה מודה ששני הסרטים הראשונים שלו בסדרה טובים,
זה אומר שאתה קורא לו אוברייטד על סמך סרט אחד שגם ככה כולם שנאו?
(או שגם את "החשוד המיידי" אתה לא אוהב)
כנראה יש לנו
הגדרות שונות בתכלית ל'הבנת הנקרא'
כי מסתבר איכשהו שרק את אקס-מן 3 לא אהבת.
ייאוש מנקנק
אז מסתבר שגם באנימציה, צורת הבאה שמאפשרת חופש ויזואלי מוחלט, סת' רוגן והכנופיה שלו חוזרים לאותם שטיקים משמימים שמאפיינים את כל הסרטים המצולמים שלהם. לא משנה כמה הקונספט נהדר בתיאוריה, מסוף העולם בגרסת הוליווד דרך מזימת התנקשות ברודן אמיתי, הקבוצה הזו תמיד תוציא את אותו הסרט שבו קבוצה של אנשים מלמלים אחד לשני ומעמידים פנים שעצם העובדה שהם מדברים זה מצחיק (לא משנה אם מישהו טרח לכתוב פאנצ'ליין כלשהו).
וכשאני אומר "סרט" אני מתכוון "סיטקום רדיופוני של BBC 4 שבמקרה הוסיפו לו צילומים", וכשאני אומר "סיטקום רדיופוני של BBC 4 שבמקרה הוסיפו לו צילומים" אני לא מתכוון לאחד מהטובים, כמו Cabin Pressure או Revolting People, אלא למשהו נשכח ומיותר כמו Up the Garden Path.
אפשר בבקשה לשלול מהאנשים האלו את הרשיון לקולנוע, לשלוח אותם לבית הספר לקומדיה ולזרוק להם כמה עוגות בפנים?
תודה מראש – תום ש.
אבל הם אומרים פאק או שיט 9 פעמים!
איך אתה לא רואה שזה מצחיק???
הומור ילדותי ו"פלוצי" יכול בהחלט להיות מצחיק אם עושים אותו טוב.
לדעתי הם עושים אותו טוב.
וכמו כן, אצל אלה שחובבים את ההומור של היוצרים האלה,
דווקא הקטע אותו רד ציין, זה שמדובר בתכלס בחבורה של חברים שמריצים דאחקות אחד עם השני – הוא מה שהופך את זה להרבה יותר מקסים מהרבה קומדיות אחרות. בסופו של דבר דאחקות עם החבר'ה זה הדבר הכי מצחיק בעולם, ואם זה מועבר טוב אז זה מצחיק אפילו כשאתה לא מכיר אף אחד מהם. למשל כמו בדוגמאות האלה.
טוב?
מתוך 9 הפעמים שהם אומרים פאק או שיט, רק פעם אחת הייתה מוצדקת ומצחיקה (הקטע עם תפוח האדמה). שאר הפעמים זה לגמרי היה סתם ככה כדי לקבל R.
ודאחקות עם החבר'ה יכול להיות ממש מצחיק, אם אתה אחד מהחבר'ה או אם הדאחקות מתפתחות כל הזמן. להעביר את אותה דאחקה במשך 15 שנה מפסיק להצחיק מהר מאוד.
עכשיו, אני מאלה שדווקא חובב את הסרטים של החבר'ה, אבל בעיקר כשיש מאחוריהם קצת יותר מחשבה ויצירתיות. את הסרטים שהם רק מריצים דאחקות, כלומר מצלמים את עצמם מאלתרים כי הם בטוחים שכל מילה שיוצאת להם מהפה היא גאונות צרופה (סוף לדוגמא), אני לא יכול לסבול. זה כמו הילד בכיתה שזורק מילים גסות וכולם צוחקים כי זה גס. תחת!
כן יש לי תקווה לסרט הזה, בגלל שהוא באנימציה ותהליך העבודה עליו הצריך בטח קצת יותר מאשר להציב מצלמה ולדבר מולה. מקווה לקבל עוד פיינאפל אקספרס ולא עוד ראיון סוף.
אני חושב שהבעיה של רוגן וחבורתו הייתה שהם עברו מתסריטים/מפיקים לבמאים
התקופה "היפה" של החבורה הזאת נמצאת בעיקר בסוף העשור הראשון של שנות האלפיים ובייחוד בשני היצירות המופת היחידות שהיה לחבורה הזאת להציע – "קח את זה כמו גבר" ו"פיינאפל אקספרס" שניהם סרטים שהכוח המניע שלהם לא היה רוגן וחבורתו, אבל הם היו בהחלט בתוך החממה הזאת והם הצליחו להוציא קומדיות נהדרות שמצליחות להתעלות על שיטת העבודה של ג'אד אפאטו. המשבר, לטעמי, הגיע ב2010 עם הכשלון הגדול של אפאטו (אנשים מצחיקים) ורוגן (הצרעה הירוקה) שגרם להם לסגת אחורה מכל ניסיוניות ולהתקבע עמוק בתוך "מה שעובד-עובד".
הם כבר לא מוכנים להסתכן ולשים שחקן אנונימי בסרט גדול (כמו שרוגן,סיגל,היל וסרה קיבלו), ולא מוכנים לנסות לשנות את הסגנון שלהם.* לגבי השאלה אם זה מצחיק או לא אני נמצא איפשהו באמצע – היו סצנות שהצחיקו אותי ב"שכנים", "סוף." ועוד כמה אבל רק מספיק בשביל הסרט ולא משהו שאני אזכור או אנצור בליבי. אבל אני חושב שאין מחלוקת שזה עובד – הסרטים שלהם מצליחים להראות רווחים מסוימים, זולים להפקה (לרוב) ובכלל, אם הם רק היו בלגים ולא אמריקאים היית מוצא כבר אנשים שמדברים על קבוצת "דוגמה 420" שלהם וקוראים לכולם אוטרים מהוללים.
* – להגנתם, יוצא השנה שני תוצרים שיכולים להוכיח שרוגן וגולדברג כן מוכנים להתנסות: העיבוד לפריצ'ר בטלוויזיה ודוקומנטרי שנקרא "Console Wars". נחיה ונראה לגביהם.
הייתי מוסיף גם את "סופרבאד", "נוקד אפ" ו"בתול בן 40"
לסרטים הגדולים שלהם. אבל כן, הם לא הגיעו לאותם שיאים מאז.
הבעיה של בתול בן 40 והדייט שתקע אותי זה שהם פשוט ארוכים בצורה לא מוסברת (כמו כמעט על הסרטים של אפאטו חוץ מאולי אנשים מצחיקים) והבעיה של סופרבאד זה שהוא תכלס על זה שג'ונה היל מנסה לאנוס את אמה סטון :/ (וגם זה שלא חשבתי שהוא מצחיק אבל זה יותר טעם אישי)
אני לא יודע אם זה נחשב
אבל '50/50' הוא אחד מסרטי הברומנס הכי מרגשים ומחממי-לב שראיתי, אתם יודעים מה – אפילו מחוץ לקטגורית הברומנס.
סופרבאד הוא מסרטי הנעורים הכי גדולים שראיתי,
והוא ופיינאפל אקספרס הם מהקומדיות הגדולות של שנות האלפיים-שהיו שנים לא משהו לקומדיות, ברובם.
אגב, עוד קומדיה ענקית, מהטובות של השנים האחרונת היא "ג'אמפ סטריט"-שבפירוש שואבת הרבה השראה מהסרטים של חבורת אפטאו.
מאיפה הבאת את "בפירוש שואבת השראה" מחבורת אפאטו
המכנה המשותף היחיד הוא ג'ונה היל.
ההומור של ג'אמפ סטריט הוא הומור ויזואלי, שמבוסס על עלילה, תסריט, פארודיה והומור מטא.
ההומור של חבורת אפאטו (בטח בזמן של ג'אמפ סטריט) הוא הומור סטלנים, שנשען על אלתורים, גסויות עם עלילה בקושי שעיקרה למלא זמן בין סצינה של שני שחקנים מאלתרים לשני שחקנים מאלתרים.
נגדיר את זה כך: החלק הבולט בסרטי אפאטו שאנשים זוכרים הם האלתורים ("אתה יודע איך אני יודע שאתה הומו?" או התגובות של קארל להורדת שיער) בעוד שהחלקים הבולטים בג'אמפ סטריט הם מופת של בימוי – המרדף, סצנת הסמים או היונים.
כמובן שהומור אמריקאי ברובו נוטה להיות דומה, אבל בין ג'אמפ לאפאטו יש הבדל גדול ואני לא רואה מקורות השראה.
זה לא קשור להומור.
זה קשור לתימות-או במילים אחרות, לזה שזה סרט ברומנס.
ברומנס היה לפני אפאטו והיה אחרי אפאטו
וספציפית, הברומנס שיש בג'אמפ היה לפני כשעוד קראו לזה פשוט " Buddy Cop Film" .
ידעתי שתגיד את זה.
אף אחד לא טען שלא היה ברומנס לפני ג'אד אפטאו-אבל ג'אד אפטאו (וחבורתו) עשה את זה בסגנון מסויים, שממנו ג'אמפ סטריט שואב הרבה השראה.
אז תצטרך לפרט
כי כשאני מסתכל על ג'אמפ אני רואה פארודיה ויניקה ישירה מסרטי שוטרים-חברים על "זוג שוטרים עם התנהגות שונה שצריכים להסתדר" ושום דבר בסגנון של "זוג חברים ממש טובים שאוהבים להתמסטל וממש אוהבים אחד את השני, ברו".
מילה בסלע
הומור ויזואלי שמבוסס על עלילה, תסריט, פארודיה, מטא – צ'ק. צ'ק. צ'ק. צ'ק.
מופת של בימוי – לגמרי.
נ.ב. הקריצות לסרטי המשך. המבטים של אייס קיוב. ישו הקוריאני והויאטנמי (אם זכרתי נכון) ועוד בלי סוף דברים פשוט היו ענקיים והפילו אותי שוב ושוב.
אני רק שאלה
למה איילה פישר לא משחקת באשליה 2?
אני רק ויקיפדיה
כי היא הייתה בהריון בזמן הצילומים
תודה (:
דיסני קנתה את הזכויות לסדרת "טרן הנודד" (פרידיין).
בעיני אלו חדשות טובות, כי אהבתי מאוד את הספרים.
דיסני ניסו בעבר ונכשלו, כשהוציאו את "הקלחת השחורה" בשנות השמונים.
תקציב הסרט היה עצום אך הוא נכשל בקופות קשות, כך שעברו שנים מאז העזו להעלות שוב את הרעיון.
https://m.facebook.com/groups/47098072817?view=permalink&id=10154789997552818
הפעם
הפעם אני מניח שזה לא יהיה באנימציה.
"הטרמפיסט" - הדור הבא
YNET מדווחים על עוד קלאסיקה גנוזה של הקולנוע הישראלי שהקהל מקבל הזדמנות להיווכח כמה היא באמת רעה: "המלאך היה שטן", הסרט שיותר מ-30 שנה לפני "כלבת" ניסה להקים פה נציג ציוני גאה לז'אנר הסלאשרים וממה שמספרים – לא ממש הלך לו.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4781180,00.html
ויותר לעומק:
http://srita.net/2016/03/21/the-angel-was-a-devil-review/
"מהיר ועצבני" רוצים את עזרת הקהל במימון!
או, יותר נכון, איזה בחור אחד פתח קמפיין מימון קהל ומנסה לגייס 100,000,000 דולר כדי שהסרט התשיעי בסדרה יופק באישורה של הוליווד ע"פ התסריט שלו – Fat Nein: The Fast and the Führer, שבו וין דיזל, דווין ג'ונסון וחברים חוזרים בזמן לגרמניה הנאצית כדי להביס את הרשע האוסטרי במירוץ מכונית. One Last Reich.
הסוף, אפשר לספיילר, הוא סוף טוב, כי כמו שאנחנו יודעים, Hitler isn't good at finishing races.
https://www.indiegogo.com/projects/fast-nein-the-fast-the-fuhrer
זה סרט מהיר ועצבני שהייתי רוצה לראות
ועוד טריילר עם ג'ונה היל, הפעם לסרט שבאמת נראה טוב.
כלבי מלחמה.
אומנם תאריך יציאה באוגוסט, אבל זה כבר לא רעל איכות כמו פעם.
כמו כן: זה נראה כאילו היל מאוד קינא בליאונרדו דיקפריו כשהם היו על הסט של הזאב מוול סטריט ולכן הוא החליט לעשות משהו כמעט זהה רק כשהפעם הוא הדמות הראשית.
המלצה חמה: ספילברג על ספילברג
למי שעוד לא ראה, הסרט התיעודי שבו ספילברג מדבר על הקריירה שלו מסרטי החובבים ועד ל-"מינכן" כולל, מסביר על הרעיונות שמאחוריהם ואיך הקריירה שלו כולה עוסקת ביצירת קשר בין אנשים, זמין לצפיה ביוטיוב ב-11 חלקים.
https://www.youtube.com/watch?v=U6E7u2FJO2I&list=PLZIEW2JtM3T1WEW4F5Q7BrOHioHOY0W-9
עוד אנימציה למבוגרים: Nerdland
הסיפור הפעם הוא יותר סטנדרטי ומעלה את השאלה הידועה "למה זה מצוייר, בעצם?" אבל הסגנון מספיק ייחודי שלפחות זה לא נראה כמו ג'אנקמציה. הבעיה היא שזה עדיין לא ממש מצחיק, עם תסריט שעוד פעם מסתובב סביב התחת של הוליווד ולוס אנג'לס. אבל אולי זה רק אני. יש קאסט נהדר,זה כן: פאטון אוסוולוט, חניבעל " הולי שיט הוא מופיע בארץ?!" בורס ופול ראד בנוסף לכמה אנשים שהם אשכרה שחקני קול ולא סתם סלבריטאים. טריילר.
ובאותה נשימה כדאי להזכיר גם שהניסיון לעשות סרט אנימציה למבוגרים התפדח שנה שעברה עם Hell and Back שבא והלך בלי שמישהו ישים לב. אז אולי פשוט כל הקטע של קומדיות אנימציה למבוגרים לא ממש עובד בקולנוע (אלא אם טריי פרקר ומט סטון מעוברים) .
ברוסיה סובייטית, עולם מציל גיבורי-על
שני טריילרים ל-Guardians, שנראה כמו התשובה הרוסית ל-"אקס-מן" – סרט על גיבורי-על סובייטיים בתקופת המלחמה הקרה, עם וייב חזק של "מקס הזועם"
http://www.dreadcentral.com/news/158226/crazy-looking-russian-superhero-film-guardians-puts-batman-v-superman-shame/
הולי!
מאיפה לרוסים שבקושי יש מה לאכול יש תקציבים לסרטים כאלה?!
מאותו מקום שממנו רומן אברמוביץ' השיג כסף כדי לקנות את צ'לסי.
(ל"ת)
וייב של מקס הזועם?
זה נראה כמו סרטי אקשן אסייתים, בעיקר אלו הסינים. הטריילרים האלה מאוהבים לגמרי במגניבות של עצמם, ומלאים בקלישאות אקשן עד הקצה.
הטריילר עם הרכבים החמושים הזכיר לי את הרכבים המשופצרים ב-"מקס הזועם"
פחות חלודים ומאובקים, ועדיין.
מה שמזכיר את מקס זה המדבר.
כל מה שנמצא וקורה בתוכו רחוק מאוד ממקס.
זה מעוצב מאוד, חדש מאוד, עם המון אפקטים ממוחשבים, עם שימוש מוגזם לגמרי בהילוך איטי ועם מאוהבות מוחלטת בסטייל של עצמו.
טריילר חדש ל"יחידת המתאבדים" והוא נראה מעולה!
https://youtu.be/MZwsbcW-d-E
מהמעט שרואים ממנו פה באטמן נראה יותר טוב משהוא נראה בכל "באטמן נגד סופרמן" (ואני עוד אהבתי את איך שהוא נראה שם).
טריילר ל - The Neon Demon
הסרט החדש של ווינדינג רפן
https://youtube.com/watch?v=cipOTUO0CmU
ויזואלית נראה הסרט הכי יפה ומרהיב של השנה הקרובה.
חבל שזה מגיע מבמאי שידוע בהיעדר כמעט מוחלט של עלילה בסרטים שלו.
ועכשיו גם טייזר ראשון
שמושחרר פחות מיום אחרי הטריילר,
https://www.youtube.com/watch?v=HH-srjX2H1c
הזירה הקולנועית בכנס עולמות 2016!
היי חבר'ה!
במידה ואתם מגיעים לכנס עולמות שיתקיים בשבוע הבא באשכול פיס תל אביב, אתם מוזמנים להגיע לאירוע שלי!
כלומר, לאירוע שאני מנחה… הכוכבים האמיתיים יהיו אלון גור אריה ("מועדון הסרט המופרע"), ינאי בן נח ("גיקאאוט") ושני פרומקין ("מולטיוורס") והם יתווכחו על הבמה בנוגע לשאלות שאזרוק להם בנושא קולנוע פופולארי, ואז אחלק להם נקודות ובסוף יהיה מנצח וכיף חיים!
זה יקרה ביום השני לכנס, ה-27.4, בשעה 18:00.
ואם אתם רוצים להבטיח את מקומכם ניתן לעשות זאת עד מחר בחצות באתר הכנס. יהיה ניתן לקנות גם כרטיסים בקופה, אך לא יכול להתחייב על האם ישארו כאלו בשעות שלפני האירוע.
והנה גם אירוע בפייסבוק, כי כל הילדים המגניבים בפייסבוק.
ואם כבר מותר פרסום,
"לשיר בכל הכוח 6 – בחזרה לעתיד", הטרילוגיה המופלאה באירוע מגניב. בואו בהמוניכם ובהמוניכן!
26.4 ב-23:00. לא יהיו ריקודים קסומים מתחת לים, אבל יהיו דברים שהילדים שלכם יאהבו.
https://www.facebook.com/LBHproductions/
אז הנה משהו מעניין
מארק מילר, כותב שאני מתעב, יצר סוף סוף קומיקס שדווקא מעניין אותי. לא הקומיקס עצמו אלא העובדה שהולכים לעשות ממנו סרט והבחור רומז בעקשניות שגל גדות תשחק את התפקיד הראשי, אבל נראה אם זה נכון רק מחר כי מחר תוכרז השחקנית. בכל מקרה מדובר בסיפור גיבורי על (בערך) בשם Empress על אישתו של שליט גלקטי בתקופת הדינוזאורים (כן) שבורחת ממנו עם ילדיה כשהוא בעקבותיה. נשמע סיפור מעניין ונחמד יהיה לראות עוד סרט גדול על גיבורת על, ואם גדות באמת משחקת אותה זה יהיה בכלל אחלה.
אז כמו שפיטר דינקליג' מקבל את כל תפקידי הגמדים
גל גדות תקבל עכשיו את כל תפקידי גיבורות העל?
*פיהוק*
וואו, מחמיא!
כי פיטר דנקלידג' באמת 'לא גבוה'
בדיוק קראתי את הגיליון הראשון השבוע.
נחמד מאד, יש לזה פוטנציאל גם כקומיקס וגם כסרט. נראה מה יהיה.
בדיוק סיימתי לקרוא את הגיליון הראשון בעצמי
ותשמע זה… זה אשכרה *טוב*, הדבר הבאמת טוב ומעניין הראשון שמילר כתב מזה… אלוהים יודע כמה שנים.
ואם כבר מדברים, הוכרז שאת התסריט יכתוב זה שכותב את XXX הבא עם וין דיז'ל
http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/mark-millar-joe-roth-partner-890143
לא יודע אם זה טוב או רע. בכל מקרה, השחקנית הראשית בסרט תוכרז מחר.