מתברר שפיקסאר לא גמרו עם ההמשכונים. Deadline מדווח שאנדרו סטנטון, הבמאי של "מוצאים את נמו" (ושל "ג'ון קרטר" הכושל) עובד עכשיו על "מוצאים את נמו 2".
לפיקסאר יש סרטים בקנה עד קיץ 2015, כך שסרט ההמשך כנראה לא יגיע לפני 2016. גירסת תלת-מימד של "מוצאים את נמו" המקורי תצא לאקרנים בספטמבר הקרוב.
אני יודע שזיכרון של דגים הוא לא משהו
אבל…הוא הולך לאיבוד…שוב?
גם אורך חיים קצר.
הוא לא אמור להיות מת בשלב הזה?
הוא פשוט יילך לקולג' במקום לבית הספר בפעם הראשונה
ואז שוב אבא שלו ייגונן עליו.
wtf??
איזה עוד קוי עלילה יש להם? נמו שוב נאבד ? פשוט דיסני רוצים להרוויח עוד כסף….
כן
אבל הוא לא זוכר את זה. יש לו מעין בעיה שכזו, אבל יש לו קעקועים על הקשקשים שעוזרים לו.
אולי בסרט הבא הוא ירצח את דורי
(ל"ת)
בסרט הבא
הוא ישחה לאחור
מה קרה לדורי?
http://www.lapanim.com/system/a_file.php?no=879175780
הזכרת לי את התמונה הזו :
ואכן, ההמשכון נשמע מיוצר, אבל מאוד מסקרן בו-זמנית. 'נמו' הוא אחד האהובים עליי של פיקסאר.
ואיך קרה שבגרשיים לאסיטר מקבל קרדיט על "ג'ון קארטר" ולא על "וול-E"?
זה בגלל שזה הסרט האחרון שלו.
הסרט שהכי טרי בזיכרון הציבורי.
אגב, סטנטון. לא לסיטר.
אוי, נמו, נמו...
מצד אחד, נראה קצת לא נחוץ. מצד שני, עם כל ההכפשות שהיו ל"מכוניות 2" אני מעדיף שפיקסאר יעשו סיקוול לסרט שלהם שפחות אהבתי, מאשר למשהו כמו "מפלצ…שיט.
אה, ולמרות שזה כנראה לא יקרה, הייתי שמח אם הייתה שם את השורה הזאת:
http://www.youtube.com/watch?v=Gl8385KDygU
חברים, זה לא נמו. הפעם זה ייקרא "מוצאים את נמו ג'וניור"
(ל"ת)
בקשר לגרסת התלת מימד של נמו,
זה מסקרן כי בדרך כלל סרטים מתחת למים עובדים יותר טוב בתלת כי העומק מוסיף משהו שאין בדרך כלל. מעניין אם ההמרה תהיה טובה.
באמת "מוצאים את נמו 2" נשמע כמו רעיון טיפשי, יחטפו אותו שוב? את הבן שלו? אבא שלו?
נשמע כאילו פיקסאר יכלו לעשות משהו יותר טוב מזה, אבל נחיה ונראה.
המרת סרטי גרפיקה ממוחשבת
היא לא כמו המרה של סרטי Live Action, שצולמו במקור עם מצלמה רגילה. שם ההמרה היא למעשה זיוף ממוחשב.
בסרטי תלת מימד יש לך את כל הסצינות שמורות על המחשב. כל מה שאתה צריך לעשות זה לבנות Rig של 2 מצלמות צמודות במרווח מסויימים עבור כל סצנה ולרנדר את הכל שוב.
במילים אחרות – זה לא באמת המרה – זה ייראה בדיוק כמו שזה היה נראה אם מלכתחילה היו "מצלמים" את הסרט עם אפקט התלת מימד.
בספר שמואל ב' שמואל בכלל לא הופיע
אני לא חושב שפיקסאר עד כדי כך לא מקוריים שיחזרו על עצמם
*אנחת רווחה*
ולא בגלל שאני מתרגש במיוחד (מוצאים את נמו מעולם לא היה בעיניי בין *ה*סרטים של פיקסאר), והוא מיותר וכו' וכו', אבל כל עוד ג'ון לסטר לא מתעסק לי עם "צעצוע של סיפור", אני מרוצה
לאאאאאאאא
(ל"ת)
עוד המשכון לסרט שהוא לא "משפחת סופר-על"...
(ל"ת)
כ"כ מיותר.
באמת, ניסיתי להבין מה הטעם, חשבתי על זה קצת, ונחשו מה? אין.
-יכולים- לעשות את זה כסרט קצר, אבל לא.
אוף.
לא הפיקסאר שהכרתי. עכשיו גם הם בענייני פרנצ'יז נו מאטר וואט. שמישהו ינסה לטעון שזו לא ההשפעה של דיסני.
אנשי פיקסאר עדיין לא מכרו את נשמתם לחלוטין.
זה יקרה כשדיסני תפיל עליהם הפקת סרטי אנימציה של מארוול.
אגב פיקסאר
מה קורה עם 1906?
הוא נעלם בקטגוריית הסרטים העתידיים של פיקסאר בויקיפדיה
"1906" מעולם לא היה אמור להיות סרט של פיקסאר.
זה סרט שבראד בירד רוצה לעשות, ולפי הידיעות האחרונות, הוא נדחה לאחרי 1952.
http://www.fisheye.co.il/brad_bird_1952/
לאאאאאאאא!!!
די כבר, למה הם חייבים לעשות את המעשים הדיסניים האלו ולחרב את השם הטוב שלהם.
האם הסדרה שמסמלת את תחילת תקופת הזוהר של החברה
תסמל גם את הסוף?
"צעצוע של סיפור"?
(ל"ת)
ל"צעצוע" התייחסו בעיקר כתצוגת תכלית
ואחריה הגיע "באג לייף". בשלב הזה אף-אחד עדיין לא התייחס לפיקסאר באופן ייחודי לעומת דרימוורקס וכו'.
גם לי נראה ש"נמו" סימן את תחילת המגמה עבור הקהל, שהפכה את פיקסר לאולפן ייחודי לזיהוי.
על אף שלדעתי מוצאים את נמו הוא הסרט הכי טוב שלהם
(וכן אני יודע שאני בדעת מיעוט לאור הטורניר) אבל אחד הדברים שהפכו את הסרט לכל כך טוב הוא שזה סיפור הדוק עם התחלה וסוף ברורים. אין פה באמת שום דבר להמשיך מבחינה עלילתית.
אם פיקסאר רוצים לעשות עוד סרט בסביבה ימית, אז זה מבורך, כי אישית אני חושב שהים הוא אחד המקומות היותר יפים בפלאנטה שלנו, וגם כי הוא מצטלם מאוד טוב – מוצאים את נמו עדיין ניראה הרבה יותר טוב מרוב סרטי פיקסאר כולל החדשים, ואחת הסיבות הן הסביבות מתחת למים שהיו איזון נהדר בין ראליזם לקארטון שפשוט משכו את הצופה פנימה.
אבל מבחינת סיפור אין פה שום דבר נוסף לספר מבחינת נימו ומשפחתו. אין באמת מה לספר לפני שהוא הלך לאיבוד, ואין מה לספר אחרי (או לפחות לא שום דבר שייחודי לדמויות האלו).זה לא כמו משפחת סופר-על שדווקא כן ניראה שיש מה לספר בעולם הזה, ולא הייתי מתנגד להמשך שמרחיב על חייהם של גיבור העל אחרי שחזרו לאור הזרקורים.
אני מת על "מוצאים את נמו"
זה הסרט הכי מצחיק של פיקסאר, ובכלל זה סרט הרפתקאות מושלם, בהחלט מהגדולים שלהם. אבל… סיקוול? באמת? זה כל כך, כל כך מיותר. וכל כך קשה להאמין שהם עושים את זה מסיבות אמנותיות בהתחשב בזה שזה הסרט הכי מצליח שלהם. (טוב, אחרי צעצוע)
הפוטנציאל בלתי נדלה.
יסתבר בסוף שכל שש-מאות ומשהו הביצים לא באמת נטרפו אלא רק נדבקו לבטנו של איזה דג ונעלמו לאוקיינוס ההודי, והאבא ייצא לחפש כל דג בנפרד במשך שש-מאות סרטי המשך.
אולי זה עדיף מאשר "והפעם - נמו האב מחפש את בנו"
מה שסביר להניח שיקרה.
לדעתי אפשר לזקוף את ההחלטה הזאת לכשלון של ג'ון קרטר
בד"כ אחרי שבמאים מנסים לעשות משהו גדול ומקורי ונכשלים הם חוזרים למשהו בטוח, כמו המשך לפרנצ'ייז מצליח. ככה היה עם פיטר ג'קסון ו"ההוביט" אחרי הכשלון של "מבט מגן עדן", ג'יימס קמרון ו"שליחות קטלנית 2" אחרי הכשלון של "מצולות", ג'ון מקטירנן עם "מת לחיות 3" אחרי הכשלון של "אחרון גיבורי הפעולה", בארי זוננפלד עם "גברים בשחור 2" אחרי הכשלון של "פרוע על המערב", ויש עוד הרבה דוגמאות.
רק לא הצלחתי להחליט אם זה טוב או רע. מצד אחד, סטנטון הוא עילוי ואין ספק שאנימציה זה התחום שמוציא ממנו את המיטב, מצד שני המשך ל"מוצאים את נמו" מרגיש כמו מהלך קצת יותר מדי מאולץ, שלא לומר דרימוורקסי.
"המשך למוצאים את נמו מרגיש כמו מהלך קצת יותר מדי מאולץ"
זה מה שאמרו על כשהודיעו על צעצוע של סיפור 3.
http://www.fisheye.co.il/%D7%A6%D7%A2%D7%A6%D7%95%D7%A2-%D7%A9%D7%9C-%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%9A/
בשנת 2007 זה היה נכון
ובכל מקרה, זה שזה מרגיש מאולץ לא אומר שהסרט לא יהיה טוב.
הנה שם לסרט ההמשך של נמו
finding nemos
והפעם יהיו שם מלא ילדים נימו קטנים הבנים של נימו, שיחפשו אחר נימו, שעכשיו הוא כבר אבא
ויהיה לו תפקיד יותר קטן,
ובמקום אוסטרליה הם יגיעו לחופי ניו זילנד,
מה רע?
יהיה גם הופעת אורח בדיבוב של אן הייש,
וגם יש לי tag line להמשכון
it's now fish out of water comdey
מה עם ההמשך לוול אי?
וול אף…
אוף טופיק- איך אני משנה את הצלמית שמופיעה ליד שמי?
למה שומה עלי להיות צלמית של אדם כעוס סגול?
אני בכלל אדם כחול כעוס, עם מגפי מזמש
איך משנים זאת?
הסבר בשאלות הנפוצות
http://www.fisheye.co.il/faq/faq_comments/#gravatar
Gravatar
צריך ליצור משתמש ולהוסיף תמונה.
http://en.gravatar.com/
חשבתי שכבר מצאו אותו
וכבר כתב מי שכתב (ובהרחבה)
ש"מוצאים את נמו" הוא סרט שמקדם צמחונות.
http://anonymous.org.il/art138.html
סטנטון פרסם בטוויטר את הציוץ הבא:
"Didn't you all learn from Chicken Little? Everyone calm down. Don't believe everything you read. Nothing to see here now."
לפי ויקיפדיה זה מכחיש את השמועות לסיקוול, למרות שלדעתי לא ממש ברור על מה הוא מדבר.
ומה הקשר ל"ציקן ליטל"?
https://twitter.com/andrewstanton/status/225380771039420416
לא הסרט של דיסני, האגדה המקורית.
צ'יקן ליטל נבהל בגלל שנפל לו בלוט על הראש וצעק שהשמים נופלים. בקיצור, משמעות המשפט היא "בלי פאניקה".
אלן דג'נרס תחזור להמשך
וכנראה שהסרט ייצא ב-2016.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=93892
ועכשיו גם: "מטוסים"
סרט המשך ל"מכוניות 2" והתחלה של טרילוגיה(!) חדשה.
http://www.youtube.com/watch?v=SioHE5U2dfk
לפחות זה לא ממש פיקסאר, אלא "DisneyToon Studios" שיעשו את התועבה הזו.
ואם לא הציפיות לא היו נמוכות מספיק, מסתבר שבמקור הסרט הזה היה אמור לצאת ישר לוידאו, ורק לאחרונה הוחלט לתת לו הזדמנות גם בקולנוע.
לא ממש סרט המשך... יותר כמו ספין אוף.
חשוב להזכיר שהרבה זמן הסרט היה מיועד לוידאו, עד שהם החליטו שהוא מספיק טוב גם לקולנוע.
לי הוא נראה רע מספיק בשביל לא לצאת בשום סוג של מדיה.
מוצאים את דורי / Finding Dory
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151384798655954
כן
http://www.fisheye.co.il/movies/finding_dory/
מידע חדש על מוצאים את נמו 2
הסרט לא יהיה מוצאים את נמו אלא מוצאים את דוגי! כפי שהבנתם מהשם הסרט יתמקד בדוגי (פיקסאר עשו זאת עם מכוניות הסרט הראשון התמקד בספידי והשני במייטור). אלד דנג'רס תחזור לדבב את דוגי. מידע נוסף: http://e.walla.co.il/?w=%2F6%2F2630065
אם אתה מתעקש לא לקרוא הודעות קודמות
לפחות אל תטעה טעות כ'כ מביכה בשם הדמות.
דוגי הוא לא שם הדמות בדיבוב העברי?
(ל"ת)
דוגי היה השם שלה בדיבוב העברי.
(ומרלין היה ברדג). וכשחושבים על זה, "מוצאים את דוגי" יהיה תרגום יותר סביר, בהנחה שהמתגמים ירצו להיות עקביים, שלא כמו ב"גנוב על המיניונים".
כמובן
הייתי צריך לזכור את חוק סקיט – כל פוסט שמתקן טעות בפוסט אחר יכיל לפחות טעות אחת.
אבל למה להחליף את השם בדיבוב? אין פה שם משחק מילים (כמו דאג ב-Up) או איזו משמעות אחרת (כמו התרגום של Lightning McQueen לספידי).
תמוה, דורי נשמע יותר כמו שם עברי מ"דוגי".
(ל"ת)
אולי דווקא בגלל זה
משום ש"דורי" מוכר בארץ כשם זכרי. (זה לא הפריע לאריאל בת הים הקטנה).
אבל על מי אני עובד: זה בגלל שהמדבבים לא הצליחו להתמודד עם הרעיון של סרט על דגים שהשמות שלהם אינם מבוססים באופן כלשהו על המילה "דג". כפי שאצלנו בני האדם, כידוע, לכולם קוראים אדם, אדמי, אישי, אישון ובראיש.
אריאל הוא כבר שנים רבות שם המתאים לשני המינים.
(ל"ת)
שנים רבות למדי. מ-1989, בערך.
אני לא חושב ששמעתי על "אריאל" כשם לבת לפני "בת הים הקטנה".
למדה איתי אחת בכיתה
(אני מבציר ישן יותר)
אני מכיר אריאל שנולדה באזור 1980.
אבל אני קיבוצניק. המצאנו את השמות הרב-מגדריים הרבה לפני רמת אביב.
זה באמת המצב, רק רובכם חיים בהכחשה.
(ל"ת)
קודם כל קראתי ברפרוף ולא שמתי לב
שכתבו את זה בהודעות קודמות. שנית כדאי שהנימה שלך תהיה פחות תקיפה. נכון זו היה טעות אבל לא מביכה (אם לא שמת לב דוגי זה כן השם שלה אבל בגרסה העברית, זה עדיף מסתם שם שנשמע דומה). בנוסף חשבתי במהלך כתיבת התגובה לכתוב דורי אבל לבסוף כתבתי דוגי כי הייתי בטוח שדוגי זה שייך לגרסה האנגלית ודורי לעברית. וואו אז התבלבלתי בין השמות בגרסאות לא טעות כזאת טרגית ומביכה. אפשר לתקן אבל לא בטון כזה תקיף.
אני יכול לנסות לעזור לך למצוא את דוגי,
אבל כבר תלית תמונות שלו על תחנות אוטובוס?