התחלתי לכתוב כאן על סרטים קצת לפני שיצא "ספיידרמן" של סם ריימי. ומאז יצאו כל כך הרבה סרטי ספיידרמן ש"טריילר לסרט החדש של ספיידרמן!" הוא לא בדיוק הכרזה שתעיף לי את הראש. אבל הסרט החדש, כידוע, הוא חידוש מסוים בתחום: סרט ספיידרמן הראשון מזה הרבה זמן שלאנשים באמת אכפת ממנו. וזה משום שזה הסרט הראשון של ספיידרמן בעולם של האוונג'רס. שיבה הביתה. Homecoming. כן, זה היה משחק מילים ממש מוצלח. אני בטוח שהם ממש מרוצים ממנו.
הטריילר, כצפוי, לא ייתן לכם לשכוח שהספיידרמן החדש חולק יקום עם האוונג'רס. טוני סטארק מקבל את הקטעים הכי טובים. חוץ מזה הכל די כרגיל – טום הולנד הוא פיטר פארקר טוב, אבל גם עם הקודם בעצם לא היתה לי בעיה. אבל זה כיף ויש סיבה לקוות שגם הסרט יהיה לא רע.
פיטר כאן של מארוול יוצא דופן כמה הוא נאמן למקור
וגם כל התפיסה כאן של ספיידרמן ממש מדויקת. הראשון של טובי מגוויר היה חנון מאוד כפיטר ורציני להחריד כמעט ללא בדיחות כספיידרמן. השני של אנדרו גארפילד היה פיטר היפסטרי וספיידרמן גנסטרי בצורה שלא מחמיאה לדמות. אני לא אשכח שהגנב קורא לו שוטר והוא יוצא עליו איך הוא נראה לו כזה? או שהגנב מוציא לו סכין והוא משחק לו אותה "פליז אל תהרוג אותי". שני אלה לא תפסו את ספיידרמן.
כאן רואים בפירוש ועוד ממלחמת אזרחים ספיידרמן שהוא מצחיק כמה הוא שבלוני, הוא פיטר גיק בחיים שמתעניין בטכנולוגיה ודיי ילד חנון רגיל עם חן. כספיידרמן מתלהב מעצמו, אבל לא בשחצנות אלא "וואו זה נראה לי באמת מגניב מה שהצלחתי לעשות עכשיו" – מדבר אל עצמו. וצוחק על האויבים שלו וככה מבלבל אותם. אומנם יש דימיון ברעיונות של הדמות בסדרות הסרטים. אבל כאן מארוול מביאים את הניואנסים הקטנים שעושים את ההבדיל הגדול. כמו שאמר סטן לי השבוע בטקס הקומיקון בברזיל "טום הולנד נולד לשחק את פיטר פרקר".
צריך לסמן ספויילר
על דברים שמופיעים הטריילר?
ולגבי מה שאמרת – לגמרי.
אני נוקטת בשיטת אם יש ספק אין ספק
ויש אנשים שנמנעים מטריילרים.
אבל לרוב כשאני מסמנת את הוי של הספויילר קופץ לי ריבוע שבו אני יכולה לרשום ספוילר למה ואני כותבת שזה ספוילר לטריילר. משום מה הפעם הריבוע לא קפץ לי.
ספיידר-ישו ב2:06
נראה.. כמו סרט פחות טוב מ'ניידת משטרה', אבל יותר טוב מספיידרמנים אחרים.
אז אני מניח שבסדר?
Oh, זה נראה טוב באופן מפתיע.
אני חושב שמארוול עם הסרטים שלהם קצת מפספסים קהל יעד פוטנציאלי. הם מצליחים מאוד אצל ילדים ואצל מבוגרים, אבל מפספסים תיכוניסטים. וזה… מאוד נראה כמו משהו שיביא את כל התיכוניסטים לקולנוע וירחיק אותם מהאינסטגרם והסנאפצ'ט ומה לא.
--מפהק-- ... האמת שהרגיש לי ילדותי ולא הרשים
אותי בשום צורה.
את ספיידי כבר ראינו עם האבנג'רס (אומנם לא בסרט משל עצמו, אבל בסצנה ששווה סרט שלם).
זה נראה לי ממש אבל ממש עוד מאותו הדבר.
מה גם שסצנת הפתיחה של הטריילר מופיעה שוב באמצע שלו… אני מבין למה היא מופיעה הפעם השניה, הפעם הראשונה מיותרת וסתם מורידה מהטריילר.
לא רואה איך הסרט הזה הולך להיות משהו יותר מידי מעניין.
לגבי הסצנה הראשונה
זה נועד בשביל לדחוף את הטריילר בדלת האחורית כפרסומת בסרטונים אחרים של יוטיוב, שבהם אתה צריך לחכות 5 שניות עד לדילוג.
רק בשלב השלישי של מארוול
היקום הקולנועי שלהם נהיה באמת יקום קולנועי, עד עכשיו לכל אחת מהדמויות הגדולות היה סרט סולו והם רק התאחדו לסרטי הנוקמים. באנטמן לראשונה קיבלנו סוג של ניצוץ ליקום קולנועי כאשר פלקון לקח בו חלק וחתם את השלב השני. בשלב השלישי, שנפתח עם מלחמת האזרחים, כבר ממש אפשר לראות את היתרונות של יקום כזה. מלחמת האזרחים היה כל כך מוצלח, לטעמי, דווקא בגלל שהוא ניצל כמו שצריך את היותו חלק מיקום קולנועי – הוא לא סיפק הסברים מיותרים, הוא התבסס על עמדות, דעות ואופי שדמויות כבר הציגו בסרטים הקודמים ובכך חסך שעות של הסברים. אז גם פה זה כיף לראות עירבוב של דמויות שזה לאו דווקא הסרט שלהם, אומנם באופן אישי קצת נמאס לי מטוני סטארק אבל מה טריילר זה נראה כמו שילוב מוצלח. מעניין אם החלק שלו באמת יהיה גדול כמו שהטריילר רוצה שנחשוב.
נכון יש ביוטיוב אנשים שעורכים טריילרים ומשנים את המוזיקה
ככה שזה ייראה כמו סרט אחר לגמרי, משהו בסגנון "אם האוונג'רס היה קומדיית תיכון"?
אז זה.
וואו, כמה שזה נראה רע.
זה אשכרה לא נראה כמו סרט אמיתי. עוד כשיחידת המתאבדים נכשל חשבתי ככה, אבל זהו, זה סופי, אין תקווה לז'אנר הזה יותר.
אז אתה מכשיל את הסרט רק מהטריילר הראשון?
עם זכור לי נכון אנשים אהבו את הטריילרים של יחידת המתאבדים והאמינו שזה יציל את היקום של DC ותראה מה קרה, אז נכון שזה לא היה טריילר טוב אבל מדובר על אולפן ליצירת סרטי קומיקס שעושה את זה כבר כמעט עשור (עם לא יותר) והוא די מוצלח ברובם ,אז כן הטריילר לא נראה טוב אבל אני אופטימי
אני לא מכשיל רק את הסרט הזה, זה כל הז'אנר של גיבורי על וקומיקס שכבר יצא לי מכל החורים.
בעיניי כל העסק כבר מיצה את עצמו לפני 3 שנים בערך (כמובן, רק מבחינה אומנותית – כלכלית זה כמובן עדיין משתלם ואם הייתי מפיק בהוליווד כמובן שהייתי עושה הכל כדי להרוויח עוד כסף), לא משנה מארוול או DC. אני כבר לא חושב שכבר נשאר משהו חדש להביא לשולחן עם כל הסיפור הזה. מבחינתי, הייתי רוצה לראות את הז'אנר נכנס להקפאה ויוצא ממנה עוד איזה 20 שנה עם סרטים "מפרקי ז'אנר", סטייל מה שבלתי נסלח עשה למערבונים 30 שנה אחרי שהם הפסיקו להיות פופולאריים.
אם כי עדיין בא לי לראות את הריבוט ההוא לבאטמן עם מייק פאטון בתור הג'וקר. ובריאן קרנסטון בתור גורדון.
למרות שיחידת המתאבדים וספיידרמן חולקים ז'אנר
הם ממש לא דומים. לגמרי לא ברורה לי ההשוואה הזאת.
זה כמו להשוות בין שעת שיא לשומרי הגלקסיה.
וכמו כן, יחידת המתאבדים כישלון?
כן, הוא נקטל בביקורות, I get it. אבל כישלון הוא לא. כמות הכסף שהוא עשה ואפילו ציוני הקהל שלו ממקמים אותו רחוק מאד מהתווית הזאת.
הממ. לא.
קצת נמאס לי לחזור על זה, אז אני אשאל שאלה אחרת: איפה סרט ההמשך? יש דרך אחת בדוקה לבדוק האם סרט הוא באמת מצליח (לגבי האולפנים) או לא: אם הם מאשרים ומריצים סרט המשך ברגע שהסרט הראשון יוצא. באקלים הנוכחי אולפנים מריצים סרטי המשך אפילו לסרטים שלא מצליחים מסחרית, רק מהמחשבה שהסרט הראשון יחזק את הפרנצ'ייז.
איפה סרט ההמשך של "יחידת המתאבדים"? עברה כמעט חצי שנה מאז שהסרט הכל כך מצליח הזה יצא. קיבלנו שמועות על ספין-אוף של הארלי קווין, שהיתה החלק היחיד של הסרט שאנשים אהבו – וגם זה לא הפך לשום דבר מוצק. אילו "יחידת המתאבדים" היה סרט מצליח, היה כבר מוכרז: 27 ביולי 2018, יחידת המתאבדים 2. וויל סמית ומרגו רובי שם, עדיין מנהלים מגעים עם דייויד אייר בשאלה אם הוא יישאר לביים או שיתנו את זה לברט ראנטר. זה לא קרה, משום ש"יחידת המתאבדים" הוא סרט כושל שרוב הצופים שנאו.
שנינו יודעים שסרט המשך זאת לא הדרך היחידה למדוד הצלחה של סרט.
במקרה הזה, זה בהחלט פקטור. גם איש הפלדה היה רחוק מכישלון, ועדיין המשך לא נראה באופק. אני חושב שג'ף ג'ונס ודי סי מנסים לעשות בקרת נזקים ולהבין איך ממשיכים משם. אבל זה לא הופך את יחידת המתאבדים לאחד הסרטים הכושלים של השנה, בעיקר כשהוא אחד מהטופ 10 בהכנסות כלכליות (לפי נקודת ההנחה הזאת גם חיות הפלא ודוקטור סטריינג' נכשלו כי הם עשו פחות) ומבחינת הקהל הרחב זה סרט נחמד והציונים שלו מאד משקפים את הדיעה הזאת.
התסריט של הארלי קווין נכתב בימים אלה ממש ומאד יכול להיות שהפרויקט יתקע בגיהנום הפיתוח, אבל אני דווקא חושב שהוא יקרה אם וונדר וומן יעשה כסף. והמון אנשים מתייחסים בצורה אובססיבית לסצינות החתוכות של הג'וקר ומנסים לשחזר סצינות אפשריות שהיו במקור מהמעט שראינו. שזה גם מוזר, הרי כולם כל כך שנאו את ג'ארד לטו באופן גורף, נכון?
האם הסרט הזה גאוני או טוב במיוחד? לא, אבל הוא כייפי ומבדר בעיני ולפי הקומיקס של יחידת המתאבדים מ-2011 (שהסרט בפירוש מתייחס אליו כנקודת ההשראה העיקרית) אני לא ציפיתי לשום דבר אחר. אני פשוט חושב שהפרופורציות התפוצצו קצת לגבי הסרט הזה, אם לעשות פרפרזה על ג'וקר אחר.
רגע, מאיזה יקום אתה מגיע?
כי זה תמיד מבלבל כשקווי הזמן מצטלבים. אתה מגיע, אני מבין, מהשנה שבה המשך ל"איש הפלדה" לא נראה באופק. אני מה-2016 שבה כן יצא סרט המשך ל"איש הפלדה", למרות חוסר ההתלהבות שבה הסרט הזה התקבל. זה היה סרט איום ונורא, ויכול להיות שזאת הסיבה לכך שעכשיו וורנר קצת יותר מהססים לאשר המשכים לסרטים לא טובים. אבל אל תדאג, ממש עדיף לך אצלך. בקו הזמן הזה השנה הזאת היתה מחורבנת ברמות שקשה להאמין.
התכוונתי לסרט סולו נוסף של סופרמן.
(מחכה לראות איזה תגובה צינית תגיב הפעם)
ואגב, לפי ההיגיון הזה ליגת הצדק הוא המשך לבאטמן נגד סופרמן. אז בעצם הסרט הזה כן היה מצליח ויחידת המתאבדים לא?
הפוך
דווקא בגלל המהירות שבה הם מוציאים המשכים לסרטים (את ליגת הצדק הם התחילו לתכנן עוד לפני שבאטמן V סופרמן יצא לקולנוע), העובדה שלא הכריזו על המשך ליחידת המתאבדים באופן מיידי היא אמירה רצינית.
מאוד ברור שהם לגמרי בקטע של ליצור עכשיו עולם קולנועי כמה שיותר מהר. אם יחידת המתאבדים היה נחשב סרט מצליח – ההכרזות על יחידת המתאבדים 2 היו יוצאות עוד לפני שהיו מספיקים לחשב את ההכנסות של השבוע הראשון.
באטמן נגד סופרמן הוא ההמשך של איש הפלדה
משמע הסרט, למרות ביקורות מעורבות והכנסות מאכזבות יחסית, היה מספיק טוב בשביל לפתוח את היקום הקולנועי של דיסי, דבר שגרין לנטרן בכלל היה אמור לעשות אבל מהווה דוגמה לסרט שהיה גרוע מדי ומאכזב קופתית בשביל שיהיו לו המשכים.
ליחידת המתאבדים היו הכנסות טובות, אבל הוא היה גרוע מספיק בשביל שלא יתכננו לו המשכים אפילו ב2019-2020, בזמן שצפויים לצאת (נכון לעכשיו, אולי יבטלו) דברים כמו "שאזאם" ו"סייבורג".
ובאופן אישי, באמת היו אנשים שאהבו את יחידת המתאבדים? ולא בקטע של So bad that its good- אלא ממש חשבו שזה סרט טוב? לי זה מזכיר יותר מהכל את מורטל קומבט 2 בתקציב יותר גדול. ואת איש הפלדה ובאטמן נגד סופרמן דווקא חיבבתי למרות המגרעות.
חיבבתי זו מילה קשה
אבל ראיתי המון פוטנציאל שהתחבא מאחורי הסרט.
זה היה אחד מהמקרים האלה שהיה ברור גם לעיניים לא מקצועיות איפה הדברים השתבשו, אבל בניגוד לסרטים האחרים דווקא היתה לי תחושה שהבסיס היה טוב.
זה בטוח היה הסרט הכי טוב מהיקום המשותף של DC שראיתי.
להסרט של הארלי קווין (שהוא בכלל סרט של Birds of Prey, חבורת גיבורות על שכולן נשים)
כבר יש תסריטאית והתסריט נכתב עכשיו;
http://www.thewrap.com/harley-quinn-birds-of-prey-christina-hodson/
אז באיחור כן קיבלנו סרט המשך, סוג של
(ל"ת)
וגם הסרט של הארלי קווין יצא לבסוף
טוב, צריך גם להגיד שהערך של הסרט יחידת המתאבדים מ-2016 עלה קצת (סוג של? אולי? בערך?) מאז הדיון פה, כאשר הוא זכה באוסקר לאיפור הטוב ביותר (ובכך היקום של דיסי הקדים את מארוול, שיביאו לראשונה זוכה אוסקר רק שנתיים מאוחר יותר).
הערך של הסרט בעיני מי ששנא אותו דאז לא עלה
ונראה לי שעם כמה שאייר דוחף את ה"אייר קאט" שלו, גם בקרב המתלהבים קרנו ירדה מעט כ"גרסה לא באמת מלאה של הסרט".
כל זה לא משנה שסרט שהרוויח 750 מיליון דולר, על תקציב של 175 מיליון דולר, הוא הצלחה. יש כמובן שלל דרכים איך אפשר לפרש אותו כאכזבה, בעיקר ביקורתית, אבל "כושל" – גם בזמן אמת – זאת הפרזה (ואפשר לראות את החידוד הזה יותר טוב בימינו עם שלל "להיטי" 2023 שלא מגיעים לכמות הכסף שהסרט עשה).
הנקודה שלי הייתה שיחידת המתאבדים היה נראה לי כמו הסרט האחרון שהיה נראה שמנסה להביא משהו חדש לכל הסיפור.
והוא בהחלט ניסה, אבל זה יצא גרוע (לדעתי כמובן). זה היה הדבר האחרון שנאחזתי בו לצורך תקווה בז'אנר, ועכשיו כבר אין יותר כזאת מבחינתי.
מבחינתי יש שני סרטים שאני ממש מצפה להם
1. באטפלק – אפלק היה אחלה באטמן ואני מאד מעריך אותו כסתריטאי ובמאי. אני מאמין שסרט הבאטמן שלו יהיה קרוב יותר למקור מאשר כל גרסא אחרת ושיש לנו סיכוי לראות כאן משהו חדש שיהיה גם מאד איכותי. העובדה שהוא כותב את התסריט עם ג'ף ג'ונס לגמרי מעודדת אותי. אחרי שקראתי את כתבי באטמן וליגת הצדק של ג'ונס, אני לגמרי מתלהב מהמעורבות שלו.
2. הריבוט של העורב. ג'ייסון מומואה הוא בחירה טובה לתפקיד ואת התסריט כתב ניק קייב. גם ג'יימס אובאר מעורב בהפקה אז אני מאמין שיש כאן סיכוי לקבל סרט טוב יותר אפילו מזה של 1994 (וזה בתנאי שההפקה תתייחס לזה בתור עיבוד חדש לקומיקס ולא כרימייק לסרט המקורי).
בתאוריה אני אוכל להחליק על גרסה של באטמן שתלך עד הסוף ותדורג R,
אולי זה בעצם המקום היחיד שעוד אפשר לקחת אליו את כל העניין.
וכאמור שוב, הפנטזיה החולנית שלי על מייק פאטון הג'וקר תכלס מתאימה רק במצב כזה. לא יודע, תמיד דמיינתי גרסה שלו שהיא לא לורד פשע או משהו כזה, אלא פשוט "אף אחד", אדם אנונימי עם הפרעה פסיכוטית ואובססיה לליצנים, שהמיניונים המעטים שלו הם בעצם אנשים שהוא חטף ועינה במרתף של הבית הפרטי שלו, יוזף פריצל סטייל, והטרור שהוא מטיל על העיר הוא יותר בקטע של רוצח סדרתי מאשר טרוריסט ופושע.
כנראה שזה רק אני :(
אבל אז זה כבר לא יהיה הג'וקר.
כל הרעיון של הדמות טמון בעובדה שהוא השתקפות מסוימת של פחדי הציבור. ב-1940 זה היה שילוב של מאפיונר ואנרכיסט על רקע חברתי שהתכתב עם המשבר הכלכלי של שנות ה-30 ועם האדם הצוחק של ויקטור הוגו.
מאוחר יותר הלבישו עליו מאפיינים של רוצח סדרתי בהתאם לבהלה והפיצוץ התקשורתי סביבם בשנות ה-70 בארה"ב, אבל הוא אף פעם לא היה רק זה.
במובן מסוים ג'ארד לטו עשה ג'וקר שגם מתכתב עם מקורות הדמות וגם מייצג את רוח התקופה עם הרבה רעש וצלצולים וחוסר קוהרנטיות.
אגב, קראת את הריצה של סקוט סניידר על באטמן? כי זה כנראה הכי קרוב שהגיע למה שאתה מבקש
אני לא קראתי קומיקסים מעולם ככה שלא הכי אכפת לי מה הוא אמור להיות.
אני פשוט רוצה את הגרסה הזאת של הג'וקר שתהיה לא יותר מאדם פשוט ששם את האיפור של אמא שלו כמו ליצן, גר בדירה קטנה ואפלה ושומר ומענה אנשים במרתף עד שיצייתו לו. לא בוס פשע, לא טרוריסט, סתם אדם שהיה לו את הפסיכותיות ואת הקטע הזה עם הליצנים כבר שנים, אבל מעולם לא הוציא אותם החוצה אלא שמר את כל הסיפור רק בכותלי הדירה שלו, בלי משפחה, בלי חברים. אבל היי, יום אחד באטמן מגיע לסביבה והוא מתחיל לחשוב לעצמו, "היי, אם אנשים מקבלים בזרועות יחסית פתוחות בנאדם שמספיק משוגע בשביל ללבוש חליפת עטלף ולהרביץ לאנשים, אז מה ההבדל ביני לבינו בדיוק?", ואז בעצם לוקח את הפרסונה שלו למרחב הציבורי ומתחיל לעשות שטויות בגות'האם – הכל כי הוא מחפש תשומת לב, מחפש תהילה, מחפש פעם ראשונה בחיים שלו להרגיש שהוא משנה משהו למישהו. לא טרוריסט, לא אדון על הפשע המאורגן, אלא אדם פתטי, מעור רחמים וחסר חשיבות שרוצה להיות רוקסטאר.
וזה למה מייק פאטון – בחור שהוא רוקסטאר אמיתי עם טונות של כריזמה, שמאחוריהן מסתתר אדם די חולה נפש. כאילו, בנאדם שפוי לא יכול לעשות את המוזיקה של מיסטר באנגל.
אם אולי להמחיש את זה וויזואלית,
יש איזה להקת מטאל (שנורא מושפעת ממיסטר באנגל) שעטיפת אחד האלבומים שלה קצת מסכמת בדיוק איך אני חושב שכל הסיפור צריך להיראות. בנאדם קטן ועלוב, אבל שיש לו פנטזיות על כך שיום אחד, הוא יהיה כמו הדבר הזה:
https://lh3.googleusercontent.com/-yRZq8yP6Mvc/T5hizu86jiI/AAAAAAAAADE/FGnnNRXIXBw/s319-p/12%2B-%2B1
הו וואו, כל כך לא.
כאילו, to each his own אבל זה לא היה עובד בשבילי (או אצל הרבה אנשים אחרים) פשוט כי זה מפספס לחלוטין את הדמות.
והגלגולים האלה לא משנים
הגרסה שלו בעשרים ומשהו שנים האחרונות נשארה זהה והיא זו שאנשים הכי אוהבים והכי מזהים אותה עם הדמות.
אם אתה רוצה לראות הסבר (מבאטמן עצמו) למה לגרום לבאטמן להרוג, אפילו מישהו אחד ולא משנה כמה מגיע לאותו מישהו – הורס יסודית את מה שמאפיין את הדמות;
https://youtu.be/7kscfb9XzPs
אבל גם בעשרים השנה האחרונות באטמן הרג.
הוא הרג את דארקסייד, הוא הרג את הג'וקר לפחות פעמיים (פעם אחת אפילו נחשבת לקנון). היו מקרים פחות בולטים שאני לא זוכר. זה נשמע כאילו שאתה משכנע את עצמך במשהו שלא קיים.
אם כבר, אני כן יכול לומר שכשבאטמן הורג צריך להיות לזה משקל ונימוק – דבר שלא ראינו אצל סניידר. בכל מקרה, לא חסר על מה לכעוס בבאטמן נגד סופרמן, אבל עקרונית אי אפשר לקבוע שהרג זה לא חלק מהדמות של באטמן, ולא רק בעשרים השנה האחרונות. אפילו בשנתיים האחרונות.
מדויק, וזה מבלי להתייחס לטיעון המגוחך הזה שוב ושוב
כי כולנו יודעים שכל מי שהרג מישהו אי פעם- מתוך הגנה עצמית, חיסל טרוריסט, או כל הרג מוצדק אחר- פשוט הפך לרוצח סדרתי חסר מעצורים שלש מצות בדם ילדים.
אפילו במונחים של קומיקס מסחרי, זה טיעון שלא מחזיק מים.
יותר כמו "סוטה [תרתי משמע] לחלוטין ממה שהכרנו לגביו עד היום כי יאללה קצת מקוריות לא הרגה אף אחד".
(ל"ת)
גם.
אבל אנשים (או לפחות הקהל של די סי) אוהבים כשלוקחים משהו מוכר וממשיכים לבנות עליו, במקום לזרוק הכל לפח ולהתחיל מחדש.
אין לי גם בעיה עם הפיץ' שלך חוץ מנקודה אחת מהותית – הג'וקר לא יכול להיות פתטי. אם הג'וקר היה בעל חיים הוא היה פנתר.
הרעיון ה וא שהפתטיות שלו היא כלפי פנים.
מבחוץ הוא יכול לשים טוב מסכה של פנתר, אבל זה בדיוק מה שזה – מסכה.
הרעיון שלך לג'וקר מהסוג הזה נשמע נהדר.
אין ספק שלפאטון יש את האישיות הבימתית שדרושה לדמות הזו, אם כי אני לא בטוח אם הוא מסוגל לתרגם אותה לאישיות קולנועית דומה (יש הבדל גדול בין השניים), אבל זה בהחלט רעיון מסקרן.
מה שכן, אני ממש לא חושב שהמוזיקה של פאטון מעידה משהו על רמת השפיות שלו – לפחות לא יותר ממה שהיא מעידה על רמת השפיות של מי שמאזין ואוהב את המוזיקה הזו (מה ההבדל ברמת השפיות בין מי שיכול לכתוב ולבצע את Squeeze me macaroni ומי שמתאבסס על השיר הזה?). למעשה, כל מה שקראתי וראיתי מהבחור (נדמה לי שזכיתי לראות אותו חמש או שש פעמים על במה), מעיד על דווקא יציבות נדירה לכוכב רוק – הוא עובד בקצב עבודה מרשים ומוציא אלבומים כמעט כל שנה, מצליח לשמר הרכבים קבועים לאורך שנים ארוכות והוא תמיד מקצועי על הבמה ושומר מרחק משערוריות ומאור הזרקורים מחוצה לה.
טוב, הייתה את הפעם הזאת שבה הוא נתפס בשדה תעופה עם כמות מרימת גבה של חומר פורנוגרפי.
וכמו כן אני לא יכול שלא לחשוד שלאובססיה שלו לשירים על פדופיליה ומיניות אין איזה השפעות מהמציאות, אבל ווטאבר.
בכל מקרה, לגבי עניין הנוכחות – נכון שזה אומנם לא אותו דבר, אבל יש לבחור ניסיון מסויים גם ביצירות עליללתיות, בעיקר כמדבב. אם אתה מעריץ שלו כמו שאני מבין שאתה, אני מניח שאין צורך להזכיר שהוא הקול של The Darkness* למשל, אבל תכלס גם היה לו איזה תפקיד משחק אחד בסרט שאף אחד לא מכיר או זוכר בשם "זיקוק". האם זה משחק טוב, זה כבר נתון לוויכוח.
https://www.youtube.com/watch?v=VDHhFZltlLM
_________________________
* היי, אם כבר סרט מבוסס קומיקס שאולי עוד הייתי רואה, למה לא הדארקנס תכלס? זה יכול להיות בהחלט מגניב, במיוחד אם מן הסתם פאטון יידבב את הדמות גם כאן. ותכלס די בלתי אפשרי לעשות את הסרט הזה בלי שהוא יהיה מדורג R אז זה יכול להיות תשובה של DC לדדפול. וכמובן שאסור לפספס את ההזדמנות להשתמש בפסקול בלהקת The Darkness שהשירים שלה תכלס מתאימים מאוד לעילילה הזאת וגם יוסיפו איזה גוון שטותניקי מבורך לכל העניין.
The Darkness זה קומיקס של Top Cow, הוצאת בת של Image. אין קשר לדי סי, וחברת ההפקות שרכשה את הזכויות פשטה רגל ואני בספק אם מישהו ירים את הכפפה בקרוב, בעיקר עכשיו כשהקומיקס בוטל. גם אין ממש קשר לדדפול, בעיקר כי הקומיקס הזה עבר כל כך הרבה גלגולים וכל אחד הציג שינויים מהותיים בעלילה ובאווירה.
that being said, זאת אחת מסדרות הקומיקס האהובות עלי וכמובן שגם המשחקים היו אדירים. אני מאמין שנטפליקס הם המקום הכי טוב לפרנצ'ייז הזה, אבל קודם צריך שמישהו יחשוב שזה רעיון טוב מסחרית – דבר שנראה נורא נורא רחוק כיום.
לא היה לזה איזה קורסאובר עם סופרמן פעם אחת?
(ל"ת)
היה עם באטמן.
אבל זה לא אומר הרבה – הוצאות קומיקס נוטות לעשות שיתופי פעולה כאלה. הרבה. חוץ ממארוול ודי סי, אבל אפילו לזה יש תקדים.
אולי הסרט באטמן של אפלק יהיה טוב
אבל הכי נאמן למקור הוא כבר לא יהיה. זאק סניידר הדביל כבר דאג לזה כשהפך את באטמן לרוצח, דבר שכל כך חשוב ליסודות של הדמות זה החוק שלו של לא להרוג ומה שמפריד קו בינו לבין הפושעים שבהם הוא נלחם.
הפאשלה של להתחיל את היקום הקולנועי של DC עם באטמן רוצח היא כל כך נוראית שלא יהיה אפשר לתקן אותה בשום צורה, כך שלא משנה כמה טוב יהיה הבאטמן של אפלק, חלק משמעותי ממנו כבר נדפק לגמרי.
באטמן הרג לא מעט בקומיקס
בכמה וכמה גלגולים והזדמנויות. זה לבדו לא פוסל את מה שאפלק יוכל לעשות עם הדמות. ובטח שאין כאן פגיעה מהותית במקור.
אני נואשתי סופית מזה שסרט גיבורי-על שמבוסס על מרוול או די.סי. יצליח להיות משהו יוצא דופן
אני חושב שבז'אנר גיבורי-העל *כן* אפשר לעשות דברים מעניינים – אבל זה כשיוצאים מהמסגרת הקיימת כמו ב-"משפחת סופר-על" או "כרוניקה בזמן אמת".
אולי הישועה תבוא מהטלוויזיה, אם הסדרה על פי Wild Cards תצא לפועל.
שיעבדו כבר את סדרת הנפילים של ברנדון סנדרסון
היא פשוט דורשת עיבוד והיא כיפית, מצוינת ונותנת טייק מעניין על הז'אנר.
תוכל לתת תקציר קטן במה מדובר?
(ל"ת)
בוא נבדוק בגוגל ביחד:
https://lmgtfy.com/?q=%D7%94%D7%A0%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D+%D7%91%D7%A8%D7%A0%D7%93%D7%95%D7%9F+%D7%A1%D7%A0%D7%93%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9F
מילא היית מחפש באנגלית
זה לא עוזר בכלל =[
https://lmgtfy.com/?q=Brandon+Sanderson+Hanefilim+in+Englizit
אתה באמת חושב שלא חיפשתי? בהתחשב בזה שזה מוצא רק את עמוד הויקי של הסופר
וגם משם אין כל כך תקציר, הייתי אומר שזה לא ממש הוביל לשום מקום.
אל הויקיפדיה-לנד!
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Reckoners
היי אולי אין את הנפילים, אבל יש Mistborn!
נכון שזה לא בסגנון של הנפילים אלא יותר פנטזיה, אבל עדיין זה העיבוד הקולנועי הראשון של סנדרסון ואם זה יצליח, יש מצב שנזכה לעוד כאלה
הערפילאים? בקולנוע?
ארוך מדי, מורכב מדי, וקשה מדי. לא רואה את זה עובד.
קראתי את הספר הראשון.
לא ראיתי שם משהו מורכב מדי שאי אפשר לכסות בשני סרטים, אבל אולי שישה סרטים בסדרה (או יותר, אם הספרים הבאים יותר מורכבים) לא נשמע כמו משהו שקל לתחזק לאורך זמן.
מן הסתם העיבוד הכי מתאים הוא סדרה.
בדיוק סיימתי את הראשון
יש שם פרקים שלמים שמלאים בסצינות אקשן מפורטות מדי שכאילו נכתבו לקולנוע. מה משרת התיאור הסופר-מפורט של איך נראים קווי ברזל (כחולים-שקופים) אם לא סצינה בסרט או משחק מחשב? כל זריקת המטבעות והקיפוץ באוויר נועדו לזה, שלא לדבר על העלילה הכללית, שהיא די קלאסית לסרט (מרד כנגד שלטון דכאני).
יכול להיות שבספרים הבאים נהיה מורכב יותר, אבל לומר את האמת, לא נראה לי שהעיבוד צריך לשנות יותר ממה ש"משחקי הרעב" שינה. עוד טרילוגיית YA עם אפקטים מגניבים ועולם שיש בו פוליטיקה קצת פשטנית.
דווקא אני חושב שהסדרה מאוד ייחודית
היא נותנת טוויסט מעניין לקלישאת "נבואת הגיבור". הראשון אמנם קצת פשוט אבל אני ממש ממליץ לך לקרוא עד סוף הסדרה. סוף הספר השלישי הוא אחד הסיומים הכי שלמים והרמטים שאני מכיר, והוא לגמרי לא שגרתי.
אוח.
אי אפשר לתת טוויסט מעניין לקלישאת הנבואה בכך שפשוט לא ישתמשו בה? לעולם?
קראת את הספר?
סתם מעניין אותי, באמת. לא יודע, אני מסכים שהקלישאה הזאת מעייפת כבר, אבל בסדרה הזו זה הרגיש מרענן ולא נוסחתי, לי זה הספיק כדי לאהוב את הספרים.
אפשר בתג ספוילר שתגלה במה מדובר?
(ל"ת)
כשאמרתי ספוילר
התכוונתי להכל. אין לי בעיה לדעת את הסוף
כשכתבתי בשמחה התכוונתי לתקציר ;)
זו הפואנטה, ומה שחשוב לדעתי. השאר זה עלילת פנטזיה שאני אפילו לא זוכר את כולה… אין צורך לדעת כל פרט כדי להבין את עיסוק הספר בסוגיית הנבואה, וזה טיפה ארוך מדי בשבילי פה. משוכנע שיש ברחבי האינטרנט תקציר מתומצת של העלילה ובטח גם איזה פרשנות לנושא הזה
אני מצטער אבל הנבואה שם זה בול סטאר וורס.
בכנות לא רואה איך זה דומה :/
(ל"ת)
יש נבואה שאומרת שיום אחד יגיע האחד שיחסל סופית את הקלישאה.
(ל"ת)
תודה שכתבת את זה.
אני נמצא בסביבה בה אנשים משתפכים מסנדרסון ובעיקר מהערפילאים, ומצאתי את הראשון מאד חלבי וג'נרי. לא שלא נהנתי – אבל זה גם לא היה כל כך מיוחד לדעתי ולא דירבן אותי לקרוא הלאה.
לדעתי דווקא יכול לעבוד טוב
דווקא אני חושב שהעלילה מאוד מתאימה לקולנוע, אם יבוצע נכון. אם הצליחו לעבד את שר הטבעות אני לא רואה בעיה לערפילאים.
לעומת זאת, סדרה אחרת של סנדרסון גם נרכשה להסרטה, והיא נראה לי אמורה לצאת אפילו לפני הערפילאים. The Way of Kings, הראשון מסדרה של 10 ספרים, אמור לצאת לפניו, ודווקא לגביו אני יותר מודאג. מדובר על ספר באורך 1000 עמודים, עם הרבה יותר פנטזיה וקסמים שאני לא רואה איך זה עובר לקולנוע
מוזר מאוד.
כי בעיני דווקא גנזך אורות הסער פשוט בהרבה להסרטה. הצד הכי מעניין בערפילאים זה מה שקורה בראש של וין, ומה שקורה בראש שלה מאוד מילולי, וזה משהו שיהיה מסובך (לדעתי) להעביר לסרט – במיוחד בצורה הנכונה. הסיפורים של קאלאדין ודאלינאר, לעומת זאת, כאילו בנויים לויזואליה, מה שקורה בתוך הראש שלהם די קרוב להיות סרט גם ככה. שאלאן קצת פחות, אבל כולנו יודעים שהסרט בקושי יתייחס לשאלאן.
אני בכל מקרה משוחד מאוד נגד סרטים שמבוססים על ספרים שאני אוהב. אפילו את שר הטבעות לא אהבתי. אבל כשאני מסתכל על הסדרות של סנדרסון, הערפילאים נראית לי כמו הבחירה הגרועה ביותר לעבור למסך.
כנראה שזה תלוי באמת במה אהבת מהספר
אני בכנות פחות התחברתי למונולגים הפנימיים של וין, ויותר לאקשן ולעלילה, והם אני חושב יעברו מצויין לקולנוע. גם ב-Stormlight (אני מצטער ממש קשה לי לקרוא לזה גנזך אורות הסער…) יש סצינות שיעברו מעולה, אבל היקף הסיפור הוא כלכך יותר גדול, עם פלאשבקים, ופלאשבקים רחוקים יותר, וכל המערכת קסמים ייתכן שתיראה קצת מגוכחת בקולנוע.
ואני לגמרי איתך לגבי עיבודים של ספרים למסך. למרות שאהבתי את חלקם כמו שר הטבעות. יש כאלו כמו העונות האחרונות של משחקי הכס שבכנות קצת קילקלו לי מחווית הספר. העובדה שהסרטים של סנדרסון יעובדו על ידי האולפן שאחראי לסרטי המסור והבמאי של מלחמת העולם Z אפילו פחות מעודדת.
לא המונולוגים הפנימיים שלה הם הבעייתיים -
אלא הדיאלוגים.
טוב אז אני כבר לא בטוח למה את מתכוונת :) לא זוכר דיאלוגים בראש של וין שיהיו בעייתים או שיהיו מסובכים לקולנוע
פתאום אני קוךט שטעיתי בזכר/נקבה..
סורי
יצא גם טריילר בין לאומי
עם עוד כמה שוטים נוספים ועריכה שונה-
https://www.youtube.com/watch?v=Bqzg9YChKfM
נראה הרבה יותר טוב
(ל"ת)
לטעמי קצת יותר מוצלח
(ל"ת)
מסכים עם קודמיי, שהגרסה הזו קצת יותר טובה
אבל כאן נסחפו לגמרי עם ה-"inception button"
לא צריך כ"כ הרבה דרמטיות.
משהו שאני מקווה שיראו בסרט הזה
זה שהם יתייחסו בשונה מבסרט הקודם למה שקורה בסוכני מגן, כי זה כבר לא ממש הגיוני אחרי ששילד גילתה לכל העולם שהיא קיימת מחדש, שבעולם שלהם יש זן של אנשים עם כוחות על שהכמות שלהם עולה מיום ליום ושב-7 ערים גדולות ברחבי העולם נכבה החשמל בגלל קבוצת טרור ושהם לא יתייחסו אל זה אפילו קצת
אני מסכים
אבל עד היום הקשר בין העולם הקולנועי לעולם הטלוויזיוני (בעיקר סוכנות מגן) היה קטן, ובעיקר הסתכם באיזכורים או השפעות על הסדרה.
חוץ מזה שהיה מתוכנן סרט לאיניומנס אבל לפי מה שאומרים עכשיו עובדים על סדרה במקום.
מתחת לפני השטח נראה דווקא טוב
סרט בינוני מאוד לפי הטריילר. אבל זה הזכיר לי כמה הטריילר של אנטמן היה רע ומתאמץ ובסוף יצא מוצר מבדר מאוד. באנטמן גם היו קטעים בטריילר שלא הגיעו לסרט עצמו. אולי ה גם המצב פה? ללא קשר בצפיה שנייה שמתי לב שמארוול עושים, כמעט כרגיל, את הדבר הנכון – סרט מבדר וקליל שמתמקד בדמות של הגיבור ובמה שמניע אותו אפילו על חשבון האקשן כשהכל ארוז לתוך תת-ג'אנר מוכר. אז פיטר פארקר מחפש להרגיש חשוב ולהשתלב גם בבית ספר וגם בעולם הסופר גיבורים. מהכמה דקות מסך במלחמת אזרחים ראו שלתום הולנד יש גיקיות מקסימה שקל להזדהות איתה. וזה עוד יותר מובלט ביחסיי הכאילו אב-בן המשועשעים עם טוני סטארק (שכבר הופיעו במתכונת אחרת באיירון מן 2). זה אחד הסרטים החשובים ביותר של מארוול איי פעם על הגיבור הכי ידוע שלהם. הם לא הולכים לעשות כאן ספיידרמן שיהיה עם האקשן הכי גדול. בשביל זה יש את הנוקמים ואת הכישלונות של סוני. אבל אני חושב שהם יתנו לנו ספיידרמן שנוכל באמת לאהוב.
נראה בסדר
לא התלהבתי.
אם מישהו מעוניין הייתי ממליץ לראות את שתי העונות של סדרת האנימציה Spectacular Spider-Man שהיא by far הגירדה הכי טובה של ספיידרמן שנוצרה מעולם. הבחור שעשה אותה עשה גם את Young Justice – הדבר הכי טוב שבא מ-DC מאז "האביר האפל".
תודה על ההמלצה! בהחלט אהבתי מאוד
Spectacular Spectacular Spider-Man.
ראיתי את הכותר שלה בזמנו אבל כשראיתי את הסגנון אנימציה ויתרתי. עקב המלצתך נתתי לה עוד צ'אנס והיא בהחלט מצוינת. לא ברור לי למה הם נתקעו אחרי 2 עונות בלבד, לא סגרו מעגלים, לא שום דבר. חבל.
אגב, שנה הבאה הולכת לצאץ סדרה חדשה של ספיידרמן כי הם לא מרוצים מהתגובות לאולטימט ובצדק, (גם מקווה שיבוא תחליף לאוונג'רס אסמבל, שלפניה גם הייתה סדרה הרבה יותר איכותית שלהם) סדרה לא טובה מטופשת וילדותית. אז תקוות חדשות לסדרה הבאה.
לגבי YJ היא חודשה רישמית לעונה שלישית.
היא בוטלה כי סוני מכרו חזרה את הזכויות לטלוויזיה למארוול. ומארוול רצו להתחיל משהו חדש ולא לגרור סדרה של סוני.
בהחלט חבל, היא אכן היה נהדרת.
לא סתם נהדרת
הגירסה הכי טובה של הדמות אי פעם.
מבאס גם שביטלו את הסדרה המצוירת של הנוקמים שגם היתה הגירסה הכי טובה של הצוות הזה ואחת מסדרות גיבורי העל הכי טובות אי פעם והחליפו אותה בחרא הזה אוונג'רס אסמבל.
בעצם, אני יודע מה מפריע לי פה
אחרי "שומרי הגלקסיה" ו"מלחמת האזרחים" ספיידרמן פתאום מרגיש קטנטן בהשוואה לכל זה. הסרט שלו לא נראה גרנדיוזי, או כזה שמחדש באיזשהו אופן. הוא נראה סתם קטן וגנרי. ממש Meh.
ולמרות זה שנה הבאה עושה דווקא רושם הפוך מהשנה הנוכחית ונראה שיהיו בלוקבסטארים איכותיים כמו "לוגאן", "שומרי הגלאקסיה 2" ו"כוכב הקופים: המלחמה" שאגב יצא לו טריילר עכשיו:
https://youtu.be/UEP1Mk6Un98
כולי תקווה שגם "וונדר וומן", "הרוח במעטפת", "בלייד ראנר 2049" ו"המגדל האפל" יתגלו ככאלה, אבל נחכה ונראה.
למעשה, אני לגמרי אוהב את זה.
לפי הטריילר הזה, "ספיידרמן: השיבה הביתה" מרגיש כמו הדבר הכי פייז 1 שמארוול עשו מאז הנוקמים הראשון. קשה לי להסביר, אבל הוא מרגיש תמים כזה, כמו שסרטי גיבורי על היו עד 2012.
אפילו אנט-מן ודוקטור סטריינג' הרגישו בזמן המדכא של אולטרון וסיביל וור, אבל ספיידרמן מרגיש כאילו הוא קורה שניות אחרי הקרב על ניו יורק.
אני בעד שהם ינסו להחזיר את התחושה של הסרטים הראשונים של היקום הקולנועי של מארוול בשביל סרט אחד, מבחינתי זה מבורך.
לדעתי זה דווקא לטובתו
וזו אחת הסיבות שאהבתי את "דוקטור סטריינג'". הוא היה סיפור אישי וקטן כזה, די מנותק מ"הנוקמים". "אולטלרון" היה גרנדיוזי ובומבסטי והשתלטות על העולם והכל. "מלחמת האזרחים" היה מלא בתככים ו-ויכוחים והקרב הגדול. די, לא הכל צריך להיות בסקאלה הכי גדולה, צריך לנשום קצת. נראה לי שגם הייתי מסתדר אפילו בלי איירון-מן בסרט הזה. אחרי "הנוקמים 2" ו"הנוקמים 2.5", סרטים קטנים באים לי בטוב עכשיו.
דווקא דוקטור סטריינג' הרגיש די גדול
מצד אחד קטן ואישי ומצד שני האיום והאקשן היו גדולים מאוד.
כי זה כבר היה.
העולם של הנוקמים כבר היה בהכי גדול שיש – קודם אל מרושע, ואז אינטליגנציה מלאכותית זדונית, ובהמשך חייזר כל יכול נוקמני. יש שם קרבות בחלל וקונסיפרציות חובקות עולם ואת ההרס של ניו יורק. מה שמעניין זה לראות איך האדם הפשוט – או, במקרה הזה, גיבור העל הפשוט – מתמודד בתוך העולם הזה שגדול עליו. טוני סטארק שם בשביל להראות שהעולם בחוץ גדול ומסוכן – ופיטר פארקר צריך להתמודד עם זה וגם עם הבחורה שהוא מתבייש ממנה. זה מה שייתן ליקום הקולנועי של מארוול קצת בשר, ולא רצף של סרטי המשך.
היי תראו, סרט סולו של מארבל שבו הנבל הוא לא תמונת מראה של הגיבור.
טוב, הם כנראה שומרים את וונום לסרט הבא.
זה כי זה עדיין סרט של סוני.
(ל"ת)
זה לא נראה כמו סרט של סוני... בכלל.
הטריילר הזה נראה 100% מארוול, אפילו בפרטים הקטנים: פיטר (או החבר שלו) הוא חובב סטאר-וורס ויש לו כמה סטים של לגו של מלחמת הכוכבים. זה די מתבקש בסרט של מארוול, ששייכים לדיסני, אבל כשזה בסרט של סוני זה טיפה תמוה.
וגם מאיר באור קצת מוזר את ההערה שלו ב"מלחמת האזרחים".
מישהו שיודע מה המקום של "מלחמת הכוכבים" בתרבות הפופולרית, אפילו אם הוא לא מעריץ בעצמו, לא היה מתייחס אל "האימפריה מכה שנית" בתור "הסרט הישן הזה".
טוב, זה ברור שהתסריטאים והבמאים של כל סרט לא באמת עברו על הכל, כולל הכל
זה לא סרטי אקס-מן עם ההמשכיות המביכה שלהם, אבל בכל זאת יש גבול לכמה שיעורי בית תסריטאים ובמאים לחוצים עם כזה דדליין יכולים לעשות.
שמע, להוצאת מארוול יש מספיק נסיון בנושא.
יש אנשים שכל התפקיד שלהם הוא לוודא שההמשכיות בין כותרים וקווי עלילה נמשכת. סוני היו יכולים לשכור אותם.
מה גם שספציפית בנוגע לספיידרמן, שיעורי הבית של הכותבים היו אמורים לסתיים אחרי בערך עשר דקות של צפייה ב"מלחמת האזרחים".
אבל זה לא משנה. ברור שאיזו הערת אגב של דמות בסרט אחד (שבכל מקרה היתה לא יותר מבדיחה) לא צריכה להשפיע על איפיון משמעותי שלה בסרט אחר.
זה מציק כי הייתי רוצה להאמין, כמו בכל יצירה אחרת, שהיקום של מארוול באמת קיים וקונסיסטנטי, ובעיות קונטיניואיטי כאלה קצת מפריעות לסיספונד. אבל זו לא קרובה ללהיות הבעיה הגדולה שיש לי עם היקום הזה.
בהנחה שהוא זוכר מאיזה סרט זה...
מישהו שהוא לא מעריץ אבל נתקל בסרט הזה (נניח כי חבר שלו מכור) לאו דווקא זוכר איזה סצינה הגיעה מאיזה סרט, אולי הוא אפילו לא מצליח לשייך את זה לסדרה.
זה לא שהיתה התייחסות לאחת מהדמויות שבטח נמצאות על החולצה של החבר.
זו התייחסות לסצינה שהיא לאו דווקא אחת מהמוכרות. בתור מישהי שראתה את הסרטים פעם או פעמיים. אני יודעת שאלה לא הדרואידים שאתה מחפש, ואני יודעת שלאה ביקשה עזרה מאובי וואן. אני אפילו ידועת שאנחנו לא אוהבים את ג'אר ג'אר בינקס, אבל אני לא זוכרת את כל הסרטים בעל פה. בהערה של ספיידי לקח לי כמה שניות להבין שהוא בכלל מדבר על הסדרה של סטאר וורס (ולא היה מושג על איזה מהסרטים בסדרה מדובר).
תוסיפו לזה את התזמון של ההערה (הוא לא באמת יכול לקחת את הזמן ולנסות להזכר מאיזה סרט הזה) – וזה באמת משהו שאין לי שום בעיה לסספנד.
אולי זאת כן תמונת מראה
ספיידרמן הוא צעיר שמנסה להיכנס לעולם של מבוגרים, והנשר(לפי מה שאני זוכר מהסידרה המצוירת) הוא גבר זקן שמנסה לחזור להיות צעיר.
אי אפשר לראות את זה מהטריילר אבל אולי זאת התמה שישחקו עליה בסרט.
לשם שינוי הם למדו
הם למדו (וזה נהדר מבחינתי) לא לזרוק ישר לסרט הראשון של ספיידרמן את אחד האויבים היותר גדולים שלו, אלא להתחיל בקטן ועוד עם האויב הראשון של ספיידרמן במקור גם כן.
ובתפקיד בירד מן... בירד מן
בלת"ק
איזה בזבוז
הוא לגמרי היה צריך לשחק את נורמן אוזבורן
שום תפקיד שממלא ויליאם דפו הוא לא בזבוז
הבנאדם עצום. עד היום, הרגעים היחידים שאני זוכר מהסרט של 2002 היו איתו (Back to Formula?). מבחינתי הוא מוזמן לשחק כפית ועדיין אלך לסרט.
ווילם, לשמו הפרטי יש מעט מאוד קשר ל"וויליאם" המוכר והטוב.
Willem לעומת William.
חוץ מזה שזה שמו הרשמי, אתה מתכוון?
Willem הוא שם החיבה שלו, שמאוחר יותר אימץ כשמו ממש.
וואלה? כמה מביך מצידי.
(ל"ת)
מה הקטע עם הטאם טאם טאם הבסי הזה כשספיידרמן מרביץ לפושעים?
זה פחות קשור לספיידרמן ויותר לסרטי אקשן (נדמה לי שגם בג'ייסון בורן היה את זה בטריילר). יש איזה עורך שראה את הקטע, חשב לעצמו – ובצדק – ספיידרמן נותן אגרופים ושולח קורים לפושעים לא נראה קרוב להיות מלא אקשן והוסיף את הבומים האלה כדי לתת אפקט מוזיקלי? במקום לערוך סצינות אחרות? רק אותי זה מביך?
ורק בשביל הרקורד:
א. לדעתי הטריילר גרוע גם מסיבות אחרות.
ב. אני עדיין לא מתכוון לראות סרט קומיקס בזמן הקרוב. לא משנה מאיזה סגנון.
למרות שכבר שלוש שנים (אני חושב) שלא ראיתי אף סרט קומיקס (דדפול, הנוקמים, באטמן VS סופרמן, יחידת המתאבדים, מלחמת האזרחים, אקסמן.. כולם עברו לי מעל הראש ללא צפייה). אז אולי מתישהו בשנים הקרובות יתחשק לי לחזור לזה. לא סביר אבל אולי..
נראה נחמד
אנשים בכל האינטרנט אומרים "הו, זה ספיידרמן האמיתי!". זכורות לי קריאות דומות גם כשאנדרו גארפילד התחיל את דרכו. והאמת? ממש חיבבתי את גארפילד כפיטר פרקר. גם טום הולנד נראה אחלה, אבל אם גארפילד היה ממשיך לא הייתם שומעים אותי מתלונן.
יש את השחקנית הזאת, זנדאייה, שיש סביבה עכשיו תעלומה של "האם היא מגלמת את מרי ג'יין או לא?" והאמת, די נמאס לי מהשטיק הזה של הוליווד. זה לא עבד ב"בטאר טרק" וזה לא עבד ב"ספקטר". או שתגידו באופן רשמי ששחקן מגלם דמות כלשהיא, או שהוא לא מגלם אותה. זה שחושפים באמצע הסרט שמישהו הוא בעצם מישהו אחר לא גורם לי להשתנק בהפתעה אלא בעיקר לגלגל עיניים.
מה הקטע גם ב"יחידת המתאבדים" וגם פה שרעים חובשים מסיכות של הגיבורים? תהיו קצת מקוריים. שיצפו ב"נקודת פריצה".
אז אירון-מן בסרט של ספיידרמן. מה הלאה, הוא גם יהיה בסרט של קפטן אמריקה? אה רגע, זה היה. מה הלאה, הענק בסרט של ת'ור? אה, גם זה יהיה? מה הלאה, וולברין בסרט של דדפול?……אמרתי "מה הלאה, וולברין בסרט של דדפול?"!! נו, טוב. ניסיתי.
היי, זה נבל בחליפה משוכללת! זה בהחלט סרט של מארוול.
נראה סרט נחמד, אבל בואו נראה אם יעברו פעם את השני סרטים לפני שמתלהבים.
היא די אמרה בעצמה שהיא לא מרי ג'יין
http://screenrant.com/spider-man-homecoming-zendaya-mary-jane-michelle/
זה שהאינטרנט לא השתכנע מזה, זה משהו אחר….
ההבדל הוא
שזה טוויסט עלילתי, וזה ממש לא.
יכול להיות
שהם ביססו את המאפיינים של מרי ג'יין עליה אבל שינו לה את השם כדי שגדודי לוחמי אינטרנט לא יבכו שליהוק של בחורה שחורה הרס להם את הילדות?
רק רגע אחד
מי בדיוק צילם את הפוטג' של הקרב מ"סיביל וור" שפיטר צופה בו?
מה זאת אומרת מי צילם? אנתוני!
אני לא מתכוון לרוסו, אני מתכוון לנמלה
וזה פותר לי את השאלה מה הנמלים עשו במהלך הקרב…
אמנם אתה צודק
(גם אני שמתי לב לזה)
אבל אתה ממש Party pooper…
שמח לעזור
(ל"ת)
כנראה אתה לא מכיר את היקום הקולנועי של מארבל
כל דמות פרוטגוניסטית חשובה למחצה חוזרת לחיים בשלב כזה או אחר
עוד מישהו צחק בקטע שפיטר מסיר את החולצה/תחפושת?
ראיתי תירוצים עלובים של סרטים להראות פאן סרביס לנשים או גברים אבל נו באמת…
בהתחלה התלהבתי
אבל אחרי זמן מה הבנתי שלא משנה כמה טוב הסרט יהיה, בסופו של דבר זה רק עוד סרט נוסף ברשימה של סרטי ספיידרמן.
כן, הוא ככל הנראה יהיה יותר נאמן למקור ואני מקווה שגם יותר מהנה, אבל בסופו של דבר כל העניין לא היה סביב ספיידרמן עצמו אלא סביב האיחוד שלו עם הנוקמים והיקום שלהם.
זאק סניידר יביים את "ליגת הצדק 2"
שכנראה ידחה לפנות מקום לסרט הסולו הבא של באטמן.
http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/zack-snyder-firming-up-post-justice-league-plans-last-photograph-954812
העובדה שהם נותנים לסניידר להמשיך לביים את הסרטים האלה היא התאבדות כלכלית.
כל כך קיוויתי שהפיצול של ליגת הצדק לשני סרטים סטנד אלון זה מהלך שנעשה כדי למנוע מסניידר לביים גם את סרט ההמשך. כנראה שהם עדיין מחויבים לפי החוזה.
אבל לפחות הם מרחיבים את סרטי הסולו שלהם ואני מקווה שהם יהיו טובים יותר. כרגע אני מאד מחכה לוונדר וומן.
איזה חוזה?
הם חתכו מפיקים ותיקים מהפרויקט של היקום של DC אחרי באטמן נגד סופרמן, אז הם לא יכולים לחתוך אותו? שטויות.
וספיידרמן על הגבול של בין להראות כמו חזרה לסרטים יותר קטנים שזה נהדר או פשוט סרט שמבוים לטלוויזיה שזה עוד עדות לחוסר כישרון שיש בתעשייה הזאת. מה שבטוח שזה לא יגע בטרילוגיה של ריימי.
לא יגע בטרילוגיה של ריימי? מאיזה כיוון?
הסרטים של ריימי היו די גרועים בעיני.
טובי מגוויר היה פיטר בלתי נסבל.
אני זוכרת שראינו אחד מהם בנגטיב, והוא היה כל כך משעמם שבאיזשהו שלב אחד החברים שלי פלט (בקול קצת יותר חזק ממה שהוא תכנן) משהו בסגנון "אבל למה בכל כך משעמם?" וכל מי שישב שם בקהל נקרע מצחוק.
קח את סרט מארוול הכי גרוע ברשימה שלך – הוא עדיין בעיני הרבה יותר טוב מהטרילוגיה של ריימי.
מה אתה אומר? זה ספיידרמן הכי נאמן לקומיקס
ועוד להשתמש במונח "טרילוגיה" שהם כל כך שונים ברמתם? הראשון בסדר (והביא את חזרתם של הסרטי קומיקס), הדהים יותר בזמנו עם נבל מצוין וסאונד מדליק, אבל הסרט עצמו רק בסדר. השני לעומת זאת מצויין, והשלישי גרוע.
אז מיילא הייתה אומר לא יתקרב לסרט ספיידרמן 2 והיה אפשר להתדיין על זה אבל טרילוגיה? בכל מקרה עם הרבה דברים חיוביים בסרט הראשון והשני, כל מי שמכיר את הדמות יודע, שטובי מגוויר ממש לא פיטר פרקר/ספיידרמן. כאילו הסיפור טוב, אבל לצורך העניין היו יכולים לקחת כל דמות של גיבור על ולהביא לה ולבנות עליה את הנרטיבים של סם ריימי והסרט יעבוד.
בסרטים של קומיקס, יש חשיבות להיות נאמן לסיפור, יש מעריצים שמצפים לראות אותם מתעוררות לחיים על המסך. וזה המיוחד בסרטים שמארוול בנו, העלילות שלהם לא תואמות אחד לאחד את הקומיקס, אבל הרוח של הדמויות נשאר אותו דבר. איירון מן הוא איירון מן ת'ור הוא ת'ור וקפטן אמריקה הוא.. וכך גם ספיידרמן צריך להיות בעל הומור, חנון שטותניק וילד ממוצע בסך הכול. את זה הטרילוגיה של ריימי לא התקרבה לתפוס בכלל.
אז אני מאושר לראות לראות שספיידרמן הוא בדיוק כמו בקומיקס. עכשיו לדעתי זה רעיון טוב לראות את הילד מתמודד בתחילת דרכו עם דברים קלילים ועם רק רצון להוכיח את עצמו ומשם להתקדם, בהמשך אפשר ליצור לו יותר דילמות קונפליקטים ומורכבות ככל שיתבגר. דרמטי כמו אצל ריימי זה לא יהיה, אבל כבר ראינו סרטים כמו GOTG שהם איכותיים ומצויינים למרות שהם קלילים.
מחכה לוונדר וומן? למה?
אני באמת שואל. למה אתה מחכה לסרט כזה?
גל גדות מין הסתם
(ל"ת)
יצא ההונסט טריילר של יחידת המתאבדים
ציפיתי לזה יותר מאשר לסרט עצמו.
https://www.youtube.com/watch?v=cdiFhv3gsyo
משעשע. תהנו.
אם כבר עלה הדיון של סיקוול כהצלחה
אז "השיבה הביתה" עדיין רחוקה מאוד מהאקרנים, אבל בסוני לא מבזבזים זמן והכריזו על סרט שני ב-5 ביולי 2019 (הסופ"ש של יום העצמאות האמריקאי )
http://deadline.com/2016/12/spider-man-homecoming-2-bad-boys-4-1201867983/
התאריך דווקא מעניין
כי הוא נמצא אחרי כל ההתברבשות של מארוול, אולי זה אומר שהשיתוף פעולה ביניהם מסתיים אחרי הנוקמים 3?
החוזה בין מארוול לסוני עומד על 6 סרטים
3 סרטי סוני-ספיידרמן שיכולים להשתמש בדמויות MCU והרווחים לסוני ו3 סרטי מארוול שמשתמשים בספיידרמן והרווחים נשאר אצלהם. אז אחרי הומקמינג יהיו עוד שני המשכי סולו ב2019 ו2021/22. ומלחמת אזרחים מימש חלק בעסקה, אין אישור שספיידרמן מופיע במלחמת נצח וכנראה יופיע רק באוונג'רס 4. מה שאומר שישאר למארוול עוד סרט להשתמש בספיידרמן. אוונג'רס 5, שיצא ב2022/23 או בסרט שיתופי אחר.
בכל מקרה עם הרווחים יעשו טוב ל2 הצדדים, לא מן הנמנע שהחוזה יחודש לעוד הסכם דומה או אפילו סרטי שיתוף פעולה שהרווחים יתחלקו חצי חצי.
וגם - Michael Keaton??
זהו בעצם.
הקטעים שבהם טוני סטארק משמש כמנטור לפיטר פארקר נראים מוצלחים מאוד
הקטעים שבהם ספיידרמן נלחם ביריב התורן… פחות. לא רעים, אבל נורא הרגישו לי "הייתי שם, עשיתי את זה".
מה שמוזר, כי אחרי "מלחמת האזרחים" הרגשתי שקצת מיציתי את כל הסיפור עם המרוולוורס.
האם מואנה הוא כישלון?
או לפחות אכזבה?
הסרט כבר יצא לפני שלושה שבועות והרוויח עד עכשיו 190 מיליון דולר, ובשבוע הבא יוצא "רוג אחת" שמן הסתם ידיח כל סרט בטבלה בהכנסות.
לא, "מואנה" יעשה עוד טונות כסף בתקופת כריסטמס.
(ל"ת)
נקווה, כי חיבבתי את הסרט
אבל אתה לא חושב ש"רוג אחת" ימחץ אותו ויקח לו את רוב ההכנסות?
בדומה למה שקרה עם פרוזן הסרט ימשיך לעשות הכנסות גדולות גם בשבועות הבאים
אני זוכר שפרוזן חזר בשבוע השישי והשביעי לראש הטבלה, שזה היה מדהים:)
לא. זה כריסטמס. החוקים שונים.
כמה סרטים יכולים לעשות הרבה-הרבה כסף במקביל בלי להפריע זה לזה.
זה גם לא בדיוק אותו קהל יעד
(ל"ת)
בוקס אפיס מוגו' מראה השוואות לסרטים עם רקע דומה
וביחס לפרוזן הוא מראה שהם עומדים על הכנסות דומות מרגע יציאתם עם ספירת ימים שווה.
ההשוואה הזו מטעה
היא כוללת 5 ימים בהם פרוזן הציג באולם בודד והכניס כ-50 אלף דולר
נכון, ואני לא יודע למה בחרו להציג את זה ככה.
בהשוואה יותר הגיונית (למרות שגם היא לא מושלמת), שמתחילה בשבוע הראשון של כל סרט בהפצה רחבה, רואים ש"מואנה" אמנם מצליח פחות מ"פרוזן", אבל צועד לא רחוק מדי בעקבותיו. הוא לא הולך להיות להיט-על כמו "פרוזן", ויכול להיות אפילו שהוא יסיים, באופן מפתיע, בתור סרט האנימציה השלישי-הכי-מצליח של דיסני השנה בלבד, ובכל זאת הוא רחוק מלהיות כשלון.
הטריילר לא הלהיב אותי.
מצד שני, ספיידרמן היה הדבר האחד שבאמת אהבתי במלחמת האזרחים המייגע. אמנם קל לקחת דמות משנה נהדרת ולהפוך אותה לדמות ראשית איומה, אבל עדיין – אני מקווה לטוב.
הטריילר איכזב
משום מה בארבע דק במצטבר שהוא היה במלחמת האזרחים
הוא היה קליל ופנטסטי
ופתאום בטריילר הוא נראה מתאמץ
אבל
אני אחכה לראות איך הוא בסרט
כי מארוול יודעים לעבוד עם הקומיקסים שלהם
לצערי הרב מאוד
הקומיקסים שאני באמת אוהב של די סי
עדיין תקועים בשלב ה״אנחנו חושבים שאנחנו יודעים מה אנחנו עושים, הינה זה סרט כי יש פה במאי וצלם וזה מכניס מלא כסף״
לספיידרמן של סם ריימי יש יתרון עצום אחד על הסרט הזה
הוא היה הראשון. כל אתגר בו היה אתגר גדול מהחיים, כל מהמורה בדרך הייתה וואחד מהמורה, כל משבר היה משבר קשה שפיטר נאלץ להתמודד עימו בעצמו, החל בדייטינג ועד לפאוור ריינג'רים רעים מרושעים. אבל נראה שהדבר שהכי פוגע בסרט ומה שימנע ממנו להפוך לסרט גדול באמת זה מה שרבים כל כך ייחלו לו, העובדה שהוא חלק מיקום קולנועי. איך שאני רואה את הדברים, ברגע שהסרט שייך ליקום של הנוקמים, אין שום אתגר שיהיה גדול מספיק בשביל להיות מעניין. אם עוד חשבתי שהם יצליחו להתמודד עם הבעיה הזו, הטריילר מראה שלא רק שהם לא מנסים להתמודד איתה, הם למעשה רק מגדילים אותה. ההוספה של איירון מן לקאסט הופכת את ספיידרמן לדי מיותר פה, וקשה לי לראות את ספיידרמן מחזיק סרט לבדו כשרוברט דאוני ג'וניור מחזיק לו את היד.
ההפך, לדעתי זה כל בדיוק מה שהם מנסים לעשות
להציג את פיטר כנער בן 16 שלא באמת יודע מה המשמעות של להיות מי שהו, לא מבין את ההשלכות והחובות שלו. מניח שלכיוון כזה הסרט הולך – להראות את השינוי שהוא עובר מנער לגיבור אחראי.
טובי מגוויר - אנדרו גארפילד - טום הולנד.. לכל דור יש את הספיידרמן שלו
השרשרת תמשיך. זה כמו ג'יימס בונד. יש את אלה שגדלו על שון קונורי. יש את אלה שגדלו על רוג'ר מור ויש את הילדודס שמכירים את דניאל קרייג.
רק שפה זה ספיידרמן :/
לא ברור לי למה מצפים ממני לראות גירסה נוספת למשהו שכבר ראיתי.
האם יש טייק חדש על ספיידרמן? האם פה ספיידרמן שר כי מדובר בספיידרמן המחזמר? האם ספיידרמן מדבר בחרוזים? אה.. לא? סתם עוד ספיידרמן עם שחקנים אחרים? אפילו בג'יימס בונד מאמצים לברוא נבל חדש כל סרט.
אני יכול להבין ילדים שזה עתה פקחו את עיניים ועוד לא חזו בפלא שנקרא ספיידרמן. אבל אני? אתם האנשים שראיתם בקולנוע את טובי מגוויר..? למה אתם רוצים לראות שידור חוזר של משהו? לא נמאס לכם? לא רוצים שישקיעו בכם במשהו חדש? איפה העצומות? איפה העתירה לבג"ץ? איך כזה דבר פשוט עובר ואיך אנשים עדיין כותבים "אני מתלהבים מהטריילר הזה" כאילו לא מדובר בקיא של 2002 שנאכל והוקא כבר אינסוף פעמים?
לכל דור?!
בין בונד של קונרי לבונד של קרייג מפרידים כמה עשורים טובים. עדיין לא עבר עשור אחד מאז הסרט האחרון של מגווייר בתור ספיידרמן. הוא לא מתחלף כל דור, הוא מתחלף כל שנה מעוברת!
אני אישית עדיין מחפשת
ספיידרמן (או ליתר דיוק פיטר פארקר) שלא יהיה בלתי נסבל. אולי הפעם זה יעבוד…
זה הוזכר פה כבר? אלפונסו קוארון התחיל לצלם את הסרט החדש שלו
דרמה שבוחנת שנה בחיי משפחה מהמעמד הבינוני במקסיקו של שנות ה-70
http://www.imdb.com/title/tt6155172/?ref_=nm_flmg_wr_2