אז מה שהולך היום במדע בדיוני זה צדק חברתי. ה-99%, ה-1%, הטייקונים, העשירים מול העניים, והשאלה האם ריקי כהן האומללה מחדרה תצליח יום אחד להגשים את שאיפתה הצנועה לצאת לנופש בחו"ל פעם שניה באותה השנה. זה נושא מאוד מדובר ורלוונטי שקל מאוד להקצין ולהרחיק אל העתיד – כך שעצם העיסוק בנושא הוא לא חכמה גדולה; השאלה היא איך עושים את זה. "אליסיום" יעשה את זה באופן אינטליגנטי, יש לקוות, וממש בו זמנית יצא טריילר לסרט נוסף שעושה כמעט אותו הדבר – אם כי הפעם זה עוד פחות מעודן. וזה ברכבת.
"Snowpiercer" הוא סרט קוריאני, של בונג ג'ון-הו, יוצר "The Host" – לא הסרט המעפן על פי סטפני מאייר, אלא סרט המפלצות הקוריאני המגניב. הפעם, לראשונה אצלו, הסרט דובר אנגלית (אם כי הטריילר כולל כתוביות בקוריאנית, למתקשים) וכולל שחקנים בינלאומיים: כריס אוונס, ג'ון הרט, אד האריס וטילדה סווינטון ירום הודה. הסיפור: בעתיד פוסט-אפוקליפטי קר, שרידי האנושות חיים ברכבת שנוסעת מסביב לעולם ואינה עוצרת לעולם. זה נשמע… די טפשי, למען האמת, אבל הניסיון לכבוש את העולם מכיוון קוריאה מעניין, ולבונג ג'ון-הו מגיע שניתן לו צ'אנס. האם זה יהיה הגנגנם סטייל הקולנועי?
(תודה לאיתמר ש)
טרנד חדש בקולנוע העולמי
נשים בתפקיד האנטגוניסטיות, הרעות העשירות או במקרים מסויימים גברים מאופרים ולבושים בגנדור שעברו פמיניזציה.
טרנד חדש?
בקשר לגברים שעברו פמיניזציה, זה נפוץ, אבל" rel="nofollow">כל כך
חדש.
בקשר לנשים, אני חושבת שזה קשור לתהליך שהקולנוע וסרטי האקשן עוברים שהוביל לדוגמא לג'ודי דנץ' בתור M בג'יימס בונד האחרון [להבדיל]. אם יש יותר נוכחות של דמויות נשיות שאין שום התייחסות למיניות שלהן, יש מקום גם לנשים מבוגרות יותר והן יכולות להכנס לפעמים למשבצת הרגילה של האנטגוניסט העשיר שמזלזל בעניים.
גארי אולדמן ב'אלמנט החמישי'?
איזה תהליך פמניזציה הוא עבר שם?
זאת כמובן הפרשנות שלי
ולא איזושהי אמת מוחלטת, אבל ליד ברוס וויליס גיבור האקשן המסוקס שמתרוצץ ויורה בכולם הדמות של אולדמן מאופינת בסטריאוטיפים נשיים שליליים: הוא עדין ולא רוצה ללכלך את הידיים. הלבוש שלו ורוד ותכלת עדין ומנצנץ בניגוד לוויליס שלובש מכנסיים וגופיה. או טוקסידו. בעוד וויליס מוצג כגיבור שמצליח להסתגל לכל סיטואציה, האנטגוניסט מוצג כחסר אונים לחלוטין. אני מדברת בעיקר על הסצינה שהוא החליט שלשתות מים עם דובדבנים זה רעיון טוב וצריך להתחנן לעזרה מהאויב שלו. למרות שבאותה סצינה אין שום איום חיצוני הוא עדין זקוק למישהו אחר שיבוא ויגן עליו.
אני רואה את ההבדל בניהם קצת כמו בין אחשוורוש ללאונידס ב300.
אני לוקח סיכון שאולי מדובר במשהו בתוכן של "סקייפול"
וטרם צפיתי בו, אז ייתכן שאני מפספס משהו; אבל ג'ודי דנץ' נמצאת בתפקיד כבר 18 שנה והשתתפה בשבעה סרטים בסדרה עד היום.
זה ספוילר להגיד שיש לה תפקיד מרכזי?
מודה, לא צפיתי בג'יימס בונדים שלפני דניאל קרייג אז אולי היה לה גם לפני.
מרכזי במם הידיעה
(ל"ת)
אז זה לא ספוילר.
היא הייתה M והיה לה תפקיד מרכזי בכל השבעה.
על כל פנים, הקביעה שלך שטרנד חדש הוביל לתפקיד שלה שגוי במקרה הנידון.
לא אמרתי שזה טרנד
זה מה שעמיצי אמר.
אני אמרתי שזה שהעובדה שיש נשים בתפקיד האנטוגניסטיות העשירות היא תוצאה של תהליך שהוליווד עברה שמאפשר דמויות נשיות שהן מעבר לאובייקט מיני, כי הרי נשים "רעות" תמיד היו בקולנוע. אני עומדת מאחורי זה אפילו אם הדוגמא של M לא הייתה כל כך טובה.
[אני חושבת שהיא כן, תראה סקייפול, ולו רק בגלל שזה סרט נורא טוב.]
אני בהחלט מתכוון לצפות בו.
הדוגמא דווקא כן טובה, אם לא מתייחסים אליה כתולדה של טרנד עכשווי וטוענים ש-M היא חלוצה שהקדימה במעט את זמנה.
בדיוק מה שבאתי לכתוב..
משחקי הרעב, אליסיום, ועכשיו זה
שכחת את The Iron Lady.
וגם 101 כלבים דלמטיים.
יש גם את עלייתו של האביר האפל
(ל"ת)
פוסטרים
יש גם מקבץ פוסטרים נרחב שנוצר לכבוד הסרט – בעיקר ראוי לציון זה של טילדה סטווינטון, שנראית… מעניין, אפילו בשבילה.
(וזה המקום לתת קרדיט לעמית מהבלוג 'פריק' המומלץ, שדרכו הגעתי לכל הנ"ל)
לקחו את טילדה סווינטון לתפקיד אימלדה סטונטון?
(ל"ת)
Double take
חשבתי שזה האריסון פורד:
http://www.impawards.com/2013/snowpiercer_ver11.html
לא. זה טיפשי מידי.
אם זה היה מתרחש על חללית… מילא.
אבל למה על רכבת? מה זה נותן להם שהם נעים כל הזמן? זה כאילו מה שמונע מהם לקפוא? זה… לא. אפילו לטריילר של 2 דקות לא הצלחתי להפעיל suspension of disbelief…
הסבר אפשרי:
מנוע הרכבת חייב לשנות כל הזמן את המיקום הגיאוגרפי שלו כדי להמשיך לפעול.
אולי זו רכבת אצטקית
שחייבת לשנות מיקום כל עשר דקות מטריות
אולי המנוע חייב לפעול כדי למנוע מרסיסים לחדור לרכבת.
(ל"ת)
יש לי הרגשה שאתם מרפרנסים למשהו שאין לי מושג מהו. 0_0
(ל"ת)
ראי ערך "המשפט האידיוטי ביותר של השנה":
http://www.fisheye.co.il/%D7%93%D7%92-%D7%94%D7%96%D7%94%D7%91%D7%93%D7%92-%D7%9E%D7%9C%D7%95%D7%97-2004/
אם השנה הייתה 2005
המשפט האידיוטי של השנה הוא ללא ספק זה.
אההה! שכחתי מזה!
(ל"ת)
בהחלט יש פוטנציאל אבל
הדמות הנשית הרעה מרגישה קצת קומיקסית מדי כשלוקחים בחשבון שזה סרט שנראה שהטון והאווירה שלו אמורים להיות רציניים.
זה אמור להגיע לארץ?
אמור להגיע לקולנוע "לב"
(ל"ת)
אני בכלל לא בטוח
שהטון והאווירה אמורים להיות לגמרי רציניים. "המארח" הוא סרט די קודר רוב הזמן, אבל עדיין הוא מוצא זמן להכניס הומור (סליחה על הדיבוב האנגלי). אותו דבר אפשר להגיד על סרט אחר של בונג ג'ון-הו, Memories of Murder.
הסיספונד לא עובד, כבר בטריילר.
1. מי מתחזק את המסילה?
2. אפילו בתור חיי עוני, כל החיים בקרונות *כאלה* צפופים – לא עובד. בטח לא אם רוצים שלמישהו יישאר כח להילחם.
3. אה, מה לגבי ההסקה המרכזית?
מי מתחזק את המסילה?
גרומיט.
מאוד מאוד טפשי
אבל מעניין אותי איך יבצעו את זה.
"העניים נגד העשירים" זה ממש לא איזה טרנד חדשני במדע בדיוני – לראיה, היה כבר סרט כזה ב-1927. זה גם כבר די שחוק להצמיד למעמדות הגבוהים מבטא בריטי באופן אוטומטי.
קוריאנה וקוריאנים, לעומת זאת, זה כן טרנד שמדהים איך הוא התפתח. אני תוהה אם הם אכן עומדים לכבוש את העולם.
אני מבקש – סרט אמריקאי, בימוי קוריאני, מבוסס על קומיקס צרפתי (Transperceneige- מעולם לא תורגם לאנגלית) שבעצמו נראה ששואב הרבה מרומן המד"ב הבריטי "עולם הפוך" (של כריסטופר פריסט – כותב "יוקרה"). זה חתיכת ערבוב תרבותי. יהיה מעניין.
מה שמשעשע אותי זה לראות את כריס אוונס. אני די בטוח שזה הופך אותו, באופן רשמי, לשחקן שהופיע בהכי הרבה סרטי קומיקס: ארבעת המופלאים, קפטן אמריקה, הנוקמים, הלוזרים, סקוט פילגרם, צבי הנינג'ה ועכשיו זה….
עולם הפוך!
זה הספר שניסיתי להזכר שהטריילר הזכיר לי!
תודה.
ואני מצטרף להמלצה עליו,
מהבלתי שגרתיים שקראתי – אם כי קצת מזמן, אני מודה.
אני לא אהבתי.
הספר הטיל את כל כובד משקלו על תיאור העולם האבסורדי שבו העיר הזו נוסעת והסתיים בהסבר לא מספק ולא הגיוני.
דורש יותר מדי סיספונד
אני בעד יותר סרטי מדע בדיוני, במיוחד כאלה שאינם המשכונים או הרחבות של פרנצ'ייז כלשהו אבל…רק מהטריילר נשרפו אצלי מעגלי הסיספונד והמנגנון הפסיק לעבוד.
הרעיון של רכבת אשר נוסעת בעולם קפוא במשך שנים נשמע לא סביר בצורה קיצונית – מה עם תחזוקת הפסים? חלקי חילוף? מזון? דלק? אני מניח שהיתרון של הנסיעה האינסופית הזו הוא שהם נמנעים מהאזור החורפי של כדור הארץ אבל אי אפשר להאמין שאף אחד לא מצא דרכים טובות יותר להתמודד עם החורף חוץ מאשר לברוח ממנו לנצח.
אז זה בעצם
עולם קטן שכולו על רכבת, כשהעניים מאחורה והעשירים מקדימה? אוקיי…קונספט מעניין, למרות שהוא דורש לא מעט סיספונד.
טוב, אני אגיד את זה. למה זה לא על מטוס (עם נחשים)? או אפילו חללית, כמו שאמרו. משהו כמו "אליסיום", רק בלי כדור הארץ.
"בעולם שבו העניים צריכים להצטופף במחלקת תיירים…והעשירים חיים כמו מלכים עם כסאות מרווחים….איש אחד יצא במסע לקדמת המטוס…כדי שבתו חולת הסרטן תוכל לצפות בסרט שהיא רוצה לפני מותה. FASTEN…YOUR…SEATBELTS…'מחלקה ראשונה'. בקרוב."
תראו מה זה
שנה וחצי אחרי התגובה הזאת, ערוץ Nacho Punch עשה טריילר לסרט שהוא לא בדיוק מה שכתבתי, אבל העיקרון זהה. הייתי רואה את זה.
אויש, איזה פספוס
היו צריכים לקחת את גייגר כדי לעצב את הרכבת! גייגר ניסה במשך שנים להרים סרט על רכבת בעולם פוסט-אפוקליפטי, בשלב מסוים גם רידלי סקוט התגייס כדי לנסות לממש את הפרויקט, ולא הלך. מאוחר יותר, גייגר השתמש בעיצובי הרכבת שלו לסצנה קצרה מאוד ב-"מין מסוכן", אבל סרט שלם עם הרכבת שגייגר עיצב – בשביל זה הייתי משלם על כרטיס, ולא אכפת לי כמה סיספונד זה דורש.
אני לחלוטין יכולה לסספנט את הרכבת כמטאפורית
מצד אחד יש לזה פוטנציאל מטופשות כמעט אין סופי. מצד שני, זה נראה מאוד מגניב ומסקרן.
לא נראה מי יודע כמה
אבל אני חייבת להודות שרגע הכיבוש של תעשיית הקולנוע מבית דרום קוריאה יהיה כשסרטים משם שיעלו לתודעה במערב יכילו רוב של שחקנים קוריאנים ולא של שחקנים מערביים מפורסמים.
השם המקורי היה "ימי ראשון ברכבת ישראל",
אבל החליטו שזה לא כל כך קליט.
ואני חשבתי "רכבת אל החופש",
אבל הוא כבר היה תפוס.
Snowlent green
אני מחכה לתגלית המזעזעת שתכה במורדים בערך שני שליש מתחילת הסרט: המנוע מתודלק בגופות המעמד התחתון..!!
זה בערך אותה רמת ההגיון של טרילוגית המטריקס כשחושבים על זה ולפחות הגיחוך על סרטי המטריקס הגיע רק כשיצאתי מהקולנוע והחלק האנליטי במוח חזר לפעול.
זה סימן רע כשקשה לקחת ברצינות את העלילה או את המשחק כבר בשלב הטיזר.
אבל, הנה כמה רעיונות בנסיון להוריד את רמת הגיחוך:
1. המנוע עובד על עקרון "ספיד" – אם המהירות יורדת אל מתחת ל500 קמ"ש, הוא כבה/מתפוצץ
2. המנוע נמצא מקדמת הרכבת בקטר ומספק אנרגיה לגידול מזון. מי שקרוב לקדמת הרכבת קרוב לצלחת ויכול להכתיב תנאים/ לדרוש טובות הנאה עבור מזון.
3. בסוף הסרט, הקרבות העזים בין מחלקה ראשונה למחלקת תיירים הורסת את המנוע ורק כשהוא נעצר הם מגלים שאפשר היה לחיות מחוץ לרכבת כל הזמן/יש עוד רכבת/ הם בכלל על ספינת חלל
4. הגעה ליעד באיחור של מעל שעה מזכה בכרטיס חינם.
5. רכבת ישראל מצליחה להיות קצת יותר דיסטופית.
זה הרבה יותר גרוע
לפי מה שכתוב בויקיפדיה על הסרט המנוע הוא פרפטום-מובילה
a massive train that travels around the planet and is powered by a perpetual-motion engine
למה הרכבת זזה.
הרכבת נעה על קו- המשווה, במהירות שמשאירה אותה תחת השמש כל הזמן. כלומר, זזה ביום נצחי, מה שמאפשר את ההישרדות של אנשי הרכבת [ ירידה קיצונית של טמפרטורות בלילה] ואולי אף מניע את הרכבת עצמה מפני שהיא זקוקה לאנרגיה סולארית. יש דוגמא הפוכה בספרות המד"ב לסוג כזה של פתרון לתנאי אקלים קיצוניים. קים סטנלי רובינסון תאר עיר על מסילות בכוכב חמה. שם – המסילה נעה כדי לברוח מאור השמש שהיה הופך את החיים על כוכב חמה לבלתי אפשריים.
למזלה של אותה עיר,
היא צריכה לנוע ממש לאט – כי יום של כוכב חמה יותר ארוך משנה שלו – הוא מסתובב סביב צירו לאט יותר מזמן ההקפה של השמש, כך שיום שלו לוקח יותר מ-100 ימים של כדור הארץ. וזה עוד בלי להכניס שעון קיץ :)
היא לא נעה על קו המשווה
ממש בתחילת הטריילר אפשר לראות את המסילה, שרק הופכת את כל הסיפור לעוד יותר לא הגיוני ובלתי סספינד.
המסילה היא מעגלית, אז נניח שאנחנו מתחילים מהחוף המערבי של ארה"ב. במקום לחתוך ישר לצד השני של היבשת הרכבת נוסעת לאורך החוף של צפון ודרום אמריקה, עד שהיא מגיעה לבערך אמצע ברזיל, שם היא חותכת לאוקיינוס האטלנטי ומתחילה לטפס לאורך החוף המזרחי. כשהיא מגיעה לצפון קנדה היא חותכת מערבה לאלסקה ומשם לחוף הצפוני(!) של פריקינג סיביר, ומשם לצפון אירופה. היא מקיפה אירופה הקפה שלמה (לא כולל ספרד – חותכת דרך צרפת לים התיכון) ונוסעת לאפריקה דרך האזור שלנו. באפריקה הם עלו על הרעיון שלא חובה להקיף יבשות שלמות, אז שם הם נעים על החוף הצפוני עד בערך לוב ואז פתאום חותכים דרומה חזק, ובאיזור אמצע היבשת שוב פונים מזרחה לאזור קרן אפריקה – כלומר הקיפו רק רבע אפריקה. ממנה הם עוברים לאסיה – דרך הרי ההימלאיה (כי שם לא קר!), קוריאה ויפן כדי לחזור לצפון אמריקה דרך החוף הדרומי של אלסקה ולנקודת ההתחלה.
אה, ולאורך המסילה גם מוזכר הלו"ז, לפיו הם בסיביר וצפון אירופה במהלך החורף. במילים אחרות – כשנוסעים במשך חצי שנה דרך החוג הארקטי – אין פלא שקצת קר.
אם רוצים צריך לבנות מסילת רכבת כדי להציל את אוכלוסיית המין האנושי – לא יותר קל וזול לעשות מסילה מעגלית קצרה יותר? מה כבר יקרה אם הרכבת תעבור באותה נקודה פעמיים בשנה?
אז הרכבת צריכה לנוע בלי הפסקה במהירות 1,666 קמ"ש.
על האנרגיה שיוצאת על הנעת גוף ענק כזה במהירות כזאת שום לוחות סולאריים לא יתגברו.
למרבה המזל, היא נעה הרבה יותר לאט.
למעשה, הטריילר אומר שהיא עוברת כל שנה משהו כמו 438,000 ק"מ, ז"א שהיא נעה במהירות המדהימה של 20 קמ"ש בממוצע, אם היא לא עוצרת לרגע. יכול להיות שאם היא תעצור יתנפלו עליה חלזונות טורפי-אדם ענקיים.
אני חושב שכל ניסיון להכניס את הטריילר הזה לסד של הגיון
שקול לנטפוק של נחש רובוטי שמורכב מהמון רובוטים בגודל אדם.
אבל כדי שתקבל הנחות כמו שאני מוכן לתת ל'אנדירהאן',
יש שני תנאי סף:
1. רמת מגניבות אינטרגלאקטית ממש,
2. ריקוד שמתרחש במאצ'ו-פיצ'ו.
למיטב הבנתי הסרט עם הרכבת לא עומד באף אחד מהם.
בניתם רכבת כדי להציל את האנושות מהכחדה.
היה הורג אותכם לבנות אותה טיפה פחות צרה? איך אני אמור להאמין שכל העולם חי ברכבת שיכולה להיחסם לחלוטין לתנועה בידי שלושה אנשים שפורסים ידיים לצדדים?
"You had ONE job..."
(ל"ת)
אה, כאילו יש את האנשים המלוכלכים והעניים מאחורה,
והעשירים עם הבגדים היפים והמבטא הבריטי מקדימה! חלקלק.
אני לא רוצה לדעת את רמת המחירים במזנון שם
(ל"ת)
והשבוע בפינתנו "הרוס את הבמאי הקוריאני"....
אחרי ש"סטוקר" של צ'אן-ווק פארק עבר בלי להשאיר הרבה רושם, וג'י-וון קים, אחד מבמאי האקשן הטובים שראיתי בשנים האחרונות, עשה B-movie עם שוורצנגר, עובר גם בונג ג'ון-הו להוליווד (או לפחות לשפה האנגלית). דווקא ג'ון-הו דווקא טוב בדרמות מתח (גם אם עם מוטיבים אכזריים) כמו "אמא" או "זכרונות מרצח" הנהדרים ולא באקשן ("המארח" היה בעיני רק טוב+), וחבל לבזבז אותו על סרט מהזן הדורש סיספונד. אם כבר עדיף היה לקחת את בונג ג'ון-הו שהראה כבר איך עושים אקשן משובח על רכבת (סצינת הפתיחה המעולה של "הטוב הרע והמוזר" משמשת אותי בשנה האחרונה לכיול מערכת הקולנוע הביתית).
הדיבור שלך קצת מצחיק אותי
אותם במאים הם אנשים מספיק מבוגרים כדי להיות אחראים על ההחלטות שלהם.
זה נכון. אבל גם בתוך הוליווד המון במאים
הסתנוורו מהכסף הגדול ועברו מלעשות סרטים מעניינים לבמאים-להשכיר של זבלונים.
אם כך
יותר נכון לומר שהם הרסו את עצמם, ואף יותר נכון לומר שהם הרסו את הפוטנציאל שלהם למשהו אמיתי, אך הכי נכון לומר שהם עשו את ההחלטה הרציונלית ביותר בשבילם שהיא לשפר את איכות חייהם ולא לאו דווקא לעשות סרטים מעניינים אך ברבות הזמן נשכחים.
הזכרת לי עכשיו את הסיפור של מארק ווב ודיוויד סלייד.
שני במאים עם עבודות בכורה מדהימות ("500 ימים עם סאמר" ו"הארד קנדי") שמכרו את נשמתם לשטן. גם אם "ספיידרמן המופלא" מהנה כמו שהוא נראה, זה היה פשוט בזבוז לקחת את מי שעשה את אחת מהקומדיות הרומנטיות הכי טובות של העשור הקודם ולתת לו להיות במאי להשכיר של יומית זניחה שנוצרה רק כדי שסוני לא יאבדו את הזכויות על ספיידרמן. על סלייד ו"ליקוי חמה" אני אפילו לא יכול להתחיל לדבר – לתת למי שעשה את אחד הסרטים הכי חולניים ומרהיבים שראיתי לביים סרט של דמדומים זה מבחינתי בגדר פשע. הסיפור שלהם תמיד מזכיר לי שעל כל כריסטופר נולאן שמצליח לביים שובר קופות אינטליגנטי שמרצה את המבקרים ואת הקהל ואת האולפנים, יש לפחות שלושה במאים מבריקים שהוליווד מפתה אליה והורסת להם את החזון.
_________________
בעקבות חיפוש קצרצר ב-IMDb, מתברר שווב עובד, בנוסף לעוד ספיידרמן, על סרט בשם "The Only Living Boy In New York". עד כמה שהמחשבה על זה שהבמאי של "סאמר" עובד על סרט שנושא את שם אחד השירים האהובים עלי של סיימון וגרפונקל, אני שומר על פסימיות זהירה.
קשה להתברג למשבצת של נולאן
למרות שבעיני הסרטים הישנים שלו היו אינטיליגנטים הרבה יותר מהספקטאקלים (העדיין מוצלחים) שהוא עושה היום. אבל אם לא נולאן, לפחות עוד כמה סודרברגים, שיודעים לשלב בין סרטים הוליוודיים לפרוייקטים יותר אישיים.
למי אכפת מהקונספט?
ג'ון הו בונג יכול לעשות סרט על באנג רצחני שמטרת חייו היא לאכול בסטייקית ציון הגדול ואני עדיין ירצה לראות את הסרטים שלו.
זה נראה כמו סרט קוריאני עם פומפוזיות הוליוודית
זה… פשוט לא עובד. במיוחד לא עם קפטן אמריקה שם, מה הוא עושה שם?
פארק צ'אן ווק ובונג ג'ון הו
עושים טעות גדולה. הוליווד תחרב אותם. הרי הקולנוע הדרום קוריאני הוא הכי טוב בשנים האחרונות וחבל עליהם.
ראית את סטוקר?
צ'אן ווק לקח תסריט די מעפן (מפלצת הספגטי יודעת מה הוא לעזאזל עשה בבלאקליסט של 2010) והפך אותו לסרט מהפנט. הוא בהחלט נותן תקווה להוליווד, רק שיתנו לו להתעסק בחומרים ראויים.
אני מקווה שאתה צודק :)
(ל"ת)
אני ראיתי את סטוקר,
ומדקה לדקה רק עלה בי התסכול שלקחו במאי כל כך אדיר לתסריט סוג ז' המפגר של מייקל סקופילד. פשוט פשע נגד זמנו היקר של מר צ'אן ווק. גם אם הוא היה רק מכין אוריגמי בזמן שלקח לו לצלם את הסרט אני בטוח שהתועלת שאני כצופה הייתי מפיק מצפייה באוריגמי שלו הייתה גבוהה יותר מצפייה בסטוקר.
זו אולי התגובה הכי מועילה שקראתי בזמן האחרון.
כי עמדתי לכתוב "אווו! סטופ מושן באוריגמי! כמה אדיר זה יהיה?"
ואז עצרתי לגגל.
תודה.
אוקיי. אני חייב להבהיר משהו.
כשכתבתי את התגובה הזו, לא היה לי מושג שקיים דבר כזה בכלל. אז זה בעצם אני שצריך להודות לך שמודה לי, או משהו.
אני דווקא נהניתי
אמנם התסריט אכן לא מקורי במיוחד או מתוחכם אבל הבימוי והמשחק כל כך טובים שעדיין יצא סרט מעולה.
ואף מילה על השואה?!
(ל"ת)
מה יותר גרוע מג'ירף עם קשר בצוואר?
(ל"ת)
חצי תפוח עם תולעת!
(ל"ת)
נראה כמו
בדיחה אכזרית על חשבון תעשיית הקולנוע וצרכניה, כי ברור שמישהו פה ירד מהפסים.
סאקר פאנץ' 2?
סרט שקורה כולו בתוך רכבת
ובו אנשים יכולים לזוז רק קדימה או אחורה.
נשמע די חד-מימדי, לא?
חכה חכה ל"שטוחלנדיה - הסרט".
(ל"ת)
התכוונת לזה?
http://www.imdb.com/title/tt0972374/
אויה לי.
(ל"ת)
יש את זה גם ב-3D?
(ל"ת)
יש את זה ביוטיוב
וזה דווקא עד עכשיו ( 6 דקות) חמוד להפליא, עם אנימציה חמודה והומור מטא חביב.
למעוניינים, צפייה נעימה!
או לזה?
כי מסתבר שיש שתי גרסאות לסרט. האחת שהקומיבנטור פירסם והאחת השנייה שיצאה באותה שנה אבל אותה לא מדובבים אף אחד אלא מרטין שין קריסטן בל וטוני הייל ( באסטר ממשפחה בהפרעה ושלל תפקידים אחרים).
http://www.imdb.com/title/tt0814106/
זה כמו כל הסרטים האלה שיוצאים באותה שנה ועוסקים באותו נושא ( מראה מראה – שלגייה והצייד ) רק שאף אחד אף פעם לא שמע על הסרטים האלה עד עכשיו.
ההבדל כמובן, הוא שהגרסה שאני פרסמתי היא רק חצי שעה.
(ל"ת)
פריקוול, סוג של
יצא פריקוול מצוייר לסרט.
הוא לא עונה על שום שאלה שנשאלה כאן ( מי מתחזק את הרכבת, למה רכבת וכו' ), והסגנון שלו מזכיר לי את הקרבות של 300. מכיוון שהסרט לא מצוייר והסרטון הזה לא מראה שום דבר על הסרט, אני לא יודע אם זה משפיע על הציפיות הגבוהות שלי ממנו, אבל כתור סרטון הוא לא משהו ולא ברור לי בכלל למה הוא קיים.
נו טוב.
זה לא סתם לא משהו, זה איום ונורא.
נעזוב את התרגום, שמן הסתם נעשה על ידי הגרסה הסוואהילית של גוגל טרנסלייט; אבל מלבד האנימציה המכוערת, לא רק שזה לא עונה על כלום, זה סובל מחוסר הגיון פנימי קטנצ'יק, שהתחיל ברגע שאנשים קופאים בעמידה באמצע הרחוב ובו-בזמן אחרים – בתוך אותו שלג וקור – פעילים עד מאוד בנסיון להרוג כמה אחרים ולעלות על הרכבת.
"ב-2013, האנושות עולה על הפסים"
(הצעת סלוגן לסרט).