אני לא ידעת למה, אבל לחשוב על הדרדסים ביער, יושבים בבתי הפיטריות ורוקדים במעגל נשמע לי הרבה יותר חביב מאשר לראות את הקומוניסטים הקטנים בניו יורק או איפה שזה לא יהיה
עוד כשהייתי קטן היה לי את הקטע הזה לתהות לעצמי "וואי, איזה מגניב זה יהיה אם הדמויות מ-*הכנס שם של סדרת ילדות קסומה* יעברו לעולם המודרני". כנראה מישהו בהוליווד חשב אותו דבר.
ולטריילר…הוא לא נראה *כזה* נורא. נכון, הבדיחות מטופשות, ואת הקלישאות אני יכול להריח מקילומטרים, אבל זה לא שהסרט הולך על האוסקר. למען האמת, הדבר היחיד שבכלל הפריע לי (ולא בקטע של "אוי זה נורא" אלא "וואי, אין סיכוי שאני אתרגל לזה") היה לראות את ניל פאטריק האריס מגלם גבר נשוי שאישתו בהיריון.
הטריילר חביב, גם אם לא נראה בכלל קשור לסדרה המצוירת או לקומיקס עליו היא מבוססת. אני לא רואה סיבה אמיתית להוציא את הדרדסים מהסביבה המוכרת של היער ולשים אותם בניו יורק המודרנית, חוץ מבשביל עוד סרט "שני עולמות נפגשים". הדבר שבאמת מפריע לי הוא הבמאי, ראג'ה גוסנל, שאחראי על יצירות מופת כמו "שכחו אותי בבית 3", "סקובי דו", "ביג מאמא" ו"הצ'יוואווה מבברלי הילס".
אולי הוא ניסיון של מישהו בהפקה להגניב פנימה נאק מאק פיגל בלי שאף אחד ישים לב.
הטריילר, לעומת זאת, גורם לי לקוות מכל הלב שאף אחד מהמעורבים לא יעלה על דעתו אפילו להתקרב לבני החורין הקטנים.
יש לציין שלמרות שזה סרט לא נחוץ בעליל אני מניח שהוא יהיה חביב ביותר על ילדים, ומעבר לכך לפי הטריילר הוא לא נראה כל כך נורא… לא צריך לצפות ליצירת מופת אבל בתור סרט משעשע לכל המשפחה הוא נראה סבבה…
הליהוק של גרגמל נראה טוב
הדרמה… הקטע עם הירח… העוד דרמה, מאיימת הפעם… WTF?
(ואני יודעת שאני ממחזרת פחות או יותר כל תגובה כאן, אבל באמת מה לעזאזל עובר על ניל פטריק האריס? לא מספיק גרוע שהוא הפתיע אותי בטריילר המחריד ההוא ליפה והחיה? הוא מנסה לכרות לעצמו בור שעוד יותר קשה לצאת ממנו ממלכוד ילד-הפלא? לא היה מספיק אתגר בפעם הראשונה?)
והסרט לא נראה מצחיק בכלל.
בטוח שעדיין משדרים את הדרדסים בשביל שקהל היעד יבין על מה מדברים איתו בכלל? כי אף אחד שגדל על הדרדסים לא ירצה לראות את זה. לא אני, לפחות
תגיד לי, אתה ראית לאחרונה את הסדרה המצויירת? של הרובוטריקים?
זה קקי שלא יאמן. "רמיסה אכזרית"? אולי של הנוסטלגיה. אולי של הזכרונות. אבל ממש לא של המוצר עצמו.
למרות שלא ברור למה לזרוק אותם כבר עכשיו לעיר הגדולה. הייתי מצפה שהסרט הראשון יהיה רגיל (ביער עם גרגמל), בסרט השני יש איזה משהו שונה מאוד (גרגמל וחבריו משתלטים על היער), ורק בסרט השלישי מחפשים לעשות משהו ממש שונה ואז זורקים אותם לעיר הגדולה. יש כמה דוגמאות דומות לרעיון הזה, בערך.
אבל כבר על הסרט הראשון לא להשאיר זכר למקור? חבל.
אוקיי, בוא ואגלה לך סוד – הסרט הזה הוא לא תוצר של חזון אמנותי אמיתי וכנה, וגם לא של רצון ליצור סיפור אפי בקנה מידה מרשים שיתפרס על פני מספר דורות ועולמות ויספר את סיפורן של שתי תרבויות כשהן מתנגשות.
נדלג על "שירת הדרום", "Anchors Aweigh", ועוד הרבה סרטים שעשו את זה לפני "מרי פופינס": וולט דיסני עשה בשנות העשרים את סדרת סרטוני "אליס", סרטים מצוירים בכיכובה של ילדה מצולמת. למשל זה: http://www.youtube.com/watch?v=JEn6a_TjGC4
ואפילו זה לא היה הראשון. הסרט הראשון (ככל הידוע לי) ששילב דמויות מונפשות עם שחקנים חיים – לא בצורה מוצלחת במיוחד, אבל היי – היה "הציור הקסום", שצולם מתישהו לפני 1900. http://www.youtube.com/watch?v=pe7HSnZotbU
שבה הדמויות של דיסני הופיעו באותו סרט לצד הדמויות של לוני-טונס.
מבחינה טכנית, זה היה סרט מאוד מתקדם לזמנו והשילוב של הציור והצילום נעשה בכמות ובאיכות שלא נראתה עד אז, אבל קשה לי לחשוב על פריצת דרך טכנית של ממש שהסרט עשה או משהו שהוא היה בו הראשון אי פעם.
הייחוד של רוג'ר ראביט היה בכך שהדמויות המונפשות נעו בעולם האמיתי ולא ההפך, מה שהצריך את הנפשתם מעל לפריים המצולם (כיום עניין של מה בכך, אבל בעידן שלפני האפקטים הממוחשבים הישג משמעותי) ואת צילום הקטעים החיים עם הכנה לכך.
אבל בכל מקרה, אם המרווח בין שימושים בשיטה הזו נע בין מרי פופינס לרוג'ר ראביט, ברור שהיה דור שלם של צופים צעירים שעבורם היא היתה חידוש גמור.
אבל הוא לא סתם זכור בתור "הראשון ש", זה בהחלט הוזכר לא מעט בזמנו. לא יודע איפה וממי שמעתי/קראתי את זה, אבל זה שאני לא היחיד מראה שהיה איזשהו באזז/הייפ/ווטאבר בנידון.
צפינו ביחד בסרט לפני ארבעה ימים, ושלושתם ישבו מרותקים. מאז הקטן דורש לפתוח כל בוקר עם הסרטון המצויר בתחילת הסרט.
הסרט לא התיישן בשניה, הוא עובד על כל הגילאים, ועדיין יש לו סיפור ודמויות נהדרים.
אבל שיתוף הפעולה בין דיסני לאחים וורנר ממש מעניין שם, הפקתית ועלילתית. בסצנה שבה מיקי מאוס ובאגס באני, שתי דמויות הדגל של דיסני ו-וורנר צונחים עם הבלש, שניהם חולקים את אותו מספר מילים בסצנה: דבר שאני בטוח שעשו הרבה פעמים עם שחקנים שיש להם חוזה מאוד מאוד הדוק, אבל לא עניין הגיוני מדי כשמדובר בשתי דמויות מצוירות. מבחינה עלילתית גם היה מאוד מעניין לראות את הומור הסלפסטיק של וורנר מתערבב עם הילדותיות של סרטי דיסני.
אבל אני זוכר שכשראיתי אותו לראשונה, מספיק הבנתי מהחיים שלי כדי לקלוט שכשרואים את מיקי ובאגס ביחד זה רגע היסטורי. גם הסצינה בסוף כשכולם ביחד היתה די מסעירה בגילאים ההם.
אחחח…
הוא לא היה פריצת דרך בשום תחום, אבל הצלחתו נחשבת לגורם עיקרי בחידוש העניין באנימציית "דור הזהב", והסטת תעשיית המצוירים מהקלישאות הזולות של "סטרדיי מורנינג" לטירוף אקספרסיוניסטי בהשראת השנים לפני מלחה"ע ה-2.
אני בטוח שיש הרבה דוגמאות אחרות, אבל הדבר שקפץ לי לראש הוא "Anchors Aweigh" ("הרימו עוגן"? לא זוכר את השם העברי, אם היה כזה), מחזמר מ-1945, מצולם ברובו, שכולל הופעת אורח של ג'רי העכבר (מהצמד טום וג'רי, שכבר היה מפורסם) שמבצע קטע ריקוד עם ג'ין קלי.
אפילו הייתי אומר שהוא סרט טוב, או לפחות כזה שאני נהנתי לראות יותר מפעם אחת.
ומשפחת קדמוני אפילו זכה לסרט המשך אז כנראה גם הוא בכל זאת הכניס קצת כסף.
אני חושב שהעניין הוא האם באים לעשות סרט או רק לחלוב פרנצ'ייז קיים כדי לחסוך ביצירתיות.
גם אם הסרט יצליח, הוא לא יהיה הסרט הרע הראשון מסוגו שמצליח בקופות בארה"ב. הניסיון מלמד שלכל היותר הוא יצליח, ואז יצא לו סרט המשך שיכשל, הפרנצ'ייז יקבר ונגמר הסיפור.
כאילו, אני מסכים שהסרט הזה נראה רע מכל בחינה אפשרית, אבל לראות בו את אחד הסימנים לסוף העולם המתקרב זה קצת מוגזם. כולה סרט רע.
סדרת הטלוויזיה 'הדרדסים', ישנה ככל שתהיה, היא לא טובה יותר בגלל שהיא נוסטלגית בעיני מישהו. וכן, מבחינתי 'הדרדסים' זה נוסטלגיה, אבל מעבר לזה אין בה שום דבר טוב במיוחד. זאת סדרה ישנה עם אנימציה צולעת ודיבוב בעברית תקנית מדי, ואני משוכנעת שאם היא הייתה משודרת היום ולא כשרוב האנשים כאן היו ילדים, הם היו חושבים שזאת תת רמה ולאן הטלוויזיה מדרדרת ומה הילדים שלנו רואים.
הסרט שעומדים לעשות מ'הדרדסים' נראה לי כמו פשע נגד האנושות, אבל לא בגלל שהוא רומס את זכרונות הילדות התמימים שלי, אלא בגלל שזה נראה כמו קומדיה רומנטית עם דרדסים, וזה לא רק מגוחך אלא ממש ראוי ללעג.
התכנים של הסדרה רחוקים מלהיות חינוכיים (לעיתים הם מטרידים ממש), האנימציה גרועה, והכי הפריע לי – בתור ילד – שהגודל של הדרדסים לא אחיד. לפעמים הם בגובה של ילד קטן ולפעמים בגודל של אוגר סיבירי.
האמת היא שהייתי מסתדר יופי עם סרט לפי 30 השניות הראשונות. זה נראה כ"כ פסטורלי ועם זכרונות טובים. בשביל מה צריך את כל השאר? חבל.
למרות שגם השאר נראה פחות נורא. אולי כי הסטנדרטים ירדו בעקבות הטיזר-טריילר-ווטאבר הראשון.
אבל.. איפה היער? :\
והבתים-פטריות?
זה נרא גרוע ומיותר.
אני בעד הגרסה עם שון קונרי…
ואפשר לחשוב שאם זה היה מתרחש ביער
זה היה יותר טוב…
"הדרדסים" זה פשוט לא חומר לא יצירת מופת (או אפילו לסרט סביר. והסדרה היתה די גרועה).
אני חושבת שהיער היה מוסיף משהו
אני לא ידעת למה, אבל לחשוב על הדרדסים ביער, יושבים בבתי הפיטריות ורוקדים במעגל נשמע לי הרבה יותר חביב מאשר לראות את הקומוניסטים הקטנים בניו יורק או איפה שזה לא יהיה
זהו, שאם מישהו רוצה לראות את הדרדסים ביער
הוא יכול לצפות בהם ב420 הפרקים שיצאו, או בקומיקס.
בניגוד לדיעה הרווחת כאן, הרעיון של הסרט לא נראה לי רעיון רע. כאילו, אם זה יהיה סרט רע אני אתבאס, אבל זה לא חייב להיות.
אני אגיד את האמת
עוד כשהייתי קטן היה לי את הקטע הזה לתהות לעצמי "וואי, איזה מגניב זה יהיה אם הדמויות מ-*הכנס שם של סדרת ילדות קסומה* יעברו לעולם המודרני". כנראה מישהו בהוליווד חשב אותו דבר.
ולטריילר…הוא לא נראה *כזה* נורא. נכון, הבדיחות מטופשות, ואת הקלישאות אני יכול להריח מקילומטרים, אבל זה לא שהסרט הולך על האוסקר. למען האמת, הדבר היחיד שבכלל הפריע לי (ולא בקטע של "אוי זה נורא" אלא "וואי, אין סיכוי שאני אתרגל לזה") היה לראות את ניל פאטריק האריס מגלם גבר נשוי שאישתו בהיריון.
יש דרדס סקוטי?!
תוספת משובחת שלא זכורה לי מהסדרה המקורית. נראה כמו תפקיד די משפיל עבור בארני (נפ"ה).
נו, זה דווקא נראה חמוד.
גם אם זאת לא תהיה פצצת הנוסטלגיה הגדולה שחיכינו לה, עדיין יש את ניל פטריק האריס שיפצה על זה. וקייטי פרי מדבבת את דרדסית.
למה? כל מה שאני יודע...
זה שזה אמיתי – וזה קורה (!).
האמת היא שאני מחכה לראות את גרגמל, הוא נראה משעשע.
מה... למה... מה...
מאיפה זה הגיע ולמה זה קורה לנו?!
NPH מדוע?!
זה האנק עזריה שמשחק את גרגמל? כי אם כן זה יהיה הסרט עם הקאסט הכי טוב שלעולם לא ארצה לראות.
הולי שיט
גם אנטון ילצין וBJ נובאק
למה יש פה כל כך הרבה שחקנים שאני אוהב? >:
נוסטלגיה?
אולי גם הם גדלו על דרדסים ולשחק את גרגרמל זה חלום ילדות
נגיד את זה ככה
הטריילר חביב, גם אם לא נראה בכלל קשור לסדרה המצוירת או לקומיקס עליו היא מבוססת. אני לא רואה סיבה אמיתית להוציא את הדרדסים מהסביבה המוכרת של היער ולשים אותם בניו יורק המודרנית, חוץ מבשביל עוד סרט "שני עולמות נפגשים". הדבר שבאמת מפריע לי הוא הבמאי, ראג'ה גוסנל, שאחראי על יצירות מופת כמו "שכחו אותי בבית 3", "סקובי דו", "ביג מאמא" ו"הצ'יוואווה מבברלי הילס".
be afraid people, be very afraid...
(ל"ת)
אה, איזה יופי,
סרט חיות מדברות עם דרדסים במקום חיות.
שלי מחשבות בדיוק.
חתחתול אדיר
אבל לא זכור לי שהיה דרדסקוטי
הו הזכיר לי את fat bastard מאוסטין פאוורס...
(ל"ת)
הדרדס הסקוטי
אולי הוא ניסיון של מישהו בהפקה להגניב פנימה נאק מאק פיגל בלי שאף אחד ישים לב.
הטריילר, לעומת זאת, גורם לי לקוות מכל הלב שאף אחד מהמעורבים לא יעלה על דעתו אפילו להתקרב לבני החורין הקטנים.
אי אפשר כבר להשאיר פינה של תמימות ?
זאת אומרת, כל דבר אפשר לתקוע באמצע .L.A או משהו ולקוות שהוא לא יידרס ע"י משאית ?
ומה יהיה הדבר הבא ?
גארפילד מתעורר לחיים ומגיע לעולם האמיתי ?
הרובוטריקים יוצאים מהפורמט המצויר כדי להחליף את הקסם בכמה אפקטים ויזואליים ?
*ניו יורק
(ל"ת)
מישהו יכול להסביר למה בסרטים בסגנון המשחק כל כך מוגזם!?
מילא הרעיון של הדרדסים בעולם האמיתי, אבל למה כל הדמויות האנושיות כל כך מוגזמות וסטראוטיפיות…?!?!?!
ניל פטריק האריס! אמה מ-Glee!
מה… מה לעזאזל הם עושים בקקה הזה?
כנראה עושים כסף
(ל"ת)
ובדיחת הקרש המתבקשת
האם הפעם מי שיהיו טובים יוכלו *לא* לראות את הדרדסים?
דווקא...
יש לציין שלמרות שזה סרט לא נחוץ בעליל אני מניח שהוא יהיה חביב ביותר על ילדים, ומעבר לכך לפי הטריילר הוא לא נראה כל כך נורא… לא צריך לצפות ליצירת מופת אבל בתור סרט משעשע לכל המשפחה הוא נראה סבבה…
הליהוק של גרגמל נראה טוב
NPH??
למה הוא עושה את זה לעצמו?
הי! זה NPH!
ברצינות ,אני סוגדת לבחור הזה מאז תפקיד האורח שלו ב"באטמן:האמיצים והנועזים", למרות שאם הוא לא ישיר בסרט הזה זה יהיה בזבוז של כישרון
במשך השליש הראשון הייתי *בטוחה* שזו פארודיה.
הדרמה… הקטע עם הירח… העוד דרמה, מאיימת הפעם… WTF?
(ואני יודעת שאני ממחזרת פחות או יותר כל תגובה כאן, אבל באמת מה לעזאזל עובר על ניל פטריק האריס? לא מספיק גרוע שהוא הפתיע אותי בטריילר המחריד ההוא ליפה והחיה? הוא מנסה לכרות לעצמו בור שעוד יותר קשה לצאת ממנו ממלכוד ילד-הפלא? לא היה מספיק אתגר בפעם הראשונה?)
באמת מה הקטע עם הירח?
זה לא היה ברור מהטריילר, וזה לא יכול שלא להיות מטופש.
"איפה אנחנו בחיאת דרדס?"
נראה שהדרדסים עצמם משתמשים בסרט הרבה בעיוותים של המילה "Smurf", דבר שיהיה מעניין לראות איך יסתדרו עם זה בתרגום/בדיבוב הסרט.
כמו שעשו בדיבוב של הסדרה
עם הפועל "לדרדס" וקריאות "לכל הדרדוסים" וכאלה.
שפרירה זכאי ידעה טוב מה היא עושה.
מעבר למה שכולם אמרו
אהבתי את התיוג.
"רמיסה אכזרית של זכרונות ילדות"
והסרט לא נראה מצחיק בכלל.
בטוח שעדיין משדרים את הדרדסים בשביל שקהל היעד יבין על מה מדברים איתו בכלל? כי אף אחד שגדל על הדרדסים לא ירצה לראות את זה. לא אני, לפחות
ערוץ 1
ערוץ 1 התחיל לשדר מחדש את פרקי הדרדסים, וקנה עוד 2 עונות חדשות (ודיבב ע םמדובבים אחרים).
LOL! רק עכשיו שמתי לב לזה.
(ל"ת)
התיוג משעשע
אפשר להוסיף אותו גם לדפי הרובוטריקים.
תגיד לי, אתה ראית לאחרונה את הסדרה המצויירת? של הרובוטריקים?
זה קקי שלא יאמן. "רמיסה אכזרית"? אולי של הנוסטלגיה. אולי של הזכרונות. אבל ממש לא של המוצר עצמו.
והיא עדיין טובה יותר מהסרטים.
(ל"ת)
:|
אוי.
מה?!
כאילו, מה?!
זתומרת, מה שאני מנסה להגיד זה מה?!
ברצינות, זה פשוט… מה?!?!??!?!
בדיחות סקס בדרדסים? באמת?
(ל"ת)
לגמרי.
דרדסים בלי עולם צבעוני ונאיבי וחסר סקס זה סתם גמדים כחולים בתלת מימד.
או במילים אחרות
אוואטר :)
אווטר היה אלפים כחולים
או אנשי חתול, תלוי איך מסתכלים על זה
אבל למה ניל פטריק האריס. למה?
הוא כל כך מוכשר שהוא גורם למשפט העלוב ששמו לו בפה להישמע כמעט משעשע. למה אף אחד לא לוקח אותו לקומדיות רציניות?
זה לא *כזה* נורא,
למרות שלא ברור למה לזרוק אותם כבר עכשיו לעיר הגדולה. הייתי מצפה שהסרט הראשון יהיה רגיל (ביער עם גרגמל), בסרט השני יש איזה משהו שונה מאוד (גרגמל וחבריו משתלטים על היער), ורק בסרט השלישי מחפשים לעשות משהו ממש שונה ואז זורקים אותם לעיר הגדולה. יש כמה דוגמאות דומות לרעיון הזה, בערך.
אבל כבר על הסרט הראשון לא להשאיר זכר למקור? חבל.
אוקיי, בוא ואגלה לך סוד – הסרט הזה הוא לא תוצר של חזון אמנותי אמיתי וכנה, וגם לא של רצון ליצור סיפור אפי בקנה מידה מרשים שיתפרס על פני מספר דורות ועולמות ויספר את סיפורן של שתי תרבויות כשהן מתנגשות.
אבל זה סוד. אל תגלה לאף אחד.
כבר ראיתי גרסת תלת ממד מיותרת ל"הדרדסים" ב-2009…
I think i just smurfed in my mouth
הציטוט שהכי מיצג את התגובה שלי לטריילר
הכי זה מזכיר לי
את Joe's Apartment. מתערבת שהעלילה כמעט אחד לאחד.
אם בJoe's Apartment היו דרדסים במקום ג'וקים...
לא, אין המשך למשפט הזה.
כפי שנאמר בטריילר
I think I just smurfed in my mouth
בואו נראה...
פלינטסטונס
סקובי דו
לוני טונס
צ'יפמאנקס
יוגי הדוב
דרדסים
כולם אסונות קולנועים בקנה מידה כזה או אחר.
האירוניה היא שהסרט הראשון ששילב דמויות מונפשות עם שחקנים חיים היה מוצלח למדי.
זוכרים את רוג'ר ראביט?
רוג'ר ראביט הוא ממש לא "הסרט הראשון" שעשה את זה.
אפילו לא קרוב.
אולי אנימציה ממוחשבת?
(ל"ת)
נחמד שאתה יודע, תרצה לשתף את כולם?
אתה לא חייב לנקוב בשם הסרט הראשון, גם משהו קרוב יספיק.
מרי פופינס
(ל"ת)
עדיין אפילו לא קרוב
נדלג על "שירת הדרום", "Anchors Aweigh", ועוד הרבה סרטים שעשו את זה לפני "מרי פופינס": וולט דיסני עשה בשנות העשרים את סדרת סרטוני "אליס", סרטים מצוירים בכיכובה של ילדה מצולמת. למשל זה:
http://www.youtube.com/watch?v=JEn6a_TjGC4
ואפילו זה לא היה הראשון. הסרט הראשון (ככל הידוע לי) ששילב דמויות מונפשות עם שחקנים חיים – לא בצורה מוצלחת במיוחד, אבל היי – היה "הציור הקסום", שצולם מתישהו לפני 1900.
http://www.youtube.com/watch?v=pe7HSnZotbU
ועוד לפני סרטי "אליס" היו סרטי "Out of the Inkwell"
של האחים פליישר.
האמת שבהתחשב בטכנולוגיה של 1900
"הציור הקסום" לא רע בכלל…
אז במה בעצם מתבטאת החדשנות של רוג'ר ראביט, אם ככה? למה הוא זכור אצל אנשים רבים כל כך כסרט בעל חשיבות היסטורית?
אני חושב שזאת היתה הפעם הראשונה והיחידה
שבה הדמויות של דיסני הופיעו באותו סרט לצד הדמויות של לוני-טונס.
מבחינה טכנית, זה היה סרט מאוד מתקדם לזמנו והשילוב של הציור והצילום נעשה בכמות ובאיכות שלא נראתה עד אז, אבל קשה לי לחשוב על פריצת דרך טכנית של ממש שהסרט עשה או משהו שהוא היה בו הראשון אי פעם.
אם אני לא טועה
הייחוד של רוג'ר ראביט היה בכך שהדמויות המונפשות נעו בעולם האמיתי ולא ההפך, מה שהצריך את הנפשתם מעל לפריים המצולם (כיום עניין של מה בכך, אבל בעידן שלפני האפקטים הממוחשבים הישג משמעותי) ואת צילום הקטעים החיים עם הכנה לכך.
אבל בכל מקרה, אם המרווח בין שימושים בשיטה הזו נע בין מרי פופינס לרוג'ר ראביט, ברור שהיה דור שלם של צופים צעירים שעבורם היא היתה חידוש גמור.
אבל זה ממש לא היה ככה
זה נעשה לעתים קרובות גם בין לבין, לא רק בקולנוע אלא גם בטלויזיה, קליפים ופרסומות. בעצם הרעיון של שילוב דמויות מצוירות בסרט מצולם לא היה שום חידוש.
אני חושב ש"רוג'ר ראביט" הוא סרט אדיר, אבל זו לא סיבה להפוך אותו רטרואקטיבית לציון דרך היסטורי שהוא לא היה.
טוב, אז אולי זמקיס סתם עשה מעצמו חדשן
אבל אני זוכרת התלהבות די גדולה מהחידוש הטכנולוגי שהסרט ייצג.
מה גם שהסרט עצמו
הציג סיפור לא רע בכלל, אתם יודעים, סתם פרט שולי בהחלטה מה הופך לסרט לאחלה.
קשה לי למצוא את מי להאשים ממרחק השנים
אבל הוא לא סתם זכור בתור "הראשון ש", זה בהחלט הוזכר לא מעט בזמנו. לא יודע איפה וממי שמעתי/קראתי את זה, אבל זה שאני לא היחיד מראה שהיה איזשהו באזז/הייפ/ווטאבר בנידון.
הילדים שלי, אגב, מסכימים איתך.
צפינו ביחד בסרט לפני ארבעה ימים, ושלושתם ישבו מרותקים. מאז הקטן דורש לפתוח כל בוקר עם הסרטון המצויר בתחילת הסרט.
הסרט לא התיישן בשניה, הוא עובד על כל הגילאים, ועדיין יש לו סיפור ודמויות נהדרים.
ציון דרך היסטורי הוא בכלל לא היה
אבל שיתוף הפעולה בין דיסני לאחים וורנר ממש מעניין שם, הפקתית ועלילתית. בסצנה שבה מיקי מאוס ובאגס באני, שתי דמויות הדגל של דיסני ו-וורנר צונחים עם הבלש, שניהם חולקים את אותו מספר מילים בסצנה: דבר שאני בטוח שעשו הרבה פעמים עם שחקנים שיש להם חוזה מאוד מאוד הדוק, אבל לא עניין הגיוני מדי כשמדובר בשתי דמויות מצוירות. מבחינה עלילתית גם היה מאוד מעניין לראות את הומור הסלפסטיק של וורנר מתערבב עם הילדותיות של סרטי דיסני.
וכן, מדובר בסרט מעולה.
אני לא זוכר (ומתעצל לבדוק) מתי יצא הסרט
אבל אני זוכר שכשראיתי אותו לראשונה, מספיק הבנתי מהחיים שלי כדי לקלוט שכשרואים את מיקי ובאגס ביחד זה רגע היסטורי. גם הסצינה בסוף כשכולם ביחד היתה די מסעירה בגילאים ההם.
אחחח…
היתה לו חשיבות מסוימת.
הוא לא היה פריצת דרך בשום תחום, אבל הצלחתו נחשבת לגורם עיקרי בחידוש העניין באנימציית "דור הזהב", והסטת תעשיית המצוירים מהקלישאות הזולות של "סטרדיי מורנינג" לטירוף אקספרסיוניסטי בהשראת השנים לפני מלחה"ע ה-2.
אבל רוג'ר ראביט זה הראשון ששילב אנימציה של סדרה שכבר הייתה קיימת לא? לא כמו מרי פופינס
שוב, לא
אני בטוח שיש הרבה דוגמאות אחרות, אבל הדבר שקפץ לי לראש הוא "Anchors Aweigh" ("הרימו עוגן"? לא זוכר את השם העברי, אם היה כזה), מחזמר מ-1945, מצולם ברובו, שכולל הופעת אורח של ג'רי העכבר (מהצמד טום וג'רי, שכבר היה מפורסם) שמבצע קטע ריקוד עם ג'ין קלי.
ספייס ג'אם לא היה כזה גרוע
אפילו הייתי אומר שהוא סרט טוב, או לפחות כזה שאני נהנתי לראות יותר מפעם אחת.
ומשפחת קדמוני אפילו זכה לסרט המשך אז כנראה גם הוא בכל זאת הכניס קצת כסף.
אני חושב שהעניין הוא האם באים לעשות סרט או רק לחלוב פרנצ'ייז קיים כדי לחסוך ביצירתיות.
לא יודעת למה התכוון המשורר
אבל כשקראתי את זה לא חשבתי על ספייס ג'אם (שהיה סרט מאוד מהנה), אלא על הסרט של הלוני טונס עם ברנדן פרייז'ר שהיה זוועתי כצפוי.
הקסם אבד
את הקסם של הסדרה כבר לא יהיה לסרט, אולי רק בדיחות פאטתיות כפי שניתן לראות בטריילר,…
אוי לא.
נראה זוועת עולם. מה עבר להם בראש?
$$$$$$$$$
(ל"ת)
יש לקרוא: "בלינג בלינג בלינג בלינג בלינג"
(ל"ת)
בלינג זה הסבר הגיוני.
מספיק מכות בראש מכזה, ואתה בהחלט עשוי לראות דרדסים תלת-מימדיים:
http://www.bionicgenius.com/2006/03/07/bionic-bling/
אם הסרט הזה יהיה שובר קופות
זה אומר שאין יותר תקווה בילדי אמריקה!!
לא, זה ממש לא אומר את זה.
גם אם הסרט יצליח, הוא לא יהיה הסרט הרע הראשון מסוגו שמצליח בקופות בארה"ב. הניסיון מלמד שלכל היותר הוא יצליח, ואז יצא לו סרט המשך שיכשל, הפרנצ'ייז יקבר ונגמר הסיפור.
כאילו, אני מסכים שהסרט הזה נראה רע מכל בחינה אפשרית, אבל לראות בו את אחד הסימנים לסוף העולם המתקרב זה קצת מוגזם. כולה סרט רע.
we doomed!!!
(ל"ת)
מתי הסרט יצא
(ל"ת)
הוא ייצא בארץ ב-4 באוגוסט.
http://www.fisheye.co.il/movies/smurfs/
תרגעו
סדרת הטלוויזיה 'הדרדסים', ישנה ככל שתהיה, היא לא טובה יותר בגלל שהיא נוסטלגית בעיני מישהו. וכן, מבחינתי 'הדרדסים' זה נוסטלגיה, אבל מעבר לזה אין בה שום דבר טוב במיוחד. זאת סדרה ישנה עם אנימציה צולעת ודיבוב בעברית תקנית מדי, ואני משוכנעת שאם היא הייתה משודרת היום ולא כשרוב האנשים כאן היו ילדים, הם היו חושבים שזאת תת רמה ולאן הטלוויזיה מדרדרת ומה הילדים שלנו רואים.
הסרט שעומדים לעשות מ'הדרדסים' נראה לי כמו פשע נגד האנושות, אבל לא בגלל שהוא רומס את זכרונות הילדות התמימים שלי, אלא בגלל שזה נראה כמו קומדיה רומנטית עם דרדסים, וזה לא רק מגוחך אלא ממש ראוי ללעג.
מסכים לגבי תת-האיכות של "הדרדסים"
התכנים של הסדרה רחוקים מלהיות חינוכיים (לעיתים הם מטרידים ממש), האנימציה גרועה, והכי הפריע לי – בתור ילד – שהגודל של הדרדסים לא אחיד. לפעמים הם בגובה של ילד קטן ולפעמים בגודל של אוגר סיבירי.
עם קאסט כזה,
סביר להניח שאני כן אצפה בו. מי יודע? אולי זה לא נורא כמו שזה נראה עכשיו.
טריילר חדש
הנה, כאן:
http://movies.yahoo.com/summer-movies/the-smurfs/1810033015#first
האמת היא שהייתי מסתדר יופי עם סרט לפי 30 השניות הראשונות. זה נראה כ"כ פסטורלי ועם זכרונות טובים. בשביל מה צריך את כל השאר? חבל.
למרות שגם השאר נראה פחות נורא. אולי כי הסטנדרטים ירדו בעקבות הטיזר-טריילר-ווטאבר הראשון.
איך, איך?
איך הסרט הזה יוצא מאותו אולפן שעשה את "גשם של פלאפל"?
אני מניח שהתשובה העצובה היא
"כולם צריכים להתפרנס איכשהו".
אגב, אתה מתכוון לאולפן האנימציה, או לאולפן שהפיץ את הסרט?
אני לא חושב שזה כל כך עצוב.
כלומר, כן, זה שצריכים להתפרנס זה עצוב. אבל זה שכפרנסה מייצרים סרטים סתמיים? אני יכול לחשוב על עבודות הרבה פחות מספקות.
אולפן האנימציה
(ל"ת)
אוקי,
אני חייבת להודות שהטריילר הזה הרבה יותר מוצלח מהקודם.
אני עדיין לא חושבת שהוא הולך להיות סרט טוב, אבל הוא נראה פחות פתאטי ממקודם.
הוא באמת יותר מוצלח
ואם כבר הזוית המיותרת של להביא אותם לעולם המודרני, בדיחת ה"למה אתם אומרים סמרף על כל דבר" היתה טובה.