כמה דברים שצריך להזכיר, אבל בקיצור.
לרגל המצב, אנשי "2 בלילה" הפעילים רשתית, פתחו את הסרט לצפיה חינם לתושבי הדרום. זה היה לפני המון זמן (יומיים), והיום ה"דרום" כבר כולל את תל אביב וירושלים והרבה דברים באמצע, אז זה אומר שלכולם כבר מותר? בכל מקרה, זה כאן.
שמענו כבר שדייויד ייטס עומד לביים סרט על טרזן. מה שלא שמענו זה איזה מין סרט זה יהיה. מתברר שהמושג של ייטס לגבי טרזן די שונה מהמקובל. לפי התיאור בוראייטי, הסרט יעסוק בג'ון קלייטון השלישי, הידוע בכינויו טרזן (שכנראה יהיה אלכסנדר סקארסגארד), שנים אחרי שהוא עזב את הג'ונגל ועבר לחברה האנושית המודרנית יחסית. המלכה ויקטוריה מבקשת ממנו להציל את קונגו מידיו של גנרל ששולט במכרה יהלומים ענק, וקלייטון יוצא לדרך בלוויית חברו הנאמן ג'ורג' וושינגטון וויליאמס, שאותו אמור לגלם סמואל ל. ג'קסון (ובתכלס, כנראה שהוא באמת יגלם אותו. זה לא כאילו שג'קסון אומר לא לדברים).
במילים אחרות: קבלו את טרזן, הג'יימס בונד הויקטוריאני.
טים ברטון הולך, כנראה, לעשות סרט על פינוקיו. פיהוק. זה הדבר הכי צפוי שהוא היה יכול לעשות, חוץ מסרט המבוסס על אליס בארץ הפלאות, ואותו הוא כבר עשה. רוברט דאוני ג'וניור, שהוא, אם תשימו לב, לא ג'וני דפ, אמור לככב. כמו "מקגייוור", הפרויקט הזה לא חדש, הוא נמצא בשלבי תכנון כבר כמה שנים, אבל עכשיו משהו זז: ג'יין גולדמן הצטרפה לפרויקט כתסריטאית.
ג'יין גולדמן ידועה בעיקר בזכות העובדה שמתיו ווהן לא מצלם סרט בלעדיה, וחוץ מזה היא כתבה גם את "האישה בשחור". היא בעלת א. הרבה כשרון, ב. שיער צבוע באדום בוהק ו-ג. חזה מרשים, ונראה שלשלושת הגורמים האלה יש חלקים שווים פחות או יותר בהפיכתה לדמות הוליוודית פופולרית. כשאתרים, לא רק THR, מפרסמים ידיעה על כך שהיא אמורה לכתוב תסריט כלשהו, הם מצרפים תמונה שלה, כי זה טוב לרייטינג. אין הרבה תסריטאים שזה נכון לגביהם. ללמדכם שגם אם אתם עוסקים במקצוע שאותו עושים לבד, מאחורי מקלדת, מהצד הרחוק של המצלמה, סקס-אפיל זה דבר חשוב.
אגב, גיירמו דל טורו גם הוא אמור לביים גירסה ל"פינוקיו", באנימצית סטופ-מושן. (התמונה בראש הדף היא איור קונספט שלקוח מהסרט שלו). לא ברור האם הסרט הזה יצא לפועל גם אם ברטון יקדים אותו. נראה שמתפתחת פה עוד מלחמת שלגיות – רק שהפעם בשני הצדדים יש שמות גדולים הרבה יותר.
ועוד במחלקת "הם באמת עושים את זה, הא?": המשך ל"תאומים", הקומדיה מ-1988 עם ארנולד שוורצנגר ודני דה-ויטו. להמשך קוראים "שלישיה". ומצטרף אליהם אדי מרפי. [THR]
"סוף סוף, סרט ההמשך שחיכיתי לו בנשימה עצורה מזה 24 שנים!", אמר אף אחד.
סקוט דריקסון ביים את סרט האימה "Sinister", שיצא לפני כמה שבועות בארה"ב וקיבל תגובות חיוביות ברובן. ועכשיו הוא גם הבמאי של הסרט על פי סדרת המשחקים "דאוס אקס". [סלאשפילם].
הסרטון הזה, מתברר, מגיח לסיבוב ויראלי בפייסבוק בימים אלה, בין השאר תחת הכותרת "לזה קוראים שיא הטימטום חחחחח". אכן סרטון משעשע, רק צריך להזכיר שזה סרטון פרסום ויראלי שנוצר לקראת "כוכב הקופים: המרד" בשנה שעברה (שמו של הבמאי מופיע בשקופית בהתחלה), ושהשימפנז, סביר להניח, ממוחשב.
משהו מסקרן מאוד על הסרט שארון סורקין כותב על סטיב ג'ובס: הסרט מורכב משלוש סצינות בלבד, כל אחת מהן באורך כחצי שעה, כל אחת מהן מתארת בזמן אמיתי את ההתרחשויות מאחורי הקלעים לפני השקת אחד ממוצרי הדגל של ג'ובס: המקינטוש, NeXT, והאייפוד. בהנחה שהדיווח בטוויטר של The Daily Beast, והפרטים הנוספים שסיפקו סלאשפילם נכונים, זה אומר שאותו שחקן יגלם את ג'ובס על פני שלושה עשורים (המק הושק ב-1984, האייפוד – ב-2001), ובכל זאת הסרט לא יגיע עד לתקופה שבה ג'ובס הוכתר רשמית כמלך העולם – האייפון, האייפד וכו'.
מייקל ביי מוסר שב"רובוטריקים 4" יככב מארק וואלברג. מדהים כמה שזה לא אכפת לי, אני כותב על זה רק כדי לקשר לידיעה ב-Daily News, והתמונה המעניינת שהם בחרו לפרסם כאיור.
מעכשיו איש לא יטיל עוד ספק
שלמארק וולברג יש שיער מלא, ומסורק למשעי.
מאנקי ביזנס
אלכסנדר סקארסגארד וסמואל ל. ג'קסון נשמע כמו שילוב פאקינג אוסום. הציפיה שלי לסרט הזה זינקה הרגע. עכשיו רק חסר שטרנטינו יחליף את ייטס
מצד אחד, כמו הרבה אנשים, אני כבר לא ממש מתלהב מטים ברטון. מצד שני, יש בזה את רד"ג', ואם לשם שינוי זה יהיה יותר ברטון ופחות דיסני, יש לזה סיכוי לעבוד.
הסרטון אכן משעשע, במיוחד לאחר שיצאה התמונה הזאת (שהתבררה כלא-רשמית). אם הייתי רואה את הסרטון הזה לפני הסרט עצמו הייתי חושב שהוא יהיה פאונד פוטג'. אולי אפשר לעשות את זה בסרט ההמשך. זה בכל זאת הטרנד החם כרגע (לא כל הסרט, אבל אם תהיה סצינה פאונד-פוטג'ית של קופים חמושים משתלטים על ניו-יורק זה יכול להיות מעניין).
סרט של אהרון סורקין על סטיב ג'ובס ב 3 סצינות? מסקרן, מאוד מסקרן. היי, אם סרטים של לוקיישן אחד של אנשים שהם לא ארון סורקין מצליחים להיות מעניינים, קשה לי לראות סיבה שזה לא יהיה. ורגע, חוץ ממלחמת הפינוקיו, תהיה לנו גם מלחמת הג'ובים, לא? (הסרט הזה VS הסרט עם אשטון קוצ'ר).
תמונה מעניינת ביותר, אבל זה באמת משנה? אנשים באים לסרטי "רובוטריקים" בשביל שתי דברים – לראות רובוטים ענקיים הולכים מכות וכוסיות עם מחשוף רצות בסלו-מושן. לאף אחד לא באמת אכפת מהכוכבים האנושיים. הם יכולים ללהק גם את רוברט פטינסון ואנשים עדיין יבואו.
ג'יימס בונד הויקטוריאני?
יש אחד כזה, שרלוק הולמס של גיא ריצ'י.
שרלוק הולמס של ריצ'י מתנהג בג'ק ספארו-איות לא מבוטלת
מה שמסביר את בחירתו של ברטון בדאוני ג'וניור.
מה שכן, הטרזן הזה הוא מעין אפוקליפסה עכשיו פוגש את מת לחיות 3 .
ועם כל הכבוד לאישה בשחור,
הבחורה הייתה שותפה לכתיבה של 'אבק כוכבים', 'קיק-אס' ו-'אקס מן ההתחלה', שלושתם סרטים מעולים.
כל אלה כלולים ב"מתיו ווהן לא עושה סרט בלעדיה".
(ל"ת)
כשלא ישנים כמה ימים, קוראים את ווהן בתור מקונוהי
ולא חושבים יותר מדי למה אין סרט אחד שלו בפילמגורפיה שלה.
הו, ג'יין (הודעה שכבר רציתי לפרסם מזמן)
אני חושב שבין גל השמות החמים בקרב יוצרי שוברי הקופות העכשוויים ניתנת יותר מדי תשומת לב לבמאים המסוקסים ופחות מדי לתסריטאית המוכשרת הזאת. כשנערכים דיונים על מי צריך לביים את הבאטמן/ג'יימס בונד/מלחמת הכוכבים הבא, אני חושב שהתגובה האינסטינקטיבית צריכה להיות "אבל חייבים שגם ג'יין גולדמן תכתוב אותו". את "האישה בשחור" עוד לא ראיתי (ההפצה שלו בארץ היתה מצומצמת באופן מצער), אבל האסימון בנוגע לגולדמן נפל אצלי אחרי "החוב" – כן, הרימייק האמריקאי לסרט הישראלי. למתיו ווהן יש כשרון ללא ספק, אבל כשמבודדים את הכתיבה של גולדמן מסגנון הבימוי המאוד-ראוותני שלו ומצמידים אותה למותחן קודר וסגפני כמו "החוב", מגלים כותבת מעולה שיודעת לכתוב לא רק גיבורי-על אלא גם דמויות מצולקות, פגועות וכובשות ולאפיין את היחסים בינן באופן אמין (וכן, אני יודע שלגולדמן היו שותפים לכתיבת התסריט של "החוב", ושווהן היה אחד מהם – ואני עדיין חושב שרוב הקרדיט על התסריט ההוא הולך אליה).
אחד הדברים שמעניינים בנוגע לתסריטים של גולדמן הוא העובדה שכולם עד עכשיו היו עיבודים ליצירות קודמות. כבר הבעתי את דעתי יותר מפעם אחת שגל העיבודים לקומיקס/ספרי פנטסיה/סרטים זרים ששוטף את הוליווד מתחילת המילניום הנוכחי הוא הדבר הכי רע שקרה לתעשיית שוברי הקופות, בין היתר כי הוא מעודד עצלנות תסריטאית. אבל העיבודים של גולדמן הם שונים. היא לא מרגישה צורך להדבק לחומר המקורי – היא מתנהגת לא כמו מי שצריכה להעביר למסך בצייתנות את מה שבא לפניה, אלא לתת לו פרשנות. המקור הוא עבורה חומר-גלם, לא תורה מסיני.
בקיצור, ג'יין גולדמן היא אשת-השנה שלי.
אני מעריץ גדול של ברטון גם היום והכל, אבל באמת שאני מצפה לפינוקיו של דל טורו הרבה יותר, לפחות בגלל העובדה שדל טורו עושה כל כך קצת סרטים- וזה רע. הוא במאי מדהים.
הקונפסט של הסרט על ג'ובס נשמע אדיר.
מצפה לזה מאוד.
זה שטים ברטון בחר ברד"ג' רק מוכיח
יותר שהוא הולך להיות הג'וני דפ הבא (מבלי להפחית מכבודו של דפ)
מישהו זוכר את דייוויד מיצ'וד?
הבמאי האוסטרלי שביים את "ממלכת החיות" המבריק? ההצלחה של הסרט הזה כנראה עזרה לו להגיע להוליווד, ועכשיו הוא מתכוון לביים סרט מערבון עתידני (Knight of Cydonia סטייל?), עם פרמיס מאוד מאוד מעניין. הצד החיובי בקאסט: גאי פירס. הצד הפחות טוב בקאסט: רוברט פטינסון.
http://www.filmofilia.com/david-michod-doing-the-rover-110489/
מוכרחה להגן פה על כבודו של פטינסון
אפילו הוא שונא את דמדומים. זהו.
בן כמה היית בשנת 2003?
כי מעניין אותי להבין למה הדבר הראשון שעלה לך לראש היה שיר של מיוז ולא משהו אחר.
כי עם כל הכבוד לווידון
זה באמת אחד הקליפים הכי טובים שנוצרו לדעתי האישית.
https://www.youtube.com/watch?v=G_sBOsh-vyI
ג'יין גולדמן וטים ברטון
לא אמורים לעשות ביחד את הגרסה הקולנועית של Miss Peregrine's Home for Peculiar Children?
לפי מה שידוע לי זה הפרויקט הבא של גולדמן, וטים ברטון אמור לביים אותו.
אוף טופיק עם ערך היסטורי
פוסט אקראי על תלת-מימד שקיבלתי דרך מעקב הדיונים שלי.
טרנטינו עושה המשך לקיל ביל ואחר כך פורש מבימוי.
(המקום לאוף טופיקים זה פה. כן?)
ידיעה במאקו http://www.mako.co.il/culture-movies/articles/Article-879fc41209a0b31006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1814210856
זה נכון הדבר הזה? לא הקטע עם הפרישה אלא מה שכתוב בסוף – שהוא הולך לעשות המשך לקיל ביל? ומי ישתתף?
לא (כנראה).
טרנטינו אמר כמה פעמים שהוא מעוניין לעשות המשך לקיל ביל בשלב כלשהו. אין שום ידיעה, רשמית או לא, על כך שזה עומד להיות הסרט הבא שלו, או מה עומד להיות הסרט הזה.
מי אמר שהוא מחכה?
לחכות זה נורא פאסיבי. לעומת זאת, להעביר את הזמן הזה בלאמן אותן במשחק, אומנויות לחימה ואיך נראים ממש מגניב במשקפי שמש, אולי באיזה מרתף…
אהבתי את הרעיון של טרזן. אני עדיין בעד.
למרות שמעולם לא ראיתי סרט של טרזן, ואולי בגלל זה, אני יכול בהחלט לדמיין איך עושים סרט מודרני, עם סצינות באנגליה הויקטוריאנית וסצינות בג'ונגל הקונגולזי – ועושים מזה משהו מאגניב (סל"ג עוזר לזה, כמובן). CGI של קופי(-האד)ם יהיה טוב, על בסיס מה שראינו ב"כוכב הקופים", יחד עם מסר אנטי יהלומי הדמים/ניצול אפריקה/פגיעה בטבע/קפיטליזם חזירי. יכול להיות כיף.
רק שלא יהרסו לי את החלום.
מישהו הצליח לראות את 2 בלילה?
אני אפילו באמת תושבת הדרום המופגז, אבל זה לא נותן ססמא שעובדת.
הייתה לי תקלה כזו כשרציתי לראות את הסרט
שלחתי מייל ליוצרים (שגם מתפעלים את האתר) ורועי ורנר ענה לי:
"אני מאד מאד מתנצל על התקלה
יש לנו בעיה קטנה ועובדים על לסדר אותה,
אנא הכנס ל"דוק" השמאלי ביותר במסך הכניסה לאתר
זהו הדוק הלבן עם הציור של שרשרת
ושם תכניס את המייל שלך"
זה היה, אגב, לפני חודשיים. יכול להיות שמדובר בתקלה שונה ואז צריך לפנות אליהם דרך אתר הסרט.
היי, בסוף הסרט ההוא של פינוקיו ודל טורו יוצא לפועל.
אבל בנטפליקס