יו הו הו אנד סטאף!
קווין סמית מימש את איומו לעשות סרט אימה: "Red State", שיוצג לראשונה בפסטיבל סאנדנס המתקרב, ויופץ בארה"ב כנראה במרץ. יש טיזר טריילר קצר:
מהמעט שנראה כאן, זה עשוי להיות מעניין, אבל אני נשאר במחנה המאוד סקפטי. לטעמי, קווין סמית הוא סטנדאפיסט מוכשר ובמאי גרוע מאוד, וכל ניסיון שלו עד היום לעשות סרט שלא בסגנון המאוד מסוים של "סרט של קווין סמית" היה סוג של סרט אימה בפני עצמו.
MGM כבר לא פושטת רגל! אלה חדשות מהצד הפוליטי-פיננסי הדי משעמם של התעשייה ההוליוודית, אבל בעלות הרבה משמעות. הברוך של MGM תקע בשנים האחרונות כמה סרטים, בינהם "ההוביט" ו"ג'יימס בונד" הבא. עכשיו כשהחברה נחלצה מהצרות, לפחות זמנית, הם יכולים להתחיל לנוע קדימה סוף סוף.
חדשות סרטים קצרצרים: ברבי וקן מ"צעצוע של סיפור 3" מככבים בסרטון פיקסארי קצר משלהם, שבו הם מנסים לנסוע לחופשה בהוואי, וצפוי להיות הראשון בסדרה של סרטונים קצרים בכיכובם של הצעצועים. אחד מהם צפוי להיות הסרטון שיוקרן בצמוד ל"מכוניות 2". עד היום, הסרטונים של פיקסאר שהוקרנו בקולנוע היו תמיד מקוריים, ולא מבוססים על דמויות מסרטים קודמים.
בינתיים, סקראט, הכוכב של "עידן הקרח", יככב בסרטון קצר שיוצמד ל"מסעות גוליבר" שיוצא בשבוע הבא.
אתמול יצא לאקרנים בארץ "פגוש את הפוקרס הקטנים". לא תקראו עליו כאן ביקורת, לפחות לא שלי. את "פגוש את ההורים" המקורי תיעבתי, סבלתי, ונתתי לו את פרס הדג המלוח לסרט הגרוע של השנה. אבל הייתי במיעוט: הסרט מאוד הצליח וגם רוב המבקרים מאוד אהדו אותו, מסיבה שלא כל כך הצלחתי להבין עד היום. סרט ההמשך, "פגוש את הפוקרס", היה קצת פחות גרוע, ועדיין מיותר להפליא. עכשיו, הסרט השלישי קיבל ציון עגבניות של 11%, וזה הטריילר שלו, שאותו יצא לי לראות לצערי הרב בקולנוע. אני חוזר, בשביל להבהיר: זה הטריילר. אלה אמורים להיות הקטעים הטובים מהסרט. אלה שאמורים לעשות לכם חשק לראות אותו. אז עם כל הכבוד למחויבות למקצוע ולאתר, יש דברים שאני לא מתכוון לעשות לעצמי, בינהם קעקוע בגלגל העין וצפיה ב"פגוש את הפוקרס הקטנים". אם אתם נורא רוצים לדעת מה דעתי עליו, צפו שוב בשניה ה-39 של הטריילר.
קיבלתי מאורי אביב את הדבר הזה, ברכת חג המולד למכרים וידידים שנשלחה מחברת ההפקות של "The Human Centipede". זה מצחיק אם אתם מכירים את הסרט המדובר, ואם אתם לא מכירים – תגידו תודה שזה המצב ופשוט תמשיכו הלאה.
התעשייה ההוליוודית בחופש, כך שלא התפרסמו השבוע הרבה ידיעות מי-עושה-את-מה, אבל מתברר שעושים סרט מ"אין לי מושג איך היא עושה את זה". זה כנראה לא חדש, אבל יצא שרק עכשיו נודע לי על זה. החלק הרע: בתפקיד הראשי מלוהקת שרה ג'סיקה פארקר, הידועה גם בכינוי "האישה הכי לא מתאימה ביקום הידוע לככב ב'אין לי מושג איך היא עושה את זה'". אולי אני שופט אותה לחומרה, רק משום שהיא התפרסמה בגילום פרחה עצלנית ומפונקת ששונאת מחויבות וילדים ולא עבדה יום אחד בחיים שלה, כלומר ההיפך המוחלט מכל בחינה מגיבורת הספר.
"ירושלים 2111" היא תחרות סרטוני אנימציה קצרים שמתארים את ירושלים בעוד מאה שנה. בתור תחרות-מטעם שמופעלת ביוזמת עירית ירושלים ועוד כל מיני גופים ממלכתיים כאלה, אני מניח שהם ציפו לקבל סרטונים אופטימיים ותמימים עם הרבה שלום בין העמים ומכוניות מעופפות, ולא את שורת הסרטונים האפוקליפטיים והמדכאים שקיבלו. הזוכים יוכרזו ב-31.12. את הסרטונים המועמדים אפשר לראות כאן, אבל האמת היא שיש שם מעט מאוד כאלה ששווים צפיה. אבל זה שהכי הותיר אותי ללא מילים היה הסרטון הזה. העלילה! הכותרות! הסוף המפתיע! Beleve mw its look like this!
זאת לא הפעם *הראשונה* שהישראלים מפשלים עם ההסברה!
(ל"ת)
פשוט דליקטס
הסרטון על ירושלים פשוט נהדר
All your Jerusalems are belong to us
לגבי קווין סמית' – בעיניי הטיזר לא היה מעניין. לא ראיתי שם שום דבר שעשוי למשוך אותי לצפות לטריילר או לסרט.
לגבי הפוקרים הקטנים – גם אני סבלתי בסרט הראשון. לא טרחתי לנסות לצפות בסרט ההמשך, למרות שגם מסביבי היו לא מעט אנשים שאהבו את הסרטים.
את שני הסרטים הראשונים של הפוקרס אהבתי (את הראשון יותר מהשני דווקא). הטריילר של השלישי פשוט לא הצחיק אותי ולכן 11% טריות זה לא ממש מפתיע…. הפעם האחרונה שהטריילר היה לדעתי יותר גרוע מהסרט היה במיסטר בין השני ,רק ששם מדובר היה על קטעים שנבנים לאט לאט מבחינת ההומור שלהם, ופה זה סתם בדיחות אינסטנט. נראה לי שאני אשמור לDVD וגם אז לא יהיו לי ציפיות גבוהות מדי.
לגבי הסנטה
Cracked did it
http://www.cracked.com/photoplasty_153_if-classic-holiday-movies-got-gritty-reboots_p2
אין לי מושג מי בא קודם, אבל שינהם חביבים (זה כאן טיפ'לה יותר)
לא, אני לא מאמין שזה נראה ככה
מצד שני, היו סרטים אחרים שהיו מעניינים. "Last Stand" היה מעניין אם כי צפוי מבחינה תסריטאית, אבל איזה איכות הפקה, כל הכבוד. "והארץ עומדת מלכת" הוא היחיד שהביא חזון אחר, שאליו התחברתי יותר רעיונית.
FAQ About Time Travel
כל מי שהסתקרן מהיומית ההיא:
http://www.fisheye.co.il/FAQ/
הסרט ישודר ביום שני ביס2 בשעה 22:00 תחת השם "כל מה שרצית לדעת על מסע בזמן".
הקרינו את זה ב"בייקון" המיתולוגי
(ל"ת)
כמה מרירות?!
אני מסכים עם על מילה שכתבת, אבל עדיין, אפשר להוריד את מפלס המרור. זה בכל זאת יום שבת. תן לנוח.
מותר להגן על קווין סמית?
יש אנשים שאוהבים את הסרטים שלו, כולל ג'רזי גירל. הנה, אמרתי את זה.
אבל זה נכון שכסטנדפיסט הוא הרבה יותר מוצלח.
הנה משהו שגיליתי מהרשימה של הסרטים הגרועים
שיש 'בלאדריין 3'. לא ידעתי אפילו שיצא 2. איזה מיושן אני.
ועכשיו אחרי שראיתי את כול רשימת הסרטים הגרועים
ובכן, אומנם לא ראיתי את כול הסרטים שהוא שם. אבל את אלו שכן ראיתי אני לא ממש מסכים איתם. 'צוות לעניין' ו'טרון המורשת' לא היו עד כדי כך גרועים לדעתי. אבל הנימוקים שלו משכנעים.
אגב, מה זו הרשימה שהייתה לפני הרשימה האמיתית?
רשימת הסרטים שהוא *לא* ראה
אבל בטח היו נכנסים לרשימה אם הוא היה רואה אותם
הוא הסביר את זה בתחילת הסרטון, עשיית ביקורות מסרטים גרועים *ישנים*, לא משאירה לו זמן לצפות בסרטים גרועים חדשים, והיו הרבה מאוד סרטים רעים שהוא הרגיש שהוא פיספס השנה
הלינק ל'צעצוע של סיפור 3' שגוי..
..וזה "התפרסמה", לא "התפרמה".
תודה.
(ל"ת)
בעיה בתגובות
לעתים קרובות, כאשר אני נכנס לכתבה בעלת מספר גדול של תגובות, הדפדפן לא מצליח לטעון את כולן. הדפדפן מראה כאילו הוא סיים את הטעינה ואני יכול לגלול רק עד לתגובה האחרונה שכן הצליחה להיטען. רענון פותר את זה לפעמים, אך אם יש המון תגובות (בכתבת ה"חזרנו", לדוגמה) הוא בדרך כלל פשוט יתקע בתגובה אחרת.
הסיבה שאני כותב את זה פה היא שלא הצלחתי להגיע לטופס הוספת התגובות בכתבה "חזרנו".
הסרטון על ירושלים *הרבה* יותר מצחיק מהפוקרים.
נשברתי באמצע הטריילר.
גם הסרט שלי בתחרות של ירושלים 2111
והסרטון (ואני נדיב אם ההגדרה הזו) שהעלת לא הגיע לפיינליסטים בכלל ניראה לי.
הוא באמת לא הגיע.
איזה סרט הוא שלך?
הסרטון שלי ניקרא Joined Together
והוא נוצר אם שותפה (רעות ברוץ). ואני מקווה לחשוב שיש הבדל ברמות בין שלנו ומה שהעלת,
גם ברמת הבימוי וגם ברמת התוכן…
אוקיי, יש הבדל קל ברמה
(איך השגתם את אלי גורנשטיין?).
הבעיה שלי עם הסרטון הזה, כמו עם כמה מהפיינליסטים האחרים, היא לא שהם לא טובים, אלא שהם לא באמת מתאימים לתיאור התחרות. הם לא עוסקים ב-2111 אלא ב-2012. בהנחיות של התחרות נכתב שזה אמור להיות "חזון מד"בי עתידני של ירושלים", אבל הסרטון הזה לא עתידני ולא מד"בי. הכל נראה בדיוק אותו דבר, הקונפליקט אותו קונפליקט כמו היום. ברור שהמסר הוא הכוונה כאן, אבל מבחינת התחרות, אני לא חושב שלזה הם כיוונו.
לא ברור לי אם הייתה ציני או לא
על הבדלי הרמות.. אם באמת התכוונת שההבדל הוא קל בלבד אין לי מה בעצם להוסיף, (זו זכותך להביעה דעה כמובן ואני משוחד אז נשאיר את זה ככה).
בעניין התוכן. רק אציין שחלק ניכבד מהפרמיס של הסרט שלנו עבר מעלייך. הכוונה מתחתחילה הייתה להציג את העתיד מאוד לא "עתידני" ואף מוזנח, זאת בגלל ההתעקשות של הזרם החרדי לדבוק בעולם לא טכנולוגי. הרי גם היום אותם זרמים מתלבשים אם אותם עיצובי בגדים שלבשו באירופה לפני 200 שנה ויותר ומחרימים את עולם הוירטואלי אז אחת כמה וכמה בעתיד שבו ירושלים נישלטת על ידי אותם קיצוניים לא יהיה יצוג לאותם מכוניות מעופפות סטייל חזרה לעתיד שחיפשת בסרט…
ברור שזה היה "ציני"
יש הבדל של שמים וארץ בין סרט מונפש מלא לבין סרט של שתי שניות עם אפקטים מגוגל וטעויות כתיב בשמות הבמאים.
כמו שאמרתי, העתיד הלא באמת עתידני משותף להרבה מהסרטים שהגיעו לגמר. "Last Stand", למשל, הוא סרט נחמד ומושקע, רק שהוא בבירור מתרחש בהווה ולא בעתיד, אז לא ברור מה הוא עושה בתחרות הזאת. יכול להיות שעל הרקע הזה לא התייחסתי ל"Joined Together" כאל מציאות שנשארה אותו הדבר בכוונה, אלא רק כ"אחד מאלה". אולי איזו שקופית בתחילת הסרט, שמבהירה שמדובר ב-2111, היתה יכולה לעזור.
החזרת את הערכה שלי אלייך רד (:
כי ממש לא ידעתי איך להגיב בהתחלה להודעה שלך (שימציאו כבר איקון לציניות).
מבין אותך שיש הרגשה שחסר עתידניות בסרטים מסויימים שהלכו לכיוון הזה. לי יש יותר בעיה עם זה שהתחרות מוגדרת תחרות אנימציה (על כל צורותיה כמובן). ויש כל כך הרבה סרטים לייב אקשן אם פוסט פרודקשן (אפטר אפקטס) ואולי במקרה הטוב שלוש שניות של תלת ברקע.
לי אישית זה צורם. אבל כינראה שמארגני התחרות מקבלים את זה.
הם קיבלו את "Beleve mw its look like this"
אני לא חושב שיש הרבה שהם לא מקבלים.
ויש אייקון ציניות (כלומר, סרקזם): אני פשוט לא משתמש בו.
תצחקו תצחקו
אבל במציאות התרבותית המופלאה שלנו, סרטון כזה עלול לזכות בפרס ישראל, רק בגלל המסר הציוני שלו.
האם "מסר ציוני נפלא" הוא ?
ובכלל, האם עין הדג הוא אתר… שמאלני?
אה, כן
שכחתי את התוויות הקטנות. כן, אני ציני. לא האתר הוא לא, זה רק אני המניאק. ושנינו גולשים, אז מספיק.
לאתר אין עמדה פוליטית
הוא שקל להצביע למפלגת חוק הטבע, אבל בסוף נשאר בבית.
לאנשים באתר, לעומת זאת, יש הרבה דעות שונות. חלקם אפילו מתחילים לאכול את המילקי מהשחור.
תמיד חשבתי שכל האנשים שעוסקים באומנות הקולנוע
(חוץ ממני ומשוורצנגר… אבל זה לא אומנות) הם שמאלנים שרוצים לראות את מקיין נאכל ע"י חניבעל לקטר.
יכול היות שטעיתי.
חלקנו בהחלט כאלה
וחלקנו לגמרי לא. אבל הנה העניין: זה לא אתר על פוליטיקה. יש מיליון וחצי אתרים ברשת שבהם אפשר לצעוק ולהתלהם ולריב ולהתווכח ולדון על פוליטיקה. אנחנו אתר על קולנוע. אם הפוליטיקה משתחלת לדיון באופן טבעי, נגיד מתוך דיון על סרט ישראלי שכולל עמדה פוליטית כזאת או אחרת – אז אוקיי, אבל גם אז, מאוד בזהירות. בכל מקרה אחר, הודעות ימינה-שמאלה-באלכסון יהיו המועמדות הראשונות למחיקה. לדיונים כאלה יש נטיה לברוח מהר מאוד עמוק אל תוך האוף-טופיק ולהיות לא נעימים באופן כללי.
בקיצור: במידת האפשר, נא להשאיר את הפוליטיקה מחוץ לאתר.
אוקי דוקי!
אז רק 2 דברים, בנושא אחר:
א. האם תוכלו לעשות משהו שיגרום שהמשתמשים יוכלו לערוך או למחוק את התגובות שלהם?
ב. האם יהיה השנה סיקור של האוסקר כמו פעם?
א. לא.
(מהרגע שלחצת "שלח", התגובה שלך יצאה משליטתך. אפשרות לערוך תגובות אחרי פרסומן הופכת דיונים לנונסנס מוחלט. הפתרון: פשוט שים לב למה שאתה כותב, וקרא את זה שנית לפני שאתה לוחץ על הכפתור הכחול).
ב. סיקור כלשהו של האוסקר מן הסתם יהיה. אם זה יהיה כמו בשנים קודמות או בצורה אחרת – נחיה ונראה.
תצוגה מקדימה של התגובות נראית יותר הגיונית.
מאד חיבבתי אותה, ולא משנה כמו פעמים תקרא את תיבת הטקסט שלך, פתאום כשתראה את התגובה תראה את הטעויות.
התצוגה המקדימה משקפת את הטעויות האלה רק לך וא-לוהים יודע שהרבה מאיתנו זקוקים לזה.
http://xkcd.com/481/
בעין הדג הישן היתה תצוגה מקדימה
וגם כאן תהיה.
לזה התייחסתי ב"מאד חיבבתי אותה".
ואני שמחה לשמוע.
אין לי מושג איך היא עושה את זה,
מסתבר שמשחקת שם גם כריסטינה הנדריקס (אני אנחש שאת קנדי), ופירס ברוסנן. יש לי הרגשה שהם החליפו בין ארה"ב לבריטניה בסרט הזה.
וכן, שרה ג'סיקה פרקר? באמת? הטוב ביותר שהצלחתם להגיע אליו?
איך עושים אמוטיקונים
בזמן כתיבת תגובה, לוחצים על הסמיילי החביב בעל שלוש העיניים מצד שמאל למעלה. ומשם בוחרים את מה שרוצים.
אבל אין גדול עם פרופלור
או שזה טעות בפורום?
מישהו מכיר סרט/או תכנית טלוויזיה זמינה על עיירה יהודית?
יכול להיות על פי עיבוד של סיפור של בשביס זינגר, שלום עליכם, משהו כזה. צריך שהסיפור יתקשר למקומם של הילדים בעיירה (נגיד, מוטל בן פסי החזן). האם נעשה לזה איזשהו עיבוד בר השגה למדיה חזותית?
"כנר על הגג", מן הסתם
אבל הוא לא ממש קשור לילדים.
היתה גירסה של תכנית הטלויזיה האייטיזית "שלוש ארבע חמש וחצי" ל"טופלה טוטוריטו" שעשתה לי טראומה בתור ילד. שלום עליכם ממש היה חזק בסופים שמחים.
לא הדגשתי את זה מספיק בהודעה הראשונה,
בעיקר בגלל מגבלת המילים לכותרת, אבל הקטע עם הילדים הוא די הפואנטה. אחרת 'כנר על הגג' היה אופציה טריוויאלית לחלוטין. הרעיון הוא להוציא קטעים שידגימו (לא צריך בצורה סופר-מעמיקה-מדויקת-לפרטי-פרטים) תפישות ילדות של אותה תקופה.
על תפיסת הילדות בשטעטל:
http://www.youtube.com/watch?v=59Hj7bp38f8
"הרפתקאות שלומיאל" מתאים?
he.wikipedia.org/wiki/הרפתקאות_שלומיאל
נס בעיירה
קומדיה מוזיקלית המבוססת על סיפורי שלום עליכם בכיכובם של הגיבורים טופלה טוטוריטו ומוטל בן פייסי החזן.
http://www.ishim.co.il/m.php?s=%D7%A0%D7%A1+%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%99%D7%A8%D7%94
תמונות באיכות גבוהה מ"טינטין" של ספילברג
http://www.slashfilm.com/highresolution-images-steven-spielberg-peter-jacksons-the-adventures-tintin/
וזו אגב הזדמנות מצוינת לשאול אם כבר ראיתם את התמונות ששוחררו עד עכשיו מהסרט ומה הרושם שלכם מהן?
התמונות האלה נראות פחות טוב, לטעמי, מהתמונות הקודמות
ששוחררו מהסרט, אבל הרושם הכללי שלי מהפרויקט הזה די עגום. אני לא מתלהב מלכידת-תנועה בתור טכניקה לעשיית סרטים מהתחלה ועד הסוף, אולי בגלל שעדיין לא יצא סרט טוב ממש שמבוסס עליה, והפרויקט הזה נראה כמו המשך למסורת המפוקפקת של "ווצ'מן" – לעשות סרט שמשחזר בפדנטיות יתרה את העלילה והמראה של המקור, עם אפס יצירתיות קולנועית. למה לי לראות את הסרט אם את הקומיקס כבר קראתי?
אני לא מת על הסגנון הזה
אתה רוצה לעשות סרט אנימציה – תעשה סרט אנימציה. אתה רוצה לעשות סרט מצולם – תצלם. למה לעשות סרט אנימציה ולהעמיד פנים שהוא לא כזה? השילוב בין מראה ריאליסטי לחלוטין ודמויות שבכל זאת יש בהן משהו קריקטורי נראה קצת קריפי – כמו סדרת התמונות המפחידה של דמויות מצוירות עם טקסטורות ריאליסטיות:
http://www.huffingtonpost.com/2010/01/04/untooned-cartoon-characte_n_410448.html
בכל מקרה, כדי לקבל רושם אמיתי על הסגנון צריך לראות אותם בתנועה.
זו התמונה החביבה עלי בז'אנר הזה:
אבל אני מניח שזה בגלל שאני פשוט מוקסם מהקומיקס שבו זה מופיע, Halo and Sprocket.
הולי קראפ על הלינק! ומצד שני:
לפחות כשספילברג מביים ואנחנו יודעים שהוא במאי שמתמקד ברגש, אפשר להיות בטוחים שלפחות לב יהיה לסרט בניגוד לסרטים של זמיקס שנראו יותר כמו ניסוי טכנולוגי עם עלילה דבוקה להם.
והזוכה בתחרות Jerusalem 2111
הסרט Secular Quarter #3 של הבמאי דוד גידלי והצלם איתי גרוס זכה במקום הראשון בתחרות Jerusalem 2111
מתוך ההודעה לעיתונות:
לפני כשבועיים נשלח הסרטון Secular Quarter #3 יחד עם 9 הסרטונים הנוספים שעלו לגמר, אל צוות השופטים הבכיר מחו"ל – הקודקודים, בכירי תעשיית הקולנוע, המדע הבדיוני והאנימציה ברחבי העולם. צוות השופטים מנה כ- 10 שופטים מגרמניה, צרפת, ונצואלה, אנגליה, ארה"ב, גרמניה ועוד. נציין שהסרט הזוכה Secular Quarter #3 היה המועדף של Jon Landau המפיק של אווטאר וטיטאניק, ושל הבמאי הנודע וים ונדרס ("מלאכים מעל שמי ברלין") ושל רוב השופטים האחרים, ולכן נבחר ברוב קולות.
במאי הסרט דוד גידלי, אנימטור לשעבר המסיים השנה את לימודי הקולנוע ב-AFI, לוס אנג'לס, הגה את הרעיון בעת ביקור מולדת בקיץ האחרון. יחד עם הצלם איתי גרוס, שותפו ללימודים, יצאו לירושלים ובמשך יום רווי בפקקי תנועה, צילמו את הסרט. את האפקטים ייצר דוד במחשבו האישי בלוס אנג'לס, בתהליך ארוך שנמשך על פני חודשיים, במקביל להיותו סטודנט פועל ויוצר. אין זה הסרט הראשון וגם לא האחרון בו שיתפו פעולה שני היוצרים הישראלים הללו, שנפגשו בלימודים בלוס אנג'לס. בשנה שעברה יצרו יחד את סרט הגמר של שנת הלימודים הראשונה, וכעת עובדים השניים על סרט גמר משותף אשר יוצג בסוף שנה ב' ללימודיהם – גם סרט מדע בדיוני עם מסר חברתי חשוב, אולם ארוך יותר מהסרטון שהוגש לתחרות.
בנוסף, מיזם הקולנוע ברשות לפיתוח ירושלים, בניהולו של יורם הוניג, בודקים כעת אפשרות להפיכת הסרטון הזוכה, יחד עם עוד מספר סרטונים שעלו לגמר, לסרט באורך מלא.
דף הסרט באתר התחרות:
http://www.jerusalem2111.com/index.php?option=com_hwdvideoshare&task=viewvideo&Itemid=56&video_id=67
במקום השני זכה הסרט Reopening – של הבמאי/מפיק: פז אדרי
http://www.jerusalem2111.com/index.php?option=com_hwdvideoshare&task=viewvideo&Itemid=56&video_id=65
במקום השלישי זכה הסרט Last Stand – של הבמאי/מפיק: ליאור גלר
http://www.jerusalem2111.com/index.php?option=com_hwdvideoshare&task=viewvideo&Itemid=56&video_id=53
במקום הרביעי זכה הסרט The Land of Milk and Honey – במאי/מפיק: יסכה מאיו, אבי אודנהיימר
http://www.jerusalem2111.com/index.php?option=com_hwdvideoshare&task=viewvideo&Itemid=56&video_id=63
במקום הרביעי זכה הסרט The Upper City – במאי/מפיק: איתי גורן.
http://www.jerusalem2111.com/index.php?option=com_hwdvideoshare&task=viewvideo&Itemid=56&video_id=43
מצוין! כל-כך מצוין!
איזה שימוש נהדר בהחשכת מסך, ודילוג מקסים מעל ה"מה-היה-קורה-אילו" ישר אל "מה-היה-קורה-אחרי-אילו".
מה שעומד בין האוכלוסיות השונות בירושלים
הוא באופן מילולי לגמרי חומה הניתנת להסרה פיזית.
*גם* חומה הניתנת להסרה פיזית
תלוי באוכלוסיות, תלוי באזור, וממש ממש לא רק חומה. אבל נראה לי שאנחנו מתחילים להרחיק למחוזות האוף…
איפה עובר הגבול של אנימציה?
אין לזה חוקים כמו אלה של 50% שפה זרה באוסקר לסרט הזר? מילא הסרטון הראשון, יש לו הרבה אפקטים מיוחדים. הסרטון שזכה במקום השני (לא ברור לי למה, ד"א) מציג בסך הכל צילומים של מקומות בירושלים – כפי שהם נראים היום! כן, יש ם גם קריינית עם קול מכני.
כשזה מגיע לירושלים הגבול אף פעם לא ברור
(ל"ת)