כי "זכרון גורלי" הלך כל כך טוב, אז רימייקים לסרטי אקשן-מד"ב של פול וורהובן מהאייטיז-ניינטיז זה הגל החדש.
אפשר לראות את הטריילר הזה כאזהרה. אני לא יודע למה היינו צריכים עוד אזהרה, כי עצם הרעיון של רימייק ל"רובוקופ" היה מיותר, אבל הנה, אישור. כמעט אין חלק בטריילר הזה שלא נראה נורא, ואין חלק בטריילר הזה שלא בוצע טוב יותר ב"אנדהיראן". ובטח גם לא יהיו שירים.
אהבתי את הניק ;)
חכי שתראי
את הפנים שלו :)
רגע
אבל איפה הזבוב?
נראה נוראי
איך הם מעיזים?! רובוקופ לא רץ וקופץ, רובוקופ לא רוכב על אופנוע, ומצטער על הגזענות אבל רובוקופ הוא לא שחור!
רובוקופ הוא רובוט כבד, איטי ומשוריין. הרובוקופ המקורי נראה, הרגיש ונשמע כמו רובוט אמיתי בגובה 2 מ' שנבנה במיוחד לצורך הסרט, הרובוקופצ'יק הזה נראה כמו איזה פעלולן שלובש חליפת פלסטיק של רובוט (או חליפת חיישנים בליווי CGI), הוא דומה לרובוטים מ"זיכרון גורלי" החדש, אין לי ממש מילה מתאימה לתאר את הלוק של הרובוקופ השחור חוץ מאולי "מעפן".
ועוד משהו… פיטר וולר הוא הבנאדם היחיד, היחיד!!! שמותר לו להגיד את המשפט Dead or alive your'e coming with me
... רובוקופ הוא לא שחור?
(ל"ת)
רובוקופ נראה הרבה פחות רע
מכפי שציפיתי, עם העיצוב שנחשף במהלך הצילומים; כל השאר – גרוע. הנוכחות של גארי אולדמן לא עוזרת, לא אחרי הפרישה של יו לורי ולא עם הליהוק של ג'ואל קינמן לתפקיד הראשי (מצטער, אבל אני לא מצליח להפריד אותו מ"ההרג" הנוראית). מה ששבר אותי סופית זה מה שנראה מהטריילר כשינוי קיצוני, אחד מקווי העלילה שהיוו את מרכז הסרטים המקוריים וסדרת הטלוויזיה.
מכאיב לנוסטלגיה
מכירים את זה שאתם שומעים שיר ברדיו שממש נושא חן בעיניכם ואז שומעים עוד שיר שמעיף אתכם אצל חבר או משהו ובסוף מסתבר לכם שהם של אותה הלהקה ואז יש מן חיוך דבילי ותחושה מדהימה כזו שהכול מתחבר? ככה אנשים פיתחו הערצה ואהדה ללהקות/אומנים פעם…
איני חובב גדול של סרטי אקשן, יחד עם זאת כילד שגדל בניינטי'ז, הסרטים האהובים עלי היו של פול וורהובן (עובדה שהתבררה לי בדיעבד, ילד בן 10 לא ממש טורח לברר מי היה הבמאי של הסרט שהוא עכשיו ראה). כשאני מסתכל בפילמוגרפיה של וורהובן יש לפחות 4 סרטים שרק שמם גורם לי לחייך. רימייק לרובוקופ, זכרון גורלי וגברים בחלל שווה ערך בעיני לג'אסטין ביבר שעושה רימייק ללוזינג מיי רליג'יון של REM. יש דברים שהיו מושלמים כמו שהם נעשו.
מש"א ועוד משהו בהקשר הזה...
זה קצת עצוב להגיד שהסרט הראשון שאתה זוכר שאהבת הוא "רובוקופ", אבל מה לעשות.. כשאתה ילד ומתחיל לראות סרטים אתה לא תתחיל ב"האזרח קיין" נכון? לפחות זה לא היה ג'לי טרזן.
אני זוכר שבשנות התשעים הלכתי לקריון בקרית ביאליק עם אמא שלי ואחותי, הן הלכו לשופינג אני הושארתי לבד בסרט (מה שהפך אחרי זה לבייביסיטר קבוע עבורי, ולמה לא? זה יותר זול ויש מיזוג). הלכתי לבד לסרט ומסתבר שגם הייתי לבד באולם. הסרט היה רובוקופ המקורי, וישבתי במרכז האולם. מבלי להתפלצן, אני לא זוכר את הסצינה המדויקת אבל באחת מסצינות האקשן הרגשתי תחושה שעד היום אני מקווה שהיא תחזור לי בסרטים מסוימים (ולצערי כמעט ולא קורה).
אני חושב שאוותר על הצפייה בטריילר.
טוב...
את "רובוקופ" המקורי ראיתי מזמן, והוא לא זכור לי כטוב או רע במיוחד. לעומת זאת, "זיכרון גורלי" המקורי היה מגוחך ונוראי בכל קנה מידה. הרימייק שלו העדיף להתמקד יותר באקשן מאשר ברעיון הדי מרתק שלו, אבל כל דבר בו היה יותר טוב מהמקור. לעומת זאת, זה נראה כמו איזה סרט אשקן גנרי על איש-שהופך-לשוטר-רובוט שיכול לצאת ישר לדי.וי.די. מסקנה – אני צריך לראות את "רובוקופ" שוב.
נולדת אחרי 1990 אני מניח לא?
(ל"ת)
91'
(ל"ת)
למען האמת הייתה סדרה של סרטים ישר ל - DVD
קניתי אותם פעם על אוסף של ארבעה סרטים בשני דיסקים (בכל דיסק היו שני צדדים…). לעומת הסדרה "לכל המשפחה" וכמובן הסדרה המצוירת (שגדלתי עליה) היא הייתה יחסית אלימה, אבל בגלל התקציב הזול היא פשוט לא הייתה זה…
http://en.wikipedia.org/wiki/RoboCop:_Prime_Directives
וכן, הטריילר לא עושה שום חשק לראות את את הסרט עצמו. נראה לי גם שהחצי הראשון שלו מספיילר את השליש הראשון של הסרט כי זה החלק היחיד שטוב בו…
רובוקופ מעולם לא היה "לכל המשפחה".
גם הסרט הראשון מציג אלימות מחליאה למדי.
"הסרט הראשון"?
זאת סדרת סרטים, או שהתכוונת לסרט המקורי לעומת הרימייק?
מצטער אם זה נראה שאני מתקטנן, אני באמת לא יודע :)
גם וגם
התכוונתי לסרט המקורי, אבל היו לו גם שני המשכים שיצאו לקולנוע.
אני לא בטוח אם ראיתי אי פעם את "רובוקופ 3", אבל הציון שלו בימד"ב הוא 3.7 – רע במידה מדהימה. זה נמצא במרחק של עשירית נקודה מ"באטמן ורובין". אולי צריך לראות את זה פעם.
http://www.imdb.com/title/tt0107978/
באמת בא לך לראות רובוטי נינג'ה?
(ל"ת)
אתה רומז שלמישהו לא בא לראות רובוטי נינג'ה?
(ל"ת)
יותר טוב מ-Kickpuncher 3
(ל"ת)
לזה התכוונתי
שהסרטים / מיני סדרה האלו יותר דומים לסרט הראשון והשני.
וכן, השלישי לא משהו…
אני מרגישה שאני מפספסת משהו.
תמיד חשבתי שרובוקופ הוא איזה סרט גאוני ועמוק על הקשר בין המכונה לאדם, על מה הופך אותנו לאנושיים, עד כמה רחוק נלך כדי למגר אלימות וכן הלאה. ואז ראיתי אותו. מדובר בסרט אקשן בשקל תשעים, נטול כל עומק, ואפילו לא כזה טוב. סתם אקשן שנות השמונים סטנדרטי שכזה.
אז ברור שזה הופך את הריימיק לרובוקופ לאפילו יותר מיותר, אבל יש סיבה שאנשים מתייחסים לריימיק הזה כאל חילול הקודש?
זה סרט של ורהובן
יש קבוצה גדולה וקולנית של אנשים שטוענים שהסרטים של ורהובן הם בעצם עמוקים להפליא ומהווים סאטירה חברתית קולעת ומדויקת, ולא, כפי שהם נראים לכל עין בלתי מזוינת, בי-מוביז בשקל תשעים של במאי שלא מתעניין בשום דבר חוץ מאלימות וציצים.
מעולם לא הבנתי את זה.
במקרה של רובוקופ
הביקורת החברתית בולטת, במיוחד כנגד השליטה ההולכת וגוברת של תאגידים בכל הבט חברתי. הפרסומת המשולבת באמצע הסרט, היא אמירה ברורה כנגד המלחמה הקרה והסתמיות שבה. כרגיל אצל ורהובן, המסרים אמנם לא מועברים בצורה מעודנת, אבל בעיני, דווקא ברובוקופ יש הרבה עומק.
בעקבות הטריילר לרימייק
צפיתי מחדש ברובוקופ והלכתי לדף הוויקי של הסרט. מסתבר שבמקור הסרט קיבל דירוג X והוא נשלח מחדש ל-MPAA לא פחות מ-11 פעמים עד שזכה לקבל דירוג R (כן, הרובוקופ שאנו מכירים הוא גרסה *מרוככת* של האלימות שהיתה בו במקור אם כי ורהובן טוען שהאלימות בסרט היא בכוונה Over the Top כדי להדגיש את זה שמדובר בהומור שחור. ואכן כאשר על דמות נשפך נוזל שפכים תעשייתי והיא נראית כמו משהו שיצא מהפקה של "טרומה" ואז היא נמרחת על שמשת מכונית, כן, זה בהחלט Over the top). כחלק מתהליך ה"ריכוך" ורהובן החליט לשלב פרסומות הומוריסטיות בסרט. כך שגם אם ורהובן התכוון לעשות שם סאטירה תאגידית זה לא בא לו על ההתחלה.
ועדיין, עם או בלי כוונה התוצאה הסופית היא בעיני אקשן משובח המתובל בהומור (I'll buy that for a dollar) ועם דמויות שמצליחות ליצור הזדהות/אהדה. ולזכותו של ורהובן למרפי יש שותפה אשה ששוות ערך לגברים. למרפי ברימייק נראה שיש שותף גבר וכי הדמויות הנשיות הן דמות האישה האוהבת/מדענית גנרית ללא אישיות.
לגבי ההמשכים:
רובוקופ 2 (שבויים על ידי אירווין "האימפריה מכה שנית" קרשנר) חסר את המקוריות של הראשון אבל מנסה, ובהצלחה לטעמי, לשמור על אוירת העולם שנוצרה בראשון ולמרות שהוא סוג של "עוד מאותו הדבר" (רק לעיתים אף מוקצן יותר, עד כמה שזה נשמע לא אפשרי) הוא סרט לא רע בכלל.
רובוקופ 3 (ששכב כשנה על המדפים עקב פשיטת הרגל של אולפני אוריון) הוא בכלל שיקוץ המדורג PG-13 ומציב במרכזו ילדה חמודה שהיא גם גאונת מחשבים ובמיטב המסורת של סרטים מסוף האייטיז/תחילת הניינטיז, גם סרט זה הוא חלק מגל הפחד מהיפנים. OCP נמכרת לקונצרן יפני ובסוף יש גם נינג'ה רובוט מגוחך. פיטר וולר לא חזר לסרט השלישי וננסי אלן התעקשה שיהרגו את דמותה. מצטער אם זה ספויילר אימתני אבל בחייאת, זה רובוקופ 3.
ורהובן באמת מתעניין רק באלימות וציצים
וזה אפילו לא רק רד פיש אומר, הוא פחות או יותר מודה בזה בעצמו. תראו את הערות הבמאי של רובוקופ.
אבל – לא יודע איך זה קרה, אולי קיבל השראה אלוהית שיועדה למישהו אחר – במקרה יצא לו שרובוקופ הוא באמת עמוק להפליא וכו' ובין האלימות לציצי השתרבבו כמה קטעים שמדברים על מה הופך אותנו לאנושיים (הסצינה שרובוקופ חוזר לבית הישן שלו, מישהו?). וגם האקשן הוא קצת יותר מעניין לטעמי מסתם עוד בי מובי בשנקל.
חבל שורהובן לא שמר קצת מההשראה האלוהית הזאת כשהוא הלך להרוס את Starship Troopers.
אישית רובוקופ זה סרט שאני מאוד מאוד אוהב והטריילר הזה עושה לי בעיקר חשק לשכוח שאי פעם שמעתי על הרימייק ולראות שוב את המקור.
מה שלא אומר שאני לא אלך לראות אותו בקולנוע ואתמרמר כל הדרך.
לוורהובן יש סוג של מגע קסם.
הוא מסוגל לקחת רעיונות מעוררי מחשבה, לעטוף אותם בטראש קולנועי, ואז – בניגוד לכמעט כל תקדים קולנועי ואפילו בניגוד לכוונה שלו עצמו – להוציא סרט שבו הסאטירה עובדת. הוא כנראה כל כך בלתי מוכשר, שהוא אפילו לא מצליח להרוס את הסרטים של עצמו.
הוא דווקא שמר את ההשראה האלוהית הזו לדעתי
ב-Starship Troopers קיבלת את זה אפילו יותר מברובוקופ.
מאחר וכאן מדובר בספר מוכר שעליו הוא התבסס, הוא יכל לא רק להביע ביקורת על החברה אלא גם ביקורת על הספר עצמו. ההקצנה של הדמויות, הדיאלוגים, סרטוני הפרסומת היו ביקורת לא רק על חברה פאשיסטית אלא על זה שחומר המקור והסופר עצמו מעודדים תפיסות פאשיסטיות.
מצד שני, יכול להיות שזו בכלל גדולה של התסריט ולא של הבמאי? התסריטים של רובוקופ 1+2 וגם של גברים בחלל נכתבו ע"י אותו תסריטאי.
אה... לא
זה לא העמוד של Starship Troopers ואני לא רוצה להתחיל פה דיון עליו, אז רק אגיד בקצרה שורהובן לקח אחד את מספרי המד'ב המעולים שקיים ורידד אותו לזעקות "פאשיזם! פאשיזם!" ואקשן סתמי עם חרקי ענק. יש בסרט הזה בדיוק שתי סצנות מוצלחות.
למרבה הפלא, הסדרה המצויירת שיצאה בעקבות הסרט תופסת לדעתי את רוח הספר בצורה הרבה יותר טובה (וכמובן שגם כאן זה נגמר באופן טרגי, כשביטלו את הסדרה לפני שהספיקו לסיים אפילו את העונה הראשונה).
אני אחד מהאנשים הללו
אבל כבר הבנתי שאני במיעוט :)
בכל מקרה, אפשר לייחס את זה לבמאי או אפשר ליחס את זה ליד המקרה (ע"ע "אפקט לוקס")
התוצאה הסופי היא שאני מוצא בסרטים של וורהובן הרבה יותר תוכן כבוגר מאשר כילד.
לא חלק מקבוצה גדולה ו/או קולני
רובוקופ וגברים בחלל מהווים לדעתי 2 מהביקורות היותר נוקבות שנעשו על החברה המערבית המודרנית. הסרטים האלה הם סוג של מראה בלונה-פארק שמציגה לנו את עצמינו רק פי 10 יותר מעוותים. כדי להעמיק ולהפוך את הביקורת לנחרצת ועמוקה יותר, וורהובן מכניס פרסומות ומבזקי חדשות שאם הייתי אמריקאי הייתי נעלב מהם בקול רם…
האלימות באופן מכוון מוקצנת לרמה שמגחיכה אותה, כמו כן הסגידה לתרבות הצריכה, הזלזול והחפצת הנשים (!bitches leave) והפטריוטיזם הנלעג.
אבל היי, אני אף פעם לא הבנתי אנשים שחושבים ש"ייגמר בדם" הוא סרט מופת, מדהים ומטלטל חושים. כל הסרטים הנ"ל מהווים ביקורת על החברה האמריקאית, רק 2 מהם כיפים לצפייה.
צודק.
תכלס "זה ייגמר בדם" יכול בקלות להיחשב כשני סרטים מפאת אורכו המתקדם
כיפי לצפיה?
לא יודע, אני יודע מה יותר כיפי לציטוט. תן לי "אני שותה את המילקשייק שלך!" חמש פעמים ביום על פני "מת או חי, אתה בא איתי".
המשפט הזה היה עקום לגמרי, אני מתנצל. עייף.
(ל"ת)
I'll buy that milkshake for a dollar
(ל"ת)
הפטריוטיזם הנלעג מוקצן לרמה שמגחיכה אותו?
זה… האמת, משפט די נחמד.
אבל אני לא חושב ש"ייגמר בדם" מהווה ביקורת על החברה האמריקאית. בלי קשר לאם הוא יצירת מופת או לא, ה'ביקורת' שלו היא על פרטים, לא על החברה. אני לא בטוח, אבל נראה לי שעל כל דמות שאפשר היה להאשים בהתנהגות שלה את הסביבה יש דמויות שמראות ש'אפשר לעשות את זה בסדר'.
אני צריך לראות אותו עוד פעם.
צפייה חוזרת...?!
"זה ייגמר בדם" בא להפגין לראווה את נפשו המסואבת והמושחתת של הקפיטליסט האמריקאי. קרי, זוהי ביקורת על החברה. השימוש בפרט הוא כלי בכדי להציג את הכלל. הרבה יותר קל להראות תהליך על אדם אחד מאשר על חברה שלמה, שהרי השינוי שעובר האזרח קיין של אנדרסון (לא טרחתי לזכור את שם הדמות) הוא השינוי שעבר על כל ארה"ב במאה ה-20.
אם אתה צריך לראות אותו עוד הפעם..? לדעתי אם יש לך 3 שעות לשרוף, עדיף לנצלן בתבונה על משהו קצת יותר מעניין, כגון שינון כל מספרי הטלפון בפתח תקווה שמתחילים באות צ'.
ארז דבורה נתן לסרט הזה 5 כוכבים ודי לחכימא ברמיזא.
כן, צפייה חוזרת.
אולי אם לא היית מקטלג אוטומטית את מה שאתה רואה למה שאתה כבר מכיר היית מסוגל להנות קצת יותר מסרטים כאלה. ואולי לא היית מתעלם מנקודות מסויימות שאנשים מסויימים היו מעלים.
זה נכון שהסרט משחק על הקלישאה המטופשת ההיא, אבל הפואנטה שלו לדעתי היא להראות איך סדרת דברים, מיזנטרופיה ביניהם, הם יותר מורכבים ואישיים מ'נפש מסואבת ומושחתת של קפיטליסט אמריקאי'.
מסתבר שהקבוצה הגדולה והקולנית ממשיכה לגדול
http://www.theatlantic.com/entertainment/archive/2013/11/-em-starship-troopers-em-one-of-the-most-misunderstood-movies-ever/281236/
מצטער, אני עדיין לא משתכנע
ולא משנה כמה חזק יצעקו "אבל זה סאטירה, זה עשוי גרוע בכוונה!"
למה אלו טענות סותרות?
(חלק מ) הסרטים של ורהובן הם סרטי סאטירה – "גברים בחלל" הוא הדוגמה הברורה ביותר – אבל הם לא עמוקים להפליא ולא חדים ומדויקים. הם סרטי סאטירה בינוניים של יוצר שאוהב אלימות וציצים. אבל, כמו שכתב אביעד, זה שיש בהם ביקורת חברתית זה די ברור.
למה?
האם רובוקופ המקורי היה הצלחה כזאת מסחררת ששוה איזה עשרים שנה אחרי לעשות רימייק?
וזיכרון גורלי עם שוורצנגר היה דווקא די סבבה לדעתי לא סרט עמוק במיוחד אבל כיפי מאד
למה? $$$
לאולפני MGM, שבגלגולם החדש הם חברת הפקות, ישנו קטלוג סרטים עשיר (שרובוקופ ספציפית מגיע בכלל מהקטלוג של אולפני אוריון שפשטו את הרגל ונמכרו ל-MGM) המאפשר לנבור בו ולשלוף ממנו רעיונות לסרטים וסדרות מהם ניתן לעשות רימייק ולסחוט עוד כמה דולרים ואולי גם להרים מחדש איזה פרנצ'ייז או שניים.
גם על אולפני מירמקס עובר תהליך דומה מאז שנמכרו לחברת השקעות. סרט כמו קופלנד עתיד להפוך לסדרת טלוויזיה וסרטים נוספים מהקטלוג עתידים להפוך לסדרות ו/או לרימייקים.
וכך במקום להשקיע סכומי עתק בפיתוחים ורכישת זכויות לתסריטים/ספרים/סדרות/משחקי מחשב פשוט נוברים בקטלוג, מנערים את האבק ויוצאים לדרך.
כשקראתי שלשום את ההודעה שלך
האסוציאציה הראשונה שלי היתה "סטארגייט" (פשוט כי זה אחד הסרטים היחידים שאני זוכר לאיזה אולפן הוא שייך, תודות לאריה שליווה את סדרות הטלוויזיה). והנה, הלילה חלקו איתי את הקישור הבא:
http://www.digitalspy.co.uk/movies/news/a513056/stargate-to-receive-movie-reboot-trilogy-planned.html
אמנם זה לא מפורט מספיק ומשתמע מזה שזו בעיקר כוונת אמריך כרגע, אבל.
אוי. למה??
הסדרה אגב היתה מוצלחת מהסרט. תעשו טרילוגיה עם הקאסט של הסדרה ואני מזמין כרטיס מעכשיו
אפשר להתייחס לדמות הזאת כמו לדמות קומיקס
כמו שעושים ריבוטים לסופרמן/ספיידרמן/באטמן שלא מתחייבים לשמור על יותר מאשר מסגרת עלילתית מאוד בסיסית, ככה אפשר להתייחס גם לקונספט שמאחורי רובוקופ. מן הסתם האולפן כבר מחזיק בכל מקרה את הזכויות על הדמות הזאת – כך שלעשות שימוש חוזר בשם לא עולה כלום. באותו מחיר יכלו כנראה להפיק סרט אקשן גנרי "מקורי", אבל יש כבר מותג להתלבש עליו – אם לא יועיל, לא יזיק.
ראיתי את "רובוקופ" פעם או פעמיים ולפני שנים רבות. מזכרוני, הוא לא היה מדהיםד, אבל גם לא גרוע כל כך. הוא התאים בדיוק לתקופה ההיא וכמה שנים שאחרי, ואולי למי שמרגיש התקף נוסטלגי-אייטיזי.
הרימייק נראה כמו דוגמה מצויינת למצב העגום שהוליווד על מרבית תסריטאיה, במאיה וכיו"ב, הגיעה אליו.
פשוט נגמרו שם הרעיונות. הם חושבים שרימייקים מפוצצי אפקטים (ולפעמים אפילו את זה חסר) לסרטים מלפני 30-60 שנה אחורה יעזור במשהו. בדר"כ זה לא עובד.
לפעמים יש איזו פנינה בכל זה, אבל לרוב היחידים שמשוכנעים הם צעירים וילדים שפשוט לא היו כשהסרט יצא לראשונה.
לפי הטריילר של "רובוקופ 2014", זה מרגיש שאולי היה יכול להיות פה משהו טוב, כמו שלפעמים יוצא עם רימייק לסרט אימה/קומיקס ישן, אבל אם היה פה משהו, הוא פשוט נפל בין הכיסאות..
כך או כך, כאמור, זה לא שהמקור היה משהו מיוחד.
כתבתי את זה כבר במקום אחר
אז אחזור על עצמי בקצרה.
רובוקופ, בסופו של דבר, הוא סיפורו של אדם שחוזר לחיים אחרי שכולם חשבו שהוא מת.
אישתו, חבריו השוטרים (מלבד אולי השותפה), התאגיד עצמו כמובן, כולם מתייחסים אליו כ"חומרה" שאפשר
להניע אותה ולהשתמש בה ותו לא. אפילו לאכול הוא לא מסוגל. הוא אולי נראה כמו בן אדם, הולך ומדבר כמו בן אדם (בערך) אבל הוא לא בן אדם.
מרפי הוא הדמות האמיתית פה, לא רובוקופ, והמאבק שלו בין התיכנות, החיים הקודמים ובאופן כללי העולם המחורבן שסביבו, הם הסיפור.
אוי זה עצוב...
בתור מישהי שנהנתה מהסרט המקורי, הטריילר הזה נראה לי ביזיון אחד גדול.
השופט דראר מישהו?
הטריילר ממש מזכיר לי את אותו.
בחיי שאני לא מצליח להבין את הוליווד
אני חייב להתוודות – אף פעם לא החשבתי את רובוקופ ליותר מסרט אקשן אלים בשקל, כך שאין לי כאן שום תחושה של חילול קודש. אם הוליווד בצרה כל כך גדולה שהם רוצים לעשות רימייק לסרט זניח בן עשרות שנים, שיהיה להם לבריאות.
אבל בחיי שאני לא מצליח להבין את בחירת הבמאי – לקחו את הברזילאי José Padilha, שלפחות מהפילמוגרפיה שלו (אוטובוס 174, יחידת עילית ועוד) נראה שהוא יודע ושחשוב לו לעשות סרטים שיש בהם ביקורת ומסר חברתי, גם כשמדובר על סרטי אקשן רחמנא ליצלן, ואז נתנו לו לעשות סרט שלפחות מהטריילר נראה כמו הג'אנק הכי גנרי שאפשר לראות בערוצי הסרטים בשישי בצהריים. מה ההגיון לקחת דווקא אותו? הרי לא מדובר על שם ידוע שיביא צופים..
לא יודע לגבי הסרט
אבל השוט שממנו לקוחה התמונה למעלה מבריק.
תגובתי הספונטנית לקריאת התגובה הזאת:
מה פתאום?! ב"בריק" בכלל לא היו רובוטים.
אם רובוקופ הזה יכשל
האם גם הוא יעשה השלמת הכנסה בפרסומות קוריאניות?