לילה טוב! אני מקווה שאני כרגע ישן. טקס האוסקר יתחיל בשעה 3:30 לפנות בוקר בערך. ברגע שהוא יתחיל – אעדכן כאן בלייב את הזוכים, ואולי עוד כמה הרהורים בין לבין. מאוחר יותר בבוקר – פוסט סיכום מקיף יותר.
בינתיים, רפרשו!
3 בלילה. בוקר טוב! יש לנו זוכה ראשון: הזוכה בפרס הסרט עם הפרומו המעצבן שייטחן 700 פעם ויעצבן אותנו לאורך כל הערב הוא: בורלסק. וגם "הערת שוליים" קצת.
"We're here at the beautiful Chapter Eleven Theatre" – בדיחת הערב בינתיים.
צילום: הוגו
וואו! אוקיי, גם אם זאת היתה ההפתעה האחרונה בטקס, לפחות היתה הפתעה.
עיצוב אמנותי: הוגו
שתיים – אפס להוגו על הארטיסט. נייס.
עידן: "אלה נאומי זכיה שיכולים להיכנס בתוך טוויט"
טוב, כבר עכשיו המצב ב"הכה את האוסקר" התהפך. אני כל כך שמח על כך שהטקס לא צפוי לחלוטין עד שאני כמעט סולח להם על כך שלא נתנו את פרס הצילום ל"עץ החיים". נו טוב, גם ל"הוגו" מגיע.
רידס: ג'ניפר לופז, רואים לך את המסקינגטייפ!
עיצוב תלבושות: הארטיסט
זה מתחיל.
איפור: אשת הברזל
תתכוננו: אחרי הפרסומות – פרס הסרט הזר, ככל הנראה.
סרט זר: "פרידה", איראן
או וול. זה לא שלא מגיע לו. עשר מועמדויות בלי אף זכיה, אי אפשר לומר שלישראל אין הישגים.
שחקנית משנה: אוקטביה ספנסר, העזרה
הראשונה בזכיות המובנות מאליהן. אבל ג'סיקה צ'אסטיין חמודה לאללה.
עריכה: נערה עם קעקוע דרקון
הא?
שוב, אני שמח ש"הארטיסט" לא מקבל הכל אוטומטית, אבל העריכה ב"נערה עם קעקוע" היתה הדבר הכי גרוע בו. טוב, אולי זאת היתה עריכת תסריט.
עריכת סאונד: הוגו
מיקס סאונד: הוגו
כן כן, אלה שני דברים שונים לחלוטין. ברור.
פיגי וקרמיט היו מאוד מאכזבים.
סרט תעודי: Undefeated
רוברט דאוני ג'וניור וגווינת פאלטרו היו הרבה יותר משעשעים מפיגי וקרמיט.
וואו. כריס רוק הוא הדבר הכי מצחיק באוסקרים. מי היה מאמין.
סרט אנימציה: רנגו
אמה סטון ענקית או שהיא עומדת על קביים?
אפקטים ויזואליים: הוגו
אוקיי, תקשיבו, "הוגו" באמת היה נהדר, אבל בחייכם. לא לתת את הפרס ל"כוכב הקופים" זה אי צדק היסטורי.
שחקן משנה: כריסטופר פלאמר, "בגינרס"
אני הולך לדבר קצת עם גלי צה"ל על סרטי השנה הבאה.
פסקול מוזיקלי: הארטיסט
שיר: "Man or Muppets", החבובות
אוי ויי, מה קרה לאנג'לינה ג'ולי?
תסריט מעובד: היורשים
תסריט מקורי: חצות בפריז
בעעעע.
סרט קצר לייב-אקשן: The Shore
סרט תיעודי קצר: Saving Face
סרט אנימציה קצר: הספרים המעופפים המופלאים של מר מוריס לסמור
במאי: מישל הזנויציוס, "הארטיסט"
אני יודע שכולכם עצובים בגלל מונטאז' המתים של השנה, אבל תתעוררו, יש עוד שחקן, שחקנית וסרט.
סליחה, לפני זה נראה מונטאז' של אנשים שנפטרו בזמן המונטאז' הקודם.
שחקן: ז'אן דוז'ארדן, הארטיסט
שחקנית: מריל סטריפ, "אשת הברזל"
אוה! מסכנה ויולה. אוקיי, מתברר שאחרי הכל הם כן רצו לתת לה עוד אוסקר של כבוד.
טום קרוז מגיש את פרס הסרט, כי עדיין אין פרס אוסקר לשיער הטוב ביותר.
הסרט הטוב ביותר: הארטיסט
לילה טוב, קהל נכבד.
בהצלחה, סידר.
(ל"ת)
LOL על התגית עם 'הארטיסט'
ובהצלחה ל'הערת שוליים'. ראיתי אותו לפני יומיים, באיחור אופנתי, והוא סרט נהדר. מקווה שיצליח.
תודה שציינת, בזכותך שמתי לב.
(ל"ת)
בהצלחה ל'הערת שוליים'
ולסקורסזה, לפי דעתי מגיע לו.
בנוסף, בהצלחה לכל מי שמשתתף ב'הכה את האוסקר'.
יהיה כיף.
והסרטון משעשע מאוד.
אני ממתין לראות מה יהיה עם
"הוגו", "הארטיסט", ו"הערת שוליים" – את שלושתם אראה בעוד איחור מביש – ועוד כמה כאלה שכן ראיתי.
ואני חושב שאני הכי מצפה לקרמיט ופיגי, כמה מוזר שזה נשמע.
אגי הוא 'פול התמנון' החדש?
נראה לי שהוא משוחד קצת.
גם אני אשב מ 3 מול הטלווויזיה (התכנית ללכת לטקס האלטרנטיבי התבטלה בסוף) עם חבר, חטיפים ולפטופ, ואבדוק מה שאר המוחות כאן חושבים על הטקס.
אני ממש מכחה לראות מה סשה ברון כהן זומם.
אה, ובהצלחה להערת שוליים!
מחזיקה אצבעות לסידר
(קצת נחת לאומית היא תמיד נחמדה). מקווה שיהיה טקס מעניין ולא צפוי.
מישהו יודע איפה אפשר לצפות בטקס בלייב?
רק בתוך האולם, מצטער...
לא, האמת היא שאפשר לצפות בטקס בכל אחד מערוצי הסרטים של יס ובהוט נראה לי שרק ב-הוט גולד משעה 3:30.
ביס הטקס משודר
רק ביס1, בהוט זה הוט גולד.
הפעם זה כולל גם את ערוצי הHD.
לא, ביס הטקס משודר בכל ערוצי הסרטים
השטיח האדום רק ביס 1.
מצטרפת לשאלה; אין משהו באינטרנט?
בשנה שעברה (או אולי לפני שנתיים?) היה אתר שהעביר בסטרימינג עד שאחרי 45 דקות בערך חתכו לו את השלטר… :-P
בטח באתר הרשמי של האוסקר יש אפשרות לצפות
אבל זה בטח חסום לישראל…
אולי יש איזו אפליקצית אוסקר לאייפון/אייפד מיוחדת שהוכנה ושם לא חסום.
אפליקציה קיימת בחנות האייטונס האמריקאית
אך היא משדרת רק את השטיח האדום ולא את הטקס. באסה.
ABC אמורה לשדר באתר שלה
אבל רק לתושבי ארצות הברית, אז מהרו והשיגו פרוקסי.
לחילופין, נסו את האפשרויות בעמוד הזה:
http://techpp.com/2012/02/25/7-ways-to-watch-oscars-2012-online/
פרוקסי זו לא בעיה; אני צופה מתמידה ב"הולו"...
אם יש באתר של ABC זה מצוין, תודה!
וואלה? על איזה פרוקסי את ממליצה?
(ל"ת)
תכנה חינמית בשם Hotspot Shield
(ל"ת)
יש דרך לצפוך בהולו בישראל???
אני כל-כך אוהב אותך עכשיו.
תודה, אבל כל מה שעשיתי בזמנו היה לכתוב בגוגל משהו כמו
watch hulu outside the US ותאמין או לא, קיבלתי שלל הצעות כי מסתבר שיש עוד כמה אנשים בעולם שרוצים את זה…
קופי-פייסט של הודעה שלי מאתר אחר:
בנוסף ל-justin.tv יש גם את ustream:
http://www.ustream.tv/discovery/live/all?q=oscar
אבל אם אתם מחפשים מקור אחד, יחיד ויציב ב-99.9% (אם לא 100%) מהזמן ובאיכות די טובה שכנראה יחסוך לכם הרבה זגזוגים והרבה וכאב ראש, יש את USTVnow. הוא מצריך הרשמה קצרה קצרה (מייל, בחירת שם וסיסמא) אבל הוא מומלץ ביותר, בעיקר אם אתם גם מחפשים אתר שמעביר בלייב ובחינם את שידורי ארבע הרשתות הגדולות באמריקה.
http://www.ustvnow.com/
(ליתר בטחון, הטקס משודר ב-ABC).
תודה!
אם אני מבינה נכון זה אתר שמעביר גם את ABC ולא מצריך פרוקסי?
ושאלה נוספת לא קשורה – מתי אמור להיות מחולק הפרס לסרט הזר? האם הלו"ז ידוע או שיש הערכה כלשהי?
אני מודה שהשנה לא עקבתי אחרי כלום, לא קראתי הימורים, פרט לכותרות "הארטיסט, הארטיסט" אני קלולס לגמרי ואני לבד, אז אני לא מצפה להרבה, אבל לפחות נראה את הקטגוריה היחידה שמעניינת אותי באמת…
כן, ללא צורך בפרוקסי. פרס הסרט הזר מתוזמן ל-4.
תודה; נרשמתי, שיקרתי וגיליתי שאכן כך...
ועכשיו אני תוהה איזה שטיח אדום שווה יותר – של ABC או של הקישור הראשון שנתת? המממ…
הנה גם מצאתי ת'ליין-אפ:
http://blog.orange.co.il/cinemascope/?p=9093
אוי, זה מוזר.
יש איזשהו היגיון מאחורי הסדר הזה? זה נראה כאילו חוץ מהקטגוריות הממש חשובות הם קבעו את הסדר בשליפה של שמות הקטגוריות מתוך כובע.
*מורידה בפניך את הכובע*
(ל"ת)
משלמים לך כדי לפרסם את האתר השני?
(ל"ת)
אמממממ....לא
זה סתם טון מתלהב מהאתר.
שאלתי כי זה לא עובד לי
(ל"ת)
עדיין לא?
אני לא רואה סיבה שלא יעבוד, בדרך כלל זורם שם חלק.
here u go
http://flowrealrd.com/watch-oscar-awards-2012-live-online
מסכן הכלב התעללות, איך הוא מפחד ולחוץ..
ככה עם הזנב בין הרגליים מת מפחד, לא יפה…:-(
למי שרוצה להעביר את הזמן, הוספנו עוד וידאו קצר
ג'יינהול, לא?
*בלי לרענן את זכרוני עם גוגל*
התכוונתי ג'ילנהול
ברצינות, נלחצה לי ה-י' במקום ה-ל'.
השאלה לא היתה על האיות בעברית
אלא כיצד הוגים את השם
יילנהולהאהה.
קלאסיקה
ג'ילנהול
(ל"ת)
הא הא, יש נזירה על השטיח האדום.
'היורשים' עדיין מציג, נכון? כי שיילין וודלי כל-כך חמודה שבא לי לרוץ לקולנוע לראות אותה.
הפרסומות כבר מתחילות לשגע אותי והטקס עוד לא התחיל. גם הפרסומות הישראליות וגם הפרסומות שלהם לאפליקצייה לאייפון ולפרוייקט מסלול.
לא ישנתי לפני, אז אני מפטפטת כדי להשאיר את עצמי ערה, למרות שהשטיח האדום וכל ההקדמה הארוכה הזו היא ממש לא האישיו פה. תסבלו אותי בשקט, טוב?
הבת של ארון סורקין חמודה
ב-.ustream.tv יש שתי נשים שמפטפטות את עצמן למוות, אבל ב-ABC יש פרסומות מעת לעת, אז השארתי את הקשקשת ברשת בווליום ואת ABC בלי, ומדי פעם אני מזפזפת בין הטאבים… אני מרגישה קצת פתאטית, אבל בקטנה (ולא הרבה יותר מהרגיל… ).
איך את צופה ב-ABC?
(ל"ת)
באדיבות mook:
http://www.fisheye.co.il/oscar_2012_live/?comNum=463962#li-comment-463962
למה כל חצי דקה פרסומות??
The mominees. האמהות של המועמדים. חה חה.
שבילי קריסטל לא ידבר כל הטקס. שרק יעשה את הפרצוף הזה שהוא עושה בפרסומת ואני על הרצפה.
הו, וואו, עלה לי הרגע רעיון מדהים. סטיב בושמי צריך להנחות את הטקס. אני אשלם כדי לראות את זה.
במשך חמש הדקות האחרונות החלפתי שלוש מילים שניסיתי לכתוב במילה סרט. רק שייגמר כבר ונחזור לשפיות יחסית.
הדיקטטור #1
הוא בטח יגיע בדקות הקרובות למנחים של ABC, אבל בינתיים הדיקטטור שפך על ראיין סיקרסט את האפר של קים ג'ונג-איל במהלך ראיון לערוץ E!.
לצפייה במקרה שגרם לסשה לצאת מהשטיח יותר מהר משהוא נכנס
http://www.hollywoodreporter.com/news/oscars-2012-sacha-baron-cohen-ryan-seacrest-the-dictator-295179
פה יש את הקטע המלא, ובאיכות יותר טובה
http://www.gossipcop.com/sacha-baron-cohen-ryan-seacrest-video-ashes-dictator-oscars-red-carpet-sasha-kim-jong-il/
LOL! קורע!
בטקס עצמו לא הראו אותו בכלל,
עד כמה שראיתי. לפחות לא בחליפת הדיקטטור/אדמירל.
זרקו אותו? הוא הוריד את החליפה?
צופי E, זה נכון שסשה בארון כהן שפך משהו על ריאן סיקרסט?
(ל"ת)
תגובה אחת למעלה.
(ל"ת)
גילית שאחד המועמדים הוא במאי בשם אלכסנדר פיין
והוא אמנם לא במאי חדש אבל רק עכשיו קלטתי את שמו. אותי זה משעשע.
בחלק מהאתרים בישראל דיווחו עליו בטעות בתור "אלכסנדר פן"
כוחו של הרגל, כנראה.
"כוחו של הרגל" זה היה בצחוק או לא?
לא הבנתי אם זה סרקזם (ואתה מתכוון למשורר אלכסנדר פן) או ברצינות (ואתה מתכוון למתרגם הסרטים הדגול אלכסנדר פן).
הא?
התכוונתי למשורר, אבל לא היתה בכך שום טיפה של סרקזם. רגילים לומר "אלכסנדר פן", אז גם כאן כתבו ככה.
יש מישהו עם הכינוי הזה שמתרגם המון סרטים לעברית
אני רואה את השם שלו יותר מאת של המשורר, אז חשבתי שאולי אתה מתכוון אליו –
או שאתה לועג לכתבי האתרים שכ"כ רגילים לצטט את אלכסנדר פן (סרקזם!) שמתוך הרגל כתבו שוב את השם שלו.
לעזאזל, לא ממש הצלחתי לישון לפני הטקס ):
אבל אני מקווה שיהיה מעניין כדי שלא אשתעמם. ויולה דייויס for the win!
הנני מוכן ומזומן לקיים מצוות צפייה באוסקר.
היי, גם אני פה.
אנצל את הבמה כדי לומר כמה דברים לגבי הטקס שלא הייתה לא הזדמנות לומר קודם.
א. האוסקר הזה הוא הוכחה רשמית שמדובר בשנה שחוקה למדי בקולנוע. הסרט שאני הכי מעודד, בכל ליבי, הוא "הוגו", אבל מצאתי בו הרבה יותר פגמים ממה שאני בדרך מוצא בסרטים שאני מעודד. המנצח יהיה "הארטיסט", אבל אין בו יותר מדי דברים מחוץ לזה. "מאניבול" הוא סרט מבריק ורגיש, אבל גם משעמם לעיתים. "עץ החיים" מדהים וויזואלית, אבל הוא בקושי סרט. וגם בנוגע לסרטים שלא ראיתי ואני יודע עליהם דברים מההייפ ומה שקראתי עליהם במקומות שונים – "סוס מלחמה" אמור להיות קיטשי במיוחד, "העזרה" אמור להיות צ'יק פליק במסווה של סרט חברתי ו"קרוב להפליא ורועש להחריד" הוא סרט של סטיפן דולדרי. זאת לא רשימה גרועה, אבל אחרי המומעדויות המצויינות שלפחות אני התרגלתי לראות מהאקדמיה, זה קצת מאכזב.
ב. יש מחשבה שטרדה את מוחי במשך שבועות לפני הטקס, אז אנ חייב לשאול מישהו: האם אתם חושבים שבשלב מסויים בטקס, בילי קריסטל או אחד הקומיקאים המגישים האחרים, יעשו בדיחת "Arrow to the Knee"?
ג. ובפינת הקידום-העצמי-הקטן-אך-חד פעמי, גם אני עושה לייב בלוג של הטקס. אם אתם מעוניינים לראות גם את רשמיו של יונק שחור ופרוותי בנוסף לאלה של יצור התת=מימי בעל קשקשים אדומים, אתם יכולים למצוא אותו פה:
http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2271081&skip=1
ב. לא נראה לי
(היי, בוקר טוב / לילה טוב לכולם)
הבדיחה הזאת כבר די אחרי זמנה. וגם ספק אם הם מכירים אותה. אני מקווה לא לשמוע את זה.
אגב, רק אותי מטריד שהם שואלים who are you wearing? זה נשמע כאילו הם פשטו עור של מישהו ולובשים אותו…
החבובות על השטיח!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150553429032035
(פורסם על ידי עמוד הפייסבוק הרשמי של החבובות)
וואו
קרמיט מהודר ומיס פיגי נראית נפלא.
כבוד!
יש גם וידאו של זה איפשהו?
העבירו אותם ממש בצורה מגניבה כמו בבכורה של הסרט, או שזה סתם פוטושופ?
זה לא פוטושופ, אם כנראה באמת היו על השטיח
אבל התמונה פורסמה בעמוד הפייסבוק בהפסקת הפרסומות שלפני המעבר מהשטיח האדום לטקס, כך שלא ראיינו אותם.
הנה עוד תמונה מגניבה:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150553702097035
וואו, כמעט 7,000 לייקים. מגניב להם.
אבל אם הם באמת "עברו" שם, זה חייב לצוץ מתישהו בוידאו של אחת מהרשתות, או סתם יוטיוב מזדמן. או מטעם החבובות.
נמתין ונראה.
וואו, נשיקה הומוסקסואלית בשידור ישיר בלי צנזורה
באחד המשדרים הכי מיינסטרים שיש שמשודר בכל העולם. אמיץ.
ולטובת אלה מבינינו שלא צפו בה?
(ל"ת)
And here we....GO
ולעזאזל, הוט, אם עומדות להיות פרסומות כל כמה דקות, לפחות תגוונו קצת! כמה אפשר לראות את אשטון קוצ'ר.
ג'סטין ביבר? באמת, אוסקר? באמת?
מה לא עושים בשביל הרייטינג...
(ל"ת)
לא היה אמור להיות תגובה לך..
אבל אם כבר, הייתה נשיקה בין בילי קריסטל לג'ורג' קלוני במונטאז' של הסרטים המועמדים
תצטרכי לחכות טיפה אני חושש
לפני שמישהו יעלה את מונטאז' הפתיחה של הטקס ליוטיוב, הנשיקה היתה שם, בין בילי קריסטל לג'ורג' קלוני.
בילי קריסטל התנשק עם ג'ורג' קלוני במערכון הפתיחה
(ל"ת)
חשבתי כבר נשיקה אמיתית... (על השטיח האדום או משהו כזה)
(ל"ת)
היי, גם זה משהו.
בשנה שעברה חבייאר ברדם וג'וש ברולין התנשקו בזמן שהם הגישו פרס וזה צונזר מהשידור.
מממ... לא. ממש לא משהו חדש או מרגש לדבר עליו.
ועצוב שצינזרו נשיקה, אבל זה כבר לדיון אחר.
טכנית, ג'ורג' קלוני התנשק עם בילי קריסטל.
(ל"ת)
אמת (:
(ל"ת)
אין שום דבר אמיץ בנשיקה בין שני שחקנים בקטע קומי
מהניסוח שלך "בלי צנזורה" כבר חשבתי שזו הייתה נשיקה אמיתית וספונטנית של זוג אמיתי שדפק צרפתית עצבנית מול המצלמות או משהו כזה.
גם נשיקת "ציפור" של שניה וחצי זה משהו
בטקס שצופים בו כרגע בכל העולם והוא אחד הדברים הכי מיינסטרים שיש.
וגם זה שזה היה קטע קומי זה לא משנה. בדרך כלל כשיש נשיקה בין שני גברים בקטע קומי זה נועד להצחיק בכך שאחד הגברים מרגיש לא בנוח עם הנשיקה או שמישהו או מישהי צופים בהם מהצד, אבל פה לא היה את זה.
גם משהו.
ניאלץ להישאר באי הסכמה.
אין בזה משהו חדש שהוליווד לא ראתה או הראתה בעבר, והעובדה שהטקס משודר לכל העולם זו בעיה של שאר העולם (אם בכלל). שמרנים דתיים לא צופים באוסקר למיטב ידיעתי, אז מה הביג דיל?
האוסקר לא במסך רחב? :-O או שרק באינטרנט זה ככה?
(ל"ת)
מערכון הפתיחה היה מצוין!
(ל"ת)
כנראה למי שמבין את הרפרנסים...
פספסתי 2 דקות מתחילתו, ובתור מישהי לא מעורה וגם בלי יכולת להגביר את הווליום יותר מדי, הוא עבר מעליי… (הי, לפחות זיהיתי את טום קרוז).
הסרט הזר הוא בין הקטגוריות האחרונות לא?
פאק.
יש למישהו קישור לסטרים חי שעובד?
דווקא לא.
ב-4:03, שזה ממש עוד 20 דקות, יגישו את הפרס.
אם כך אני גם מחכה
וגם מפציר באחיי בעלי הסנפיר ביתר שאת – קישור?? עובד??? :P
טוב
זה עובד, אבל דורש הרשמה (קלילה וקצרה ביותר, בלי לינק וריפיקציה אפילו):
http://www.ustvnow.com/
ואז ללחוץ על המשדר הברור מאליו בראש לוח השידורים – של ABC.
ותודה לאסףTV.
לטום הנקס יש זקן.
האם האתר נושא באחריות לדמעות על המקלדת?
לובצקי הפסיד!
מזל שהאלטרנטיבה מצויינת.
וואו, הוגו מתחיל ברגל ימין
חשבתי שהארטיסיט יתחיל בקטיפת הפרסים מהרגע הראשון. יש הפתעות, בכל זאת.
אם הוגו זוכה
אני מתנצל על כל מה שאמרתי על האקדמיה ואתחיל לחשוב שאולי באמת יש להם טעם. אבל זה לא יקרה.
רד,
לא היית צריך לזרוק כלום על המסך!
החתול ניצל.
יש מצב שאיטליה תהפוך להיות הניו-זילנד החדשה?
בהתחשב בעובדה ש"הוגו" עושה חיל בתחום הטכני ושכמעט כולם בסרט הזה איטלקים, כנראה שכן.
אני לא מבין את הקונספט של המונטז' הזה.
למה הסצנה של הילדים המאוננים מ"סינמה פרדיסו" שם?
אני בעיקר מרוצה שזיהיתי את רוב הסרטים שהיו בו...
בתור מישהי עם לא מעט חורים בהשכלתה הקולנועית, זה חילץ ממני חיוך מטופש של שביעות רצון.
והנה הארטיסט מתחיל לזכות
(ל"ת)
פרס ראשון לארטיסט.
האם מכאן הטקס יהיה צפוי?
הו אלוהים, מה ג'ניפר לופז לובשת?!
זה נראה כאילו היא לובשת צדפה ענקית. האגן שלה נראה רחב במיוחד והפטמה השמאלית נראית כמנסה לשאוף אוויר…
את מתכוונת "*מי* היא לובשת"?
(ל"ת)
לא חושבת שהיא לובשת מישהו אבל באמת מעניין מי הלביש אותה
בזוועה הזאת…
ועכשיו ג'ניפר וקמרון פנו את עכוזן למצלמה… ג'ן, אני לא הייתי עושה זאת במקומך. לא ליד קמרון.
ולמרבה האירוניה, בפרס לעיצוב תלבושות...
הסנדלר הולך יחף או משהו כזה.
עוד רגע אנחנו מפסידים
לקנדי, או לפולני או לאיראני ואז אני הולך לישון…
פחחח
אני אוהב שמנסים לגרום לנו לחשוב שיש לסרטים אחרים סיכוי לזכות בפרס הסרט. זה חמוד.
המונטאז' הזה של השחקנים היה נחמד.
אוקיי, למה לופז ודיאז נקרעו מצחוק כש"אשת הברזל" זכה?
זה הצחיק אותן לראות מנהיגה ימנית מקבלת כבוד בהוליווד?
אני חושבת שהיה לזה קשר לתעלול המשעשע שלהן.
לעמוד עם הגב לקהל, כמה שובבי ונועז!
ABC מדלגים על הסרט הזר לטובת הפסקת פרסומות
ויחזרו ישירות לפרס שחקנית המשנה. אנטישמים!
מה, מאיפה לך?
(ל"ת)
אוקיי, אפשר לנשום לרווחה: הם לא דילגו.
ראיתי שב-4:02 הם יצאו לפרסומות והודיעו שמיד לאחר מכן חוזרים לפרס שחקנית המשנה, והסרט הזר תוזמן ל-4:03 אז חשבתי שדילגו עליו.
שחקנית משנה עוד מעט.
אוקטביה ספנסר צריכה לקבל 20 אוסקרים רק על הסצנה הספציפית מ"העזרה" ששוחזרה במערכון פתיחה, אבל אני בעיקר מעודד את מליסה מקארתי. א. סוקי, וב. לא הארטיסט. באמת שכשאתה שם אותו בהשוואה ל"הוגו", סרט הסרטים האילמים הטוב ביותר של השנה, הוא נראה פשוט לא טוב.
יאללה, אנחנו הבאים בתור.
קלטתם את סידר ואשכנזי המחויכים כשקריסטל עבר לידם?
אווווו, שפה זרה!
אני סנדרה בולוק. מגיע לה אוסקר רק על הסרט הזה. בהצלחה ענקית ליוסף סידר! אההה!!!
הנה זה קורה
אולי זה רק אני… אבל סנדרה בולוק מדקלת את המניפסט של הפיהרר לפני הצגת התוצאות… לא הכי מבשר טובות? :P #מיד-נגלה
OH FUCK
והחלום הציוני מתפגז לתוך פצצה גרעינית, ואני הולך לישון! לילה טוב מזרח תיכון
מזל טוב!
אנחנו המדינה עם הכי הרבה מועמדויות שלא זכתה אף פעם!
אבל זה לא חדש
גם לפני זה היינו המדינה עם הכי הרבה מועמדויות שלא זכתה אף פעם, וגם בפעם שלפניה. אבל השיא החדש שנשבר הוא המדינה שהפסידה את האוסקר הכי הרבה פעמים ברצף!
איך הוא נשבר אם בשנה שעברה לא היינו מועמדים?
אולי הניסוח שלי לא ממש נכון
אבל אין לי מושג איך לנסח זאת טוב יותר..זה לא קשור לשנים, לא אמרתי שישראל הייתה מועמדת X שנים ברציפות, זו הפעם העשירית שהיא מועמדת לפרס והיא הפסידה בכל אחת מהפעמים מבלי לזכות אף פעם בין איזשהו הפסד להפסד שבא אחריו.
שוב, אני לא מצליח להסביר את עצמי כמו שצריך אבל מקווה שאני מובן.
בקיצור: שברנו את שיא ההפסדים הרצופים.
לאף מדינה חוץ מאיתנו לא היו עשרה הפסדים ברצף.
עכשיו התברר לי שזה לא ממש נכון.
בזמן שיטוט בויקיפדיה מצאתי שיפן הייתה מועמדת והפסידה את הפרס 11 פעמים ברציפות (משנת 65' ועד 2003). ישראל תסתפק כנראה (בינתיים) רק במקום השני (10 הפסדים, כאמור).
לא נורא, תמיד יש את שנה הבאה.
(ל"ת)
צפוי.
פרידה ניצח.
ביאוס בשביל הישראלים.
לא נורא, רק פרס.
טוב נו, אז שנה הבאה
(ל"ת)
ישששששששששש!!!!
ישראל היא עכשיו רשמית המדינה עם הכי הרבה מועמדויות רצופות בלי זכייה אחת!
כל הכבוד לנו.
אין ספק שאנחנו מיוחדים.
(ל"ת)
אני רק תוהה
למה אנחנו עדיין מופתעים, באמת, ומצפים, באמת, כל פעם מחדש…
:P
לילה טוב וזה
לאאאאאאא פרידה ניצח!!!!! :,-(
(ל"ת)
הנה הלכו ההימורים שלי.
לא הצילום, לא הפולני.
ודווקא רציתי שהערת שוליים יזכה, עכשיו צריך לחפש מישהו לאהוד למשך שאר הערב.
מזל ש...
אני לא ממש זוכר מה הצבעתי כרגע :)
אתה ממש טוב בהקלדה מתוך שינה
(ל"ת)
וואו, שמעתם כמה מחיאות כפיים קיבלה ההזכרה
של "מסיבת רווקות"? אאוטרייג'ס!
יש, אוקטביה ספנסר לקחה! איך אני שמח!!
(ל"ת)
היא ממש חמודה.
והשמלה ממש מחמיאה.
סטנדינג אוביישן, יפה לה.
חתיכת סטנדינג אוביישן!
מעניין מה יקרה אם ויולה דייויס תזכה ותהיה רק האישה השחורה ה-2 בהיסטוריית האוסקר שזוכה בקטגוריית השחקנית הראשית.
ג'סיקה צ'סטיין
אישה יפהפיה. לא ראיתי 'העזרה', אבל היא הייתה ממש טובה ב'סערת רוחות'.
חבובות אחרי הפרסומות!
(ל"ת)
טוב, שאלה:
אוקטביה ספנסר, היא שיחקה פעם באיזה פרק של "המכשפים מוויברלי פלייס"? אני מסנה להדחיק את הסדרה הזאת מהחיים שלי, אבל כל זכייה שלה מזכירה לי את התקופה הנוראה הזאת בחיים שלי.
כן, ב 2 פרקים
(תודה, ימד"ב)
היתה לי הרגשה שאיראן יזכו בסוף
זה בגלל שאמריקאים מתים על דרמות בתי משפט.
האם הסרט האילם הזה יהיה זה שכולם ידברו עליו מחר?
כן. כן.
כולם מדברים עליו כבר חודשים ושבוע מעכשיו כנראה לא ידברו עליו יותר. תפסיקו לנסות למתוח אותנו לקראת הסרט הטוב ביותר כי כולנו יודעים מי יזכה. זה פתטי.
עם כל האכזבה (עלק) וזה
הצבעתי לפרידה, מסתבר.
וגם לויולה.
SO FAR? SO FUCKING GOOD :)
שיט זו סיבה להשאר ער…
וההיסטוריה משתנה בתוך שניות :)
הצבעתי לשחקנית המשנה השנייה ב-"העזרה".
נדפקתי כשהלכתי על בטוח עם ההצבעה לעץ החיים בצילום. זה גם סרט שלא ראיתי וגם סרט ששמעתי שגרוע (אבל מצולם – מדהים)…. נו טוב. לפחות אני לא יוסף סידר :)) (על מי אני עובד, שני הפסדים באוסקר? מתחלף איתו ברגע)
נראה לי שאני אלך לישון כל עוד ההימור שלי כנגד המולדת לפחות השתלם…
נשארתי ערה רק כדי שאוכל לומר שצפיתי ברגע ההיסטורי...
זה היה צפוי ועדיין די אנטי קליימקס… לילה טוב מאחוזה.
Stifler's mom!
באותו חדר עם יוג'ין לוי ופרד ווילרד!
SO MUCH WIN
הקרנת המבחן של הקוסם מארץ עוץ די משעשעת.
(ל"ת)
בפרס העריכה,
נערה עם קעקוע דרקון.
דווקא בסדר.
נערה עם קעקוע דרקון על עריכה!
יש אלוהים!
אפילו העורכים של "נערה עם הקעקוע" מופתעים מהזכייה.
(ל"ת)
עריכה לנערה וקעקוע? מפתיע!
(ל"ת)
רק פרס אחד לארטיסט בינתיים? זה יתכן?
ציפיתי שיהיו לו לפחות 3 עד עכשיו…
סחתיין ל'נערה'. הייתי נותן לו גם פרס על הפתיח הכי מגניב, אם היה כזה.
עם כל פרס שלא הולך לארטיסט משהו בי מתעורר לחיים.
אני מאד שלילית כלפי הארטיסט- אם אתה לוקח את שיר אשיר בגשם ומוריד ממנו את השירים, מה נשאר לך? כמעט שום דבר ששווה אוסקר.
אז יופי על העריכה והסאונד. בינתיים הארטיסט ממש מקופח.
ואם מורידים מ"שליחות קטלנית" את האפקטים... אפשר להמשיך
כך על כל סרט… מן הסתם שירים בסרט מוזיקלי הם חלק די חשוב ומהותי והוא לא שלם או מרשים באותה מידה בלעדיהם. גם סרט אקשן בלי המרדפים והקרבות זה לא אותו הדבר. אז מה זה אומר?
זו לא הטענה
השירים לא היו ב"ארטיסט", אלא דווקא ב"שיר אשיר בגשם".
הטענה היא שה*ארטיסט* חוזר על "שיר אשיר בגשם", רק בלי השירים.
תודה.
אני רק אציין שלא ראיתי את הארטיסט, פשוט הרעיון הנ"ל ממש לא מלהיב אותי.
עכשיו הבנתי... זה לא היה ברור לי מההודעה המקורית
אבל אני חייבת לציין שאהבתי מאוד גם את העלילה של "שיר אשיר בגשם" ואת כל המסביב ולא רק את השירים, ונראה לי לא הוגן לשפוט סרט בלי לצפות בו בכלל רק ע"ס רושם חיצוני. אני לא ממהרת לאמץ את דעת הרוב, אבל אני חושבת שאם אנשים מתלהבים או אוהבים כנראה "בכל זאת יש בו משהו".
בתור אחד שכן ראה את הארטיסט, אני מסכים.
זה סרט מגניב, אבל לאורך כל הסרט יש תחושה שבסרט הזה כבר היינו, והוא היה פי אלף יותר טוב כשקראו לו "שדרות סאנסט" או "שיר אשיר בגשם". אחרי צפייה שנייה בו ואחרי שראיתי שהטקס נפתח עם הזכייה של הוגו אני פיללתי לכך שהארטיסט יפסיד בכל קטגוריה שהוא היה מועמד בה.
שיר אשיר בגשם הוא נפלא באופן כללי.
אבל כשאני נזכרת בו אני מתחילה לשיר באופן בלתי רצוני. מה לעשות, השירים הם החלק הכי טוב והכי זכור אצלו.
אני מסכימה שקצת לא הוגן לשפוט סרט שלא ראית, אבל איך אפשר אחרת? האדם הממוצע לא יכול לראות כל סרט שיוצא ואין לו ברירה אלא לקרוא תקצירים ולהחליט מה נראה לו ומה לא. אז הארטיסט הוא סרט שמלכתחילה היה נראה לי מגוחך והבאז סביבו, במקום להלהיב אותי רק יוצר לי עוד אנטי. זו גם בעיה שלי, לא רק של הסרט.
נו ודאי, כי השירים הם רגעי השיא וכך זה אמור להיות
בכל יצירה מוזיקלית (באופן מלא או חלקי) השירים אמורים להיות בנקודות השיא ואם אנשים חושבים עליה ולא מתחילים לזמזם או לפזם, זה לא מעיד עליה טובות.
אני מודה ש"הארטיסט" השאיר אותי אדישה בינתיים; אין לי שום דבר נגדו ואין לי שום דבר בעדו (עוד לא צפיתי). הוא לא גרם לי לרוץ לקולנוע (אבל זה די קשה, אני יוצאת לקולנוע לעתים נדירות בשנים האחרונות) אבל אין לי שום התנגדות לצפות בו, פשוט לא יצא. אני מעריכה שמתישהו איכשהו יצא. גם אין לי שום אנטי לזכייתו באוסקר. גרועים ממנו זכו, ואני מעריכה שאם וכשאצפה בו הוא יהנה אותי יותר מ"נפלאות התבונה".
עורכי סאונד הם אנשים מוזרים.
"אני רוצה להודות לכל מי שנולד, מי שמתכנן ללדת ומי שנולד ברגע זה"? WTF?!
זה כבר הפרס הרביעי של "הוגו", לא?
בסופו של דבר הוא יהיה הזוכה הגדול של הערב ולא הסרט ההוא, נו, האילם ההוא..
זה מה שקורה שהאקדמיה "מפצה" במאי שלא יזכה בקטגוריה שלו
(ל"ת)
'הוגו' ממשיך לקטוף פרסים, אני שמח.
מגיע לו.
וואו, מיס פיגי... אחלה, אמ, שמלה.
מי היה מאמין ש"החבובות" יכולו להגעיל אותי כל-כך.
אני תוהה לעצמי
קמתי רק לפני כמה דקות והתעדכנתי בזכיות השונות שהיו כבר.
יכול להיות שאם יוסף סידר יצליח להביא עוד כמה סרטים לקטגוריה, האקדמיה באיזשהו שלב תתן לו את הפסלון?
אוף כ"כ רציתי שבדוקומנטרי יזכה "אם עץ נופל"!!
הוא כ"כ השפיע עלי!!! אחד הסרטים שיותר השפיעו עלי מעולם!!
לפחות שהיה זוכה גן עדן אבוד הסוף!! גם הוא היה מעולה!
מה זוכה לי סרט על פוטבול?? :(
היה יכול להיות ממש מוזר אם הסרט על ה-ALF היה זוכה
(ל"ת)
אוי לא, כריס רוק.
Hide Your Kids, Hide Your Funny.
רנגו ניצח!
(ל"ת)
רנגו זוכה, כצפוי
אולי זו השעה, אבל רק לי היה קשה להבדיל בין קרמיט לבילי קריסטל?
המופע של סירק דה סוליי היה נחמד
רוברט דאוני ג'וניור…צחקתי עוד לפני שהוא דיבר. זה מה שיש לי להגיד.
כריס רוק….What's with the mini-fro?
גם אני הייתי מופתעת שכריס רוק ממש הצחיק אותי.
כנראה שזו לא העייפות שמשפצת לו את הטקסטים, כולנו שמענו את זה.
גו רנגו!
כריס רוק גרם לי להיזכר
לא הייתה שום בדיחה על אדי מרפי…
הלילה עוד צעיר
(ל"ת)
אם הייתי גבר באוסקר לא הייתי מתקרבת לאישה.
ג'ורג' קלוני והחברה שלו, רוברט דאוני ג'וניור וגווינת' פלטרו, בן סטילר ואמה סטון. זה נראה כאילו כל הגברים בהוליווד הם גמדים ליד הבחורות האלה על העקבים.
זו הייתה תחרות קשה, אבל אמה סטון עוקפת את שיילין וודלי ואוקטביה ספנסר ונכון לעכשיו היא הדבר הכי חמוד בטקס.
הלוואי שכוכב הקופים זוכה עכשיו! מגיע לו!
אוי, נו.
אני מבינה שלא נעים לכם מסקורסזי, אבל זה לא מוגזם קצת?
אמה סטון כנראה שמה עקבים ממש מטורפים...
באיזה שלב מתחילים לקרוא להם קביים?
בואו נשווה גבהים!
בן סטילר: הניחוש הממוצע ברחבי האינטרנט הוא 173 ס"מ. די ממוצע לגבר. דאוני ג'וניור אותו דבר (הא הא! עקפתי את שניהם). הניחוש לגבי אמה סטון הוא 168. 5 ס"מ הפרש מבן סטילר, ואם היא לבשה עקבים של 10-15 ס"מ אפשר להבין את הפרשי הגבהים. גווינית' פלאטרו נחשבת גבוהה, והניחוש הממוצע עומד על 175 ס"מ. גובהו של ג'ורג' קלוני הוא 180 ס"מ וחברתו מתנשאת לגובה של 179 ס"מ.
לעזאזל איתי ועם ה-173 ס"מ שלי.
לגובה!
(בדיחת ויבי).
הוגו?! אפקטים?!
(ל"ת)
הוגו?
זה מפתיע.
אפקטים טובים והכול אבל כוכב הקופים היה פשוט וואו.
אמה סטון חמודה והכל...
אבל זה היה קצת מאולץ. ומה זה לעזאזל על הצוואר שלה?
והוגו קוטף פרסים בקצב מסחרר. בהחלט מפתיע.
Hush.
אמה סטון מושלמת. שמלה קצת מוגזמת אבל נסלח לה, היא פשוט מתוקה.
אני מאוהב
(ל"ת)
אני אוהב את הבחורה הזאת כל כך!
(ל"ת)
הי, זאת ההיא מהפאק.
יש מצב לשידור חוזר?
Fat jesus!
נראה לי שאם רד פיש לא זרק משהו על הטלוויזיה באפקטים, זה יקרה כשהוא יעלה לבמה.
אגב, רד, יש מצב לקבל אחר כך תכתיב של הראיון שלך בגל"צ בשביל אלה ללא גישה לרדיו? (ביונת דואר עד הבית, אם אפשר)
עוד קצת וברט מקנזי עולה לבמה
(ל"ת)
גם אתם קלטתם
את האכזבה בפרצופו של ג'ייסון סיגל כשברט מקנזי שכח להודות לו ולניק סטולר?
אוגי? מה אתה עושה שם?
(ל"ת)
"What the Stars Are Thinking" הפיל אותי.
(ל"ת)
אכן
הדבר היחיד שקריסטל עשה בינתיים שהצחיק אותי. ומתי כבר תהיה בדיחה על אדי מרפי?!
אני אהבתי את כל מה שהוא עשה.
אם כי בדיחת הערב הולכת מבחינתי להשוואה של טינה פיי בין חיי נשואין לבין יחסי במאי-עורך.
בדיחת הערב היא של הדיקטטור
(ל"ת)
מוזר, לא ראיתי אותו.
מתי הוא היה?
נראה לי זה
http://www.hollywoodreporter.com/news/oscars-2012-sacha-baron-cohen-ryan-seacrest-the-dictator-295179
אני גם ראיתי רק עכשיו. הבן אדם פשוט שרוט בצורה הכי טובה שיש.
בשטיח האדום
לך לממש תחילת התגובות ותחזה בקסם.
הקטע ביוטיוב
http://www.youtube.com/watch?v=mhAg0COnqds
אם ישאלו אותך את מי אתה לובש, תגיד קים ג'ונג איל.
שומעים שהוא תיסרט את כל מה שהוא יגיד על השטיח האדום, אבל הוא עשה את זה כ"כ טוב.
באופנה עכשיו להודות למועמדים שלא זכו?
ומה נסגר עם המבטאים? אני בקושי מבינה אותו, תכניסו את התזמורת.
LOL על האזכור של"קשה להיות סרסור".
(ל"ת)
הגבלת הזמן לנאומים כל כך מרגיזה.
ממש לא נעים לצפות ביוצרים שעבדו קשה כדי להגיע לבמה הזו, וכשהם מנסים להודות למי-שזה-לא-יהיה הם נשמעים כאילו הם מתחרים באתלטיקה קלה בניסיון להגיע לאולימפיאדת לונדון. ואם הם לא מדברים במהירות האור או לחלופין הם חבורה די גדולה [כמו אצל הסרט התיעודי], מתחילים לנגן באמצע שהם מדברים וסוגרים להם את המיקרופון. יכולתם להוריד בבדיחות ובקטעי וידאו מגוחכים, יכולתם להוריד בפרסומות שצצות כל שתי דקות, ולתת לאנשים לדבר כמו בני אדם.
וואו, מפתיע
הייתי בעד משחקי שלטון, אבל הייתי בטוח שאהרון סורקין יקח. בסוף הגיע מישהו אחר.
אני מרחם על קריסטין וויג
חחח ממש
חצות בפריז לגמרי בעעעעע
אבל אלן ענק. אין לי מושג למה הוא לא מופיע לטקס אבל אני מחבב את המרד הזה.
כבר שנים שהוא לא מגיע לאוסקר.
הפעם היחידה שהוא בא הייתה כדי להציג קטע מיוחד לזכרם של נפגעי פיגועי התאומים. דווקא השנה היה כדאי לו לבוא, כי גם השנה היה אסון שהתרחש ב-11 בספטמבר. קראו לו "קרוב להפליא ורועש להחריד".
עוד לא ראיתי אבל LOL למפרע
יודעים למה הוא לא בא?
די, די עם מסיבת רווקות, אני מתחנן!
יאללה שיתקתקו את זה ונוכל לשכוח את הסרט הנורא הזה עם הנשים הנוראיות האלה.
ואהבתי את המשפט של סשה ברון כהן בקליפ הזה קודם. אבל למה לא בתור הדיקטטור?!
מה הוא אמר? לא הצלחתי לשמוע.
(ל"ת)
משהו כמו
"רציתי לעשות סרטים שאהבתי. ומה שאהבתי זה דברים חולניים".
אם הבנתי נכון.
הם מבינים מה הבחורות ממסיבת רווקות עושות לטקס?
והם לא מרשים לסשה ברון כהן להתחפש ולעשות קצת שטויות?
אני מרגישה כאילו עברתי לעולם מקביל שבו בדיחות פלוצים הן סוגה עילית. ואני לא אוהבת להיות פה.
הספרים של לסמור ניצחו.
הסרט הקצר יפה, מגיע לו.
Yay ספרים מעופפים.
הוא לא היה מושלם והיו לו כמה מגרעות, אבל הוא בהחלט מקסים ומרגש ומגיע לו.
עכשיו בימוי!
גו סקורסזה!
הצלע הראשונה במשולש הכוח?
בסרט הוא בטוח יקח…ההפתעה היחידה שיכולה להיות זה בשחקן.
טוב, אולי לא זכינו בפרס הסרט הזר
אבל לפחות פרס הבמאי הלך ליהודים (כן, הזנבישוס הוא יהודי, משני הצדדים. כם לי לקח זמן לעכל את זה).
אהבתי את צרחת ה"מרררססייי" של דוז'ארדן.
הוא נשמע כמו סולן של להקת גראנג' צרפתית.
אולי האוסקר היחידי של הארטיסט שהסכמתי איתו בלב מלא.
ז'אן דז'ורדן נשא נאום ענק!
ז'אן דוז'ארדן אמר "פאק" או שזו הייתה מילה בצרפתית?!
:O
מישהו בכלל הבין מילה ממה שהוא אמר?
זאת אומרת, לפני שהוא התחיל לצרוח. יש לו מבטא עצבני. ממש חוסר התחשבות כלפי חסרי הכתוביות כאן.
לא יודע לאיזה חלק אתה מתכוון
אבל התרגום של המשפט האחרון שלו בצרפתית הוא (באדיבות אבנר שביט מוואלה): איזה ניצחון אדיר! תודה רבה
בזמן שנטלי דיברה עליו
היה לו פרצוף של "The fuck is she saying"
השחקנית משנה שלו תירגמה לו.
(ל"ת)
כמה זה יוצא במניין האוסקרים של מריל סטריפ?
(ל"ת)
3
(ל"ת)
ומה שיא האוסקרים לשחקן?
(ל"ת)
בואו נראה:
וולטר ברנן זכה בשלושה אוסקרים, כולם על שחקן המשנה הטוב ביותר, וג'ק ניקולסון זכה בשלושה – "קן הקוקייה", "תנאים של חיבה" (על שחקן משנה) ו"הכי טוב שיש".
קתרין הפבורן היא השיאנית, עם ארבעה.
כולם על תפקיד ראשי.
subatoi שאל על שחקן, as in כזה עם בולבול.
(ל"ת)
אכן
אני מתנצל מעומק הלב בפני קתרין הפבורן, לא התכוונתי לרמוז לשום דבר בקשר אליה, למרות העניין עם המכנסיים.
האמת היא שהכוונה היתה לשחקן
במובן הרחב של המילה, כלומר שחקן/ית. אז תודה על כל התשובות
מריל סטריפ היתה צריכה כבר לזכות עוד איזה ארבע פעמים
אם לא יותר, ועל שחקנית ראשית.
אקדמיה מעצבנת.
אוף
there goes ההימור שלי על מישל וויליאמס. נו טוב, אף פעם לא היה ממש סיכוי..
תודה לאל ששכחתי לעדכן את ההימורים שלי.
ושהשארתי את מריל סטריפ שם.
Surprise!
הלוואי שהכלב יחרבן על הבמה הלוואי שהכלב יחרבן על הבמה הלוואי הלוואי הלוואי.
מישהו מופתע?
?Anyone? anyone? Bueller
היה טקס נחמד, עם כמה הפתעות. תגובת סיכום מאוחר יותר. עכשיו אני הולך לגרור את עצמי למיטה (עשיתי בשכל לקחת יום חופש היום)
מה, שום Outro? איזו בדיחה מסכמת?
Oh well.
הזוכים היו צפויים, אבל היו הרבה מהם שהיו מוצדקים (באופן מפתיע). הטקס עצמו היה משעשע – בילי קריסטל הי אדיר, וגם המנחים היו נהדרים.
את פרס המנחש האמיץ על שם מרשה גיי הארדן אני כבר לא אקבל (הימרתי על "עץ החיים" במקום על "הוגו" בקטגוריית הצילום) אבל מלבדו, קלעתי בול לכל הקטגוריות.
טקס סביר.
היה צפוי, אבל בכל זאת 'הוגו' הצליח לגבור על כמה מתחרים.
'הארטיסט' זכה ביותר מדי פרסים, אבל זה היה ברור.
בילי קריסטל הנחה מעולה, וכולם היו נחמדים.
מעולה? בילי קריסטל? מעולה?
הוא היה כל כך גרוע. הוא נראה כאילו הוא עומד להפוך לנוזל סמיך ומבעבע של פלסטיק. חוץ מזה, הזכיות של מריל סטריפ וז'אן דוז'ארדן היו רגעים מקסימים. כמו שיאיר רווה אמר, הזכיות של הצוות של "הארטיסט" היו כל כך מקסימות כי ראו איך הם מאושרים מזה שהם במעמד הזה. "הארטיסט" אולי קצת מעצבן ברמת ההערכה העצומה שהוא זוכה לה, אבל זה נחמד לראות איך סרט כל-כך אנדרדוגי זוכה לכזה כבוד. אם "הוגו" היה לוקח זה היה יכול להיות יותר נחמד כי הוא פאקינג מהמם, אבל אני מאוד שמח בשמחתם של כל צוות הארטיסט.
מסכים לגבי קריסטל.
המפעילים שלו היו צריכים לזכות באוסקר על אפקטים אנימטרונים.
האכזבה שלי מהדוקומנטרי קשה מנשוא....
איך, איך "אם עץ נופל" לא לקח?? זה פשוט לא ייתכן….
זאת פעם ראשונה שבאמת הבנתי לעומק את סיפור המבול בתנ"ך. לפני זה לא האמנתי שהאנושות יכולה להגיע לכזאת רמת שחיטות שצריך להשמיד את כולה, חשבתי שסתם הקב"ה הגזים, ובסוף הסרט אמרתי תודה שהוא הבטיח לא לעשות את זה שוב כי אחרת כולנו היינו עפים מפה מזמן. הקשת בענן נראית לי באור שונה לגמרי היום אחרי הסרט הזה.. פושעי אנושות שהורסים את העולם משלמים כנסות שלא מזיזים להם, וממשיכים בתאוות הבצע שלהם להיות האיש ה44 הכי עשיר בעולם כי 45 לא מספיק כשמגיע להם עונש מוות, ואנשים שמצילים אותנו נשלחים לכלא טרוריסטים…
כמה עצוב, באמת הגיע לו לנצח…. :-(
אחרי שנים לא מעטות
התעוררתי לצפות בטקס (לא כולל השטיח האדום), והיה די נחמד. סיימו מוקדם, ככה שגם לא איחרתי לעבודה. יישר כוח. נלך לישון כבר בערב…
הכיתוב "קודאק" עוד הופיע בחזית; החבובות איכזבו; ניק נולטי נראה מפחיד; ג'ון טרבולטה נראה מפחיד; ג'יימס ארל ג'ונס בלתי ניתן לזיהוי בגלל שהעור שלו הבהיר(?). לגבי שלוש ההערות האחרונות, אולי זה בגלל שלא ראיתי את שלושתם הרבה זמן. מסקנה – לראות יותר טקסי אוסקר.
וחוץ מזה, פעם היה נהוג להתחיל עם פרסי שחקני המשנה, לא?
והיה נחמד שכשהסרט זכה, דוז'ארדן עלה כשהוא מחזיק בעצמו ברצועה של אגי, ונותן לו משהו לאכול באמצע.