בזמן האחרון, DC-וורנר הפך מאולפן שעובד על סרטים לאולפן שמשחרר הכרזות על סרטים שאולי, ואולי לא, ייצאו.
זוכרים את סרט ההמשך ל"איש הפלדה" שהיה אמור להיות? או אולי "סייבורג", או "ליגת הצדק 2" שהבטיחו לנו שיקרה? אולי את "ציפורי הטרף" בכיכובה של הארלי קווין? ובכן, נכון לעכשיו אף אחד מהסרטים האלה כבר לא קורים – ואנחנו יודעים את זה כי DC באו ועשו סדר בכל אלפי ההצהרות שלהם בקומיק-קון, באירוע שבו הם הכריזו מה הם הסרטים שלהם שייצאו בשנים הקרובות, ואלו הן: "אקווהמן", "שאזאם", "יחידת המתאבדים 2", "הבאטמן", "ליגת הצדק האפלה", "באטגירל", "חיל הפנסים הירוקים" (בכיכוב שתי הגרסאות הפופולאריות של הפנס), "הפלאש: פלאשפוינט" ו"וונדר וומן 2".
אוקיי, הייתי יכול לחיות בלי "יחידת המתאבדים 2", ואמנם לחלק מהסרטים אין אפילו תאריך יציאה, שלא לדבר על ליהוק אבל באתם ואמרתם שזה הליינאפ של הסרטים הקרובים וזה מה שאתם עושים, אז יאללה – תעשו. לפחות עכשיו, אחרי שהכרזתם על זה בפני כולם, נוכל לדעת מה הולך לקרות.
ולקח להם רק חודש אחד עד שהם התחילו לשבור את המילה שלהם.
ביום שלישי, הם הוסיפו סרט במפתיע לשורת הסרטים שהם הולכים להוציא – אחד כזה שכאשר אתה קורא את התיאור שלו בפעם הראשונה אתה לא משוכנע שלא הזית אותו. מסוג תקצירי הסרטים שגורמים למציאות ולדמיון להיות פחות ופחות מופרדים. מדובר בסרט של הג'וקר, אבל לא הג'וקר שג'רד ליטו משחק אלא ג'וקר שאמור לשחק אותו שחקן צעיר יותר, שמספר את האוריג'ין של הג'וקר. הסרט יהיה בבימויו של טוד פיליפס ("בדרך לחתונה עוצרים בוגאס") ואולי בהפקתו של מרטין סקורסזה. בנוסף, הסרט אמור להיות סרט פשע גנגסטרים בסגנון סקורסזה בשנות ה80 של גותהאם – אתם יודעים, הסגנון שבזכותו טוד פיליפס התפרסם. או משהו.
אני לא לחלוטין בטוח שהג'וקר היא דמות שצריכה אוריג'ין אבל, היי – זה יכול תיאורטית להיות טוב. כל ג'וקר שהוא לא הג'וקר של ליטו זה כבר שיפור, ואומנם סקורסזה המפיק הוא לא סקורסזה הבמאי אבל הוא עדיין פאקינג סקורסזה (אם באמת ישתתף בהפקת הסרט). ואם כבר עוד סיפור באטמן אז לנסות לתאר את גותהאם כעיר הפשע הנוראית לפני שבאטמן נכנס אליה עלול להיות מגניב ולא סתם עוד סרט פשע או גיבורי על. אז נניח.
שלשום, הם הוסיפו עוד סרט. גם על הג'וקר. והפעם לצערנו, כן עם ג'רד ליטו. מצד שני, לפחות גם עם הארלי קווין. ג'ון רקווה וגלן פיסרה, צמד הבמאים שמתמחים בקומדיות רומנטיות טובות מהרגיל ("אני אוהב אותך פיליפ מוריס", "טיפש, מטורף, מאוהב") אמורים לביים את הסרט על צמד הנבלים שאמור להיות "סיפור אהבה קרימנלי, כמו "כשהארי פגש את סאלי" על אמפטמין". ש..אה.. בסדר? הסרט אמור לכאורה לצאת רק אחרי "יחידת המתאבדים 2" אבל המפיקים לא נשמעים ממש סגורים על זה, כי לסרט הזה (חסר השם נכון לעכשיו) כנראה כבר יש במאים שקרובים לחתום עליו (למרות שDC הוכיחו בעבר כשרון מיוחד לאיבוד במאים שכבר חתמו על פרוייקטים שלהם) ואילו ל"יחידת המתאבדים 2" אין, וזה מתחיל להישמע כאילו רשימת הסרטים שהם הצהירו עליהם בקומיק-קון הייתה רשימה אקראית של סרטים שהם רצו לראות אם נתלהב מהם ועכשיו שאנשים לא אז הם מכריזים על סרטים חדשים שהם מקווים שאולי מהם אנחנו כן נתלהב.
אתמול, טוב אתמול לא הכריזו על סרט ג'וקר, אבל אולי הם שומרים משהו טוב לקראת סוף השבוע. אולי בקרוב נשמע על סרט שבו הג'וקר הוא באטמן בבימויו של מייקל ביי שאמור להיות מחזמר צבעוני או סרט על הג'וקר זקן ומיושן בעתיד סטימפאנק בבימויו של קלוד לנצמן שאמורה להיות קומדיות סקרובול משנות ה30, או סרט על הג'וקר בבית הספר בבימויה של סופיה קופולה שאמור להיות סרט דוגמה 95. כל האפשרויות פתוחות!
כל הדבר הזה פשוט לא גורם לי לחשוב שמישהו באולפנים האלה יודע מה הוא עושה. מי צריך שני סרטים על הג'וקר? למה אני שומע חדשות של במאים על סרטים שלא הכרזתם עליהם לפני חודשיים ועדיין כלום על הסרטים שאז הכרזתם עליהם? מי באולפנים האלה, עם יד על הלב, יכול להסביר לי איזה סרטים ייצאו מתי? ואיך לעזאזל עוד לא החתמתם את פאטי ג'נקינס על "וונדר וומן 2" אלא עדיין מתמקחים איתה על המחיר? האם מישהו בכלליות, באולפנים האלה, יודע מה הוא עושה?
*שתי* הגרסאות הפופולריות של הפנס
תגובה ברת מחיקה כמובן
*בת* מחיקה כמובן
אם כבר קטנוניים.
אני חושב שאם תשאל את דורון
הוא בבירור לא יסכים איתך.
הוכחה מקושרת, כמובן: https://alaxon.co.il/thought/בגלל-שככה-מדברים-%e2%80%8f/
אומנם 48 זה לא כזה "צעיר" אבל אין ספק שמייק פאטון הוא אחלה ליהוק לג'וקר של סקורסזה.
כן, אני לעולם לא אפסיק להאמין בזה.
פאטון הזדקן בן לילה
הוא עדיין מלך וכיו"ב, אבל כבר לא נראה כמו הג'וקר שדמיינתי שהוא יכול היה להיות.
שנאוצר אוהב את עין הדג, ארסנל ומייק פאטון. מבחינתי, הוא האלטר אגו שלי שמגיב בעין הדג כשאני נרדם, ואני אאמין בזה עד שלא יוכח לי אחרת.
לאורי קליין יש הצעה אחרת - טום קרוז
במחשבה ראשונה זה מוזר, אבל במחשבה שנייה אני דווקא חושב שזה יכול להיות מעולה. קרוז מספיק מטורף וכריזמטי כדי לעשות צדק לג'וקר ולגרום לו להיות נבל ממש משכנע. תחשבו על שילוב התפקידים שלו ברעם טרופי ומגנוליה.
ניקולס קייג' כהג'וקר
אני מאוד לא רוצה שזה יהיה הליהוק, אבל אני גם קצת כן….
זה עלול להיות קטסטרופלי באופן מרהיב
ניקולס קייג' הוא לא שחקן רע (רחוק מזה, הוא זכה באוסקר! הוא מאוד מוכשר כשהוא רוצה) הוא פשוט לא בחר סרטים טובים\הראה אכפתיות בתפקיד שלו כבר תקופה דיי ארוכה. ולאיש לו כשרון לא מבוטל לדמויות עם טירוף בעיניים (בגלל הסיכוי הלא קטן שאלה לא הדמויות שמטורפות אלא השחקן)
הג'וקר שלו יכול להיות מופע קרקס מוטרף והזוי לחלוטין וגם אם זה לא יצא "טוב" זה לעולם לא יהיה משעמם
מצ"ב חמשת ההתחרפנויות הטובות ביותר של ניקולס קייג' על פי דורון
התשובה היא "הם המשיכו להעסיק את סניידר [עד הטרגדיה], אז ברור שלא".
(ל"ת)
נו באמת.
א. "לשבור את המילה שלהם?". מה.
איזה מילה הם נתנו שאפשר לשבור? מישהו מונע מהם להכריז על דברים חודש אחרי הקומיקון? לנו לא הובטח כלום. סרט בפיתוח זה לא סרט שהולך לקרות בהכרח.
ב. הם לא הכריזו כלום. כל אלה דיווחים. ומה שהכי מעייף זה שאנשים אינטליגנטים נותנים יד לדיווחים האלה וממשיכים לגלגל אותם כשרמת האמינות שלהם בכלל לא ברורה.
ג. אני שמח שמתוכננים כמה סרטי סטנד אלון ביקום הזה ושהם לא ילכו בגישת "סדרת הטלוויזיה" של מארוול.
ד. ובנימה זאת, לא אכפת לי באיזה גישה הם יבחרו, רק שיעשו סרטים טובים. אני מת על ג'ף ג'ונס. וונדר וומן היה הסרט הראשון שיצא תחת הפיקוח שלו והוא היה סרט מצוין. אז כולי תקווה שזה ימשך.
אפשר בהחלט להתווכח על הטרמינולוגיה
אבל הציפייה הבסיסית זה שאם הכרזתם על 9 סרטים, ולחלקם אין עדיין במאי, תסריטאי או ליהוק – שקודם תעבדו עליהם, ורק אז תתחילו להוסיף עוד סרטים לליינאפ שלכם.
אבל כרגע הם לא הוסיפו כלום.
גם HBO מפתחים 5 ספין אופים של משחקי הכס כשרק אחד מהם יצא לפועל.
ככה התעשייה עובדת. כל זה ביחד עם העובדה שאלה לא הכרזות רשמיות אלא דיווחים שלא ברור מאיפה נאספו רק הופך את הסיטואציה ליותר מגוחכת, אבל לא מהצד של DC אלה שלנו.
זה בסדר שמפתחים רעיונות
אבל אם HBO היו מכריזים על ספין-אוף למשחקי הכס עם תיאור כללי וחודש לאחר מכן היו מתחילים לצאת ידיעות (מאתרים מכובדים, כמו THR) על שני ספין-אוף אחרים שכבר מקבלים ליהוק ויוצר סדרה, הייתי מעלה את אותה השאלה. אין לי בעיה שסרטים קמים ונופלים, אין לי בעיה שמפתחים סרטים שלא קורה איתם שום דבר – אבל יש משהו מגוחך בזה שזה מתרחש שנייה אחרי שהם הכריזו מה הפרוייקטים שהם כרגע אמורים לעבוד עליהם.
כלומר, אני אנסח את זה ככה
על פי התאריכים שהם קבעו כרגע מראש יש להם סרט אחד ב2018 (אקווהמן)
שני סרטים ב2019 (שאזאם ווונדר וומן 2) ושלושה סרטים כלשהם ב2020 (חיל הפנסים הירוקים, סייבורג? [ למרות שלא הכריזו עליו בקומיק-קון], ??)
זה אומר שמבין הסרטים שהם הכריזו בקומיק-קון יש עוד 4-5 שהולכים לצאת רק ב2021 והלאה. אם אנחנו אופטימיים לגבי תהליך העבודה שלהם – נניח 2 סרטים ב2021, ועוד 3 ב2022. זה אומר שהסרטים האלה הולכים לצאת ב2023? והם מתחילים לעבוד עליהם כבר עכשיו? נשמע, איכשהו, לא סביר.
לחלופין, זה אומר שהסרטים האלה ייצאו לפני חלק מהסרטים שהכריזו עליהם, ואז, כן, זה קצת שובר את המילה שלהם.
בכל מקרה, כולי תקווה שהסרטים הבאים שייצאו יהיו טובים. יש לחברה הרבה דמויות, שחקנים ובמאים שאני אוהב ומעריך ואני לא רוצה לראות את כולם נזרקים לפח בגלל אין-אונות הפקתית של הבכירים בחברה.
עושים the lean start
רק לסרטים. נשמע לי כמו מתכון לכשלון.
אוהבים לקטר על קווין פייג'
והדיקטטורה שהוא משליט על היוצרים המעורבים, אבל יש לה לא מעט יתרונות.
"האם מישהו בכלליות, באולפנים האלה, יודע מה הוא עושה?"
אם זו הייתה הכותרת של הפוסט היה אפשר לתייג אותה בפייסבוק בעמוד "כתבות שהמילה היחידה בהן אמורה להיות 'לא'". מאז BVS לא נראה שמישהו שם ממש יודע מה הוא עושה או למה הם מכוונים או מה יוצא מתי. שני במאים פרשו מ"הפלאש", הבמאי של "הבאטמן" התחלף, כל השמועות האלו על עזיבה של בן אפלק, דייויד אייר צועק "פאק מארוול" בבכורה של הסרט הנוראי שלו. כל היקום הזה וההתרחשויות בו – לפני ומאחורי המצלמה – הם כמו תאונת רכבת: זה הרבה הרס וזה רע אבל קשה להסיר מזה את העיניים. בטח כשהם משחררים הודעות על סרטים חדשים כל יומיים.
בשניות הראשונות אחרי שקראתי, סרט על אוריג'ין לג'וקר נשמע כמו רעיון איום ונורא. אבל כשחושבים על זה, זה יכול להיות בעל פוטנציאל. אחת השורות המוכרות מ "The Killing Joke" היא שהג'וקר אומר "אם חייב להיות לי עבר, אני מעדיף שזה יהיה בחירה מרובה". גם ב"אביר האפל" הוא נותן כל מיני גרסאות לעבר שלו. כלומר, אפשר לעשות סרט אוריג'ין לג'וקר שהוא לא בהכרח האוריג'ין של הג'וקר. אפשר לעשות חמישה סרטי אוריג'ין שונים לגמרי לג'וקר, כמו אלה שכתבת. אולי הג'וקר היה קומיקאי כושל שהסתבך עם המאפיה. אולי הוא היה פיראט מפחיד שהגיע לגות'האם והחליט להתיישב שם. אולי הוא היה רופא שיניים שהתמכר לגז צחוק. מה מהם האמיתי? מי יודע!
רק יש לי בקשה אחת – אם זה אכן מתרחש בשנות השמונים, שלא ידחפו לשם את הנבלים הכי מוכרים של באטמן רק בשביל פאן-סרוויס, א-לה "גות'האם" הסדרה. יש לו אלפי חוברות שונות עם הרבה נבלים שאף פעם לא קיבלו ייצוג על המסך, תשתמשו בהם! גם אם הם המגוחכים האלה שמזכירים בהתחלה של "לגו באטמן". אני רוצה לראות סרט של הג'וקר מתיידד עם "מלך הרטבים" הצעיר!
אבל הכי טוב – שפשוט יאחדו את הסרט הזה והסרט עם הארלי קווין לסרט אחד. "יחידת המתאבדים" ניסה לדחוף פנימה את "Mad Love" אבל הוא עשה את זה ב 5 סצינות, שזה עוול לשתי הדמויות האלה. אפשר לעשות סרט על הג'וקר שהוא חצי דרמת-פשע וחצי אוריג'ין שלו ושל הארלי, כמו שצריך הפעם. והאמת? טוד פיליפס נשמע כמו בחירה מעניינת למדי. אבל חסר לו שהוא תוקע שם את זאק גליפינקיס, גאד דאם איט!
מצחיק שגאיליפינקיס דיבב כבר את הג׳וקר.
אני בעד שיקפוץ להופעת אורח אם כבר.
ואגב, הזכרת את קילינג ג׳וק. הוא לא סתם אומר שהוא זוכר את העבר שלו אחרת בכל פעם. הקומיקס הזה מראה לנו את האוריג׳ין של הג׳וקר. אשכרה. זה כבר נעשה. הטריק פה הוא שאנחנו אמורים לפקפק באמינות של מה שהוצג לנו (למרות העובדה שמי שמספר את הסיפור הוא מספר כל יודע ולא הג׳וקר עצמו).
אין שום סיבה שזה לא יהיה המצב עם הסרט. אם יש אמת בדיווחים אני משוכנע שסקורסזה ופיליפס יושבים וקוראים את קילינג ג׳וק ממש עכשיו. וגם אם הם יקחו ממנו דברים לא צפויים – זה בסדר. הג׳וקר הוא דמות כל כך ורסיטילית. יש אלף דרכים להציג אותו. עוד לא ראיתי גרסא אחת שלו שלא היתה לגיטימית בצורה כזאת או אחרת. בעיקר כשזה סרט סטנד אלון שלא קשור לשום המשכיות או קנון. שוב, אם זה באמת קורה אנחנו יכולים להיות עדים לסיפור elseworlds מאד מגניב בקולנוע, דבר שטרם נעשה.
אני צריך להפסיק לכתוב הודעות מהטלפון, או בבוקר או כשאני חולה.
רק מתקן את עצמי ואומר שהאוריג׳ין של הג׳וקר לא מסופר בידי מספר כל יודע.
האוריג'ין של הג'וקר לא ידוע, למרות killing joke
the killing joke לא ממש נחשב לקאנון, ובטמן גם גילה ביושבו על כס קרונוס שהג'וקר הוא למעשה שלושה אנשים (לא ברור אם בו-זמנית, התחלפו עם השנים או פשוט ג'וקרים מיקומים מקבילים)
אפשר להראות את זה כמו אחד מסיפורי האוריג'ין שלו
הקילינג ג'וק מאד קנון.
כל מה שקרה לברברה גורדון אחר כך נלקח ישירות משם, מה שאומר שמכירים ביצירה בהמשכיות המרכזית. זה שזה הורס את הסוף האמביוולנטי והיפה של מור זה כבר משהו אחר.
כיסא המוביוס זה כבר סיפור אחר ועדיין לא גילינו מה הלך שם. אז אני מעדיף שהעלילה הזאת תיחשף כבר לפני שנוכל לדון בזה ברצינות.
בעצם, יש כאן רעיון לסרט לא שגרתי.
במקום יקומים מתפצלים – יקומים מתחברים. במקום סרט "מה היה אם", שמראה איך שינוי קטן מתפזר לקווי עלילה מקבילים (כמו דלתות מסתובבות), אפשר להראות איך כמה דרכים שונות לחלוטין יוצרות בסוף את אותו ג'וקר:
קחו את כל סיפורי האוריג'ין של הג'וקר. שלבו את כולם בסרט אחד – בין אם על ידי אותו שחקן במראות שונים (קייט בלאנשט במניפסטו) או מספר שחקנים שונים (אם בוב דילן כן, למה לא הג'וקר). העלילות שלהם יחתכו אחת את השנייה, ישתלבו אחת בשנייה, יהיו כולן הגיוניות וסבירות – ובסוף, כולן ביחד יגיעו לאותו חדר בית חולים שממנו יצא רק ג'וקר אחד. מי מהאנשים שנכנסו לבית החולים היה בסוף הג'וקר
The Joker: Agent of Order
(ל"ת)
עשרה ג'וקרים קטנים.
(ל"ת)
זה רעיון אדיר!
אני לגמרי בעד. אבל בשביל זה צריך תסריטאי ובמאי מהשורה הראשונה. המלצות?
fool us once dc shame on you fool us...
פעם ראשונה לעבוד עלינו מצחיק מצחיק אבל יאללה קחו קרדיט על האביר האפל
פעם שנייה לעבוד עלינו? יאללה קחו קרדיט על האביר האפל
פעם שלישית? רביעי?
אוקי אז כנראה של ייצא להם עוד אביר אפל. זה עצוב, כי אנחנו רוצים שיהיה עוד אולפן מארוול שעושה סרטי קומיקס טובים אבל חייבים להודות, די סי גרועים, סובבו את זה איך שבא לכם, הם יצרו בחטא עולם מלא בחטאים קטנים. הם מנסים להפוך את הקומיקס למשהו בוגר…. זה לא עובד ככה. יודעים עוד משהו?
האביר האפל היה בסופו של יום המפלה של דיסי ובואו נודה באמת:
עלילתית באטמן הוא סרט פשע בינוני
אבל עם נבל מעולה
ומשחק מעולה
ובמאי שיודע לעשות אקשן מעולה. וזה מספיק.
והאווירה האפלה והבוגרת? זה היה גימיק נחמד שעובד רק כשכל המסביב עובד.
אנחנו רוצים סרטי קיץ כיפיים די סי זה לא כזה מסובך.
נה נה נה
אני מעדיף לחכות עד אחרי שיצא justice league בשביל לשפוט אותם
אבל כל הליינאפ נשמע קטסטרופלי
בשורה התחתונה בתור מעריץ של dc comics כל מה שאני רוצה זה שיקחו סיפורים מהקומיקס ויעבירו אותם מדיום לקולנוע
כל סיפורי הorigin הם רלוונטים רק אם הם חלק מהסיפור
אני לא סובל כשמשלבים ועושים מיקסים בין סיפורים או שלוקחים דמויות ונותנים להם סרט סתם רק בגלל שהם פופולרים עכשיו . זה מטומטם.
בגלל זה הסרטים הכי מוצלחים בעיני הם 300 , watchmen וsin city
זה עצוב בטירוף שלראות שדי סי לא מצליחים ליצור סרטים מוצלחים לגיבורים הכי פופולרים שלהם
אבל כבר הרעיונות נשמעים רע
נו באמת
הכותרת מגוחכת ברגע שאתה מדבר על להפסיק להכריז. די סי וורנר לא הכריזו על שום דבר מאז קומיק קון זה בסך הכל דיווחיים על סרטים בשבלבים מסויימים של פיתוח שאולי ואולי לא יתקדמו
ליקום של DC היה פוטנציאל
אני לא מעריץ של DC , אני מעריץ של מארוול (עוד לא הגעתי לקומיקס כי אני לא יודע איפה להתחיל אבל ראיתי את כל הסרטים ונהנית מרובם), ואני גם כמעריץ של מארוול יכול להגיד שליקום של DC היה פוטנציאל , תגידו מה שתגידו על היקום שלמארוול אבל האנשים שכותבים את התסריטים מרגישים שהם מבינים את הדמויות והשינוי שהדמויות עוברות לאורך הסרטים הם שינויים מובנים כי אף אחד מהם לא הולך נגד הבסיס של הדמות שאנחנו יודעים שתפעל, ביקום של מארוול (שהוא וסטאר וורס היחידים שמצליחים ליצור יקום קולנועי) הדמות שזה הכי ברור אצלה זה טוני סטארק שמתחיל את כל היקום הקולנועי (הסרט שלו היה הראשון) כנרקיסיסט מניאק שהדבר היחיד שמעניין אותו זה להרוויח עוד כסף ולשכב עם כל מישעי שנראית בערך טוב ,ואנחנו רואים אותו משתנה במהלך הסרט הראשון (ולמעשה כל סרט אחר ביקום של מארוול שבו הוא מופיע (הוא די הדמות הראשית של היקום הקולנועי הזה)) לאדם שרוצה לאזור ולשפר את העולם בכל אמצעי שהוא רואה לנכון (ויודע להגביל את עצמו כשצריך)ועוזר לאנשים אחרים שרוצים לעשות כמוהו ואפילו התחתן (או לפחות עומד להתחתן )עם פיפר פוטס (ואני השכרה חושב שיש להם סיכוי טוב מעוד להצליח בנישואים האלה).
וכדי לסכם את הבעיות אצל DC אני יכול לכוון לסופרמן, אני כמו שכבר אמרתי לא מעריץ של DC אבל אפילו אני יודע שהדמות נאמנה יותר למקור הייתה מהטרילוגיה המקורית של סופרמן שהציגה בחור שהיה אומנם חזק יותר מכולם וידע את זה אבל תמיד ידע לעשות את הדבר הנכון ובאמת עניין אותו חיי אדם, והוא לא היה כמו בסרטים של היקום של DC כמו שהNostalgia Critic אמר את זה באחת הביקורות שלו על הסרטים זה שסופרמן הוא לא באטמן!!! הוא אמור להיות סמל לתקווה ולא הפחד לכל הפושעים וכשיקום קולנועי אין הבנה של הדמות המרכזית והכי בסיסית שלו שכל שאר האירועים ביקום אמורים להתקשר אליה או לפחות לכלול אותה או את החברים שלה (עד רמה מסוימת) אני לא חושב שיש ליקום כזה פוטנציאל רב במיוחד .
איך הם יכולים לוותר על ליגת הצדק 2?!
כל הפואנטה של הסרטים האלה זה לא להוביל בסוף לאירוע כל כך גדול ומדהים שמצדיק צפייה בכל הסרטים שלפניו? אני לא בטוח מה היה מצבה של מארוול אם בסוף כל סדרת סרטים לא היה איזה "מלחמת האזרחים" או הנוקמים – כרגע מה שיש לDC זה ערמות של סדרות סרטים, פריקוולים וסיקוולים ואף לא סרט אחד שמצדיק את היקום הקולנועי הזה .
היי, לפחות יש במאי ל"יחידת המתאבדים 2" עכשיו
גאוין או'קונור במאי "רואה החשבון" ו"לוחם" נשכר לביים את הסרט.
טוב.
שנתיים לאחר מכן:
אני.. די עומד מאחורי כל מה שכתוב פה.
בערך חצי מהסרטים שהוכרזו אז עדיין עומדים בסימן שאלה (מישהו שמע משהו על ליגת הצדק האפלה? באטגירל? חיל הפנסים הירוקים?), חלק מהם נראה שנקברו סופית-או-לא-סופית (הסרט ג'וקר של ג'רד ליטו, תודה לאל) ובכלליות נראה שאם יש איזשהו לו"ז מסודר בוורנר, גם הם לא יודעים אותו.
החדשות הטובות הן שלפחות עכשיו הם מפסיקים לצאת בהכרזות כל שני וחמישי (למרות שסביב "אקווהמן" הם חזרו לסורם) מה שנותן לנו פשוט לחוות את האולפן יום אחר יום. מה הלאה? ציפורי הטרף ווונדר וומן 1984? נפלא. אחר כך "איש העטלף" ו"יחידת המתאבדים"? אחלה. אין לנו מושג מה הלאה? מדהים. תשמרו את זה ככה.
עדיין לא מבין את השיטפוסטינג על די סי.
הם לא טרחו לבטל את הסרטים שציינת כי רובם מעולם לא הוכרזו רשמית. שלושת הסרטים בהם לטו אמור היה להופיע מלכתחילה היו ״דיווחים״. איך נדע אם זה די סי שהדליפו או סתם אנשים עם יותר מדי זמן פנוי כמו אתה יודע מי?
לדי סי יש לו״ז מסודר ואני לא מבין למה לומר שאין או שהם לא יודעים מה הולך.
בירדס אוף פריי – פברואר 2020
וונדר וומן 84 – יוני 2020
באטמן של מאט ריבס – יוני 2021
יחידת המתאבדים של גאן – אוגוסט 2021
אקווהמן 2 – דצמבר 2022
לי זה נראה מאד מסודר.
והסדר הזה לא השתקף בשום, אבל שום צורה, ממה שקרה בכתבה המקורית
אני מסכים שמאז העניינים הסתדרו, לעת עתה. אבל באותה תקופה הבלגן לחלוטין שלט, ואפשר לראות את זה.
כמו כן, לא כל ביקורת לגיטימית היא "שיטפוסטינג". נראה לי שאפשר לראות שיש לי מה להגיד בעד ונגד כל חברה ו-DC לא סופגים יותר חרא סתם כי הם באים לי רע בעין.
חוץ מזה שהם כן סופגים יותר חרא
והרוב נובע מזה שהם לא עושים כנס מסודר כמו דיסני. אני אישית לא מבין למה זה משנה. עד עכשיו היינו חשדניסטים לגבי כל דיווח או הדלפה, ורק במקרה של די סי לקחנו את זה כמשהו קיים.
ומכאן נובע ה-bias שמוביל לשיטפוסטינג.
סופגים יותר חרא איפה?
כי אני מדבר על עצמי. אני לא נציג כל האינטרנט.
אבל התגובה שלך היא חלק מהבעיה.
ספציפית העובדה שאתה מבקר את די סי על זה שלא ברור מה קורה עם כל הפרויקטים ה״מודלפים״ ש״דווחו״ בכל מיני אתרים. כשאין לנו הרבה בסיס לגבי רוב הפרויקטים האלה.
אתה מציג את זה כאילו שלדי סי לא ברור מה הם עושים גם בשנתיים האחרונות כשבפועל הם נפתרו מזאק סניידר וקווין טסוג׳יהארה והוציאו שלושה סרטים מוצלחים ברצף. כלומר, מה עוד אתה רוצה שיקרה תוך שנתיים?
אם יש משהו שאני יותר עייף ממנו מאשר דיווחים לא מאושרים על די סי, זה אנשים שמתלוננים על זה שאין להם ״כיוון״. כאילו ברצינות, אתה אשכרה מתלונן על זה שלא נותנים לך דין וחשבון על דברים שקרו תחת צוות שונה לחלוטין שכבר לא עובד שם שנתיים.
זה לא היה שמועות חלקיות של כל מיני אתרים
אני מדבר על מה שכתבתי אז, שם הכל הגיע ישירות מההוליווד ריפורטר – לא איזה אתר מונפץ.
וכן, כיום, כמו שרשמתי בתגובה הראשונה בשרשור – המצב הרבה יותר טוב. אז, לעומת זאת: היה פקקטן. וכמו שרשמתי בכתבה, ונראה נכון עד עכשיו: לא נראה שרוב הסרטים האלה, למרות ההכרזות, ולמרות הכל – ייצא לפועל. זה הכל.
ספירה סופית
סרטים שצולמו ויצאו: 8 (מתוכם 7 מההכרזות העדכניות + ציפורי הטרף שבסוף כן קרה)
סרטים שלא צולמו ולא יצאו: 6 (מתוכם 3 מההכרזות העדכניות + 3 מהסרטים שכבר בתחילת הכתבה נאמר שזה לא קורה)
סרטים שצולמו ולא יצאו, קטגוריה שכמובן קיימת: 1 (מתוך ההכרזות העדכניות).
מודה שלא בדקתי מה המצב מאז שגאן השתלט על העסק והאם נופלים יותר סרטים, אבל לכל הפחות גם אם לא נקבל יקום טוב יותר, לפחות נקבל יקום יציב יותר.
זה משעשע לראות את חוכמת הבדיעבד
שדווקא הסרטים שהייתה עבורם פחות התלהבות (מבין אלו שיצאו, לפחות) היו הסרטים הטובים יותר. אם כי באמת אף אחד, כולל הבמאי עצמו, לא היה יכול לדמיין עד כמה ג'וקר יהיה הצלחה.