אז, מישל וויליאמס תקבל מועמדות לאוסקר, לכל הפחות, על "השבוע שלי עם מרילין"; הסרט נראה כמו מין נוטינג היל שקרה באמת; ואפשר לראות בו לכמה שניות את אמה ווטסון, בתפקיד ראשון פוסט-הרמיוני. עוד משהו?
השבוע שלי עם מרילין, טריילר
Posted in: וידאו
– פורסם ב 7 באוקטובר 2011
כבר היה ברור שלוויליאמס ובראנה יש סיכוי לא קטן למועמדות
אבל עכשיו אני קולט שזה של סרט של האחים ויינסטיין – מה שמקפיץ את הסיכויים למועמדות לפרס הסרט פי כמה וכמה.
לאיזה פרסים הסרט מועמד?
(ל"ת)
ושום מילה על דרק ג'קובי? לא יפה.
(ל"ת)
כל פעם שאני רואה את מישל ויליאמס
אני מצרה על כך שגיליתי אותה מאוחר מדי. היא פשוט שחקנית מדהימה.
למה מאוחר מדי?
היא בסך הכל בת 31. וזה לא כאילו שאי אפשר לחזור ולראות את הסרטים המוקדמים יותר שלה.
זה נכון
למרות שהייתי רוצה להבין את זה בזמן אמת. אולי זו סתם דפקה שלי…
אולי יום כיפור זו הזדמנות להשלים את הסרטים הטובים שלה עד כה?
חבל...
שמישל וויליאמס פחות יפה וזוהרת ממרילין מונרו.
לפחות היא לא צריכה לשיר בסרט.
מישל וויליאמס לא נראית טוב
לא מתקרבת אפילו בטיפה למרלין מונרו האמיתית.
היא לא צריכה להיות דומה לה פיזית
היא צריכה לתפוס את המהות של מרילין מונרו, את מי שהיא היתה כאדם.
מישל וויליאמס לא נראתה טוב באמת
מאז העונה הראשונה של דוסון; אבל זה רק צדק אירוני שהיא התגלתה כשחקנית הכי מוכשרת משם; בטח ובוודאי שבהשוואה לקייטי הולמס. ג'ניפר לינדלי מודל 1998 לנצח!
+1
מהיכרות שטחית למדי עם מרילין מונרו [אני צעירה ובורה מכדי לדעת עליה מספיק] עולה ההרגשה שמישל וויליאמס ממש לא נכנסת לנעליים שלה. היא חיוורת ולא מרגשת. לא עושה רושם של אייקון ואגדה.
היום יודעים שאולי בעיניי העולם מרלין היתה אייקונית
אבל מאחורי הקלעים היה מאד לא זוהר, או אייקוני. היה מדובר בבחורה די אומללה ובודדה בסופו של יום.
לדעת יוויליאמס היא השחקנית הכי יפה אי פעם...
טוב, כל אחד והסטיות שלו
התכוונתי שזאת סטייה שלי,
לחשוב שמרילין מונרו לא כזאת יפה.
זאת לא סטייה
מה שנחשב יפה בתחילת או אפילו בסוף המאה העשרים כבר מיושן היום.
הדרמות הבריטיות האלה מתחילות לשעמם נורא
פעם הייתי צופה בהן בשביל הפוזה אבל רובן פשוט מעצבנות. סילביה היה מצוין ועשוי טוב אבל כל העיבודים התקופתיים לג'יין אוסטן ובמיוחד להיות ג'יין עם אן הת'וויי נמרחים ומרדימים ולא יעזור כמה שחקנים מהארי פוטר הבמאי ידחוף.
הן לוקות במחלה
שתוקפת כבר שנים את הקולנוע האירופי והישראלי. "הקונספט-אג'נדה". הכל צריך להיות נורא עמוק ובעל אמירה ופאק עם הנאה של הצופים או ריווחיות.
רק אני נהנתי מהטריילר?
אני לא רואה את עצמי הולך לסרט הזה בשום מצב. (פשוט דרמות היסטוריות זה לא כוס התה שלי)
אבל הטריילר לדעתי היה פשוט מדהים. רק מוזיקה, לא שומעים את האנשים שמדברים.
מצד שני הרגשות והסיפור מועברים בצורה מאד מדוייקת, ובכל זאת בצורה שגורמת לך לרצות לראות את הסרט (כלומר אם זה כוס הקולה שלך)
הדמויות מדברות לכל אורך הטריילר
או שהרמקולים שלך לא בסדר, או שהגיע הזמן לבדיקת שמיעה.
צודק. כנראה בעית תוכנה
(ל"ת)
זה רק אני או שהשומה שלה זזה מצד אחד של הפנים לשני וזה עוד רק במעט קטעים שיש בטריילר….
על שום מה
אני הבחנתי בשני שוטים בטריילר שבהם השומה נמצאת בצד ה"לא נכון": ב-0:40 – אבל זה בסדר, משום ששם היא משתקפת בראי; וב-1:37, שם אין תירוץ כזה (אולי בסרט עצמו גם השוט הזה הוא השתקפות? הכל יכול להיות). זה מן הסתם שוט שעבר היפוך ראי בטריילר עצמו, ולא יהיה כזה בסרט.
אלטרנטיבה נוספת: האם הגיבנת שלך לא היתה קודם בצד השני?
(ל"ת)
אלטרנטיבה נוספת: שומת המזל מ- Hot shots: Part Deux
(ל"ת)