-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
מהיר ועצבני 10
Fast X
ווורווווםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! קאפפפפלאווווווווווווו!!!!!!!!! בוווםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!! וורוווםםםםםםםםםםםםםםםם!!!! ביף! ספאלט!
מה?
כלומר, חוסר הסבלנות פה מדהים. בעשור האחרון יצא סרט כל שנתיים, וזה היה סבבה. ועכשיו, ברצף: הובס ושואו, מהיר ועצבני 9, מהיר ועצבני 10. למה, אהבלים?
וחוץ מזה, מי זה התסריטאי הזה? לא כריס מורגן כותב את כל הזבל הטוב הזה?
ג'סטין לין כבר לא מביים
הוא יישאר מפיק ותסריטאי (ולגבי השאלה שלי מלפני שלוש שנים כאן למעלה, כבר בפרק 9 כריס מורגן לא היה מעורב, מסתבר).
לין הוא במאי אקשן מעולה, אבל גם ג'יימס וואן ופ. גארי גריי עשו עבודה מצויינת. מעניין את מי יביאו. חלומי האישי: גור ורבינסקי, אבל הוא לא יבזה את עצמו עם המותג הזה.
וכבר אפשר לעדכן כאן את השחקנים. ברי לארסון כאן, משום מה.
מה עובר עם הקריירה של ברי.
היא לא עשתה דבר ראוי לציון מאז הזכייה בחדר, ונראה שהשתקעה עמוק בתחום הפרנצייזים.
נראה לי מוזר, האמת. שחקנית פמיניסטית בפרנצ'ייז מצ'ואיסטי למהדרין?
(ל"ת)
זה כנראה לטובה
מהיר ועצבני 9 היה די חסר מעוף (גם 8 בעצם).
הכי טוב שיביאו את ג׳יימס וואן לשני הסרטים האחרונים, ואולי באמת את ורבינסקי. מסתבר שגם נולאן אוהב את הפרנצ׳ייז ואפילו טוען שטוקיו דריפט הוא הסרט הכי טוב בסדרה. בהחלט גרם לי לתהות לגבי איך יכול להיראות סרט בסדרה בבימויו.
לפי הדיווחים נראה שגם דניאלה מלצ׳יאור הצטרפה לקאסט.
נולאן אוהב כל אקשן בומבסטי
הוא גם מחלק מחמאות למייקל ביי.
לגבי מי צריך לביים את זה – עם כל האהבה הנצחית שלי לוורבינסקי, אני רוצה פה את רג'מולי. אחרי מה שהוא הראה ב-RRR, והעובדה שהסרט הצליח כל כך גם מחוץ להודו, הוא הבחירה המושלמת.
עד 'טנט' לא אהבתי את נולאן כבמאי אקשן
הוא לא מאד מוצלח בקטע הזה (למעט, כאמור, 'טנט'). אז כסדרה שמה שיש לה להציע זה אקשן, הייתי מסתפק אם נולאן הוא מי שאני רוצה.
אני חושב שגם לפני כן הוא הפגין כישורי אקשן, אך אין ספק שבטנט הוא הציג סט יכולות אקנשיות הכי מרשים מכל סרטיו.
(למרות שאני חושב דנקרק הוא גם דוגמה טובה, אבל הרבה פעמים סרטי מלחמה משום מה לא נתפסים כאקשניים למרות שהם מפוצצים בקטעי פעולה).
בדיוק ההיפך
ב'דנקרק' האקשן של המטוסים היה כמעט חסר הבנה. לא הצלחתי להבין מי רודף אחרי מי, ממש כמו שבסרטי באטמן לא הצלחתי להבין מי מכה את מי ואיפה. זה רחוק מאד מלהיות גרוע, אבל נולאן לא היה ממש טוב באקשן. עד שהגיע 'טנט'.
בדנקרק זה מכוון
כל התסריט נבנה בצורה מבלבלת ולא ברורה, כשהמטרה היא לא לספר לך סיפור אלא להכניס אותך לתוך חווית המלחמה, על כל הבלבול שמעורב בה.
במובנים רבים דנקרק הוא לא סרט עלילתי, אלא יותר ״מיצג מלחמה״, וככזה הוא עושה עבודה מוצלחת מאוד.
לגבי באטמן, לא זכור לי שהיה קשה להבין את האקשן, אבל מצד שני לא זכור לי הרבה מקטעי הקרבות פנים אל פנים (עד כמה שאני זוכר, גם לא היו הרבה כאלה בטרילוגיה. בכל הנוגע לרצפי אקשן, יותר זכורים לי סצינות מרדפים מקרבות פנים אל פנים).
אכן
אני לא חושב שאקשן טוב בהכרח צריך להיות נהיר וקל להבנה, למרות שתמיד זה הסופרלטיב שנותנים לסרטי אקשן טובים. חוץ מזה אני זוכר שלא היה קשה להבין במיוחד מה מתרחש בחלק ניכר מהסרט והחלק המבלבל היה בעיקר המטוסים (אני בכל מקרה אהבתי יותר החלקים בחוף).
בעיניי, אקשן נהיר הוא מינימום.
(ל"ת)
הבלבול הושג היטב בסצינות הקרקע והים
בסצינות האוויריות הוא היה מיותר.
וגם בסצינות המרדפים בבאטמן הוא לא היה משהו.
בבאטמן גם בסצינות המכות אי אפשר ממש ליהנות.
ניחא, באטמן מתחיל היה מושפע מג'ייסון בורן שזה היה הסטנדרט החדשני באותה תקופה.
באביר האפל זה השתפר אבל לא משמעותית, ועלייתו של יש סצינה שמדגימה כמה הבימוי של הניצבים רשלנית.
מן הסתם נולאן לא אחראי לבימוי הניצבים וטעויות כאלה מתרחשות לא מעט אצל כולם, אבל זה סתם עוד משהו שמוסיף לאכזבה הכללית מהאקשן בסרטים שלו.
במובן הזה טנט בהחלט חיה מסוג אחר לחלוטין.
וואו זו סצינה מביכה בטירוף.
כל כך לא קינטית, היא מרגישה כמו צילום מאחורי הקלעים של החזרות של אנשי הפעלולים.לא אשכח את החרפה שחשתי בסיבוב השני שלי עם הסרט, כמה שנים אחרי 2012, שלא הצלחתי להבין איך עפתי עליו בצורה כזאת מוגזמת בזמנו. אבלגם הסיבוב השני היה די ממזמן וממש לא זכרתי את הסצנה הזו.
לפחות יש שם את סצנת הפתיחה הבונדית המגניבה.
והמחליף הוא לואי לטרייר הצרפתי
אני סבבה עם זה כי לעשות אקשן הוא יודע. הוא גם עשה סיבוב אצל מארוול ב'הענק הירוק'.
סיבה נוספת להתאמה: באחד מסרטי המשלח בבימויו היתה מכונית שקפצה בין בניינים עוד לפני שעשו את זה במהיר ועצבני 7.
אני בעיקר ממש ממש אהבתי
את סדרת הפריקוול שהוא עשה לדארק קריסטל בנטפליקס, אבל זה לא בדיוק פרוייקט שמרמז הרבה על התאמתו למהיר ועצבני חח.
יש אחלה אקשן במשלח. מניח שבחירה סבבה.
ומקווה שוין דיזל לא יתעלל בו יותר מדי. נשמע שלעבוד איתו זה סיוט.
פתאום חשבתי לי: ניקולס קייג' צריך להיות הנבל באחד הסרטים הללו.
יש לו כבר ניסיון בלהיות מהיר ועצבני (עקיצה ב-60 שניות, גוסט ריידר 2, מרדף עצבני – רואים, העצבני כבר שם!). והאובר אקטינג המטורלל שלו ישתלב כמו קטשופ בארוחת ילדים בסדרה הזו. שלא לדבר על כך שישמש ריענון נחוץ למשחק הכבוי של וין דיזל. החיסרון היחיד הוא שכמו עם שרליז ת'רון, הוא יגרום לי לרצות להיות בצד שלו.
חופשי. הוא תפור על הסרטים האלה.
(ל"ת)
טריילר ארוך
המילה "משפחה" נאמרה רק 5 פעמים, ונשברו רק 70 חוקי פיזיקה. הייפ.
נפלא בטמטומו
אני גם מת על זה שכל פעם שהם מכניסים דמות חדשה הקשר שלה לסיפור הוא רטרואקטיבי מסרט קודם. אולי חיפשו סיבה לשים פוטג' של פול ווקר.
הלוואי שישחררו כבר מפול ווקר
הוא תמיד היה החולייה הכי חלשה בסדרה הזאת מבחינתי. הדינמיקה שלו עם שאר הצוות הייתה מחורבנת. תנו למשפחה להתקדם ולהנות.
מצד שני, ראיתי הרגע אוטובוס נחצה לשניים על ידי כדור פצצה ושני מסוקים מרימים רכב נוסע. אני לא יכול להתלונן.
מגוחך להפליא.
גם הקטע שהנבל זה בעצם הבעלים של הכספת בסרט החמישי (שהיה לו נבל שלכאורה הכסף היה שלו), גם העובדה שברי לארסון משחקת את אחותו של פול ווקר.
בקיצור, 0/10 רק על זה שיש רק שני שוטים של דניאלה מלצ׳יאור בטריילר.
וברצינות, אני כנראה אלך לצפות בסרט אבל הסדרה הזאת הגיעה לפיק בסרט מספר 7 והיתה צריכה להיעצר שם.
טריילר שני
וואו, זה ערוך ממש רע.
כמו כן, הוכרז שלואי לטרייר ימשיך עם וין דיזל ומשפחתו גם לסרט הבא בסדרה.
רגע, העשירי לא היה אמור להיות האחרון?
מה לעזאזל, מתי זה נגמר
ה-11 צפוי להיות האחרון
ממשיך את המסורת של לפצל את האחרון בפרנצ'ייז לשני סרטים.
חכה לריבוט שיוכרז מיד אחרי הסרט ה-11.
וגם הוא יכלול את וין דיזל, כנראה.
ואז דיזל אמר שזאת בעצם טרילוגיית הסיום
מה שאומר שסרטים 11 ו-12 יהיו האחרונים. עד הפעם הבאה שנגלה שזאת בעצם קוואדרולוגיה.
אתה מצפה שהסדרה הזאת תיגמר? ברצינות?
(ל"ת)
נראה שלווין דיזל יש פחות זמן מסך בטריילר מאשר לנבל שלו.
תמהני איך האגו של הדיזל אישר את זה. אבל ג'ייסון מומואה נראה כאילו בא ליהנות (כנ"ל ג'ייסון השני), אז למה לא.
הסדרה הזו עשתה טעות בכך שלא נתנה לדמות של פול ווקר מוות נורמלי בסוף הסרט השביעי. עכשיו הם כל הזמן צריכים להמציא תירוצים קלושים למה הוא לא משתתף באקשן כשאפילו אשתו מיה קורעת ישבנים.
השתמשו ב-On the Nature of Daylight בטריילר חדש
אני לא צוחק. הרצינות המוגזמת של הסרטים האלה כנראה עומדת לשבור שיאים. אני לא יכול לחכות.
shame
פשוט בזיון שאתם לא מסקרים פה את כלבי ציד אבל את הטראש הזה כן
בזיון שאנחנו לא מסקרים סדרת נטפליקס שזאת הפעם הראשונה ששמעתי עליה
ובמקום זה מסקרים סרט?
כלומר, במידה ויש משהו טוב להגיד על הסדרה ורצון להמליץ עליה ולעורר אליה עניין לאנשים – זאת לא הדרך.