יש שבועות כאלה, כמו למשל היום שבו יוצא "ההוביט", שפשוט עמוסים עד טירוף בטריילרים, כשכל האולפנים ההוליוודיים נדחפים כדי להראות את סרטי הקיץ הבא שלהם לקהל (הגדול, מן הסתם) של הארץ התיכונה. וזה לא ייגמר היום: מחר צפוי עוד, לכל הפחות, טריילר ל"פסיפיק רים". אבל בינתיים, הנה סופרמן. הטריילר הראשון ל"איש הפלדה" היה לא כל כך "אפל יותר" כמו "אמנותי-כזה יותר". וזה ממשיך גם כאן: על פי תחילתו של הטריילר קל לטעות ולחשוב שמדובר בסרט התבגרות בבימוו של טרנס מאליק. דרך מעניינת למכור בלוקבאסטר, אבל היי, זה לפחות לא עוד טריילר בומבסטי מלא בבאאאווווווווום.
וזה לא מפסיק: טריילר חדש לאיש הפלדה
Posted in: וידאו
– פורסם ב 11 בדצמבר 2012
אין בומים כמו באינספשן
אבל 3/4 הזמן חיכיתי לתופים כמו בהתחלה של Battlestar Galactica.
מעע. הטריילר לא גורם לי לרצות לרוץ לצפות בזה בקולנוע.
נראה מגניב
קשה לשפוט אם סניידר באמת יצליח גם לספר פה סיפור טוב ולא רק לפוצץ לנו את העיניים. אבל בכל מקרה, לפי הטריילר הזה, נראה כאילו הוא הצליח בחלק של הספקטקל.
ספוילר: הוא לא.
סניידר לא יודע לספר סיפור טוב.מה שסניידר יודע לעשות זה טריילרים מעולים ולצלם תמונות יפות, והטריילר הזה אפילו את זה לא עשה.
zzzz
יוני 2013 איש הפלדה יוצא לאקרנים
יולי 2013 וורנר מכריזים על ריבוט נוסף לסופרמן
ואוו.
קנה אותי.
טריילר טוב.
מסקרן, שונה, לא חושף כלום (חוץ מזה שהוא ייראה טוב). נכנס לרשימת ה"לראות בקולנוע" שלי.
סופרמן בחיים לא עניין אותי, אני יותר בעניין של מארוול,
אבל הטריילר הזה גרם לי להסתקרן אותי. אני חושב שאני אראה.
פשוט יפה
זאק סניידר הוא גאון ויזואלי, אולי הסרטים שלו הם לא תמיד הכי מוצלחים, אבל מה שבטוח זה שמאוד כיף להסתכל עליהם, גם הטריילר הזה.. פשוט יפה
לא ראיתי עוד את הטריילר,
אני מוריד אותם לפני, אבל בגלל הדעות הטיפה חלוקות כאן (3 אהבו 1 לא אהב) גרם לי לחשוב, למה שלא תעשו "דבר הגולשים" גם לטריילרים? זה יהיה די מגניב.
מישהו יודע מה העלילה?
(ל"ת)
הסרט הולך להתמקד במהפך שקלארק קנט עובר כשמגלה את כוחותיו ואת אותה נקודה בה הוא מחליט להיות סופרמן. מאוחר יותר הוא נלחם עם זוד.
עכשיו ראיתי את הטריילר
ו… אה…. נחמד, הוא כבר קנה אותי בטיזר.
אני יודע שהתחתונים האלה מטופשים, אבל זה פשוט מוזר לי לראות את סופרמן בלי התחתונים על המכנסיים\חליפה
בקצרה:
סופרמן (פייד לשחור) מעולם לא היה (פייד לשחור) דרמטי (פייד לשחור) יותר.
מדויק לחלוטין
תמצות מדויק לטריילר,
אמרתי לעצמי – במקום קאטים עם בומים חזקים, פיידים מהירים…
אני מעדיף את הבום בום
מדהים
חייב לראות בIMAX!!!
איימי אדמס משחקת בזה?!
חוץ מזה, הטריילר פושר פלוס.
נהדר...
סוף סוף נראה לי שמנסים להתייחס לסופרמן באופן הכי נכון – בתור ההשראה שהוא, בתור משהו שהוא בעצם אל בין בני אדם, והאפקט שהוא יוצר. סופרמן, בגלל היכולות העצומות שלו, גדול על רוב האתגרים שנצבים בפניו, ולכן לזרוק עליו שוב ושוב דברים גדולים להרביץ להם זה לא הדרך הנכונה לקנות את הקהל. אני חושב שאולי הם יצליחו סוף סוף לעשות משהו איתו…
ויזואלית אני בטוח שזה יהיה מדהים
אבל אני חושב שיש סיבה לכך שלא מראים את העלילה של הסרט מעבר לקווי הרקע הכלליים. מה כבר אפשר לעשות עם סופרמן חוץ מבום בום בום? דמות משעממת נורא. אם זאק סניידר יצליח לעשות איתו משהו מעניין, יהיה לו מעריץ חדש. בכל מקרה, אני די פאסימי בעניין.
בסדר כזה.
נהנינו לזהות את כל הפרצופים המוכרים יותר ופחות (היי, זה ההוא מאוז! היי, זה ההוא מהבית הלבן!), אבל אין פה יותר מדי חידוש. אפל יותר, בוגר יותר, ידה ידה ידה.
ההרגשה שלי היא שכל הסרטים האלה – סופרמן, ספיידרמן (אגב, משהו בטקסטורה פה הזכירה לי את חליפת העכביש) לוקחים את הדמויות והסיפור הרחק מהקומיקס, מהכיף והקלילות שאפיינו את הרומנים הגראפיים עצמם ואת העיבודים הקולנועיים בתחילת הדרך. וזה פשוט מתחיל לחזור על עצמו.
אבל היי, אם נמצא בייביסיטר, בטח נלך לזה.
איזה יופי !!!!!!
סוף סוף !
לא עוד סופרמן שהוא הטוב המוחלט. אלא אדם, אם לבטים וקשיים ויצרים. ושהכוח שלו מפחיד את האנושות גם (אהבתי את החיילים שכיוונו אליו נשק, קנה אותי לגמרי).
חוץ מזה, שאם נולאן ברשימה – זה מוציא לי את כל ההתלבטויות.
אבל איפה איילת זורר, איפה ?
(ל"ת)
רואים אותה ב1:47
(ל"ת)
Up, up and away
נראה נהדר. עם סניידר ונולאן אי אפשר לטעות. זה באמת מתחיל גם ארטיסטי והכל, אבל לפחות גם מראים קצת אקשן הפעם. השתכנעתי בסופרמניות של הנרי קאוויל, אבל גם מעניין אותי לראות אותו בתור קלארק קנט העיתנואי המגושם. בכל מקרה, הציפיות שלי רק עולות. סניידר, נולאן, איימי אדמס, מייקל שאנון וגיבור העל הכי מוכר בעולם בערך…count me in.
נ.ב. אני מקווה שלא יהיה בתקשורת מקרה עם איילת זורר כמו שהיה עם אלון אבוטבול, שמתלהבים מהנציגות שלנו ודי שוכחים מהסרט עצמו. לא אכפת לי אם היא תופיע דקה או שעה, אני בא בשביל הסרט ולא בשביל להגיד "אה, הנה איילת זורר!".
נראה אדיר.
אני לא קורא קומיקס. בכלל. בניגוד לכמה גיבורים אחרים, לא ראיתי שום סרט או סדרה של סופרמן. מה שכן, אני מבין למה אומרים שהדמות משעממת. הוא יכול לעשות הכול, ואני בספק אם יש גיבור שרשימת הכוחות שלו בויקיפדיה יותר ארוכה ממנו. (בעיקר) בגלל זה גם אני חשבתי ככה עד לפני כמה חודשים (שוב, בלי להכיר את הדמות בכלל), אז קראתי את המאמר המרתק של פבלו אוטין על הדמות. מדהים כמה שלדמות הזו יש פוטנציאל, דווקא מעצם העובדה שהוא יכול לעשות הכול. ואחרי שראיתי את הטריילר לא יכלתי שלא להגביר את הציפיות – כל ההתיחסות לסופרמן כאדם מבורכת בעייני, אבל זה לא אומר שמהרגע שהוא יהפוך לסופרמן הכול יהיה קל יותר אצלו. כל זה מלווה בצילום נהדר, אקשן שלא שוכח שאחרי הכול הוא סרט קיץ ואיימי אדמס אחת. לסרט הזה יש פוטנציאל בשמיים, ואם הוא יהיה האכזבה של 2013 לא יהיה מבואס ממני.
זה באמת מרשים
וטוב שזה לא מראה כמעט כלום. נכון שזה גם סיפור Origin וכו' וכו', אבל זו באמת זווית מעניינת לסיפור ששמענו כבר כל כך הרבה פעמים. מעניין איך זה יצא.
יאק, הנרי קאביל...לא סובלת אותו
(ל"ת)
סיכומון
שוב קווין קוסטנר בשדה כותנה \ תירס, קצת מאיילת זורר, שחקנים אחד אחד (חוץ מהסופרמן עצמו שקצת בגדר נעלם).
לא חשבתי שאחרי 100 עונות של לויס וקלארק וסמולוויל יש עוד מה לחדש, אבל זה עדיין נראה טוב ומסקרן.
וכמו באטמן שהפך לאביר האפל, סופרמן הפך לאיש הברזל.
*איש הפלדה, במטותא ממך
"איש הברזל" זה איירון-מן. ו"ענק הברזל" זה וין דיזל.
מה ההתלהבות? נראה מעצבן
ההתיימרות להיות איכותי ולא קלישאתי נהיה קלישאתי. סגנון כזה נולאי מעצבן, איפה טריילרי האקשן היפים והקצביים של 2005? מה נהיה פה? הכל חייב להיות דרמטי ואיכותי. די, נמאס. טריילר משעמם ומיומר. לא באלי.
הסצנה שבה הוא עף (זה ספויילר במקרה הזה? שיהיה, ליתר ביטחון) ממש הזכירה לי סרט אחר. הסרט בלי שני ההמשכים מיותרים שצולמו יחד, אני לא יודע על מה אתם מדברים בכלל.
מההשפעות הפחות ידועות של "המטריקס":
מאז הסרט הראשון, אנשים בקולנוע עפים עם ידיים צמודות לגוף.
על זה נאמר:
– "איפה ניאו?"
– "עושה את קטע-סופרמן שלו."
קשה לי שלא לפהק
שוב הדמות המשעממת הזאת? שוב סיפור ההתחלה שלה?
הרבה אנשים אומרים את זה
"שוב ריבוט לסופרמן", "עוד פעם סיפור האוריגין הזה" אבל למה בעצם אומרים את זה? היה סרט אוריגין אחד על סופרמן והוא היה בשנות ה-70 (סרט שאני לא יודע כמה אנשים מתחת לגיל 20 ראו אותו). אני באמת לא מבין איך זה הגיע למצב שלכולם כבר נמאס מהדמות.
מה, כל כך הרבה אנשים צפו בסמולוויל?
לטעמי הדמות הזאת הייתה משעממת גם בפעם הראשונה
וכן, הרבה אנשים ראו לפחות קצת סמולוויל.
באמת... תעשה לי טובה.
איזה טריילר מסכן. הוא בכוח דוחף לגרון את המסר "תראו, אני סופרמן.. אני ח-ש-ו-ב!". נראה שזה יהיה עוד סרט מטומטם ונוטף פאתוס, כמו הסרטים האחרים של סניידר.
אני לא מבין למה אנשים רואים את הסרטים שלו. בעולם מתוקן, היה הרבה יותר מתאים לו להיות עורך הלוויות (במיוחד לאנשים שהיה להם הרבה כסף, אבל אף אחד לא ממש אהב אותם).
אבל בעולם שבו סופרמן קיים
סופרמן הוא באמת חשוב, ביג דיאל, סוג של אל בין בני אנוש.
הבהרה: הכותרת של התגובה הקודמת מיועדת לסניידר
אני לא מדבר בצורה כזו לא מנומסת לאנשים שאני מכיר.
אני מקווה ששיתוף הפעולה סניידר-נולאן
יוביל לכך שלסרט יהיה תסריט כאילו הוא היה סרט של נולאן וסצנות אקשן כאילו הוא היה סרט של סניידר.
ולא, חלילה, תסריט של סרט של סניידר וסצנות אקשן של סרט של נולאן.
אני הייתי מעדיף שילוב של תסריט של נולאן עם סצינות אקשן של נולאן.
גם אני
אני לא מבין מה יש לכולם עם סצינות האקשן של נולאן: סצינת המרדף ב״האביר האפל״? אדיר. סצינת הקרב במסדרון ב״התחלה״? אדיר. סצנת הקרב הראשון של באטמן וביין ב״עלייתו של האביר האפל״? אדיר. מה רע באקשן שלו? (לא שאלה רטורית, שמישהו יסביר לי, אולי אני מחמיץ משהו)
הבחור פה עושה את זה בצורה די יסודית:
http://www.openculture.com/2011/12/anatomy_of_a_flawed_action_scene.html
קריאה זה לא הצד החזק שלי באנגלית
מחר אני אני אראה את הסרטונים, אני באמת צריך לישון
אויש זה שטויות
אני אמנם מחובבי נולאן אבל מודה שהאקשן שלו לא משהו בד"כ. (בכמעט כל קרב מכות של באטמן קשה לעקוב מי מרביץ למי.זה דבר בסיסי שהוא מחמיץ, עוד לפני שמתחילים לדבר על כוראוגרפיה *טובה*).
א ב ל, יש לו מספר סצנות אקשן (כמו למשל המשאית באביר האפל) שפשוט הוציאו אותי ואת כל מי שדיברתי איתו עליהן נפעם.
אפשר לנסות לבדוק ולהגדיר כללים לסצינת פעולה מוצלחת, אבל זה לא אומר שכל יציאה מהכללים האלה משמעותה סצינה כושלת. להפך, יש לו מעט סרטים וסצנות שמרגשים אותנו (בין היתר) בזכות היציאה מהמסגרת והכללים הקבועים.
אתה לא תשמע מישהו שטוען שספרות זולה הוא סרט כושל בגלל שהוא לא עומד בכללים הסטנדרטיים של רצף-זמן.
בקיצור הנקודה שלי – יש כללים שנפוצים בסצינות אקשן מוצלחות. אין מה לעשות, כשיש משהו שעובד אז הרבה משתמשים בו. אבל הכללים האלה הם לא המדד לסצינת אקשן מוצלחת. בהחלט תיתכן סצינה שפועלת מחוץ לכללים ועדיין תהיה מוצלחת.
יכול להיות שהסצנה הזאת יכולה להיות
קצת לא ברורה, בגלל החשכה, אבל אני אף פעם לא שמתי לב למשהו לא טוב באקשן. אני לא עוקב אחרי כל שנייה של הסצנה ומנסה להבין מאיפה יש לו אקדח, מה הוא שם לו בכיס וכו׳, אני פשוט מנסה ליהנות מן הסרט.
זה לא קשור לניטפיקינג או משהו כזה.
זה קשור ללהבין. עם הסצינה הזו ספציפית לא הייתה לי בעיה, אבל באביר האפל ברוב סצנות האקשן בכלל לא הבנתי מה קורה, מי עושה מה למי ומי מנצח.
טוב, אני לא חושב שיש מאיפה להמשיך מכאן,
אני נהנה מסצנות האקשן של נולאן, את (והרוב) לא.
זה גם קרה בסצינת הפתיחנ של האביר האפל.
ראיתי את השוט הזה לפחות 20 פעמים כדי לנסות להבין מה קרה, וכלום.
אולי זה כי נולאן לא רוצה שיעלו את ההגבלת גיל (אולי דם גורם לזה).
אני לא חולק איתך.
גם אני חושב שסצנת המרדף לא ברורה, אבל זה לא הופך אותה לכושלת כמו שטוען החור בלינק ההוא.
יש לי הרגשה שהפסקול של הסרט הזה הולך להיות מעניין
(ל"ת)
אני לא רואה שום סיבה לזה.
(ל"ת)
האנס זימר הוא המלחין
סיבה מספיק טובה
אני מתנצל על התגובה הלקונית, אבל היא לא.
ממש לא.
ומעבר לזה,
זה – http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Z4PqWjug1Jg#!
קנה אותי.
וזה,
http://www.youtube.com/watch?v=xbHPTPUpQ1I
עבודה של האנס זימר והבחורה מהקישור שהבאתי בהודעה הקודמת..
גם בטיזר הראשון שיצא המוזיקה הייתה מעניינת, עם הקטע בגשר קאזה דום משר הטבעות.
אני מבין שעריכת סאונד של טריילר לאו דווקא תשקף את בחירות והחלטות עורכי הסאונד של הסרט. אבל, במיוחד כשנעשית כאן התמקדות ברורה בגוון מאוד רוחני ואפי.. קשה לי להאמין שזה צירוף מקרים.
אותי ממש הרשימה המוסיקה ברקע
למי שמעוניין, מדובר בקטע מתוך הפסקול של Elizabeth: The Golden Age (לא הצלחתי למצוא אותו כיצירה עצמאית)
הקטע המלא ללא דיבורים באמצע:
http://www.youtube.com/watch?v=3rkrPljo-8M
זה מתאים למה שביל אמר
Superman didn’t become Superman. Superman was born Superman. When Superman wakes up in the morning, he’s Superman. His alter ego is Clark Kent. His outfit with the big red “S” – that’s the blanket he was wrapped in as a baby when the Kents found him. Those are his clothes. What Kent wears – the glasses, the business suit – that’s the costume. That’s the costume Superman wears to blend in with us.
Clark Kent is how Superman views us. And what are the characteristics of Clark Kent? He’s weak… He’s unsure of himself… He’s a coward.
Clark Kent is Superman’s critique on the whole human race.
זה, לדעתי, קיצוני.
ביל מחפש אגס בעץ תפוחים. קו המחשבה של סופרמן, בד"כ יותר פשוט ונאיבי. בקומיקסים שאני מכיר זה תפקידו של ברוס ווין לבקר את האנושות ושל קלרק קנט לפרש אותה. איפה שהוא אומר critique הייתי מחליף ב interpretation.
ביל באופן כללי טועה
כי קלארק קנט גדל וחונך כקלארק קנט, כאדם, ורק כדי לשתמש בכוחות שלו לטובה הוא יצר את הזהות של סופרמן. זה נכון שקיימים הבדלים בין קלארק כפי שהוא באמת לבין קלארק העיתונאי השלומיאל, אבל בסך הכל הם מינוריים ונועדו להרחיק חשד מהיותו סופרמן. אני יודע שסמולוויל היא דוגמה רעה לסופרמן באופן כללי, אבל אם יש משהו טוב שהיא עשתה זה להבהיר שהוא קודם כל האדם קלארק כפי שהקנטים חינכו אותו, למעשה עד כדי כך שלקח לו 10 שנים ארורות להתחיל לפעול כסופרמן.
עיין ערך גם "סופרמן: הסדרה המצוירת"
סופרמן, בגלל שהכוחות שלו התחילו להתפתח בגיל יחסית מאוחר, יותר מזכיר את המוטנטים מאקס-מן. הסופרמן-שלא-היה-קיים-מאז-עידן-הכסף שביל מדבר עליו הוא יותר ה Martian Manhunter , שהוא *באמת* חייזר שמעמיד פני אנושי "בזהות הסודית" שלו
תשובה מפורטת ומשכנעת לנאומו של ביל
פבלו אוטין בסריטה:
http://srita.net/2012/07/18/batman_vs_superman/
חומר מרתק
תודה!
הטריילר נחמד והכל,
אבל כבר ראינו את הסיפור הזה.
גם את באט-מן.. אבל...
גם את באטמן ראינו בשלוש גירסאות לפני הטריאולוגיה של נולאן ותראה מה יצא מזה,…
אני לא ראיתי את הגרסה האחרונה של סופרמן אבל את זו של סניידר אני לא מתכוון לפספס.
עם כל הציניות שלי
ולא שיש לי איזו שהיא אהבה מיוחדת לסופרמן, אבל אני מתרגש כמו ילדה קטנה עם קוקיות.
הטריילר הזה, עם הקלישאתיות הבלתי-נמנעת שלו, גרם לי אשכרה לחשוב שאולי אולי הסיפור יסופר באופן הראוי ויהיה יותר טוב מסופרמן המקורי (שתכלס אחרי שמפשיטים ממנו את עצם היותו סופרמן המקורי היה לא משהו כסרט).
וגם – ריצ'רד שיף, מייקל שאנון ואיימי אדמס – yippie!
לפני הטריילר הייתי אדיש, עכשיו אני בציפייה דרוכה.
סופרמן הראשון היה נוראי!
מנת שיעמום מרוכזת בשעתיים ומשהו.
האם ראית אותו כשיצא בקולנוע,
אי שם בסבנטיז?
לא, זה רלוונטי?
(ל"ת)
לא יעזור מה יגידו
כל אלה בעלי הדעה הפוסט-מודרניסטית לגבי הטייטס והגלימה.
זה פשוט מרשים, מלא הדר ומאאאגניב ברמות, יותר מכל גיבורי העל הבכירים האחרים.
אני בעד.
את וואצ׳מן אהבתי
300 היה קשקוש מוחלט עם משחק גרוע (לא קראתי את הקומיקס, אולי זה ככה גם במקור), אבל וואצ׳מן ושחר המתים היו סרטים מצוינים שגם ריעננו קצת את הז׳אנרים שלהם. גם המעורבות של נולאן מעלה את רף הציפיות שלי מהסרט ולמרות שהחליפה לדעתי היא המכוערת ביותר שעוצבה אי פעם בשביל סופרמן (כנראה באשמת הריבוט הכללי בדי.סי.), עדיין זה נראה כמו הדבר הכי טוב שקרה לסופרמן מאז 78׳.
טוב לא יודע מה אתכם אבל הטריילר הזה
עשה לי חשק מטורף לראות ת'סרט הזה! בחיים לא חשבתי שסופרמן יעניין אותי, לאור כל הסרטים והסדרות שנעשו עליו לאורך ההיסטוריה. לא סבלתי את לואיס וקלארק, סמולוויל ואת הסרטים הקודמים, והדמות תמיד שיעממה אותי באינסופיות שלה, במוסריות שלה, בנבלים המשעממים שבשלב מסויים תמיד יוציאו את הקריפטוניט וכולנו "נחשוב" שזהו, הלך על סופרמן. אבל הטריילר הזה ממש עשוי טוב, ואולי זה גם בגלל המוזיקה הבאמת מרשימה שהכניסה אותי לחלוטין לטריילר, בייחוד בקטע שסופרמן עף.
הטריילר נראה טוב
בהחלט יותר טוב מהסרט הקודם.
המוסיקה בטריילר מאד מאד הזכירה לי את פס הקול של "גלאדיאטור" (שאני מאד אוהבת, פסקול מעולה), עד כדי העתקה. אבל אז ראיתי שהמלחין הוא האנס זימר, אז אני מניחה שמותר לו להעתיק מעצמו.
הליהוק של דיאן ליין בתור אמא של סופרמן נראה לי כמו בחירה מעניינת. ריענון למרת'ה קנט. לעומת זאת, הליהוק של איימי אדמס בתור לויס ליין מוזר מעט. איימי אדמס היא מאד *לא* לויס ליין.
מה שכן, אני קצת מוטרדת מהטרנד החדש הזה של לקחת כל גיבור קולנועי כלשהו ולעשות ממנו "האביר האפל"; ג'יימס בונד בסקייפול, קפטן קירק בסטארטרק החדש, ועכשיו סופרמן… כנראה ש"אפל" זה השחור החדש. אוקי, הבנו. תמשיכו הלאה. יש עוד דרכים לבנות עומק לדמויות, חיקוי ההיסטוריה האומללה של ברוס ויין היא לא הדרך היחידה.
המוזיקה בטריילר היא בעצם אותה אחת מ"גלאדיאטור"
ולא העתקה שלה. וזה גם לא אומר שאותה מוזיקה תופיע בסרט עצמו, בטריילרים תמיד משתמשים במוזיקה קיימת ולא מייצרים אחת במיוחד בשבילם (כך שלהאנס זימר אין קשר פה).
גם לי יש שאלה, האם אותו שיר בו משתמשים בטריילר הופיע לראשונה ב"גלאדיאטור" והולחן במיוחד עבורו או שמה הוא פורסם לפני ורק השתמשו בו בסרט?
לא, היא לא
היא אולי מבוססת עליה, אבל הקטע הזה לא מופיע בפס הקול של "גלדיאטור". לפחות לא בדיסק, זה בטוח. הוא כן מתחיל באופן כמעט זהה לקטע (היפיפה) "אלייסיום" :
http://www.youtube.com/watch?v=_l-PzR_xlj4 ,
אבל אחרי 20 שניות הם פונים לכיוונים שונים, אז או שזה לא אותו הקטע, או שזו עריכה כלשהי.
הקשר של האנס זימר די ברור, היא הלחין את פסקול "גלדיאטור" וילחין גם את "איש הפלדה".
ואמנם הנוהג בטריילרים הוא להשתמש במוסיקה מסרטים אחרים, אבל יש עדיין טריילרים שמשתמשים במוסיקה שנכתבה במיוחד עבורם.
את השאלה אני לא בטוחה שהבנתי. השירים בביצוע ליסה ג'רארד הולחנו ע"י זימר במיוחד עבור "גלדיאטור" ולא פורסמו לפני.