פסטיבל ירושלים יתקיים בין ה-25.7 ל-4.8 ויש בו הרבה סרטים ואירועים מגניבים ששווים גיחה לעיר הקודש, כמו למשל הקרנה של "בחזרה לעתיד" בליווי חי של תזמורת, הקרנה של "מטריקס" לכבוד 20 שנה, הופעות של רד בנד וטונה, הסרט החדש של בונג ג'ון הו כסרט הפתיחה ועוד (פוסט המלצות יעלה, בתקווה, בשבוע הבא).
כחלק ממסע הפרסום שלו, אולי יצא לכם כבר להיתקל בפרסומת של הסטודנט פס עם דניאלה פיק-טרנטינו. למקרה שלא, הסטונדט פס הוא תג שמיועד לסטודנטים המעניק כניסה חופשית לכל סרטי הפסטיבל בין התאריכים 28.7 – 1.8, וגם נותן הנחות לאירועים מיוחדים. ולנו יש שני תגים כאלה לחלק.
מה צריך לעשות כדי לזכות? להמציא מחדש את סרטי הפסטיבל: באתר הפסטיבל תוכלו למצוא את כל הסרטים המוקרנים במהלכו. בחרו שם של סרט כלשהו שמשתתף בפסטיבל ותנו לו תקציר חדש שקשור לשם. לדוגמה, "החיים למעלה" הוא סרט המתרחש בחלל עם רוברט פטינסון וג'ולייט בינוש. אבל מה אם במקום זה היה סרט על שד מהגיהנום שבטעות עובר לגן-עדן, עם כריס פראט ואמה סטון? "סיפורו של רחוב ביל" הוא סרט דרמה מרגש הנוגע לסוגיות של גזע בארצות הברית, אבל אולי הוא בעצם סיפורו של ילד ביש מזל שההורים שלו החליטו לקרוא לו "רחוב ביל"?
שם הסרט צריך להיות מהפסטיבל, אך את כל השאר אתם יכולים להמציא כראות עיניכם: תקציר, שחקנים, במאי וכו'. שתי התגובות שיקבלו את מירב הלייקים (וירצו את הפרס) יקבלו את הסטודנט פס.
שימו לב- כל אחד יכול לקבל את הפס, לא חייבים להיות סטודנטים כדי לזכות. התחרות תיסגר ביום שני ה-15.7.
למי שרוצה עוד מידע על הסטודנט פס, שמאפשר לסטודנטים להיכנס לסרטים חופשי ב-90 שקלים – ניתן להיכנס לקישור הזה.
הנוסע השמיני
דרמה נאו-ריאליסטית על נהג מונית שירות קשה-יום, שיודע שאם הוא לא יצליח להסיע לפחות שמונה אנשים ביום העבודה יעקלו לו את הרכב.
ווקס לוקס
סוכן סמוי של משרד הבריאות מסתנן למעדנייה בניו יורק כדי לחשוף את השיטה שבעזרתה הם חוסכים בעלויות הסלמון המעושן: הוא מכיל 50% דג ו-50% שעווה.
בבימויו של מרטין סקורסזה.
דייגו מראדונה
סיפורו של הנער שחלם להיות ערן זהבי הבא
"הזמיר" של ג'ניפר קנט
עיבוד חדש לספרה של נל הרפר לי, רק שהפעם מותר לגעת.
צולם ב-3D כדי לאפשר לקהל לנסות.
פרזיטים
סרטו החדש של אלירן מלכה.
(אני צוחקת, בבקשה לא להרוג אותי.)
אגם האווזים הפראי
הסיפור של הולדן קולפילד (התפסן בשדה השיפון).
לאחר אירועי הספר הולדן מחליט להקדיש את חייו למסע במטרה לגלות לאן האווזים עפים כשהאגם קפוא
"פרזיטים"
דוקו חדש של נשיונל ג'יאוגרפיק העוקב אחרי משפחת נתניהו.
(בצחוק, אל תתבעו אותי בבקשה)
נעשה את זה קל
דייגו מרדונה: הפקה משותפת, צרפתית-גרמנית-אפגנית. סיפורו של נאיף, ילד יתום בכפר נידח באפגניסטן שהכדורגל הוא כל עולמו. הוא דורש מדודו ומחבריו לכנות אותו 'מרדונה', ומשוכנע שיום אחד הוא יהיה כוכב כדורגל. במקביל להכנותיו למשחק נגד הכפר השכן, דודו מעורב במשהו שקשור למלחמת השבטים/אמריקאים/טליבאן. שיאו של הסרט הוא במשחק שמתרחש במקביל להפצצה על הכפר. הדוד מקריב את חייו כדי להציל את אחיינו. 'מרדונה' מצליח להבקיע את גול הניצחון, אבל רגלו נקטעת ממוקש. (למעשה הוא מסרב להפסיק את המשחק ומבקיע את הגול בעודו פצוע ומדמם). זה הקטע שבו אתם בוכים.
פרזיטים: סרטו התיעודי של הבמאי גבע צוף שבו הוא בוחן מקרוב את הסטריאוטיפים אודות החברה החרדית. הסרט הוא מעין מסע אל תוככי החברה החרדית ובו בזמן אל תוך דעתו של הבמאי עצמו – שאחיו חזר בתשובה והפך לחרדי, או 'פרזיט' בלשונו של אביהם הקיבוצניק ופעיל מרץ – ואל היחסים שבין שני האחים.
אגדת הנחש הלבן: הבמאי הותיק שי רובין חוזר שוב אל הקיבוץ בסרטו העלילתי החדש. עלילת הסרט מתרחשת בתחילת שנות ה80, על רקע מלחמת לבנון הראשונה, ובמרכזו עומד הילד רובי – בן דמותו של הבמאי שגם הוא בוגר קיבוץ – שמתאהב באינגריד, המתנדבת החדשה המבוגרת ממנו בעשור. כדי לזכות בתשומת ליבה, במעין היפוך של סיפור שחרזדה, הוא מספר לה את 'אגדת הנחש הלבן' – סיפור שהוא ממציא, וכביכול התרחש בקיבוץ לפני שנים. ברקע התפוררות הקיבוץ, המלחמה וקשיי ההתבגרות.
(למעשה, אפשר להפוך כל אחד מהסרטים שם לסרט ישראלי גנרי, אבל נראה לי שהעיקרון מובן).
אלוהי הפסנתר
אחד האלים הזוטרים בפנתיאון יוצא למסע לראש האולימפוס כדי לבקש מהאחראי עליו – אפולו – שיהפוך אותו לאל של משהו קצת יותר רוקנרול.
בכיכובו של טימותי שאלאמה.
ג'סיקה לנצח
זאב נחמה (יהודה לוי) הוא אסיר של מלון שמחייב אותו להופיע מדי ערב. הסרט מלווה את ניסיונותיו לברוח, תוך פלאש-בקים לקריירה המוזיקלית שלו. עבור זאב נחמה, החיים אינם "תותים".
"פרזיטים"
סיפורם של חיידקים טפילים שגורמים לאנשים להתפוצץ.
(הכל בהלצה, כמובן. אל תוציאו אותי להורג בכיכר בבקשה)
גרטה / גרטה
חשבתם שסתם יש בפסטיבל שני סרטים בדיוק עם אותו שם? ממש לא. זה יהיה מגוחך.
מדובר בפּריבּוּט הראשון בעולם – עוד לפני שהסרט גרטה (שעוסק בסוכנת סודית ממוצא שבדי) יצא לאקרנים, האולפן כבר התחיל לעבוד על אתחול של הפרנצ'ייז. ההפקה של שתי הגרסאות הסתיימה כמעט בו זמנית ושניהם יוצאים לקולנוע במקביל בעונת האוסקרים הקרובה.
"אומת הילד היחיד"
סיפורה של ממלכת פישלנד.
יאללה, אני גם רוצה
לא צריך את התג אבל תמיד שמח לקבל ולידציה מזרים באינטרנרט
"בר 51" – אדם מנסה לשבור את שיא הפאב-קרול הארוך ביותר שנעשה. האם יצליח לעמוד במשימה לפני שיחטוף הרעלת אלכוהול?
"ג'סיקה לנצח" – סרט לולאת-זמן על מישהו שהיום שלו מתחיל מחדש בכל פעם שהוא שומע את "ג'סיקה" של אתניקס.
"ליבר-מן" – הסרט הראשון בפייז 4 של ה MCU מגיע לבכורת הפתעה בפסטיבל.
"מלכת הלבבות" – אחרי מליפיסנט, גם הנבלית מ"אליס בארץ הפלאות" מקבלת סרט משלה.
"שחררו את הכלבים" – ביופיק על ה Baha Men.
האשה השלישית
רימייק/ ספין אוף/ ריבוט נשי לסרט הראשון בסדרת סרטי הנוסע השמיני, בבימויו של דני וילנב
אומת הילד היחיד
ילד קטן יצר אומה שלמה שהוא היחיד שנמצא שם.
הילד היחיד מנסה לגייס עוד אנשים לאומה שיצר,
הסרט מלווה את מסעותיו לגייס עוד אנשים לאורך כל חייו
מילדות עד מותו. האם האומה שלו תמשיך להתקיים אחרי מותו?
פרזיטים
הסרט עוקב אחר חברות ילדים שבכל סרט אליו הם הולכים, הם עושים רעש, מתעסקים בטלפון ללא הפסקה, נכנסים ויוצאים מהאולם בלי סוף ולועסים את האוכל שהם קונים במזנון בקולי קולות. הכל משתנה כאשר צופה אחר מההקרנה, קורה לסדרן והסדרן מוציא אותם (ולא רק מאיים עליהם כמו שעושים הסדרנים בבתי הקולנוע בארץ). תחילה, הם מחליטים לנקום באותו הסדרן אך במהלך התהליך הם מגלים כי הם התנהגו בצורה גועלית ופגעו למאות צופים בחווית הצפייה.
הנוסע השמיני
סרט המשך שממשיך את אירועי הסרטים:
שבעת החטאים
החוש השישי
חמישיית בראון
ארבע על ארבע
שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי
שני קוני למל
והאם הראשון
דייגו מראדונה
קומדיה. סרט ההמשך של מאיה זינשטיין ל"טהורה לעד" העוקב במשך שנה אחרי שחקן הכדורגל דייגו ארמנדו (לשעבר עלי מוחמד) בבית"ר ירושלים במהלכה הוא זכה לכינוי הנ"ל עקב סירובו של פלג בקהל לעודד שחקן בעל שם שמזוהה עם האיסלאם.
(לא מעוניין בפס).
הן היו חמש - אבל הן לא היו לבד.
בצללים, מישהו – או משהו – התבונן, אסף פרטים, תיכנן וחיכה.
בקיץ הזה כל מה שהיה יציב וקבוע יעלה לאוויר; המכות ינחתו אחת אחרי השניה; והאתגר שלא ליפול יהפוך למאבק להישרדות עבור החמש – עבור
האבנים.
ג'סיקה לנצח
סיפורו של קשיש תמהוני בן 77 המגלה את הטוויטר, מדבר שטויות בלי הפסקה ואיכשהו צובר תאוצה. שיכור כוח הוא מחליט במסע לעבר לא פחות מכסא ראש ההמשלה. באחד מרגעי השיא במסע הוא מתקן עוול היסטורי בן שנים ומספר בראיון לרינה מצליח שהשיר האהוב עליו מכל הוא בכלל "ג'סיקה".
קומדיה רומנטית
סרט אימה שמתרחש בבית קולנוע שכונתי שמקרין בדיוק קומדיה רומנטית. שבעה זוגות בדייט נהנים, עד שלפתע הם מתחילים למות אחד אחר השני. אבל בית הקולנוע נעול, הטלפון מכובה, וגם הסדרן מצא את מותו. לאט לאט מתברר שיש הרבה שקשור בין הזוגות, ושאחד מהצופים הוא -או היא- הם הרוצחים. לצורך הסרט צולמה קומדיה רומנטית חדשה לחלוטין שהוקרנה.
איש החרב - גבריאל מוקד
מסעי הצלב הראשונים ועמם גזירות תתנ"ו הביאו עמם חורבן לקהילות יהודיות רבות באירופה שנאלצו לבחור בין התנצרות למוות.
על גביראל בן העיר ורמיצא, ישנן עדויות מעטות ואגדות רבות:
נאמר כי היה בראשית דרכו איש שלום ונהג לצטט מחזון אחרית הימים: "וְכִתְּתוּ חַרְבוֹתָם לְאִתִּים וַחֲנִיתוֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת." אך עם התפשטות המאורעות והגעתן לעירו, משתפחתו של גבריאל הועלתה על המוקד.
הוא שינה את שמו והפך לאיש חרב. גבריאל קרא להתנגדות מזויינת, הקים והנהיג את תנועת "מלאכי חבלה", אשר פעלה באופן מחתרתי ונקמה את דמם של היהודים ברחבי אשכנז.
הוא נודע בכינוי "האביר היהודי הראשון", אך עד היום החוקרים חלוקים האם סיפורו הוא רק מעשייה שהמציאו רבנים בכדי לעורר השראה, או שאכן היה גיבור אמיתי.
האור של חיי
סרט בלי נשים שבו גבר אחד מנסה להגן על ילדה, בבימויו של קייסי אפלק שמנסה לעשות קאמבק מההאשמות בהטרדה מינית.
אה, זה אמיתי? שיט.
הזמיר
סרט מוקומנטרי על עלייתו ונפילתו של שאריף הילד הדרוזי. הבמאי דייוויד קרוננברג, ביד אמן, מסרטט סיפור נוגע ללב, העובר בכל תחנות חייו של ילד הפלא שנהפך לאסיר וחודר ללבבותיהם של אלפי אנשים בכל העולם.
סמואל L ג'קסון בהופעת חייו, מקריין. שרון סטון, כאמו של הילד הדרוזי, מצליחה בהופעה סוחטת דמעות, לגעת בפצע הפתוח.
זכה בפרס המבקרים בפסטיבל קאן ולו בשל סצינת הסיאנס בפתיחה.
מוזיקה (פס קול מקורי): בוב גלדוף.
אהבה בימים קרים
סיפור אהבה פשוט וקסום בין שני עובדים במשרד תל אביבי שמתאהבים בין כל המחלוקות על המזגן.
בכיכובם של ראיין גוסלינג ואמה סטון!
"אומנות בצומת".
סרט על אמא'שך שמחכה לי, חחחחחחחחחחחח קלוט אלירן, שמעת? הוא אמר "אומנות בצומת", אמרתי לו "סרט על אמא'שך שמחכה לי". Hehe.
לא מעוניין בכרטיסים.
אומת הילד היחיד
סיפורו המרגש של ילד יחיד שיצר לעצמו ממלכה דמיונית כדי לברוח מחיי היומיום.
עלובי החיים
סיפורם של נוסעים בקו 947
כאב ותהילה - קרוס אובר
שיתוף פעולה ראשון בין אולפני האנימציה של דיסני לש"י עגנון.
כאשר האדס לא חוזר אחרי שהובס ע"י הרקולס, נשארים סגניו- כאב ופחד- ללא תפקיד. בעוד פחד משמש כמנהל הזמני של השאול, כאב מואס במיקומו הנוכחי ורצה לעבור לאולימפוס. לצורך כך הוא פונה לאלים, וזאוס מביא לו משימה- לבקש ולקבל מחילה מהצדיקים להם הוא הכאיב להם ביותר בחייהם. כאב נכנס לגן עדן ומוצא את תהילה- זקנה ירושלמית שנפטרה בגיל מופלג ועברה הרבה כאב בחייה עד שזכתה לכפר על מה שחטאה בצעירותה. במהלך מפגשיהם של כאב ותהילה, כאב מבין בהדרגה שבקשת המחילה שלו היא לא על מנת לעבור לאולימפוס אלא בשביל לגאול את עצמו מחטאיו בעבר, כמו שתהילה גאלה את עצמה בחייה, והוא לומד את ערכיהם של חברות וכפרה.
עם אנדי סירקיס/ ג'ק בלאק בתפקיד כאב, מריל סטריפ בתפקיד תהילה, האריסון פורד בתפקיד זאוס. בימוי של אגדר רייט עם תסריט שכתב עם ארון סורקין, עמנואל לובצקי מצלם (כי למה לא?).
כיאה לדיסני, יש אפשרות לסרטי המשך (כאב ואיוב, כאב ואל בנדי).
הזמיר
סרט מוקומנטרי על עלייתו ונפילתו של שאריף הילד הדרוזי. הבמאי דייוויד קרוננברג, ביד אמן, מסרטט סיפור נוגע ללב, העובר בכל תחנות חייו של ילד הפלא שנהפך לאסיר וחודר ללבבותיהם של אלפי אנשים בכל עולם.
סמואל L ג'קסון בהופעת חייו, מקריין. שרון סטון, כאימו של הילד הדרוזי, מצליחה בהופעה סוחטת דמעות, לגעת בפצע הפתוח.
זכה בפרס המבקרים בפסטיבל קאן ולו בשל סצינת הסיאנס בפתיחה.
מוזיקה (פס קול מקורי): בוב גלדוף.
קוקו־די קוקו־דה
פייר אנרי, מוזיקאי ניסיוני המתגורר בליון, חולם להקליט גרסה בביצועו של תרנגול לאובלדי אובלדה של הביטלס. כאשר טולוז דה-לה-בויון, הסולן הקרקרן שנבחר למשימה, מתגלה כיצור קפריזי שאינו מוכן למלא הוראות, נקרע פייר אנרי בין הרצון לכבד את בחירותיו של טולוז כאמן לבין הרצון להכין ממנו מרק עוף.
במאי: ז'אן-לוק גודאר. שחקנים: ז'אן-פול בלמונדו, ז'אן-קוק התרנגול.
צרפת, 1975. 286 דקות.
יש קשר לזה?
https://www.youtube.com/watch?v=ZbPoAOc_iKw
ריי וליז
סרט תיעודי מיקום מקביל, שעוסק בסיפור אהבתם של המוזיקאי הידוע ריי צ'רלס והשחקנית הנערצת אליזבת טיילור, מהפגישה הראשונה ועד לגירושין הכואבים והמלחמה על זכויות היוצרים של יצירת המופת המשותפת המשותפת שלהם, Hit the road, Cleopatra.
דיוקן של נערה עולה באש
דאינריז, מתבגרת נודניקית ממוצא פרסי וחובבת עיצוב ופאות בלונדיניות, תעשה הכול כדי להשיג כיסא ברזל מעוצב ללטאות המחמד שהיא מגדלת. כשחבריה האשכנזים לכיתה עובדים עליה (שוב) שלבדואים בדרום "יש מלא ברזל", היא יוצאת מרמת אביב דרומה אל שממת המדבר, ונקלעת בטעות למרכזה של שריפת קוצים מול שדרות. ידה-ידה-ידה, שלושה דרקונים איראניים שורפים את רמת אביב, וביבי נבחר שוב. פייד אאוט
בגיל 30 דולאן כבר מציג סרט במסגרת המאסטרים
בן זונה
אה...
כלומר, לא שאין מה לקנא בהספקים של דולאן בסך הכל, אבל עם הרבה כבוד לפסטיבל ירושלים, מסגרת המאסטרים שלהם היא הרמת גבה אחת גדולה ומתמשכת. הוא לא משווה פה לפליני או וולס אלא ל"במאי צרפתי שלא שמעתם עליו אף פעם אבל היה באיזה שלושה פסטיבלים" ו"במאי איטלקי כנ"ל" ואז "כמה שדווקא כן שמעת עליהם אבל כנראה לא ממש ראיתם את הסרט שלהם". כלומר, אני מבין שהם רוצים מסגרת שהיא משהו כמו "השבועיים של הבמאים", אבל זה מרוקן ממשמעות את המילה "מאסטר". אסיף קפדיה "מאסטר"? באמת? או.. אוקיי.
נראה לי שכבר פתחנו את העניין הזה של מסגרת המאסטרים בנוגע לפסטיבל ירושלים
והייתה הבנה שאין מדובר בקביעות אובייקטיביות או קרוב לזה ומדובר יותר בטעם אישי של יודעי ח"ן שמתמצאים במה שהולך בקולנוע העולמי וזה לגיטימי. אין ויכוח על זה שדולאן רחוק שנות מלהיות מושווה לפליני או וולס אבל זה די מרשים שבגיל יחסית צעיר הוא כבר עם רזומה לא קטן, דריסת רגל בסצינת הפסטיבלים הגדולים והמון עיניים שמצפות לסרט הבא שלו.
אגב, אני לא בטוח שהשבועיים של הבמאים זאת בחירה מוצלחת יותר של טייטל במובן הזה של מה שהשומע חושב שזה אומר לבין מה שזה בפועל. זאת מסגרת שמתרכזת יותר בצורה והתוכן של הסרט ופחות ביוצרים ובהיסטוריה שלהם ולראייה אסף קורמן הציג שם עם סרט הביכורים שלו כמו עוד לא מעט יוצרים אחרים בתחילת דרכם.
בר 51
סיפורה של נערה מתבגרת בצ'אט של נענע והקידוד בצ'אט שהחליף את הספרות בכינוי.
סיפור של חחח, =) והרבה כע.
פרזיטים
סיפור המשך נוגע ללב על התבגרותה של הכינה הפרזיטית המפורסמת נחמה ומסעה למציאת אהבה עם פרזיט אחר ועל ההתמודדות עם קשר בין גזעי של כינה ופרזיט צמחים. רוצו לראות !
אתה לא מכיר אותי
הביוגרפיה המוזיקאלית שכולם חיכו לה!
אחרי קווין ואלטון ג'ון, מגיע עיבוד מיוזיקל לסיפור הטראגי של קארלי ריי ג'פסן שהיה לה איזה שיר אחד שבו היא פוגשת בחור שלא מכיר אותה ואומרת לו:
"Hey, I just met you and this is crazy, but here's my number, so call me maybe"
ואז…
אנשים שמעו את השיר הזה.
ממש טראגי.
אה ולפי ויקיפדיה היא גם מקנדה, וקר שם ואין שם קשים מפלסטיק.
גם בקליפורניה אין קשים מפלסטיק
(משהו עם תירס, ולא הבנתי כי לי זה נראה לגמרי כמו פלסטיק)
נכון, אבל בקליפורניה יש את כל שאר הייתרונות של קליפורניה
(ל"ת)
מאדה ראשה
סרט טבע פורץ גבולות שמתאר את חייה של חרגולה מהמין הנדיר ופורזיוס הדיוס מהסהרה התת-ארקטית. החרגולים נמצאים על סף הכחדה מכיוון שבמצבי רעב קיצוני האמא החרגולה מאדה את ראשה שלה כדי להאכיל את ילדיה. הדבר גורם כמובן למותה המיידי ולמותם של החרגולים הפעוטים שלא יכולים להסתדר בלעדיה.
הצוות הדוקומנטרי ניצב בפני דילמה – האם לתת לחרגולה לאדות את ראשה כפי שהטבע שלה מכתיב, או שמא הם יספקו לחרגולים מזון מאודה אחר, ויצילו אותם מהכחדה?
קריינות: דייויד אטנבורו
המתים של יפו
סרט האימה-פוליטיקה הישראלי הראשון!
בעיצומן של בחירות לראשות העירייה, כל המתים של יפו מתחילים לקום לתחייה כזומבים, ומנערים את המערכת הפוליטית. מי ישיג את קול המתים? מה הם יכולים ללמד אותנו על ההיסטוריה של העיר? האם בכלל יש להם זכות הצבעה? איך אפשר למנוע מהם לאכול את המוחות של המשגיחים בקלפי מבלי לפגוע בעיקרון הבחירה החשאית? ושאלת השאלות – מה יותר גדול, האיום הזומבי או האיום הדמוגרפי?
הסרט, שיתוף פעולה יהודי-ערבי, תואר על ידי מבקרים כ"מהפכני", "סמולני עוכר ישראל!", "ימני פשיסטי!", ו- "הישג ייחודי בתחום בניית שפת התאורה של האיפור של הדמויות הראשיות"
לגבי ההקרנה של חזרה לעתיד
יש כיסאות או שהארוע בישיבה על הדשא ?
אומת הילד היחיד
מים. אדמה. אש. אוויר. לפני שנים רבות, ארבעת האומות חיו בהרמוניה. אבל הכל השתנה כשאומת האש החליטה לתקוף. רק האווטאר השולט בכל ארבעת האלמנטים יכול היה לעצור אותם. אבל כשהעולם היה זקוק לו יותר מאי פעם, הוא נעלם. מאה שנים חלפו, ואחי ואני מצאנו את האווטאר החדש, כשף אוויר ושמו אנג. אף-על-פי שיכולות האוויר שלו גדולות, יש לו הרבה מה ללמוד עד שיוכל להציל מישהו. אבל אני מאמינה, שאנג יכול להציל את העולם
מה הנזק
קומדיה על הורים שמנסים לשרוד את החופש הגדול.
בכיכוב שני שחקני קומדיה גנרים, ואותם הילדים שמופיעים בכל הסרטים.
מחוץ למערכת
סרט אימה.
סיפורו של סטודנט שלא הצליח להכניס את כל הקורסים הנדרשים ממנו למערכת.
"מבוסס על סיפור אמיתי"
(ל"ת)
דיוקן של נערה עולה באש
סיפור חייה של נערה בחודש יולי 2019 בישראל ומאבקה ההרואי והדון קישוטי בשמש הישראלית.
פרזיטים
קומדיה רומנטית. חזי, בחור מסודר ודי חנון בן 26, מתפטר מעבודתו בהייטק בעקבות משבר אקזיסטנציאלי ובורח לארה"ב במטרה למצוא את עצמו. הוא מגיע לבית של אחותו ובעלה האמריקאי בפרבר ניו-יורקי גנרי כלשהו, מתנחל אצלם במשך שלושה חודשים וחי על חשבונם, לא מתקלח, ישן על הספה, אוכל להם את כל האוכל, צופה בטלוויזיה בקולי קולות בלילה ובעיקר משגע אותם. האחות והבעל לא מרוצים, אבל לא אומרים כלום, עד שלאחר שלושה חודשים, האחות מציבה לחזי אולטימטום: או שתמצא עבודה או שתצא לרחוב. חזי מתחיל בחיפושים אחרי עבודה עד שהוא מגלה לאחר פגישה עם מישהי מסתורית ברחוב רשת חברתית סודית לאנשים כמוהו: הפרזיטים. אנשים שחיים על חשבון אחרים. הם מייעצים אחד לשני איך לחיות בלי למצוא עבודה אף פעם על חשבון אחרים, ובעיקר תומכים אחד בשני, בלי להכיר זה את זה פנים אל פנים. הבחורה מתחילה להתכתב עם חזי בלי שהוא יודע מיהי, עד שהוא מתחיל לחשוב שהוא אוהב אותה ומחפש אחריה.
אתה לא מכיר אותי
דרמה על בן אדם שסובל מאפקט אנטי-ממטי – אף אחד לא מצליח לזכור אותו.
ידועה בכינוי "ממנטו הפוך".
היי, התחרות נסגרה. ברכות לזוכות תמר ו-Piper.
יווצר איתכן קשר בקרוב.