פעם לא הייתי מהמעריצים של ווס אנדרסון, אבל אחרי "ממלכת אור הירח", אני בצד שלו. והטריילר הזה? תענוג. "מלון בודפשט הגדול" יוצא בארה"ב במרץ 2014, ויש לקוות שאצלנו לא הרבה יותר מאוחר.
בין משתתפי הסרט: כולם.
פעם לא הייתי מהמעריצים של ווס אנדרסון, אבל אחרי "ממלכת אור הירח", אני בצד שלו. והטריילר הזה? תענוג. "מלון בודפשט הגדול" יוצא בארה"ב במרץ 2014, ויש לקוות שאצלנו לא הרבה יותר מאוחר.
בין משתתפי הסרט: כולם.
נראה מעולה...
אבל הדבר העיקרי שמפריע לי בטריילר הזה – אני מרגיש כאילו כבר ראיתי את כל הסרט, זה היה טריילר כל כך מפורט.
אני מקווה שישארו סצינות שלא נכנסו לטריילר – ושהן טובות.
איזה יופי, ג'ף גולדבלום! מזמן לא ראיתי אותו במשהו שווה צפייה…וכאן הוא זקן, גאוני!
משפחת טננבאום שלו היה לא רע, לא רק ממלכת אור הירח.
זה נראה כל כך יפה...
…ומוזר… אני זוכר ששמעתי על הגנון של ווס אנדרסון אבל לא יצא לי אף פעם לראות סרט שלו. זה, כאילו, מוקצן וצבעוני כמו הצגה/תוכנית לילדים אבל זה בהחלט לא. שווה לנסות אותו?
הגנון של ווס אנדרסון
זאת טעות הכתיב הכי מגניבה שקראתי לאחרונה.
בא לי לביים טריילר לסרט של ווס אנדרסון
שוט ראשון: סצינה אקראית מהסרט, שני אנשים מדברים. אחד מהם מסיים משפט שעשוי להיות בעל משמעות עמוקה ועשוי להיות סתם משפט סתמי.
לאחר מכן – מוזיקת אינדי, עדיף יוקלילי. ברקע קריינות: "מיסטר איקס היה אדם רגיל", שוט על השחקן הראשי, "עד שהוא נתקל באדם שישנה את חייו". שוט על שני השחקנים בסרט, כל אחד מהם עומד בפינה מרוחקת של המסך, באמצע ציור גואש ענק של הסיפור התנכי של קין והבל.
"בדרך להשינוי המשמעותי של חייו, מיסטר איקס ייתקל בשור זועם, חבורת בני נוער מופרעים, רואה חשבון מתוסכל, וחבורת צופים.. שהם בעצם ערפדים" – סדרת תמונות מהירה של כל מה שמיניתי.
סצינה מרהיבה שלא קשורה לחלוטין למה שנאמר בסרט – שני לוליינים בקירקס מתווכחים על מחירי הקוטג' בעודם מבצעים תעלול על החבל.
קריינות: "בכיכובם של – וויל סמית', תילדה סווינסון, קרמיט הצפרדע, טום קרוז, אוון וילסון, ביל מארי, ניקולס קייג', וברוס וויליס, אל תפספסו את סרטו החדש של ווס אנדרסון" – תמונת צבע גדולה של אגם בשמורת טבע באמריקה, פונט מצועצע באמצע.
אני חושב שהפער בין *התיאור* של טריילר לסרט של אנדרסון,
לבין *הטריילר* עצמו, הוא הדגמה מוצלחת מאוד לביטוי Easier said than done.
(ואין פה שום כוונה להעליב!
אני רק מציין שהתיאור של הטריילר אכן מדוייק למדי, אבל הביצוע, זה מה שעושה את ההבדל).
none taken :)
אני גם חושב שהביצוע נהדר, ובכל מקרה לא התכוונתי "לרדת" על ווס (אהבתי את "ממלכת אור הירח", שנאתי את "משפחת טננבאום" אבל באופן כללי – אני בעד כל מי שעושה קולנוע אחר ממה שיש ב99 אחוז מהקולנועים, אז אני בעדו).
מה שכן אם ווס אנדרסון היה קורא את זה הייתי ממליץ לו לנסות ללכת למקומות שונים – אין לי מושג לאן, אבל שינסה לעבור אבולוציה קטנה. גם טים ברטון התחיל בתור מישהו שנחשב לאמן חתרני, ייחודי, וקסום והיום הפך לזה. ברגע שיודעים איך הסרט הבא שלך הולך להראות זה הזמן שלך לנסות להפתיע (הביצוע עדיין מצויין, בזה, כאמור, אני מסכים איתך).
מה שכן,
מודעות עצמית בהחלט יש לו.
העניין שהוא שאנדרסון עוד מתאמץ.
אף סרט שלו לא נראה כאילו הוא עושה אותו מתוך שינה. אולי הוא יודע לעשות רק דבר אחד (אני לא בטוח, אבל נגיד), אבל הוא מתאמץ מאוד להמשיך לעשות את זה היטב.
טים ברטון כבר הפסיק להתאמץ מזמן.
אתה לא היחיד שחשב על זה
קבל את ספיידרמן של ווס אנדרסון.
זה בהחלט טריילר לסרט של ווס אנדרסון.
(ל"ת)
זה מעולה. זה נהדר. זה גדול.
אני כבר ממעריצי אנדרסון, אבל גם בלי זה, הטריילר היה יוצא מן הכלל.
חוץ מהסגנון הייחודי והיפהפה,
אני ממש אוהב אצלו את ההתעקשות לקחת שחקנים קומיים (ולרוב של הומור שירותים) כמו בן סטילר או אוון וילסון, ולהראות לעולם כמה כשרון אפשר להוציא מהם.
נרהנ יותר מזה
מה שאני אוהב אצלו, זה שהוא לוקח שחקנים שכולם מכירים, ומראה לעולם שיש להם אשכרה כשרון משחק, ושהם יודעים לשחק עוד משהו חוץ מהטייפ-קאסט שלהם.
הוא, כנראה, במאי שחקנים נהדר.
(ראה, למשל, ברוס ויליס ב"ילדי אור הירח")
ואת זה אי-אפשר ממש לומר על טים ברטון. אמנם יש לו "סגנון" מובחן, אך בזה הדמיון ביניהם די מסתיים.
ממש סרט אולסטארס
כל סרט הוא אוסף עוד שחקנים, אבל נראה שהפעם הוא קיבץ כמעט כל שחקן שהוא עבד איתו.
אאאאה רוצה לראות
חוץ מאנג'ליקה יוסטון, למרבה הצער
(ל"ת)
נראה סרט טוב
ואגב, זה לא בדיוק 3:4, הסרט יוצג בשלושה יחסי מסך שונים (1.33 / 1.85 / 2.35)
נראה מקסים
הצבעוניות של הסרטים שלו מזכירה לי את הטכניקולור של שנות השלושים, הכל נוצץ ויפה.
אני קצת מרגיש
כמו הבחור שכתב בכתבה אחרת כאן (וקראתי לו סנוב) שהוא אוהב את 'gravity' פחות כי עכשיו כולם אוהבים אותו. אבל זה לא זה. איפה כולם היו כשאנדרסון עשה את הסרטים הטובים שלו? מבחינתי, הוא עלה ועלה עד 'עמוק במים' או איך שלא תרגמו את זה ומאז התחיל לרדת. זה לא שהסרטים שלו נהיו יותר נגישים (הם תמיד היו נגישים לדעתי) וזה לא שמשהו נפגע בעיצוב המרהיב, אבל איכשהו מרגיש לי כאילו הרגש נעלם ומה שנשאר זה רק האווירה הסוריאליסטית. באמת שלא הבנתי למה דווקא 'ממלכת אור הירח' הצליח לפגוע (כאן באתר וגם בשאר העולם, אבל זה לא ממש משנה לי) איפה שהסרטים הקודמים לא, כי מבחינתי הוא כבר מפוספס לגמרי (הטריילרים שלו היו יותר מוצלחים מהסרט עצמו). קשה להגיד שאני מצפה בקוצר רוח לסרט הזה.
Busted!
(ל"ת)
כן. תיארתי לעצמי שזה יגיע.
העניין הוא, כפי שאמרתי, שזה לא שהפסקתי לאהבו את אנדרסון כי עכשיו כולם אוהבים אותו. זה שאני לא מבין איך לא העריכו אותו בתקופה ביותר מוקדמת (ובפרט ב'משפחת טננבאום') ועכשיו כן. ושוב, זה לא שאני חושב שהוא התמסחר או משהו. הסרטים שלו עדיין לא עדיין לא פונים לקהל רחב, לדעתי. אני לא מבין מה השתנה בעולם, לא אצלו. אבל יאללה, בכיף.
כן, אני יודע.
הבנתי שאתה מרגיש "סנוב" בדרך שונה, אבל עצם זה שהזכרת אותי גרם לי להרגשת… אממ… מואהאהאהאה!
האמת שזו שאלה מעניינת
אבל יכול להיות שמעבר לעניין של העריכו או לא העריכו, אלא יותר שאלה של כמה הכירו אותו? אני לא אומר שהוא לא היה מוכר בעבר (אכן, משפחת טננבאום) אבל איכשהו נראה שכיום הוא קצת יותר נוכח בשיח הציבורי. בעיקר דרך ממלכת אור הירח שבאמת קיבל הרבה מאוד תשומת לב. תשומה לב ראויה ביותר, אבל לא בניגוד לסרטיו המוקדמים. יתכן שנעשה איזושהי החלטה (בידי המפיצים למשל?) שהקהל מוכן יותר, ולכן אפשר להתחיל להפיץ ברבים ולהרחיב את השיח..
העריכו אותו מאוד מאוד ב"משפחת טננבאום".
למשל, זה הסרט המצליח ביותר מסחרית שלו עד היום. יותר מ"ממלכת אור הירח".
אם זאת ההכנסה שלו בארצות הברית זה לא ממש קשור להרגשה של אלעד עד כמה מכירים את אנדרסון שמן הסתם מושפעת יותר מאנשים בישראל :P
אבל גם אני לא הכרתי אותו אז אז אין לי מושג כמה ידעו עליו.
יח"צ, יח"צ, יח"צ?
(ל"ת)
בא לך להסביר?
(ל"ת)
לא קבעתי אלא הצעתי
ניסיתי לענות על השאלה "איפה כולם היו כשאנדרסון עשה את הסרטים הטובים שלו". אז אולי ראו שאנשים אוהבים את סרטיו, אז עשו יותר יח"צ כי ראו שיש טעם, וכך הוא זכה לחשיפה מוגברת והפך לבמאי מפורסם יותר. הבחור אמר שאנדרסון לא השתנה בסגנונו אלא העולם השתנה ביחסו כלפי אנדרסון (בתגובה אחרת שלו) ולא ברור לו למה זה, אז יכול להיות שזה פשוט עניין של חשיפה לסרטים שלו שהתגברה ככל שהמפיצים ואנשי היח"צ ראו שאנשים מתחברים לסרטים שלו.
היה שווה
ולו בשביל השוטים הקצרצרונים בסוף של טילדה סווינטון והארווי קייטל. בום!
אבל... אבל... אבל יש כאן כמה כותרות שהן *לא* צהובות!
זהו, ווס אנדרסון שינה את הסגנון.
וואו- ממש כולם
ובכולם אני מתכוון סחטיין על התפקיד הראשי לציון ברוך.
והנה טריילר לסרט האימה החדש של אנדרסון
http://www.dailymotion.com/video/x16h6vn_edward-norton-movie-trailer-wes-anderson-spoof-snl-10-26-13_people?search_algo=2