הנה סרט אנימציה קצר וחמוד על איש שלג ואייל.
רגע, מה זאת היתה הכותרת הזאת בסוף? מתברר שזה גם טיזר ל"Frozen", סרט האנימציה הבא של דיסני. [עדכון: שלא ייקרא בעברית "קפואה", אלא "לשבור את הקרח"]. מעניין. הנה כמה דברים על "Frozen" שאין לכם שום דרך לדעת על פי הטריילר:
א. על מה הסרט.
ב. מיהם גיבורי הסרט.
ג. שהסרט מבוסס על הסיפור "מלכת השלג" של אנדרסן.
ד. זה "סרט נסיכות".
דיסני רוצים לעשות סרטי-נסיכות, כי נסיכות עושות מלאנתלפים כסף במרצ'נדייז, אבל הם לא אוהבים לשווק סרטי נסיכות, כי בנים לא מוכנים ללכת לסרטים של בנות והבנות לבדן הן כנראה קהל קטן מדי. אז השיטה של דיסני עכשיו היא לעשות סרטי-נסיכות, אבל לא לספר על זה לאף אחד. זאת, למשל, הסיבה שהטריילרים ל"פלונטר" היו מורכבים ב-75% מסצינות שלא הופיעו בסרט בכלל, וכללו הרבה ספלסטיק דרימוורקסי. הפעם נראה שהם הולכים על הכיוון של "עידן הקרח" ו"גנוב על הירח" – טיזרים שהם בעצם סרטוני אנימציה קצרים בפני עצמם, שמתמקדים בדמויות המשנה הקומיות של הסרט. כלומר, אני מניח שהם ישתתפו גם בסרט, אני לא זוכר ב"מלכת השלג" את הקטע על איש השלג והאייל. אל תספרו לאף אחד שיש בסרט מלכה! זה סוד.
בעעע
איש השלג הזה דוחה ברמות ואני ממש שמחה שהוא (כנראה, אולי? בבקשה בבקשה?) לא יהיה בסרט.
מה קרה לעיצוב הקסום של דמויות דיסני היפות? למה הוא צוחק בצורה כל כך מזוויעה? הוא שייך לסרטון של רן וסטימפי או משהו. איכס.
הוא כנראה יהיה בסרט
בתפקיד משני של קומיק-רליף. לעשות "טיזר" לסרט בכיכובן של דמויות שבכלל לא משתתפות בו יהיה שבירת שיא של חוסר קשר בין הפרסום לסרט.
Winter is coming
האם זו לא אופנה ותיקה להראות לנו סירטון קצר המתברר כטריזר לסרט באורך מלא, כשהסרטון עצמו בכלל לא מופיע בו? אני זוכר שפיקסאר היו עושים את זה!
בהחלט,
ואני אפילו בעד זה, אבל שמת לב שבטיזרים של פיקסאר מופיעות הדמויות הראשיות של הסרט? ושאפשר להבין מהם במה הסרט עוסק?
גם לי הפריע איש השלג
מה היה הקטע של הקולות המוזרים האלה שהוא השמיע?
אבל חוץ מהקטע הזה הסרטון דווקא היה ממש חמוד, הזכיר לי קצת את פיקסאר בהומור סלפסטיק העשוי-היטב שלו.
אז בתור טיזר ראשון זה מאכזב,
אבל בפני עצמו זה אחלה של סרטון. את שאר הדמויות אפשר לראות בתמונות שפורסמו, ובתיאור של התמונה של איש השלג מדגישים שההומור בסרט לא יתבסס רק עליו. אני עדיין אופטימי. אגב, כדאי לקרוא את התיאורים של כל התמונות, בשביל לדעת עוד יותר על העלילה, אחרי שלא נגעו בה בטיזר.
מלכת השלג, השאלה היא איזה מלכת שלג.
המעשייה של אנדרסן מספרת על ילד קטן שהפך למרושע בעקבות רסיס מראה שחדר לליבו, ועל החברה שלו שיוצאת להציל אותו.
הסרט הרוסי "מלכת השלג" מספר על מראה שיכולה לעצור את מכשפת השלג המרושעת, ועל היורשים של נפח אגדי שיוצאים למסע כדי להציל את העולם.
הסרט של דיסני, לפחות על פי וויקיפדיה, מספר על שתי אחיות – המרושעת והנחמדה. האחות המרושעת (AKA מלכת השלג) מקללת את אחותה הטובה, וזאת האחרונה יוצאת למסע ארוך (יחד עם מטפס הרים, אייל, איש שלג) כדי להפיג את הקללה.
בקיצור
אף אחד בתעשיית הקולנוע לא באמת קרא את המעשייה הזאת מהתחלה ועד הסוף
הסרט הרוסי מ-1957 דווקא היה נאמן לסיפור המקורי
(לא מההתחלה ועד הסוף, אבל כן במסגרת העלילתית הכללית)
סרט האנימציה הרוסי היה די נאמן למקור
כולל הילד שצריך להציל כי הפך למרושע. בלי שום "להציל את העולם".
אחד הסרטים המקסימים, אפשר לצפות בו בשלמותו כאן:
http://www.youtube.com/watch?v=GAn1DsLjRrg
זה כל כך חמוד!!!!
אני כבר עומד בתור בטויס-אר-אס לקנות את הבובה של איש השלג המתוק הזה!
אה, זה גם קשור לסרט כלשהו? אוקיי… אז אראה אותו, נראלי…
הפתיעו הפעם
סרט דיסני מבוסס על אגדה צפון אירופאית עם כותרת חד-מילתית סתומה שלא מסגירה את טבעו האמיתי של הסיפור עד הרגע האחרון? וואלה, לזה לא ציפיתי.
דה ז'ה וו ל-tangled
תזכור ש-Tangled זה שם שנכנס לסרט רק בשלב מאוד מאוחר.
במשך זמן רב הסרט נקרא Rapunzel, עד שדיסני הבינו את מה שהיום הם כבר יודעים: סרטי נסיכות אפשר לשווק גם לבנים, אם לא מגלים את כל האמת.
מה הקטע עם דיסני
וחיות שאינן כלבים, אבל מתנהגות כמו כלבים? קודם הסוס בפלונטר, ועכשיו האייל כאן.
לא שאני מתנגדת – כלבים זה אחלה – אבל זה מוזר.
לא רק דיסני
יש מוסכמה כזאת שכל החיות מתנהגות כמו כלבים (או, לעתים נדירות: חתולים), מהסיבה הפשוטה שאלה החיות שהאנימטורים מכירים.
רשימת דוגמאות ארוכה (זהירות, tvtropes):
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/AllAnimalsAreDogs
כי כלב זאת חיה מאוד ילדית
משחקים, אוהבים בני אדם, חמודים, רובם הגדול לא מסוכנים. הם מייצגים די יפה איך שילדים רואים, או איך המבוגרים רוצים שילדים יראו, את החיות בכלל. במציאות, רוב החיות הן א. לא מתנהגות באופן מאוד מעניין ב. "אכזריות" מדי עבור הילדים.
מילא מוס. אבל סוס כבר הייתי מצפה שאנימטורים יודעים איך להנפיש כדי שהתנהג כמו סוס (והוא גם עדיין יכול להיות מצחיק בדרכו)
מה עם אנימציה מסורתית
שדיסני הראו כוונה להמשיך אחר הנסיכה והצפרדע?
נופ.
נכון לעכשיו, לדיסני אין שום תכניות לסרט באנימציה מסורתית בעתיד הנראה לעין.
הבעיה היא
ג'ון לאיסטר, הבחור מנסה יותר מדי להיות וולט דיסני וללכת על דברים שעבדו פעם במקום להתקדם הלאה, כלומר, סרט נסיכות (הנסיכה והצפרדע), "פו הדוב".
מה לעשות שסרטים כאלה לא תופסים במיוחד היום (פלונטר הצליח כי מיתגו אותו גם כסרט לבנים, וגם כי הוא היה טוב יותר מהנסיכה והצפרדע).
במקום זה ג'ון לאסיטר היה צריך ללכת על דברים מעט בוגרים יותר, משהו יותר בסגנון של "הגיבן מנוטרדם" ו"נסיך מצריים", רק בלי שירים. אבל בגלל הטעויות שלו עכשיו סרטי האנימציה הדו-מימדיים כנראה מתים לנצח, או לפחות לעוד הרבה שנים עד שיבוא מישהו חכם ממנו ויעשה מה שאמרתי.
לא מבינה את הנקודה שלך לגבי פלונטר
כפי שאתה בעצמך אומר, הוא גם הצליח, והוא גם סרט טוב. אם כבר, הוא הוכיח שהקונספט של "לעשות סרט נסיכות טוב, ולשווק אותו באופן שמסתיר את העובדה שהוא סרט נסיכות" עובד ממש יפה. אני לא מאושרת מהחלק השני, אבל אם זה ילמד כמה ילדים שגם סיפורים על בנות יכולים להיות שווי צפייה (או, אם לדייק, אם זה ילמד את ההורים של הילדים האלה שהבנים שלהם יכולים להנות גם מסיפורים על בנות) אז יכול להיות שזה שווה נסיון. אבל לטעון שסרטים כאלה לא תופסים (ובמיוחד בניגוד להגיבן מנוטרדם, שלמיטב זכרוני הצליח אך ורק מכיוון שהוא רכב על הגל של סרטי דיסני אדירים כמו אלדין ומלך האריות) זה פשוט נוגד את המציאות.
הגיבן מנוטרדם הוא סרט אדיר
אולי הכי טוב של דיסני- סרט מורכב, אפל וקודר שעשוי ביד אומן. הסוף שלו הוא אולי הדבר הכי לא דיסני שיש (הגיבור לא משיג את הנערה) והוא אחד מסרטי האנימציה הטובים שראיתי [כולל פיקסאר]. למה לומר שהוא הצליח רק בגלל שהוא רכב על ההצלחה של אלאדין ומלך האריות (כבודם במקומם מונח)?
לי זכור שהביקורות שלו לא היו מתלהבות
אולי זה בגלל, כפי שאתה אומר, שהוא שונה מסרטי דיסני הרגילים (אני מעולם לא ראיתי אותו). בכל אופן, נראה לי שאתה מחזק את הטענה שלי – אם מדובר בסרט לא טיפוסי, מן הסתם שהוא לא היה מצליח בכוחות עצמו בלי הגב של הסרטים המגה-מצליחים של דיסני שהגיעו לפניו.
אם אתה חושב שהסוף שלו הוא "לא דיסני"
אתה צריך לקרוא את הספר. :-P
או את הערך בוויקיפדיה
אוי ואבוי.
או את הסטריפ ב9gag
כולל הבעות פנים מאוד נאמנות למציאות.
http://weknowmemes.com/2011/12/i-wonder-how-the-hunchback-of-notre-dame-ended/
כן, זאת נראית כמו תגובה די מדויקת לסוף הסיפור...
(:
בסדר, אני אשנה מעט את מה שאמרתי
זה לא עניין של מחזור זה עניין של איכות *ו*מחזור.
מה לעשות, "הנסיכה והצפרדע" ו"פו הדוב" לא היו סרטים מדהימים.
אז אפשר לעשות סרט נסיכות, אבל צריך שזה יהיה סרט ממש טוב. ומבחינה שיווקית גם באמת צריך להסתיר את זה שזה סרט נסיכות.
וכמו שאמרתי היה עדיף לו הם היו הולכים קצת קדימה, מנסים דברים שונים. אולי זה לא אומר בהכרח שצריכים להיות אפלים אבל כן לעשות משהו שונה ומקורי כמו למשל "ראלף ההורס" רק בדו-מימד.
לדעתי לאסיטר עשה את כל הטעויות האפשריות בטיפול שלו בעניין ולכן הקאמבק הזה של סרטי הדו-מימד היה כישלון.
אתה שם לב
שההגדרות שלך ל"דברים שונים" הם אך ורק סרטים שהגיבור שלהם הוא גבר? אני אשמח מאוד אם דיסני יתחילו לשנות את הפורמולה, אבל לא במחיר של להפטר מאחד האולפנים האחרונים שבאופן קבוע שם נשים בתפקידים ראשיים.
האמת היא שההגדרה של "סרט נסיכות" נזילה עד כדי חוסר משמעות. האם זה סרט שהגיבורה שלו היא נסיכה? זה שולל את היפה והחיה, ולמרות השם, הנסיכה והצפרדע. סרט שמבוסס על אגדה? תוציא את פוקהונטס ואמיצה. סרט שמרכיב מרכזי שלו הוא סיפור אהבה? אמיצה שוב נופל, ובנוסף צריך להסביר למה סרטים עם גיבורים גברים שגם להם יש סיפור אהבה לא נכללים. אנחנו נשארים עם ההגדרה שכל סרט דיסני שיש לו גיבורה נשית הוא סרט נסיכות, שהיא גם חסרת משמעות, וגם עדיין לא נכונה – כי אלדין, למרות שליסמין יש מקום כבוד בין הנסיכות של דיסני, הוא סרט על גבר.
הבעיה כאן היא לא האם דיסני עושים סרטי נסיכות או לא. הבעיה היא קודם האם הם עושים סרטים טובים, ושנית איך לשכנע ילדים משני המינים (ואת ההורים שלהם) לצפות בהם.
לצערי
אין הרבה דוגמאות לסרטי אנימציה מקוריים שאהבתי עם דמות ראשית נשית.
ברוב הסרטים של פיקסאר הדמות הראשית היא גבר. את הסרט היחיד שלהם שמככבת בו אישה שנאתי (ולא בגלל שכיכבה בו אישה אלא פשוט כי הוא היה סרט בינוני). והסרט המקורי היחיד של דיסני מהזמן האחרון שאהבתי היה "ראלף ההורס" שמככב בו גבר (למרות שבמערכה האחרונה הסיפור יותר מתמקד על פנלופי, אבל שיהיה).
אבל שלא תביני אותי לא נכון, אני אומר שצריך לעשות דברים מקוריים יותר כמו הדוגמאות שהצעתי אבל אני לא אומר שזה אומר שצריכים לככב בסרטים האלה גברים. שיעשו סרטים יותר מקוריים אבל שהדמות הראשית תהיה אישה, פשוט שלא תהיה נסיכה. בלי קשר לכל הדברים שדיברתי עליהם מקודם פשוט נמאס לי לראות נסיכות בתפקידים הראשיים. אני רוצה יותר גיבורות ראשיות כמו מולאן.
ובנוגע לעניין סרטי הנסיכות, רוב ה"נסיכות" בסרטים של דיסני לא מתחילות כנסיכות אבל הן כן הופכות לנסיכות כשהן מתחתנות עם הנסיך בסוף.
מולאן!
ידעתי שיש סרט אחד ששכחתי – ואין מה לעשות, מולאן הוא סרט נסיכות מובהק.
משחשבתי על זה קצת יותר, אני חושבת שיש אולי תכונה משותפת אחת לסרטי נסיכות, והיא שכולם סובבים סביב גיבורה שאומרים לה שהיא לא יכולה לעשות את מה שהיא רוצה – אם זה בגלל שהיא אשה, או בגלל שהיא נסיכה, או בגלל שמנצלים אותה. זה גם לא כלל חד וחלק – אפשר להחיל אותו במידה מסוימת גם על סרטים בכיכובים של גברים (אלדין וראלף ההורס גם סובלים מכך שאומרים להם שהם לא יכולים להיות מה שהם רוצים) אבל באופן שפחות קשור למין שלהם.
ובאופן כללי אני מסכימה שזה מעצבן שזה הסיפור היחיד שדיסני יודעים לספר על נשים. אבל במצב הנוכחי, שבו אין כמעט סרטים על נשים בכלל (הנה דיווח מלפני כמה ימים על כתבת באיזור שבו יש הרבה בתי קולנוע ושבכל זאת, בקושי הצליחה למצוא סרטים מציגים על נשים), גם סרטי הנסיכות – שהמסר שלהם הוא, בסופו של דבר, חיובי – עדיפים על כלום.
למה מולאן הוא 'סרט נסיכות מובהק'?
לכאורה מכל הסרטים שיצרה דיסני הוא אולי הכי רחוק מזה.
ואם זכרוני לא מטעה אותי
גם אין בו שום נסיכה.
אין לי מושג
כפי שכבר כתבתי, אני חושבת שההגדרה "סרט נסיכות" חסרת משמעות. אבל העובדה היא שמולאן הוא חלק מליין הנסיכות של דיסני, ושכל פעם שמונים את הנסיכות שלהם היא נמצאת ברשימה.
אז אולי מולאן היא פרנצ'ייז נסיכות,
אבל:
( !ספוילר!ים למולאן)
1. היא לא נסיכה וגם לא הופכת לנסיכה בשום שלב בסרט, וגם לא מתחתנת עם נסיך וגם לא גרה בארמון.
2. היא לא בלונדינית, ואפילו לא לבנה (גם פוקהונטס ויסמין לא, אבל זה פקטור). היא גם לא לובשת שמלות ארוכות ובטח לא מתנפנפות,
3. המראה שלה לא משחק חלק משמעותי בסרט. למעשה, את רוב הסרט היא מבלה בנסיון לא להראות כמו אשה בכלל. על הגזרה אין מה להרחיב, היא לא נראית כמו סינדרלה.
4. בהתאם, את ההערכה היא רוכשת על מעשיה ולא על המראה.
5. היא מצילה את המצב בשיטות אקשן-למהדרין. היא לא ממש צריכה שיצילו אותה, בדרך-כלל.
6. בסוף הסרט לא רק שאין חתונה, אלא שהיא גם לא נופלת לרגלי שום נסיך: היא מציעה לו, במילים פשוטות, לצאת לדייט איתה ונראה, למרות שאמא שלה כבר הייתה מוכנה לתפור שמלת חתונה.
7. אפילו הבובות שלה הן לאו דווקא 'נסיכותיות': יש לה, לצד בובות 'דיסני-יות' גם בובות עם גזרה נערית למדי (כמו הימנית פה: ).
אז כן, ברור שמבחינת דסני כל דמות נשית תהיה "נסיכה" אם זה יועיל למכירות (אגב, באופן מעניין: לפי רשימת הנסיכות של דיסני, שלוש מהן הן מהתקופה 1937-1959; אז שלושים שנה שלמות בלי שום נסיכה; ואז שש 'נסיכות' מה-25 שנה האחרונות), אבל מולאן היא עדיין הדמות הנשית הראשית הפחות-נסיכותית שהם ייצרו; אפילו בפוסטר של הנסיכות () אפשר לראות שכולן – כולל, למען השם, מרידה מ'אמיצה' – נוצקו באותו שטאנץ, חוץ ממולאן.
וחסרה השורה התחתונה:
בקיצור, מולאן היא אולי פרנצ'ייז נסיכות, אבל הסרט 'מולאן' הוא לא 'סרט נסיכות'.
אני מסכימה שמולאן חורג מסרטי הנסיכות האחרים של דיסני
אבל שוב, אני ממש לא משוכנעת ע"י הטענה שלהגדרה סרט נסיכות יש יותר משמעות מ"סרט דיסני עם גיבורה שמתווספת לליין המרצ'נדייזינג של הנסיכות." את התכונות שהגדרת כאן אפשר להחיל על לא מעט מהנסיכות האחרות – מאז סינדרלה ועד פלונטר, למשל, לא היתה נסיכת דיסני בלונדינית, מרידה מאמיצה גם לא מתחתנת בסוף הסרט שלה, רוב הגיבורות של סרטי נסיכות זוכות להערכה על מעשיהן ולא על המראה שלהן (או, לכל היותר, על שניהם), ורובן מצילות את עצמן.
אפשר לטעון שהפורמט של מולאן עדיף על, למשל, בת הים הקטנה, שבו המוטיבציה העיקרית של הגיבורה היא אהבה. ובגדול אני מסכימה לכך (אם כי אני מסתייגת מהטענה הנגררת, שהאלטרנטיבה היחידה לבחורה שלא רוצה להיות מושא אהבה היא להיות חיילת). אבל לטעון שסרטי הנסיכות הם רעים ואז להוציא את מולאן מתוך רשימת סרטי הנסיכות כי הוא טוב זה טיעון מעגלי. כפי שרד פיש אומר בהמשך, נסיכה היא מי שדיסני מגדירה כנסיכה.
אני לא יודע איך דיסני מגדיר דמות כ"נסיכה",
אבל גם בלי להיות בלונדיניות, רוב נסיכות דיסני הן בפועל נסיכות. בפוסטר שטווידלדי קישר אליו למעלה, רק מולאן לא מתפקדת בפועל בתור נסיכה (פוקהונטס היא הבת של הצ'יף ויסמין היא הבת של הסולטן, ככה שאפשר להתייחס אליהן בתור נסיכות). אם דיסני מכניסים אותה אל רשימת נסיכות הדיסני אז היא יכולה להיחשב בתור אחת כזאת, אבל אין להכחיש ש"מולאן" הוא סרט נסיכות די גבולי.
אבל שוב
יש לא מעט נסיכות של דיסני שאינן נסיכות – למשל, בל מהיפה והחיה וטיאנה מהנסיכה והצפרדע. כפי שאמרו כאן, הדמויות הללו מתחתנות עם נסיך בסוף הסרט, אבל כפי שאני הגבתי לכך, אני לא חושבת ששינוי שקורה בחמש דקות האחרונות משנה את טבעה של הדמות באופן כה מובהק.
(ואני מסכימה שמולאן הוא סרט נסיכות גבולי – למעשה כתבתי כך בכותרת של ההודעה שאתה מגיב אליה.)
במחילה, את מתחילה מקביעת הגדרה מסויימת,
תוך סינון דברים שאני כותב
ואז גם שמה בפי הגדרה מסויימת *שמעולם לא אמרתי*, כי לרגע לא אמרתי ש"סרטי נסיכות הם רעים", ואז את אומרת שזה טיעון מעגלי. יכול להיות, אבל זו בבירור התייחסות לתגובות של מישהו אחר, שאמנם אני לא מוצא אותו בשרשור הזה אבל הוא בוודאי לא אני.
מה שבטוח הוא שנטען קודם ש"מולאן הוא סרט נסיכות מובהק". ואני (ולדעתי גם איש הקש שמסתובב פה, אבל צריך לשאול אותו) מתקשה לראות איך הוא 'סרט נסיכות' בכלל, ודאי לא איך הוא 'מובהק'.
אבל על השאלה הזו כבר עניתי
מולאן הוא סרט נסיכות כי דיסני מגדירים אותו כסרט נסיכות, וכי כל הגדרה אחרת של סרט נסיכות – כמו, למשל, אלו שמשתמעות מההודעה הקודמת שלך – שוללת סרטים אחרים שכן מוגדרים כסרטי נסיכות.
הפי-אנד מגיע בסוף הסרט, אבל משמעותי לכולו.
לומר שהפתרון לא משליך על מה שלפניו, זה להתעלם ממבנה תסריטאי בסיסי: הסיום של סינדרלה לא מודבק, הוא חלק אינטגרלי מכל הסיפור ובלעדיו הסרט היה אחר לגמרי.
ואני לא שללתי *טיב*. דיברתי על *קטגוריות*. הקטלוג של סרט, ואפילו המסרים שלו, לא מכניסים אותו לקטגוריית "טוב" או "רע" באופן אוטומטי.
גם המוטיבציה העיקרית של מולאן היא אהבה
פשוט אהבה לאבא ולא לבן זוג (אם כי גם הוא מגיע אח"כ).
"כתבתי את הספר הזה מתוך אהבה. אהבה לכסף"
(לא זוכר מי, אולי דייב בארי).
כן אבל זה לא היה *רק* בגלל זה
מולאן תמיד רצתה להיות לוחמת, ופה בעצם באה לה הזדמנות להגשים את זה, וגם באותו זמן היא מצילה את אבא שלה ממוות בטוח כי בתור אדם מבוגר אין לו סיכויים גבוהים לשרוד בשדה הקרב. אז Win win בשבילה.
אה, מה?
מי אמר שהיא תמיד רצתה להיות לוחמת?
לא יודע, אולי כל השיר שלה
שהיא לא מי שהמשפחה שלה רוצה שהיא תהיה, שהיא לא רוצה להיות כלה והיא יותר מתעניינת בדברים גבריים.
הם לא אמרו את זה חד וחלק אבל די רמזו על זה.
רוב הנסיכות של העידן המאוחר
שרו על כך שהן לא מתאימות לעולם שיועד להן, או שהן מרגישות שונות או לא שייכות או שרוצות יותר:
בל: (Belle (Reprise):
בת הים הקטנה: (Part of Your World)
יסמין- לא בדיוק שרה על זה, אבל מורדת בתפקיד שיועד לה (להתחתן עם נסיך ובורחת מהארמון)
אני לא רואה איך זה שונה עם מולאן, חוץ מהעובדה שהיא בניגוד לאחרות מתגלגלת לעשות משהו שנחשב מאוד גברי.
המוטיבציה העיקרית של בת היום הקטנה היא לא אהבה,
אלא רצון לעצמאות, שאותו היא חושבת שהיא תשיג על ידי זה שהיא תתרחק (פיזית) מאבא שלה ותעבור לעולם חדש ולא מוכר, ועל כן – "Betcha on land they understand. Bet they don't reprimand their daughters. Bright young women sick of swimmin' Ready to stand". אריק הוא במקרה הטוב בונוס שפתח לה דלת לעולם חדש, במקרה היותר סביר הוא פשוט הדרך שלה לצאת לעצמאות הזאת.
אפשר לבקר את הסרט על זה שהפתרון הכי טוב של הגיבורה לחפש עצמאות והגדרה אישית היא לצאת מרשות אבא שלה לרשות בעלה, אבל בעיניי זה דווקא היה מאד אמין.
הם מכירים שלושה ימים ויש לאריק שם,
במונחי נסיכות של התקופה – היפיפייה הנרדמת, סינדרלה, שלגיה – זה שיא שרק היפה והחיה שוברים (וכיוון שאונס זה לא הקטע שלי, לא הייתי לוקחת דוגמא מהיפה והחיה).
לא ראיתי את בת הים הקטנה כבר זמן מה, אבל אם אני זוכרת נכון בסופו של דבר המניע המיידי שלה לפעול (כלומר הקש ששבר את גב הגמל) הוא הדרך בה אבא שלה מתנהג כלפיה בשיר Part Of Your World, שם הוא אולי מתנגד לאהבה שלה לאריק אבל לא פחות מזה הוא מתנגד לחלומות שלה, לקשר שלה עם עולם האדם, לחפצים שהיא אספה ולחיים שהיא פיתחה רחוק ממנו.
בת הים הקטנה התחיל את הגל הזה של הסרטים
והוא הראשון מביניהם, לכן הייתי צריכה להגיד "סרטי נסיכות עד אותה תקופה" ולא "סרטי נסיכות של התקופה".
נכון שאריאל ואריק לא מדברים ביניהם, אבל בשלושה ימים האלה יש ביניהם המון אינטרקציה, והסרט מקדיש לה חלק נכבד, גם בלי קול היא עדיין בחורה פרועה וסקרנית. שוב, במונחי סרט נסיכות של דיסני זאת השקעה מטורפת בתהליך ההתאהבות שלהם, ובגלל זה אני לגמרי קניתי אותו. קשה לי להגיד שאריק לא הופך לאמיתי עבור אריאל, כי זה בדיוק מה שקורה בתהליך הזה (אגב, אריק לא מוכן להתחתן אורסולה רק בגלל הקול של אריאל אלא אורסולה כישפה אותו שיתחתן איתה).
לגבי היפה והחיה – אלא אם כן את קוראת ללחטוף מישהי, להחזיק אותה בניגוד לרצונה, לקטוע כל קשר בינה לבין בני אדם אחרים ולשלוט על כל פעולה שלה "הדברות", אז אני לא רואה איזה ניסיון הדברות יש בסרט. הדברות היא הדדית, כל פעולה שבל עושה היא בהגדרה לא הדדית אלא מקסימום ניסיון שלה לשרוד בכלא שהיא נמצאת בו.
את צודקת לגמרי לגבי היפה והחיה
הסרט אינו מכיר בעובדה שמה שהחיה עושה לבל הוא טכניקת התעללות בסיסית ושאי אפשר להניח שהבחירה של בל לחזור אליו בסוף הסרט היא בחירה מושכלת וחופשית. אבל אם מקבלים את העובדה שהסרט לא מכיר בבעיה הזו (ואני לא אומרת שחייבים לקבל אותה או להנות מהסרט) אז הנחת היסוד שלו היא להעדיף אהבה שמושתתת על היכרות ותחומי עניין משותפים על פני אהבה ממבט ראשון, וזה לטעמי יותר אמין מבת הים הקטנה.
יש בהחלט דרך לראות את היפה והחיה כסיפור על גאולה עצמית
ומהבחינה הזו אני מסכימה שהמסר שלו הוא חיובי. אבל הבעיה שלי עם הפירוש הזה היא שהחיה אינו גיבור הסרט או נקודת המבט שלנו אליו, ולכן הסרט אינו סיפור על איך שהחיה למד להיות אדם יותר טוב. הוא סיפור על איך שבל, דרך שילוב של סבלנות, חוזק פנימי, ותסמונת סטוקהולם, עודדה את החיה להשתנות וכך קיבלה בעל מושלם. אפשר בקלות להבין אותו כאומר לנשים "אם רק תחכו ותתנו לו להבין שהוא מתנהג רע, הוא ישתנה ויהפוך מפרא מתעלל לנסיך."
אני חושבת שהסרט מנסה, ברמה מסוימת אם כי לא בהצלחה מלאה, להלחם בפירוש הזה. ובסופו של דבר אני עדיין חושבת שהיפה והחיה מחזיק יותר טוב מבת הים הקטנה (צפיתי גם בו שוב בערך באותה התקופה, וחוץ משיר חדש ונוראי שנוסף מתישהו בעשרים השנים האחרונות, הוא טוב כפי שזכרתי). אבל זה בהחלט סרט שחושב שהמסרים שלו הרבה יותר מודרניים וחיוביים משהם באמת.
נוטה להסכים עם דבריך.
על איזה שיר שנוסף את מדברת אגב?
הא לך
אל תגידי שלא הזהרתי אותך
https://www.youtube.com/watch?v=MetM68Lr9U8
לפי ויקיפדיה, הוא נוסף במהדורה המיוחדת ב-2002.
זה לא כ"כ נורא האמת..סתם מיותר...
(ל"ת)
אלוהים אדירים, כמה משרתים היו לו?!
אם כל מברשת ומטאטא הם בן אדם… זה יוצא… לא, רגע.
אני רוצה לחזק את פוייזן אייבי,
וגם להוסיף קישור קטנטן לקומיקס בהו לא שעוסק בבת הים הקטנה.
http://www.ho-lo.co.il/archives/1041
זו אחת הנקודות שמאוד הפריעו לי בסרט בצפייה מאוחרת.
(ל"ת)
רק רוצה להזכיר
שבשיר הידוע שלה, A part of your world, בו היא מדברת על הסיבות בגללם היא רוצה לחיות על היבשה היא בכלל *לא* מזכירה את אריק. אז כן, גם אני חושב שאריק היה רק ה"דחיפה", ובונוס בשבילה, אבל הוא בטח שלא הסיבה היחידה והעיקרית.
אה, אני מציע לבדוק שוב לגבי פוקהונטס.
אמנם חייה לא היו דומים כהוא זה למה שיש בסרט, אבל גם לא כל כך דומים לתיאור שלך (למשל, היא התנצרה והתחתנה עם רולף עוד באמריקה, ואין שום דרך מהימנה לדעת אם 'הכריחו אותה' להתנצר (המקורות האנגליים טוענים שלא, אבל לכי תדעי) או על החתונה לרולף. ככל שאנחנו יודעים היא לא ילדה "כמה ילדים" או בכלל לפני זה, שהיה לה ילד מרולף ושהיא מתה מאיזושהי סיבה בדרך חזרה לוירג'יניה.
מה קרה אחרי שהאגדה נגמרה
יש קטע שממש מצא חן בעיניי על מה שקרה אחרי "והם חיו באושר ועושר עד היום הזה…"
http://www.youtube.com/watch?v=diU70KshcjA"
מולאן מבוסס על *סיפור אמיתי*!
לא מעשייה. כמובן שבמציאות לא היה שום דרקון או צרצר שעזרו לה, אבל זה קרה במציאות. והאמת היא שהגירסה של דיסני דווקא היתה יחסית נאמנה למה שקרה (מלבד, שוב, האלמנטים הקסומים בסרט).
מולאן היא דמות מיתולוגית.
מאיפה הרעיון שהוא מבוסס על סיפור אמיתי?
http://en.wikipedia.org/wiki/Hua_Mulan
לפי מה שהבנתי הטענה היא שהסיפור הוא אמיתי
ואפילו בסין יש אזור תיירות בו אפשר לבקר בכפר בו חיה מולאן ועוד כל מיני.
http://historum.com/asian-history/37637-there-any-truth-mulan-legend.html
מגיבה מסין, fangqingming, בתגובה מספר 8 מספרת על ההוכחות לקיומה.
מצטער, אבל
"יש כל מיני עדויות מעורפלות, שנויות במחלוקות וסותרות לכך שייתכן שסיפור דומה אכן התרחש" זאת כמעט ההגדרה של "דמות מיתולוגית". ייתכן בהחלט שאישה באמת התחפשה לגבר ולחמה בצבא הסיני, מקרים כאלה הם לא כל כך נדירים (יש אי שם באתר דיון בהשתתפות טווידלדי על זה). אבל מכאן יש דרך ארוכה מאוד לטענה שהסרט "מולאן" "מבוסס על סיפור אמיתי".
אם דיסני היו נאמנים יותר להיסטוריה,
זה היה נראה יותר כמו הגרסה הזאת:
http://www.cracked.com/video_18579_if-disney-songs-were-historically-accurate.html
אוי, הפוסטר נסיכות הזה.
חלק קטן ממני מת כרגע.
slightly dead.
(ל"ת)
דניאל הוא זה שטוען שלהתחתן עם נסיך בסוף הסרט
הופך אותך לנסיכה לכל אורכו. אני לא הייתי מרחיקה עד כדי כך. אם הדמות אינה נסיכה עד חמש דקות לפני הסוף, לא נראה לי שנכון לקרוא לה נסיכה.
אבל לפי מה שאת אומרת
גם "סינדרלה" הוא לא "סרט נסיכות".
לא, לפי מה שאני אומרת
סרט נסיכות הוא סרט שדיסני הכריזה שהוא סרט נסיכות.
ההתנגדות שלי היא לטענה שניתן להגדיר סרט נסיכות כסרט על גיבורה שהיא נסיכה, ואז לכלול סרטים כמו סינדרלה, היפה והחיה, וכו' בהגדרה על אף שהגיבורה שלהם אינה נסיכה משום שהיא מתחתנת עם נסיך בסצינה האחרונה.
האמת היא ש"סרט נסיכות" זו הגדרה רטרואקטיבית וחסרת משמעות. עד אמצע שנות התשעים ההגדרה בכלל היתה סרטי אגדות. אז התחילו להגמר לדיסני הסיפורים, והם עברו לרעיונות כמו פוקהונטס והגיבן מנוטרדם. מאוחר יותר התחיל נושא המרצ'נדייזינג לבנות, ואז בדיעבד החליטו לאגד את כל הסרטים עם גיבורות שמתאימות למרצ'נדייזינג כזה תחת הכותרת סרטי נסיכות (מה שמסביר למה אלדין מוגדר סרט נסיכות על אף שג'סמין היא לא הגיבורה שלו, אבל הגיבן מנוטרדם לא). לנסות למצוא כלל שמגדיר סרט נסיכות ומכסה את כולם זה בלתי אפשרי, כי המשמעות היחידה של ההגדרה היא, כפי שאמרתי, מה שדיסני קוראת לו סרטי נסיכות.
אני לא חושב שאמורים לחפש משותף
בין כל "סרטי הנסיכות" למיניהם, בעיקר בגלל שאני לא חושב שיש כזה דבר "סרט נסיכות", אלא יותר "סרט שהגיבורות שלו הן חלק מפרנצ'ייז ה-Disney Princesses", שהוא ת'כלס קיים רק בשביל המרצ'נדייז ולא מתייחס לסרטים עצמם. אולי זה רק אני, אבל אני פחות רואה התייחסויות לסרטים כמו "בת הים הקטנה" כ"סרט נסיכות של דיסני" אלא יותר התייחסויות לאריאל כאל "נסיכת דיסני". וכן, בין הסרטים האלה אין הרבה משותף, ואין טעם לחפש חוץ מדברים כללים מאוד אצל חלק מן הסרטים (גיבורה מרדנית/יוצאת דופן במובן מסוים, סיפור אהבה, שירים) וגם לא צריך לדון על זה, כי הפרנצ'ייז הוא של הדמויות ובשביל המרצ'נדייזינג ולא לסרטים.
נסיכה היא מי שדיסני אומרים שהיא נסיכה.
אם הם משווקים תחפושות שלה כחלק מליין ה-"Disney Princesses" – אז, לצרכי שיווק, היא נסיכה והסרט בכיכובה הוא "סרט נסיכות" (המרכאות לא נמצאות שם במקרה).
איזה סרטון חמוד!
אני לא מתחבר להסתייגויות שהועלו כאן (אולי חוץ מזו שטענה כי האייל מתנהג כמו כלב), הסרטון מקסים וגרם לי לצחוק בקול רם. אני חושב שעיצוב איש השלג היה מקורי מאוד וכל המשחק עם איברי הגוף (boy, זה נשמע רע) היה מבריק לטעמי.
עכשיו דיסני מנסים לחקות את סקראט?
א) דמות מגוכחת שעושה קולות משונים. ב) קטן ולא מזיק. ג) מחפש אחר חפץ שאותו הוא רוצה ושתמיד נמצא בסכנה קומית שייאבד לנצח.
ועוד כמה שאלות – למה לאיש קרח בקוטב הקרחי שמלא בקרח ושלג וקרחוניות, יש אף מגזר? איפה יש פה גזרים באזור? ולמה האייל הזה מתנהג כמו כלב? זה מצחיק אם היה חייזר או איזה יצור פרהיסטורי שמתנהג כמו כלב, אבל אייל? אייל צריך להתנהג כמו אייל.
בקיצור, חלאס כבר עם השטויות. מאז הנסיכה והצפרדע לא היה סרט דיסני קלאסי באמת. מה קרה לאיכות.
אוקי.. אני מאוד חצויה..
– דבר ראשון- האנס כריסטיאן אנדרסן- כנראה סופר הילדים האהוב עלי ever, אם כי אני לא זוכרת ממש את הסיפור "מלכת השלג" אולי כי, כי אני מנסה קצת מנסה להדחיק את הסיפורים שלו מפחד לגרימת טראומה שתנטרל אותי לשבוע. (איך הוא בכלל נחשב ל"סופר ילדים"? הסיפורים שלו מדכאים עד כדי חתיכת ורידים).
– הסרט האחרון באורח מלא שדיסני עשו ע"פ סיפור שלו היה "בת הים הקטנה". אני מנסה להפריד בין הרגשות שלי לסרט כשראיתי אותו בזמן אמת, כשהייתי ממש קטנה, לבין מבט מפוכח עליו עכשיו, אבל זה ממש קשה להפריד בין השניים. כשאני בכל זאת מנסה, כן, יש לי הרבה ביקורת על הגרסה שלהם (לאו דווקא על השינויים שהפכו אותו לפחות מזוויע לילדים, זה מתבקש), אני חושבת שבעיקר כסיפור בפני עצמו, כמנותק מהסיפור של אנדרסן, ההתחלה מאוד טובה, אבל הסוף והמסר שמתקבל ממנו, דיי מעוות ובעייתי. ובהתחשב בנוסטלגיה שיש לי אליו שאני לא יכולה להימנע ממנה, בסופו של דבר- אני נותנת לסרט- טוב +
אגב- ב-DVD של בת הים הקטנה יש תוספת של סרטון של מוכרת הגפרורים הקטנה (עוד סיפור של האנס כריסיטאן אנדרסן). סרטון שנאמן מאוד למקור, וגרם לי להפוך לשלושה ימים בערך לזומבי מייבב בפוסט טראומה. אם אתם אמיצים מספיק בשביל לקחת את הסיכון של מה שהסרטון הזה יכול לעשות למצב הנפשי שלכם, אתם מוזמנים לראות:
http://www.youtube.com/watch?v=yUSzQBaWq0Q
– מצד שני, דיסני כבר יותר מעשור הוציאו מעט מאוד סרטים שנחשבים בעיני ל"טובים". עידן הזהב השני שלהם (בת הים הקטנה, אלאדין, היפה והחיפה, מלך האריות)- כולם זכורים לי כממש קלאסיקות. אולי זו הנוסטלגיה מדברת, מי יודע. בעשור האחרון הם הוציאו כמה סרטים דיי נחמדים (לפגוש את הרובינסונים למשל). אבל הרוב היו סתמיים מאוד, וגם הטובים שהם הוציאו לא נחקקו לי בתודעה כמו כאלה של אולפני אנימציה אחרים. גם שני הניסיונות שלהם להחיות את מותג הנסיכות (פלונטר והנסיכה והצפרדע, זכורים לי כמאכזבים מאוד). היום הם צריכים להתחרות בפיקסר, בלו סקיי, דרימוורקס וכל השאר, והם ממש לא מובילים עליהם בעשור האחרון, ונראה שהם אפילו נדבקים אליהם גימיקים לא טובים כמו שמראה הטרילר הזה (בדיחות סלפסטיק מוגזמות וכאלה). אין לי בעיה שיעשו באנימציה ממוחשבת, אבל ראבק, בבקשה שיעשו כבוד לסיפור שאנדרסן. זה מאוד יכאב לי אם יהרסו אותו.
– הייתי כנראה לא קיימת, או קטנה מדי בשנות השיווק של סרטי הנסיכות של דיסני בתקופות השונות, אבל אני מניחה שאותם כן שיווקו כ-"סרטי נסיכות" לא? אפילו כמעט בכל שמות הסרט מופיעה השם או הכינוי של הגיבורה. והאמת, היום ברטרוספקט- יש לי הערכה מאוד גדולה לאולפן שברוב הסרטים שלו הגיבורה הראשית היא אישה (מבלי להיכנס כרגע לשאלה אם הייצוג של הנשים בסרטים שלהם הוא טוב או לא. זה מאוד מורכב מבחינתי). כשהייתי קטנה לקחתי את זה מאוד כמובן מאליו, אבל כשאני חושבת על זה עכשיו, זה פאקינג דורש אומץ. ויש לי הערכה מאוד טובה לזה. אז למה ההשתפנות עכשיו? אוף איתם!!
– טוב נו, אני נכנסת קצת לקטע של "נסיכות דיסני". רק כי ראיתי את הסרטון הזה לא מזמן של דאג וואקר AKA הנוסטלגיה קריטיק לגבי נסיכות דיסני, והוא עלה שם על נקודה מאוד יפה. חיפשתי מקום להניח את זה, וזה נראה לי כמו מקום טוב. יש לי מעט השגות לגבי דברים קטנים שהוא אמר, ובגדול קצת חבל לי שהוא לא התייחס לעניין המראה של הנסיכות, כי זה נראה לי חלק קריטי מהדימוי שהן משדרות (היה יותר נחמד אם הם היו נראות יותר אנושיות ולא כמו דוגמניות על, אחת אחת). אבל אני סולחת לו על זה כי הנקודה הסופית שלו הפילה לי לא מעט אסימונים ממש חשובים:
http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic/38723-nostalgia-critic-whats-with-the-princess-hate
אז תשמעי כמה דברים מאכזבים
דווקא "מלכת השלג" בגירסתו הדו-מימדית היה אמור להיות נאמן מאוד למקור, וגם היה אמור לביים אותו גלן קין, אחד מהאנימטורים היותר מוכשרים בדיסני. למעשה הוא היה כל כך נאמן שהפתיחה שלו היתה לדעת ג'ון לאסיטר יותר מדי אפלה לסרט ילדים (תקראי בויקיפדיה מה הולך שם ותביני למה) וקין רצה להשאיר את זה שם. בסופו של דבר קין עזב את הפרויקט, הסרט עבר להיות סרט CGI וג'ון לאסיטר שינה את הסרט לגמרי כך שהוא עכשיו כבר אין בינו ובין הסיפור המקורי\סרט הדו-מימד כמעט שום קשר מלבד זה שבשניהם יש מלכת שלג כרעה של הסיפור.
לא רק זה גם אלן מנקן, המלחין האהוב עליי היה אמור להלחין את הפסקול אבל הוא כזה את הפרויקט ביחד עם קין.
איזה סרטון מרגש ועצוב
כבר שכחתי מה דיסני ידעו לעשות פעם…
גם בהשוואה לדמבו ולבמבי הוא ממש ממש עצוב
פעם? הסרט ההוא הוא מהשנים האחרונות.
2006 אאז"נ.
"היפה והחיפה" (פסקה 3) - מכוון?
(ל"ת)
לא
(ל"ת)
הסרטון הזה בעיקר גרם לי להתגעגע לסרטים הישנים של דיסני
למשל במבי.
פעם היו עושים מטעמים מוצלחים יותר מהחלקה על אגם קפוא…
לאן הלינק נעלם??
http://www.youtube.com/watch?v=gSh1eLrxiqs
ודיסני חיסלו כל סיכוי שאוהב את הסרט הזה.
מלכת השלג היה ועודני סיפור הילדים האהוב עלי. כן, הייתי ילדה מוזרה וזה בכלל לא סיפור ילדים, בקריאה בוגרת יותר.
אייל היה גם בסיפור המקורי, למען האמת, היו שניים. אבל הוא לא התנהג כמו כלב ואנשי השלג בכלל היו השומרים הרעים של הארמון של המלכה.
והתגובות פה עוד יותר חיסלו לי את הציפיות.
נו טוב, נסתפק בספר. אבל באמת חבל. בעיקר כי הסרט הרוסי הממש ישן זכור לי כסרט נהדר.
דיסני ארורים שכמותכם
מתי יפסיקו להרוס את סיפורי הילדים האהובים עליי!?
ב"מלכת השלג" יש כל כך הרבה הרפתקאות נהדרות של הגיבורה (שהיא בכלל ילדה קטנה שמנסה להציל את החבר שלה מטלפיה של מלכת השלג שחטפה אותו למערה שלה) והוא כתוב בצורה נהדרת.
לעולם לא אאמין שבאמת יעלו בדיסני גרסה טובה של סרטי הילדים בעידן המודרני (אלא אם כן יפרוץ את הגבולות במאי חדש אה-לה-כריסטופר נולאן שאולי יום אחד יתקן את העוול שטים ברטון עשה ללואיס קרול)
אני אישית לא אהבתי את הסרטון. הוא נראה כמו שילוב של "עידן הקרח" עם "אחי הדב"
איפה הטמבל הזה, ואיפה האיש שלג הגבר של knick knacks.
(ל"ת)
קריפי
למה מנפישים יצור שעשוי מחתיכות שלג מתפרקות? איך אפשר להתייחס לסרט ברצינות כשיש בו יצור כזה?
אני לא חושב שהסרט רוצה שתתייחס אליו *ברצינות*.
אם תהנה ממנו, לעומת זאת, היוצרים ישמחו.
הסרט לא חייב להיות רציני לגמרי
אבל צריכה להיות לו רצינות מינימלית. שיהיה לו קצת הגיון.
אחרת, אפשר לעשות סרט שכולו מורכב מכתמים שזזים ומתמזגים אחד עם השני. ויכול להיות שיהיו אנשים שיהנו מזה.
איש שלג מדבר יכול להסתדר לא רע בקומדיה ארקטית.
אם מקבלים אייל שמתנהג כמו כלב, אני לא רואה בעיה באיש שלג מדבר. זה אפשרי עם הגיון פנימי מסויים. למשל, כמו השידוך הלא צפוי לחמור ב'שרק'. אם נניח הסרט ייקח את איש השלג לסיור במדבריות ערב, פה כבר זה יהיה זלזול גמור בצופים.
בצעצוע של סיפור עשו את זה בלי בעיה.
מינוס החלק של השלג.
והשתמשו בזה לקידום העלילה או לאפקט קומי בכל מיני דרכים שונות ולגמרי לא הגיוניות. וזה היה אחלה. הבעיה עם איש השלג כאן היא שהוא מכוער. הייתי מצפה לראות יצור כזה בסרט אנימציה שבדי, לא אצל דיסני.
אופס
מתברר ששמו העברי של הסרט הוא בכלל "לשבור את הקרח".
........
נו, איפה ה"סתאאאאאם"?!
אני מדחיק החל מרגע זה
אלא אם מתברר שמדובר בקומדיה רומנטית עם קמרון דיאז וסטיב קארל, הסרט נקרא מבחינתי "קפואה".
בבקשה, מי המפיץ הישראלי ואיך אפשר ליצור קשר?
צריך לארגן בליץ של מיילים (או משהו) עצבניים על שם כל כך, אבל כל כך דבילי.
טוב, עכשיו רק צריך לחכות שהוט או יס ייצרו סדרה
בשם "לשבור את הקרח".
סרטון חמוד
לא מטריד אותי שהוא לא קשור לסרט, כי בהמשך מן הסתם יגיע טריילר שכן יהיה קשור לסרט. יכול להיות שהטריילרים של "פלונטר" שמו דגש על הצד הקומי והאקשן, אבל הם לא שיקרו – הסרט היה מצחיק והיה בו הרבה אקשן. וגם הייתה בו נסיכה. שהופיעה בטריילר. הכל בסדר.
מה שמטריד אותי זה זה :
זאת רק אני, או שזה בדיוק העיצוב של רפונזל, רק עם שיער אחר ונמשים(כולל העיצוב הלא מוצלח לדעתי ולא מושקע של העיניים)? חסרים להם מעצבי דמויות בדיסני?
אל דאגה, זה מזויף.
זו תמונה די ישנה, וגם אני מאוד נבהלתי כשראיתי אותה. וכמו התמונה האחרת שהתפרסמה של מלכת השלג, היא מבוססת על העיצוב של הדמות, שהתפרסם בעבר, אבל התמונה עצמה מזויפת, וטוב שכך, כי זה נראה ממש מכוער. אם את רוצה לדעת איך תראה הדמות בסרט, אפשר לראות בתמונה הזאת ?6c3c24a06b2ec04d15c066f5e9a76a10a837ffd4" rel="nofollow">הזאת.
תמונות יפות…קשה קצת לראות את העיצוב של הדמות אבל זה שהתמונה שהעליתי היא זיוף כבר מעודד.
התמונה השנייה דווקא נראית לי
יותר כמו סרט של ברבי, אבל התמונות האחרות אחלה, אני עוד לא חושש. נחכה לטריילר המלא.
האייקו לדיסני.
דיסני, יא מעפנים.
שיט, 6 הברות.
בכל אופן, העניין הזה של טריילרים שלא מספרים לקהל על מה הסרט יכול להיות תחילתה של הצלחה מסחררת. כי אין ספק שילדות קטנות זה קהל יעד שלא אוהב לבזבז את הכסף של ההורים, בניגוד לילדים קטנים. אפשר רק לדמיין עד כמה סדרת דמדומים הייתה אפילו עוד יותר מצליחה אם המשווקים היו מעמידים פנים שזה סרט על מכות בין ערפדים לאנשי זאב.
החיים של איש השלג הזה נראים כמו דבר מתיש ומייגע.
גם אני רוצה האייקו.
אייל על קרח
געגועי לבמבי
דיסני, אייכה?
יצא טריילר חדש!
http://movies.disney.com/frozen/video/trailers
אני לא בטוח, אבל נדמה לי שהטריילר הזה חושף טוויסט די משמעותי בעלילת הסרט
חוץ מזה: ההומור נשמע דלוח למדי, אבל הדמות של איש השלג עושה רושם מקסים.
וקצת קונספט ארט מהסרט
http://conceptartworld.com/?p=28839