כשקראו לזה "All You Need is Kill" זה נשמע מסקרן. עכשיו, כשקוראים לזה "Edge of Tomorrow", זה נראה מצוין. "לקום אתמול בבוקר בסוף העולם עם חליפת שיריון"? קניתי.
טריילר: Edge of Tomorrow
Posted in: וידאו
– פורסם ב 12 בדצמבר 2013כשקראו לזה "All You Need is Kill" זה נשמע מסקרן. עכשיו, כשקוראים לזה "Edge of Tomorrow", זה נראה מצוין. "לקום אתמול בבוקר בסוף העולם עם חליפת שיריון"? קניתי.
מזכיר קצת את קוד מקור לא?
כן, וגם הרבה סיפורי מדע בדיוני על אותו העיקרון
מה שעולה לי עכשיו זה קץ כלזמן ששם הדברים עובדים הפוך : הספר מדבר על חברה שבה תמיד אפשר לחזות את מה שיקרה בעתיד ולכן מונעים את כל המלחמות והאסונות, אבל הבעיה שהגזע האנושי נשאר תקוע ולא מתקדם לשום מקום בגלל העיקרון של הברירה הטבעית (הספר נכתב הרבה לפני שריצארד דוקינס דיבר על ממים)…
יש גם רעיון דומה ב – "הצלם" של פיליפ ק.דיק , שם יש בעצם ממשל אמריקאי גרמני ששולט בכל יבשת צפון אמריקה באמצעות זה שהוא יכול לחזות מה יקרה בעתיד ולכאורה למנוע כל ניסיון לבצע הפיכה, רק שהוא לא לוקח בחשבון שגם לאויבים שלו יש גישה לטכנולוגיה הזו…
אם להתעלם לרגע מההוליוודיות הנוטפת של הטריילר הזה
מישהו קרא את המנגה המקורית ויודע להגיד אם הסיפור שווה משהו?
זה לא מבוסס על מנגה.
זה מבוסס על ספר מדע בדיוני (של אחד מסופרי הז'אנר המצליחים ביפן היום, אם הבנתי נכון). לא קראתי, אבל יש ביקורת פה:
http://www.strangehorizons.com/reviews/2009/09/the_lord_of_the.shtml
הכריכה הטעתה אותי
התסריטאים לא נשמעים מרשימים בכלל, אבל דאג לימן מחזיק בכמה סרטים נאים בפילמוגרפיה שלו. אני צופה בינוניות.
נראה מצויין
להציל את טוראי ראיין פוגש את ההתחלה שפוגש את זכרון גורלי שפוגש את היום השלישי. אגב, לטעמי, טום קרוז שחקן מצוין שעושים לו עוול מאז פרשת הסיינטולוגיה. ענייניו הפרטיים של אדם לא צריכים להתערבב עם קריירת המשחק שלו.
Elysium + Groundhog Day = cool!
(ל"ת)
Starship Troopers פוגש את Groundhog Day
נראה מגניב.
גם חשבתי על 12 קופים אחרי שהוא פוגש את אמילי בלאנט ורואים את התמונה שלה על הקיר בפריים הבא, אבל ספק שיש קשר.
קשה לי קצת להבין את הקריירה של טום קרוז
הוא כבר שנים אחד הכוכבים הגדולים בפלנטה. כשהוא ממש רוצה הוא הוכיח שהוא גם יכול להיות שחקן לא רע בכלל. אז למה לא לנצל את המעמד הזה בשביל פרוייקטים מעניינים באמת ולא סתם להתגלגל מסרט בינוני לסרט בינוני? במקרה הטוב יוצא מזה סרט אקשן טוב (משימה בלתי אפשרית האחרון), ובמקרה הגרוע קשקוש.
לפני כמעט 20 שנה הוא חלק את המסך עם בראד פיט ב"ראיון עם ערפד". פיט עשה מאז כמה זבלונים, אבל משנה לשנה הוא נעשה זהיר ומוקפד יותר בבחירת הפרוייקטים שלו (וכמוהו "פרצופים יפים" אחרים כמו דקפריו וקלוני). קרוז, חוץ מכמה נקודות אור (כמו מגנוליה וג'רי מגווייר, כנראה שתי ההופעות הטובות ביותר שלו), הולך מפרוייקט זניח אחד למשנהו, ועושה סרטים שאף אחד לא יזכור עוד כמה שנים. למה לעזאזל?
אני בכלל תוהה
איך הוא שומר על מעמדו ככוכב על? נראה ששום דבר לא פוגע בו: סרטים בינוניים כפי שאמרת, תצוגת משחק לא תמיד מרשימה, הקוקואיזם שהוא מפגין, הסיינטולוגיה, זה שאומרים שהוא מושך את ביתו לסיינטולוגיה, הגירושין מקייטי… אני לא מבינה איך שום דבר מזה לא משפיע עליו בטווח הארוך!!
אתה שואל ברצינות?
הסרטים הבינוניים הללו הם אלו שמכניסים הכי הרבה כסף. אולי זה עצוב, אבל זו עובדה קיימת.
ובלי שום קשר,אני לא חושב שגם מגנוליה וג'רי מגוויר הם סרטים שמישהו זוכר היום.
אני זוכר את מגנוליה.
האמת, אני לא חושב שאשכח אותו עד יום מותי.
"ג'רי מגווייר" הוא אחד הסרטים
הכי מצוטטים בהיסטוריה ו"מגנוליה" מגיח אחת לכמה זמן ברשימות "[מספר אקראי] הסרטים הכי טובים משני צידי תעלת למאנש".
הסרטים האלו הם קודם כל יקרים
חלקם מכניסים הרבה כסף, אבל חלקם גם מפסידים לא פחות. אבל בכל מקרה, קרוז אמור להיות כבר ממזמן במצב שבו הוא משוחרר מהדאגות האלו. ויש לו את הפריווילגיה לקחת על עצמו פרוייקטים קצת יותר מעניינים. אז למה לא, בעצם? גם בראד פיט משתתף עדיין מדי פעם בבלוקבאסטר שמרפד לו את חשבון הבנק. אבל בסרטים כמו "הורג אותם ברכות" או "ההתנקשות בג'סי ג'יימס" הוא כנראה משתתף כמעט בהתנדבות. נראה לי שחשבון הבנק שלו לא ממש סובל מזה.
יש לבוב "moviebob" באחת הביקורות שלו
שנראה שחלק ניכר מהקריירה המאוחרת של קרוז נשלטת ע"י צורך מוזר להוכיח שהוא לא too old for this shit – שהוא יכול להיות גיבור פעולה קשוח וסמל סקס גם אחרי גיל חמישים, בגלל זה לא מספיק לו פשוט להופיע במשימה בלתי אפשרית 4 גם חשוב לו לבצע את הפעלולים הקשים והמסוכנים בעצמו כדי שאנשים ידעו שהוא עדיין מסוגל…
קרוז השתתף מאז גם בסרטים שניסו לפחות להיות "חשובים"
כמו "וואלקירי" או "כאריות לכבשים". אבל לטעמי, דווקא ככוכב שוברי קופות היו לו תפקידים מעניינים ומשמעותיים מאז תחילת המילניום, במיוחד בשיתופי הפעולה שלו עם ספילברג – "דו"ח מיוחד" ו-"מלחמת העולמות" הוא עשה את דמות איש המשפחה האמריקאי הלא-מתפקד בצורה נהדרת. שמעתי גם דברים טובים על ההופעות שלו ב-"רעם טרופי" ו-"הנוסע", אבל לא ראיתי אותם.
בדו"ח מיוחד הוא היה בסדר גמור, במלחמת העולמות עוד יותר טוב
אבל אלו שני סרטים שהיו מתקיימים ומוצלחים גם בלעדיו. "רעם טרופי" זה אחד המקרים של דמות שחלק מהקסם שלה היא העובדה שאתה יודע שמתחת לאיפור המכער ולהתנהגות הבהמית נמצא אחד השחקנים "היפים" וה"נקיים" יותר בהוליווד (מבחינת תדמית קולנועית).
ההשוואה הכי טובה בעיני לקרוז הוא ג'ורג' קלוני, שהדמות הקולנועית שלו מאוד דומה (אני בקלות יכול לדמיין את קרוז כמעט בכל תפקיד שבו ראיתי את קלוני בשנים האחרונות). אבל למרות שקלוני הוא שחקן די מוגבל, אני מגלה עניין בכל סרט שהוא משתתף בו – ולא פחות בסרטים שהוא מביים או אפילו רק מפיק. כשקלוני מעורב בסרט הוא כמעט תמיד סרט טוב, או לפחות מעניין בצורה כלשהי. אבל לא פחות חשוב – הרבה מהסרטים שקלוני מעורב בהם בכלל לא היו מתקיימים בלעדיו. הוא לא רק שחקן שמשחק בסרטים טובים (ואפילו כאלו "חשובים") – הוא אדם שמאפשר לסרטים האלו להתקיים.
מחזק.
כדוגמא, אני לא יכול לדמיין את "Up in the Air" באמת *עובד* בלי קלוני.
באמת? לדעתי יש הרבה במשותף בין הדמות הזו לג'רי מגווייר למשל
ובאופן כללי, התכונה הכי בולטת של מרבית הדמויות של קלוני (אני יכול לחשוב על היורשים כיוצא דופן) היא זחיחות. ומי יכול לשחק דמויות זחיחות יותר טוב מקרוז?
מעולם לא צפיתי בטום קרוז משדר פגיעות באופן אמין.
למרות שאם הבנתי אותך נכונה הבאת את קלוני בתור דוגמא למישהו שעושה בחירות טובות ובעצם "מביא סרטים לעולם". בהתחשב בהנחה זו, דווקא הסרט הנ"ל לא מהווה דוגמא טובה כלל בהתחשב בבמאי וכותב שלו. טוב נו.
אולי אם תראה את 'נולד בארבעה ביולי'
זה ישפר את הסטטיסטיקה שלך.
ופעם שנייה בדיון, "מגנוליה".
http://www.youtube.com/watch?v=7pPfd2w02nI (סצנה יחסית מתקדמת בסרט, יש לציין)
האמת, שכחתי
עבר המון זמן מאז שצפיתי בנ"ל ובמגנוליה, את מגנוליה אני יכול פחות לתרץ כי זה סרט שמדברים עליו לעיתים תכופות כאן באתר, אבל מ-'נולד בארבעה ביולי' פשוט שכחתי לגמרי.
אני עומד על טעותי!
תודה רבה על התזכורת ^_^
ייתכן ואפילו עיניים עצומות לרווחה
עומד בקריטריון הזה. אגב, ראיתי אותו שוב לפני שבוע, והוא אפילו יותר מוזר וחידתי ממה שהזכרתי.
דווקא לי
הסרט הזה הזכיר במיוחד את תודה שעישנתם.
לא מפתיע.
בהתחשב בכך שג'ייסון רייטמן כתב וביים את שניהם.
לא רק היורשים
סוריאנה, האמריקאי, לילה טוב ובהצלחה, מייקל קלייטון, וידויים של מוח מסוכן, אחי, איפה אתה…
אפשר להגיד מה שרוצים על היכולת שלו כשחקן אבל אי אפשר להגיד שהוא לא מגוון בבחירת הדמויות והתפקידים.
בהחלט נראה מעניין.
גם הקונספט ומהמעט שרואים – גם עיצוב החייזרים.
אז בקיצור
To put it bluntly:
Source Code + Groundhog Day + Startship Troopers + Elysium = Very cool !
יש פה עוד סרט מעניין שיוצא בקרוב
על העיר פומפאיי שנחרבה בכיכובו של גון סנואו
https://www.youtube.com/watch?v=usMn3BeXf98
Looks like an XBox game
When will there be more original and twisted Sci-Fi movies, such as David Lynch's Dune? There are so many great Sci-Fi\Fantasy books
הייתי איתך עד שהזכרת את חולית
אני מאוד אוהב את דיוויד לינץ', אבל אני לא סולח לו על העיבוד הבעייתי של חולית.
Right now
Jupiter ascending, totally loving the idea of a fantasy sci-fi versus hard sci-fi.
למה אתה חוסם את התגובות שלי?
אנ לא מבין מה רשמתי לא בסדר. זה האתר שלך וזו זכותך אבל זה ממש לא יפה דורון. בטח שאני דאגתי להגיע לפחות לארוע אחד בהנחייתך ושתרמתי כסף במימונה שהיית זקוק.
ניסיתי לפנות אליך במייל, אבל המייל בחשבון המשתמש שלך לא תקין.
לעניין: ההודעות שלך נתקלו משום מה בחוסם הודעות הספאם שלנו ולכן המתינו לפרסום. הן אושרו עכשיו, וכמובן שאין לי שום דבר נגדן. סליחה על אי הנעימות. :)
נראה מעניין
יש כמה וכמה סרטים עם לולאות שחוזרות על עצמן שצריך לעצור (מהסוג שקונטרול-C לא משפיע עליהן), ובדרך כלל אני אוהב אותם.
מלבד "קוד מקור" (ותודה לכובען שהזכיר לי
את השם הבלתי-זכיר הזה), ו"לקום מחר בבוקר", איזה עוד יש לנו?
סדרות מד"ב אוהבות את זה ועושות את זה כיפי. מה עוד היה בקולנוע?
הסדרה שחר האתמול (או משהו כזה).
(ל"ת)
ראיתי פעם גם סרט ילדים כזה, אם מחשבים TV Movie כסרט
The Last Day of Summer, שמו.
run lola run
(ל"ת)
ב-1993, באופן לא חסר תקדימי,
יצא במקביל ל"לקום אתמול בבוקר" סרט טלוויזיה בעל דמיון מחשיד ל"לקום אתמול בבוקר" בשם "12:01" שיוצריו אפילו ניסו לתבוע את אנשי "לקום אתמול בבוקר" וקולומביה על גניבת רעיון שכן "12:01" היה הרחבה לסרט הקצר "12:01PM" שנעשה שלוש שנים לפני כן והיה מועמד לאוסקר בקטגוריית הסרט הקצר. אניווי, לא ראיתי הגרסה המורחבת אבל הסרט הקצר, שזמין לצפייה ביוטיוב בשלושה חלקים שונים ומכיל הפתעה לצופי "מופע שנות ה-70" בדמות התפקיד הראשי, הוא ממתק בפני עצמו עם סוף יותר מעניין מהסוף של "לקום".
יש את פרק 6 בעונה 4 של הסטרגיית
(ל"ת)
אה, סליחה.
לא שמתי לב שכתבת קולנוע.
הוא בהחלט היה לי בראש
כשכתבתי את ההודעה, יחד עם Cause and Effect של "הדור הבא".
אבל כן, סרטים. נראה לי שכמעט ואין.
נראה טוב אבל
הנסיון האחרון של מישהו עם חליפה של נשק וכח נגמר ממש ממש רע..
(((אלסיום.. כן?…)))
נראה עוד סרט נחמד להעביר איתו ערב.
Heeeeat of the moment
נראה מגניב. כמו שאמרתי בפוסט אחר, אני אוהב את הקונספט הזה של שגרה חוזרת / משתנה, אבל נראה שעושים את זה בעיקר במד"ב. יהיה נחמד לראות את זה גם בז'אנרים אחרים (כמו "דון גו'ן", למשל).
קודם "לופר", עכשיו זה. נראה שגם לאמילי בלאנט יש קטע עם עיוותים בזמן. היא ורייצ'ל מקאדמס צריכות לשתף פעולה מתי שהוא.
ולרגע ציפיתי שהיא תגיד "Come find me in Montauk" .
אני עובד על זה!
זה ויופיטר עולה במשרד עכשיו. ממש נחמד לקבל תגובות חיוביות מהאינטרנט אחרי שהסרט האחרון שעבדנו עליו היה רובוקופ וההרגשה היתה של גל וירטואלי של קקא :)…בכל מקרה נקווה שיהיה טוב!
תום קרוז גבר גבר. בן חמישים, סוחב חליפה (אמיתית) ששוקלת יותר מפק"ל מאג, מתרוצץ ומקפץ ממקום למקום ועושה את כל הפעלולים…יש כמה שוטים שלא הבנתי איך הוא לא שבר עצמות. אני אישית אוהב שיש כוכב אחד שמת על מד"ב ומכניס את השם והמשקל שלו מאחורי פרוייקטים שאחרת לא היו נעשים, ולו היו נעשים היו עם תקציב נמוך בהרבה. יש המון דרמה וקומדיות, אין הרבה מד"ב יקר שאינו סיקוול. ויש לו גם טעם טוב בבמאים – הוא גורר למד"ב במאים שהם לא פול ו.ס. אנדרסון או מייקל ביי.
ברמתנו העבודה היתה ועדיין מסובכת מאוד. אחרי מתכות פשוטות יחסית ברובוקופ פה היו לנו יצורים, חיילים, ספינות וסימולציות ענקיות עם מים וסביבה והכל ממוחשב לחלוטין. אם יש למישהו שאלה אשמח לענות אם אוכל :)
מגניב!
נתחיל מהשאלה – באיזו חברת אפקטים אתה עובד?
זה לא שווה תגובה.
זה שווה ראיון.
ניחוש מוסכל, אדם עובד פה: http://www.framestore.com
I do work in Framestore, I joined them last year and it's been a treat to work with people who had just finished Gravity and 47 Ronin, I learned so much :) I do mostly lighting here, a little lookdev and I did a bit of texturing as well on this show
PS:When I answer from home it's in Hebrew, when not it's in English, hope it's ok
הי, בבקשה ספר לנו דברים מעניינים על הסרט.
למשל, האם נכונה השמועה שהחליפה שוקלת כ40 קילו ואמילי בלאנט בקושי יכלה להזיז אותה?
עורכי טריילר יקרים
תודה שטרחתם לספק את הסקרנות שלי בנוגע לסרט – כל כך קשה עבדתם, לספר לי איך הסרט מתחיל, לחשוף את הטוויסט שלו, להסביר לי איך הוא הולך להגמר, ולתת לי מנה גדושה מהפיצוצים והמכות שבדרך.
עכשיו איזו סיבה יש לראות את הסרט שלכם, תזכירו לי? את הכל, פחות או יותר כבר סיפרתם והראיתם לי.
בדיוק ככה.
מהטריילרים האלה שבא לך להריץ אחורה את הטוויסט ולשכוח מה שראית
There is a difference
There is a difference between a premise and a twist. The trailers are *supposed* to sell you the premise of the movie so you'd go see it. It's not a secret twist.
I agree it would be the coolest to experience every movie without seeing any publicity for it, and be surprised by the spectacle. But then no one would go see it.
יש הרבה מרחק בין לחשוף יותר מדי לבין
לא לחשוף כלום.
אני לא יודע למה רז התכוון, אבל אני הרגשתי שהיתה חשיפה מיותרת כשמוסבר הקטע של הבחורה בטריילר (לא רוצה לספיילר את הטריילר למי שלא צפה בו). זה מרגיש כמו טוויסט, או לפחות הפתעה חשובה בסרט שבטח לא מגיעה ברבע השעה הראשונה, והיה עדיף להחשף אליה בצפיה עצמה.
נראה שיש מספיק חומר בטריילר גם בלי לחשוף את העובדה הקטנה הזו.
בדיוק. הטריילר הזה חושף כל-כך הרבה יותר מהקונספט לבדו.
כפי שציינתי – הוא מראה במפורש את הטוויסט בעלילה, ומסביר איך היא הולכת להסתיים.
לפני שנה בדיוק הייתי בלונדון, וזכיתי לראות את טום קרוז בכבודו ובבשרו במרכז יריקה בכיכר טרפלגר (שהיתה חסומה ומאובטחת לצורך כך), עורך חזרות לוקיישן לקראת סרט חדש. מאז אני מחכה לגלות באיזה סרט מדובר, ומתי נזכה לראות את טום קרוז בלונדון. נראה לי מהטריילר הזה שגיליתי :-)
בדיוק כך דמיינתי את חליפות הכוח ב״לוחמי החלל״.
(ל"ת)
אמילי בלאנט נותנת בראש!
הייתי רוצה לראות אותה באיזה אוונג'רס, שומרי המשהו, וונדר וומן או ואטאבר.
כולל המבטא הבריטי, למה לא?
Groundhog wars
צריך הרבה מאוד אגו ומעט מאוד כישרון כדי להרוס את הקונספט הזה
Originality is so overrated
"קונספט" טוב לא עושה סרט טוב. רוב הסרטים שמתבססים על איזהשהוא קונספט מקורי שאף סרט לא חשב עליו לפניו הופכים לקשקוש כיוון שהתסריטאי חשב על נקודת מוצא, טוויסט וסיום בלי לדעת איך הוא מחבר את הנקודות באמצע, או איך לכתוב דיאלוגים או לבנות דמויות. Groundhogs Day הוא לא מצויין כיוון שהוא היה מקורי (ובמקרה הזה הוא אכן היה), אלא כיוון שיש לו דיאלוגים נהדרים, דמויות מצויינות והמון לב. הוא היה סרט מצויין גם אם היו לפניו אלף סרטי לופ אינסופי אחרים. ל"כוח משיכה" או "הזאב הרע" אין קונספט מקורי – הם פשוט כתובים ועשויים נהדר, וזה מספיק.
אחלה טראק/שיר ברקע. מישהו מזהה?
(ל"ת)
נדמה לי שזה נעשה במיוחד עבור הטריילר.
מאוד מאוד מקווה שזה ישוחרר מתישהו (או יותר טוב – שיופיע בסרט). שידרג את הטריילר בכמה וכמה רמות עבורי.
כנראה
אבל יש כאן משהו מאוד דומה:
http://www.youtube.com/watch?v=Iv4CuIIspdE
This Is Not the End – Fieldwork
רן אתה מתבלבל
רן, מה שנתת הוא מהטריילר של BATTLELA:
http://www.youtube.com/watch?v=-Pd-uuDi28U
just sayin'
עובד לא רע בטריילרי מד"ב
הסגנון הזה של רובוט עצוב שר. בכל מקרה מסתבר שהבחירה המוזיקלית בסרט הנוכחי לא כזו מקורית כמו שחשבתי
GlaDOS כבר עשתה מזה קריירה מוזיקלית
(ל"ת)
בהתחלה חשבתי שזה זה:
http://www.youtube.com/watch?v=nZ_KSghwspM
עוד שיר דומה, אני יכול לדמיין אותו בטריילר מדע בדיוני.
זה מזכיר לי ממש את סטארקראפט
החליפות האלה דומות ממש למארינס ואם הם נלחמים בחיזרים דמוי זרג זה בכלל מגניבבב
זה כי סטארקרפט (כמו רבים וטובים אחרים) מושפע מStarship Troopers
(ל"ת)