אף אחד לא מת, אבל זאת עדיין ידיעה טראגית.
אדגר רייט הוא כבר לא הבמאי של "אנט-מן", כך הודיעו הבמאי והאולפן בהצהרה משותפת שעליה דווח ב"וראייטי". במאי מחליף כבר נבחר, אבל שמו עוד לא הוכרז.
לאאא! למה?!
מכל הסרטים העתידיים בכל השנים הבאות, "אנט-מן" של אדגר רייט היה הסרט שהכי ציפיתי לו. הסיבה העיקרית היא פשוט שזהו הסרט הבא של אדגר רייט, ואדגר רייט הוא גאון שעושה אך ורק סרטים מעולים (צפו כבר ב"סוף העולם" אם עוד לא עשיתם את זה, והאהבה שלי ל"סקוט פילגרים" ידועה היטב). אבל אני מודה שמאוד הסתקרנתי לראות איך במאי כמו רייט משתלב בעולם הקולנועי של מארוול, ומה שהוא יכול לעשות עם גיבור-על ביזארי שכח העל שלו הוא להיות קטן. אומרים שמארוול, למרות היותם מכונת כסף משומנת שכל סרט שלהם הוא פרויקט מסחרי עצום, נותנים הרבה חופש לבמאים שלהם – והייתי שמח מאוד לראות מה אדגר רייט עושה עם חופש כזה ותקציב של פי עשרה ממה שהוא עבד איתו עד עכשיו. והוא נשמע ממש נלהב מהסרט; הוא יצר סרטון-הדגמה שאנשים אהבו, והכל… ופתאום – זהו, ביי.
נו טוב, אני מניח שהתגובה הרשמית שלי כמבקר אליטיסט צריכה להיות "יופי, ממילא המנגנון של אולפן מסחרי היה רק מצר את צעדיו של הבמאי בעל החזון, ועדיף שיישאר עצמאי". במידה מסוימת זה נכון. אבל זה עדיין מבאס. בין השאר כי עכשיו נצטרך לחכות יותר זמן לסרט הבא של רייט, יהיה מה שיהיה.
אם זה מדאיג אתכם, החלפת הבמאי לא אמורה להשפיע על תאריך ההפצה של "אנט-מן", שנשאר ה-17 ביולי 2015. אבל למי בכלל אכפת מאנט-מן?
אני לא אופתע
אם מארוול ראו מה שגאן עושה עם גארדיינס,והחליטו לתת לו את אנט מן כי לא הסתדרו עם החזון של רייט
ג'יימס גאן יהיה עסוק עם שומרי הגלקסיה
עד אוגוסט לפחות, מה שישאיר לו פחות משנה עד ש"אנט-מן" ייצא. לא נשמע סביר.
רק הלכתי לישון לשניה והעולם התהפך!
אבל מה שלא הבנתי – התסריט עדיין של אדגר וג'ו קורניש?
כנראה שכן
לא הודיעו על שינוי, ואין זמן לכתוב תסריט חדש.
זה מה שהופך את זה למוזר. אדגר רייט לא היה סתם במאי להשכיר, הוא עבד על הפרויקט הזה במשך שנים. ועכשיו פתאום – לא.
זה באמת מוזר,
בויקי רשום שאדגר עזב בגלל "differences in their vision of the film".
אבל חשבתי שעצם העובדה שזו דמות חדשה ושזה פאקינג אדגר רייט גורם לעובדה שהם נותנים לו חופש יחסית ענק. וגם זה שהוא משוייך לפרוייקט מאז 2006. עכשיו הם החליטו שיש להם הבדלים? והם באמת לא מסוגלים להתגבר עליהם?
מה שעוד מטריד אותי זה שנראה שאדגר רייט הביא איתו לעבוד על הסרט את הצוות הקבוע שלו – סטיבן פרייס על המוזיקה וביב פופ על הצילום, ונראה בינתיים שהם נשארים למרות העזיבה. אבל אולי תהיה הודעת פרישה גם שלהם בקרוב.
רוצה לומר
משהו נראה לי ממש מסריח פה.
זה דווקא הגיוני
אדגר התחיל לעבוד על הסרט כשהאולפן של מארוול עוד היה בחיתוליו, בתקופה הזו התאפשר לו מן הסתם יותר חופש אומנותי בכתיבת התסריט, אבל עכשיו כאולפני מארוול נהיו סיפור הצלחה ענק והאנשים שם התחילו לפתח אגו גדול מדי וגם, ותסלחו לי על ההתבטאות, לתפוס תחת, כנראה שהחופש שלו צומצם.
רגע רגע,
"אומרים שמארוול, למרות היותם מכונת כסף משומנת שכל סרט שלהם הוא פרויקט מסחרי עצום, נותנים הרבה חופש לבמאים שלהם"
מה?!
איפה שמעת את זה? זה ממש לא נכון. וכהוכחה כל מה שאתה צריך להסתכל עליו הוא "איירון מן 2".
מה עניין שמיטה לאיירון מן?
פאברו הוא ממש לא במאי בעל חזון – או אפילו סתם סגנון – ייחודי, אבל מרוול בהחלט לקחו הימור עם במאים כמו ג'ונסטון, בלאק ואפילו ווידון (שלפני האוונג'רס היה ידוע בעיקר כבמאי של סדרות וסרטי קאלט האהוד אצל גיקים כבדים בלבד) ונתנו לכל אחד מהם הרבה חופש ללכת בכיוון שרצה.
הסיבה די ברורה לדעתי
מארוול מאפשרים מעט מאוד מרחב פעולה וחזון אישי של הבמאים שלהם, הם פחות או יותר אומרים להם איך הסרט יראה מההתחלה ועד הסוף, וכבר לא מעט פעמים אפילו גירשו את הבמאים עצמם מחדרי העריכה של הסרטים. להיות במאי לסרט של מארוול זה יותר כמו להיות במאי של סדרת טלוויזיה, בה המפיקים והתסריטאים הם השולטים העיקריים והבמאים הם רק כלי טכני ואסור להם לסטות מהדרך שעלו מלמעלה הורו להם ללכת בה. ולבמאים די קשה לעבוד בסביבה שכזאת. אז שוב, לא מפתיע.
אחד הדברים שתמיד עיצבנו אותי בסרטי מארוול:
מבחינת בימוי, עריכה, צילום (וכו')- אין שום הבדל ויזואלי בין הסרטים. הם כולם נראים כאילו בוימו בידי אותם הבמאים ונכתבו בידי אותם תסריטאים. פייר? אני הייתי בשוק שנתנו לווידון לצלם את האוונג'רס ביחס מסך שונה (וזאת באמת החריגה היחידה בטון הויזואלי במהלך תשעה סרטים).
שלא נדבר על זה שאי אפשר להרוג דמויות ראשיות או לגרום לדמויות להשתנות דרסטית מבחינת האישיות- כי הכל חייב להיות מתואם עם הסכמה הכללית שבמארוול מעוניינים לבנות.
בינגו.
למרות שאני לא בטוח שהאשמה במארוול. אני חושב שהסיבה שכל הסרטים שלהם נראים בערך אותו דבר היא שהם שוב ושוב בוחרים במאים שהם טכנאים טובים אבל יבשים וחסרי חזון. ג'ון פאברו במאי אקשן טוב וג'וס ווידון כותב כשרוני, אבל לדעתי שניהם במאים יעילים ולא יותר. אין להם את הכשרון או היצירתיות שיש לבמאים גדולים באמת-כשספילברג או סקורסזה או ורבינסקי (כן, באותה שורה) עושים סרט, אתה רואה שזה סרט של ספילברג/סקורסזה/ורבינסקי. למרות שהם אנשים שעובדים תמיד עם תסריטים של אנשים אחרים, ולפעמים עם תסריטים בינוניים או לא טובים, הם הופכים את הסרט לשלהם. התסריט הוא הבסיס בשביל לבנות עליו את החזון שלהם.
אני חושב שיוצא הדופן היחיד בסדרה של מארוול הוא איירון מן 3. זה סרט עם הרבה בעיות, אבל בחיי שאחרי שראיתי את "קיס קיס בנג בנג", פשוט רואים שזה סרט של שיין בלאק. הוא נתן בזה את טביעת האצבע שלו, הכניס לסרט את תחומי העניין שלו… לא יודע. הוא עשה את איירון מן גרסת שיין בלאק. כל השאר פשוט עושים עוד סרט של "איירון מן" (או כל סדרה אחרת בעולם הזה).
.
.
*אסימון נפל*
הולי שיט-דמיין את הנוקמים 2 בבימוי גור ורבינסקי.
פאק.
תמיד אמרתי שהייתי רוצה לראות את הנוקמים של גור ורבינסקי,
אבל אם כבר, אני מת שישתלב בסרטי "מלחמת הכוכבים", למרות שאין שום סיכוי שדיסני יתנו לו אף אחד מהפרויקטים האלו אחרי "הפרש הבודד".
וואו, כל כך.
סרט סטאר וורס בבימויו של ורבינסקי ועם התסריט של רוסו ואליוט. מה לא הייתי נותן לראות דבר כזה…
לא מסכים
קפטן אמריקה הראשון הוא כל כך סרט של ג'ו ג'ונסטון שלא צריך אפילו להציג את השם שלו בקרדיטים.
לגבי שיין בלאק
איירון מן שלו בולט בעיקר במחלקת התסריט, וזה בהחלט בולט לחיוב אבל לא שונה מהותית משני הסרטים הקודמים. בכל מקרה, באמת חשבתי שהסרט השלישי הוא by far הדבר הכי טוב שיצא תחת מארוול. אבל מבחינה ויזואלית זה עדיין כמו כל דבר אחר שלהם, חוץ מזה שרואים שבאמת הושקע מעט יותר תקציב מהרגיל באפקטים. בכל זאת, הוא קצת יותר פופולארי מת'ור או הקפטן, אז צריך להשוויץ קצת.
לדעתי דווקא היה משהו בויזואליות.
גם ב"קיס קיס" וגם באיירון מן היה את הנטייה של שיין בלאק לצלם סרטי קומדיה לכל דבר בצבעים מאוד חשוכים וקרים, משהו שלדעתי רק הוא עושה. זה דווקא כן משהו ששמתי לב אליו בסרט, למרות שאני מסכים שזה לא בדיוק שינוי מטורף (תחשוב שבסוף הוא עדיין חייב להיות נאמן באיזושהי מידה לעיצוב של הסרטים הקודמים. זה לא ריבוט).
בכל מקרה השינוי בטון עצמו של הסרט *כן* היה מטורף. זה משהו מעבר לתסריט לדעתי, ראו בכל צורת הבימוי שתוך כדי שהוא צילם סרט איירון מן פשוט בער לו לעשות עוד מותחן באדי קופ בלשי, שנון וקומי מצד אחד ופילם נוארי מצד שני. נכון שזה התבטא פחות בסגנון צילום או עיצוב, אבל גם הבחירה על מה לשים דגש זה בימוי. נגיד ככה-תן לג'ון פאברו או ג'וס ווידון או קנת' בראנה את אותו תסריט בדיוק, ותקבל סרט הרבה יותר סטנדרטי והרבה פחות טוב.
ומהצד השני וורנר נותנים הרבה מאוד חופש לסרטי DC שלהם
מה שיוצר מצד אחד כישלונות מהדהדים (גרין לנטרן, אישה חתול, סרטי הבאטמן של שומאכר), ניסיונות מעניינים גם אם לא לגמרי מצליחים (איש הפלדה, ווצ'מן, עלייתו של האביר האפל) וסרטים מעולים (האביר האפל, באטמן מתחיל, סרטי הבאטמן של ברטון). אני יותר אוהב את הגישה הזו ולכן קצת חבל לי שאחרי ההצלחה של מארוול הם כנראה יתחילו ללכת באותה הדרך כמוהם עם יותר שליטה אישית על הסרטים האלה.
אני חושבת שאי אפשר להרוג דמויות ראשיות או
לשנות אותן דרסטית מבחינת אישיות כי הן אייקוניות, ולאו דווקא בגלל לחץ של האולפן. קח למשל את אקס מן – כמה כבר הדמויות השתנו במהלך כל ה-15 שנים של סדרת הסרטים? כלום, כמעט כל שינוי אופי ביקום של הסדרה מרוכז בסרט אחד (פירסט קלאס), ופה מדובר בסדרת סרטים שהיא לחלוטין פרויקט של בריאן סינגר.
אני לא יודעת כמה חופש יש לתסריטאים ולבמאים של סרטי מארבל (בראיון עם היוצר של איירון מן 3 הוא אמר שיש להם יד לחלוטין חופשית, שזה הפתיע אותי), אבל מבחינה עלילתית הם עושים שינויים מאד דרסטיים – למשל איירון מן 3 או קפטן אמריקה 2 שטרפו את כל הקלפים של היקום של מארבל.
אני גם לא מבינה כלום בויזואליה, אבל מבחינת אווירה כן יש ייחודיות לחלק מהסרטים, למשל סרטי קפטן אמריקה לא דומים בשום צורה לסרטי ת'ור ואיירון מן (שבאמת יש להם אופי דומה).
דווקא בסרטי האקס מן כן הרגו דמויות מרכזיות.
(ל"ת)
רק באקס מן שלוש, הסרט האחרון בטרילוגיה, וגם אז כשזה לא היה נח
התעלמו מזה לחלוטין בימי העתיד שהיה.
לפחות דמות אחת מתה באקס-מן 2.
(ל"ת)
אוקיי, רגע, אתה אומר בשלוש (!) תגובות שונות שלך על איך שמארוול מגבילים את עבודת הבמאים שלהם...
יש לך איזשהו רפרנס לזה? ראיון, משהו? כי אני זוכר שאני קראתי (כלומר, גם לי אין רפרנס לזה) ראיון עם Kevin Feige שבו הוא דווקא מגלה שיש לכותבים/במאים חופש מפתיע בבימוי הסרטים האינדיבידואליים שלהם. כן, כן Iron Man 2. אבל נראה שזו הדוגמה היחידה. ואם ה"מכונה" שלהם למדה מאז ומאז הוציאה את Iron Man 3 (שכמו שאמרו מתחתיי בתגובות – הוא מאוד סרט של שיין בלאק) אני בסדר עם זה.
וכמובן שזה מה שראש האולפן יגיד, מה ציפית?
למרות שמצד שני דווקא זכור לי ראיון (גם לי אין רפרנס לזה כי קראתי אותו מזמן) בו הוא אמר את ההפך, הוא אומנם ניסה לנסח את זה בצורה יפה, משהו כמו "אנחנו מאוד דואגים לדמויות שלנו ולעולם ואיך הוא יתפתח ולכן יש לנו התערבות מאוד גדולה בסרטים ויש במאים שלא אוהבים להיכנס למשהו כל כך ממוקד מראש".
"איירון מן 2" הוא ממש לא הדוגמה היחידה. למשל העובדה שהם זרקו במאים מסרטי ההמשך שלהם כי לפי הטענות הם רצו לעשות דברים שמארוול לא אהבו. או למשל שדווין פארצ'י דיווח שאלן טיילור הבמאי של "ת'ור 2" אף מחדר העריכה ולא מוכן לעבוד יותר עם מארוול וכאות מחאה לא הפסיק לרדת בפומבי על סצינת אחרי הכתוביות שהם תקעו לו בסרט כדי להכעיס אותם. או למשל העובדה שאפילו ג'וס ווידון סיפר בראיונות (בצורה זהירה) איך היה נבל שהוא רצה להכניס בסרט ומארוול לא נתנו לו. וכמובן יש גם את המקרה הנוכחי עם אדגר רייט.
בקיצור, כל העובדות מצביעות שהם ממש לא נותנים מרחב לבמאים שלהם.
ובכל זאת,
נראה ששומרי הגלקסיה זה הדבר הכי ג'יימס גאן שקיים.
ואפילו נראה שהוא לא ממש מתלונן.
קודם נראה איך הסרט יצא...
מה שכן, דווקא פה יש יותר היגיון בלתת לבמאי יותר מרחב וחופש מבשאר סרטי מארוול, אחרי הכל "שומרי הגלקסיה" מתרחש רחוק מההתרחשויות של שאר הדמויות (הדמויות החשובות והמכניסות כסף) של מארוול, מה שכבר נותן לו יתרון של להיות יותר stand alone בלי יותר מדי רפרנסים מיותרים לסרטים האחרים וגם יותר חופש לקחת סיכונים, כי אחרי הכל שום דבר שיקרה שם לא ישפיע באמת על הדמויות של הנוקמים, רק על הדמויות של שומרי הגלקסיה.
אבל גם אנט-מן הוא סיפור אוריג'ן של דמות שאנחנו עוד לא מכירים.
אז אמנם הוא לא בחלל, אבל הייתי בטוח שגם פה יש מקום לבדיוק אותה חופשיות מצד הבמאי.
העניין הוא שאנט מן מתרחש על כדור הארץ
כך שאולי לפני הנוקמים שאדגר עוד רק עבד על הדראפטים הראשונים של התסריט היה לו חופש מוחלט, אבל אז הוא התחיל לכתוב תסריט על גיבור על קטן שחי בעולם של גיבורי על ענקים כמו הענק הירוק ואיירון מן, ועם זה נכנסו עוד ועוד התערבויות מצד מארוול. וככה קרה שאדגר איבד את החופש שלו (אומרים עכשיו שמארוול שכרו תסריטאים משל עצמם לעבוד על התסריט מתחת לאף של אדגר כדי שיתיאים יותר לחזון שלהם ולהתאים אותו יותר לשאר סרטי מארוול האחרים ובגלל זה הוא עזב).
בראיון הנ"ל עם Kevin Faige...
…הוא רמז ש"שומרי הגלקסיה" הוא ניסוי שבהחלט יכול להתחבר לעולם הקולנועי של מארוול אם הוא יצליח מספיק.
אה, מסתבר שבמקרה הזה צריך לחפור הרבה פחות כדי למצוא רפרנס
http://www.ign.com/articles/2014/04/12/guardians-of-the-galaxy-definitely-connected-to-avengers-3
וזה לא בהכרח רע
כאילו – אני לא רוצה שכל (או אפילו רוב) הסרטים בעולם יתנהלו ככה, אבל כל עוד ממשיכים בקצב של שני סרטים בשנה (לא הייתי רוצה לראות אחד כזה כל חודש אבל פעם בארבעה חודשים לא מרגיש מוגזם) ושומרים על הרמה נוכחית המודל שלהם לא מפריע לי.
אני חושב על הייקום הקולנועי של מרוול כמו שאני חושב על סדרת טלוויזיה – אני לא צריך שכל פרק יראה שונה ומיוחד מכל האחרים, אני רק צריך שהוא יהיה מהנה לצפיה בפני עצמו.
זו לוגיקה של תיאוריות קונספירציה
כאילו, בשבילך זה "כל העובדות מצביעות על כך ש…". אבל זה לא. יש כל מיני פיסות מידע פומביות שכל אחד יכול לקחת לאן שהוא רוצה. אתה לקחת את זה לכיוון של "הם פחות או יותר אומרים להם איך הסרט יראה מההתחלה ועד הסוף". אני מסתכל על זה מנקודת מבט של אם זה היה כל כך קיצוני, בפרויקט שמעורבים בו כל כך הרבה אנשים, כנראה שהיו דולפות יותר מכמה רמיזות לאינטרנט. אני באמת לא חושב שהם לוחצים על הבמאים שלהם יותר משאולפנים לוחצים על כל במאי שמעורב בפרויקט שמאות מיליוני דולרים מונחים בו על הכף.
אבל שיהיה, כל אחד מוזמן להאמין במה שהוא רוצה עד שאין עובדות מפורשות שסותרות את זה.
אתה מגזים.
קונספירציה? רואים לפי מה שקורה בשטח.
יש מישהו שאפילו עשה על זה כתבה כאן:
http://screenrant.com/marvel-thor-2-directors-patty-jenkins-branagh-rob-142991/
הייתי אומר שזה קצת יותר מתאוריות. זו לא עובדה גמורה אבל זה מראה על מגמה. זה שיש כל כך הרבה "חילוקי דעות אומנותיים" עם האולפן די מראה בפני עצמו שמארוול רוצים להיות בשליטה אמנותית על הסרטים שלהם.
אני בכלל זוכר שזה היה קטע של אגו
אלן טיילור לא אהב שהכניסו לו את הסצנת הפוסט קרדיט בגלל שג׳יימס גאן הוא זה שביים אותה. עיקר ה"ירידות" שלו היו אמירות בסגנון "אני הייתי עושה את זה אחרת".
אני חושב שמארוול לא מתערבים בצורה מיוחדת יותר מאולפנים אחרים שמתערבים בעשיה של הבמאיים שלהם. כמו שנאמר כאן, כן מרגישים הבדלים ו"יד" של הבמאים, הוזכרו כאן שיין בלאק וג׳ו ג׳ונסטון, אבל אני חייב לציין שגם ל'נוקמים' יש הרגשה ג׳וס וידונית. לא מזמן יצא לי לראות שוב את סרניטי, והופתעתי מכמות הפעמים והשוטים בהם עבר לי בראש 'היי, זה כמו בנוקמים'
בין השאר, דרו פירס אמר בדיוק אותו הדבר.
http://www.fisheye.co.il/drew_pearce_interview/
טילון וקוץ בו
מצד אחד, באמת מבאס. סרט "מארוול" של אדגר רייט נשמע כמו סרט שיכל להיות הכי טוב שלהם בסדרה הזאת, אפילו יותר מהאוונג'רס ההו-כה מהוללים. אבל מה שעושה את הסרטים של אדגר רייט כה מבריקים זה שהם סרטים של אדגר רייט. אם "מארוול" ידחפו עכשיו עם החזון שלהם ויגידו לו "אל תעשה ככה, כן תעשה ככה" זה לא באמת יהיה סרט של אדגר רייט, ואם זו הסיבה אז טוב מאוד שהוא פרש. אם כבר סרט של אדגר רייט, אז שיהיה בלי מגבלות. ועדיף גם עם סיימון פג (בתקווה שימצא זמן בין משימותיו הבלתי-אפשריות והמסעות בחלל ומי עוד יודע מה..). מעצבן שנצטרך לחכות קצת יותר לסרט הבא שלו, אבל מה שהוא לא יהיה, מתי שלא יצא, אני כבר מחכה.
אחי, סקוט פילגרים?
(ל"ת)
בנוגע לחופש לבמאים
אולי זה משהו חדש, אבל מארוול דווקא נודעו ככאלה שלא כל כך קל לעבוד איתם, ראה מקרה "איירון מן 2" המצער וגם העובדה שהם החליפו במאים לכמעט כל ההמשכים שלהם. אחרי אוונג'רס אולי הם החליטו שכדאי לסמוך קצת על האנשים שמתיימרים לבוא ולהגיד להם איך הסרטים שלהם אמורים להיראות ונקראים "במאים", ולתת להם קצת יותר חופש. אבל אפילו באוונג'רס, לג'וס ווידון ניתנו סצינות א', ב', וג', ובהצלחה בשילוב שלהן בתסריט ובסרט.
דבר שני, לא יודע מה כתוב איפה, אבל קראתי גם שאדגר ממש התעכב בלו"ז, ובמשך חודש ההפקה לא זזה. מישהו שם גם דיבר על זה שהוא פרפקציוניסט וייתכן שמארוול החליטו שאין להם כל כך זמן לפרפקציוניזם הזה. תאריך הפצה והכל.
מעציב, אבל אני מחכה לראות מי הוצמד לפרויקט במקומו.
רגע רגע רגע!
מה? איזה סרטון-הדגמה? איך שמים על זה את היד?
לוחצים כאן:
http://www.dailymotion.com/video/xycdbs_ant-man-2012-edgar-wright-concept-teaser_shortfilms
אבל אני רוצה את זה!
(ל"ת)
אוף!
זה היה סרט המארוול שחיכיתי לו יותר מכולם.
אפשר שזה יהפוך למהומה?
אני קצת מרגיש שלא בא לי שזה יעבור בשקט.
לא בא לי ללכת לסרט בעוד שנה כשהוא יהיה סתם עוד סרט שיוצא,
בא לי שהוא ייצא על רקע מהומה גדולה שבה אדגר ומארוול מוציאים את כל הזבל שיש להם לומר אחד על השני, ואולי אפילו שחקנים מתפטרים כאות מחאה, ותביעות עפות באוויר בגלל השימוש בתסריט.
אבל זה בטח לא יקרה…
חבל, זה היה יכול להיות ממש כיף.
מארוול\דיסני לא מטומטמים.
הם בוודאות ריפדו את אדגר רייט במספיק כסף כדי שישתוק ולא ישפוך זבל על אף אחד בשנים הקרובות.
איש-הנמלה
נישמע כמו בדיחה/פרודיה: איש-הנמלה (לפחות איש-העכביש מייצג חרק קטלני).
באוסטרליה
יש לא מעט נמלים קטלניות במיוחד
טוב, אבל זה אוסטרליה
קל יותר לספור את החיות הלא קטלניות שם.
סוג כלשהו של כבשה, לא?
(ל"ת)
בטח.
(זה מה שמספרים לתיירים)
ועוד בגזרת "מארבל מעיפה במאים"
דרו גודארד פוטר/התפטר/משהו מתפקיד הshowrunner (מה החלופה העברית?) של סדרת הטלוויזיה "דרדוויל" והוחלף בבחור שהריץ את סדרת הטלוויזיה של ספרטקוס.
ולמרות זה, אולי בעצם ההחלפה קשורה לפרויקט החדש שנחת על גודרד – הסינסיטק סיקס. בכל מקרה, כיף אצל מארבל.
קישור
אם הוא פוטר
אני בעד שבתור מחאה הוא ורייט יכתבו ביחד סרט (שרייט יביים) ויוציאו אותו באותו היום של "אנט מן"!
דווקא הוא לא פוטר לגמרי מהפרויקט.
זאת אומרת, לא ברור למה הוא לא שואו-ראנר יותר, אבל הוא יישאר בתור אחד המפיקים בפועל לאורך כל העונה הראשונה ומארוול\נטפליקס ישתמשו בתסריט שכתב לשני הפרקים הראשונים. אז דווקא כאן יתכן שמדובר בפרישה יזומה של הבחור, אבל זה בהחלט לא פוסל את האופציה שהעיפו אותו והוא לא קטע את הקשרים שלו במארוול רק כדי להמשיך לחלטר קצת מהצד לצד שאר ה- executives.
וג'וס ווידון מגיב...
בצורה מעודנת
מעניין, בתור מי שמזוהה כל כך עם מארוול בימים אלה.
לא אהבתי את סקוט פילגרים.
אני אחיה בלי סרט גיבורי על שמנסה בכל שביב סצנה להוכיח כמה הוא מגניב, מיוחד ומקורי. ומגניב.
מי צריך את אנט-מן?
עכשיו כשהוכרז בננה-מן!
http://www.escapistmagazine.com/news/view/134825-Bananaman-Movie-Coming-2015-Really
כן, באמת. יש דבר כזה.
הסיבה שרייט עזב.
כאמור, היו לו בעיות עם השכתובים הרבים שמארוול עשו לתסריט שלו. עוד מישהו רוצה לטעון שחופש פעולה וזה?
http://www.ign.com/articles/2014/05/28/why-edgar-wright-left-ant-man
פייתון ריד (יס-מן) הבמאי, אדם מק'יי (אנקרמן) יעבוד על התסריט.
רגע, מה?
מי שהסתובב קצת ברשת בזמן שמאז הפרישה של אדגר רייט יכל לשים לב שהרבה שמות של במאים שהתפקיד הוצע להם עפים באויר, והמשותף לכל הבמאים האלו זה העובדה שהם כולם במאיי קומדיה מובהקים.
זה כיוון די מעניין לקחת סרט גיבורי על, ובעיקר נותן לי פלאשבקים חזקים לצרעה הירוקה.
ואני חושב שהסרטון הזה שהפך לפני כשבוע לויראלי מעניין במיוחד עכשיו…
בעצם המשמעות היא אמריקניזציה מובהקת
והעלמה של כל הסגנון-הבריטי-התמהוני-בעיני-מארוול של אדגר רייט. אם למישהו היה עדיין ספק מה פירוש 'חילוקי דעות אומנותיים'.