אל תצפו בקטע הבא אם אתם בעבודה, מתחת גיל 16 או שאתם לא בקטע של סיוטים בלילה.
לא, גם אני לא יודע מה בדיוק הולך כאן.
הדבר הזה הוא טיזר לסרט הבא של דייויד קרוננברג, "קוסמופוליס", לפי ספר של דון דלילו. נראה כאילו קרוננברג, שבסרטים האחרונים שלו הלך והתקרב למיינסטרים (וב"שיטה מסוכנת" שיעמם לגמרי), חוזר לימים הטובים והמופרעים שלו, כשצפיה בסרטים שלו היתה עסק מסוכן. והעובדה שרוברט פטינסון, מר "דמדומים", ערפדי מושלמי, נמצא שם, רק הופכת את זה למוזר יותר. זה אומר שכל המעריצות של "דמדומים" יילכו לסרט הזה, ויותקפו שם על ידי מכרסמים ענקיים מרושעים?
נראה מגניב ברמות.
מעין ילד בלתי חוקי של "ספרות זולה" ו"טריינסופטינג", בעשור השני של המאה ה-21. תאמינו או לא, יש מצב שרוברט פטינסון יתגלה כשחקן טוב כשהוא לא חייב לנצנץ בשמש ולהכריח ילדות להתחתן איתו. הרי גם קריסטן סטיוארט נתנה הופעות טובות מחוץ ל"דמדומים", אז למה לא?
אגב, למען הסר ספק,
אני לא סוג של מזוכיסט/סאדיטס/סוטה. אהבתי את הטיזר פשוט בגלל העריכה והפסקול שלו, ביחד עם הטון שצועק "טריינספוטינג" שוב ושוב. ומבחינתי, כל דבר שצועק "טריינסופטינג" הוא סימן טוב.
הלוואי זה היה מזכיר לי את טריינספוטינג
אני ראיתי בזה שילוב של עיניים עצומות לרווחה (בגלל הסקס והטיול המוזר בלילה), דרייב (המוזיקה והצבעים של האייטיז, האלימות) ובושה (שוב הסקס והזונות)… לי זה נראה פשוט יותר מידי, גם לקרוננברג. נראה לי הוא מנסה לקזז את השעמום של שיטה מסוכנת עם המוזרות של הסרט הזה.
יותר מדי לקרוננברג?
אחרי סקס עם חרקי ענק, אנשים שממלאים את מקומו של מכשיר הוידאו בזמנם החופשי ועיסוק מעמיק בפטיש תאונות דרכים, אני חושבת שקרוננברג הראה שלדעתו אין דבר כזה יותר מדי.
וסרטי הזוועה של קרוננברג מתחלקים אצלי ל"וואו, זה היה מופתי, מי היה מאמין שמסקס עם חרקי ענק יצא סרט כל כך טוב?!" ול"איכס, נו, באמת, למה הייתי צריכה לראות את זה?!" – אז נראה לי שאני אחכה לביקורות.
WTF
נראה מוזר מאוד. אני מבין שזה כנראה סרט על מזוכיזם וסקס, אבל מה בובה ענקית של מאסטר ספלינטר עושה שם?
גרמת לי לרסס את המסך בהתפרצות צחוק מפתיעה.
להבא תזהיר, שנבלע קודם.
וואט דה פאק רציני
(ל"ת)
O.O
או…אוקי… זה היה מוזר XD
אבל בהחלט נראה מעניין…
נראה מבטיח
כבר חששתי שקרוננברג פיתח אהבה לא בריאה לוויגו מורטנסן שהפכה אותו למשעמם וטרחני… סיפור טים-ברטון-ג'וני-דפ all over again.
הסרט החדש נותן תקווה שהמצב לא עד כדי כך חמור.
ויגו מורטנסן + קרוננברג = 3>
ויגו מורטנסן הוא אחד השחקנים הטובים שיש היום (בכל זאת אראגורן 'הגבר').
דיוויד קרוננברג הוא אחד הבמאים הטובים גם כן (אני סימפטתי את 'שיטה מסוכנת')
אז ששניהם נפגשים, בינתיים, תמיד יוצא משהו טוב.
הרי הסרט הטוב ביותר של קרוננברג הוא 'היסטוריה של אלימות' שבו ויגו משחק מדהים גם כן 'סימינים של כבוד' הוא סרט מעולה שגם שם ויגו וקרוננברג מדהימים.
לעומת זאת ב'שיטה מסוכנת', קרוננברג מעט חלש יותר ולויגו יש תפקיד משנה. אבל עדיין ויגו שם, והוא טוב שם, למרות התפקיד הקטן והמכובד שקיבל. בכל זאת פרויד.
אני אוהב את השילוב ביניהם. בדיוק כמו שאני אוהב את השילוב בין ג'וני דפ לטים ברטון. 'המספריים של אדוארד' סרט מעולה גם 'סליפי הולו' ו'אד ווד' ו'סוויני טוד'. לעומת זאת שילוב שאני לא אוהב – טים ברטון את הלנה בונהם קרטר. הוא עשה סרט טוב אחד עם הלנה בונהם קרטר (בתפקיד ראשי) שזה היה 'סוויני טוד'. ב'סיפורי דגים' המצוין יש לה תפקיד ממש קטן. ובכל שאר מה שעשו יחדיו – זוועה (אליס – איכס)
אני אוהב גם את בראד פיט ודייויד פינצ'ר, אבל זה כבר לא קשור.
תרשה לי לא להסכים
לגבי זה שהיסטוריה של אלימות הוא הסרט הטוב ביותר של קרוננברג. גם היסטוריה וגם סימנים של כבוד הם סרטים טובים בהשוואה להרבה מאוד סרטים אחרים, אבל הם נראים כמו סרטים שקרוננברג ביים על נוגדי דיכאון… סרטים כבדים ואיטיים, אפילו חסרי מעוף.
מהטריילר של קוסמופוליס נראה שקרוננברג הפסיק לקחת את התרופות שלו וטוב שכך.
לגבי ג'וני-טים-דפ-ברטון… כבר אמרו שסאות' פארק שהשניים האלה צריכים פשוט לעשות סקס כבר ולעזוב את כולנו בשקט.
בראד פיט + דיוויד פינצ'ר = 3> אכן (:
מסכימה עם שניכם.
מזכיר לי את המיקרה של דיוויד פינצ'ר, שהוא נעשה יותר "מעודן" בסרטים שלו, בזמן האחרון חוזר לעצמו (הפסיק לקחת את התרופות שלו כמו שקראתם לזה..) וטוב שכך (:
המעריצים מרוצים.
הרשו לי לצרף שילוב נוסף
מייקל פאסבנדר וסטיב מקווין. (:
20 שניות על טים ברטון וג'וני דפ
http://www.youtube.com/watch?v=eeQKBsi9edk
סימנים של כבוד נחמד...
אך לא להיט. אחלה חמודה שכזה.
אלוהים ישמור
גם כשרוברט פטינסון לא נוצץ, הוא חייב להיות מואר איכשהו – מלייזר, אורות מועדון או פנסים. הוא פשוט לא יכול בלי להפיץ אור.
אה, ו DAFUQ DID I JUST SEE. נראה כמו סרט על בחור עם נטיות מיניות מוזרות (במיוחד סאדו-מאזו).
והעכברוש הזה נראה כמו משהו שרואים אחרי פטריות או משהו.
קראתי את הספר לפני כחודש,
בעיקר בגלל שהוא עומד להיות הסרט הבא של קרוננברג. את הספר מצאתי מתנשא ומעצבן, ועכשיו ברור לי למה: כי לא דמיינתי אותו בכלל כמו הזייה פסיכוטית ומעוותת שהיא סרט של דייוויד קרוננברג.
השלושים שניות האלה לקחו אותי למקום כל כך אחר ממה שעבר לי בראש בזמן שקראתי אותו, וואו, בא לי לקרוא שוב את הספר אחרי שאראה את הסרט.
אתה יכול לספר קצת על הספר?
(ל"ת)
אני מנחש שהאותיות לא מודפסות בדיו, אלא בהרואין.
ככה, אם אתה לא מבין, אתה פשוט מסניף קצת וקולט את כל הסיפור בבת אחת.
יש לו עלילה?
או שהוא יותר תאור מצב?
יש לו עלילה,
במובן הזה שלדמות יש מטרה סופית והיא צריכה להגיע לשם בסוף. אבל כמו ביוליסס (ממה ששמעתי, לא אתיימר להגיד שקראתי) הוא מורכב בעיקר מפגישות עם דמויות אחרות, ומחשבות של הגיבור בין לבין. יש עלילת משנה נוספת שמגיעה לשיאה בקליימקס של הספר, אבל אני לא רוצה לרשום סתם ספויילרים לסרט שתאריך היציאה שלו עוד רחוק (למרות שרואים קטע ממנו עבר בטיזר).
אני חושב שבסופו של דבר זה ספר ששווה קריאה, הוא לא משעמם בשום שלב, די קצר (בין 180 ל-200 עמודים אם אני לא טועה), ומסביר מה מאסטר ספלינטר עושה שם.
*כבר בטיזר
(ל"ת)
אתה שם לב שהדברים שאתה אומר כאן על הספר,
שונים מהותית מאלה שאמרת עליו בהודעה הראשונה שלך? להזכירך: "את הספר מצאתי מתנשא ומעצבן" אז, ועכשיו, 5 הודעות מתחת: "אני חושב שבסופו של דבר זה ספר ששווה קריאה, הוא לא משעמם בשום שלב…"
אני סתם מוצא את זה מעניין, כמה נקודת המבט השתנתה תוך כ"כ מעט זמן.
צודק
אני חושב שפשוט הגזמתי בהודעה הראשונה.
מוזר
לראות את רוברט פטינסון לא בתפקיד הרגיל של הערפד.
אבל אני מודה שלא ראיתי אותו הרבה בסרטים אחרים.
הסרטון לא מגלה כל כך משהו חוץ ממראה קטן של הסרט, אחכה לקטע ארוך יותר.
אחלה.
קרוננברג חוזר להיות עצמו, ולי זה לא באמת משנה כי אני אוהב את קרוננברג בכל שלב.
אוי זה נראה כיף.
זה הולך להיות סרט ה"אתם חייבים לראות את זה איתי" ההבא שלי.
איזה יופי
נדמה כי קרוננברג חוזר לסגנון שאיפיין את מיטב יצירותיו בשנותיו הגדולות.
בכלל, דורון, מה זאת אומרת "התקרב למיינסטרים"? 'הסטוריה של אלימות' ו'סימנים של כבוד'
סרטים מצוינים ומהפנטים, יש בהם אלימות גראפית קשה הרחוקה למדי ממה שרגילים בהוליווד.
הוא לא הפך נגיש יותר. הוא תמיד היה נגיש. כל יוצר נגיש לקהל אחר.
הטיזר הזה, כאמור, מבטיח המון ונראה כמו סוג של המשך ל'ארוחה עירומה' הנהדר.
לא יכול לחכות!
שמתם לב ש..
גם בלה (קריסטן סטיוארט) וגם אדוארד (רוברט פטינסון) פנו פתאום לסרטים אפלים ובעיקר בוגרים יותר..
נראה לי שזה כדי להתנער קצת מהתדמית הטינאיג'רית שנבדקה בעקבות דמדומים.
בכול מקרה אני לא מת על רוברט פטינסון אבל אני כן מתכוון לראות את הסרט, בעיקר בגלל הבמאי וגם עם שאיפה שפטינסון יקבל כמה שיותר מכות בסרט.