סרטים זה מגניב! גם משחקי מחשב זה מגניב! אבל משום מה, המפגש בין שני הדברים המגניבים האלה הוא בדרך כלל טראגי. שום הסבר מדעי לא הוצע לכך, אבל העובדה היא עובדה: על אף שעשרות סרטים המבוססים על משחקי מחשב כבר נוצרו, אף אחד מהם לא היה טוב באמת, ורובם הגדול היו זוועות שמכאיבות בעיניים. והנה הגיע "ראלף ההורס", והוכיח שבהחלט אפשר להפוך גיבור משחק 8-ביט נוסטלגי לגיבור סרט מצוין – אפילו אם זה משחק דמיוני.
המסקנה הבלתי נמנעת: זה לא שאי אפשר לעשות סרטים טובים ממשחקים פשוטים, זה פשוט שבהוליווד לא יודעים איך. לפניכם כמה הצעות לעיבודים קולנועיים למשחקים ידועים שלא נשמעים כמו חומר גלם קולנועי דווקא. כמה מהם, באחריות, נמצאים כבר בפיתוח באולפן הוליוודי כלשהו – וכולם, באחריות, מטופשים הרבה פחות מ"באטלשיפ".
פאק-מן
אימה. זאת היתה אמורה להיות משימת חקר שגרתית. בחפירות ארכיאולוגיות במדבר הסהרה התגלתה כניסה למנהרה גדולה, שריד של תרבות אנושית שאבדה בערפילי הזמן. חמישה חוקרים ירדו למפות את המערה… אבל רק אחד מהם שרד. המערה, מתברר, היא למעשה לבירינת ענק, אליו קל להיכנס, אבל קשה לצאת. ג'ון פקמן, שם קוד: "צהוב" (ברוס וויליס) מסתובב במסדרונות ומנסה נואשות למצוא את הדרך החוצה, כשאחריו רודפות הרוחות – ספק אמיתיות, ספק פרי דמיונו – של חבריו המתים: "אדום", "ורוד", "כחול" ו"כתום". כדי לשמור על שפיותו באפלה התמידית הוא נאלץ לבלוע כדורים, שהם הדבר היחיד שמרחיק את הרוחות, ולו לזמן מה. ודווקא כשהוא חושב שגילה סוף סוף את הדרך החוצה… הוא מוצא את עצמו שוב בצידו השני של המבוך, והרוחות הולכות וסוגרות עליו. בשביל ג'ון פאקמן, אין דרך החוצה. במאי: דני בויל.
סנייק
הרפתקה לכל המשפחה. שנים שטומי הקטן התחנן לאבא שירשה לו לגדל חית מחמד, אבל אבא (ברוס וויליס) לא מסכים: הוא לא רוצה את הלכלוך ולא חושב שטומי מוכן לאחריות הכרוכה בכך. יום אחד, ג'וני הקטן מוצא בחצר גור-נחשים זעיר וחמוד. הוא לוקח אותו הביתה, מחביא אותו בצנצנת, ומאכיל אותו פירות. הנחש הקטן גדל, וגדל; עם כל ארוחה הוא הופך ארוך יותר ויותר, אם כי הוא נשאר טוב-לב וידידותי. עד מהרה הוא יוצא מהצנצנת אל קופסת הצעצועים ומשם לארון הבגדים – אבל לא מפסיק לגדול! סוף שבוע אחד, כשההורים בנסיעה, טומי משחרר את סנייקי לטיול בבית – אבל סנייקי כבר כל כך ארוך שהוא מסתבך בתוך עצמו, ממלא את רוב הבית ומתקשה לצאת. העניינים מסתבכים עוד יותר כשהשכנה החטטנית מנסה להציץ לבית ולגלות מה בעצם קורה שם. זה יסתיים בסצינה קורעת לב שבה טומי מבין שעליו לשחרר את חברו הנחש הענק לחופשי, והם נפרדים בחיבוק אוהב וחונק. במאי: כריס קולומבוס.
טטריס
מדע בדיוני. מה קורה כשדיור הופך ליותר מדי בר השגה? בשנת 2118, כשצפיפות האוכלוסין בכדור הארץ שוברת שיאים, בתים אינם נבנים – הם מוצנחים. העולם כולו מחולק לשלוש ערי ענק: ניאו-טוקיו, אובר-יורק ומגה-חדרה; כל אחת מהן היא יער עצום של בנייני ענק. בניינים חדשים נבנים אוטומטית על ידי רובוטים בלווייני הבניין שמעל לכדור הארץ, ומוצנחים מטה אל הערים המשוועות לחלל מגורים חדש. אבל וירוס קטן אחד מוציא את הלוויינים משליטה, והם מתחילים לבנות גורדי שחקים במהירות ולהפיל אותם מטה בזה אחר זה. סטיב (ברוס וויליס) הוא מהנדס בניין מובטל, שאיבד את עבודתו לאחר שהמכונות הפכו אותו למיותר; עכשיו הוא הפך לתקוותה היחידה להישרדות של מגה-חדרה. כשגורדי שחקים נופלים מהחלל על כל צעד ושעל, האם יכול אדם אחד בודד להציל את העיר מפני עצמה? במאי: רולנד אמריך.
Fruit Ninja
אמנויות לחימה. ברובע השוק של צ'ונקינג העתיקה, יריבות מרה בת אלפי שנים שוררת בין שתי משפחות של סוחרי פירות. יום אחד, הסכסוך הפך קטלני: בני פנג, התומכים בקילוף התפוזים, פשטו על הבסטות של בני אנג, הדוגלים בחלוקת תפוזים לפלחים, ולא הותירו דבר מלבד שלוליות של דם ומיץ אבטחים. או לפחות, כך הם חשבו. בתוך ארגז של לימונים נשאר ניצול אחד, ילד קטן. מאותו היום, הילד ללא שם, המכונה רק "לימון-קטן" הפך לשוכן צללים: בעזרתו של מוכר אספרגוס זקן ומסתורי (ברוס וויליס), הוא לומד לשרוד בעולם הקשה של שוק הפירות, בין אננס לבין בננה, והופך לאשף בסכין הסמוראים בו השתמשו אבותיו לאמנות העתיקה של פילוח התפוזים. כשילמדו על קיומו, בני פנג לא ישקטו עד שיחסלו את צאצאם של יריביהם המרים… אבל אז כבר יהיה מאוחר מדי. הוא כבר לא ילד; הוא נינג'ה. פרוט נינג'ה. במאי: ז'אנג יימו.
פרוגר
אנימציה. קיוקו, צפרדע צעירה, בילתה את כל חייה בביצה הקטנטנה שליד הכביש המהיר. יש שם כל מה שצפרדע יכולה לרצות: צינור שמספק מי ביוב טריים, צמחיה עשירה ויתושים בשפע. בקיצור, דו-חיים יפים. מהביצה ניתן לראות מרחוק את גן העדן האגדי מלא האורות המנצנצים, אבל אף שוכן ביצה מעולם לא הגיע לשם וחזר כדי לספר, כיוון שבין הביצה לבין הארץ האגדית שוכן מחסום בלתי-עביר: כביש מהיר עליו רועמות משאיות הלוך ושוב. אך יום אחד הכל משתנה: הצינור יבש, הביצה עומדת להתייבש, ונדמה שגורל כל תושביה, כולל הראשנים הקטנים של קיוקו, נחרץ. כדי להציל את עולמה, על קיוקו לעשות את מה ששום צפרדע לא עשתה לפניה: לחצות את הכביש. סצינות אקשן מסמרות שיער יגיעו. במאי: היאו מיאזאקי. בהופעת אורח, מספק את קולו של סאמולי החילזון: ברוס וויליס.
פורסם במקור בוואלה
תכל'ס הייתי רואה (וכותב) כל אחד מהסרטים האלה
(ל"ת)
וויליס יכול לשחק באלה לסירוגין עם "מת לחיות" 6-9
(ל"ת)
יצאו טריילרי מעריצים לחלקם.
פאקמן:
כאן וכאן
שולה המוקשים: כאן
טטריס: כאן
פרוגר: כאן
אין רעיונות מקוריים בעולם.
(ל"ת)
הטוב ביותר-http://www.youtube.com/watch?v=2matH4B9bTo
(אנגרי בירדס)
אני לא רואה שם ברוס וויליס...
(ל"ת)
חסר מישהו..
איפה ברוס וויליס??????
הכתבה הזאת
ראויה להיכנס לפנתיאון "הכתבות הטובות ביותר שפורסמו בעין הדג אי פעם".
אה, רגע, אין פנתיאון כזה? אז צריך לפתוח אחד רק כדי שנוכל לשים בו את הכתבה הזאת.
תודה. ובכל זאת,
התגובה הזאת קיבלה יותר פישלייקים משהכתבה קיבלה לייקים.
העולם מוזר לפעמים.
זה רק מראה שלרוב קוראי האתר נותני הפישלייקים
אין פייסבוק.
(לא, כנראה שלא באמת).
לא רק בעין הדג, גם בוואלה
הגעתי לכתבה בוואלה עצמו דרך איזה שיתוף פייסבוק במטרה מראש להתאכזב מאיזו כתבה מגוחכת ו/או פרסומית לראלף ההורס.
התפלאתי למצוא את עצמי מחייך ויותר ויותר מכל סרט שקראתי עליו, עם בחירות במאי מצויינות ואחלה ראנינג גג על ברוס וויליס. אחרי פרוט נינג'ה כבר התחלתי לשאול את עצמי ממתי בוואלה יש כותבים כאלו מוכשרים, ורק אז טרחתי לגלול למעלה ולברר מי אחראי לכתבה, מה שהעלה על השפתיים עוד חיוך אחד גדול.
לא היה זמן טוב יותר להרים את פרוייקט התרומות במימונה – לדעתי על הכתבה הזו לבדה אנשים צריכים לפתוח את הארנק (ואני ביניהם).
וואו.
רד, אתה עומד בהבטחות שלך.
הייתי רואה כל אחד מהסרטים האלה.,
צחוק צחוק אבל באמת הייתי רוצה לראות סרט על
Another world
או של הגובלינים 1
2
ו-3
http://www.youtube.com/watch?v=WjvD3C_nvBk
ובוודאי של אי הקופים
כמובן שאי הקופים צריך.
וגם Day Of The Tentacle, Psychonauts, ובערך כל משחק שטים שייפר היה מעורב בו.
אהה כן, גם לביושוק מגיע סרט.
LOL, פשוט LOL
(ל"ת)
קצת בעייתי לעשות סרט על League of Legends
יהיה צורך להשמיט הרבה דמויות!
הא
(ל"ת)
מסתבר שיכול להיות הוא צודק
כי ע"פ הוידיאו הזה ארקיין לא ממש עוקב אחרי המקור וגם שזה כמעט בלתי אפשרי לעקוב אחרי המקור כי היוצרים לא יודעים מה נחשב canon במקור
אחד הפוסטים הכי מקוריים שראיתי
(ל"ת)
הזכיר לי את הראיון עם גייב נאוול על half-life
ואני מצטט
“Where we got into this direction was after Half-Life 1 had shipped. There was a whole bunch of meetings with people from Hollywood. Directors down there wanted to make a Half-Life movie and stuff, so they’d bring in a writer or some talent agency would bring in writers, and they would pitch us on their story. And their stories were just so bad. I mean, brutally, the worst. Not understanding what made the game a good game, or what made the property an interesting thing for people to be a fan of.
שוב שכחתי את הלינק
http://www.pcgamer.com/2010/08/26/valve-want-to-make-the-half-life-movie-themselves/
כן, אז הפתרון הוא להגיד: "אנחנו ורק אנחנו נדע לעשות
את הסרט בצורה הכי טובה!"
…וגם 13 שנים אח"כ, לא לעשות עם זה כלום. עזוב סרט, אפילו Episode 3 ל-HL2 אין. וזה בערך 7 שנים אחרי יציאת HL2.
ומה עם סרט על "פונג"?
זהו סיפורם של זוג שחקני טניס שולחן מהולל, דן (מייקל פסבנדר) וג'ייק (ג'וזף גורדון לוויט). אחרי הניצחון האחרון שלהם באליפות העולם לזוגות, פונה אליהם אדם מסתורי המציע לכל אחד מהם בנפרד להשתתף בטורניר פינג פונג ראשון מסוגו בתמורה לכמות מגוכחת של כסף. כל אחד מהם מסכים בנפרד לפרק את הצוות ללא ידיעתו של חבר הצוות השני, אך מופתעים בכל זאת כאשר מסתבר להם שבטורניר הם ייאלצו לשחק אחד נגד השני. אבל זה לא הכל – לחרדתם, אין זה טורניר רגיל, כמו שנאמר להם, אלא משחק טניס שולחן על טבעי ומסוכן אשר נערך כל 4,000 שנה ע"פ המסורת האצטקית, ובו שני השחקנים הכי טובים בעולם כרגע צריכים לשחק אחד נגד השני בחוסר כוח משיכה, מעל תהום שחורה וחסרת תחתית. מי שמפסיד מאבד את יכולת ה"תעופה" שלו נופל אל התהום, וכך בעצם מוקרב לאלים האצטקיים העתיקים. החלק הכי גרוע: המשחק יימשך כמה שהוא יימשך, אפילו אם מדובר בנצח. ג'ייק ודן יצטרכו לשים לרגע בצד את הכעס שהם חשים בידיעתם שהם בגדו אחד בשני, ויצטרכו לחשוב איך הם יוצאים לעזאזל מהסיטואציה הזאת.
במאי: אלפונסו קוארון.
יפה שוואלה מאפשרים לך גם להשתטות.
(ל"ת)
להשתטות קצת לפעמים.
(ל"ת)
מבוסס על the Madness of Mission 6?
http://www.threadless.com/submission/103968/the_MADNESS_of_MISSION_6
וואו. זאת הטי-שירט הכי טובה שקראתי.
וכמו שאמרתי, אין רעיונות מקוריים.
פרשנויות מטרידות של פקמן הם כבר קלישאה גדולה.
http://www.smbc-comics.com/index.php?db=comics&id=2736
http://stonecauldron.com/2011/09/old-school-horror/
http://www.youtube.com/watch?v=tNfsBvA9IX4
http://creepypasta.wikia.com/wiki/The_Scariest_Video_Game_Ever
פרשנויות מטרידות לכל דבר נוסטלגי הן קלישאה.
(ל"ת)
השילוב אינו בעייתי, אלה שעושים אותו הם הבעייה
הבעיה היא השינויים שעובר אותו כותר ממדית משחקי הווידאו לקולנוע.
אין מה לעשות שתהליך שינוי העלילה הוא בלתי נמנע, ולא תמיד אפשר לשמר את המקור.
אך בשינוי הזה הם הרבה פעמים מפשלים ונותנים גרסה צולעת יותר של המקור:
בDoom למשל – אין לו עלילה כל כך מורכבת, מדובר סך הכל במערכת מעבדות על כוכב מאדים ששער מהגיהינום שנתגלה שם ניקה אותו מבני אדם בעזרת מגוון רחב של שדים. ובסרט, מה זה היה? סתם איזה ניסוי שהשתבש!
לנסיך הפרסי הייתה דווקא עלילה נחמדה, ומשום מה דווקא הוליווד בחרה שלא לדבוק בה!
ולא נשכח (ולא נסלח) גם את מקס פיין!! למשחק הזה יש את אחת העלילות הכי טובות אי פעם!! איך לעזאזל הוליווד הפכה גם אותו לעוד סרט קיץ סתמי?!?!?
לא פלא שUbisoft העדיפה לקחת אחריות מלאה על הסרט של אססין קריד מאשר לתת לאיזה אולפן להרוס אותו!
אגב, הנה רשימה של סרטים שהייתי מאוד רוצה לראות (בתנאי שאנשים הנכונים יעשו אותם!):
Deus Ex
The Neverhood
Beyond Good And Evil
Psychonauts
Grim Fandango
דאוס אקס נמצא בפיתוח
הצוות שעשה את Sinister (תסריטאי ובמאי) עובדים כרגע על התסריט. המשחק יהיה מבוסס בעיקר על הפריקוול Human Revolution.
שיחקתי רק במקס פיין הראשון
אבל למיטב זכרוני, העלילה שלו הייתה דלה וקלישאתית – בסדר גמור למשחק וידאו, חסר בשר לחלוטין עבור סרט. משחק פעולה עם עלילה מורכבת יחמיץ את המטרה, כיוון שאנשים באו לשחק, לא לעקוב אחרי פיתולי העלילה. לעומת זאת, בימים שהיה לי זמן לשחק במחשב, היו משחקי הרפתקאות כמו Under a Killing Moon, למשל, שהייתה להם עלילה של ממש – ולמיטב הבנתי גם כיום יש כאלה.
הייחוד של מקס פיין (הראשון לפחות) הוא לא העלילה עצמה,
אלא כל מה שסובב אותה – האלגוריות למיתולוגיה הנורדית, השנינויות וההרהורים של הדמות הראשית וכל הפרטים הקטנים של האווירה האפלה. וזה לא שזאת בעיה לעשות סרט שההתרכזות בפרטים הקטנים מצילה גם מצילה אותו מהעלילה הסטנדרטית שלו, תסתכלו על "הילדים של מחר" למשל.
Awesome...
Now do Sky Roads, Joust and Jazz the Jackrabbit.
תענוג!
(ל"ת)
דיגר
קבוצת כורים בצ'ילה נתקעת במעמקי האדמה לאחר ששק זהב ענק מתרסק וחוסם את פתח היציאה. כדי לשרוד הם נעזרים ברכב השטח שלהם ומנסים לאגור כמה שיותר יהלומים אכילים, הנפוצים בצפון צ'ילה. לאימתם, מסתבר כי המנהרות שורצות צפרדעי ענק סופר אינטיליגנטיות, שהונדסו במסגרת פרויקט שיזם ראש ממשלת ארגנטינה (ברוס וויליס) במטרה לכבוש את צ'ילה ולהשתלט על החוף המערבי.
האם יצליחו הכורים לחמוק מאימת הצפרדעים הרעילות? האם ימצאו את הכוחות הנפשיים כדי לאסוף מספיק יהלומים ושקי זהב ולשרוד עד שכוחות החילוץ יגיעו? מבוסס על סיפור אמיתי.
במאי: רידלי סקוט
גדול! ! ! חחחחחחחח
(ל"ת)
מעולה!
כתבה משעשעת ואדירה. רק תיקון קטן – את לבני הטטריס לא מפילים לווינים, אלא ">" alt="" width="" height="" />' alt='!:-P!' class='wp-smiley' />
והנה תרומתי הצנועה:
Simon – סיימון "סז" זנדרס (ברוס וויליס) הוא שוטר ביחידת החבלנים של משטרת ניו-יורק. הוא מתכנן לפרוש, וחונך יורש צעיר בשם אלכס פורמן, שרק סיים את האקדמיה (ג'רמי רנר). יום אחד, הם מקבלים טלפון לא שגרתי. הם מגיע לבנק בעיר, ומגלים שהבנק מוקף בכמות חומרי נפץ שיכולה לשטח את כל הבלוק. מאחורי זה עומד ווייד "הפיוז" ברנס (ג'ון מלקוביץ'), מומחה לחומרי נפץ שסיימון שלח לכלא 20 שנה קודם לכן לאחר שפצצה שלו הרגה 10 אנשים. עכשיו ווייד רוצה נקמה, אבל בצורה מתוחכמת. הוא שולח לסיימון צלחת עם ארבעה צבעים. עליו ללחוץ עליהם לפי הסדר המואר, כשכל פעם רמת הקושי עולה, ואם יעשה טעות אחת הוא יגרום למותם של כמה מאות תושבים, כולל שלו. בזמן שסיימון מתמודד עם המשחק הקטלני, אלכס הטירון יוצא לנסות לאתר את הפושע לפני שיהיה מאוחר מדי.
סוקובן
סרט דוגמה 95. ג'ון סמית' (ברוס ויליס) הוא מחסנאי במרכז לוגיסטי של חברה בינלאומית המגלה יום אחד כי בעקבות קיצוצים פוטרו כל חבריו. עכשיו עליו לסדר את מחסן הענק כשהפסקול היחיד הוא רעש המלגזה.
אפשר לעשות מזה אחלה דרמה ריאליסטית
כשיום אחד סמית' תוקע ארגז במקום הלא-נכון, ולא מסוגל יותר לסדר את המחסן. הוא מפוטר מעבודתו, מתדרדר לפשע ואלכוהוליזם, אשתו מתגרשת ממנו והבת שלו מתדרדרת לזנות. במאי: קן לואץ' או מייק לי.
אלוהים אדירים,
אלמלא זה היה סרט שבשום אופן לא הייתי רוצה לראות, הייתי מה זה רוצה לראות את הסרט הזה.
מזכיר את וול-E
(ל"ת)
סופר מריו:
קומדיה רומנטית/הרפתקאות. מריו (ג'וזף גורדון לויט) חייב להשיג כסף, ומהר, כדי שיוכל להתחתן עם אהובתו (אן האת'ווי) בעלת ההורים הקשוחים (ברוס וויליס ומריל סטריפ). הוא מחליט להשתתף בשעשועון טלוויזיוני בסגנון ווייפאאוט, ולנצח – ויהי מה. הסרט נע בין התחרות עצמה, שהופכת ביזארית ומפוקפקת ככל שהזמן עובר, לבין מערכת היחסים של השניים מאחורי הקלעים, והתמודדותם במצבים משפחתיים מביכים ומשעשעים כאחד.
זה המשחק שסובל הכי הרבה מ"אין רעיונות מקוריים".
עיין ערך
http://www.imdb.com/title/tt0108255/
אני לא זוכר כמעט כלום מהסרט הזה,
מלבד העובדה שהוא היה מאוד מאכזב כשאתה מצפה לראות קצת יותר סופר מריו בסופר מריו שלך.
יש כבר טריילר לסרט אינדי מוצלח יותר על מריו
http://www.youtube.com/watch?v=4TdczoetXk4
מ
שלא נדבר על God of War:
http://www.youtube.com/watch?v=rylS-X0s-KM
שני סרטים שבהחלט הייתי הולך לראות.
מאוד מוצלח, ואני בטוח שהסרטים האלה אפילו היו מצליחים
פק-מן נשמע להיט בעיני, והייתי רואה אותו בכיף. אבל לא הבנתי איך דווקא לסרט עם העלילה הכי קלישאתית, החלטת לדחוף בתור במאי את מיאזאקי?!!
אה, והרעיון של "פונג" של שנאוצר ממש יפה..
נדמה לי שזה היה בהשראת הסרט הקצר "עכביש המים מון-מון"
שמיאזאקי ביים ומוקרן במוזיאון סטודיו ג'יבלי, ודורון ראה אותו וכתב עליו ב-"טיים אאוט" בשעתו.
לא בדיוק -
זה היה יותר בהשראת השמועות/דיווחים על שהיו בתקופה מסוימת על כך שמיאזאקי עומד לעשות סרט שעוסק במסעו של זחל מעץ אחד לעץ השכן.
פרויקט שאכן היה בתכנון, והתגלגל בסוף להיות הסרט שראית
במוזיאון
וואלה?
אז, כן, זה היה בהשראתו: תשומת הלב לכל ההתרחשויות בקנה המידה הזעיר של הביצה הוא מה שיכול להפוך את "פרוגר" לסרט מעולה.
תשומת לב לפרטים הקטנים, אה לה מיאזאקי
מאוד יכולה להוסיף לסרט. אבל הקטע העלילתי שהצגת בפרוגר נשמע לי כמו משהו שנטחן בקולנוע מהרבה כיוונים אפשריים… משהו שאני לא מזהה עם מיאזאקי.
משהו שהופיע בסרט די ספציפי.
אני הייתי משוכנע שמדובר במחווה ל"רנגו". אפילו לשם יש מצלול דומה.
על פי טטריס לא יצא סרט אבל יצא שיעור הסטוריה מוזיקלי.
http://www.youtube.com/watch?v=hWTFG3J1CP8
זהירות!
המוזיקה לא תצא לכם מהראש שבוע!
(אם כי הקליפ מצויין)
השימוש הכי יפה שאני מכיר למנגינה והבלוקים מטטריס.
(ל"ת)
זה מדהים. הקליפ הכי טוב שראיתי מזה... אין לי מושג כמה,
אבל הרבה זמן.
(וזה כולל קליפים של OK GO).
קליפ אדיר!
למרות הקטעים שצעקו "מסך ירוק!" והשיר שעכשיו נתקע לי בראש, הטוב ביותר שראיתי בזמן האחרון, לפחות.
לדעתי הבעיה שהיא שאנשים עדיין חושבים איך להפוך משחק וידאו לסרט במקום לחשוב איך להעביר את משחק הוידאו עצמו לתוך סרט כמו שעושים סרטים סטייל סקוט פילגרים וכמובן ראלף. לכן, רוב הסרטים שמנסים להפוך עולם משחק דמיוני לסרט שמציית לחוקים ההוליוודים הרגילים, נועד כמעט תמיד לכשלון.
כתבה מעולה
זה מזכיר לי שאולי כדאי גם לעשות סרט מ'מקס פיין'. אה, רגע…
בכול מקרה, הנה עוד כמה משחקים שראויים לקבל סרט:
אנגרי בירדס- לדן פיטסבורג (ברוס וויליס) ובנו מייקל (שאיה לה בוף), מגדלי הציפורים הנודעים, מתברר כי ציפוריהם הם ציפורים בעלי בינה משוכללת שצריכים להילחם בקרב גורלי מול חזירים מהחלל בעלי בינה משוכללת גם. על דן ובנו למנוע את הקרב הגדול לפני שתוצאותיו על יושבי כדוה"א תהיה הרסנית. במאי: מייקל ביי.
טמפל ראן- החוקר הנודע סאם אוליביה (האריסון פורד) נשלח מטעם נשיא צ'ילה (ברוס וויליס) להיכנס למערות החשוכות ולהביא משם את פסל הטוטם המוזהב. לאחר שסאם משלים את משימתו וכשהוא קרוב לצאת מהמערה הוא מגלה כי קופים אוכלי אדם רוצים אותו לארוחת הערב שלהם. לכן על סאם לברוח אל החופש מפני הקופים במסלולי ריצה שנראים כמו הנצח. במאי: סטיבן שפילברג (אפשר גם את טום טיקוור).
ROFL
לא העליתי בדעתי עד כמה ברוס וויליס ורסטילי…
צריך לתרגם את הרעיונות האלה לאנגלית ולפרסם אותם איפשהו
הם יכולים לעבוד מצוין בתור pitch לאיזה אולפן הוליוודי. שווה לנסות.
רד, אתה ענק.
אבל גם ברוס וויליס סבבה.
הפרשנות הכי טובה
הייתי רוצה לראות על זה סרט:
אגב פיש
דיי דומה לפרשנות שלך, באופן מעורר חשד <,<
Space Invaders קומיקס
חומר טוב לסרט
בכנות...
…נשבר לי הלב כשקראתי את זה. מעולם לא הזדהיתי עם חייזר בעוצמה כזאת.
הידעת?
אהוד לבסקי, מחבר הקומיקס הזה, הוא אותו אחד שפרסמתי ראיון איתו כאן.
גאוני XD
הלוואי והוליווד הייתה מתעסקת בסרטים כאלה ולא בסיקוולים מפגרים לרובוטריקים
פישלייק לכתבה (אם לא עכשיו, אימתי)!
והציטוט הזוכה הוא כמובן "מוכר אספרגוס זקן ומסתורי (ברוס וויליס)". ברוס וויליס זה גאוני.
והכי אהבתי את טטריס המד"בי. אני באמת יכול לדמיין איך זה נראה ולאיפה זה זורם.
תענוג.
פשוט ענק
הייתי רואה כל אחד ואחד מהסרטים האלה סתם כדי לצחוק אליהם אחר כך.
ענק
קלטתי שלא עשו את המשחק שמסתובב לנו במחשב שנים אז הנה:
שולה המוקשים- מלחמה תקופתי. מפקד צבאי (מאט דיימון) במהלך המלחמה הקרה מפקד על פלוגה בדרך לכבוש את רוסיה. הם צריכים לעבור בדרך לשם שטח נטוש המלא במוקשים ישנים. הדרך היחידה להינצל מהם זה להניח עליהם דגלים שמונעים את המלכוד. עכשיו כל חייל צריך למצוא את נתיבו ולהמר על הדרך. המפקד רוצה להחליט על הדרך כדי לא לפגוע בפלוגתו, אבל אחיו הצעיר (מארק וולברג) המשרת איתו בפלוגה, מחליט לסכן את חייו ולהציל את אחיו. באותו זמן ראש הממשלה הרוסי (ברוס וויליס כצפוי) מחליט להתקיף את האזור. אז כשסכנה על חייהם וקרבת האחים עומדת להתפרק מהי הדרך בהם הם יבחרו והאם זה ישנה את תוצאות המלחמה. במאי: סטיבן שפילברג (כי מי כמוהו יודע לעשות סצנות אקשן נהדרות וגם דרמה קורעת לב)
משהו כזה?
באטלשיפ
אני חושב שיותר בסגנון זה:
http://www.youtube.com/watch?v=LHY8NKj3RKs
מצטרפת למשחק עם באמפי
מד"ב דיסטופי. בשנת 2345, כדור הארץ הוא כוכב שומם, שקרקעיתו מורעלת בשיירי הכימיקלים שהותירו בני האנוש. מעליה צפים ענני קיטור בודדים, ופיסות קטנות של קרקע שבאופן מסתורי ניתקו משליטתו של כוח המשיכה. בעולם עזוב זה, נותר צאצא יחיד לתרבות העבר המהוללת של בני האנוש – ילד חייכן ותמים המכונה "באמפי". באמפי לא יודע כיצד או היכן נולד, או מי היו אבותיו. הוא חי בשלווה יחסית על ענן קיטור, עד לשלב שבו הוא נאלץ לחפש מזון. בעודו מדלג מפיסת קרקע מעופפת אחת לחברתה, נזהר לא ליפול אל הקרקע הרעילה שמשמעותה מוות בטוח, מגלה באמפי דברים חדשים על העולם שבו הוא חי. ראשית, הוא מגלה כי פיסות הקרקע הצפות אינן עשויות כולן מסלע מוצק ובטוח. הוא לומד להכיר את פיסות הקרח החלקלקות, הפיסות הבוציות הדביקות והמסוכנות, ופיסות הטרה-קוטה המתפוררות תחת משקלו. לאחר מכן הוא מבין כי על מנת לחזור לענן הבית שלו, עליו לא רק להזין את עצמו עד פיטום, כי אם גם להשתמש בתבונה בחורי התולעת המחברים בין חלקי העולם השסוע. אולם רק לאחר שירגיש באמפי שלמד סופסוף להכיר את עולמו, ייתקל בסכנה החמורה מכולן, ויגלה שאיננו לבד בעולם. כיצד יתמודד באמפי עם מוטציית המצילתיים האיומה? כמה פעמים יאפשר לו גורלו ליפול אל הקרקע המורעלת ולצנוח אל קוצי המוות האיומים לפני שייחרץ גורלו סופית? וחשוב מכל – האם ימצא דרך להמלט מהעולם המקולל שאליו נולד למקום טוב יותר, כשיגלה את מילת הקוד המסתורית, או שזו רק תוביל אותו לעולם מסוכן ומרתק יותר?
במאי: גיירמו דל טורו. ולא מצאתי תפקיד לברוס וויליס. צר לי.
CIV
הסרט שהיתי רוצה לראות:
סוף העולם מגיע (בסוף 2012), קבוצה קטנה אך נבחרת של ניצולים (בהנהגת ברוס ויליס) יוצאת להקים את הציווליזציה מחדש. יהיו סצינות בניה מרובות ניצבים, תככים פוליטים, אינטריגות דיפלומטיות, קרבות המונים, פשיטות של ברברים מוטאנטים ומופעי קירקס בכיכר השוק.
סצינות מפתח: יציקת הברונזה הראשונה, יציקת הברזל הראשונה, חישול חרב הפלדה הראשונה.
במאי: רוחו של ססיל דה מיל
מי מרים את הכפפה ומחבר עלילה לסוליטר?
(ל"ת)
סוליטר, הסרט.
אקשן. סול( ברוס ויליס), הוא מהמר כפייתי שנכנס לחובות והפסיד את ביתו ועבודתו. הקזינו לא מכניס אותו, אז הוא מוצא את דרכו להימורי הרחוב של המאפיה על חיי אדם-א ל משחקי הקלפים שלהם הם לא פוקר או רולטה רוסית- אלא סוליטר על זמן כשאקדח מכוון לראשך- אין טעויות, אין חרטות. אם יזכה- הוא ירוויח את הונו, אם יפיד- יאבד את חייו. במחשבה שהמשחק יהיה קל, הוא נכנס למשחק. רק שהוא לא יודע שעליו למצוא את הקלפים למשחק, שנמצאים במקומות בעיר שאליהם אף אדם לא משתוקק להגיע ואנשים שלא שמחים לראותו…
במאי: מייקל ביי.
סוליטר רויאל
(ל"ת)
קצת רציני
המשחק שצריך לעשות עליו סרט בלי ספין אופים
the suffring וכל מי ששיחק יודע על מה אני מדבר
שיחקתי בשניהם.
אני לא יודע על מה אתה מדבר. כאילו, אחלה משחקים ויכול להיות נחמד לראות סרט כזה… אבל מה הכוונה קצת רציני ובלי ספין-אופים?
תאמינו או לא, הולכים לעשות סרט מ...טטריס.
זה לפחות מה שהם אומרים
אני חושב שזה הזמן שדורון יחתום איתם על עסקה של מליונים.
שנתיים לעתיד,
ומסתבר שהדבר הכי מופרך בכתבה הזאת זה ברוס ויליס.
http://www.fisheye.co.il/video_tetris/
למרות שסופר מריו הוא סגיד
למרות שסופר מריו הוא סגיד איכשהו כל הסדרות והסרטים שניסו לעשות עליו נכשלו…זה מוזר.